Partyflock

Forumonderwerp · 1034126

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdamse jongeren schoppen surveillerende politieagent

AMSTERDAM- Een politieagent is begin deze maand mishandeld bij het metrostation Waterlooplein. De agent, die in zijn eentje surveilleerde, werd door twee jongeren aangevallen toen hij ze een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.
Volgens de politie zouden er een aantal flinke karatetrappen zijn uitgedeeld. De politie heeft camerabeelden van het incident.
De agent heeft aan het incident geen letsel overgehouden, maar de politie neemt de zaak hoog op en doet er alles aan om de jongeren, die tussen de 17 en 22 jaar worden geschat, te achterhalen.

Filmpje: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38393
[img width=477 height=341 cacheid=00101815002cc11e8417e9fa1a025aed37]http://www.geenstijl.nl/archives/images/politiemishandelaars.jpg[/img]

www.at5.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Lekker voor die scotoe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:47:
de jongeren, die tussen de 17 en 22 jaar worden geschat,

zweep erover (y)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
wapen trekken (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:54:
wapen trekken

Liever niet, want dan krijg je die hele familie achter je aan :S
En natuurlijk was het dan een lieve voorbeeldige jongen, die geen vlieg kwaad deed :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:52:
Lekker voor die scotoe

:respect:

eigen schuld dikse buld

Waarschuw beheerder
Whehehe ACAB jwzelluf!!

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
nekschotjes, tuig van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:56:
eigen schuld dikse buld

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eigen schuld dikse buld

Inderdaad en de volgende keer komen die 3 jongeren je oma of je moeder tegen in de bus.....
En dan vraag ik mij af of je dan ook nog zo'n 'stoere' reactie plaatst :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:02:
Inderdaad en de volgende keer komen die 3 jongeren je oma of je moeder tegen in de bus.....
En dan vraag ik mij af of je dan ook nog zo'n 'stoere' reactie plaatst

hoezo ze drinken alleen wat....daar zou me moeder nooti wat van zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:02:
En dan vraag ik mij af of je dan ook nog zo'n 'stoere' reactie plaatst

nee want dan moet ie eerst poep uit z'n broek scheppen.

Waarschuw beheerder
Liever niet, want dan krijg je die hele familie achter je aan
En natuurlijk was het dan een lieve voorbeeldige jongen, die geen vlieg kwaad deed

Ik zie het probleem niet, die leg je dan toch ook gelijk om ? :D

Waarschuw beheerder
wapen trekken

inderdaad.. ik snap niet dat die agent dat niet gedaan heeft.. los een waarschuwingsschot dan is het zo gebeurd.

de politie is veel te soft.. ik kan me geen ander land voorstellen waar je als stoere kerel wegkomt met het aanvallen van een politieagent..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:08:
los een waarschuwingsschot dan is het zo gebeurd

Dat kan helaas niet zomaar pixje van me. Er moet echt heel wat gebeuren voordat je je wapen mag trekken. En zeker een schot te lossen.
Ik snap trouwens ook niet waarom die agent alleen was.
Waarschuw beheerder
en terrecht:D moeten ze hun maar niet storen tijdens het bierdrinken

Waarschuw beheerder
zo pak je tuig aan.. vanaf 2:20

http://www.youtube.com/watch?v=D0eiGZyxw2A
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niks waarschuwings schot, meteen eentje door zn knietjes blazen, weet je zeker dat ie het de volgende keer niet meer zal doen!

Waarschuw beheerder
Doettie anders nooit :(

wapen trekken (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:09:

Dat is de omgeving van het stadhuis en metrostation Waterlooplein...
Hier vinden met de regelmaat van de klok preventie fouilleeracties plaats van de politie en de openbaarvervoer controle
Maak je dus niet ongerust, want dit is een omgeving waar het in no-time blauw ziet van de politie en andere uniformen:D

Zegt trouwens weer genoeg over deze helden die met z'n drieen een agent tegen de grond trappen en daarna keihard wegrennen om zonder geldig vervoerbewijs in de metro te vluchten naar Amsterdam West/Slotervaart of station Bijlmer :looser:

Het zou je kind maar wezen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:18:
Dat is de omgeving van het stadhuis en metrostation Waterlooplein...
Hier vinden met de regelmaat van de klok preventie fouilleeracties plaats van de politie en de openbaarvervoer controle
Maak je dus niet ongerust, want dit is een omgeving waar het in no-time blauw ziet van de politie en andere uniformen

Zegt trouwens weer genoeg over deze helden die met z'n drieen een agent tegen de grond trappen en daarna keihard wegrennen om zonder geldig vervoerbewijs in de metro te vluchten naar Amsterdam West/Slotervaart of station Bijlmer

Het zou je kind maar wezen

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:12:

Soooooooooooow hee heftig shit zeg!!!!
Met die Deutsche polizei valt idd niet te spotten :respect:
Brrrrrrrr, zo'n zwaargespierde vol met anabolen doorgedraaide neo-nazi :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:18:
Maak je dus niet ongerust, want dit is een omgeving waar het in no-time blauw ziet van de politie en andere uniformen

Ja maar uiteindelijk gebeurd dan wel dit. Dan doel ik dus "voorkomen is beter dan genezen". Lijkt me dat de kans dermate kleiner was geweest als ze met z'n 2e waren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:24:
Lijkt me dat de kans dermate kleiner was geweest als ze met z'n 2e waren

Inderdaad, die Neanderthalers moeten hebben gedacht "nu maken we een kans", om vervolgens als een echte vent weg te rennen :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:27:
Inderdaad, die Neanderthalers moeten hebben gedacht "nu maken we een kans", om vervolgens als een echte vent weg te rennen

ekte helden zijn dat :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:09:
Dat kan helaas niet zomaar pixje van me. Er moet echt heel wat gebeuren voordat je je wapen mag trekken. En zeker een schot te lossen.

in elk ander land mag je als agent je wapen trekken als je afgetuigd wordt.. daar is dat ding toch voor.. verdediging.

in nederland mag het natuurlijk weer niet.. slappe hap..

ik moet er niet aan denken hier een agent ook maar aan te raken.. dan wordt ik op zijn minst afgetuigd met de wapenstok..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SLEVIN op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:12:
Niks waarschuwings schot, meteen eentje door zn knietjes blazen, weet je zeker dat ie het de volgende keer niet meer zal doen!

tuurlijk :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:30:
in elk ander land mag je als agent je wapen trekken als je afgetuigd wordt.. daar is dat ding toch voor.. verdediging.

Ik kan haast niet wachten tot de taser hier in NL wordt ingevoerd :D
Lekker zo'n ding in de nek plaatsen van die jochies, succes gegarandeerd :cheer:

(een reden voor mij om bij de politie te gaan :D ) :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Filmpje: The London Metropolitan Police heeft al jaren goede ervaring met de taser-stroomstootwapen :D
Opstandige en lastige jochies gaan gegarandeerd knockie :D

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:52:
Lekker voor die scotoe

Krijgen ze ook een keer een portie in plaats van geven.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:36:
Ik kan haast niet wachten tot de taser hier in NL wordt ingevoerd

Ik kan niet wachten tot jij
afgetuigd wordt

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S

Waarschuw beheerder
. De agent, die in zijn eentje surveilleerde,

eigen schuld, kun je ok niet meer die met al die allochtonen in amsterdam

Waarschuw beheerder
enkeltje voor de metro... voor dat tuig....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Essit Muzique op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:42:
Krijgen ze ook een keer een portie in plaats van geven.

@ Jungle Wonz :S

Dus jij praat het goed dat drie jongens EEN agent tegen de grond trappen, nadat hen al een keer door diezelfde agent ter verstaan was gegeven om zich te verplaatsen en te stoppen met het nuttigen van alcohol in de openbare ruimte.... :/
Als je zo nodig alcohol wil nuttigen, dan doe je dat maar in het cafe of thuis waar je niemand anders tot last bent volgens mij..
En die agent gaf die jongens de eerste keer geen bekeuring, maar een waarschuwing..
Toen hij na een kwartiertje terug kwam lopen, toen stonden die gasten daar nog steeds te hangen en doodleuk alcohol achterover slaan :S
Tsja.. en dan vraag ik mij af of die agent meer respect heeft voor die jongens door niet meteen een prent uit te schrijven maar het eerst te laten bij een waarschuwing, of hebben die jongens meer respect voor die agent door zijn waarschuwing in de wind te slaan en vervolgens als het op een bekeuring aankomt de agent (met thuis vrouw en twee kinderen) die enkel zijn functie uitoefent met zn allen tegen de grond te trappen:S

Maar volgens mij verschillen jij en ik daar in mening :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:59:
enkeltje voor de metro... voor dat tuig....

Juist :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
afschieten
wordt tijd dat ze hun wapen trekken hier in nl tegen dat volk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:12:

http://www.youtube.com/watch?v=D0eiGZyxw2A

en zo hoort het gelijk trekken dat wapen als je bedrijgt voelt... waar heb je anders dat ding voor... volgnes mij dragen ze dat ding hier in nl hem voor de sier..

Ik kan haast niet wachten tot de taser hier in NL wordt ingevoerd
Lekker zo'n ding in de nek plaatsen van die jochies, succes gegarandeerd

(een reden voor mij om bij de politie te gaan )

dan krijg je vast wel weer regeltjes waneer je hem mag gebruiken en bla bla bla ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:08:
Dus jij praat het goed dat drie jongens EEN agent tegen de grond trappen

Gebeurt vaker dan jij denkt dat agenten zich uitleven op ook soms onschuldige mensen.Machtsmisbruik etc etc,dus ja ik heb er weinig problemen mee idd.

Waarschuw beheerder
jij verdiend ook een kogel(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:40:
Filmpje: The London Metropolitan Police heeft al jaren goede ervaring met de taser-stroomstootwapen

Ze gaan ermee om alsof het speelgoed is :\

3 agenten tegen een oudere vrouw, die alleen een beetje moeilijk doet.
Natuurlijk gebruik je daar een taser op.. :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Essit Muzique op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:17:
Gebeurt vaker dan jij denkt dat agenten zich uitleven op ook soms onschuldige mensen.Machtsmisbruik etc etc,dus ja ik heb er weinig problemen mee idd.

na dit soort zaken krijg je wel dat agenten zich willen uitleven ja...omdat ze gewoon zo beperkt worden in hun macht.

en tegen onschuldige mensen? dat lijkt me sterk..maargoed dit loopt een keer uti de hand dat een heleboel mensen er genoeg van hebben en het recht in eigen hand gaan nemen, omdat ze op de overheid niet meer kunnen bouwen.
Waarschuw beheerder
Een agent wat trapjes gehad en meteen een persbericht de deur uit... jezus wat knake zielig...
Goede actie van die boys!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Luxe op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:24:
Ze gaan ermee om alsof het speelgoed is

Natuurlijk gebruik je daar een taser op..

Ok, ik geef toe dat de taser in deze misschien ietwat overbodig was, maar voor die vluchtende jochies die eerst een agent tegen de vlakte trappen om vervolgens te vluchten in de metro richting Bijlmer was dit de ideale wapen geweest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:33:
de metro richting Bijlmer was dit de ideale wapen geweest

shotgun.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:23:
jij verdiend ook een kogel

:loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mooimangz op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:32:
Een agent wat trapjes gehad en meteen een persbericht de deur uit... jezus wat knake zielig...
Goede actie van die boys!!!

Ja, gooi jij nog maar wat extra olie op het vuur :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luxe op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:24:
Ze gaan ermee om alsof het speelgoed is

Natuurlijk gebruik je daar een taser op..

dat ligt eraan.. als die vrouw een junk is kan ze best wel wat onder de leden hebben.. dan zou ik als politieagent ook niet gekrabt of gebeten willen worden.. dus ff platleggen met de taser is een prima oplossing dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Essit Muzique op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:17:

Dus jij vind het goede zaak dat die jongens na een waarschuwing doodleuk hun wanpraktijken voortzetten en vervolgens gaan zitten janken als tien agenten uit het niets op hun in beginnen te hakken???
Want die jongens deden natuurlijk helemaal niets en die agenten begonnen plotseling uit het niets in de wilde weg omzich heen te maaien :S

Tuuuuuuuuuuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:41:
Dus jij vind het goede zaak dat die jongens na een waarschuwing doodleuk hun wanpraktijken voortzetten en vervolgens gaan zitten janken als tien agenten uit het niets op hun in beginnen te hakken???
Want die jongens deden natuurlijk helemaal niets en die agenten begonnen plotseling uit het niets in de wilde weg omzich heen te maaien

Tuuuuuuuuuuurlijk

Heb ik het over "die" jongens dan :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:38:
dat ligt eraan.. als die vrouw een junk is kan ze best wel wat onder de leden hebben.. dan zou ik als politieagent ook niet gekrabt of gebeten willen worden.. dus ff platleggen met de taser is een prima oplossing dan

Als agent zou ik in dat geval ook liever weerhaakjes uit dat mens trekken, terwijl ze nu helemaal pissed-off is :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:38:

Helemaal mee eens(y)
Je bent tenslotte volwassen en geen kind van 3 meer die een waarschuwing of bevel van een agent niet kan (wil) begrijpen..
Dan moet je idd niet janken als zo'n agent voor zijn eigen veiligheid de situatie weer onder controle probeert te brengen :respect:
En als je dat niet kan of wil begrijpen, dan vraag ik mij oprecht af wat zo'n volwassen en 'weldenkend' persoon in deze maatschappij doet
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=1024 height=657 cacheid=00017548000348e7a69210b31a025af1de]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c633a31_ANP_6672267.jpg[/img]
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luxe op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:49:
Als agent zou ik in dat geval ook liever weerhaakjes uit dat mens trekken, terwijl ze nu helemaal pissed-off is

die is zo daas als maar zijn kan na een stroomstoot van 5000 volt..
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=300 height=400 cacheid=0010183d002cc15ea6a6e8c71a025af24f]http://images.endandit.net/files/arrestatie4.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=600]http://web.at5.nl/koninginnedag/files/2008/05/arrestatie_kdag.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=613 cacheid=00101841002cc169d94b938c1a025af2a7]http://tip.at5.nl/wp-content/uploads/2008/04/arrestatie-verwardeman-2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Amsterdamse jongeren schoppen surveillerende politieagent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=600 cacheid=00101843002cc16a2e96828d1a025af2df]http://gespot.at5.nl/wp-content/uploads/2008/06/arrestatie_saprhati.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=809 cacheid=00101852002cc16efab3355c1a025af33f]http://www.brandmerchandise.nl/wp-content/politie.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=744 height=768 cacheid=00017f000003624c9106df701a025af34b]http://maxbruinsma.nl/politie_04.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=1024 height=1536 cacheid=00142e1500026b3cf3cd66971a025af35a]http://www.politie.nl/Zuid-Holland-Zuid/Images/politie%20en%20burger_tcm23-286589.jpe[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
is dit get the picture?

