Partyflock

Forumonderwerp · 1038506

Iemand gisteren de film/docu gezien op TV?
Stof tot nadenken wat steeds maar word weggemoffeld, met name door de Amerikaanse overheid.

Een eye-opener voor de complete mensheid die wel eens desastreuze gevolgen kan hebben.

Ik kon mijn aandacht er niet bij houden :no:

Artiest Bladezzz
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 08:59:
Ik kon mijn aandacht er niet bij houden

Deja-vu naar saaie trainingen door Amerikanen met slecht verzonnen grapjes :X
laatste aanpassing

Hoezo niet :O?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:00:
Hoezo niet ?

Ik was niet nuchter :x

schijt aan de wereld :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:02:
schijt aan de wereld

Jij hebt/wilt vast geen kinderen?
En je word ook niet graag 80?

Al Gore :roflol:
Ik geloof er helemaal niets van, massahysterie (n)

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 25 november 2008 om 09:17:
Ik geloof er helemaal niets van, massahysterie

Heb je het gezien?
heb m noodgedwongen moeten kijken in de bios met school..

was na een uur in slaapgevallen8)

Sta er van versteld dat niemand het serieus neemt.
We helpen die fucking aarde naar de klote.
Hij heeft harde bewijzen en iedereen doet of zijn neus bloed.
laatste aanpassing
Ik heb 't gezien, hij komt met harde cijfers alleen zolang niemand natte voeten heeft zal het ook niemand ene fuck schelen...

Ik vind die film een beetje propaganda, het zal wel deels waar zijn, natuurlijk, maar bedenk even hoe lang de aarde al bestaat. Het heeft al heel wat mee gemaakt en als dat een manier is om de populatie op de wereld terug te dringen en daarmee dus het broeikasprobleem op te lossen... tsjah, wie ben ik tegen de natuur.

Die gast had het in zijn campagne ook niet over het broeikasprobleem, hij is gewoon een slechte verliezer die ook wat te vertellen wou hebben...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:12:

voordat het zo erg is ben ik al dood, en wat er na mijn dood gebeurd, boeiuh!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:20:
Sta er van versteld dat niemand het serieus neemt.
We helpen die fucking aarde naar de klote.
Hij heeft harde bewijzen en iedereen doet of zijn neus bloed.

er is maar 1 oplossing 90% van de mensen moeten dood.
er bestaan teveel mensen.
laatste aanpassing

Dat ook, maar dat wil niet zeggen dat ik niets om het milieu geef, want k doe wel wat ik kan :)

Nobody takes me serial!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 08:56:
Iemand gisteren de film/docu gezien op TV?
Stof tot nadenken wat steeds maar word weggemoffeld, met name door de Amerikaanse overheid.

Heb 'm niet gezien:no: Ook weinig behoefte aan moet ik zeggen.. Allemaal bangmakerij:/
Uiteindelijk gaan we allemaal een keer en waaraan ik doodga hoef ik nu niet te weten:no:

Ik heb wel een kleine:jaja: Maar ik geloof sowieso al niet dat ik de 80 ga halen..
Maar als we het over kinderen gaan hebben.. Dan vrees ik pedo's meer dan dat ik bang ben dat Nederland volloopt met water:jaja: Daarnaast zit ik ook nog aan de goeie kant van Nederland(Y)

Uitspraak van El más enfermo op dinsdag 25 november 2008 om 09:23:
Ik heb 't gezien, hij komt met harde cijfers alleen zolang niemand natte voeten heeft zal het ook niemand ene fuck schelen...

Als er iemand natte voeten krijgt zijn wij het anders wel.
En als er 10 m water in NL staat is het te laat.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:27:
maar bedenk even hoe lang de aarde al bestaat. Het heeft al heel wat mee gemaakt en als dat een manier is om de populatie op de wereld terug te dringen en daarmee dus het broeikasprobleem op te lossen...

Klopt niet wat je zegt, de aarde is niet meer aan zet, de mensen zijn aan zet.
Het zijn gewoon harde fijten die hij op tafel legt, de hoeveelheid CO2 over 50 jaar bijvoorbeeld.
En wat dat doet met de temperatuur.

Als half groenland en de zuidpool smelt, wat binnen nu en 10 jaar kan/zal gaan gebeuren hebben wij natte voeten. 100 miljoen mensen die hun huis kwijt zijn, al dan niet overleiden.

