Partyflock

Forumonderwerp · 1049063

Poll, geopend op dinsdag 10 februari 2009, looptijd van 6142.6 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Real dj's spin vinyl!

20052%
Eens
18148%
Oneens

als toevoeging okey, maar hele sets worden zo gedraaid :no:
laatste aanpassing

ik reageer op persoon boven mij, die heeft het over dat je platen moet kennen en het natuurlijk voorkomt dat je bepaalde overgangen goed kent omdat ze nu eenmaal lekker zijn

mijn uitspraak gaat dan ook over mensen die thuis alles voorbereiden en dat ook precies zo uitvoeren, dat is voor mij het zelfde als 3 knopjes indrukken of je dit doet met cd spelers of platenspelers staat daarbuiten, komt niks geen creativiteit bij kijken maar puur en alleen maar onthouden wat je thuis bedacht hebt

dit heeft niet zo zeer met cd/vinyl ofzo te maken, dat het in dit topic staat dat over cds gaat ok :) en je moet niet alles zo letterlijk nemen ;)
Het is toch een topic genaamd : "waarom draaien DJ's met cds". En "knopjes" suggereerd wel degelijk naar CD spelers. Verder keek ik ook niet :/.

als het een knopje heeft is het een cd speler?? dat ga ik thuis even proberen vanavond, dan heb ik er echt veel in huis b)
Wel in een draai topic ja -_-. Good luck! :)
laatste aanpassing

ok

knopjes
verschillende standen
platter/draaiplateau

OT
....
Ja heel leuk, maar het is nog steeds een "DRAAI" topic/forum.

je kunt er echt niet tegen he, wel commentaar leveren op andere die geen cdspelers willen maar incasseren wil nog niet echt lukken
Je reactie slaat nergens op:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 13:51:
als het een knopje heeft is het een cd speler??

We hebben het hier toch gewoon over CD vs Vinyl. Dus de betrekking van een magnetron vind ik wel weer vergezocht :/. (echt humoristisch vind ik het ook niet)
En daarnaast lever ik geen commentaar op mensen die geen cd spelers willen, het grote gros van de vinyl draaiers daarin tegen hebben wel commentaar op mensen die met cd spelers draaien.
laatste aanpassing

jij maakt dat ervan, als in dit topic knopje word gezegt slaat dat volgens jou op cd speler :/ maar ik zei volgens jou iets wat ik zelf niet zei dus daar houd het al op, mijn mooie magnetron was maar om aan te tonen dat je reactie nergens op trekt

waar in dit topic staat dat de vergelijking tussen cd en vinyl moet zijn?

mij intresseert het geen fuck waar je je muziek mee speelt maar het schijnt vaak nogal moeilijk te zijn voor mensen die helemaal weg zijn van cdspelers dat die voordelen niet voor iedereen zijn maar goed dit is niet persoonlijk tegen jou ofzo, al was m'n vorige reactie wel wat te voorbarig btw
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 14:24:
waar in dit topic staat dat de vergelijking tussen cd en vinyl moet zijn?

"Waarom draaien DJ's met CD?"
Poll:
"Real dj's spin vinyl!"

:/

poll is geen onderwerp, het is een stelling

edit: topic of onderwerp, volgens mij het zelfde :P
laatste aanpassing
Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 13:51:
als het een knopje heeft is het een cd speler?? dat ga ik thuis even proberen vanavond, dan heb ik er echt veel in huis b)

:roflol:

Al dat gezeur over welk medium je mee draait... Ben het zo zat dat ik alleen nog met me lap top draai. Moet wel een internetverbinding hebben anders kan ik het niet starten:

Mijn nieuwe setup
laatste aanpassing
niet huilen jongens.. doe gewoon je ding en be originew ! of je nou met cd's draait vinyl of casette;s
laatste aanpassing
of allebei idd, doe gewoon je ding, zolang je maar lol hebt