Partyflock

Forumonderwerp · 1049063

Poll, geopend op dinsdag 10 februari 2009, looptijd van 6143.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Real dj's spin vinyl!

20052%
Eens
18148%
Oneens

als toevoeging okey, maar hele sets worden zo gedraaid :no:
laatste aanpassing
Uitspraak van S Francisco op woensdag 18 maart 2009 om 13:40:
Uitspraak van S Francisco op donderdag 26 februari 2009 om 23:51:
Er wordt vaak gedacht dat wij (mensen die het vinyl een warm hart toedragen) anti-CD zijn, maar het is beter om te zeggen dat wij pro-analoog zijn.

Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 00:35:
Al met al...ik heb me ervoor opengesteld, heb het ervaren, wat geld lichter en een ilusie armer...

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Uitspraak van Empathy [BTR] op vrijdag 20 maart 2009 om 10:44:
typerend..

ja ga toch weg man, jij komt elke keer met uitspraken dat wij vinyl dj's kortzichtig zijn,vind je het gek dat er zo gereageerd wordt op jou? :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:42:
en kijk eens goed alle post terug :)

Wat dacht je der van dat JIJ eens even al je posts gaat terug kijken? 80% van je posts komt op hetzelfde neer en empathy heeft een heel goed punt.

lik lik lik lik lik lik lik :lol:

nee jou posten dan henkie? ik kom teminste nog met feiten, die jij/jullie gewoon als niets wegzetten, wie is er dan dom? hahaha juist jullie :)

jullie komen niet met wat nieuws aanzetten, elke keer dat verhaaltje over met de tijd mee, stelletje meelopers :x
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:57:
feiten

Yeah right :loser:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:49:
ja ga toch weg man, jij komt elke keer met uitspraken dat wij vinyl dj's kortzichtig zijn,vind je het gek dat er zo gereageerd wordt op jou?

Gek he, dat ik dat zeg als je/jullie (ik bedoel dus niet álle vinyl liefhebbers) telkens met zulke uitspraken komt:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 maart 2009 om 12:04:
cd dj's zijn gewoon lui

Dit zijn enorm kortzichtige uitspraken ja.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 14:10:
juist hoge en lage frequenties die je niet kan horen, wordt weggemasterd bij cd, compressie .
maar juist die frequenties die niet kan horen, die geven juist warmte en dynamiek mee aan het geheel

plus er wordt ''echt'' geluid geproduceerd, de naald die over de groef gaat, trillingen en dus analoog geluid
en niet zomaar gereproduceerd van een digitale schrijf

verschil in geluid is er 100%

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 14:13:
alle muziek is tegenwoordig op mp3 te krijgen, een collectie muziek van een dj is niet uniek meer, dat wat een dj afzonderd van de rest is zijn zuur verzamelde collectie muziek, wat nu voor het oprapen ligt voor iedereen! daar heb ik de meeste problemen mee

vroeger was djen muziek verzamelen, en dat te horen brengen aan mensen, en vonden ze jou stijl en mixen cool, dan kwamen ze voor jou terug. nu heb jan en piet de zelfde collectie als henk die er 20jaar over heb gedaan die collectie te bijelkaar te krijgen.

noem me ouwbollig, maar dit is wel hoe de scene verneukt wordt!

en hier krijg je niets op terug, vind je het raar dat er hetzelfde gezegd word? ;)

Uitspraak van Empathy [BTR] op vrijdag 20 maart 2009 om 11:00:
Dit zijn enorm kortzichtige uitspraken ja.

qout de rest van die post dan ook ff ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 19:05:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Oneens"

