Partyflock

Forumonderwerp · 1034635
1 volger · 9297x bekeken
Waarschuw beheerder
Binnenkort starten de nieuwe afleveringen van deze misdaadverslaggever.
Er was een topic over, maar die is helaas gesloten.

Vandaar dit nieuwe topic :)
Hier kan gediscussieerd worden over oude én nieuwe zaken.

Zaken die opgelost moeten worden zoals:
De moord op Nicky Verstappen
De moord op Marianne Vaatstra
De verdwijning van Tanja Groen
De mysterieuze dood van Cassandra van Schaijk
enz enz....
Waarschuw beheerder
Dus mensen allert blijven en ogen en oren open houden .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yugo Boy op woensdag 19 november 2008 om 18:07:
M. heeft ook een stichting opgezet, de International Children's Care Centre The Orca's, met een bijbehorende website www.iccn.nl. Domein-gegevens van de webhost van de site verwijzen naar het adres van M.'s moeder in Diever. De site is inmiddels "om administratieve redenen" uit de lucht gehaald.

De link die je geeft, hoort bij iets wat met militairen te maken heeft.....

Maar goed... mooi dat mensen in elk alert zijn.
Waarschuw beheerder
http://www.nu.nl/news/1849623/14/Peter_R._de_Vries_houdt_zedenverdachte_aan.html
Waarschuw beheerder
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2595717/__Peter_R._houdt_zedenverdachte_aan__.html?p=4,1
:P overbodig, maar ik kwam hem ook kopieren...:P

Hij is lekker bezig he.....
Waarschuw beheerder
Ik schreef in het topic in actueel over Corina Bolhaar en haar kinderen...

Hier even wat info over die zaak:
Op 5 maart 1984 worden in hun woning aan de Argonautenstraat in Amsterdam door een buurman de lichamen gevonden van de 33-jarige Corina Bolhaar en haar twee kinderen Sharon (6) en Donna (9). Corina’s derde kind, de 1-jaar oude Brian, staat in zijn bedje te huilen. De drie slachtoffers zijn waarschijnlijk de vorige ochtend door wurging en messteken om het leven gebracht.
De recherche vindt geen sporen van braak en concludeert dat Corina haar moordenaar waarschijnlijk vrijwillig heeft binnengelaten. Als enige andere aanwijzing staan er twee koffiekopjes en een thermoskan in de woonkamer. Maar daarop worden geen bruikbare sporen aangetroffen.

Peter wilde daarom met het zicht op de snel naderende verjaring (5 maart 2002) in een ultieme poging, dus voor de dader voor altijd vrijuit zou gaan, nog een maal in een uitgebreid dossier aandacht aan de zaak besteden. Maar toen hij om medewerking van justitie en politie vroeg, stuitte hij op een muur van onwil en bureaucratie. Men was aanvankelijk zelfs het hele dossier kwijt en toen het eindelijk boven water was, vond men het te veel moeite om zelfs maar nog een keer door te lezen.

De enige echte verdachte was Louis H., de man die op de dag van de moorden bij Corina aan de deur is geweest. Het blijkt dat hij inmiddels niet minder dan 101 maal in aanraking is geweest met de politie, vooral wegens geweldsdelicten. Hij was bijvoorbeeld in 1987 betrokken bij een uiterst gewelddadige bankoverval in het Brabantse Nuenen. Daarbij werd een politieman in zijn been geschoten en gooide Louis een handgranaat naar een politie-auto. Louis H. is hiervoor veroordeeld tot 9 jaar celstraf.

Na zijn vrijlating in 1993 gaat H. gewoon door met het plegen van misdrijven en in 1998 loopt hij voorlopig voor de laatste maal tegen de lamp. Hij wordt opgepakt nadat hij zijn laatste vriendin heeft verkracht en bijna heeft gewurgd.

Het blijkt inderdaad dat Louis tegenover deze Renetta van der M. meerdere malen de moord op Corina en haar kinderen heeft opgebiecht. Peter zocht daarop direct contact met de Amsterdamse recherche die de vrouw uitvoerig heeft gehoord. Haar verklaringen zijn in een proces verbaal opgenomen dit heeft ervoor gezorgd dat de moordzaak een week voor de fatale verjaringsdatum van 5 maart 2002 kon worden heropend.