Dit moet geen ommekeer worden in je leven maar er word wel te nuchter overheen gestapt.

indd wat een slap gezeik van die vent :gaap:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:38:
Heb 'm niet gezien Ook weinig behoefte aan moet ik zeggen.. Allemaal bangmakerij

Ja, lekker egoïstisch om zó te denken. Zo denken de grote kapitalistische partijen/landen/bedrijven ook allemaal, kijk ik lig er ook niet echt wakker van, maar het baart me wel enigszins zorgen.
Hetgeen visueel / middels cijfers is proberen duidelijk te maken ziet er vrij feitelijk uit moet ik zeggen. Vooral dat met die staaf met ijs, waarin de zuurstofisotopen zijn opgenomen. Vrij zorgzaam allemaal. Nu kun je wel gaan roepen: 'Het boeit mij geen reet want ik leef nu en nergens om mij NU druk om te maken'. Zo dachten ze in de jaren '50/ '60 ook, en kijk hoe we er nu voorstaan. Tijdens de vroegere industrialisatie kan ik wel begrijpen dat men er niet zó overnagedacht heeft, maar nu wordt het toch echt tijd dat het niet alleen bij woorden blijft. Echt zware maatregelen op grove schendingen van milieuregels en blabla mogen er van mij wel komen.
laatste aanpassing

Uitspraak van Manu Kenton op dinsdag 25 november 2008 om 09:45:
indd wat een slap gezeik van die vent

Mag lijen dat jij het eerste slachtoffer bent dan :D.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:48:
Echt zware maatregelen op grove schendingen van milieuregels en blabla mogen er van mij wel komen.

Precies, harde wetten en regelgeving, en beginnen bij de milieu vriendelijkheid van de amerikaans auto's.

'volgens de sceptici hebben de amerikaanse autofabrikanten nog 11 jaar nodig om aan de millieu eisen die china nu al heeft te kunnen voldoen'
:looser:

Gore had een goede president geweest, hopen dat er eindelijk eens iets mee gedaan gaat worden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:48:
Ja, lekker egoïstisch om zó te denken

Moet ik zelf weten, dacht ik zo.. Ik laat mijn leven gelukkig niet leiden door angst..
uiteindelijk gaat de wereld er toch aan.. Als jij mij daarom een egoïst wil noemen, ga je gang(Y)

Daarnaast ken je mij helemaal niet:no: Ik draag mijn steentje echt wel bij om zo min mogelijk rommel voor de volgende generatie achter te laten en als iedereen dat nou zou doen, komen we een stuk verder..

Mja, oordelen blijft toch altijd het makkelijkst he;)
Het gaat nu ook best hard qua opwarming, meer CO2 in de lucht dat zorgt voor een gordijn waardoor de warmte wordt vastgehouden, Noordpool bijna gesmolten dus al het licht dat direct van het ijs terugkaatst de ruimte in blijft hier door het mooie CO2 gordijn en geen ijs waardoor direct de zee warmer wordt waardoor er weer meer stormen en exreem weer komt, droge gebieden worden steeds droger, natte gebieden steeds natter :cheer:

Leuk man!

Heb hem al eens gezien. Niet gisteren.
Maar hij mist een heel belangrijk deel in deze documentaire.
De grootste veroorzaker van het broeikaseffect laat hij gemakshalve maar even weg en dat is de bio-industrie!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:54:
Moet ik zelf weten, dacht ik zo.. Ik laat mijn leven gelukkig niet leiden door angst..
uiteindelijk gaat de wereld er toch aan.. Als jij mij daarom een egoïst wil noemen, ga je gang

Vinn ik niet, je bent aan jezelf verplicht deze aardbol zo mooi mogelijk te houden.
Of je daar nou een keer voor moet fietsen of carpoolen of niet.
Je laat een bende achter vor je navolgelingen.

Er mogen best wetten en straffen komen die verpaupering van deze aardkloot tegengaan.

Ik draag mijn steentje echt wel bij om zo min mogelijk rommel voor de volgende generatie achter te laten en als iedereen dat nou zou doen, komen we een stuk verder..

Dus je wilt het wel maar je ontkent het :aai: Waarom? Er zijn te veel mensen met deze mentaliteit.

Je hoeft niet te leven in angst maar het probleem erkennen is het eerste miniscule stapje richting een verbetering.

Artiest n00b
allemaal bullshit :lol:

van anabolen word je echt dom :lol:

harde fijten :rot:

harde fijten ook dat er in de geschiedenis wel vaker temperatuurschommelingen zijn geweest en dat de aarde dat prima 'hersteld'*

*(het is een natuurlijk proces) :lief:

Mja, oordelen blijft toch altijd het makkelijkst he

Nee jouw opvatting hierover vind ik vrij opmerkelijk, want enerzijds zeg je: 'Mij boeit het niet...' en anderzijds lul je weer over het feit dat je nú wel bijdraagt aan een schoner milieu. Dus neem mij niet kwalijk dat ik jou verkeerd oordeel. Zet het er dan goed neer :[ .

Maar goed, we kunnen ook gaan mierenneuken over individuen, maar het zal toch ergens anders moeten worden aangepakt. Grote fabrieken en blabla. Jaarlijks gaan er miljoenen/miljarden verloren met voeren van besprekingen en weet-ik-veel-allemaal. Beter wordt dat geld uitgegeven aan het sponsoren van zonnepanelen en nog meer van dit soort zinnige uitgaven. En die SUV's uit de VS mogen van mij ook in de zee gedumpt worden.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 november 2008 om 09:57:
harde fijten ook dat er in de geschiedenis wel vaker temperatuurschommelingen zijn geweest en dat de aarde dat prima 'hersteld'*

Je hebt het duidelijk niet gekeken n00b :bye:

Van drugs word je dus nog veel lomper trouwens :lol:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:56:
Of je daar nou een keer voor moet fietsen of carpoolen of niet.
Je laat een bende achter vor je navolgelingen.

Pffff.. Ik heb GEEN auto, ik scheid m'n afval, gooi geen afval in de natuur en doe geen licht aan als het nie nodig is..

Vrij natuurvriendelijk dus..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 09:56:
Dus je wilt het wel maar je ontkent het

En ontkennen? 't Zit gewoon in de natuur van 't beestje om automatisch na te denken over dit soort dingen;) meer kan ik er ook niet aan veranderen.. Ik heb het probleem allang erkend:jaja: Daarom lig ik er ook niet meer wakker van;) Ik doe wat ik moet doen.. Laat jij de auto nou ook eens staan:)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 november 2008 om 09:57:

Bullshit
Milieuwetenschap bestaan nog geen 30 jaar. Staat nog in de kinderschoenen en ze spreken elkaar chronisch tegen. Enig consensus is er over dat de mens een invloed heeft op het milieu.

Al Gore is één kant van het verhaal.

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op dinsdag 25 november 2008 om 10:03:
Milieuwetenschap bestaan nog geen 30 jaar. Staat nog in de kinderschoenen en ze spreken elkaar chronisch tegen. Enig consensus is er over dat de mens een invloed heeft op het milieu.

Dus je stopt zijn fijten achter stoelen en banken?
Hij heeft aantonende bewijzen waar het heen gaat.
We zijn eerder gewaarschuwd en eerste gevolgen zijn al zichtbaar.
De orkanen die ontstaan bijvoorbeeld, we wisten het allemaal al van te voren.
Maar niemand die er wat mee doet.

Voorkomen is beter dan genezen, kan niet begrijpen dat mensen zo nuchter denken:
'het komt wel goed'

De grootste stappen moeten worden genomen door de wereldleiders, maar zelfs die zien het niet L/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 10:01:
Pffff.. Ik heb GEEN auto, ik scheid m'n afval, gooi geen afval in de natuur en doe geen licht aan als het nie nodig is..

Vrij natuurvriendelijk dus..

Heel goed :jaja:

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op dinsdag 25 november 2008 om 10:03:
Milieuwetenschap bestaan nog geen 30 jaar.

Ohjawel hoor, het bestond wel degelijk voor 1978 ;). Vanaf 1973 is er een daadwerkelijke opleiding voor begonnen op universteiten etc. Verder werd er in 1950/1960 al gemeten wat CO2 uitstoot etc. zouden betekenen voor de toekomst.

van de 25000 wetenschappers die er aan deel namen waren er welgeteld 75 ZONDER politieke belangen (dus pure wetenschappers!!) die de zaak onder de loep namen
kan het stuk zou gauw niet meer vinden maar gelezen heb ik het zeker!

75 onafhankelijke en objectieve mensen die oordelen over de situatie zonder rekening te houden met de eventuele POLITIEKE gevolgen
en zo zou het moeten!

hoax hoax HOAX!

http://video.google.nl/videosearch?q=global+warming+swindle&emb=1&aq=3&oq=global+wa#q=global%20hoax&emb=1&dur=3

ik heb duidelijk WEL gekeken

sterker nog
ik heb meerdere kanten van het verhaal gehoord en zelf een mening gebaseerd op hetgeen ik heb waargenomen
ipv achter 1 stom filmpje van Al Gore (zelf een groot vervuiler) aan te lopen (y)
laatste aanpassing

1 grote bangmakerij die aan elkaar geplakt is van aannames en pseudo-wetenschap.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 10:06:
De orkanen die ontstaan bijvoorbeeld, we wisten het allemaal al van te voren.

Daarom is 't ook een goed iets dat de Amerikanen vaak getroffen worden :)
De grootste stappen moeten worden genomen door de wereldleiders, maar zelfs die zien het niet L/

Die zien het wel, alleen hebben zij het te druk met hun eigen zakken vullen..

Heel goed

Weet ik toch B)
Ohjawel hoor, het bestond wel degelijk voor 1978 ;). Vanaf 1973 is er een daadwerkelijke opleiding voor begonnen op universteiten etc. Verder werd er in 1950/1960 al gemeten wat CO2 uitstoot etc. zouden betekenen voor de toekomst.

