Partyflock

Forumonderwerp · 1034635
1 volger · 9235x bekeken
Waarschuw beheerder
Binnenkort starten de nieuwe afleveringen van deze misdaadverslaggever.
Er was een topic over, maar die is helaas gesloten.

Vandaar dit nieuwe topic :)
Hier kan gediscussieerd worden over oude én nieuwe zaken.

Zaken die opgelost moeten worden zoals:
De moord op Nicky Verstappen
De moord op Marianne Vaatstra
De verdwijning van Tanja Groen
De mysterieuze dood van Cassandra van Schaijk
enz enz....
Waarschuw beheerder
praatjesmaker is het, in het begin van de aflevering iedereen er even aan herinneren wat voor werk hij allemaal wel niet heeft verricht, en nog even z'n emmy tonen natuurlijk :gaap: :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op maandag 10 november 2008 om 00:32:
praatjesmaker is het, in het begin van de aflevering iedereen er even aan herinneren wat voor werk hij allemaal wel niet heeft verricht, en nog even z'n emmy tonen natuurlijk

de media hoer indd

Waarschuw beheerder
Ik vond het een bijzonder zwakke uitzending. Ik had wel verwcht dat ie met iets beters zou komen. Die infiltranten kwamen ook echt over als pussy's
Waarschuw beheerder
Moet jullie ergens nog gelijk geven, al ben ik PRdV fan, vond het ook een nogal matige uitzending en heb het wel gehad met dat hele Joran verhaal want ook hier gaat hij lekker mee weg komen natuurlijk... en dat frustreert..

Beter hadden ze hem echt die grietjes laten leveren, zolang je die meiden niet echt illegaal wegstopt en prostitueert, ben je toch niet strafbaar?
Hij was daarintegen wel strafbaar geweest, met het oog op zijn intenties..

Ik ben benieuwd naar volgende week, uitzending over pedo's, die weer met hun tengels aan kinderen zitten :[
Hier bij mij in het flat hebben ze er pas weer 1 opgepakt... goorlappen, afschieten!
Waarschuw beheerder
Ff het topic beetje opschuiven...

Ben erg benieuwd naar de actie die zondag word uitgezonden... Hopelijk heeft dat meer nut dan de hele Joran-actie want die gaat er natuurlijk wederom weer lekker mee weg komen.

Alle pedo's mogen van mij aan het gasss.....
Inclusief die mafkees die ze pas hier bij mij uit de flat hebben gehaald....:[

Waarschuw beheerder
Idd ik ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 13 november 2008 om 14:04:
Ff het topic beetje opschuiven...

Ben erg benieuwd naar de actie die zondag word uitgezonden... Hopelijk heeft dat meer nut dan de hele Joran-actie want die gaat er natuurlijk wederom weer lekker mee weg komen.

Inclusief die mafkees die ze pas hier bij mij uit de flat hebben gehaald....:[

Whaha je begint een beetje op Patrick Allen te lijken die praat ook zo graag tegen zich zelf als niemand meer in zn topic wilt reageren.

Up :')
Waarschuw beheerder
Meneer yugo gaat prive verder.....verwacht een standbeeld voor zijn acties, maar zelf gaat hij naar fetisj en erotische feesten met zijn dochter en erger maakt erotische fotoos van het meisje. Dit is, gezien de datum van de geplaatste fotoos al minstens 3 jaar aan de gang dus reken maar na! Gaat het mij niets aan? Het gaat mij net zo veel aan als de zaak Mulder!!!!

DE POT VERWIJT DE KETEL DAT HIJ ZWART ZIET!!!!

En haal het niet in je hoofd om Holy Hugo te bekritiseren want dan gaan we prive verder!

Vertel eens en maak je zelf een zichtbaar zodat wij ook weten wie of dat jij zelf bent.
En blijkbaar lees je niet erg goed het bericht door dat Yugo Boy zelf intern hier erg druk mee bezig is geweest met de CRI en de JZP en denk je zelf niet dat dit soort zaken eerst goed gecontroleerd worden door de Justitie en de CRI zelf altvoor je toestemming krijgt en dan ook nog eens zo iets aan kaart en ja wij zijn op diverse feesten en party's te vinden en zo ja ook de Fetisj en kinky party's heb jij daar dan een probleem mee???

En hoe wij samen zijn is niet aan derde om daar een oordeel over te geven qua leeftijd en leefstijl

Maar denk en doe gerust wat je wild.

Het is alleen erg raar dat je pas vandaag aan gemeld bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 13 november 2008 om 16:23:
Whaha je begint een beetje op Patrick Allen te lijken die praat ook zo graag tegen zich zelf als niemand meer in zn topic wilt reageren.

Als je zou nadenken en lezen zou je weten waarom ik hier ' tegen mezelf klets'.

Er komen zat nieuwe uitzendingen van PRdV, dus genoeg te discussieren, moet alleen het topic wel open blijven he :)

Uitspraak van antipedo op donderdag 13 november 2008 om 19:28:
Meneer yugo gaat prive verder.....verwacht een standbeeld voor zijn acties, maar zelf gaat hij naar fetisj en erotische feesten met zijn dochter en erger maakt erotische fotoos van het meisje. Dit is, gezien de datum van de geplaatste fotoos al minstens 3 jaar aan de gang dus reken maar na! Gaat het mij niets aan? Het gaat mij net zo veel aan als de zaak Mulder!!!!