Na uitzending van ons uitzendingvullend dossier hebben zich meer belangrijke getuigen gemeld. Een daarvan was een vrouw tegenover wie Louis H. eveneens de moorden heeft bekend.

Maar…Louis H. heeft nog meer onopgeloste misdrijven uit zijn verleden aan Renetta van der M. opgebiecht. Zie hiervoor het dossier Joanne Wilson.

Selectief gequote van de site van PRdV, i.v.m. copyright e.d.
Voor het hele verhaal: Zie www.peterrdevries.nl Dossiers...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
marcello, ik wil even mijn respect aan je geven. toen ik hoorde wat je gedaan hebt kreeg ik kippevel, en heb je ook gelijk omhelst en gezoend. ik ben namelijk ook moeder en herkende de passie van n vader voor veiligheid en gerechtigheid voor kinderen te kunnen garanderen meteen in je. grandioos heb jij!! niet peter, deze pedo opgespoort/ tegengekomen, en tegen de lamp laten lopen. misselijk wordt ik van de reacties van mensen die wel gelijk oordelen, maar dat zijn dan ook de onwetenden, die meestal als er zoiets gebeurt bij hun in de buurt zich passief afzijdig houden, omdat ze zelf te bang zijn om in te grijpen. maar als iemand anders t doet zijn ze er als eerste bij om kritiek op de man te geven terwijl ze m niet eens kennen, maar aan de hand van profielplaatjes iemand schijnen te kennen. ik wil ze wel t verschil vertellen van leeftijdsverschil en pedofilie, want ze schijnen dit toch erg door elkaar te halen, ondanks dat er een met flocknaam antipedo heette. komt ie.... als er n leeftijdsverschil is tussen twee mensen heeft dit niks!!!! ik herhaal niks!!!! met pedofilie te maken. punt. pedofilie is als jij als volwassene n sexuele relatie hebt met kinderen onder de 18 jaar. punt. dus nodeloze jaloerse opmerkingen horen niet in dit forum.... ga maar ergens anders spelen. dit is n zeer serieus item, waar marcello heel wat uurtjes in heeft gestoken.... waarom??? omdat hij vader is!!! en net als ik misselijk wordt van figuren als joep mulder, t nederlands recht, ect ect... joran heeft toch ook na de moord een week therapie gehad hier in nederland voor hij naar thailand ging, dus zo is hij voor justitie onder zijn straf uitgekomen, was tipje van pa de rechter. nee hoor, zoals marcello t aan pakt, lijkt me veel lukratiever.... joep is nu t haasje, hihi. letterlijk en figuurlijk, de jacht is geopend.... bravo yugo boy, respect. many hugs and kisses from a mam!!!!!! xxxxxxx
Waarschuw beheerder
Wat een mooie reactie van deze kokonuts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thnx
Kokonuts en ieder dit het wel begrijpt
Waarschuw beheerder
dikke kus voor jullie. en keep up the good! work. weet nl zelfs hoe jusitie werkt. na begin dit jaar erachter gekomen te zijn dat mijn lieve buurman mij 15 jaar! had bestolen van mn stadsverwarming en warm water, ben ik ten einde raad, na n 2 jarig gevecht inmiddels met de woningstichting en eneco, naar de politie gegaan. na mijn verhaal te hebben gedaan was hun reactie letterlijk en figuurlijk: "nou dan gaat je energierekening nu toch naar beneden dan????". t is dus echt zo dat je niets aan justitie hebt in zulke gevallen. alsof t normaal is dat je buurman 15 jaar lang van je steelt??? en nog is er niks gedaan. op mijn vraag of hun dan wilden komen kijken naar alles was hun reactie weer, letterlijk: "dat kunnen wij niet doen mevrouw, wij zijn geen loodgieters, maar als u ons nog ergens anders voor nodig hebt, kom gerust". mijn reactie hierop was:"laat maar, ik spring wel voor de trein". en ik mocht met n vriendelijke glimlach en n goeden dag wens t bureau verlaten???? dit is nu justitie in nederland dus!!!!! nee ik geloof meer in mensen als marcello!!!!! die doen!!! tenminste wat. dus yugo en kinky, big big hugs and kisses

