Partyflock

Forumonderwerp · 1036808

Artiest Chris tc
Hij staat al in de agenda!

10,11 en 12 april!

Op wie hopen we???

Doe mij maar 12 april een vette detroit avond aangezien ik 30 word op deze dag :banana:

Line up:

vrijdag 10 april

22.00 - 23.45 Anton Pieete
23.45 - 00.45 Shin Nishimura LIVE
00.45 - 02.30 Takkyu Ishino
02.30 - 04.15 Ken Ishii
04.15 - 05.45 Q'hey
05.45 - 07.00 Takaaki Itoh & Go Hyama LIVE

zaterdag 11 april

22.00 - 23.30 Estroe
23.30 - 01.00 Steve Rachmad
01.00 - 02.30 Derrick May
02.30 - 03.45 Billy Nasty
03.45 - 04.30 James Ruskin LIVE
04.30 - 06.00 Ben Sims
06.00 - 07.00 Remy

zondag 12 april

22.00 - 00.00 Sandrien & Monica Electronica
00.00 - 01.45 Dominik Eulberg & Gabriel Ananda
01.45 - 03.30 Karotte & Daniel Sanchez
03.30 - 05.15 Stephan Bodzin & Oliver Huntemann
05.15 - 07.00 Adam Beyer & Joel Mull

Line up en Time-table op verzoek van de organisatie geplaatst in de openingspost.

(F)
laatste aanpassing door een beheerder
Klinkt goed! Kon ook bijna niet misgaan met zo'n publiek + line-up (y)

Artiest Invite
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 17:54:
De allerlaatste plaat die Remy draaide wil ik wel eens een titel van

Was een track van Paul Ritch niet zo heel oud.

Oja met welke plaat begon Nasty zijn set?
Oooh nu heb ik helemaal spijt dat ik dit keer niet gegaan ben...:( Kreeg niemand mee...:nocheer:
Awakefest wil ik zekerssss heen gaan, en in oktober westergas! (L):cheer:

Vannacht is maar weer eens bewezen dat er een groot publiek is voor technomuziek van de oude stempel!

Ik hoop dat dit een wake-up call is voor de scene. Er is ruimte voor meer dan één geluid en een avond lekker doorpompen vanaf 22:00 is onbetaalbaar. I want more!

En nog iets compleet anders:

Ik voelde me gisteren net zo als die juryleden!
laatste aanpassing
Zo, lekker uitgeslapen. Dat was wel nodig ook.

Nog nooit zo vroeg op een Awake aangekomen, maar absoluut geen spijt van. Kwamen binnen precies toen Rachmad het over nam. Het was toen nog redelijk rustig en meteen keihard staan knallen. Heerlijk, het was 23:30 en Rachmad begon meteen perfect. Dat beloofde wat voor de rest van de avond.

Rachmad draaide echt een superset, heerlijk diep, en een hoop hoogtepunten. Toen May, hij moest zekker effe inkomen, maar dat vond ik niet echt erg, even een kwartiertje ietsje rustiger, zeker met al het geweld wat ons nog stond te wachten. Toch wel een lekkere set, maar niet echt heel bijzonder vooral vergeleken met de sets van de anderen.

Na May was het echt ouderwets knallen. Wat een geweld, wat een drive, geen woorden voor. Stuk voor stuk goede sets gehoord. Ieder deed wel zijn eigen ding, maar dat vind ik juist altijd wel leuk. Ik was na het geweld van Sims juist wel blij met Remy die een wat zuiverdere set draaide. Maar elke set had in ieder geval die drive waar we allemaal verliefd op zijn geworden.

Rookverbod? Was voor mij de eerste keer in de gas na het rookverbod, nou niks van gemerkt. Ook vrijwel geen security gezien, ook heel relaxed. Relaxed ook dat er zoveel oud Awake publiek op af was gekomen, dat kwam de sfeer zeker ten goede. En het was ook nog eens ouderwets warm, nog net geen condens regen.

Hulde aan Awake crew, publiek en natuurlijk de dj's die echt gruwlijke sets gedraaid hebben.
laatste aanpassing
Zo, ook weer wakker! Inderdaad, een GEWELDIG feest gister. Ben Sims, wat een held! En het publiek, geweldig. De sfeer, alles. Dit was het vetste feest waar ik tot nu toe geweest ben! :D :cheer:
Goed geluid ( niet TE hard, ook wel prettig) en die knallen aan het begin waren echt doodeng, ik schrok me wezenloos!
Wel lache ;)

Kortom, een nacht om niet te vergeten! Thanks iedereen, hulde aan de organisatie en de dj's!!!!
die rokersbrigade zagen er wel sexy uit. Ik rook niet, maar zou bijna voor hun neus een peuk op hebben gestoken om vervolgens naar de rokersruimte geëscorteerd te worden. :-9

Ik heb de hele periode 1997-2001 niet mee gemaakt, en wat baal ik daar van! Wat een legendarische nacht!! Van begin tot eind keihard staan knallen. Dit is techno zoals techno hoort te zijn.

Awake crew, deze nacht is zeker voor herhaling vatbaar. Deze editie was een briljante set. Oktober een 1997-2001 weekend?
Eentje voor in de boeken! De hele avond dikke muziek (Y)

Uitspraak van Stroef op zondag 12 april 2009 om 16:14:
Maar weet iemand goe die laatste plaat heet van Ruskin live? Dat was een eigen werkje dus maar welke?

After dark
Rachmad is een baas.. vond Ruskin maar zozo en Remy had wel iets steviger gemogen wat mij betreft.. Afsluiten met een minimalplaatje ook :(
maar wat hebben we genoten in de frontlinie! :bounce:

Uitspraak van acco op zondag 12 april 2009 om 22:12:
Afsluiten met een minimalplaatje ook

Niet alles waar je minimal geluidjes in hoort is minimal ;)
Als je de groove van die track hoort kan je het moeilijk minimal noemen.
Tegenwoordig wordt er veel techhouse gemaakt met minimal geluidjes, maar wil niet zeggen dat het dan direct minimal is ;)
Ben zelf vrijdag geweest, wat een editie weer:)
Zelf de hele avond lekker hard hard gegaan op mijn Mcpp pillen maar na afloop begon het feest..
Vage dingen zien van die pillen, Zoals dode mensen en gezichten waar langzaam het vel vanaf werd gestrokken(tot je het skelet overhoudt)
verder niet geslapen 2 dagen....

Het feest was top afloop wat minder:)

Op naar festival....
laatste aanpassing
Uitspraak van Degiebody op zondag 12 april 2009 om 22:30:
Zelf de hele avond lekker hard hard gegaan op mijn Mcpp pillen maar na afloop begon het feest..
Vage dingen zien van die pillen, Zoals dode mensen en gezichten waar langzaam het vel vanaf werd gestrokken(tot je het skelet overhoudt)

Op naar festival...

Klinkt gezellig! :D

wat een weekend weer:D
we mogen weer! :D :cheer:

kan er PLEAAASE PLEAAASE PLEAAASE nog een editie van gister komen voor de mensen die niet konden :'(

Ik word er gewoon serieus sip van als ik al die reacties lees....
laatste aanpassing

Op naar festival....

die zooi had ik ook..
klaar mee dus, bah dan maar geen dope
Wat een lekker avondje gisteren, vooraan helemaal los, kon er geen genoeg van krijgen :D
Tijdens Derrick May ben ik maar rondjes gaan lopen, al met al lekker afwisselend.
Ik had vanavond ook nog wel zin gehad... was het altijd maar feest :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 22:53:
kan er PLEAAASE PLEAAASE PLEAAASE nog een editie van gister komen voor de mensen die niet konden

Ik word er gewoon serieus sip van als ik al die reacties lees....

+ 1..... :nocheer:

Stond afgelopen week in de spits.. dat de XTC sterk vervuild is...

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - Het Trimbos-instituut vreest voor de gevolgen van de toename van slechte xtc-pillen op de Nederlandse drugsmarkt. Dat heeft een woordvoerder van het Trimbos-instituut woensdag gezegd. In de helft van de pillen wordt tegenwoordig niet meer de werkzame stof MDMA aangetroffen, maar mCPP.

Van deze stof gaan de meeste mensen zich ziek voelen. Zo kunnen ze last krijgen van misselijkheid en duizeligheid. Nederland telt naar schatting enkele tienduizenden xtc-gebruikers. Gebruikers kiezen door de aanhoudend slechte kwaliteit van de xtc-pillen mogelijk steeds vaker voor meer verslavende drugs, vreest het instituut.

Het gaat hierbij bijvoorbeeld om speed, cocaïne of ghb. "Vooral over deze laatste stof maken wij ons zorgen. Ghb is een heel lastige drug. Neemt iemand er iets teveel van in, dan raak je in een coma." Sinds kort is daarbij bekend dat ghb verslavend is. Zomaar afkicken ervan kan volgens de woordvoerder ook nog eens heel gevaarlijk zijn.

Sinds 2000 schommelde het aantal xtc-pillen dat geen MDMA bevatte tussen de drie en twaalf procent. In de tweede helft van vorig jaar steeg het aantal xtc-pillen zonder MDMA dat het Trimbos-instituut onder ogen kreeg tot uiteindelijk 34 procent in het laatste kwartaal van vorig jaar. Inmiddels is dit volgens de woordvoerder toegenomen tot vijftig procent.

Trimbos vermoedt dat de problemen met de xtc-pillen komen door een tekort aan grondstoffen. "We weten het niet zeker, maar we hebben geruchten gehoord dat deze producten vooral uit China komen en dat daar sinds de Olympische Spelen steeds meer toezicht wordt gehouden, wat de productie van goede xtc-pillen bemoeilijkt."

Uitspraak van *Miss C* op zondag 12 april 2009 om 23:57:
verder niet geslapen 2 dagen

mag je van geluk spreken dat et je wel lekekr heb kunne feesten

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 22:53:
kan er PLEAAASE PLEAAASE PLEAAASE nog een editie van gister komen

Oktober (Y)
wat 'n contrast met gister zeg! muzikaal was 't nog wel in orde, maar wat heb ik me lopen ergeren aan 't merendeel van 't volk wat rondliep (en vooral die kleine kudtkoters (vrouwelijk) die constant liepen te duwen/trekken waar je maar stond - en dan kreeg ik als overmaat van ramp ook nog een beker witte wijn over me heen!!! :@

tuurlijk wist ik van tevoren dat gister moeilijk te overtreffen zou zijn, maar dit had ik nu ook weer niet verwacht, zonde!
Zaterdag was het een erg goed zwaar avondje.
Trouwens voor de eerste keer meegemaakt dat backstage iets van me gestolen is.
Tasje met promo's en een nieuwe track van mij. (inclusief samples)
Was bedoeld voor Ben Sims, maar nu is blijkbaar iemand anders er blij mee. (als ie er wat mee kan)
Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 april 2009 om 07:13:
wat 'n contrast met gister zeg!

helemaal mee eens

het was op de dansvloer nu ieder (groepje) voor zich in plaats van de grote, samen feestende familie van zaterdag
en op de een of andere manier belandde ik steeds weer midden in het denkbeeldige looppad van mensen die iedereen op hun pad hardhandig aan de kant denken te kunnen duwen
Uitspraak van MarijN op maandag 13 april 2009 om 09:04:
het was op de dansvloer nu ieder (groepje) voor zich in plaats van de grote, samen feestende familie van zaterdag
en op de een of andere manier belandde ik steeds weer midden in het denkbeeldige looppad van mensen die iedereen op hun pad hardhandig aan de kant denken te kunnen duwen

Hardcore mnml publiek...dus mensen met pyjama's en sjaaltjes zijn dus eigenlijk wel aggressief?

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 01:35:
Oktober

Goh, alsof de goden met me zijn, ik ben gewoon vrij dat weekend!

Technasia - Acid Storm heb ik ook nog voorbij horen komen herinner ik me net, wat een koningsplaat is dat ook!

Wat een heldenset van Billy Nasty. Wat mij betreft komt die man in Oktober weer. En wat stond hij te genieten achter de draaitafels!

Als we in Oktober weer old-school gaan dan wat mij betreft met Mills & Hawtin (L) En Adam Beyer old-school heb ik ook wel zin in!

Uitspraak van Ritzi Lee op maandag 13 april 2009 om 08:01:
Trouwens voor de eerste keer meegemaakt dat backstage iets van me gestolen is.
Tasje met promo's en een nieuwe track van mij. (inclusief samples)
Was bedoeld voor Ben Sims, maar nu is blijkbaar iemand anders er blij mee. (als ie er wat mee kan)

Triest.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 11:02:
Als we in Oktober weer old-school gaan dan wat mij betreft met Mills & Hawtin En Adam Beyer old-school heb ik ook wel zin in!

Laat ze idd weer oldskool gaan ......gouden tijden herrijzen :jaja:
Artiest Powel
Uitspraak van cindy1984 op zondag 12 april 2009 om 19:47:
Goed geluid ( niet TE hard, ook wel prettig)

Heb anders nog steeds een piep in mijn oren van zaterdagh :P

Uitspraak van cindy1984 op zondag 12 april 2009 om 19:47:
en die knallen aan het begin waren echt doodeng, ik schrok me wezenloos!

En je was niet echt de enige :lol:

Verder ...... Damn what a night met veel oude toppertjes :cheer:
Had het toevallig met een vriend laatst nog over hoe vet een feest zou zijn waar ze juist de wat oudere pure stevigere techno weer eens zouden draaien. Nou wat bleeek.... ERG vet hehe

Op naar Fest
laatste aanpassing
Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 april 2009 om 07:13:
tuurlijk wist ik van tevoren dat gister moeilijk te overtreffen zou zijn, maar dit had ik nu ook weer niet verwacht, zonde!

was ik ook bang voor..zat nog te twijfelen om zondag toch te gaan omdat ik adam beijer zo gaaf vind. maar aan de reacties te lezen was zondag anders ook een behoorlijk goed feest!
de tofste awake avond van de afgelopen jaren!! RACHMAD SIMS REMY....ja t was eigelijk van t begin tot t eind springen. k kwam als n vaatdoek met een grote grijns op mn smoel de gas uit......
Uitspraak van stardust (k) op maandag 13 april 2009 om 11:19:
was ik ook bang voor..zat nog te twijfelen om zondag toch te gaan omdat ik adam beijer zo gaaf vind. maar aan de reacties te lezen was zondag anders ook een behoorlijk goed feest!

Waarschijnlijk zijn die mensen zaterdag niet geweest.....hoogstwaarschijnlijk was het toch echt behoorlijk tegen gevallen!
ik had voor vrijdag en zaterdag gekozen, omdat ik bang was dat zondag te minimal zou zijn,maar lees niks terug over saaie setjes ofzo.
als ik de reacties moet geloven, slaap ik de nacht voor de start kaartverkoop van de awakenings oldschool technoavond voor mijn laptop :)
laatste aanpassing

En nog een paar klassiekers die op de zaterdag voorbij zijn gekomen:

Rino Cerrone - Optical way
Surgeon - La Real
The advent - Shaded Elementz (luke slater remix)
The Subjective (advent) - Comin thru /Like warriors
Rue East - Indoor Culture remix
Slam - Positive Education
Ignacio - Virton

Ik was van een aantal platen alweer vergeten dat ik ze gehoord had maar zag ze op Awakenings.nl staan!

Heerlijk al die oude Advent platen.
laatste aanpassing
Wie heeft comin thru/like warriors gedraait!? :O die heb ik echt gemist.......fuck!!!!
laatste aanpassing
zo te lezen dus weinig gemist afgelopen zaterdag :p
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 11:02:
Als we in Oktober weer old-school gaan dan wat mij betreft met Mills & Hawtin En Adam Beyer old-school heb ik ook wel zin in!

+1
Uitspraak van MarijN op maandag 13 april 2009 om 09:04:
ieder (groepje) voor zich

idd. kijk, een keer op m'n tenen/schoenen staan vind ik niet erg, maar herhaaldelijk op zo'n avond en ook geen één die dan ff "sorry" zegt is ronduit kansloos en sfeerverlagend imo. volgens mij was de minimumleeftijd ook naar 14 bijgesteld..

Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 april 2009 om 12:51:
idd. kijk, een keer op m'n tenen/schoenen staan vind ik niet erg, maar herhaaldelijk op zo'n avond en ook geen één die dan ff "sorry" zegt is ronduit kansloos en sfeerverlagend imo. volgens mij was de minimumleeftijd ook naar 14 bijgesteld..

:D

En voor de volgende keer nog wat suggesties:

1990 - 1996 special:

22.00 - 23.30 Dimitri
23.30 - 01.00 Stacey Pullen
01.00 - 03.00 Jeff Mills
03.00 - 05.00 Richie Hawtin
05.00 - 07.00 Speedy J

2000 - 2004 special:

22.00 - 23.30 Angelo
23.30 - 01.00 Mistress Barbera
01.00 - 02.30 Marco Carola
02.30 - 04.30 Adam Beyer
04.30 - 06.00 Umek
06.00 - 07.00 The Advent
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 11:48:
En nog een paar klassiekers die op de zaterdag voorbij zijn gekomen:

Rino Cerrone - Optical way
Surgeon - La Real
The advent - Shaded Elementz (luke slater remix)
The Subjective (advent) - Comin thru /Like warriors
Rue East - Indoor Culture remix
Slam - Positive Education
Ignacio - Virton

er werden ook nog wat oude technasia platen gedraait waar ik goed op ben los gegaan:

john thomas - undiputed life (technasia remix) bijvoorbeeld....ppff wat heb ik daar op staan knallen
plaat die ik heb wel heb gemist is die system 7-alpha wave (plastikman remix)
laatste aanpassing
Robert Armani - Blow that shit out (beltram remix) werd gedraaid bij binnenkomst. wat een held die rachmad :D

Uitspraak van Lennart! op maandag 13 april 2009 om 13:19:
john thomas - undiputed life (technasia remix) bijvoorbeeld....ppff wat heb ik daar op staan knallen

Klopt ja. En wat hebben we lekker diep staan te pompen op Remy!

Onvergetelijke avond!
Ja jezes.......hahaha wat een gek.
hemel wat een te vette nacht zaterdag!!!!! (l) schoenen helemaal kapot gedanst!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 58712, 46661}
Uitspraak van Lennart! op maandag 13 april 2009 om 13:19:
plaat die ik heb wel heb gemist is die system 7-alpha wave (plastikman remix)

haa ja de volle 20 min :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 13:34:
En wat hebben we lekker diep staan te pompen op Remy!

ja echt een zeer goede afsluiter!