Je kan gewoon veel meer met cd's
gaat uiteindelijk om welke platen de DJ laat horen en hoe technisch de set inelkaar zit
afgelopen Mindcontroler in de Hemk48de had AOD ook nieuwe CD-spelers aangeschaft
was ook wel te horen want een DJ heeft ineens veel meer mogelijkheden
Met Vynyl draaien is gewoon nostalgie (draait naar mijn mening wel lekkerder)
laatste aanpassing
Cassettespeler rules, wordt weer tijd voor TDKtjes..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:57:
lik lik lik lik lik lik lik

nee jou posten dan henkie? ik kom teminste nog met feiten, die jij/jullie gewoon als niets wegzetten, wie is er dan dom? hahaha juist jullie

jullie komen niet met wat nieuws aanzetten, elke keer dat verhaaltje over met de tijd mee, stelletje meelopers

Ten eerste: Waarom kan je niet gewoon ff normaal doen? Het is helemaal niet nodig om zo op de man te spelen en achterlijk te lopen doen.
Ten tweede: Waar zijn de feiten? Kom maar op met de linkjes/bronnen. Ik lees alleen maar jouw kijk op de zaak, en dat is je goed recht, maar zeg niet dat het feiten zijn.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 11:06:
Uitspraak van Quantise op vrijdag 13 februari 2009 om 14:10:
juist hoge en lage frequenties die je niet kan horen, wordt weggemasterd bij cd, compressie .
maar juist die frequenties die niet kan horen, die geven juist warmte en dynamiek mee aan het geheel

plus er wordt ''echt'' geluid geproduceerd, de naald die over de groef gaat, trillingen en dus analoog geluid

Dat er verschil in geluid is ben ik met je eens, maar niet dat het perse beter is :) Hier hebben we het trouwens al tot in den treure over gehad :)
Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 11:23:
Cassettespeler rules, wordt weer tijd voor TDKtjes..

Double speed opnemen, jwt ;)
Hierbij een update namens Maurice de Hond in opdracht van Partyflock...

Poll, geopend op dinsdag 10 februari 2009, looptijd van 37.7 dag.

Iedereen · Mannen · Vrouwen

Real dj's spin vinyl!
Eens
155 51%
Oneens
146 49%
Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 11:33:
Hierbij een update namens Maurice de Hond in opdracht van Partyflock...

Sorry maar die komt me niet echt geloofwaardig over:
http://rechtennieuws.nl/14275/maurice-de-hond-moet-schadevergoeding-betalen-aan-klusjesman.html
Hij zit er nog wel eens naast ;-)
laatste aanpassing

Uitspraak van Empathy [BTR] op vrijdag 20 maart 2009 om 11:25:
maar niet dat het perse beter is

frequentiebereik liegt er niet om;)
Uitspraak van DJ Ed Mission op vrijdag 20 maart 2009 om 11:44:
Sorry maar die komt me niet echt geloofwaardig over:
http://rechtennieuws.nl/14275/maurice-de-hond-moet-schadevergoeding-betalen-aan-klusjesman.html
:lol:

Over geloofwaardig gesproken...dit forum dan Adje ? ;-)
Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 11:47:
Over geloofwaardig gesproken...dit forum dan Adje ?

Zegt meer iets over het humorloze niveau van sommige dj's die denken dat alles persoonljk bedoeld is als iemand het niet met hem eens is :/

Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 11:47:
Adje ?

Wederom erg flauw of heb je dus wel humor :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:24:
ff je firmware upgraden misschien

Nope, al een tijd geleden gedaan ;) Overigens vond ik ook apart dat als ik brandde met de allernieuwste Nero ie em ook niet wou lezen :P Dus nu brand ik gewoon weer lekker op Nero 8 geloof ik en met mijn Platinum CD's en hij doet het perfect :D
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 11:06:

Oh god begin je nou weer?

1. Jij hoort van ongeveer 20 Hz. tot 20.000 KHz. Nee jij hoort niet meer als dat, zeker niet als je zo af en toe een feestje hebt meegepakt. Warmte is nog een lekker ongrijpbare term die iedereen mag inzetten waar-ie wil, maar als je het over dynamiek hebt heb je het over het volumebereik. Laat die nou een stuk beter zijn bij CD. In het geval van popmuziek wordt wel flink gecomprimeerd op een CD, daardoor wordt de dynamiek een stuk ingeperkt. Dit is een keuze in de mastering, en in geen enkel opzicht een tekortkoming van het medium.

2. Bij vinyl zal je, of je nou hoog of laag springt, een deel van die onhoorbare frequenties moeten wegfilteren. Je naald moet in de groef blijven en bij een te lage frequentie krijg je een te grote zwaai. Dit komt erop neer dat alles onder de 20/30 Hz. toch echt weg zal moeten. Informatie boven de 20 KHz. is vaak wel aanwezig bij vinyl, maar helaas gaat een beetje DJ naald maar tot 18, 19 hooguit 20 KHz.

Je mag als vinyl-liefhebber bij jezelf te raden gaan waarom je het beter vind klinken. Is het het plopje/kraakje? Is het het gebrek aan dynamiek? Maar kom alsjeblieft niet weer met de pseudo-technische gevoelsargumenten aan, kom met je mening als je het beter vindt, kom met FEITEN als je met bewijzen wil komen waarom iets superieur is.
laatste aanpassing

Uitspraak van Morzzz op vrijdag 20 maart 2009 om 12:04:
Jij hoort van ongeveer 20 Hz. tot 20.000 kHz.

als je geluk heb ;)

die extra frequenties, geeft dynamiek en warmte, en dit is gewoon zo, en wat bedoel ik ermee? pas was ik ergens waar met cd gedraait werd, en het geluid leek echt voor me neus te stoppen :( daarna een dj met platen en het geluid vulde gelijk de hele zaal.

dat jullie ontkennen kan ik vrij weinig aan doen ;) goed geluid is niet alleen een mening ;)

Waarom kan je niet gewoon ff normaal doen?

Ga eens zorgen dat jij eerst normaal kan doen (Y)

Actie = reactie toch?

Uitspraak van Empathy [BTR] op vrijdag 20 maart 2009 om 10:20:
Dat moeten de echte vinyl liefhebbers maar niet alles wat anders is dan vinyl hersenloos zitten afzeiken. Iedereen heeft zo z'n voorkeur en z'n passies, maar ga niet zeggen dat cdj's minder zijn dan dj's die met vinyl draaien. Da's gewoon fucking onzin. Ik heb in dit topic echt geen enkele cd-dj een vinyl-dj zien afzeiken, maar andersom...

Stimmenfieber heeft wel gelijk :yes:

Uitspraak van Evolverz op vrijdag 20 maart 2009 om 10:54:
empathy heeft een heel goed punt.

lik lik lik lik lik lik lik

Fokking hielenlikker :roflol:

Enne kom jij eens met de feiten pubertje ipv telkens je vingertje omhoog steken, net alsof je moet poepen :/
laatste aanpassing

Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 11:33:
Real dj's spin vinyl!
Eens
155 51%

:respect:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 12:10:
die extra frequenties, geeft dynamiek en warmte, en dit is gewoon zo, en wat bedoel ik ermee? pas was ik ergens waar met cd gedraait werd, en het geluid leek echt voor me neus te stoppen :( daarna een dj met platen en het geluid vulde gelijk de hele zaal.

Zoek dan niet willekeurig pseudo-technische termen om het te verklaren. Daarmee maak je het niet geloofwaardiger, integendeel... :D
Artiest {SHOWLIST artist 42053, 28199}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 12:15:
Real dj's spin vinyl!
Eens
155 51%

deze stand slaat compleet nergens op want dit is PF, geldt dus voornamelijk de grote stijlen

als je deze poll in de het underground circuit houdt (tekno/acid/kraak) stemt 100% vinyl

houdt je die poll in de kroeg op de hoek of de disco dan stemt 100% cd

enz enz, elke slag volk heeft zijn eigen bedenkingen over cd of vinyl

Waarom ze dat doen?
Daarom!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 12:13:
Enne kom jij eens met de feiten pubertje ipv telkens je vingertje omhoog steken, net alsof je moet poepen :/

Ow daar hebben we meneer met zijn originele uitspraken weer.
Voel je je zo veel beter met die paar jaartjes meer in leeftijd?
De feiten, zijn al 20 maal door deze topic geweest, als je ze gemist hebt raad ik je aan om door de pagina's te bladeren ;).
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 78292, 21125}
Uitspraak van Evolverz op vrijdag 20 maart 2009 om 13:42:
deze topic

:/

Neem aan dat je dit topic bedoelt? :lol: ik lees wel vaker dat mensen het over "deze topic" hebben. Dat is geen fatsoenlijk Nederlands. Net zoals "dit fiets" niet juist is :lol: Of "deze onderwerp" (topic is namelijk hetzelfde als onderwerp)

Sorry, was ff opmerking tussendoor :flower:
laatste aanpassing
Sorry, na 4 uur slaap en een toetsenbord waar 15 maal cola over is geweest word correct typen nogal moeilijk. Ga iemand anders vervelen.
dit topic wordt steeds vetter :bounce:
Uitspraak van Trauma op vrijdag 20 maart 2009 om 14:23:
dit topic wordt steeds vetter

Waarom spelen gitaristen eigenlijk op elektrische gitaren en niet op de oude houten?

:roflol:
laatste aanpassing

Uitspraak van Morzzz op vrijdag 20 maart 2009 om 12:25:
Zoek dan niet willekeurig pseudo-technische termen om het te verklaren. Daarmee maak je het niet geloofwaardiger, integendeel...

het is gewoon zo :)
laatste aanpassing
Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 20 maart 2009 om 14:28:
Waarom spelen gitaristen eigenlijk op elektrische gitaren en niet op de oude houten?

Iconen van wereldformaat zoals bijv. Sting, Bruce Springsteen etc, etc beroeren met regelmaat dat oude houten ding...akoestisch dat is het toverwoord

vinyl is zo veel echter, zo veel organischer, zo veel meer skill, een plaat kun je niet pauzeren, heeft gewoon een beetje verloop in snelheid. heerlijk, de kleine tikjes van het vinyl, de lichte ruis. Analoog geluid, zo veel beter dan digitaal. Echt hoor

En weet je wat dan nog het meest trieste is van cd's? Dat ze spelers gaan maken die dezelfde eigenschappen hebben en zo veel mogelijk lijken op draaitafels :rot: Sorry, maar is dat niet een beetje opnieuw het wiel uitvinden?

echt debiel. Het haalt de ambacht volledig uit het draaien
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 15:07:
vinyl is zo veel echter, zo veel organischer, zo veel meer skill, een plaat kun je niet pauzeren, heeft gewoon een beetje verloop in snelheid. heerlijk, de kleine tikjes van het vinyl, de lichte ruis. Analoog geluid, zo veel beter dan digitaal. Echt hoor

En weet je wat dan nog het meest trieste is van cd's? Dat ze spelers gaan maken die dezelfde eigenschappen hebben en zo veel mogelijk lijken op draaitafels Sorry, maar is dat niet een beetje opnieuw het wiel uitvinden?

Verder alles goed met je? :aai:

Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 20 maart 2009 om 15:10:
Verder alles goed met je?

met jou? die gast heb wel gelijk :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 15:07:

En weet je wat dan nog het meest trieste is van cd's? Dat ze spelers gaan maken die dezelfde eigenschappen hebben en zo veel mogelijk lijken op draaitafels Sorry, maar is dat niet een beetje opnieuw het wiel uitvinden?

Hahaha :lol:

Wat een reactie zeg..

Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 20 maart 2009 om 15:10:
Verder alles goed met je?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 15:12:
die gast heb wel gelijk

Volgens jou misschien wel. Je kan beter zeggen: ik ben het met hem eens :)

Ik vergelijk het wel eens op mijn werk met projecten. Wij zetten bij klanten nieuwe systemen neer. Het is naturulijk gedrag dat klanten alles altijd exact zo willen als in hun oude systeem. Ik leg dan wel eens uit dat ze een nieuw vervoermiddel krijgen. Een auto (nieuw systeem) in plaats van een fiets (oud systeem). In de begin fase houden klanten dan vast aan bestaande zaken. Ze willen dan een handrem aan hun stuur, want dat zijn ze gewend. Ik leg dan uit dat een rempedaal ook remt en veel krachtiger is dan een handrem aan het stuur

enfin...als ze een jaar met het nieuwe systeem werken zien ze de voordelen en willen ze nooit meer terug naar het oude vertrouwde

Over een paar jaar zijn alle vinyl jocks ook over op CD's denk ik en dan zien ook zij de voordelen :D

Das mijn mening :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 00:08:
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 19 maart 2009 om 19:09:
Bullshit, ik heb er nog nooit 1 zien vastlopen. Dat kan alleen door verrot gebrande cd'tjes, en dan is t gewoon je eigen schuld. Als je gewoon normale cdr's koopt (bvb van het merk Platinum) en ze op 16 of langzamere speed brandt, is er niks aan de hand en loopt ie echt niet vast. Sterker nog: je kan m optillen en er mee schudden en dan nog merk je er niks van.

Ik heb hier een spindel van Platinum liggen, track van Beatport netjes betaald en binnengehaald, branden met Nero 7...juiste speed en wat zien we in de display nadat de track niet wordt afgespeeld...code E-8302 :-(

Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 00:17:
O ja nog ff...

Bovenstaande heeft inmiddels meerdere keren zich afgespeeld. CDJ 1000 reeds teruggebracht naar Pioneer. Helemaal doorlopen, nagekeken en nieuwste software er gepleurd. Ondanks dat toch nu sporadisch JUIST op momenten dat ik het echt niet kan hebben dit gedonder.
Hoi hoi hoi ;-(

(P.s. tracks worden op een 1 jr oude ASUS DUO T7100, Core 2 Duo, HD200GB, 17"WXGA, 2048MB, Windows Vista, GeForce 8400mg 128 MB gebrand)

Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 00:35:
Uitspraak van Morzzz op vrijdag 20 maart 2009 om 00:19:
Heb je al eens een andere brander geprobeerd?

Pakt je antieke CD-spelert uit de jaren 80 de schijfjes wel?

In m'n auto spelen ze wel af, maar ja...ik plak geen tracks tijdens het autorijden aanelkaar
? CDJ 1000 is toch zo'n fijn apparaat, wat is dan de reden waarom ik EUR 1090 voor die blokkendoos heb betaald?

Al met al...ik heb me ervoor opengesteld, heb het ervaren, wat geld lichter en een ilusie armer...

Ik sta ervoor open Nikey, bekeer me maar...ik heb zo'n ding hier al iets meer dan 1,5 jr staan. Laat uw licht hier maar over schijnen, verneem gaarne uw inhoudelijke reactie.
Alvast dank.
laatste aanpassing

Uitspraak van MichelHartogNL op vrijdag 20 maart 2009 om 15:13:
Hahaha

Wat een reactie zeg..

dank je, was zelf ook trots op het haast poetische betoog O:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 15:35:
dank je, was zelf ook trots op het haast poetische betoog

:respect:

We blijven toch wel lief met z'n allen naar elkaar? :D

Uitspraak van MichelHartogNL op vrijdag 20 maart 2009 om 15:41:
We blijven toch wel lief met z'n allen naar elkaar?

ik zeik toch niemand af? Het is slechts eerbetoon aan mijn geliefde zwarte schijfjes :lief:

al heb ik stiekem ook traktor erbij :X :P
Uitspraak van S Francisco op vrijdag 20 maart 2009 om 15:23:
Ik sta ervoor open Nikey, bekeer me maar...ik heb zo'n ding hier al iets meer dan 1,5 jr staan. Laat uw licht hier maar over schijnen, verneem gaarne uw inhoudelijke reactie.
Alvast dank.