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weer ouderwets spannend vanavond met een corrupte Carabinieri :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 22:01:
corrupte Carabinieri

tja italie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van antipedo op vrijdag 14 november 2008 om 17:55:
Vooral als je bedenkt dat hij zijn eigen dochter meeneemt naar fetisj en erotisch getinte feestjes, ook nog eens erotische fotoos van haar maakt, dit al een paar jaartjes aan de gang is en dit overduidelijk al plaats vond toen het kind nog minderjarig was............

Voor zover ik weet is het zeker zijn dochter niet...
Waarschuw beheerder
peter r de vries (n)

elke aflevering voor de helft gevuld met het ophalen van oude succesjes, en natuurlijk de bmw en emmy :lol:

doet goed werk met die pedo's maar blijf het een nare man vinden (n)
Waarschuw beheerder
wel een vieze bastard die agent zeg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 25 november 2008 om 01:44:
elke aflevering voor de helft gevuld met het ophalen van oude succesjes,

inderdaad :\ zo eentonig!
Waarschuw beheerder
Hij is goed.(Y) maar niet goed genoeg blijkbaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 25 november 2008 om 01:44:
elke aflevering voor de helft gevuld met het ophalen van oude succesjes, en natuurlijk de bmw en emmy

:lol:

voorheen was t altijd wel leuk om te zien... maar nu krijgt ie wel een beetje een bloedhond gehalte... maargoed het is nu natuurlijk ook personal tussen peter en joran(H)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat heeft iedereen toch op die Peter R de Vries.
Vooral mensen die niet echt goed opletten over wat hij doet ja kijk dat hij nu eenmaal BN'r is en jullie niet dan zou ik zeggen van doe iets.
En wat hij doet is zowel voor mensen met en mensen zonder een crime verleden en of doen hij je tegen het lijft kunt kommen te staan maar wat hij doet voor andere is wel goed en dat hij een beetje naast z'n schoen loopt ja dat is zijn ding dan zal ik maar schrijven.

Maar als je iets doet en hij er aandacht aan geeft vind ik persoonlijk wel ok.

En die Joran ja dat is een geval apart die gast speelt zelf nu met de media en dat lukt hem toch erg goed blijkbaar want iedereen praat maar door over die gast en ja Peter die pakt alles aan dat weet men in heel Holland ja toch maar er is teminste iemand die het doet en dat is Peter R de Vries dus.

En denk jij wie dan ook het beter te kunnen en of te kunnen doen dan hij neem het dan van hem over.
Denk niet dat alles zo maar gemakkelijk is en zo maar te doen is en wat een tijd er in een programma gaat zitten, en alles op qua bewijs op tafel te krijgen.

Maar iedereen mag wat schrijven wat hij of zij wilt, maar zie vaak negativiteit en geen goed iets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yugo Boy op woensdag 26 november 2008 om 22:52:
alles op qua bewijs op tafel te krijgen.

Ik snap wat je bedoelt, maar helaas heeft hij nogal vaak geen echte bewijzen in handen. Alleen verklaringen e.d. Of niet voldoende bewijs, zoals in de Joran zaak..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2663426/__Peter_R._de_Vries_flyert_in_Venray__.html?p=17,2
VENRAY - Misdaadverslaggever Peter R. de Vries laat vrijdag in Venray bijna zevenduizend folders verspreiden met vragen over de verdwijning van twee jongemannen in 2006. De flyers worden rondgebracht in de buurt waar het duo destijds waarschijnlijk is vermoord.

De destijds 19- en 23-jarige mannen van Marokkaanse afkomst werden vermoedelijk in de nacht van 10 op 11 mei 2006 betrapt toen ze een hennepkwekerij achter een café leeghaalden. Door de grote hoeveelheid bloed die werd gevonden, gaat de politie ervan uit dat ze zijn vermoord.

