Wie word er lid?
je bent de derde noob
dubbelmang
Wiens boobies zijn dat op jouw forum pic?
Geen geluid hiero
Maar van wie zijn die boobies?!
Hitsig typetje ze rand je steeds aan met d'r boobies!
Charming!
helaas noob, die van mij is weer geopend, dus hier verder gaan
https://partyflock.nl/topic/1044588:GeenStijl_PowNed.html
helaas dit topic is verwijderd
lekker trappen tegen het publieke bestel
vs. hans teeuwen
lekker trappen tegen het publieke bestel
Deden ze toch ook met alles wat burgelijk is?? Nu zijn ze op het niveau kantoor koffie automaat humor terecht gekomen, en met hun TV 'avontuur' zal het ook snel dezelfde kant op gaan.
btw, ik ruik een complot...
Ze hebben de benodigde 50.000 leden al lang binnen. Op dit moment doen ze net alsof dat niet zo is om nog meer leden te krijgen. Straks komt GS naar buiten, toevallig op 1 april, met de mededeling: de eerste 100.000 leden zijn binnen, Powned!
Paranoide verhaal
Ga maar eens een avondje VPRO kijken
VPRO
Geenstijl
Waar haalt elke zelfingenomen, nietszeggende, aandachtsgeile, hoog van de toren blazende idioot toch de arrogantie vandaan om een eigen publieke omroep te beginnen?
Als je nou zonodig slechte televisie wilt maken, begin dan een commerciele omroep maar blijf asjeblieft van mijn kijk- en luistergeld af.
Der is niks mis met de publieke omroep, er worden goede programma's gemaakt (Tros en EO nagelaten dan) Ga maar eens een avondje VPRO kijken in plaats van Dancing with the stars om iets te noemen, wie weet leer je nog eens iets...
Dat is jouw mening
Waarschijnlijk is die ook redelijk links georienteerd en/of je ziet de eenzijdigheid niet
Vind het wel een beetje lachwekkend worden dat ze het nog steeds niet halen..
Ze moeten nog maar 2600 leden ofzo binnen halen.
Ik hoop het wel! weg met die 800 Miljoen Euro verspilling aan belastingcenten (jaarlijks)
Blijkbaar snap je het dus niet, wat jammer...
Verdiep je eens in de materie en financiele achtergronden.
VPRO, VARA en Llink
35+ BNN is voor jongeren in de leeftijdscatogorie 15 tot 23, Powned in de catogorie 23 tot 35?
Ik heb liever dat ze sowieso korten in de Publieke Omroep.
Inderdaadwerkend, hoger opgeleid
Wat zullen er in politiek den haag en in h.sum er een hoop ziek zijn als ze echt gaan uitzenden binnenkort
Misschien is de politiek nog wel ooit iets voor GS
Yes! Yes! We zijn er! Ruim 58.000 leden!
Ja, het klopt, we zijn er. En dik ook! Geen 50.000, maar ruim 58.000 PowNed-leden. Leuk geprobeerd Inge Brakman, maar PowNed hou je niet meer tegen. Die 160 (in werkelijkheid waren dit er overigens slechts 30) zogenaamd illegaal geworven leden, kunnen we missen als kiespijn. Al trek je 3000 leden van ons ledenbestand af. Boeien! Want zelfs dan hebben we nog altijd 55.000 Nederlanders van 16 jaar en ouder die vol overtuiging inmiddels 5,72 euro van hun rekening hebben laten afschrijven. Excuses aan onze leden, dat we de teller nogal hebben vertraagd, maar wij wilden zeker zijn van onze zaak. En met 58.000 leden zijn we dat! Dank jullie wel voor alle steun, dank jullie wel voor de promotie en dank jullie wel voor het vertrouwen in PowNed. Wij zullen het niet beschamen. In zes jaar tijd van zolderkamer naar publieke omroep. Een absolute wereldprimeur. Het is feest! We gaan aan het bier! Heel erg veel bier! Mocht u nog aan de warme maaltijd zitten: nu op Nederland 3, PowNed in De Wereld Draait Door en om 22.30 uur op Nederland 36 PowNed op Veronica, inclusief de felicitaties van Femke Halsema en Alexander Pechtold. POWNED! Oh ja, wil jij er op de valreep ook nog bij horen? Dat kan tot 31 maart...
Bron: http://www.geenstijl.nl/
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn...
Iedereen die PowNed uitlacht heeft het na kijken.
Dat maakt hen juist sterker......
Want?
Huh, het nakijken? Om die 50.000 leden? Nou, wat een prestatie...
en die andere 30% zijn 20'ers met een vette ict baan
PowNed= 70% pubertjes tussen 15 en 20 jaar
Ze komen met een prachtig plan, daar kan zelfs Llink of BNN of Talpa niet aan tippen.
Die hadden ze natuurlijk allang binnen.... gespeeld is er met de teller. Dat gaven ze toe!
hebben ze al 1 of 2 zetels in de tweede kamer
Je kent het plan al?
Ze hebben er 8000 meer... al hebben ze er 100.000, dat zegt nog niets over de kwaliteit van tv die ze gaan maken.
En dan?
Wellicht. Dat weet je niet. Je kent de cijfers niet.
Hetzelfde als dat de PVV een doelgroep vertegenwoordigd.
anders zouden ze hier niet aan beginnen
Daar zullen vast veel goede dingen te zien zijn. Neem Hans of Prem.
Het politiek Den Haag zeer moeilijk maken
Ik kom ook op dumpert/geenstijl en ze schrijven wel leuk maar de doelgroep (getuige altijd de reacties!!) zijn humorloze puber nerdjes
Het gaat ze er alleen maar om dat ze denken 'invloed' hebben...geenstijl is van hun en nu pwnen ze hilversum
Als ik hun eerste ideetjes over een nieuwsprogramma en een auto programma in de stijl van top gear hoor moet ik vooral erg hard lachen, eigenlijk.
Yeah right
kijk en dat is nou typisch het p0wned geenstijl publiek. mensen die zichzelf bestempelen als hoger opgeleidmensen die zichzelf zo intelligent vinden dat elk anders denkend mens als minderwaardig wordt bestempeld
Helemaal mee eens! Met name het tegen mensen aanschoppen die toch al een heel makkelijke prooi zijn.. Zó makkelijk. Recht voor zijn raap zijn is prima, maar niet op zo'n manier. Vind ik dan.
Vind ik dan.
overigens heeft geenstijl er wel voor gezorgd dat er een aantal dubieuze criminelen opgepakt zijn en hebben daarmee de veiligheid op straat weer vergroot.
Iets wat ik andere zenders van de publieke omroep niet zie doen.
Llink houd zich alleen maar bezig met snoepreisjes
De uit knop zit in je internet browser, op je afstandbediening
vind je het niet grappig, dan kijk je niet dan ga je bv naar de EO kijken.
Maar goed, misschien komt het nog. We'll see......