35 jaar dan. :)

Maar als ekte dicipline binnen de wetenschap bestaat het nog maar relatief kort dus moet je altijd wantrouwig zijn voor definitieve uitspraken van mensen die zich hiermee bezig houden. Daarvoor bestaat het nog te kort.

Hij heeft aantonende bewijzen waar het heen gaat.

Er zijn genoeg wetenschappers die de CO2 hetze en de daaruit voortvloeiende klimaatverandering met een korreltje zout nemen.
Alleen worden die wetenschappers letterlijk de mond gesnoerd door hun eigen universiteiten of bedrijven die anders worden gekort op subsidie.

Degenen die het meeste verdienen aan de CO2 hetze zijn de regeringen, het bedrijfsleven en oliemaatschappijen.
Zij kunnen immers aan hun 'groene' producten weer een lekker hoog prijskaartje hangen.

Immers, als je de consument een schuldgevoel aanpraat, is ie ook makkelijker bereid zijn portemonee te trekken...

goed om te zien dat er nog wel mensen zijn die voor zichzelf kunnen en willen denken

dikke ;pr0pz; foor joelie _0_

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 november 2008 om 10:06:
van de 25000 wetenschappers die er aan deel namen waren er welgeteld 75 ZONDER politieke belangen (dus pure wetenschappers!!) die de zaak onder de loep namen

Dat zal zo veel dus niet hebben uitgemaakt want de politiek doet er helemaal niks mee.
Lijkt me ook sterk dat ze dit verhaal uit hun duim zuigen om mensen angst aan te jagen.
Net of we dat op dit moment kunnen gebruiken.

Kan je nagaan als ze helemaal geen rekening hadden gehouden met de politieke gevolgen, dan ziet het er misschien nog wel een stuk erger uit ;).

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw 'andere kanten' van het verhaal, ik zou ook wel eens iets positiefs willen horen ;).

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 10:08:
Daarom is 't ook een goed iets dat de Amerikanen vaak getroffen worden

ja klopt, maar het gebied tussen amrika en G-B kan ook wel een potentieel drama voro ons worden hoor 8)

Fijten. :lol:

Welke objectieve feiten heb je het over? Heb je de verdieping gezocht en ook tegengeluiden gecheckt of alleen maar deze docu gezien en ben je zo hiervan geschrokken en denk je nu de waarheid in pacht te hebben?
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 25 november 2008 om 09:17:
Ik geloof er helemaal niets van, massahysterie (n)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 10:09:
Er zijn genoeg wetenschappers die de CO2 hetze en de daaruit voortvloeiende klimaatverandering met een korreltje zout nemen.
Alleen worden die wetenschappers letterlijk de mond gesnoerd door hun eigen universiteiten of bedrijven die anders worden gekort op subsidie.

Degenen die het meeste verdienen aan de CO2 hetze zijn de regeringen, het bedrijfsleven en oliemaatschappijen.
Zij kunnen immers aan hun 'groene' producten weer een lekker hoog prijskaartje hangen.

Immers, als je de consument een schuldgevoel aanpraat, is ie ook makkelijker bereid zijn portemonee te trekken...

Hmm hmm, zit ook wat in inderdaad :/

Moeten we dan maar afwachten tot de tijdbom af gaat? (of niet?)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 10:10:
Dat zal zo veel dus niet hebben uitgemaakt want de politiek doet er helemaal niks mee.

nee die doet er niets TEGEN nee die doen wat de wetenschappers hun adviseren ivm de mogelijke gevolgen van het een of ander (in dit geval is de naam wetenschapper niet eens van toepassing mijn inziens want een wetenschapper houd zich bezig met wetenschap en niet met politiek!)
onzin dus

Lijkt me ook sterk dat ze dit verhaal uit hun duim zuigen om mensen angst aan te jagen.

om geld uit te slaan

Net of we dat op dit moment kunnen gebruiken.

de global hoax is al aan de gang ver vóór de fin. crisis .. ook onzin dus

Kan je nagaan als ze helemaal geen rekening hadden gehouden met de politieke gevolgen, dan ziet het er misschien nog wel een stuk erger uit .

als ze daar geen rekening mee gehouden zouden hebben zou je een waarheidsgetrouw beeld voorgeschoteld krijgen ...

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw 'andere kanten' van het verhaal, ik zou ook wel eens iets positiefs willen horen .

dan moet je dff op het linkje klikken bij mijn eerdere post of mischien zelf ff op onderzoek uit gaan als het je echt zo interesseert (y)

hoe moet ik jou nou serieus nemen GVD :roflol:

je kan niet eens schrijven!! :lol:

En dan gaan we toch allemaal lekker dood