Partyflock

Forumonderwerp · 1034126

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdamse jongeren schoppen surveillerende politieagent

AMSTERDAM- Een politieagent is begin deze maand mishandeld bij het metrostation Waterlooplein. De agent, die in zijn eentje surveilleerde, werd door twee jongeren aangevallen toen hij ze een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.
Volgens de politie zouden er een aantal flinke karatetrappen zijn uitgedeeld. De politie heeft camerabeelden van het incident.
De agent heeft aan het incident geen letsel overgehouden, maar de politie neemt de zaak hoog op en doet er alles aan om de jongeren, die tussen de 17 en 22 jaar worden geschat, te achterhalen.

Filmpje: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38393
[img width=477 height=341 cacheid=00101815002cc11e8417e9fa1a025aed37]http://www.geenstijl.nl/archives/images/politiemishandelaars.jpg[/img]

www.at5.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:41:
Dus jij vind het goede zaak dat die jongens na een waarschuwing doodleuk hun wanpraktijken voortzetten en vervolgens gaan zitten janken als tien agenten uit het niets op hun in beginnen te hakken???
Want die jongens deden natuurlijk helemaal niets en die agenten begonnen plotseling uit het niets in de wilde weg omzich heen te maaien

Tuuuuuuuuuuurlijk

Heb ik het over "die" jongens dan :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:38:
dat ligt eraan.. als die vrouw een junk is kan ze best wel wat onder de leden hebben.. dan zou ik als politieagent ook niet gekrabt of gebeten willen worden.. dus ff platleggen met de taser is een prima oplossing dan

Als agent zou ik in dat geval ook liever weerhaakjes uit dat mens trekken, terwijl ze nu helemaal pissed-off is :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:38:
dat ligt eraan.. als die vrouw een junk is kan ze best wel wat onder de leden hebben.. dan zou ik als politieagent ook niet gekrabt of gebeten willen worden.. dus ff platleggen met de taser is een prima oplossing dan

Helemaal mee eens(y)
Je bent tenslotte volwassen en geen kind van 3 meer die een waarschuwing of bevel van een agent niet kan (wil) begrijpen..
Dan moet je idd niet janken als zo'n agent voor zijn eigen veiligheid de situatie weer onder controle probeert te brengen :respect:
En als je dat niet kan of wil begrijpen, dan vraag ik mij oprecht af wat zo'n volwassen en 'weldenkend' persoon in deze maatschappij doet
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=1024 height=657 cacheid=00017548000348e7a69210b31a025af1de]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c633a31_ANP_6672267.jpg[/img]
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luxe op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:49:
Als agent zou ik in dat geval ook liever weerhaakjes uit dat mens trekken, terwijl ze nu helemaal pissed-off is

die is zo daas als maar zijn kan na een stroomstoot van 5000 volt..
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=300 height=400 cacheid=0010183d002cc15ea6a6e8c71a025af24f]http://images.endandit.net/files/arrestatie4.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=600]http://web.at5.nl/koninginnedag/files/2008/05/arrestatie_kdag.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=613 cacheid=00101841002cc169d94b938c1a025af2a7]http://tip.at5.nl/wp-content/uploads/2008/04/arrestatie-verwardeman-2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Amsterdamse jongeren schoppen surveillerende politieagent

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=600 cacheid=00101843002cc16a2e96828d1a025af2df]http://gespot.at5.nl/wp-content/uploads/2008/06/arrestatie_saprhati.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=809 cacheid=00101852002cc16efab3355c1a025af33f]http://www.brandmerchandise.nl/wp-content/politie.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=744 height=768 cacheid=00017f000003624c9106df701a025af34b]http://maxbruinsma.nl/politie_04.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=1024 height=1536 cacheid=00142e1500026b3cf3cd66971a025af35a]http://www.politie.nl/Zuid-Holland-Zuid/Images/politie%20en%20burger_tcm23-286589.jpe[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
is dit get the picture?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:36:
Ik kan haast niet wachten tot de taser hier in NL wordt ingevoerd :D

ik ook niet, dat word de dag dat ik mezelf op gepaste manier ga verdedigen.
(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:08:
Als je zo nodig alcohol wil nuttigen, dan doe je dat maar in het cafe of thuis waar je niemand anders tot last bent volgens mij..

is allemaal wel makkelijk lullen achter je computertje maar door alle regeltjes wordt je wel gedwongen om op straat rond te hangen in cafe mag je nie meer roken, en amsterdamse politie zijn eerste klas etters.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe maar goed ook, hadden ze hem maar....never mind :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:30:
in elk ander land mag je als agent je wapen trekken als je afgetuigd wordt.. daar is dat ding toch voor.. verdediging.

in nederland mag het natuurlijk weer niet.. slappe hap..

ik moet er niet aan denken hier een agent ook maar aan te raken.. dan wordt ik op zijn minst afgetuigd met de wapenstok..

Kijk uit he PiXX

De Mossos hier zijn regelmatig in het nieuws wegens mishandeling van arrestanten.
Een kleine twee maanden geleden nog vanwege die dumdum kogel ;)
Maar inderdaad met de politie hier moet je niet fucken. Die meppen er ook gewoon op los.
Daarintegen heb je hier ook veel minder gezeik op straat (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:04:
dan moet ie eerst poep uit z'n broek scheppen.

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
I (l) politie
Waarschuw beheerder
mijn homebois :D
laat ze met rust gewoon tjulle bieri drinkeng op straat die juut moet harder geklapt wordeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 16:48:
I (l) politie

some people hate em, some love em...

ieder z'n mening... ik haat ze, klaar, fin, the end...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:40:
lastige jochies gaan gegarandeerd knockie :D

hart patiënten ook!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mooimangz op zaterdag 25 oktober 2008 om 17:53:
some people hate em, some love em...

ieder z'n mening... ik haat ze, klaar, fin, the end...

Slotje??

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:52:
hart patiënten ook!!

Als hartpatient moet je ook niet willen vechten met de politie (dan vraag je zelf om een hartaanval) :S
Waarschuw beheerder
Die Skinhead staat zijn mannetje wel jwt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Flowers. op zaterdag 25 oktober 2008 om 19:38:
Die Skinhead staat zijn mannetje wel jwt..

Idd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 16:47:
De Mossos hier zijn regelmatig in het nieuws wegens mishandeling van arrestanten.
Een kleine twee maanden geleden nog vanwege die dumdum kogel

ja dat verhaal heb ik gelezen. was trouwens ook de politiechef van de guardia urbana die wel eens geraakt is door een kogel van de mossos. van je collega's moet je het maar hebben :lol:

dat ze hier af en toe eens niet teveel geweld gebruiken zeg ik niet, en eigenlijk is dat ook niet goed. maar daardoor heeft wel voornamelijk de mossos de reputatie dat je niet moet ouwehoeren met ze.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 12:57:
eigen schuld, kun je ok niet meer die met al die allochtonen in amsterdam

gaat nergens over een agent moet gerespecteerd worden gewoon een helle trieste bedoeling maar ja schijnt tegen woordig normaal te zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edward . op zaterdag 25 oktober 2008 om 23:47:
gaat nergens over een agent moet gerespecteerd worden gewoon een helle trieste bedoeling maar ja schijnt tegen woordig normaal te zijn

tegen woordig... JWZ!!!!!!!!!!!!
tegen !! woordig people kankert hard erop omdat ut kan en mag... en omdat het een stel apen in uniform zijn... slotje ban aan alle politiefans!!

Waarschuw beheerder
Die leipe mocro flavour.............

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:47:
Een politieagent is begin deze maand mishandeld bij het metrostation Waterlooplein. De agent, die in zijn eentje surveilleerde, werd door twee jongeren aangevallen toen hij ze een bekeuring wilde geven wegens overtreding van het alcoholverbod.
Volgens de politie zouden er een aantal flinke karatetrappen zijn uitgedeeld. De politie heeft camerabeelden van het incident.

Ik vind het niet ok dat politie zo in elkaar getrapt wordt. Maar ik vind het wel een beetje raar dat die knakker zich zo laat schoppen. En wat ik eigenlijk ook triest vind, is dat die agent klaarblijkelijk een fanatieke bonnenschrijver is in plaats van dat hij zich bezighoudt met veiligheid op straat. Dus medelijden kan ik er echt niet mee hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:57:
Whehehe ACAB jwzelluf!!

Roep dat ook naar ze als je zelf in puin ligt na een ongeval ofzo held

Zeker weer knuffelmarokkaantjes van Cohen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ioH op zondag 26 oktober 2008 om 10:05:
Roep dat ook naar ze als je zelf in puin ligt na een ongeval ofzo held

Zeker weer knuffelmarokkaantjes van Cohen

kom jij doen dan?

sukkeltje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ioH op zondag 26 oktober 2008 om 10:05:
knuffelmarokkaantjes van Cohen

Hmmmmmmmm, NIEUW... Knuffelmarokkaantjes van Cohen :honger:

[img width=450 height=600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Bag_of_pepernoten.JPG/450px-Bag_of_pepernoten.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom gaan die agentjes toch overal in hun eentje tegenin?

zeker niks geleerd van enkele weken terug toen er eentje werd doodgeschoten

Waarschuw beheerder
ach ja man de held uithangen met ze bon voor drank flikker op hebt ie niks beters te doen

maat van pleurde 1 x een wout in een sloot en duwde ze harses 3 x koppie onder ghe ghe
die wout heb daarna nooit meer dienst gedaan, jonge vent geen schade maar geestelijk kon die het niet meer aan
flikker op met die gasten

dit ventje zal wel iets te bijdehand hebben gedaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 13:41:
Dus jij vind het goede zaak dat die jongens na een waarschuwing doodleuk hun wanpraktijken voortzetten en vervolgens gaan zitten janken als tien agenten uit het niets op hun in beginnen te hakken???

Nee, maar ik vind het wel erger dat agenten waaraan je macht toevertrouwt deze misbruiken, dan dat burgers wat fout doen. Niet zo'n gekke gedachte toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op zondag 26 oktober 2008 om 19:55:
dan dat burgers wat fout doen

Met zn drieen EEN agent tegen de grond trappen noem jij een "fout" ??? :S
Dezelfde agent die de drie jongens eerst een waarschuwing gaf en pas bij de 2e keer een prent ging uitschrijven nadat zijn waarschuwing blijkbaar in de wind was geslagen...
En jij noemt dat dan machtmisbruik???
Volgens mij deed deze agent alleen maar zijn werk, maar goed :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg dat het fout is en het was bovendien een reactie via een post van Jungle Wonz, lastig he lezen?

Reacties mogen trouwens gewoon in het topic en hoef ik echt niet per pb te hebben. :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op zondag 26 oktober 2008 om 20:20:
Ik zeg dat het fout is en het was bovendien een reactie via een post van Jungle Wonz

Aaahhh ok ;)

lastig he lezen?

Mwohaaaa :p

Reacties mogen trouwens gewoon in het topic en hoef ik echt niet per pb te hebben.

:$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sonny B. Good op zondag 26 oktober 2008 om 20:40:
hij heb tog een pistool?

En binnenkort lopen ze allemaal met een taser-stroomstootwapen :p :cheer:

Waarschuw beheerder
ben er niet rouwig om