Omdat de kans groot is dat de daders uit Venray of omgeving komen, worden de flyers in de buurt van het café rondgebracht. Zondag besteedt Peter R. de Vries aandacht aan de zaak in zijn televisieprogramma

Zondag in PRdV...

Het verhaal over de 2 Marokkaanse gastjes die wel even wat wiet dachten te gaan pikken. Goed, oke... daar zou geen doodstraf op hoeven te staan, maar in mijn ogen hebben deze knullen het wel zelf erg opgezocht.
Toegegeven, het is voor de familie onverteerbaar dat hun lichamen nooit gevonden zijn.

Ben benieuwd hoe
Uitspraak van KS op dinsdag 25 november 2008 om 10:27:
eentonig

deze aflevering zal zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 28 november 2008 om 00:11:
Zondag in PRdV...

Het verhaal over de 2 Marokkaanse gastjes die wel even wat wiet dachten te gaan pikken. Goed, oke... daar zou geen doodstraf op hoeven te staan, maar in mijn ogen hebben deze knullen het wel zelf erg opgezocht.
Toegegeven, het is voor de familie onverteerbaar dat hun lichamen nooit gevonden zijn.

ja ik kom uit venray... die zaak heeft voor veel ophef gezorgd hier, ik kende die marokkaanse jongens wel van gezicht, ben er niet rouwig om dat ze pleite zijn iig, was gewoon tuig.

was nog een derde jongen bij die schijnbaar wel iets gezien heeft, maar er nooit over gepraat heeft en zo bang geworden is dat hij naar Marokko gevlucht is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yugo Boy op woensdag 26 november 2008 om 22:52:
Maar iedereen mag wat schrijven wat hij of zij wilt, maar zie vaak negativiteit en geen goed iets

idd moordenaars die in de gevangenis komen, onschuldige mensen komen vrij. pedofielen en verkrachters worden opgepakt....idd alleen negativiteit en geen goede dingen....

ben jij zo dom of?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kleine onbekende op zondag 16 november 2008 om 23:50:
en zijn pleegdochter die ook in beeld was heet Arantxa Scheurkogel

Whoehahahaha:lol:

Hoe spreek je die voornaam uit trouwens? :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zondag in PRdV...

Ben benieuwd hoe

Spannend weer, ik ga d'r iig weer voor zitten :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 10:29:
was nog een derde jongen bij die schijnbaar wel iets gezien heeft, maar er nooit over gepraat heeft en zo bang geworden is dat hij naar Marokko gevlucht is.

Brrrrrrrr, klinkt scarry allemaal :S
Het lijkt wel of de lichamen van die twee jongens door wildvreemde aliens zijn meegenomen ofzo :S
Compleet van de aardbodem verdwenen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 november 2008 om 10:38:
Brrrrrrrr, klinkt scarry allemaal
Het lijkt wel of de lichamen van die twee jongens door wildvreemde aliens zijn meegenomen ofzo
Compleet van de aardbodem verdwenen

lijkt me duidelijk wie de daders zijn, alleen iedereen is te bang om wat te zeggen...
Waarschuw beheerder
in stukken gehakt en aan de varkens gevoerd
Waarschuw beheerder
Wat ik alleen raar vond is dat Peter R. het in het begin vergeleek met het stelen van een appeltje uit een boom. Twee etages vol rijpe wiet lijkt me niet echt vergelijkbaar met een appeltje van €0.20. Ik lees met regelmaat dat mensen voor minder worden omgelegd.

Waarschuw beheerder
Ja ik heb het gisteren ook zitten kijken ja..
Tja aan de 1ne kant, je moet ook geen hennep telers bestelen, dat is om problemen vragen..
Maar ik hoop wel dat ze die gasten pakken:)
Want wat is die Lau (Zo heet ie toch? ) Een misselijk ventje zeg:rot:
Mja opzich best stom dat ze hun op dit bewijs nog niet aan kunnen houden..

Waarschuw beheerder
Zonne studio van Lau is vanacht kort en klein geslagen:D
Waarschuw beheerder
donateur

Ok dan ga ik nu eens even serieus reageren.