DE POT VERWIJT DE KETEL DAT HIJ ZWART ZIET!!!!

En haal het niet in je hoofd om Holy Hugo te bekritiseren want dan gaan we prive verder!

Vertel eens en maak je zelf een zichtbaar zodat wij ook weten wie of dat jij zelf bent.
En blijkbaar lees je niet erg goed het bericht door dat Yugo Boy zelf intern hier erg druk mee bezig is geweest met de CRI en de JZP en denk je zelf niet dat dit soort zaken eerst goed gecontroleerd worden door de Justitie en de CRI zelf altvoor je toestemming krijgt en dan ook nog eens zo iets aan kaart en ja wij zijn op diverse feesten en party's te vinden en zo ja ook de Fetisj en kinky party's heb jij daar dan een probleem mee???

En hoe wij samen zijn is niet aan derde om daar een oordeel over te geven qua leeftijd en leefstijl

Maar denk en doe gerust wat je wild.

Het is alleen erg raar dat je pas vandaag aan gemeld bent

:S Zou je dit hele verhaal even kort kunnen samenvatten? Wat is het probleem met die Yugo Boy?
Ik heb wel begrepen dat hij heeft meegewerkt aan het programma van Peter of is dat niet waar???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 13 november 2008 om 22:38:
Als je zou nadenken en lezen zou je weten waarom ik hier ' tegen mezelf klets'.

Whaha sure.

Er komen zat nieuwe uitzendingen van PRdV, dus genoeg te discussieren, moet alleen het topic wel open blijven he :)

Ja dus? Alsof het topic gesloten wordt als er 3 dagen niet gepost is :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 13 november 2008 om 14:04:

mee eens !!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op donderdag 13 november 2008 om 22:49:
Ja dus? Alsof het topic gesloten wordt als er 3 dagen niet gepost is

Heb ie dr weer hoor...

Heb je inhoudelijk nog wat te melden?
:no: neuhhh zeker...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 13 november 2008 om 23:57:
Heb ie dr weer hoor...

Heb je inhoudelijk nog wat te melden?
:no: neuhhh zeker...

Nee jij gelukkig wel altijd.. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antipedo op donderdag 13 november 2008 om 19:28:
Meneer yugo gaat prive verder.....

Dat heb ik nou met die kinky lady, die niet begrijpt dat ze hier gewoon kan schrijven over het onderwerp.
Beetje rare mensen, die 2..
Waarschuw beheerder
Ja zijn wij ook dom blondje

Maar dan doen wij het toch bij jou deeltje meisje
Zo goed dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
anstaande zondag 16-Nov-2008 zal Peter R de Vries met een nieuwe zaak in beeld kommen te staan deze keer is het met:

Joep Mulder een Pedofiel die lichamelijke en verstandelijke gehandicapte kinderen pakt, en misbruikt op seksueel gebied.
Zowel in Holland als in Roemenië, & Suriname & De Filippine.

Marcello ( Yugo Boy op PF ).
Die heeft deze gast vijf a zes jaar gelden ontmoet door zijn duikbedrijf en duikschool om diverse werkzaamheden te verrichten maar ook om voor hem de lessen te gaan geven aan deze groep mensen en kinderen.
Door dit kwam hij er ook achter dat er iets goed mis zat bij deze man.
En dat zijn werk en zijn onderkommen waar die kinderen overdag verbleven dat daar iets goed mis mee zat.
Daar hij in Roemenië tijdens een reis met gehandicapte kinderen er achter kwam door de kamer zo maar in te lopen en hem daar bezig zag zijn met het seksueel misbruiken van een kind.
Dat bij hem de stoppen toen doorsloegen en het op een grote ruzie is geweest in Roemenië en daarvan uit hij in Holland aangifte heeft gedaan bij de politie ( JZP ).
En door nog een jaar lang voor de CRI een onderdeel van de politie Amsterdam als ondercover heeft gewerkt in deze zaak.
Dit heeft hij gedaan om hem dat men hem toen ook aan heeft kunnen pakken zodat hij gearresteerd en berecht kon worden tot 4,5 jaar gevangenisstraf met aftrek van voorarrest.
En een enkelband.
Wat voor dit soort zaken al veel te weinig is als je bedenkt wat hij met die kinderen allemaal gedaan heeft.
Dit heeft ook te maken dat hij een compleet gezin zo had ingepalmd dat hij die kinderen al op zwart op wit op papier had staan en de vader en moeder wilde vermoorden en dat hij die opdracht doorgaf aan Marcello om deze mensen onderwater weg te werken zodat die nooit meer boven water zouden kommen drijven.
Hij had daar al twee oliedrums voor klaar staan op het achterdek van z'n schip een oudere sleper de ORCA.
Dat ook in Amsterdam Noord lag en waar hij ook zijn werk vanuit deed ook had hij een bedrijfspand in Amsterdam Oost en in Amsterdam Noord.
Wat voor Marcello te heet werd en zich bij de CRI is gaan aankloppen van wat moet ik hiermee en daarmee een jaar lang als undercover heeft gewerkt.
Maar na twee jaar daar gezeten te hebben in de gevangennis is hij via een eigen laptop die z'n pleegdochter binnen heeft weten te krijgen zijn werkwijzen gewoon veder heeft voort kunnen zetten.
Door actief foto's en filmmateriaal te hebben is Peter R de Vries hier nu erg druk mee bezig gegaan en zal deze zaak weer stof doen opwaaien.
Nu zal Peter R de Vries met deze zaak ook druk aan de gang gaan en zal Marcello ook zelf in beeld kommen met de vragen die Peter hem stelt.
Dit ter grote frustraties van Marcello door die zo lang met deze zaak bezig was en zo diep is gegaan terwijl hij zelf ook vader is van drie kinderen.
Dat zo iemand gewoon door kan gaan met zijn zaken dit kan en mag alleen in Holland blijkbaar.
Ook heeft de burgermeester van Amsterdam mensen brieven geschreven waar de kinderen van deze mensen onder vallen hoe gek kan het zijn ook word hij door de politie nu lastig gevallen het is aan de regering dat dit moet stopen en dat dit soort mensen NOOIT meer aan de bak en aan de slag kunnen met kinderen.
Hopelijk kan Peter R de Vries nu met dit programma er eindelijk iets aan doen zodat de politiek waker word en dit soort mensen voor goed op sluit en of castreert.

Graag zouden wij via deze weg op PF ook eens willen weten wat men denkt over dit soort mensen en wat de Hollandse bevolking ervan vind dat pedofielen zo maar hun gang kunnen gaan.
Dit deze zaak al de afgelopen week op de tv is geweest en in de dagbladen heeft gestaan zal nu de 16 - 11 - 2008 Peter R de Vries er ook aandacht aan gaan geven.

Ook heeft Marcello ( Yugo Boy ) diverse links op deze forum geplaatst zodat u die kunt aan klikken en kan lezen ook die van de burgermeester zelf.
En wat de politie dus nu op dit moment er aan doet, en hoe hun nu te werk gaan met zo iemand.

Wat vind jij dat met deze man mag gebeuren:

Laat ook je stem horen bij www.PeterRdeVries.nl
Daar mag en kan je ook iets hieroveruit brengen.

Wij kunnen het verhaal helaas niet zo lang maken en helaas niet in details ons uitspreken in dit verhaal in verband het programma en dossier die hiervan zijn bij de politie vandaar.

Maar hopen wel dat iedereen die dit leest er ook wel iets bij schrijft.
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/archives/images/joepsleepboot.jpg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kinky Lady op vrijdag 14 november 2008 om 11:52:
dom blondje

Prive zo aardig en dan dit...
Btje jammer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zegt men toch altijd over iemand die niet goed doet ja sorry hoor
Maar schrijf je wel privé op je pf dit is geen zaak of iets om hier uit te spreken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38654 - 5 uur geleden

7 nov 2008 ... De vereniging stelt dat de rechter Joep M. de omgang met kinderen had ... De
politie Amsterdam volgt Joep M. sinds enkele weken op de voet. ...
http://www.netwerk.tv/extra/bussemaker-reageert-op-zaak-pedofiel -

http://www.parool.nl/parool/nl/7/Misdaad/article/detail/41271/2008/11/06/Vieze-opa-is-moeilijk-te-stoppen.dhtml

http://rss.nieuwsklikker.nl/news.php?feedId=at5&feedLoc=reg_Noord-Holland_

http://www.crimesite.nl/msn.php - 28k

http://www.nd.nl/pdf.php?id=147825

Over Harmen

http://student.science.uva.nl/~hmol/docs/cv.pdf

Jaarverlag Stischting Vertrouwen 2003

Samenstelling jaarverslagv Marijke Meindersma en Harmen Molenaar Bijdragen
jaarverslag Harmen Molenaar, Dirk Creemers, Gerard Zegers, Theo van Bavel, ...
http://www.vertrouwen.org/jaar03.html - 37k -

Het is het 6-e item op deze site www.stopkindersex.com /
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoi,

Hij noemt zich op deze site prof.dr joep mulder incl foto’s van hem zelf

http://www.geenstijl.nl/archives/images/joepmulderpedo.html

Joep Mulder.
of bij Peter R de Vries of in de krant van afgelopen week.
http://www.stopkindersex.com/2008/11/10/kijkerstip-peter-r-de-vries/

Ook dit nog even:

VEROORDEELDE PEDOFIEL ZOEKT WEER CONTACT

Zondag, 21.30 uur: SBS6

of kijk hier even naar http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/verstoorde_pedobaard.html

­
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd naar de uitzending.
Ik ga er weer helemaal voor zitten, zondag..
Waarschuw beheerder
Net binnen gekregen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/verstoorde_pedobaard.html - 107k - Foto van joep op zijn boot
Waarschuw beheerder
MOet ook echt zeggen dat ik het een erg smerige, gore vent vind om te zien.
Waarom loopt zo iemand vrij rond, hoe kan dat?