Denk dat jij een "maandagochtend" CDJ1000 in bezit hebt met probleempjes. Dat is mooi klote natuurlijk. Ik snap dat je sceptisch bent. Vorg jaar moest ik ook niks van CD's hebben en promootte ik ook alleen maar Vinyl. Van hert zomer overgestapt en ik vond die CDJ dingen maar plastic aanvoelen enzo. Maar naar een maandje wilde ik niet mee anders.

Ik koop trouwens VERBATIM CD's en brand op snelheid 10x. Bovendien brand ik geen MP3 cd's. alleen Audio cd's. Nooit troubles mee gehad tot nu toe.
laatste aanpassing

Ow daar hebben we meneer met zijn originele uitspraken weer

ik vraag je wat, niet om dit weerwoord :lol:

Like i said, kom eens met wat interessante dingen ipv dat kindergedrag van je.
Je lijkt wel iemand van de sociale werkplaats man :/

Voel je je zo veel beter met die paar jaartjes meer in leeftijd?

Paar jaar? :lol: Ik voel me wel beter dan jou ja, maar niet om die redenen :)

Uitspraak van Trauma op vrijdag 20 maart 2009 om 13:24:
deze stand slaat compleet nergens op want dit is PF, geldt dus voornamelijk de grote stijlen

Niet alleen maar kerel (Y) Niet zo kortzichtig denken.

Uitspraak van Evolverz op vrijdag 20 maart 2009 om 14:12:
Ga iemand anders vervelen.

Poeperd :aai:

Uitspraak van djnickey.nl op vrijdag 20 maart 2009 om 15:18:
Over een paar jaar zijn alle vinyl jocks ook over op CD's denk ik en dan zien ook zij de voordelen

Ik dacht ut niet (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 18:21:
Ik dacht ut niet

dat zei ik vorig jaar zomer ook nog :lol:

de tijd zal het leren :flower:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 18:20:
kindergedrag

Nee jouw uitspraken zijn werkelijk top niveau. :loser:

En voor de zoveelste keer, dit topic gaat al lang niet meer over feiten, het zijn vinyl junks die hun mening uitkotsen en maar denken dat ze gelijk hebben. De tegenspraak van de "vinyl feiten" staan er al maar dat word vervolgens ook weer uitgekotst door de vinyl junks hier.

Er valt overduidelijk niet te redeneren, en al helemaal niet met jouw. Dus waarom zou ik , nadat die andere mensen dat al gedaan hebben, nog eens moeite gaan doen om deze shit topic levend te houden met "interresante feiten"? Je wilt het geen eens weten, je blijft toch wel met vinyl draaien. Dit topic is al lang uitgemolken, iedereen doet toch wel zijn ding, en dat is een mening ja.
laatste aanpassing
Niet alleen maar kerel (Y) Niet zo kortzichtig denken.

Artiest The Amethist
Ik draai zowel vinyl als cd-tjes:D Of is dat verraad?:/:P
laatste aanpassing

Niet alleen maar kerel Niet zo kortzichtig denken.

Lees: "voornamelijk" !

Tekno-, breakbeat-, d&b-, acidpeapz enz enz zijn vinylgoeroes en die zitten op heeeeeeeeele andere sites dan op PF dus die stemmen hier allemaal niet mee :P

populairiteit muziekstijlen partyflock :devil:
Uitspraak van inactief op vrijdag 20 maart 2009 om 19:08:
Ik draai zowel vinyl als cd-tjes Of is dat verraad?

Nee hoor :cheer: als je maar een dikke set draait, apparatuur is niet van belang. wees creatief (Y)

Uitspraak van Trauma op vrijdag 20 maart 2009 om 19:09:
populairiteit muziekstijlen partyflock :devil:

Iedereen z'n mening en voorkeuren, maar RnB en Hiphop op plaats 3 en 4:\ Daar zie ik op PF niet zoveel feestjes van:P Hoor er veder ook bijna nooit iemand over.
laatste aanpassing