Ik snap jou dus echt niet? Jij hebt het constant over Joran en over Nathalee etc en dat is allemaal verschrikkelijk en voor haar moeder ook blabla.. en nu zeg je dood leuk ach ze hebben het zelf wel opgezocht.. dus dan is het eigenlijk maar gerechtvaardigd?

Je doet er wel lekker laconiek over zeg? :rot: Er zijn wel 2 mensen vermoord ik weet het niet?????? Als het 2 Nederlanders waren geweest die door een Marokkaan waren vermoord was het natuurlijk een ander verhaal geweest?

Hoezo zou bijv Nathalee het niet zelf opgezocht hebben? Beetje hypocriet van je :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 12:12:
Zonne studio van Lau is vanacht kort en klein geslagen:D

Echt? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jepz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 12:28:
jepz

Aardig gek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 november 2008 om 10:38:
Het lijkt wel of de lichamen van die twee jongens door wildvreemde aliens zijn meegenomen ofzo :S

tik een paar wilde zwijnen op de kop
honger ze een beetje uit
voer ze 2 marokkanen en moet je eens kijken hoe weinig er van over blijf :roflol:

Waarschuw beheerder
Zonne studio van Lau is vanacht kort en klein geslagen

En terecht:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 14:22:
En terecht

echt wel:yes:
Die jongens waren zelf mischien ook wel tuig.
Maar om ze daarom te vermoorden:no:
Ze hadden ze ook klappen kunnen geven waren ze ook wel bang geworden.
maar dit(n)
Waarschuw beheerder
tja kan gebeuren als je steelt bij de verkeerde. risico van het vak
Uitspraak van NRDer op maandag 1 december 2008 om 10:28:
in stukken gehakt en aan de varkens gevoerd

snatch :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 1 december 2008 om 15:18:
snatch

ik zat eerder aan red dragon (iig een van die films van silence of the lambs) te denken
daarin zit ook zon stukje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 1 december 2008 om 15:51:
ik zat eerder aan red dragon (iig een van die films van silence of the lambs) te denken
daarin zit ook zon stukje

die maffiabaas met die te grote bril. zegt hij toch op een gegeven moment, turkish, i gonna feed ya on da fucking pigs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 1 december 2008 om 15:51:
daarin zit ook zon stukje

toch met die gast die eerst ze eigen gezicht kapot gesneden had en toen in een rolstoel zat:lol: Dat was in Hannibal dacht ik

Uitspraak van M. :') op maandag 1 december 2008 om 12:19:
Als het 2 Nederlanders waren geweest die door een Marokkaan waren vermoord was het natuurlijk een ander verhaal geweest?

dit vind ik juist hypocriet, er wordt in NL altijd gedacht aan een vorm van racisme als dit gezegd wordt. Je kan zeggen wat je wilt maar die gasten hebben het zelf opgezocht marokkaans of niet. Tuurlijk is het erg voor de familie maar ik heb meer medelijden met bv zinloos geweld. Als je wiet gaat pikkeng van zo'n hoeveelheid weet je zeker dat je met foute gasten te maken hebt.

ik heb de aflv gisteren verder niet gezien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *david op maandag 1 december 2008 om 16:06:
dit vind ik juist hypocriet, er wordt in NL altijd gedacht aan een vorm van racisme als dit gezegd wordt. Je kan zeggen wat je wilt maar die gasten hebben het zelf opgezocht marokkaans of niet. Tuurlijk is het erg voor de familie maar ik heb meer medelijden met bv zinloos geweld. Als je wiet gaat pikkeng van zo'n hoeveelheid weet je zeker dat je met foute gasten te maken hebt.

Dus is het maar normaal om 2 mensen gewoon ff van kant te maken?

Dat moet maar gewoon kunnen omdat ze het zelf hebben opgezocht? :nocheer:
Waarschuw beheerder
Iemand misshien een link waar je de aflevering van gister terug kan kijken ?

bvd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belvend... op maandag 1 december 2008 om 17:44:

bvd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 1 december 2008 om 17:44:
Dus is het maar normaal om 2 mensen gewoon ff van kant te maken?

Dat moet maar gewoon kunnen omdat ze het zelf hebben opgezocht?

nee dat zeg ik niet, maar ik doelde meer op de opmerking vanne. "Als het NL waren geweest was het zeker veeeel erger geweest"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *david op maandag 1 december 2008 om 18:04:
nee dat zeg ik niet, maar ik doelde meer op de opmerking vanne. "Als het NL waren geweest was het zeker veeeel erger geweest"

Neeeeeeee ik heb helemaal niet gezegd dat als het 2 Nederlanders waren geweest dat het veel erger was maar dan had het verhaal wel een andere wending gehad.
Artiest {SHOWLIST artist 66688, 115763}
Waarschuw beheerder
Zonne studio van Lau is vanacht kort en klein geslagen

jah hoort het vandaag op het werk idd, nja kort en klein is overdreven, maar de ruiten in allebei de studio,s zijn e-ruit wat ik me heb laten vertellen...
beetje trieste actie (n)
Waarschuw beheerder
niks triest..is tog duidelijk dat die vent er wat mee te maken heeft!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 1 december 2008 om 18:45:
niks triest..is tog duidelijk dat die vent er wat mee te maken heeft!

en mag je dan zomaar weer alles gaan vernielen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 1 december 2008 om 12:19:
Ik snap jou dus echt niet? Jij hebt het constant over Joran en over Nathalee etc en dat is allemaal verschrikkelijk en voor haar moeder ook blabla.. en nu zeg je dood leuk ach ze hebben het zelf wel opgezocht.. dus dan is het eigenlijk maar gerechtvaardigd?

Je doet er wel lekker laconiek over zeg? Er zijn wel 2 mensen vermoord ik weet het niet?????? Als het 2 Nederlanders waren geweest die door een Marokkaan waren vermoord was het natuurlijk een ander verhaal geweest?

Hoezo zou bijv Nathalee het niet zelf opgezocht hebben? Beetje hypocriet van je

Nathalee is een heeeeeeel ander verhaal ten eerste..
En ten 2e.. En die jongens wisten wat voor risico's er aan verbonden waren.. Denk je echt dat als ze je betrappen dat ze er zo maar mee weg komen???
En dan praat ik de moorden zeker niet goed want dat was nergens voor nodig.. En het is in en in triest voor de ouders.. Maar er zaten wel risico's aan verbonden en dat wisten die jongens zelf ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op maandag 1 december 2008 om 22:00:
Nathalee is een heeeeeeel ander verhaal ten eerste..

Dan heb ik het nog niet eens over die Nathalee maar meer over haar moeder dat het allemaal zo verschrikkelijk voor haar was etc.. Dit toch idem met de ouders? Of die kerels nou boefjes waren of niet.

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op maandag 1 december 2008 om 22:00:
En ten 2e.. En die jongens wisten wat voor risico's er aan verbonden waren.. Denk je echt dat als ze je betrappen dat ze er zo maar mee weg komen???
En dan praat ik de moorden zeker niet goed want dat was nergens voor nodig.. En het is in en in triest voor de ouders.. Maar er zaten wel risico's aan verbonden en dat wisten die jongens zelf ook.

Ja dus???????????? Overal zitten risico's aan verbonden aan alles! Of er nou wel of niet risico's aan zitten lekker fucking belangrijk dat maakt het niet minder erg :rot:

Zoals hun met hun poten van die zooi af hadden moeten blijven zo had de moordenaar of moordenaars het recht niet om iemand van het leven te beroven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Belvend... op maandag 1 december 2008 om 17:44:

ik heb een nzb'tje voor je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pizara op maandag 1 december 2008 om 10:47:
Wat ik alleen raar vond is dat Peter R. het in het begin vergeleek met het stelen van een appeltje uit een boom. Twee etages vol rijpe wiet lijkt me niet echt vergelijkbaar met een appeltje van €0.20. Ik lees met regelmaat dat mensen voor minder worden omgelegd.

:lol: