Partyflock

Forumonderwerp · 1034126

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdamse jongeren schoppen surveillerende politieagent

AMSTERDAM- Een politieagent is begin deze maand mishandeld bij het metrostation Waterlooplein. De agent, die in zijn eentje surveilleerde, werd door twee jongeren aangevallen toen hij ze een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.
Volgens de politie zouden er een aantal flinke karatetrappen zijn uitgedeeld. De politie heeft camerabeelden van het incident.
De agent heeft aan het incident geen letsel overgehouden, maar de politie neemt de zaak hoog op en doet er alles aan om de jongeren, die tussen de 17 en 22 jaar worden geschat, te achterhalen.

Filmpje: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38393
[img width=477 height=341 cacheid=00101815002cc11e8417e9fa1a025aed37]http://www.geenstijl.nl/archives/images/politiemishandelaars.jpg[/img]

www.at5.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 oktober 2008 om 17:38:
Moet jij me dan vertellen waar in de wereld en in welk land er geen politie bestaat???

somalië

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:47:
een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.

Typisch voorbeeld van wat de politie altijd fout doet. Slachtofferloze overtredingen aan pakken :loser:

Er moet in de Grondwet een artikel komen waarin staat dat niemand gestraft mag worden voor overtredingen die geen schadelijke gevolgen hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 18:40:
Typisch voorbeeld van wat de politie altijd fout doet. Slachtofferloze overtredingen aan pakken

:S Het enige wat de politie doet is het controleren en het naleven van de WET hoor
Denk jij soms dat die agent zelf ter plekke op straat gaat bedenken wat wel en niet strafbaar is:S
laatste aanpassing

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 18:59:
Het enige wat de politie doet is het controleren en het naleven van de WET hoor
Denk jij soms dat die agent ter plekke op straat gaat bedenken wat wel en niet strafbaar is

Dat mag dan wel zo zijn, maar het is natuurlijk idioot dat je in de "wereldstad" Amsterdam niet eens op straat een biertje mag drinken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:02:
Dat mag dan wel zo zijn, maar het is natuurlijk idioot dat je in de "wereldstad" Amsterdam niet eens op straat een biertje mag drinken.

:S
Ik snap je frustraties, maar voor een wetswijziging moet je je gal niet spuwen bij oom agent, maar spuwen op het Binnenhof bij politiek Den Haag ;)
Oom agent maakt tenslotte niet de wetten in dit land
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker voor die agent

als die mensen lekker een biertje drinken laat ze zolang ze geen overlast veroorzaken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:05:
Ik snap je frustraties, maar voor een wetswijziging moet je je gal niet spuwen bij oom agent, maar spuwen op het Binnenhof bij politiek Den Haag
Oom agent maakt tenslotte niet de wetten in dit land

Die regel komt uit Amsterdam zelf hoor, dat wordt niet op landelijk niveau beslist (voor zover ik weet). In de plaats waar ik woon zijn ze ook met zoiets bezig.

Het is toch belachelijk. Hoe wil je nou een toeristische wereldstad zijn als je op straat niet eens een blikje Heineken mag opentrekken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:07:
Die regel komt uit Amsterdam zelf hoor

Ow, dan moet je bij het Stadhuis van Amsterdam zijn gevestigd aan het Waterlooplein 1 ;)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:07:
Het is toch belachelijk. Hoe wil je nou een toeristische wereldstad zijn als je op straat niet eens een blikje Heineken mag opentrekken.

Nogmaals, uit je frustraties niet naar oom agent, want die heeft niet bedacht dat het verboden is om Heineken te zuipen...
Je moet bij Job en zijn vrienden zijn :D

[img width=440 height=599]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/6/6e/Jobcohen.jpg/440px-Jobcohen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:15:
uit je frustraties niet naar oom agent

Hoezo dat? Ik heb die agent toch niet geschopt? :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:24:
Hoezo dat? Ik heb die agent toch niet geschopt?

Dan moet je het ook niet "goedpraten" dat het oom agent zijn eigen schuld is, wanneer hij door drie allochtonen jongeren tegen de grond wordt getrapt.
Die agent had in leeftijd wel hun vader kunnen zijn :S
Getuigd van zeer weinig respect van die jongeren en het geweld dat zij gebruiken kan dus nooit goedgepraat worden:no:
En de volgende keer loop jij daar met je oma... en die zegt wat tegen die jongeren, wat hun blijkbaar niet goed bevalt...
En dan trappen ze heel "stoer" met zn drieen je oma tegen de grond:S
Dat zou heel goed kunnen, want dit soort van tuig heeft al minimaal respect voor het gezag, laat staan voor jou weerloze oma :/
Die agent deed alleen zijn werk, door het naleven van de wet die door de heren politici zijn bedacht, die weer door ons (de bevolking)zijn gekozen.
Die agent wil 's avonds ook weer lekker naar huis, naar zijn gezinnetje en de kleine nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:38:
Dan moet je het ook niet "goedpraten" dat het oom agent zijn eigen schuld is, wanneer hij door drie allochtonen jongeren tegen de grond wordt getrapt.

Doe ik dat dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:15:
Nogmaals, uit je frustraties niet naar oom agent, want die heeft niet bedacht dat het verboden is om Heineken te zuipen...

als ze alleen Heineken zouden verbieden....

zou overigens volledig terecht zijn als ze dat doen, goor bocht dat t is :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:46:
Doe ik dat dan?

Nee, het was ook meer voor die "SvenVathlstKonig" bedoelt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:54:
ee, het was ook meer voor die "SvenVathlstKonig" bedoelt

Ach, die heeft weinig realiteitszin. :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 19:50:
als ze alleen Heineken zouden verbieden....

zou overigens volledig terecht zijn als ze dat doen, goor bocht dat t is

:lol: