Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 11:58:
wat verbrand ie?
ozonlaag :
linkje* maar daar lees ik net, dat de troep die ze achterlaten rondom de aarde, nog erger is dan hun straaltje als ze door onze atmosfeer schieten
oké, het valt nog mee hoeveel hij verbrand.. maar ik schat wel dat er in de komende decennia, aan space toerisme gedaan wordt... en dan wordt het wel een aanzienlijk probleem.
net zoals vroeger de auto in 1920 ook niet zoveel verontreinigde ( de eerste waren zelfs electrisch

waren ze daar maar bij gebleven misschien )
en de vliegtuigen in de jaren '70 aan de lucht waren ook nog aparte verschijnselen ( als we er eentje zagen wezen we hem na ) nu kan je je vinger in de lucht steken en je vind er zeker 2 op elk moment van de dag... ( en die zijn ook niet schadelijk ?

)
stop met vliegen, stop met overbevolking... en dan kunnen wij nog gewoon lekker auto rijden, zeker als de tesla betaalbaar wordt ( of een ander merk uit silicon valley ), en de zonnepanelen rondom onze huizen hem van stroom gaan voorzien
weet je wat de grootste dreiging is voor onze aarde... wij ( omdat we laks zijn en geen vragen stellen aan onze gekozen vertegenwoordigers ) en de politiek... omdat zij genoeg gelden/fondsen krijgen om alles te laten zoals het is
dat was het dat me het meeste opviel in de reportage
race auto van de toekomst*