Hopelijk zorgt de uitzending van PRdV voor een nieuwe aanhouding en dat ze hem levenslang opsluiten :[
Waarschuw beheerder
Wij hebben een aantal mensen op de hoogte gebracht van deze link op PF en naar PF zelf toe via de andere website's
Waarschuw beheerder
Net ingelogd omdat ik al een tijdje mee lees en graag wil reageren op deze site die ik bij toevallig ontdekte op internet.Het verhaal van yugoboy klopt en is geen sensatie verhaal,maar de waarheid.Peter r de vries gaat heel integer met de info en gegevens van de slachtoffers om en is totaal geen sensatie zoeker zoals veel journalisten en mensen beweren.Het verhaal van deze pedofiel is te afgrijselijk voor woorden en dit is de enige manier om deze vent te stoppen en alles aan het licht te brengen.Helaas hebben veel mensen een vertekend beeld van deze vent omdat hij zich voor doet als de onschuld zelve en bij ouders van kinderen over wil komen als een '' lieve zorgzame man '' die een grote kindervriend is .Deze vent is totaal geen kindervriend eerder het tegendeel bleek uit politie en justitie onderzoek , hij heeft enorm veel schade en ellende aangericht .Hij misbruikte kinderen en misbruikte op een gruwelijke manier het vertrouwen van de ouders dat hij op een hele slinkse manier weet te winnen.Uit psychiatrisch onderzoek wat gedaan is naar deze vent blijkt dat het een narcistische persoonlijkheid is ala hitler en mussolinie,hij is een groot bewonderaar van hitler en consorten.Om misselijk van te worden , deze vent ziet zich voor doet als een hulpverlener die destijds een medisch kinderdagverblijf had.Je gaat er vanuit als iemand een medisch kinderdagverblijf heeft dat deze persoon allerlei vergunningen moet hebben.Maar nee hoor de gebruikelijke mazen in de nederlandse wet.Naderhand bleek dat deze vent totaal geen vergunnigen had en nodig had , laat staan een bewijs van goed gedrag voor de instantie's die de pgb(persoonsgebonden budget waarmee ouders van gehandicapte of anderzins kinderen die extra zorg nodig hebben , zorg kunnen inkopen bij organisatie's of particulieren)verstrekken.Deze vent had zelfs illegalen in dienst waarvoor hij geen premie's betaalde.Van het pgb van een kind dat hij 5 dagen per week ''verzorgde'' maakte meneer een reisje naar de philipijnen waar hij een vriendin had die op zijn verzoek kinderen geadopteerd had .In de uitzending van a.s zondag zal nog veel meer naar voren komen dat ook voor de betrokkenen en slachtoffers erg heftig is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou je dit hele verhaal even kort kunnen samenvatten? Wat is het probleem met die Yugo Boy?
Ik heb wel begrepen dat hij heeft meegewerkt aan het programma van Peter of is dat niet waar???

Ik geloof gerust dat meneer yugo mee heeft gewerkt aan het programma alleen niet dat meneer yugo zelf helemaal zuiver op de graat is! Vooral als je bedenkt dat hij zijn eigen dochter meeneemt naar fetisj en erotisch getinte feestjes, ook nog eens erotische fotoos van haar maakt, dit al een paar jaartjes aan de gang is en dit overduidelijk al plaats vond toen het kind nog minderjarig was............ https://partyflock.nl/photo/233352/comments.html#cmts

Heel goed hoor dat beesten als Mulder aangepakt worden......maar dat meneer yugo of all people dit doet.....
Waarschuw beheerder
Heb begrepen dat je zn ex-vrouw bent?

Een verzoek, houd het wel netjes allemaal en persoonlijke vetes hoeven hier niet uitgevochten te worden, dat doe je dan maar lekker prive..
Ik kan er niet over oordelen, weet niet wat waar is en wat niet.

Het enige wat ik weet is dat ik geen gezeik wil in dit topic.
Discussieer over het onderwerp zelf en val mekaar niet aan..
Waarschuw beheerder
Even voor de duidelijkheid , ik ben niet yugoboy z'n ex vrouw!!!!Heb zelfs helemaal geen relatie met hem.Ben al ruim 20 jaar gelukkig getrouwd met m'n eigen man.Dus beste mensen laten we even misverstanden uit de wereld ruimen op deze manier.En als je vragen hebt over yugoboy of z'n dochter of twijfels stel ze dan aan hem persoonlijk , ze bijten niet hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antipedo op vrijdag 14 november 2008 om 17:55:
Ik geloof gerust dat meneer yugo mee heeft gewerkt aan het programma alleen niet dat meneer yugo zelf helemaal zuiver op de graat is! Vooral als je bedenkt dat hij zijn eigen dochter meeneemt naar fetisj en erotisch getinte feestjes, ook nog eens erotische fotoos van haar maakt, dit al een paar jaartjes aan de gang is en dit overduidelijk al plaats vond toen het kind nog minderjarig was............ https://partyflock.nl/photo/233352/comments.html#cmts

Hahaha nou kun je na gaan dat je niets van mijn af weet mijn dochter is 14 jaar en met die leeftijd kom je niet eens op feesten kun je na gaan dat je blijkbaar niet eens weet waar je het over hebt.

En voer dit soort dingen niet op deze Topic A.U.B
Schrijf me zelf als je dat aan kan je weet welke profiel je daar voor Nodig hebt toch Tineke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 14 november 2008 om 18:27:
Heb begrepen dat je zn ex-vrouw bent?

nope!

Uitspraak van Yugo Boy op vrijdag 14 november 2008 om 19:28:
Schrijf me zelf als je dat aan kan je weet welke profiel je daar voor Nodig hebt toch Tineke

en wederom nope!

Ik volg de zaak Mulder ook, net als de rest van NL. Ik kom op dit forum, lees je relaas en hoe je undercover bent geweest voor de politie en hoe je je best hebt gedaan om deze zaak aan de kaak te stellen. Dat lezende en kijkende valt me op dat je zelf dingen doet die wel erg dicht in de buurt komen van wat je Mulder verwijt. Blijkbaar mag Mulder hier wel op aangesproken worden en anderen niet????

Voor de duidelijkheid....ik heb met niemand hier enige binding what so ever. Ik ben gewoon een passant die zijn mening verkondigt en mag hierin net zo anoniem blijven als ik verkies. Ik voel dan ook niet de behoefte om in een leren pakje rond te rennen met een minderjarige!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 14 november 2008 om 18:27:
Ik kan er niet over oordelen, weet niet wat waar is en wat niet.

Kijk zelf bij zijn profiel en tjek!!!!

Dit is niks persoonlijks, als iemand zijn relaas openbaar maakt kan hij ook kritiek krijgen......
Waarschuw beheerder
Net bij Hart van Nederland een voorproefje op de uitzending van Peter r de Vries , alleen al die Pedo Joep Mulder met zijn pleegdochter Arantxa scheurkogel op de bank om misselijk van te worden die vent en die griet.Temeer daar zij ook betrokken is bij deze gore praktijken .Arantxa haar vriend en medehandlanger in deze Harmen Molenaar zit er niet bij op de bank.Dus mensen misschien wordt het morgen nog herhaald en wie weet staat er morgen nog een persbericht in de krant.
Waarschuw beheerder
Tis een viespeuk en van mijn part schiet hij zichzelf een kogel door zijn kop!Ik denk dat hij na de uitzending niet meer in Nederland zal blijven dus zijn praktijken naar het buitenland verplaatsen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antipedo op vrijdag 14 november 2008 om 23:03:
nope!

Hoe dan ook, laten we het wel netjes houden en niet op mensen persoonlijk een aanval uitvoeren.
Het gaat hier over het onderwerp van PRdV en niet of iemand ongepaste foto's in zijn profiel heeft.
Ik heb de foto's bekeken en kan niet opmaken hoe oud dat meisje is.. Ze doet in elk geval niks tegen haar zin in en das belangrijk.

Uitspraak van antipedo op vrijdag 14 november 2008 om 23:03:
Dat lezende en kijkende valt me op dat je zelf dingen doet die wel erg dicht in de buurt komen van wat je Mulder verwijt. Blijkbaar mag Mulder hier wel op aangesproken worden en anderen niet????

Ik vind dit erg ver gaan, hoe weet je de leeftijd van dat meisje eigenlijk?

Uitspraak van antipedo op vrijdag 14 november 2008 om 17:55:
Vooral als je bedenkt dat hij zijn eigen dochter meeneemt naar fetisj en erotisch getinte feestjes, ook nog eens erotische fotoos van haar maakt, dit al een paar jaartjes aan de gang is en dit overduidelijk al plaats vond toen het kind nog minderjarig was............

En hoe kom je hierbij?
Ach, je hoeft eigenlijk geen antwoord te geven anders word het alsnog een persoonlijke aanval op Yugo.

Vind dat niet nodig in dit topic eigenlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 15 november 2008 om 00:01:
meisje is.. Ze doet in elk geval niks tegen haar zin in en das belangrijk.

tjah dan gaat Joep M. ook vrij uit he......die kinderen doen ook niets tegen hun zin en alle andere slachtoffers van misbruik....? Een kind kan nooit anticiperen zoals een volwassene dat kan en dat maakt het misbruik. Zelfs als een kind niet protesteert of bedreigt wordt is het misbruik excact om die reden!

Ik vind dit erg ver gaan, hoe weet je de leeftijd van dat meisje eigenlijk?

Ik denk dat ze onder de 20 is....kijkende naar de datum van de fotoos (en die gaan tot 3 jaar terug) is ze dus max 17 jaar.

Ach, je hoeft eigenlijk geen antwoord te geven anders word het alsnog een persoonlijke aanval op Yugo

Wie vraagt krijgt antwoord!
Waarom mag een Joep M wel openlijk bekritiseerd worden en Yugo niet? Als jij een vent een kind een schop ziet verkopen....hou je dan je mond dicht? Ik niet....en waarom zou ik nu wel mijn mond moeten houden....? Ik zie iets wat naar mijn meming niet klopt/ illegaal is. Ik vind het niet kloppen! Ben blij dat die baardaap aangepakt wordt maar vind de rol van yugo op zn zachtst gezegt dubieus.
Hij laat zichzelf op een voetstuk plaatsen (al dan niet aangestuurd)en dan mag ik daar geen kanttekening bij plaatsen? Ergo alleen maar reageren als ik het met alles eens ben?

Volgens mij klopt dat ook niet helemaal!
Waarschuw beheerder
Kijk ( antibedo )
Wie je ook bent of wat jij ook doet gaat mijn totaal niets aan dat is jou deel van het leven blijkbaar weet je zelf niets te doen met je eigen leven en oordeel je maar recht en links.
Maar wil jij meer van mijn weten, als denk ik te weten wie je bent.
Schrijf mijn op me profiel dat je al blijkbaar zo goed kent, en niet in deze Topic ok dit hebben wij al naar voren gebracht bij PF en bij de dame die deze topic heeft gemaakt.
Door dat wij zelf een eigen Topic hadden gemaat en door een fout daarmee hier gekomen zijn (uitleg veders niet nodig PUNT)

Maar val mijn niet lastig hier en zekers niet op mijn leefstijl en doen in het leven.
Mijn verleden ja is Prostitutie en dat mijnouders Raamexploitanten zijn geweest ja daar kan ik nu eenmaal niets aan doen he.
En dat ik ook eigenaar van diverse zaken ben geweest en nog ben kan ik niets aan doen dat heet werken hard werken voor de kost, (zou jij zelf ook eens moeten gaan doen blijkbaar). PUNT.

En dat met leren kleding ja je moet je aanpassen aan het feest dat er op dat moment is dat heet zoals je op pf kunt zien van elke feest (Kleding voorschriften) Dat bij elke feest en of Party een voorschrift is en als fotograaf ben jij net zo verplicht om je daaraan te houden ook somige dj's houden zich daar erg strak aan vast.
Dus ook de mensen die daar komen snap je het nu.

En dat meisje op de foto is en was toen ook Volwassen.
Er zijn nu eenmaal mensen die er nogal jong uit zien.
Ik ben over de 40 en zie er ook nog jong uit jij blijkbaar niet zo meer des ter meer hiermee te gaan stoppen je hebt geen eens een eigen profiel foto en je hebt je Profiel netpas aangemaakt dus ja je houd je dan al een langere tijd schuil achter wat en wie je bent.
Zwaar kinderachtig gedrag en ik hoef me niet en of nergens voor te schamen.

En dan nog iets:
Al voor je voor een deel van de Politie zoals de CRI en of de CID en de JZP gaat in een zaak zoals dit doen zij een grondig onderzoek naar dat persoon die zij ervoor aan nemen dit heeft te maken met geloofwaardigheid en waarheid getrouw.
Dit is net als dat je m,et kinderen omgaat en toevertrouwt krijgt dit is ook door de officier en de justitie gedaan al voor ik mijn eigen kinderen kreeg en door de raad voor de kinderbescherming.

Als zij zo iets doen bij een gewoon gezin zouden zij dit ook bij mensen horen en moeten doen die met kinderen gaan werken en deze man Joep Mulder en zijn pleegdochter en schoonzoon die waren met dit soort kinderen al erg lang aan de slag en gan geweest al voor deze zaak aan het licht kwam ook bij stom toeval dat ik zelf er door in viel als mede door mijn duikschool en bedrijf dat hij mensen hard nodig had om met die kinderen dingen te kunnen doen zoals een dag taak anders zouden die kinderen alleen maar in het dagverblijf vast zitten.
En zou dat bij die ouders van die kinderen dus niet zo geloofwaardig over kommen en zou hij daar geen gelden meer voor krijgen.

En zijn taak was om die kinderen elke dag bezig te houden met zwembad lessen en paardrijden op en in diverse manege in en rond om Amsterdam en streken dit en daar had hij dan andere mensen voor nodig maar wat bij en rond-om het water gebeurde had hij mensen hard nodig met de juiste papieren en dus kwam hij op mijn terecht en zoals je bij het stuk van Kinky Lady kan terug lezen ja als je dat te minste goed kan dan zou je ook lezen dat ik gebruikt werd tot een zekere hoogte voor de duik lessen en zwembad lessen.
Daar wil ik nog even iets op zeggen duiken met verstandelijke en lichamelijke kinderen en volwassene die gehandicapt zijn daarmee mag niet elke duikinstructeur mee duiken daar ik ook voor de AGO in Diemen de duiklessen gaf en voor de gemeente Amsterdam Afdeling Sportservice ja weer zo iets al voor je iets doet word men gescreend dus wat zou ik fout doen en niet gecontroleerd bezig zijn met mijn werk.

(Antipedo)
Des ter meer eens goed jou zaken over mijn dan nog eens na te gaan lopen.
En als je niet Tineke bent of een van die gekke van mijn ex vrouw geef je zelf dan bloot.
Je kan mijn blijkbaar NIET goed genoeg.
Mensen die met mijn omgaan en in mijn nabije staan zijn allemaal van Yugoslaviese afkomst ik ga niet eens zo met zo veel Nederlanders om kun je na gaan en dat weten bijna iedereen ook vanuit mijn feest en party wereld

Maar denk nu niet dat dit voor mijn en de rest die hieraan mee hebben gewerkt de rust in ons zelf hebben terug kunnen vinden hoor.
Er zijn mensen en kinderen bij betrokken en iedereen verwerkt het op zijn of haar eigen manier.
Maar de pijn zit erg heel erg diep bij deze mensen ook al ben je verstandelijk of lichamelijk gehandicapt.
Deze groep mensen hebben ook gevoel net als ik zelf die erg diep is gegaan voor deze zaak en het zit nog steeds dat het mijn zelf zeer getroffen heeft en dat ik erbij was dat dit soort dingen gebeurde.
Dit voor de politie geweest om hem met KEIHARDE BEWIJSMATERIAAL binnen te zetten.
Maar 4,5 jaar is te kort voor hem.

In mijn deel van me pf staat ook zeer duidelijk onderin wat en waar ik van hou en wie ik ben en wat ik doe, en ik heb totaal niets te verbergen.

DUS BIJ DEZE IEDEREEN DIE WAT EN OF IETS OP MIJN ZELF EN EIGEN HEEFT OP TE MERKEN DOE DIT DAN VANAF NU DUIDERLIJK IN MIJN EIGEN PROFIEL EN NIET IN DEZE TOPIC.
LAAT DIT VANAF NU ZEER DUIDELIJK ZIJN.

Hopelijk is dit stukje duidelijk genoeg.
Dat men in sommige zaken en taken van werkdruk en zweer dat je gecontroleerd word door de politie en de offices van justitie

Maar mijn taak en zaak zat erop dat deze heer naar binnen toe ging en 4,5 jaar kreeg.
Maar jammer genoeg is hij weer erg druk bezig dit des ter meer dat wij weer de aandacht hebben gevraagd aan de politie en justitie en Peter R de Vries en ja verdomde dat hij er interesse in had dit in verband met een door hem voorheen aangeboden zaak van een leerlaar die ook pedo was en zijn taken door zette met kano's en door zijn inzet de toko kon gaan sluiten.
Dit is iets waar geen mens aan dacht aan mag vergaan dit zijn zaken die hier in Holland allemaal Kunnen en in België je moet er toch niet aan denken dat jij je kinderen toe vertrouwt aan zo iemand.

Marcello ( Yugo Boy )

Erotische fotograaf en duikbedrijf en duikschool eigenaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antipedo op zaterdag 15 november 2008 om 01:04:
Ik denk dat ze onder de 20 is....kijkende naar de datum van de fotoos (en die gaan tot 3 jaar terug) is ze dus max 17 jaar.

Ik ziehelemaal geen datum op die foto's staan en dus is er maar 1 manier dat jij het weten kan en dat is dat jij wel de ex van Yugo bent.

Ik verzoek je vriendelijk om je persoonlijke vete hier niet uit te vechten in het topic, doe dat maar lekker prive.
Anders zal ik melding maken bij een PF medewerker en ga je verwijdert of bestraft worden.
Maakt je ook geen bal uit denk ik maar goed..
Geen gezeik hierzo.

Uitspraak van Yugo Boy op zaterdag 15 november 2008 om 11:24:
DUS BIJ DEZE IEDEREEN DIE WAT EN OF IETS OP MIJN ZELF EN EIGEN HEEFT OP TE MERKEN DOE DIT DAN VANAF NU DUIDERLIJK IN MIJN EIGEN PROFIEL EN NIET IN DEZE TOPIC.
LAAT DIT VANAF NU ZEER DUIDELIJK ZIJN.

Graag ja..

En nu ook graag alleen nog maar reacties over het onderwerp zelf en niet op mensen persoonlijk....
Waarschuw beheerder
Yoh ik ken hem niet en hij kent mij niet en ik voel nogmaals niet de behoefte om daar verandering in te brengen! Hou het er maar op dat hij mijn type niet is!

En wat ik wel en niet doe en de manier waarop bepaal ik helemaal zelf en niemand anders! LAAT DAT FF DUIDELIJK VOOR JOU ZIJN Yugo!

Je hebt het geweldig gedaan vwb Joep M. maar waar jij je mee bezig houdt vind ik niet zuiver en netjes en zelfs een beetje hypocriet als het meisje op de foto zoals ik begrepen heb je pleegdochter is. En of jou dit nu wel of niet aan staat zal mij de bekende reet roesten!!!!

Ik kijk gewoon objectief naar wat je allemaal loopt te verkondigen en laat zien van jezelf en ik geef daar mijn mening over. En ik denk dat ik dit vrij genuanceerd doe gezien hetgeen ik er allemaal echt bij denk!

En op speciaal verzoek van de blonde politieagente hier zal dit het laatste zijn wat ik er over meld!
NB tjek het plaatsingsjaar van de fotoos en gebruik je boerenverstand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antipedo op zaterdag 15 november 2008 om 12:16:
de blonde politieagente hier

:S Whahaha....
Meid, ik wil gewoon geen gezeik in dit topic, jij komt hier iemand peroonlijk aanvallen en aangezien dit topic door mij geopend is, zeg ik daar wat van.
Ik weet het 1 en ander over het PF beleid en voordat je het weet, word het topic gesloten wegens het niet houden aan het PF beleid.

En nou, dat zou ik zonde vinden. Er komen nog veel nieuwe uitzendingen van PRdV en dus houd ik dit graag open.
Politieagente pfff... als ik ergens een hekel aan heb....

Uitspraak van antipedo op zaterdag 15 november 2008 om 12:16:
NB tjek het plaatsingsjaar van de fotoos en gebruik je boerenverstand

Geen behoefte aan, dit topic gaat over Joep M en de uitzending van PRdV en niet over de foto's van Yugo.
Vind je zn foto's aanstootgevend, kan je dat altijd melden bij een PF medewerker, dus niet hier....
:bye:
Waarschuw beheerder
Peter R. de Vries heb ik niet zo hoog zitten persoonlijk, maar dergelijke verhalen in de aandacht brengen is wel heel goed! Lof ook voor Yugo, die ik al best een tijdje ken en die echt niet te koop loopt normaal gesproken met wat hij allemaal doet.
@ Antipedo, het is gewoon zijn vriendin, die voor hem gekozen heeft, waarom al die onggeronde ongezonde beschuldigingen?
@ Yugo, rspect man, keep up the good work, niet iedereen zou gedaan hebben wat jij deed, je had ook als de meerderheid de andere kant op kunnen kijken en laten begaan.
@Roxy, mooi hoe je je topic beheert, je hebt helemaal gelijk, persoonlijke aanvallen horen hier niet thuis! Pluim!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiegoToledo op zaterdag 15 november 2008 om 13:01:
@ Yugo, rspect man, keep up the good work, niet iedereen zou gedaan hebben wat jij deed, je had ook als de meerderheid de andere kant op kunnen kijken en laten begaan.

Zeker respect voor zijn actie met Peter R de Vries.
Wat hij verder in zn vrije tijd doet, boeit me eigenlijk niks, zolang hij zelf maar geen kinderen misbruikt en ik neem in alle redelijkheid aan dat hij dat ook niet zal doen, anders ga je nooit achter een pedo aan natuurlijk.

Uitspraak van DiegoToledo op zaterdag 15 november 2008 om 13:01:
@Roxy, mooi hoe je je topic beheert, je hebt helemaal gelijk, persoonlijke aanvallen horen hier niet thuis! Pluim!!!

Thnx man...
Tsja, liever doe ik niet zo, maar als het nodig is...ja, dan zal 't wel moeten he..
Waarschuw beheerder
Respect voor wat PRdV samen met Yugo Boy heeft weten te bewerkstelligen. Ik neem mijn petje voor deze heren af. Ik geef het je te doen...

@ rOxXy: Super hoe je je topic beschermt!! TOP!

@ Antipedo: Als je gewoon onder je eigen naam had gepost en commentaar had geleverd en niet bv de aanval al had geopend op YB dan had je heel misschien daarvoor nog een klein beetje respect kunnen verdienen.

Ik ga kijken zondag!!!
De vorige uitzending waarin PRdV, JvdS een hak zette vond ik ook een strakke actie...
Waarschuw beheerder
Compliment aan Roxy hoe je deze topic beschermt. G­isterenavond was er een stukje op Hart van Nederla­nd hierover.
Peter R. de Vries ontmaskert pedofi­el

Publicatie: 14/11/08 21:58 Laatst gewijzigd­: 15/11/08 10:34
De veroordeelde pedofiel Joep M­. is na zijn vrijlating gewoon doorgegaan met het ­misbruiken van kinderen. Hij deed zich voor als hu­lpverlener en wist daardoor weer gemakkelijk in co­ntact te komen met gehandicapte kinderen.

Aans­taande zondag wordt de man in een uitzending van P­eter R. de Vries ontmaskerd. Met een verborgen cam­era is vastgelegd dat de man helemaal geen hulp bi­edt aan meervoudig gehandicapte kinderen, maar hen­ seksueel misbruikt.

www.hartvannederland.nl/item/15576/Peter_R._de_Vries_ontmaskert_pedofiel Of­tewel op de website van hart van nederland is een ­stukje te zien .

Wat Yugoboy heeft gedaan is le­tterlijk z'n nek uitsteken , terwijl veel mensen d­e andere kant op zouden hebben gekeken of domweg h­ebben geoordeeld/veroordeeld zonder actie te hebbe­n ondernomen.Dit alles zal Yugoboy niet in zijn ko­uwe kleren zijn gaan zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 28 oktober 2008 om 19:18:
De moord op Nicky Verstappen

deze zaak zeker ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 01:47:
deze zaak zeker ook

Nou idd, het word echt tijd dat die mensen eens weten wie er met zn gore klauwen aan hun kind gezeten heeft.
Nicky zou nu 21 jaar zijn geweest.

Zo lang in onzekerheid leven, is gewoon verschrikkelijk.
Er moet iemand zijn die iets weet, maar die al die jaren zn mond houd.

Hopelijk doet de dader nog een keer iets, waardoor zn DNA vergeleken kan worden. Ik hoop alleen niet dat hij nog een keer een kind pakt.

In dit soort gevallen zou het mooi zijn als iedereen zn DNA in een databank zou zitten, dan heb je de dader zo te pakken...