Partyflock

Forumonderwerp · 1038506

Iemand gisteren de film/docu gezien op TV?
Stof tot nadenken wat steeds maar word weggemoffeld, met name door de Amerikaanse overheid.

Een eye-opener voor de complete mensheid die wel eens desastreuze gevolgen kan hebben.

Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 26 november 2008 om 01:25:
bijvoorbeeld Nederland of Engeland of een ander Westers land door een enorme ramp zeg...een miljoen doden te verwerken krijgt.

Er reageert ook niemand op New Orleans.. dat zijn we allemaal weer vergeten!
Volgens mij gaan we pas nadenken als de zeespiegel zodanig gestegen is dat we 100 miljoen vluchtelingen hebben. Als NY, NL, Indonesie en Japan half of helemaal onder water staan.

pas dan zijn we bereid om aanpassingent te doen, althans de regeringen.

Artiest n00b
Uitspraak van bounz™ op woensdag 26 november 2008 om 00:00:
verbrand hij meer ozon dan wij allemaal samen hier op deze aardkloot

wat verbrand ie?
The atmosphere of Venus is much thicker than Earth’s. Nevertheless, current climate models can reproduce its present temperature structure well. Now planetary scientists want to turn the clock back to understand why and how Venus changed from its former Earth-like conditions into the inferno of today.

They believe that the planet experienced a runaway greenhouse effect as the Sun gradually heated up. Astronomers believe that the young Sun was dimmer than the present-day Sun by 30 percent. Over the last 4 thousand million years, it has gradually brightened. During this increase, Venus’s surface water evaporated and entered the atmosphere. “Water vapour is a powerful greenhouse gas and it caused the planet to heat-up even more. This is turn caused more water to evaporate and led to a powerful positive feedback response known as the runaway greenhouse effect,” says Grinspoon.

http://www.sciencedaily.com/releases/2007/04/070426093408.htm
Of rijden ze op Venus ook in Hummers naar hun fabrieken?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 11:34:
dat zijn we allemaal weer vergeten!

echt niet dat was zieke shit zoiets wens je niemand toe!
Nou.. niet gaan zeiken als er over weet ik veel hoeveel jaar de oh zo fijne dijkjes doorbreken hier (L)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 11:58:
wat verbrand ie?

ozonlaag : linkje* maar daar lees ik net, dat de troep die ze achterlaten rondom de aarde, nog erger is dan hun straaltje als ze door onze atmosfeer schieten 8)

oké, het valt nog mee hoeveel hij verbrand.. maar ik schat wel dat er in de komende decennia, aan space toerisme gedaan wordt... en dan wordt het wel een aanzienlijk probleem.
net zoals vroeger de auto in 1920 ook niet zoveel verontreinigde ( de eerste waren zelfs electrisch ;) waren ze daar maar bij gebleven misschien )
en de vliegtuigen in de jaren '70 aan de lucht waren ook nog aparte verschijnselen ( als we er eentje zagen wezen we hem na ) nu kan je je vinger in de lucht steken en je vind er zeker 2 op elk moment van de dag... ( en die zijn ook niet schadelijk ? o:) )

stop met vliegen, stop met overbevolking... en dan kunnen wij nog gewoon lekker auto rijden, zeker als de tesla betaalbaar wordt ( of een ander merk uit silicon valley ), en de zonnepanelen rondom onze huizen hem van stroom gaan voorzien :D :cheer:

weet je wat de grootste dreiging is voor onze aarde... wij ( omdat we laks zijn en geen vragen stellen aan onze gekozen vertegenwoordigers ) en de politiek... omdat zij genoeg gelden/fondsen krijgen om alles te laten zoals het is

dat was het dat me het meeste opviel in de reportage race auto van de toekomst*
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 22:56:
Bovendien is die meting gedaan op antatrica, daar zijn geen vulkanen, althans niet die jij bedoelt

Als CO2 wat in Europa geproduceerd wordt Antarctica kan bereiken, kan CO2 van vulkanen dat ook.

Uitspraak van *Janientje* op donderdag 27 november 2008 om 19:35:
Nou.. niet gaan zeiken als er over weet ik veel hoeveel jaar de oh zo fijne dijkjes doorbreken hier

Bla bla bla bla bla

Ken je het verhaal van Noach in de Bijbel?
Alle culturen ter wereld hebben in hun oude vertellingen een verhaal van een grote zondvloed die de hele wereld overspoelde.

Er zijn diverse bewijzen dat de zeespiegel in de afgelopen duizenden jaren behoorlijk heeft geschommeld.
Waren de auto's hier dan de schuld van?

Ji j(en vele anderen) zijn het bewijs dat die hele CO2 hetze wel werkt bij mensen.
En ondertussen betaal je je gek aan millieutax en groene stroom :roflol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 22:46:
Er zijn diverse bewijzen dat de zeespiegel in de afgelopen duizenden jaren behoorlijk heeft geschommeld.
Waren de auto's hier dan de schuld van?

Feit is de dat de schommeling nu doorbroken word door een alsmaar stijgende lijn die ver boven de pieken van de afgelopen duizenden jaren gaat.

Bla bla bla bla bla

:/

Bijbel

Dat noem jij een bron? Dat noem ik een sprookjesboek.

En ondertussen betaal je je gek aan millieutax en groene stroom

Allereerst kan het nooit kwaad om groene energie te gebruiken, of de aarde nou in gevaar is of niet. Ten 2e moet iedereen meebetalen aan het behoud van de aarde, maar ja, omdat mensen bang zijn hun centjes te moeten inleveren, geloven ze er liever in dat de mens geen rol speelt.

Uitspraak van Too Many Daves op zondag 30 november 2008 om 23:36:
Dat noem jij een bron? Dat noem ik een sprookjesboek.

Ga er maar van uit dat alle verhalen die in de Bijbel staan opgeschreven misschien niet letterlijk gebeurd zijn, maar dat het metaforen zijn om iets uit te leggen, of waar gebeurde verhalen die in de overlevering wat aangedikt zijn.

http://www.bol.com/nl/p/boeken/het-ontstaan-en-het-einde-van-alles/666776846/index.html;jsessionid=0B999ADC57EF84BB3780ABEEC6ADF77C.ps2823#product_description

ook geen feiten, maar wel een hele interessante theorie die ik zeker heel serieus neem.

Uitspraak van Too Many Daves op zondag 30 november 2008 om 23:36:
Allereerst kan het nooit kwaad om groene energie te gebruiken, of de aarde nou in gevaar is of niet. Ten 2e moet iedereen meebetalen aan het behoud van de aarde, maar ja, omdat mensen bang zijn hun centjes te moeten inleveren, geloven ze er liever in dat de mens geen rol speelt.

Ik zeg niet dat de mens geen rol speelt.
Ik zeg alleen dat meer betalen geen effect heeft...
Wat is het millieu er mee gebaat dat je op je vliegticket zoveel euro extra moet betalen????

Geen mens die er minder om vliegt en van het geld dat ze er op vangen kunnen ze echt geen luchtzuiveringsinstallatie bouwen ofzo.

Wij hebben het goede voorbeeld gegeven, laat nu de overige 95% van de werled maar zien dat ze ook bewuster om kunnen gaan met het milieu.
want ik heb in Afrika nog nooit een Prius zien rijden
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 23:48:
dat het metaforen zijn om iets uit te leggen

Dat is dus geen bron, dat is de mening van de schrijver. Een schrijver die we niet kennen en waarvan we dus ook geen flauw idee hebben waar het op gebaseerd is.

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 23:48:
ook geen feiten, maar wel een hele interessante theorie die ik zeker heel serieus neem.

Dat is dan leuk voor je, maar anderen neem je blijkbaar niet serieus.

Bla bla bla bla bla

Ji j(en vele anderen) zijn het bewijs dat die hele CO2 hetze wel werkt bij mensen.

Artiest Liam C.
Het hele idee achter de film (milieu-bewustwording) vind ik op zich heel goed. Het is wel een beetje een oude prak wat wordt voorgeschoteld. Maar goed de USA loopt vet achter op het gebied van milieu.
Alleen Al Gore vind ik echt een tenenkrommende mafkees die nooit een Nobelprijs had mogen winnen. Die man is aandachtsgeil, belerend en ontpomp zich nu ineens als milieu goeroe? Oftieven met die eikel.
15 jaar geleden streed hij nog met zijn vrouw (Tipper) tegen "metal" bands omdat ze aan zouden zetten tot satanisme enzo....enge vet die Gore. Altijd maar aan iedereen aan te vertellen hoe het moet.