Waarschuw beheerder
Ik kan haast niet wachten tot de taser hier in NL wordt ingevoerd :D

ik ook niet, dat word de dag dat ik mezelf op gepaste manier ga verdedigen.
(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:08:
Als je zo nodig alcohol wil nuttigen, dan doe je dat maar in het cafe of thuis waar je niemand anders tot last bent volgens mij..

is allemaal wel makkelijk lullen achter je computertje maar door alle regeltjes wordt je wel gedwongen om op straat rond te hangen in cafe mag je nie meer roken, en amsterdamse politie zijn eerste klas etters.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe maar goed ook, hadden ze hem maar....never mind :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:30:

in nederland mag het natuurlijk weer niet.. slappe hap..

ik moet er niet aan denken hier een agent ook maar aan te raken.. dan wordt ik op zijn minst afgetuigd met de wapenstok..

Kijk uit he PiXX

De Mossos hier zijn regelmatig in het nieuws wegens mishandeling van arrestanten.
Een kleine twee maanden geleden nog vanwege die dumdum kogel ;)
Maar inderdaad met de politie hier moet je niet fucken. Die meppen er ook gewoon op los.
Daarintegen heb je hier ook veel minder gezeik op straat (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:04:
dan moet ie eerst poep uit z'n broek scheppen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
I (l) politie
Waarschuw beheerder
mijn homebois :D
laat ze met rust gewoon tjulle bieri drinkeng op straat die juut moet harder geklapt wordeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 16:48:
I (l) politie

some people hate em, some love em...

ieder z'n mening... ik haat ze, klaar, fin, the end...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:40:
lastige jochies gaan gegarandeerd knockie :D

hart patiënten ook!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mooimangz op zaterdag 25 oktober 2008 om 17:53:
some people hate em, some love em...

ieder z'n mening... ik haat ze, klaar, fin, the end...

Slotje??

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:52:
hart patiënten ook!!

Als hartpatient moet je ook niet willen vechten met de politie (dan vraag je zelf om een hartaanval) :S
Waarschuw beheerder
Die Skinhead staat zijn mannetje wel jwt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Flowers. op zaterdag 25 oktober 2008 om 19:38:
Die Skinhead staat zijn mannetje wel jwt..

Idd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 16:47:
De Mossos hier zijn regelmatig in het nieuws wegens mishandeling van arrestanten.
Een kleine twee maanden geleden nog vanwege die dumdum kogel

ja dat verhaal heb ik gelezen. was trouwens ook de politiechef van de guardia urbana die wel eens geraakt is door een kogel van de mossos. van je collega's moet je het maar hebben :lol:

dat ze hier af en toe eens niet teveel geweld gebruiken zeg ik niet, en eigenlijk is dat ook niet goed. maar daardoor heeft wel voornamelijk de mossos de reputatie dat je niet moet ouwehoeren met ze.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:57:
eigen schuld, kun je ok niet meer die met al die allochtonen in amsterdam

gaat nergens over een agent moet gerespecteerd worden gewoon een helle trieste bedoeling maar ja schijnt tegen woordig normaal te zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edward . op zaterdag 25 oktober 2008 om 23:47:
gaat nergens over een agent moet gerespecteerd worden gewoon een helle trieste bedoeling maar ja schijnt tegen woordig normaal te zijn

tegen woordig... JWZ!!!!!!!!!!!!
tegen !! woordig people kankert hard erop omdat ut kan en mag... en omdat het een stel apen in uniform zijn... slotje ban aan alle politiefans!!

Waarschuw beheerder
Die leipe mocro flavour.............

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een politieagent is begin deze maand mishandeld bij het metrostation Waterlooplein. De agent, die in zijn eentje surveilleerde, werd door twee jongeren aangevallen toen hij ze een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.
Volgens de politie zouden er een aantal flinke karatetrappen zijn uitgedeeld. De politie heeft camerabeelden van het incident.

Ik vind het niet ok dat politie zo in elkaar getrapt wordt. Maar ik vind het wel een beetje raar dat die knakker zich zo laat schoppen. En wat ik eigenlijk ook triest vind, is dat die agent klaarblijkelijk een fanatieke bonnenschrijver is in plaats van dat hij zich bezighoudt met veiligheid op straat. Dus medelijden kan ik er echt niet mee hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:57:
Whehehe ACAB jwzelluf!!

Roep dat ook naar ze als je zelf in puin ligt na een ongeval ofzo held

Zeker weer knuffelmarokkaantjes van Cohen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ioH op zondag 26 oktober 2008 om 10:05:
Roep dat ook naar ze als je zelf in puin ligt na een ongeval ofzo held

Zeker weer knuffelmarokkaantjes van Cohen

kom jij doen dan?

sukkeltje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ioH op zondag 26 oktober 2008 om 10:05:
knuffelmarokkaantjes van Cohen

Hmmmmmmmm, NIEUW... Knuffelmarokkaantjes van Cohen :honger:

[img width=450 height=600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Bag_of_pepernoten.JPG/450px-Bag_of_pepernoten.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom gaan die agentjes toch overal in hun eentje tegenin?

zeker niks geleerd van enkele weken terug toen er eentje werd doodgeschoten

Waarschuw beheerder
ach ja man de held uithangen met ze bon voor drank flikker op hebt ie niks beters te doen

maat van pleurde 1 x een wout in een sloot en duwde ze harses 3 x koppie onder ghe ghe
die wout heb daarna nooit meer dienst gedaan, jonge vent geen schade maar geestelijk kon die het niet meer aan
flikker op met die gasten

dit ventje zal wel iets te bijdehand hebben gedaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:41:

Nee, maar ik vind het wel erger dat agenten waaraan je macht toevertrouwt deze misbruiken, dan dat burgers wat fout doen. Niet zo'n gekke gedachte toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op zondag 26 oktober 2008 om 19:55:
dan dat burgers wat fout doen

Met zn drieen EEN agent tegen de grond trappen noem jij een "fout" ??? :S
Dezelfde agent die de drie jongens eerst een waarschuwing gaf en pas bij de 2e keer een prent ging uitschrijven nadat zijn waarschuwing blijkbaar in de wind was geslagen...
En jij noemt dat dan machtmisbruik???
Volgens mij deed deze agent alleen maar zijn werk, maar goed :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg dat het fout is en het was bovendien een reactie via een post van Jungle Wonz, lastig he lezen?

Reacties mogen trouwens gewoon in het topic en hoef ik echt niet per pb te hebben. :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op zondag 26 oktober 2008 om 20:20:
Ik zeg dat het fout is en het was bovendien een reactie via een post van Jungle Wonz

Aaahhh ok ;)

lastig he lezen?

Mwohaaaa :p

Reacties mogen trouwens gewoon in het topic en hoef ik echt niet per pb te hebben.

:$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sonny B. Good op zondag 26 oktober 2008 om 20:40:
hij heb tog een pistool?

En binnenkort lopen ze allemaal met een taser-stroomstootwapen :p :cheer:

Waarschuw beheerder
ben er niet rouwig om
Artiest Onid
Waarschuw beheerder
Politie moet inderdaad harder optreden. Ik stem voor een landelijke integratie van de Guarda Civil.
Dan piep je wel anders! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 20:15:
dat ze hier af en toe eens niet teveel geweld gebruiken zeg ik niet, en eigenlijk is dat ook niet goed. maar daardoor heeft wel voornamelijk de mossos de reputatie dat je niet moet ouwehoeren met ze.

Ik keur het ook niet goed hoor, maar om eerlijk te zijn heeft vrijwel iedereen hier "respect" voor de politie.
Dat zal jou ook wel opgevallen zijn. Ik ben een keer aangehouden vanwege een drugs controle, nou de arrestatie van Saddam Hoessein was er niks bij. Ze scholden, je mocht ze niet in de ogen aan kijken, ze hadden doeken voor hun gezicht.
Nou ik ben goed gebekt en niet de allerkleinste maar ik voelde me klein hoor.
En zo hoort het ook, vrijwel niemand hoeft hier bang te zijn om s'nachts over straat te lopen.
Daarbij zijn ze ook heel vriendelijk en behulpzaam. Als je ergens van aangifte, ook van kleine dingen, doet wordt je tenminste serieus geholpen. En de boete's he! :D als je binnen een bepaalde tijd betaald hoef je maar de helft te betalen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 00:49:
Ik ben een keer aangehouden vanwege een drugs controle, nou de arrestatie van Saddam Hoessein was er niks bij. Ze scholden, je mocht ze niet in de ogen aan kijken, ze hadden doeken voor hun gezicht.
Nou ik ben goed gebekt en niet de allerkleinste maar ik voelde me klein hoor.

Waarschuw beheerder
In het filmpje zegt die woordvoerder:

"Ennuuuuh....geweld tegen de een politieman is natuurlijk helemaal ernstig uuuuuh omdat die uuuuh zijn functie aan het uitoefenen is"

Alleen dáárom vind ik het al helemaal niet erg dat die gasten eens in elkaar getrapt worden met zulke nutteloze acties als mensjes op straat een boete geven omdat ze daar drinken....fok dem!

De arrogantie van die teringlijer zeg!!!

Als een groenteboer in elkaar getrapt wordt is dat net zo erg want die is ook zijn functie aan het uitoefenen toch?

Sterker nog.....ik vind het erger als een bv. groenteboer in elkaar getrapt wordt dan als een politie in elkaar getrapt wordt.

-ten 1e omdat politie's de risico's behoren te kennen van hun beroep
-ten 2e omdat een politie getraint zou moeten zijn op deze situaties en zich niet als een eerste de beste rookie op de grond moet laten trappen (meer tijd steken in zelfverdediging en minder tijd in boetes schrijven zou al helpen)
-ten 3e een politie heeft de middelen om zich te verdedigen en ieder ander mens die zijn/haar functie aan het uit oefenen is niet
-ten 4e......ik heb een pest hekel aan het politie apparaat en alles dat zich daar in bevindt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van .org op maandag 27 oktober 2008 om 09:26:
-ten 4e......ik heb een pest hekel aan het politie apparaat en alles dat zich daar in bevindt

Dat verklaart je frustraties :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@ .org

Filmpje: agenten krijgen pakslaag tijdens aanhouding op Museumplein:S

{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
Sterker nog.....ik vind het erger als een bv. groenteboer in elkaar getrapt wordt dan als een politie in elkaar getrapt wordt.

-ten 2e omdat een politie getraint zou moeten zijn op deze situaties en zich niet als een eerste de beste rookie op de grond moet laten trappen (meer tijd steken in zelfverdediging en minder tijd in boetes schrijven zou al helpen)
-ten 3e een politie heeft de middelen om zich te verdedigen en ieder ander mens die zijn/haar functie aan het uit oefenen is niet

:respect: totaal mee eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 oktober 2008 om 20:43:
En binnenkort lopen ze allemaal met een taser-stroomstootwapen

ach ze doen maar de meeste mensen beschikken inmiddels ook al over een pistool dus gaan er meer agentjes
opstraat neergeschoten worden actie is reactie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als een groenteboer in elkaar getrapt wordt is dat net zo erg want die is ook zijn functie aan het uitoefenen toch?

Een groenteman is voor zijn beroep niet verplicht blowende jongeren aan te spreken bij de ingang van een metrostation en kan als hij dat wil er met een wijde boog om heen lopen, maar die agent moet dat van zijn beroep wel en dat wordt ook van hem verwacht :S

Dat is het verschil.. o:)
Waarschuw beheerder
heb je de spammer van pf ook weer :rot:
Waarschuw beheerder
In het filmpje zegt die woordvoerder:

"Ennuuuuh....geweld tegen de een politieman is natuurlijk helemaal ernstig uuuuuh omdat die uuuuh zijn functie aan het uitoefenen is"

Alleen dáárom vind ik het al helemaal niet erg dat die gasten eens in elkaar getrapt worden met zulke nutteloze acties als mensjes op straat een boete geven omdat ze daar drinken....fok dem!

De arrogantie van die teringlijer zeg!!!

Waar in jouw jeugd is het fout gegaan? Omdat je een boete kreeg voor geen licht? Eet eerst je eigen bord groentes maar eens op voordat je domme uitspraken gaat roepen.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 09:50:
Een groenteman is voor zijn beroep niet verplicht blowende jongeren aan te spreken bij de ingang van een metrostation en kan als hij dat wil er met een wijde boog om heen lopen, maar die agent moet dat van zijn beroep wel en dat wordt ook van hem verwacht

Dat is het verschil..

Inderdaad, en ze mogen zeker ook blij zijn dat ze eerst een waarschuwing krijgen. Heet niks voor niks een waarschuwing toch? Ik stem volledig in met de invoer van een taser wapen. :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Koffiemang op maandag 27 oktober 2008 om 10:00:
heb je de spammer van pf ook weer

heb je de faker met 10 verschillende profielen van pf ook weer :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Onid op maandag 27 oktober 2008 om 10:01:
Ik stem volledig in met de invoer van een taser wapen.

(l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 10:01:
heb je de faker met 10 verschillende profielen van pf ook weer

ach je kan het niet winnen aandacht vrager.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Koffiemang op maandag 27 oktober 2008 om 10:07:
ach je kan het niet winnen aandacht vrager.

Je hebt gelijk, met die 10 fake-profielen van jou kan ik niet tegenop :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
politie gewoon hoeren van de justitie

is hun vak, worden ze voor betaald, als ze het moeilijk hebben
krijgen ze maar lekker de tering

kneusjes, politie ook meelezen op de flocks, lekker triest

vergeleken met bv. politie engeland is NL helemaal niks

stelletje jankerts vind IK HET
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eet eerst je eigen bord groentes maar eens op voordat je domme uitspraken gaat roepen.

:lol: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Koffiemang op maandag 27 oktober 2008 om 09:45:
ach ze doen maar de meeste mensen beschikken inmiddels ook al over een pistool dus gaan er meer agentjes
opstraat neergeschoten worden actie is reactie.

Vind het sowieso nogal naief dat ze denken de verharding van de samenleving op te lossen door agenten meer te bewapenen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=568 height=420 cacheid=0008f53300193bfdde40ebb71a025b406e]http://ijskap.climbing.nl/images/pepperspray.jpg[/img]
(l)
[img width=600 height=426 cacheid=001073c5002bd918b8055db61a025b406e]http://www.vrijspreker.nl/vs/media/21/20070812-pepperspray.jpg[/img]

:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op maandag 27 oktober 2008 om 10:28:
agenten meer te bewapenen...

Niet MEER te bewapenen, maar beter of effectiever te bewapenen :cheer:
Als de taser in gebruik wordt genomen bij de Nederlandse politie, dan wordt het gebruik van pepperspray overbodig :p
Pepperspray moet een agent bij een aggressor in het gezicht richten (anders is het effect minimaal), maar met een stroomstootwapen is mikken op de armen of benen voldoende (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgensmij snap je het nog steeds niet. Je priveberichten worden vanaf nu genegeerd. :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 27 oktober 2008 om 10:28:
Vind het sowieso nogal naief dat ze denken de verharding van de samenleving op te lossen door agenten meer te bewapenen...

tuurlijk is dat naief hoemeer agentjes krijgen hoe meer tegen reactie het uitlokt onder de bevolking je ziet vaak op tv politie op je hielen komt op mij over dat ze er gewoon op geilen dat wapen te gebruiken. want vind het meestal zwaar overdreven in welke mate dat wapen wordt getrokken, en ik ben niet de enige die dat ziet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op maandag 27 oktober 2008 om 10:46:
Volgensmij snap je het nog steeds niet.

Uitspraak van lindaaatje op maandag 27 oktober 2008 om 10:46:
Je priveberichten worden vanaf nu genegeerd.

Weleens van de 'negeerfunctie' gehoord???

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:frusty:
Waarschuw beheerder
Waar in jouw jeugd is het fout gegaan? Omdat je een boete kreeg voor geen licht? Eet eerst je eigen bord groentes maar eens op voordat je domme uitspraken gaat roepen.

sneu sneu mannetje...wat is't?...is je vader politie? :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 10:13:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op maandag 27 oktober 2008 om 13:01:
sneu sneu mannetje...wat is't?...is je vader politie?

Uitspraak van Dikke dikke R :lief: Wendy en Ashliejj op maandag 27 oktober 2008 om 10:13:

Nee, jouw onwetendheid. ;) Bijv. het volgende wat jij zei;

Volgens mij kregen de jongens een waarschuwing vooraf? ;)

Sneu sneu mannetje..wat is't?..is je vader groenteman? 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Onid op maandag 27 oktober 2008 om 13:40:
Sneu sneu mannetje..wat is't?..is je vader groenteman?

Waarschuw beheerder
die in zijn eentje surveilleerde

huh :\ moet toch met zn 2en?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 10:13:
politie gewoon hoeren van de justitie

is hun vak, worden ze voor betaald, als ze het moeilijk hebben
krijgen ze maar lekker de tering

kneusjes, politie ook meelezen op de flocks, lekker triest

vergeleken met bv. politie engeland is NL helemaal niks

wat ben jij zielig. wie bel je als er een inbreker in je huis rondloopt? en ondertussen maar kankeren. jankepoot.

OT: belachelijk,
De agent, die in zijn eentje surveilleerde, werd door twee jongeren aangevallen toen hij ze een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.

iedereen weet, of hoort te weten, dat het nuttigen van alcoholische dranken in het openbaar, niet toegestaan is.

en sowieso vind ik t fucking zielig, dat als je t niet met woorden kunt winnen, je dan maar om je heen gaat schoppen en of slaan, om alsnog maar je 'gelijk' te halen!!

:s verrekte lafbekken. als je iets doet wat niet mag, nou aanvaard dan ook de consequenties maar!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 13:45:
verrekte lafbekken

Je bent sowieso een lafbek als je met zn drieen 1 persoon tegen de grond trapt en natrapt en vervolgens keihard wegrend :S
Als dat mijn zoontje was had ik hem nog geeneens geslagen voor het schoppen van die agent, maar voor het feit dat hij zo ontzettend laf en schijterig was door met zn drieen 1 persoon te mishandelen :@ Zo ontzettend laf :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Achja gebeurd et eindelijk een keer andersom .

Waarschuw beheerder
LSO ;) af en toe een komma of een puntje zou niet verkeerd zijn :P dit is wel een verrekkes lange zin zo :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 13:45:
wat ben jij zielig. wie bel je als er een inbreker in je huis rondloopt?

Wie duikt je achterna als je 's avonds laat in je auto met je dronken harses het kanaal inrijdt :S
Stelletje lafbekken met een veels te grote muil, maar wel blij zijn als diezelfde agent ze uit een brandend huis redt :S
Hoe dom, egoistisch en kortzichtig kan je wel niet zijn en in het leven staan :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 14:02:
LSO af en toe een komma of een puntje zou niet verkeerd zijn dit is wel een verrekkes lange zin zo

:$ :lol:

Ik zit mij hier gigantisch op te winden over het hoge stank-voor-dank gehalte van sommige kortzichtige mongolen hier :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 14:03:
Hoe dom, egoistisch en kortzichtig kan je wel niet zijn en in het leven staan

daarom.. sommige mensen :s
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 14:08:
Ik zit mij hier gigantisch op te winden over het hoge stank-voor-dank gehalte van sommige kortzichtige mongolen hier

ach zie t zo; als ze zelf een keer hulp nodig hebben, mogen ze hier aan terug denken, en zich heeeeeel diep schamen voor t
hoge stank-voor-dank gehalte

kortzichtig

(voor?)oordeel, wat ze toen nog hadden!

en ik mag verdomme hopen dat ze er naderhand toch wel een beetje dankbaarheid voor op kunnen brengen :@ anders lekker laten verkolen toch ;)
Waarschuw beheerder
Volgens de politie zouden er een aantal flinke karatetrappen zijn uitgedeeld.

Jaaaaa Haaaaaaaaaaa Hiiiiiiiii CHAAAAA b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 14:11:
ach zie t zo; als ze zelf een keer hulp nodig hebben, mogen ze hier aan terug denken, en zich heeeeeel diep schamen voor t

Maar voor de meeste mensen geldt gelukkig altijd nog dat ze op een beetje redelijk prettige manier de dag proberen door te komen zonder anderen of zichzelf te willen kwetsen, benadelen etc.
En als de politie zegt, u moet naar links, braaf naar links gaan. :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 14:21:
Maar voor de meeste mensen geldt

gelukkig wel he ;)
Waarschuw beheerder
Wie duikt je achterna als je 's avonds laat in je auto met je dronken harses het kanaal inrijdt :S
Stelletje lafbekken met een veels te grote muil, maar wel blij zijn als diezelfde agent ze uit een brandend huis redt :S
Hoe dom, egoistisch en kortzichtig kan je wel niet zijn en in het leven staan :frusty:

Je snapt toch ook wel dat als een boete voor zonder licht fietsen een legitieme reden is om politie te haten?
Of tijdens een drugscontrole tegen de lamp loopt, omdat leipe harry na zijn party toch ook weer naar huis moet?
Natuurlijk zijn ze dan nergens goed voor. :rot:

Wat jij omschrijft heeft het gros vast niet meegemaakt en waarom zou je verder kijken dan je neus lang is?
Kort zicht en pauper gaan goed samen. :lief:

Waarschuw beheerder
Iedereen moet aan hem ze doekkoe komen
de een werkt de ander pikt so be it gappies

en iedereen moet doen wat hem in ze vrij tijd wil...de een gaat flocke de ander chille op straat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onid op maandag 27 oktober 2008 om 13:40:
Volgens mij kregen de jongens een waarschuwing vooraf?

Ja .....én?

Leipe shit, je begint wat heen en weer te slingeren...ik kan me topics herinneren waarin jij je gal behoorlijk wist te spuwen op het nederlandse politie apparaat? Nu zijn het ineens je vrienden?

agent ze uit een brandend huis redt

Uuuuh....was dat niet de brandweer :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op maandag 27 oktober 2008 om 15:07:
Uuuuh....was dat niet de brandweer

ligt eraan welke hulpdienst het eerst ter plaatse is. lijkt me. sowieso..

Waarschuw beheerder
Ik zit mij hier gigantisch op te winden over het hoge stank-voor-dank gehalte van sommige kortzichtige mongolen hier

dus jij heb nog nooit op die gasten zitten kankeren Leipe,
en wat stank voor dank?
waar moeten we die gasten dankbaar voor zijn naar mijn weten worden ze gewoon betaald van onze centen is dat niet genoeg dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 16:29:
waar moeten we die gasten dankbaar voor zijn naar mijn weten worden ze gewoon betaald van onze centen is dat niet genoeg dan?

:\

''oja joh, je hebt mn leven maar gered maar ach jouw loon word uiteindelijk toch maar betaald van mijn eigen belastingcenten dus waarom zou ik je dankbaar zijn?''

:loser: scheefgedraaide flapdrol

Waarschuw beheerder
laat mij dan maar een scheefgedraaide zijn dat liever dan buigen voor die marionetjes van Balkenende en co

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 16:48:
laat mij dan maar een scheefgedraaide zijn dat liever dan buigen voor die marionetjes van Balkenende en co

dan ook niet willen buigen als je kiet in de fik staat en die mensen je willen redden gvd:@!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 16:29:

Jij bent:

Uitspraak van SuB Bass op maandag 27 oktober 2008 om 14:50:
waarom zou je verder kijken dan je neus lang is?

stank-voor-dank

dom, egoistisch en kortzichtig

lafbek met een veels te grote muil

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 14:00:
zielige computerheld

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 14:00:
te verwend geraakt en is alles ikke ikke i

maar vooral een....
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 16:35:
:looser:scheefgedraaide flapdrol

Idd dat laatste woord zocht ik :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 16:54:
Idd dat laatste woord zocht ik

O:)
Waarschuw beheerder
haha mooie filmpje :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Wat een wrok en frustraties zeg jegens 60.000 medewerkers die het land een beetje leefbaar proberen te houden :S
Nog steeds boos na die boete van 20 euries voor het fietsen zonder verlichting in het donker:lol:
Ik ben de betreffende agent die jouw die boete gaf dubbel dankbaar:D

Ten eerste: voorkwam die agent daarmee dat ik jou op je stalen ros van je sokken reed, omdat ik in mijn snelle bolide jou in het donker niet zag aankomen en daarmee bespaarde jezelf een dwars-laesie.

Ten tweede: voorkwam de agent dat ik volgens de wet deels zou moeten opdraaien voor de schade van het ongeval, dat allemaal veroorzaakt zou zijn door een kortzichtige en eencellige hardhoofd als jij die niet verder kijkt dan zijn neus lang is :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Moet jij me dan vertellen waar in de wereld en in welk land er geen politie bestaat???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 17:38:
Moet jij me dan vertellen waar in de wereld en in welk land er geen politie bestaat???

Vaticaan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 27 oktober 2008 om 22:11:
Vaticaan

daar zijn ze allemaal corrupt :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Risico van het vak he :)
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

zal best jij vuile stille :DOOD:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 17:08:
Wat een wrok en frustraties zeg jegens 60.000 medewerkers die het land een beetje leefbaar proberen te houden

Wat een domme sukkel ben jij ook zeg. hun ons land leefbaar houden :ROT: je bedoelt onze staats kas laten vol lopen rot toch op met je gezwam dat de politie goed werkt doet. kom eens tot het echte leven in plaats je iedere dag te verschuilen achter je jank computer zware stumper dat je bent,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Koffiemang op woensdag 29 oktober 2008 om 10:29:
Wat een domme sukkel ben jij ook zeg

wat een zelfkennis (Y)
je bedoelt onze staats kas laten vol lopen

dat zijn de politici, niet de politie ;)
kom eens tot het echte leven in plaats je iedere dag te verschuilen achter je jank computer zware stumper dat je bent

jij zit net zo goed met je grote waffel achter een computer dus wat is je punt nou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 11:12:
jij zit net zo goed met je grote waffel achter een computer dus wat is je punt nou?

huur eens een raam wicht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Koffiemang op woensdag 29 oktober 2008 om 11:29:
huur eens een raam wicht

zoek een leven snol.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 27 oktober 2008 om 22:11:
Vaticaan

En die Zwitsers dan?

Waarschuw beheerder
Amsterdamse jongeren schoppen surveillerende lokhoer

Waarschuw beheerder
ach kijk boetes voor fietsen zonder licht of auto boetes of een boete omdat je met een blikkie heineken loopt slaan ook nergens op en daardoor ga je de politie wel een beetje haten.

als ze nou eens echte criminelen gaan pakken of straat terreur gassies maar dat durfen ze niet.

ACAB MOHTA FOCKAAAAAAAAA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NRDer op woensdag 29 oktober 2008 om 11:58:
als ze nou eens echte criminelen gaan pakken of straat terreur gassies maar dat durfen ze niet.

goh hoe komen de gevangenissen dan vol? :\
Waarschuw beheerder
zitte die vol dan?
Waarschuw beheerder
Amsterdamse jongeren

kut marokkanen dus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 17:08:
Wat een wrok en frustraties zeg jegens 60.000 medewerkers die het land een beetje leefbaar proberen te houden

of je bent er zelf 1 en/of je geilt op kerels in uniform maar goed dat is mij om het even ouwe

ik vermoed dat je ook graag bij ons keurkorps wilde horen maar dat je het niet redde
en nu maar een cipiertje in de Bijlmer bent ofzo.

mmmm Beroep: Organisator van survivalreizen!

ha je zit op de parketbus, stumpert

is dat soms die bolide waar je mij mee plat wou rijden Leipe ha ha ha
mooie reisjes maak jij voor die paar meijertjes in de maand van bajes naar bajes
nazi-volk dat is het meer niet

je bent dus te dom voor taxichauffeur of agentje dan maar op de parketbus hoef je niet te rekenen
en rij je toch een auto van de zaak ha ha

er is weinig lijp aan jou lijpe...ja STRONT ben je wel maar dat zal je vaak
genoeg naar je hoofd geslingerd krijgen van achter uit het bussie:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zijn de politici, niet de politie

Idd, maar zo ver was ie nog niet :/
Niets aan te doen als je over nog minder knowlegde beschikt dan een eencellige pantofeldiertje :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

En dan ook nog over een fake-profiel beschikken :looser:
Kan je toch niet serieus nemen :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 13:49:
ik vermoed dat je ook graag bij ons keurkorps wilde horen

maar dat je het niet redde

en nu maar een cipiertje in de Bijlmer bent ofzo.

:S Euhhhh, ik heb weinig met de Bijlmerbajes en al helemaal niets met het beroep van cipier....

Grappig om te zien dat als je nog het normale fatsoen kan opbrengen voor je medemens, het gezag en deze maatschappij, je meteen voor vuile NSB'er wordt uitgemaakt en je geilt op uniformen en een marionet bent van Balkenende enzo :S
Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat je aso gedragen, een grote gore bek opzetten naar alles en iedereen en je alleen maar op jezelf richten blijkbaar loont anno 2008 :frusty:

:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus toch een blauwe, wat je er doet kan me eigenlijk niets schelen maar wat je er doet
dat doe je verkeerd dat weet ik zeker.

Dat er politie moet zijn snap ieder mongool wel maar er zit gewoon te veel rotzooi tussen
rotzooi dat niet met mensen kan omgaan en zich niet kan inleven in de situatie van het moment.
Geen mensenkennis, levenservaring en weinig ballen dus.
Ja en dan krijg je soms van die rare situatie's dat het uit de hand loopt
maar het blauwe volkje van Donner doet nooit wat verkeerd, nee nee.
Die worden toch wel beschermd door ons politiestaatje.

Dus ik zie dat jij altijd haantje de voorste bent met het openen van een topicje
als er weer eens wat is gebeurt in ons landje, dan denk ik die jongen kickt dus op die dingen
je bent een beetje doorgedraaid in jou sector ouwe.
Volgens mij je echt z'n kliklijnbellerig achterbaks miezertje, tenminste zo kom jij
op mij over.
En dat verberg je dan weer allemaal achter fatsoen:loser:
Normen en waarden Balkenende geneuzel.

Flikker op!

Je kickt op sensatie en je werkt voor justitie niet goed,
verkeerde combi en daar trap ik dus tegen aan, een stronthoopje ben je
niks meer en niks minder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 15:00:
Dus toch een blauwe, wat je er doet kan me eigenlijk niets schelen maar wat je er doet

Dat er politie moet zijn snap ieder mongool wel maar er zit gewoon te veel rotzooi tussen
rotzooi dat niet met mensen kan omgaan en zich niet kan inleven in de situatie van het moment.

Dus ik zie dat jij altijd haantje de voorste bent met het openen van een topicje
als er weer eens wat is gebeurt in ons landje, dan denk ik die jongen kickt dus op die dingen
Volgens mij je echt z'n kliklijnbellerig achterbaks miezertje, tenminste zo kom jij
op mij over.
En dat verberg je dan weer allemaal achter fatsoen

Flikker op!

Phoephoe...
Jij weet meer over mij te vertellen dan ik zelf :/
Dat vind ik wel knap hoor en dat je dat allemaal kan opmaken uit..

Beroep: Organisator van survivalreizen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Koffiemang op woensdag 29 oktober 2008 om 10:27:
stille

Die mag je helemaal kapot trappen :dood:
Waarschuw beheerder
weeeeeeeeet je wat het is ................

de politie iriteert gewoon de normale burger
en de media fockt ook alles op met hun gestook

journalisten en politie pfffff

balkellende pfffffffffffffffffffffff
Waarschuw beheerder
nazi-volk dat is het meer niet

kliklijnbellerig achterbaks miezertje

Flikker op!

40 jaar...8) Volwassen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NRDer op woensdag 29 oktober 2008 om 19:34:
de politie irRiteert gewoon de normale burger

de normale burger? wat is normaal?
en de 'normale' burger hoeft zich niet te irriteren aan de politie, want als je je 'normaal' gedraagt (dus geen drugs dealen snuiven fietsen jatten enz) hoef je je toch niet druk te maken?

Uitspraak van Onid op woensdag 29 oktober 2008 om 21:30:
40 jaar... :D Volwassen!

ja die indruk kreeg k ook al :\
Waarschuw beheerder
Een politieagent is begin deze maand mishandeld

respekt.

Waarschuw beheerder
tja amsterdammers he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 november 2008 om 20:09:
tja amsterdammers he

moest je nou echt 2 weken over dat antwoord nadenken?
kakkie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 15 november 2008 om 21:15:
moest je nou echt 2 weken over dat antwoord nadenken?
kakkie...

nee 1 seconden ;)

Waarschuw beheerder

op mij over.

Flikker op!

ZWAAR :respect:

je zet neer wat ik ook al een half jaar denkt over die pauper echt een miezerige sukkel die als er kritiek wordt geleverd op vlopje drukt

lijpe stront hoop ouwe val:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 11:41:
de normale burger? wat is normaal?
en de 'normale' burger hoeft zich niet te irriteren aan de politie, want als je je 'normaal' gedraagt (dus geen drugs dealen snuiven fietsen jatten enz) hoef je je toch niet druk te maken?

jij komt ook je huis niet uit he.. ook al doe je braaf je werk en betalen toch komen die takke lijers achter je aan ook al hou je je aan de snelheid als nog sta je langs de kant van de weg controle optiefe tering wouten.

Waarschuw beheerder
top filmpje

Waarschuw beheerder
altijd gedonder met die amsterdammers he :P
Waarschuw beheerder
leuk voer voor in de late uurtjes :vaag:
Waarschuw beheerder

op mij over.

Flikker op!

Waarschuw beheerder
kutjongeren keihard aanpakken, Nederland is veel en veel te soft, incl. de agentjes en daarbij komt dat ze ook nog eens niks mogen.

gewoon met knuppels zulke hangjongeren te lijf gaan, dan stoppen ze wel!

Waarschuw beheerder
had had best zn dienstwapen mogen gebruiken!
Waarschuw beheerder
Niets bijzonders toch, worden dagelijks mensen in elkaar geslagen :/
Waarschuw beheerder
80% Van de mensen die hier grote praatjes over wouten hebben gaan gauw aangifte doen als paar pokkies krijgen tok.
Waarschuw beheerder
ach ja als die agent de wapenstok gebruikte zou die ook juridische aanklachten krijgen
zou gaat dat hier
Waarschuw beheerder
donateur
wat een paupervolk hier in dit topic zeg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 16 november 2008 om 22:24:
wat een paupervolk hier in dit topic zeg..

de grootste pauper die segt het ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NRDer op woensdag 29 oktober 2008 om 11:58:
een boete omdat je met een blikkie heineken loopt

Slaat toch fucking nergens op? Als je ramlazerus rondt loopt en lastig ben, ok. Maar met een blikje bier, o jee wat een boefje ben je dan he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jongeren schoppen surveillerende politieagent

respect voor deze jongens.
in principe is het natuurlijk belachelijk om een agent te slaan/schoppen.
maar ze vragen er tegenwoordig toch echt om als je het mij vraagt.
bij het minste of geringste heb je al een knuppel in je nek danwel een hond aan je been
en echt niet om zogenaamd het gezag te voeren maar om zich eens lekker te kunnen laten gaan
en hun machtspositie te kunnen misbruiken.
net als dat je tegenwoordig voor de meest trieste dingen een boete krijgt zoals in dit geval een biertje
drinken op straat alsof iemand daar last van zou kunnen hebben.
dat jij dat misschien zonder morren betaald moet jij weten maar de meeste hardwerkende belastingbetalende
mensen hebben geen zin in om hun zuurverdiende centen aan de staat te moeten 'schenken' omdat ze zo'n truttig
regeltje overtreden.

deze agent heeft de fout gemaakt om in z'n eentje te surveilleren en deze jongeren hebben daar gretig gebruik van gemaakt.
ik kan hier geen medelijden mee hebben en juich het zelfs een beetje toe de Politie in dat land heeft het er ondertussen zelf naar gemaakt als je het mij vraagt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De politie heeft dinsdag- en woensdagmorgen een man en een vrouw aangehouden die worden verdacht van mishandeling van een politieman op woensdag 1 oktober bij het metrostation Waterlooplein. Het gaat om een 20-jarige man uit Duivendrecht en een 18-jarige vrouw uit Zuidoost.
De politie gaf enkele weken geleden beelden vrij van de vechtpartij waar de agent bij betrokken was. Hij wilde drie jongeren bekeuren. Op verschillende sites werd doorgelinkt naar deze beelden die ook op at5.nl stonden. Het leidde ertoe dat er verschillende tips binnenkwamen bij de politie.
De man werd dinsdag in zijn woning aan. Vanmorgen (woensdag )werd de 18-jarige Amsterdamse in Zuidoost aangehouden. Van een derde verdachte zijn de personalia bekend. Diens aanhouding is een kwestie van tijd.

Meer lezen:
Agent mishandeld bij Waterlooplein

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 17:38:

somalië

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.

Typisch voorbeeld van wat de politie altijd fout doet. Slachtofferloze overtredingen aan pakken :loser:

Er moet in de Grondwet een artikel komen waarin staat dat niemand gestraft mag worden voor overtredingen die geen schadelijke gevolgen hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 18:40:
Typisch voorbeeld van wat de politie altijd fout doet. Slachtofferloze overtredingen aan pakken

:S Het enige wat de politie doet is het controleren en het naleven van de WET hoor
Denk jij soms dat die agent zelf ter plekke op straat gaat bedenken wat wel en niet strafbaar is:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 18:59:
Het enige wat de politie doet is het controleren en het naleven van de WET hoor
Denk jij soms dat die agent ter plekke op straat gaat bedenken wat wel en niet strafbaar is

Dat mag dan wel zo zijn, maar het is natuurlijk idioot dat je in de "wereldstad" Amsterdam niet eens op straat een biertje mag drinken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:02:
Dat mag dan wel zo zijn, maar het is natuurlijk idioot dat je in de "wereldstad" Amsterdam niet eens op straat een biertje mag drinken.

Ik snap je frustraties, maar voor een wetswijziging moet je je gal niet spuwen bij oom agent, maar spuwen op het Binnenhof bij politiek Den Haag ;)
Oom agent maakt tenslotte niet de wetten in dit land
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker voor die agent

als die mensen lekker een biertje drinken laat ze zolang ze geen overlast veroorzaken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:05:
Ik snap je frustraties, maar voor een wetswijziging moet je je gal niet spuwen bij oom agent, maar spuwen op het Binnenhof bij politiek Den Haag
Oom agent maakt tenslotte niet de wetten in dit land

Die regel komt uit Amsterdam zelf hoor, dat wordt niet op landelijk niveau beslist (voor zover ik weet). In de plaats waar ik woon zijn ze ook met zoiets bezig.

Het is toch belachelijk. Hoe wil je nou een toeristische wereldstad zijn als je op straat niet eens een blikje Heineken mag opentrekken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:07:
Die regel komt uit Amsterdam zelf hoor

Ow, dan moet je bij het Stadhuis van Amsterdam zijn gevestigd aan het Waterlooplein 1 ;)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:07:
Het is toch belachelijk. Hoe wil je nou een toeristische wereldstad zijn als je op straat niet eens een blikje Heineken mag opentrekken.

Nogmaals, uit je frustraties niet naar oom agent, want die heeft niet bedacht dat het verboden is om Heineken te zuipen...
Je moet bij Job en zijn vrienden zijn :D

[img width=440 height=599]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/6/6e/Jobcohen.jpg/440px-Jobcohen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:15:
uit je frustraties niet naar oom agent

Hoezo dat? Ik heb die agent toch niet geschopt? :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:24:
Hoezo dat? Ik heb die agent toch niet geschopt?

Dan moet je het ook niet "goedpraten" dat het oom agent zijn eigen schuld is, wanneer hij door drie allochtonen jongeren tegen de grond wordt getrapt.
Die agent had in leeftijd wel hun vader kunnen zijn :S
Getuigd van zeer weinig respect van die jongeren en het geweld dat zij gebruiken kan dus nooit goedgepraat worden:no:
En de volgende keer loop jij daar met je oma... en die zegt wat tegen die jongeren, wat hun blijkbaar niet goed bevalt...
En dan trappen ze heel "stoer" met zn drieen je oma tegen de grond:S
Dat zou heel goed kunnen, want dit soort van tuig heeft al minimaal respect voor het gezag, laat staan voor jou weerloze oma :/
Die agent deed alleen zijn werk, door het naleven van de wet die door de heren politici zijn bedacht, die weer door ons (de bevolking)zijn gekozen.
Die agent wil 's avonds ook weer lekker naar huis, naar zijn gezinnetje en de kleine nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:38:
Dan moet je het ook niet "goedpraten" dat het oom agent zijn eigen schuld is, wanneer hij door drie allochtonen jongeren tegen de grond wordt getrapt.

Doe ik dat dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:15:
Nogmaals, uit je frustraties niet naar oom agent, want die heeft niet bedacht dat het verboden is om Heineken te zuipen...

als ze alleen Heineken zouden verbieden....

zou overigens volledig terecht zijn als ze dat doen, goor bocht dat t is :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:46:
Doe ik dat dan?

Nee, het was ook meer voor die "SvenVathlstKonig" bedoelt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:54:
ee, het was ook meer voor die "SvenVathlstKonig" bedoelt

Ach, die heeft weinig realiteitszin. :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:50:
als ze alleen Heineken zouden verbieden....

zou overigens volledig terecht zijn als ze dat doen, goor bocht dat t is