Partyflock

Forumonderwerp · 1032834

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PvdA'er Ahmed Aboutaleb, huidig staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, wordt de nieuwe burgemeester van Rotterdam. Dit ten koste van burgemeester Gerd Leers van Maastricht, zo weet dagblad De Limburger.

In eerste instantie waren er 24 geïnteresseerden voor de functie. Later werd dit teruggebracht tot een shortlist van vier kandidaten: Leers, Aboutaleb, oud-havenwethouder Wim van Sluis van Leefbaar Rotterdam en oud-burgemeester Geert Dales van Leeuwarden.

Leers kan zich goed vinden in de keuze voor Aboutaleb. "Een prima vent. Hij past goed bij Rotterdam."

www.ad.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 15:54:
Ahmed Aboutaleb

:dood:

Waarschuw beheerder
donateur
lekker balangrijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 15:59:
Geweldig zeg, een burgemeester van zo'n grote stad die de Nederlandse taal niet eens behoorlijk beheerst.

Hij past goed bij Rotterdam

Waarschuw beheerder
Geweldig zeg, een burgemeester van zo'n grote stad die de Nederlandse taal niet eens behoorlijk beheerst.

slechte zaak
Waarschuw beheerder
Ik zie nu op het nieuws op RTL 4 dat ze het nog niet zeker weten wie het gaat worden. Ik denk dat het dagblad wat snel is geweest wat als ik het zo zie liggen voor beide alle kansen nog open.
Ik ben benieuwd wie het gaat worden.

Waarschuw beheerder
ja vooral doen jongens, lekkere bende
Waarschuw beheerder
donateur
ehh, ik hoorde dat de burgemeester van mestreech als kandidaat naar voren werd geschoven

Waarschuw beheerder
flikker op met aboutaleb

Rotterdam wil Albayrak

Waarschuw beheerder
donateur
lekker, een extreem linkse als burgemeester van onze 2de stad :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 16:18:
lekker, een extreem linkse als burgemeester van onze 2de stad

Word hier indd ook niet echt vrolijk van :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach wat leuk, de PvdA schuift elkaar weer baantjes toe. Dat deze knuffelallochtoon

Ik verwacht een volksverhuizing van een bepaalde bevolkingsgroep vanuit Amsterdam naar Rotterdam binnenkort als Aboutaleb burgemeester wordt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 16:26:
Ik verwacht een volksverhuizing van een bepaalde bevolkingsgroep vanuit Amsterdam naar Rotterdam binnenkort als Aboutaleb burgemeester wordt

Zie het liever andersom, hoe verder weg hoe beter 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 16:26:
Ik verwacht een volksverhuizing van een bepaalde bevolkingsgroep vanuit Amsterdam naar Rotterdam binnenkort als Aboutaleb burgemeester wordt

Liever andersom als je het niet erg vind :nocheer:
Waarschuw beheerder
Als 'ie een paspoort van R'dam krijgt, heeft 'ie er 3!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 16:31:
Zie het liever andersom, hoe verder weg hoe beter

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 16:32:
Liever andersom als je het niet erg vind

Ach wat maakt het allemaal uit eigenlijk....
Het is momenteel in Mokum al een grote teringzooi met een burgemeester die geen flikker doet om de overlast aan te pakken gepleegd voor 70% door een bepaalde groep jongeren en te schijterig is om het beestje bij de naam te noemen:S
Maar goed.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PvdA'er Ahmed Aboutaleb, huidig staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, wordt de nieuwe burgemeester van Rotterdam.

Allochtonen worden dan dus waarschijnlijk nog meer voorgetrokken. :/

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat wordt lachen bij de volgende Ajax - Feyenoord. :D

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
begin van het einde

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 16:44:
rasechte NL'er

[img width=477 height=471 cacheid=00101213002cb53f3c7a71661a02593f69]http://www.geenstijl.nl/archives/images/aboutalebburgemeester.gif[/img]
Foto: Een glimlachende Achmed Aboutaleb met een Nederlands paspoort
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het al HELEMAAL bizar dat die Aboutaleb niet eerst in een klein plaatsje wat ervaring moet opdoen. Zomaar even het hoogste ambt bekleden in Rotterdam, tjongejonge. Zeker een onderhandse afspraak omdat Job Cohen geen premier werd zodat Aboutaleb geen burgemeester van Amsterdam mocht/kon worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 16:54:
Ik vind het al HELEMAAL bizar dat die Aboutaleb niet eerst in een klein plaatsje wat ervaring moet opdoen. Zomaar even het hoogste ambt bekleden in Rotterdam, tjongejonge. Zeker een onderhandse afspraak omdat Job Cohen geen premier werd zodat Aboutaleb geen burgemeester van Amsterdam mocht/kon worden.

PvdA maakt dit land kapot :frusty: ]:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha het gaat lekker momenteel met de binnenstromende reacties op de site van de Telegraaf en Geenstijl :lol:
Volgens mij zijn veel bezoekers van die sites een iets andere mening toegedaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een burgemeester van zo'n grote stad die de Nederlandse taal niet eens behoorlijk beheerst.

Waar baseer je dat op dan? Ik zag hem laatst bij Pauw en Witteman en hij leek de Nederlandse taal een stuk beter te beheersen dan menig gast. Of hij een goede burgemeester zal zijn? Geen idee.
Waarschuw beheerder
JEZUS!

Dan zal ik wel weer discrimineren maar, WAAROM is het niet gewoon Karel Jansen maar Achmed Aboutaleb..¿?¿?

Zal je zien dat we straks een extra dag vrij hebben als het suikerfeest geouden wordt enz................!!!

Ik weet dat je ze niet over 1 kam moet scheren maar kom op zeg!
Het wordt alleen maar erger!

:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 16:04:
ja vooral doen jongens, lekkere bende

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 17:01:
Waar baseer je dat op dan?

Op diverse optredens in de media.

Ik zag hem laatst bij Pauw en Witteman en hij leek de Nederlandse taal een stuk beter te beheersen dan menig gast.

Hij leek? Ben jij niet in staat om dat te beoordelen dan?

Of hij een goede burgemeester zal zijn? Geen idee.

Ik vind het nogal opmerkelijk om iemand zomaar zonder ervaring op zo'n stoel te knallen. Tenzij het natuurlijk een statement is, van kijk eens hoever een Marokkaan het kan schoppen in Nederland. Over het aantal kruiwagens zullen we het maar niet hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die misleidende kop ook op de telegraaf. "Rotterdam kiest Aboutaleb". Ze kiezen helemaal niks. Hoog tijd voor de gekozen burgemeester. (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 17:07:
Tenzij het natuurlijk een statement is, van kijk eens hoever een Marokkaan het kan schoppen in Nederland

Het beleid van de PvdA???? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 17:11:
Het beleid van de PvdA????

Ja zoiets, of een antwoord op Obama.
Waarschuw beheerder
kan wel janken van dit nieuws serieus. Waar the fuck gaat het heen jongens. Onze voorouders draaien zich om in hun graf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wel grappig dat die kleine mannetjes die 15 jaar geleden riepen 'over 20 jaar zijn wij hier de baas' nog gelijk gaan krijgen ook...
Waarschuw beheerder
Hij leek? Ben jij niet in staat om dat te beoordelen dan?

Jawel, ik verwoordde het ook niet helemaal top.

Ik vind het nogal opmerkelijk om iemand zomaar zonder ervaring op zo'n stoel te knallen. Tenzij het natuurlijk een statement is, van kijk eens hoever een Marokkaan het kan schoppen in Nederland. Over het aantal kruiwagens zullen we het maar niet hebben.

Met dat eerste ben ik het zeker eens, maar mocht een bepaald persoon de capaciteiten hebben om een bepaalde functie te vervullen, maakt het mij vrij weinig uit of ie Nederlandse, Marokkaanse, of Finse voorouders heeft. Ik zeg met nadruk ''mocht'' een bepaald persoon de capaciteiten hebben, want ik weet dus ook niet of Aboutaleb die capaciteiten bezit.

Waarschuw beheerder
Aboutaleb? Van Hanegem zou een goeie Rotterdamse Baas zijn :woop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 17:17:
Van Hanegem zou een goeie Rotterdamse Baas zijn

Lee Towers :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 16 oktober 2008 om 17:12:
kan wel janken van dit nieuws serieus. Waar the fuck gaat het heen jongens. Onze voorouders draaien zich om in hun graf.laatste aanpassing 16 oktober 2008 17:12

Stel je niet zo aan man. Het gaat in eerste instantie toch gewoon om je talenten, ambitie, capaciteiten etc. Of moet iemand die een bestuurlijke functie bekleedt per se voldoen aan het type blond haar + blauwe ogen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 17:22:
Stel je niet zo aan man. Het gaat in eerste instantie toch gewoon om je talenten, ambitie, capaciteiten etc. Of moet iemand die een bestuurlijke functie bekleedt per se voldoen aan het type blond haar + blauwe ogen?

hij heeft liever alleen nordics om zich heen
Waarschuw beheerder
:woop: een marokkaanse pvda'er aan het roer, net waar ik op zat te wachten :woop:
Waarschuw beheerder
Ahmed Aboutaleb... wordt de nieuwe burgemeester

En dat is 1.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Van z'n talenten heb ik weinig gezien. Wat heeft die man nou bereikt? Ik geef je op een briefje dat hij het nooit zo ver had geschopt als hij geen Marokkaan was geweest. En ook DAT is discriminatie.
Waarschuw beheerder
"Een prima vent. Hij past goed bij Rotterdam."

Dat lijkt mij ook! Nu maar hopen dat hij het ook gaat worden. Juiste vent op de juiste plek.

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op donderdag 16 oktober 2008 om 17:49:
Juiste vent op de juiste plek.

Tja dat kan ik zeker niet ontkennen, maar ik denk niet dat ik het op dezelfde manier bedoel als jij. :roflol:
Waarschuw beheerder
Fijn dat zoveel niet Rotterdammers zich zorgen maken over het welzijn van rotterdammers. Wat een NAASTENLIEFDE!

:lief:

Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 16:49:
Een glimlachende Achmed Aboutaleb met een Nederlands paspoort

:|
Waarschuw beheerder
That Makes ME A SAD Panda
Waarschuw beheerder
positieve discriminatie
Waarschuw beheerder
buurthuisje hier, subsidietje zo kopje thee daar
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van reefert op donderdag 16 oktober 2008 om 18:13:

The Sexual Harassment Panda :roflol: :respect:
Waarschuw beheerder
ik verhuis naar capelle

Waarschuw beheerder
Uitspraak van reefert op donderdag 16 oktober 2008 om 18:13:

Waarschuw beheerder
Wat een goed nieuws! Alleen al om die Smit vriendjes te horen janken :lol:

Waarschuw beheerder
ik denk dat al was er een referendum gehouden Aboutaleb nooit gekozen zou worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 Ding is zeker, het gaat nu helemaal goedkomen met die mega moskee in Rotterdam (y)

:rot:
Waarschuw beheerder

Wat stel je niet aan. Qua opleiding enz. zal het vast wel snor zitten. Maar iemand die pas 32 jaar in Nederland woont kan toch geen burgermeester worden van een stad. Er moet een wet komen dat alleen mensen van wie de familie minstens 200 jaar in Nederland woont een bestuurlijke functie mag hebben. Allochtonen op bestuurlijke functies = begin van het einde! Want hij zal het misschien goed bedoelen enz. maar voortrekkerij enz. werk je in de hand, denk je nou dat die kerel 100% Nederlands is dacht het niet. Hij heb gvd een dubbel paspoort :@:@

Ik hoop dat Rotterdam (wat er nog van over is) dit niet pikt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op donderdag 16 oktober 2008 om 19:16:
Wat stel je niet aan. Qua opleiding enz. zal het vast wel snor zitten.

voortgezet onderwijs
- elektrotechniek Christelijke Lagere Technische School "Laakkade" te 's-Gravenhage, van 1976 tot 1980
- middelbaar technisch onderwijs, "Anthony Fokker School" voor luchtvaart en elektrotechniek, van 1980 tot 1983

hogerberoepsonderwijs
- elektrotechniek: telecommunicatie, Hogere Technische School, van 1983 tot 1987

Technische opleiding. Prima hoor, dat moet kunnen.

Maar wat heeft die man nou eigenlijk bereikt? Bij allerlei crisissituaties heb ik hem z'n mond niet open horen doen. Z'n bestuurlijke ervaring:

- hoofd afdeling voorlichting SER (Sociaal-Economische Raad), van 1994 tot 1996
- manager sector communicatie en publicatie, CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek), van 1996 tot 1 oktober 1998
- lid bestuur FORUM, Instituut voor Multiculturele Ontwikkeling, van 1 oktober 1998 tot 1 oktober 2002
- directeur sector Maatschappelijke, Economische en Culturele Ontwikkeling, Bestuursdienst gemeente Amsterdam, van 1 oktober 2002 tot februari 2004
- wethouder (van werk en inkomen, educatie, jeugd en diversiteit, grotestedenbeleid) van Amsterdam, van 4 februari 2004 tot 22 februari 2007
- staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (onder meer belast met arbeidsmarktbeleid, bijstandsbeleid, armoedebeleid en volksverzekeringen), vanaf 22 februari 2007

(bron : http://www.parlement.com/9291000/biof/03150)

Tja... Die heeft al aardig wat belastinggeld gekost. Zowel aan salaris als aan subsidies. Vooral dat FORUM is maar een raar clubje. En is het niet zo dat er sinds februari 2007 veel meer arme mensen bijgekomen zijn? En nu krijgt hij als beloning een baan als burgemeester? Zeker om de kiezers van Fortuyn af te zeiken. Een andere reden kan ik niet verzinnen.
Waarschuw beheerder
Maar iemand die pas 32 jaar in Nederland woont kan toch geen burgermeester worden van een stad

hoe dom kan je zijn om zulke domme uitspraken te doen, heb medelijden met jezelf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 16:59:
PvdA maakt dit land kapot :frusty: ]:

haha keep on dreaming

het zijn de bekrompe gedachten van een heleboel nederlanders die dit land kapot maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Doddfo op donderdag 16 oktober 2008 om 19:25:
het zijn de bekrompe gedachten van een heleboel nederlanders die dit land kapot maken

:lol:

Nog z'n Engbek.
Waarschuw beheerder

Boeren klagen altijd. Ofwel is het te nat, ofwel is het te droog, ofwel is de prijs van de aardappelen en de tarwe te laag.

Ahmed Aboutaleb is een eerlijke en oprechte vent, precies wat R-dam nodig heeft. Een betere burgemeester kan
R-dam zich niet wensen. :cheer:

Enne na een aantal jaartjes in R-dam maken we deze meneer minister president!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 17:47:
Van z'n talenten heb ik weinig gezien. Wat heeft die man nou bereikt? Ik geef je op een briefje dat hij het nooit zo ver had geschopt als hij geen Marokkaan was geweest. En ook DAT is discriminatie.

Nogmaals, ik zeg toch niet dat ik het eens dan wel oneens met z'n benoeming ben. Ik probeer alleen aan te geven dat ik het onzin vind dat sommigen vinden dat iemand van buitenlandse komaf bij voorbaat geen bestuurlijke positie kan bekleden.
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond maar eens een mailtje sturen of de Fast Forward Dance Parade volgend jaar dan weer over de Coolsingel mag gaan....
Waarschuw beheerder
Wat stel je niet aan. Qua opleiding enz. zal het vast wel snor zitten. Maar iemand die pas 32 jaar in Nederland woont kan toch geen burgermeester worden van een stad. Er moet een wet komen dat alleen mensen van wie de familie minstens 200 jaar in Nederland woont een bestuurlijke functie mag hebben. Allochtonen op bestuurlijke functies = begin van het einde! Want hij zal het misschien goed bedoelen enz. maar voortrekkerij enz. werk je in de hand, denk je nou dat die kerel 100% Nederlands is dacht het niet. Hij heb gvd een dubbel paspoort

Ik hoop dat Rotterdam (wat er nog van over is) dit niet pikt.laatste aanpassing 16 oktober 2008 19:22

Hier ga ik niet eens op in, Jezus zeg :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 19:28:
Nogmaals, ik zeg toch niet dat ik het eens dan wel oneens met z'n benoeming ben. Ik probeer alleen aan te geven dat ik het onzin vind dat sommigen vinden dat iemand van buitenlandse komaf bij voorbaat geen bestuurlijke positie kan bekleden.

Ben ik met je eens, tenzij het iemand betreft met een dubbel paspoort. Met buitenlandse komaf an sich heb ik totaal geen problemen. Waar ik wel problemen mee heb is dat iemand zo'n positie krijgt OMDAT hij van buitenlandse afkomst is.
Waarschuw beheerder
noord brabant

Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 19:28:
Hier ga ik niet eens op in, Jezus zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 19:30:
Ben ik met je eens, tenzij het iemand betreft met een dubbel paspoort. Met buitenlandse komaf an sich heb ik totaal geen problemen. Waar ik wel problemen mee heb is dat iemand zo'n positie krijgt OMDAT hij van buitenlandse afkomst is.

Zeker, dat laatste zou een kwalijke zaak zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 19:32:
Wat telt dit topic toch een hoop simpele zielen

Een hoop dom rechts tuig bedoel je!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op donderdag 16 oktober 2008 om 19:38:
Including

Nee inderdaad. Wat weet een rechtenstudent nou ten opzichte van een Telegraaflezende koerier met onderbuikgevoelens :'(. Ohhhhh hij is van Marokkaanse komaf; pas op, hij verandert straks elke kerk in een moskee en elke blanke moet rennen voor z'n leven :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 19:41:
Nee inderdaad. Wat weet een rechtenstudent nou ten opzichte van een Telegraaflezende koerier met onderbuikgevoelens . Ohhhhh hij is van Marokkaanse komaf; pas op, hij verandert straks elke kerk in een moskee en elke blanke moet rennen voor z'n leven

Waarschuw beheerder
Wat weet een rechtenstudent nou

Idd.

Ben gewoon een dom koeriertje,maak je nie druk knul.

:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat weet een rechtenstudent nou

Rechten. Dat is toch wat mensen gaan studeren als ze niet weten wat ze moeten studeren?

Waarschuw beheerder
hahaha jongens dit is mooie nieuws. niet dat ik het aboutaleb gun ofzo. maar dit is wel het begin van de een revolutie. obama wint ie shit in the states, aboutaleb in r'dam. Asamoah bondcoach in duitsland. gezellig he
Waarschuw beheerder
Is nog helemaal niet zeker. Zijn volgensmij zo'n 20 kanshebbers :bye:
Waarschuw beheerder

Vlaco, ff serieus, politiek correct gelul natuurlijk. Hoe kan nu iemand burgermeester van de belangrijkste stad van Nederland worden, die z'n jeugd niet eens in dit land heeft meegemaakt?

Bovendien is 't een amsterdammer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuck Fou op donderdag 16 oktober 2008 om 18:36:
ik verhuis naar capelle

:D

Had het nieuws even gemist, het gaat toch echt gebeuren:
Raad wil Aboutaleb als burgemeester Rotterdam
Uitgegeven: 16 oktober 2008 15:46
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2008 19:45

ROTTERDAM - De Rotterdamse gemeenteraad heeft Ahmed Aboutaleb donderdagmiddag voorgedragen als opvolger van Ivo Opstelten. De raad gaf de PvdA-politicus de voorkeur.

Het ministerie van Binnenlandse Zaken moet de voordracht officieel nog bekrachtigen. Aboutaleb wordt de eerste Nederlandse burgemeester van Marokkaanse afkomst.

De raad noemde Aboutaleb donderdag onder meer "erg geïnteresseerd in lokaal bestuur" en "inspirerend voor alle Rotterdammers". Ook is de PvdA'er innemend en heeft hij de gave voor het woord, aldus de raad. "En heeft hij lef getoond in het verleden."

Kwaad

De voormalige wethouder van Amsterdam maakte zich geregeld kwaad over de politiek in Den Haag en stak dat niet onder stoelen of banken. Als staatssecretaris staat hij bekend als een no-nonsense bruggenbouwer.

Zijn enige overgebleven tegenkandidaat, de Maastrichtse burgemeester Gerd Leers, liet donderdagmiddag al weten dat hij niet was verkozen.

"Ik ben om twee uur gebeld door de gemeente Rotterdam om te horen dat ik uit de race ben", aldus de burgemeester van Maastricht.

Afkomst

Leefbaar Rotterdam lag een lange tijd dwars. Zijn Marokkaanse afkomst en het feit dat hij Amsterdammer en PvdA-er is speelde daar een belangrijke rol in. Ook zagen ze liever hun eigen kandidaat Wim van Sluis als nieuwe burgemeester.

Officieus

Eerder op de dag werd officieus bekend dat burgemeester van Maastricht Leers en staatssecretaris van Sociale Zaken Ahmed Aboutaleb (PvdA) de twee overgebleven kandidaten waren van de vertrouwenscommissie.

Na de mededeling van Leers wordt daaraan nu in de wandelgangen getwijfeld. De raad vergadert al sinds twee uur achter gesloten deuren.

Keuze

In de De Limburger zei Leers zich te kunnen vinden in de keuze voor Aboutaleb. "Een prima vent. Hij past goed bij Rotterdam."

De Maastrichtse burgemeester is niet van plan een gooi te doen naar andere burgemeestersposten. Wat hij wel gaat doen is nog niet bekend. Zijn tweede termijn in Maastricht maakt hij in elk geval niet af.

In maart diende de huidige burgemeester van Rotterdam, Ivo Opstelten na tien jaar zijn ontslag in. Opstelten zit nog op zijn post tot eind dit jaar.

Bram Peper

Oud-burgemeester Bram Peper vindt Ahmed Aboutaleb een uitstekende keus voor het burgemeesterschap van Rotterdam. De PvdA-politicus noemt zijn partijgenoot "een flinke vent, die bereid is zijn nek uit te steken".

Peper stelde dat de stad ,,een luxeprobleem had'' door te kunnen kiezen uit drie zeer capabele kandidaten. Ook burgemeester Gerd Leers (CDA) van Maastricht en voormalig wethouder Wim van Sluis (Leefbaar Rotterdam) waren in de race.

Cohen

Burgemeester Job Cohen heeft verheugd gereageeerd op de voordracht van zijn oud-wethouder Ahmed Aboutaleb tot burgemeester van Rotterdam.

"Ahmed heeft hier in Amsterdam een voortreffelijke vooropleiding gehad. Ik wil Rotterdam hier geweldig mee feliciteren", liet Cohen donderdag weten.

Rijnmond

Het Platform Buitenlanders Rijnmond noemt het "zeer goed nieuws" dat de gemeenteraad donderdag Ahmed Aboutaleb heeft voorgedragen als burgemeester van Rotterdam.

"Rotterdam krijgt een nieuwe burgervader met erg veel positieve bagage", aldus coördinator Mohamed Bibi. Bovendien vindt de organisatie het "erg goed dat Rotterdam een gekleurde burgemeester krijgt. We praten in deze stad heel veel over participatie en integratie, maar met deze voordracht geeft de raad ook een heel duidelijk, positief statement af over de multiculturele Rotterdamse samenleving."

Religies

Het Platform Buitenlanders merkt wel op dat Aboutaleb een burgemeester voor de hele stad moet worden. "Hij heeft natuurlijk een Marokkaanse achtergrond, maar dat betekent zeker niet dat de nieuwe burgemeester bepaalde kleuren of religies anders moet benaderen dan de rest van de Rotterdammers. De kracht van een burgervader is juist dat hij overal boven staat."

Het zou volgens Bibi een goede zaak zijn als Aboutaleb op het gebied van integratie in grote lijnen het beleid van zijn voorganger Opstelten voort zou zetten.

VVD

De VVD-fractie in de Tweede Kamer vindt het geen goede zaak dat staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) halverwege de rit het kabinet verlaat voor het burgemeesterschap in Rotterdam.

Volgens VVD-Tweede Kamerlid Stef Blok heeft Aboutaleb als wethouder in Amsterdam goede dingen gedaan om mensen aan het werk te krijgen, maar zijn die maatregelen tijdens diens staatssecretariaat vrijwel uitgebleven.

Leefbaar Rotterdam

Fractievoorzitter Marco Pastors van Leefbaar Rotterdam laat niets los over wat zijn partij vindt van de voordracht van Ahmed Aboutaleb als nieuwe burgemeester. "We kunnen helaas niets zeggen over wat iedereen van de uitkomst vindt."

Ieder lid van de vertrouwenscommissie heeft zijn uiterste best gedaan, zei hij. Hij liet al doorschemeren dat de meningen wel een publiek geheim zijn. "Doe uw werk. Misschien geeft iemand nog een deskundig commentaar", zei hij tegen journalisten.

Hij liet zich later ontvallen dat een politicus eigenlijk geen dubbel paspoort zou moeten kunnen hebben. "Maar ik kan u dat niet toelichten. Ik heb een geheimhoudingsplicht en dan zeg ik eigenlijk al te veel."

:o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 18:57:
ik denk dat al was er een referendum gehouden Aboutaleb nooit gekozen zou worden

nou da weet ik niet. of heb je het over een landelijk referendum dan was hij het niet geworden dan denk ik dat het wim sluis was geworden maar als het een plaatselijke referendum was geweest dan was het tog aboutaleb geworden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 16 oktober 2008 om 20:02:
Vlaco, ff serieus, politiek correct gelul natuurlijk. Hoe kan nu iemand burgermeester van de belangrijkste stad van Nederland worden, die z'n jeugd niet eens in dit land heeft meegemaakt?

Dat hij z'n jeugd hier niet heeft meegemaakt, zou voor mij niet doorslaggevend zijn. Het is niet dat hij nog maar 15 jaar in Nederland is ofzo. Obama is bijvoorbeeld ook niet in de VS geboren. Ik blijf er bij dat iemands capaciteiten het meest belangrijk zijn. Als blijkt dat Aboutaleb die capaciteiten niet bezit dan verdient ie het ook niet om burgemeester te worden en (wellicht) vice versa.

Maar goed, daarin mag iedereen van mening verschillen(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 20:15:
die z'n jeugd niet eens in dit land heeft meegemaakt?

domste argument ooit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 20:18:
domste argument ooit

Citeer de goede dan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 18:57:

+1

Het maakt mij zo zeer nog niet eens uit dat Aboutaleb de burgermeester gaat worden.
Dat het Weer een Pvda-er is vind ik dan wel echt klote. de PvdA heeft echt dingen gedaan hier in omgeving Rotterdam die zulke negatieve invloed hebben op de stad en diens bewoners.
Waarschuw beheerder
amsterdamse marokkaanse pvda'er wordt burgemeester van Rotterdam.
Precies wat de stad nodig had, een softe aanpak, subsidies en veel kopjes slappe thee drinken. Net een tweede cohen, maar dan in 010.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 20:19:
Citeer de goede dan

had geen zin om te zoeken. hij was niet voor jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 16 oktober 2008 om 20:20:
Dat het Weer een Pvda-er is vind ik dan wel echt klote

Daar kan ik inkomen. Een linkse burgermeester zou ook niet mijn voorkeur hebben;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 20:18:
domste argument ooit

Want?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 16 oktober 2008 om 20:22:
Lekker realistisch ook

dromen worden soms werkelijkheid :)

Waarschuw beheerder
Aboutaleb wordt de Obama van Rotterdam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op donderdag 16 oktober 2008 om 20:20:
amsterdamse marokkaanse pvda'er wordt burgemeester van Rotterdam

Jezus Christus, is dit een 1 april grap ofzo????????????

Vuile politieken honden gooien ons land overboord, eerst een stelletje vikingen uit Ijsland ons geld laten jatten en nou DIT WEER.

Ik ben godverdomme witheet , ons land word gerund door landverraders.

Hoog tijd voor wat "Wilders" :razend:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 16 oktober 2008 om 20:25:
Tot de natie een zooitje is van verschillende culturen

liever vandaag dan morgen (Y)
elke cultuur heeft positieve aspecten, kunnen we veel van leren
en lekker eten (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 20:30:
ons land word gerund door landverraders

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 20:30:
Hoog tijd voor

revolutie

Waarschuw beheerder
Ahmed Aboutaleb

Waarschuw beheerder
donateur
Een pvda-er die rotterdam moet gaan sturen en dan is het nu ook nog een import Rotterdammer. Zal het rotterdamse volk blij mee zijn :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 16 oktober 2008 om 20:00:
Is nog helemaal niet zeker. Zijn volgensmij zo'n 20 kanshebbers

Jij begrijpt niet veel van politiek he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 20:39:
Je had eigenlijk in 1908 geboren moeten zijn

Ik ben geen mof. En ik ga mijn idealen waar maken hoor, mijn tijd komt nog wel. De elite denkt dat ze het allemaal maar door de strot van het volk kan krijgen. Maar onrust en ongenoegen borrelen overal. Niet zo gek ook dat de regeringen ff de economie proberen te redden, want ze weten dat het tij anders radicaal gaat keren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als burgemeester speelt er wel meer mee. Het is geen bedrijf dat je leidt...

En van bedrijven begrijp je ook niet veel. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitkeringstrekkers vieren al feest in 010
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 16 oktober 2008 om 20:43:
Ik ben geen mof. En ik ga mijn idealen waar maken hoor, mijn tijd komt nog wel. De elite denkt dat ze het allemaal maar door de strot van het volk kan krijgen. Maar onrust en ongenoegen borrelen overal. Niet zo gek ook dat de regeringen ff de economie proberen te redden, want ze weten dat het tij anders radicaal gaat keren.

Je bent geen mof, en zojuist zei je nog dat de Duitsers zo goed als hetzelfde volk zijn (in tegenstelling tot niet-blanken). Ik denk dat je prima gepast zou hebben tussen dat zootje ongeletterden.

De elite heeft gestudeerd, is intelligenter dan jij en heeft derhalve macht (niet meer macht, want dat zou suggereren dat jij in staat bent om macht uit te oefenen, wat ik teveel eer vind voor een simpele neo-nazi die in complottheorieën gelooft). Jij bent een eenling die (godzijdank) te weinig medestanders heeft om ook maar enige bedreiging te kunnen vormen voor wie/wat dan ook.

Nederland is, zelfs tijdens recessies, nog steeds één van de rijkste landen ter wereld.
Waarschuw beheerder
Leers kan zich goed vinden in de keuze voor Aboutaleb. "Een prima vent. Hij past goed bij Rotterdam."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 20:50:
De elite heeft gestudeerd, is intelligenter dan jij en heeft derhalve macht (niet meer macht, want dat zou suggereren dat jij in staat bent om macht uit te oefenen, wat ik teveel eer vind voor een simpele neo-nazi die in complottheorieën gelooft).

Die macht heeft niets te maken met studeren en/of intelligent zijn, maar meer met het aansluiten bij politieke bewegingen op jonge leeftijd. Netelenbos is een mooi voorbeeld. Volstrekt incapabel, arrogant, wereldvreemd, en wel minister geworden. PvdA natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 20:23:
Daar kan ik inkomen. Een linkse burgermeester zou ook niet mijn voorkeur hebben

Linkse invoeden hebben al zo veel in de stad verkloot hier :x

Het meest ingrijpende voorbeeld vind ik dan het IPNR wat in je jaren 80 en 90 meerdere malen is afgeschoten door tegenwerking van linkse politici en Bram Peper die zich achter de schermen ook hiertegen heeft verzet.
Voor de mensen die het niet weten (wat ik me nog wel kan voorstellen ook) het IPNR (Integraal plan Rotterdam Noord) voorzag in een complete herindeling van de noordvleugel van Rotterdam. De luchthaven zou worden verplaatst en de positie van de startbaan aangepast zodat er minder geluidsoverlast zou zijn. Tegelijk zou de infrastructuur en OV worden aangepast. En er zou extra ruimte vrij komen voor woningbouw en bedrijventerreinen. Maar omwille van onderbuikgevoelens over een groter vliegveld is het afgeschoten. Resultaat: Steeds erger wordende vervoersproblemen, een vliegveld wat geen vliegveld kan zijn, gebrek aan bouwgrond voor woonruimte. En groengebieden die eerst groen zouden blijven door de aanwezigheid van een groter Rotterdam airport worden nu langzaam maar zeker volgebouwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 21:01:
Die macht heeft niets te maken met studeren en/of intelligent zijn, maar meer met het aansluiten bij politieke bewegingen op jonge leeftijd.

Grosso modo gezien is een landelijke politicus hoger opgeleid. Netelenbos komt nog uit de tijd dat je na je HBS/Mulo ging werken; slechts een enkeling ging studeren. Kijk alleen al naar de huidige 150 kamerleden; alleen populistische partijtjes als de PVV en SP hebben een aardig aantal lager opgeleiden in de kamer zitten. Partijen als Groenlinks, VVD, CDA, PvdA en D'66 hebben vooral kamerleden die universitair zijn opgeleid of in ieder geval een hbo-opleiding hebben afgerond. Aboutaleb is weliswaar op de LTS begonnen, maar heeft daarna MTS en HTS afgerond. Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan: door hard te werken kun je je opwerken naar een hoger plan :).
Waarschuw beheerder
burgermeester van de belangrijkste stad van Nederland

Dat is Cohen :lol:

is 't een amsterdammer

was :x
Nee inderdaad. Wat weet een rechtenstudent nou ten opzichte van een Telegraaflezende koerier met onderbuikgevoelens :'(

Jij voelt jezelf heel wat, omdat je rechten studeert? :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 21:10:
burgermeester van de belangrijkste stad van Nederland

Dat is Cohen

Puur economisch gezien is Rotterdam natuurlijk belangrijkste stad van het land he QQ ;p

Maar uiteindelijk is de Randstad een soort van versnipperde supermetropool met 4 agglomeraties (Rotterdam-rijnmond met 1,5 miljoen inwoners, Amsterdam en omg met 1,4 miljoen inwoners en dan nog de regio's Den haag en utrecht). Wel vrij uniel op deze wereld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 20:22:
had geen zin om te zoeken. hij was niet voor jou

Oke dan :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 16 oktober 2008 om 21:15:
Puur economisch gezien is Rotterdam natuurlijk belangrijkste stad van het land he QQ ;p

Ik vind de hoofdstad van een land de belangrijkste stad van een land O:)

:Lol:

Maar uiteindelijk is de Randstad

Wel vrij uniel op deze wereld

hehe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 21:18:
Ik vind de hoofdstad van een land de belangrijkste stad van een land

Ach met meer landen is niet het geval.
Canberra is ook niet de belangrijkste stad van Australie.
Brasilera is maar een dorp vergeleken met Rio

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 21:07:
Aboutaleb is weliswaar op de LTS begonnen, maar heeft daarna MTS en HTS afgerond. Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan: door hard te werken kun je je opwerken naar een hoger plan .

Wat Aboutaleb na z'n HTS gedaan heeft, heeft niets met hard werken te maken.
Waarschuw beheerder
op de LTS begonnen, maar heeft daarna MTS en HTS afgerond.

Ik ook,............maar ben op dit moment een "domme" koerier met onderbuikgevoelens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 16 oktober 2008 om 21:33:
Ach met meer landen is niet het geval.
Canberra is ook niet de belangrijkste stad van Australie.
Brasilera is maar een dorp vergeleken met Rio

Maar Amsterdam daarentegen :k Absoluut DE belangrijkste stad van Nederland :Respect:

:Lol: ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [ROT001] op donderdag 16 oktober 2008 om 21:34:
Ik ook,............maar ben op dit moment een "domme" koerier met onderbuikgevoelens.

OMG PWNED (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 21:34:
Wat Aboutaleb na z'n HTS gedaan heeft, heeft niets met hard werken te maken.

Hoe wou je het wel noemen?
Uitspraak van [ROT001] op donderdag 16 oktober 2008 om 21:34:

Je geeft dus wel toe dat je onderbuikgevoelens hebt :aai:.

Waarschuw beheerder

zal niet opvallen in t straatbeeld nee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 21:42:
zal niet opvallen in t straatbeeld nee

Praat me er niet van, was afgelopen zaterdag op het stadhuisplein. Ben gelijk voor 5 jaar genezen :x Zelden zo'n ongezellige zooi gezien :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 16 oktober 2008 om 21:43:
Praat me er niet van, was afgelopen zaterdag op het stadhuisplein. Ben gelijk voor 5 jaar genezen :x Zelden zo'n ongezellige zooi gezien :nee:

Haha :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 21:42:
Je geeft dus wel toe dat je onderbuikgevoelens hebt

Jij toch ook,anders reageer je niet op deze manier :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op donderdag 16 oktober 2008 om 21:49:
Jij toch ook,anders reageer je niet op deze manier

Nee hoor. Het valt alleen op dat de allochtonenbashers in dit soort topics meestal niet bijster hoog zijn opgeleid. Dat is logisch, want als je je ook maar een beetje in de multiculturele materie verdiept, kun je niet anders concluderen dan dat het een toegevoegde waarde is en belangrijker, niet meer te stoppen is.

NRC/Volkskrantlezers stemmen zelden op Wilders, terwijl hij het goed doet bij Telegraaflezers. Rara hoe kan dat? Dit heeft dus niks met onderbuikgevoelens te maken, maar met feiten. Rabiate allochtonenhaters die angstig zijn voor het onbekende baseren hun standpunten zelden op feiten; hooguit wordt er hier en daar een Telegraafkop bij gepakt om zo een hele bevolkingsgroep als crimineel/minderwaardig weg te zetten. En dáár kan ik niet tegen, want het heeft niets met rationeel beargumenteren te maken; je zou toch denken dat we genoeg geleerd hebben van de Tweede Wereldoorlog..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 21:42:
Hoe wou je het wel noemen?

Mazzel hebben dat Oudkerk op z'n bek is gegaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 21:57:
Telegraaflezer

ben ik ook, niet omdat ik geen diepgang in mijn leven wil, maar omdat het lekker in kleur is en makkelijk wegleest...

Ik lees de krant ook voor het nieuws, niet voor de achtergrond...NRC/Volkskrant staat 40% achtergronden in, ipv nieuws. Heeft daar dus geen fuck mee te maken.

Heb de hele discussie niet volledig meegepakt, maar het is van de zotte dat iemand zomaar uit de regering kan en wil stappen, zonder dat dat verder aan de kaak wordt gesteld. Verder is het verstandiger om iemand uit regio Rotterdam te kiezen en een iets rechtsere burgemeester te nemen. Dit leidt tot onrust, en deze man zal, hoe spijtig voor hem ook, niet geaccepteerd worden door de burgers van Rotterdam.

In Amsterdam zit er ook al heel lang een zachte pvda heelmeester, deze man zorgt voor stinkende wonden, had echt gedacht dat ze er van zouden leren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dáár kan ik niet tegen, want het heeft niets met rationeel beargumenteren te maken; je zou toch denken dat we genoeg geleerd hebben van de Tweede Wereldoorlog..

Oh ja, laten we het DAAR weer eens over hebben.

:loser:
Waarschuw beheerder
Nee hoor. Het valt alleen op dat de allochtonenbashers in dit soort topics meestal niet bijster hoog zijn opgeleid.

Nou niet gaan ovedrijven he met opgeleid. Het gaat hier voornamelijk om debiel, niet opgeleid en achterlijk rechts tuig! Toch jammer dat racisme de enige rotzooi die de gastarbeiders niet mogen opruimen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Double T :yes: op donderdag 16 oktober 2008 om 22:03:
Ik lees de krant ook voor het nieuws, niet voor de achtergrond...NRC/Volkskrant staat 40% achtergronden in, ipv nieuws. Heeft daar dus geen fuck mee te maken.

Heb de hele discussie niet volledig meegepakt, maar het is van de zotte dat iemand zomaar uit de regering kan en wil stappen, zonder dat dat verder aan de kaak wordt gesteld. Verder is het verstandiger om iemand uit regio Rotterdam te kiezen en een iets rechtsere burgemeester te nemen. Dit leidt tot onrust, en deze man zal, hoe spijtig voor hem ook, niet geaccepteerd worden door de burgers van Rotterdam.

In Amsterdam zit er ook al heel lang een zachte pvda heelmeester, deze man zorgt voor stinkende wonden, had echt gedacht dat ze er van zouden leren.

Achtergrondnieuws zorgt nou net voor verdieping..

Ik ben zelf overtuigd VVD-stemmer en zou Aboutaleb nooit als burgemeester kiezen. Niet omdat hij Marokkaan is, maar omdat hij een partij vertegenwoordigt die niet de mijne is. En daarin verschil ik nou net met veel users in dit topic: een politicus afwijzen omdat hij een Marokkaanse afkomst heeft. Zum kotzen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op donderdag 16 oktober 2008 om 18:00:
Fijn dat zoveel niet Rotterdammers zich zorgen maken over het welzijn van rotterdammers. Wat een NAASTENLIEFDE!

:respect:
Waarschuw beheerder
Ben toch blij dat die smerige VVD -er Opstelten nou eens eindelijk oprot. Hij heeft al die jaren niet veel voor de stad betekend. :bye:
Waarschuw beheerder
kun je niet anders concluderen

Das ook nogal bekrompen of niet? :/

NRC/Volkskrantlezers stemmen zelden op Wilders, terwijl hij het goed doet bij Telegraaflezers.

Gast :gaap: Zijn toch ook veel allochtonen die de Telegraaf lezen? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 22:24:
Das ook nogal bekrompen of niet?

Selectief quoten is bekrompen.
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 22:24:
Gast Zijn toch ook veel allochtonen die de Telegraaf lezen?

Klopt, er zijn ook veel slecht geïnformeerde allochtonen; die dragen ook niet bij aan de oplossing. In plaats daarvan richten ze zich enkel op Wilders.
Waarschuw beheerder
Deze harde werker heeft R-dam net nodig! Deze nette Nederlander van Marokkaanse afkomst is de ideale persoon om het Marokkaanse straattuig in Rotterdam aan te pakken, zonder te maken te krijgen met aantijgingen van discriminatie.

Achmed is van ONS. :cheer:

Waarschuw beheerder
Hahaha kijk ned 2

[img width=306 height=336 cacheid=00007fb30004a9d5322e73291a025953e3]http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Calimero.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
We willen niet Amsterdammer (Marokkaan)

buhuhuhhh :'(

Wat een heerlijk toonbeeld voor de sfeer in het debat weer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 22:31:
Selectief quoten is bekrompen.

Ik wil je op dat punt aanspreken, dus citeer ik dat gedeelte ja :rot:

Als iemand 20 zinnen typt, en ik wil op 1 zin ingaan, moet ik alle 20 citeren? :rot:

:no:

Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 22:31:
Klopt, er zijn ook veel slecht geïnformeerde allochtonen; die dragen ook niet bij aan de oplossing. In plaats daarvan richten ze zich enkel op Wilders.

En dat is ook allemaal de schuld van de Telegraaf?

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 16 oktober 2008 om 22:33:
Hahaha kijk ned 2

De zogenaamde leefbaren! :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 16 oktober 2008 om 22:35:
We willen niet Amsterdammer (Marokkaan)

buhuhuhhh :'(

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 22:35:
En dat is ook allemaal de schuld van de Telegraaf?

Nee hoor. Ik heb niets tegen de Telegraaf omdat die krant gewoon inspeelt op een behoefte. Net zoals Hart van Nederland dat doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 21:38:
Maar Amsterdam daarentegen :k Absoluut DE belangrijkste stad van Nederland :Respect:

Klopt, vooral slootervaart is veel in het nieuws (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 oktober 2008 om 22:51:
Ik heb niets tegen de Telegraaf omdat die krant gewoon inspeelt op een behoefte. Net zoals Hart van Nederland dat doet.

De genocide in Rwanda speelde ook in op een behoefte. Beetje slechte argumentatie vind ik. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha wat een crybaby's hier in dit topic.
De hollandse havenslaaf heeft moeite met het onderkennen dat een goed opgeleide Marokkaan nou eenmaal beter onderlegd is dan zij. :D
Waarschuw beheerder
Nee hoor. Ik heb niets tegen de Telegraaf omdat die krant gewoon inspeelt op een behoefte. Net zoals Hart van Nederland dat doet.

haha :lol:
Uitspraak van De Baron :lijn: op donderdag 16 oktober 2008 om 22:57:
Klopt, vooral slootervaart is veel in het nieuws (y)

nog steeds? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 23:01:
De hollandse havenslaaf heeft moeite met het onderkennen dat een goed opgeleide Marokkaan nou eenmaal beter onderlegd is dan zij

8)
Waarschuw beheerder
job cohen lijkt op gargamel!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op donderdag 16 oktober 2008 om 22:43:
Hij is toch gekozen of niet? :Lol:

burgemeesters worden benoemd, niet gekozen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 23:00:
De genocide in Rwanda speelde ook in op een behoefte. Beetje slechte argumentatie vind ik.

Nee, ik geloof in marktwerking en iedereen heeft recht op een krant die inspeelt op diens leesbehoefte (ervan uitgaande dat de groep groot genoeg is om bediend te worden door een krant). Net zoals ik de PVV en de SP bestaansrecht vind hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op donderdag 16 oktober 2008 om 23:09:
burgemeesters worden benoemd, niet gekozen

Oja, natuurlijk :Frusty:

Tis al laat 8) :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AMSTERDAM - “Ahmed Aboutaleb laat zien dat als je als Marokkaan je best doet in de samenleving, je in dit soort posities kunt komen.” Dat zei directeur Farid Azarkan van het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMT) donderdag.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FC Lacoste op donderdag 16 oktober 2008 om 23:08:
job cohen lijkt op gargamel!!!

Verdomd, je hebt gelijk! :lol:
Waarschuw beheerder
De hollandse havenslaaf heeft moeite met het onderkennen dat een goed opgeleide Marokkaan nou eenmaal beter onderlegd is dan zij.

Zeker waar. Triest toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 23:59:
jouw mening telt, want jij bent joods :respect:

Waarschuw beheerder
beetje jammer dat een Amsterdammer burgemeester gaat worden in Rotterdam.
maar goed, ben aallang blij dat Opstelten oprot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 16 oktober 2008 om 20:40:
Een pvda-er die rotterdam moet gaan sturen en dan is het nu ook nog een import Rotterdammer. Zal het rotterdamse volk blij mee zijn

Het Rotterdamse volk bestaat toch voor 95% uit import? :D
Waarschuw beheerder
Ff tussendoor he, maar is er ook maar een iemand die de moeite heeft gedaan wat meer over de man te lezen?

Ahmed Aboutaleb
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Ahmed Aboutaleb

Ahmed Aboutaleb
Geboren 29 augustus 1961
Functie Staatssecretaris van
Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Partij PvdA
Titulatuur ing.
Politieke functies
2004-2007 Wethouder in Amsterdam
2007-heden Staatssecretaris van
Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Parlement & Politiek - biografie (bron)
Politiek
Ahmed Aboutaleb (Beni Sidel (Rif), 29 augustus 1961) is een Nederlandse politicus van Marokkaanse komaf. Op 22 februari 2007 werd hij benoemd tot staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV. Daarvoor was Aboutaleb wethouder in de gemeente Amsterdam. Hij is lid van de Partij van de Arbeid.

Inhoud [verbergen]
1 Achtergrond
2 Politieke carrière
2.1 Wethouder in Amsterdam
2.2 Staatssecretariaat
2.3 Burgemeesterschap
3 Externe link
4 Bronnen, noten en/of referenties

Achtergrond
Aboutaleb groeide op als zoon van een imam in een klein dorp in het Marokkaanse Rifgebergte. Op 17 oktober 1976 kwam hij met zijn moeder en broers naar Nederland. Hij leerde snel Nederlands en volgde de HTS-opleiding telecommunicatie. Na zijn opleiding ging hij als verslaggever aan de slag bij Veronica en de NOS-radio, vervolgens bij RTL Nieuws. Daarna werd hij persvoorlichter op het Ministerie van Welzijn, Volksgezondheid en Cultuur.

In 1998 werd Aboutaleb directeur van het instituut Forum, de voortzetting van het Nederlands Centrum Buitenlanders. Vervolgens was hij als ambtenaar in dienst van de gemeente Amsterdam. Aboutaleb is praktiserend moslim.

Politieke carrière

[bewerk] Wethouder in Amsterdam
In januari 2004 volgde hij de afgetreden Rob Oudkerk op als wethouder onderwijs, jeugd, werk en inkomen en grotestedenbeleid van Amsterdam.

Met name sinds de moord op Theo van Gogh in november dat jaar kwam Aboutaleb in het nieuws met zijn pogingen om de gemoederen te bedaren en bevolkingsgroepen bij elkaar te brengen.Aboutaleb wordt vaak gezien als het allochtone gezicht van de PvdA, die onder allochtonen (een steeds grotere doelgroep in Amsterdam) de grootste partij is.

Zijn naam wordt in verband gebracht met het postcodebeleid van Amsterdamse basisscholen, wat inhoudt dat scholen alleen leerlingen mogen toelaten uit de wijk waar de school staat.

Zijn beleid werd bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 beloond: hij kreeg van alle kandidaten de meeste stemmen (46.217), hoewel hij op de lijst van de PvdA tweede stond (lijsttrekker Lodewijk Asscher haalde 'slechts' 35.224 stemmen). In het nieuwe college van PvdA en GroenLinks behield hij zijn portefeuille.

Op 18 april 2006 kwam Aboutaleb in het nieuws doordat hij de bijstand wil afschaffen voor vrouwen met een boerka. In het blad Opzij sprak hij: "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren. Als je dat niet wilt: ook goed, maar dan geen uitkering." Aboutaleb was tevens een fervent voorstander van zogeheten huisbezoeken die bij aanvragers en ontvangers van een bijstandsuitkering werden afgelegd. Weigerde de aanvrager of ontvanger aan een dergelijk bezoek mee te werken dan werd de aanvraag afgewezen, of kon de uitkering worden ingetrokken. Deze praktijk riep veel weerstand op en bij rechtszaken werd de gemeente Amsterdam herhaaldelijk in het ongelijk gesteld. Toen de Haagse rechtbank oordeelde dat ook de huisbezoeken die de Sociale Verzekeringsbank bij bejaarden aflegde onrechtmatig waren, weigerde Aboutaleb, inmiddels staatssecretaris geworden, zich daar bij neer te leggen.[1]

Staatssecretariaat
Aboutaleb is in het kabinet-Balkenende IV staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Aanvankelijk werd hij getipt als Minister van Onderwijs, nadat Wouter Bos hem die post toebedeelde in diens boekje Wat Wouter wil.

De dubbele nationaliteit van Aboutaleb (naast de Nederlandse nationaliteit heeft hij ook de Marokkaanse nationaliteit), leidde al voor zijn beëdiging tot kamervragen van de PVV. Dezelfde partij kondigde aan tijdens het debat om de regeringsverklaring met een motie van wantrouwen te komen tegen Aboutaleb en zijn collega Albayrak. Staatsrechtelijk is dit een novum: nog niet eerder is een motie van wantrouwen ingediend tegen een bewindspersoon nog voordat hij een debat met de Tweede Kamer had gevoerd. Opmerkelijk is dit ook aangezien in artikel 3 van de Grondwet staat: "Alle Nederlanders zijn op gelijke voet in openbare dienst benoembaar".

In oktober 2003 verscheen in het opinieweekblad Vrij Nederland een interview met Ahmed Aboutaleb over zijn ervaringen als wethouder en staatssecretaris en zijn opvattingen omtrent de integratie-problematiek.[2]

Burgemeesterschap
In oktober 2008 werd duidelijk dat Aboutaleb had gesolliciteerd naar de burgemeesterspost in Rotterdam, hij behoorde bij de laatste vier kandidaten die overgebleven waren in de procedure, aldus bronnen rond de Rotterdamse vertrouwenscommissie.[3][4] Op 16 oktober 2008 werd hij door de gemeenteraad van Rotterdam voorgedragen als nieuwe burgemeester van Rotterdam. Naar verwachting zal hij de huidige burgemeester, Ivo Opstelten (VVD), op 1 januari 2009 opvolgen.[5]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Double T :yes: op donderdag 16 oktober 2008 om 22:03:
Verder is het verstandiger om iemand uit regio Rotterdam te kiezen en een iets rechtsere burgemeester te nemen. Dit leidt tot onrust, en deze man zal, hoe spijtig voor hem ook, niet geaccepteerd worden door de burgers van Rotterdam.

Zit even snel terug te lezen, maar snap nog niet helemaal wat het afwijzen van Aboutaleb als burgemeester met opleidingsniveau te maken heeft...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 20:43:
En van bedrijven begrijp je ook niet veel.

Als je nou ook even vertelt wat er mis is met m'n uitspraak :gaap:

Net zoals medewerkers die 'm verwijderd heben...

Ik zet 'm gewoon weer neer en hoor het wel.
Uitspraak van Vlaco op donderdag 16 oktober 2008 om 20:15:
Ik blijf er bij dat iemands capaciteiten het meest belangrijk zijn.

Als burgemeester speelt er wel meer mee. Het is geen bedrijf dat je leidt...
verwijderd op 16 oktober 2008 23:04 door een medewerker

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:22:
snap nog niet helemaal wat het afwijzen van Aboutaleb als burgemeester met opleidingsniveau te maken heeft...

Niets en met afwijzen op zich is niet mis, maar het gaat om de argumentatie er achter bij velen in dit topic. Niet omdat hij een PvdA'er is, maar omdat hij een allochtoon is wordt hij door hen afgewezen. Erg fout en bovendien een irrelevant criterium..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat stel je niet aan. Qua opleiding enz. zal het vast wel snor zitten. Maar iemand die pas 32 jaar in Nederland woont kan toch geen burgermeester worden van een stad. Er moet een wet komen dat alleen mensen van wie de familie minstens 200 jaar in Nederland woont een bestuurlijke functie mag hebben. Allochtonen op bestuurlijke functies = begin van het einde! Want hij zal het misschien goed bedoelen enz. maar voortrekkerij enz. werk je in de hand, denk je nou dat die kerel 100% Nederlands is dacht het niet. Hij heb gvd een dubbel paspoort :@:@

echt weer van dat racistische bullshitgelul.
wat maakt het nou uit wat voor nationaliteit de beste man heeft.
als ie z'n functie maar goed bekleed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:30:
echt weer van dat racistische bullshitgelul.
wat maakt het nou uit wat voor nationaliteit de beste man heeft.
als ie z'n functie maar goed bekleed.

nou dat maakt alles uit moet jij eens in marocco proberen een baan in de politiek te krijgen als nederlander

en buiten dat zijn nederlandse politici niet goed genoeg meer moeten het weer mensen van een andere cultuur zijn

is ieder1 de problemen met ayaan hirschi ali alweer vergeten ofzo:@:@:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:30:
Niet omdat hij een PvdA'er is, maar omdat hij een allochtoon is wordt hij door hen afgewezen. Erg fout en bovendien een irrelevant criterium..

Ik wees hem om exact diezelfde reden af. Ik denk niet dat iemand die niet eens in Nederland is opgegroeid, zulke belangrijke taken op zich zou moeten nemen en het gezicht moet zijn van (wat mij betreft) de belangrijkste Nederlandse stad. Niet omdat het niet kan, maar omdat het niet wenselijk is.
Nog liever zou ik natuurlijk iemand hebben die in Rotterdam zijn jeugd/leven heeft doorgebracht.
Ik snap ook niet dat er voor zo'n functie niet een wat stricter profiel is.

Dat ik daarnaast niet op iemand van een zwabberpartij als PvdA zit te wachten, maakt het alleen maar erger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:30:
Niet omdat hij een PvdA'er is, maar omdat hij een allochtoon is wordt hij door hen afgewezen. Erg fout en bovendien een irrelevant criterium..

Ik wees hem om exact diezelfde reden af. Ik denk niet dat iemand die niet eens in Nederland is opgegroeid, zulke belangrijke taken op zich zou moeten nemen en het gezicht moet zijn van (wat mij betreft) de belangrijkste Nederlandse stad. Niet omdat het niet kan, maar omdat het niet wenselijk is.
Nog liever zou ik natuurlijk iemand hebben die in Rotterdam zijn jeugd/leven heeft doorgebracht.

Dat ik daarnaast niet op iemand van een zwabberpartij als PvdA zit te wachten, maakt het alleen maar erger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:39:
Ik denk niet dat iemand die niet eens in Nederland is opgegroeid, zulke belangrijke taken op zich zou moeten nemen en het gezicht moet zijn van (wat mij betreft) de belangrijkste Nederlandse stad. Niet omdat het niet kan, maar omdat het niet wenselijk is.

idd het is te gek voor woorden dat iemand met en dubbele nationaliteit zoon belangrijke functie gaat bekleden en daarbij zijn de problemen die marocaanse jongeren veroorzaken nog niet genoeg nee neem maar een burgemeester dan word het alleen maar erger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:38:

Aleid Wolfsen is opgegroeid in Overijssel en die is nu toch ook mooi burgervader in Utrecht. En Limbo Gerd Leers (de enige serieuze concurrent van Aboutaleb voor deze positie) zou meer affiniteit met Rotterdam(mers) hebben dan Aboutaleb? Ik zie echt geen enkel probleem in zijn etniciteit: t.o.v. het bestrijden van problematiek omtrent allochtonen in Rotterdam kan het zelfs voordelig uitpakken.

Ik stel voor dat we hem afrekenen op zijn beleid en niet bij voorbaat al afschieten; de kans dat hij faalt is overigens best aanwezig, aangezien hij een PvdA'er is en die het zelden goed doen in Rotterdam. Dit heeft echter niets met zijn afkomst te maken :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:43:
daarbij zijn de problemen die marocaanse jongeren veroorzaken nog niet genoeg nee

Quote mij ajb niet, want dat heeft er natuurlijk helemaal niets mee te maken en daar hoeft iemand als Aboutaleb niet op afgerekend te worden.

Gerucht gaat alleen wel dat ie mede daarom is aangesteld en dat lijkt me een hele foute reden.
Waarschuw beheerder
dat heeft er alles mee te maken want diezelfde jongern zullen zijn aanstelling gaan misbruiken en aanwenden als vrijbrief om alles te kunnen doen en laten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:39:

Inderdaad...

Een burgervader van Rotterdam zou toch op z'n minst iets met Rotterdam moeten hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:49:
Aleid Wolfsen is opgegroeid in Overijssel en die is nu toch ook mooi burgervader in Utrecht

:/
De andere keuze was toen Ralph Pans, die uit Maastricht komt...

Nu echt offline, hier is toch niets meer aan te veranderen. Alleen PVV gaat nog uiterste poging doen, weer omdat hij een dubbel paspoort heeft.
Waarschuw beheerder
ach ja we zien nu weer dat door dit soort beslissingen van d politiek dit land steeds verder naar de klote gaat ach ja we doen er toch niks aan

Waarschuw beheerder
gmed goeie man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:04:
De andere keuze was toen Ralph Pans, die uit Maastricht komt...

Nu echt offline, hier is toch niets meer aan te veranderen. Alleen PVV gaat nog uiterste poging doen, weer omdat hij een dubbel paspoort heeft.

pvv lijken steeds meer racisten te worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:55:
dat heeft er alles mee te maken want diezelfde jongern zullen zijn aanstelling gaan misbruiken en aanwenden als vrijbrief om alles te kunnen doen en laten

Bovenstaande opmerking slaat kant noch wal....

Haha wat een crybaby's hier in dit topic.
De hollandse havenslaaf heeft moeite met het onderkennen dat een goed opgeleide Marokkaan nou eenmaal beter onderlegd is dan zij.

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:59:
Inderdaad...

Een burgervader van Rotterdam zou toch op z'n minst iets met Rotterdam moeten hebben

Precies, maar helaas worden burgemeesters alleen maar gekozen door vriendjespolitiek, en zitten mensen uit het westen hier in Emmen bijvoorbeeld in het hoogste ambt. Ze bepalen hier een paar jaar de boel, en weg zijn ze weer. Stond laatst in de krant dat er hier in Drenthe maar 1 echte Drentse burgemeester was. :S
Waarschuw beheerder
Achmed is van ONS.

:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:25:
Als je nou ook even vertelt wat er mis is met m'n uitspraak

Net zoals medewerkers die 'm verwijderd heben...

Ik zet 'm gewoon weer neer en hoor het wel.

Ik neem aan dat je bedoelt dat bv. netwerken en "who you know" heel belangrijk is als je burgemeester bent. Dat is het in het bedrijfsleven ook.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hardworkdedication op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:49:
Aleid Wolfsen is opgegroeid in Overijssel en die is nu toch ook mooi burgervader in Utrecht.

Nog zo'n PvdA'er met een matsbaantje. :rot:

Wel een beetje raar dat zo'n relatief kleine partij zoveel burgemeesters levert voor zulke grote steden.
Waarschuw beheerder
donateur
omdat hij een dubbel paspoort heeft.

daar kan ik nog enigszins in komen.
dubbele paspoorten moeten sws worden afgeschaft.
je bent nederlander of niet, daar moet niets tussen zitten.

maar los daarvan is Aboutaleb een beste gast, alleen jammer van dat PvdA en dubbele paspoort gebeuren...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dex op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:55:
jammer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik lach me rot straks als de boel daar helemaal uit de hand loopt omdat Aboutaleb zogenaamd een "Amsterdammer" is. :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:12:

dat zijn ze ook, maar deze partij is en blijft een kansloze partij :)

Waarschuw beheerder
we zien wel wat er gebeurt

ook imam in het leger

waar gaat het heen:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Doddfo op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:06:
dat zijn ze ook, maar deze partij is en blijft een kansloze partij

Ach gut, iedereen die niet enthousiast is, is meteen een racist.
Waarschuw beheerder
dat zijn ze ook

nee ze maken verschil tussn echte nederlanders en wannabee's

maar deze partij is en blijft een kansloze partij

ja heelaas wel

maar het is toch vreemd dat er overal in europa steeds meer rechtse partijen opkomen dat zecht dan toch iets over en steeds groter wordende groep die het zat is dat er steeds meer "buitenlanders" komen profiteren van een beter draaiende economie dan in hun eigen land
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mami Chula op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:12:

dat zijn ze ook, maar deze partij is en blijft een kansloze partij

Partij voor de Vrijheid: VVD voor debielen, stuurt het liefst alle Turken terug naar Marrokko.

Achmed is van ONS. :cheer:
Waarschuw beheerder
Aboutaleb een beste gast,

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:09:
Partij voor de Vrijheid: VVD voor debielen, stuurt het liefst alle Turken terug naar Marrokko.

goed idee dan moorden ze elkaar wel uit

Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:09:
Achmed is van ONS.

nem hem dan lekker mee naar huis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:14:
nem hem dan lekker mee naar huis

Waarom niet. kop koffie kan hij altijd komen drinken. Aboutaleb is een beste gast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:17:
Waarom niet. kop koffie kan hij altijd komen drinken. Aboutaleb is een beste gast!

heb je van horen zeggen waarscheinlijk ken je hem persoonlijk :no:
Waarschuw beheerder
die leipe mocro flavour
Waarschuw beheerder
donateur
daar kan ik nog enigszins in komen.
dubbele paspoorten moeten sws worden afgeschaft.
je bent nederlander of niet, daar moet niets tussen zitten.

maar los daarvan is Aboutaleb een beste gast, alleen jammer van dat PvdA en dubbele paspoort gebeuren...

Inderdaad.

En ik vind het vreemd dat er niets van die vergadering van gisteren naar buiten kan worden gebracht omdat de leden van leefbaar Rotterdam anders achter de tralies kunnen verdwijnen. :| Soms is het toch nog net een bananenrepubliek hier hoor :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:50:
Ik neem aan

Het ging over of achtergrond/afkomst geen rol zou spelen. :/
Waarschuw beheerder
:D

Maar volgensmij mogen meeste marokkanen/moslims Aboutaleb ook niet zo. Ga 't zo 's ff vragen als ik iemand spreek hier of ze er wel zo blij mee zijn.

Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:41:
maar ik durf het te zeggen

Ja, jij bent echt een held op dit forum :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:41:
zal wl maar ik durf het te zeggen de meestuh denken het alleen maar durven niks te zeggen bang voor de reacties

nou wat jij zegt gaat wel beetje te ver he denk aan je oma en opa

en zeker niet iedereen denkt dat zo ...

er zijn volgens mij wel genoeg mensen waaronder ik die er genoeg van hebben

want het is toch wel heel vreemd dat alle gevangenissen vol zitten met allochtonen terwijl die vet in de minderheid zijn in ons land.

plus het punt is ze durfen in den haag niks tegen "moslims" of "allochtonen" te zeggen om de een of anderre manier zijn ze bang .....niet gek als je kijkt wat vriend wilders voor beveiliging heeft.

was pim er nog maar

p.s. had verkeerd getypt vandaar de aanpassing zo snel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:48:
want het is toch wel heel vreemd dat alle gevangenissen vol zitten met allochtonen terwijl die vet in de minderheid zijn in ons land.

ben je nou boos op Marokkanen, allochtonen, of moslims?

Dat alle gevangenissen vol zitten met allochtonen slaat natuurlijk nergens op. Als je zegt dat bepaalde etnische minderheden (met name Antillianen en Marokkanen) oververtegenwoordigd zijn in de gevangenis, okee dan heb je een punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 12:00:
ben je nou boos op Marokkanen, allochtonen, of moslims?

nee zijn ook gekke nederlanders kijk die gek die pim vermoord heeft

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 12:00:
Als je zegt dat bepaalde etnische minderheden (met name Antillianen en Marokkanen) oververtegenwoordigd zijn in de gevangenis

ok iets mooier vertelt is goed:D

maar ja ik heb zoiets als ze zo graag willen werken bouw da je eigen land op en vooral omdat moslims zo trots zijn op hun geloof en afkomst

blijf daar help je eigen land, volk of wat dan ook dat is mijn punt

en natuurlijk als die achmed het goed doet waarom niet... maar wel even 1 paspoortje inleveren..

anders kan hij beter burgemeester in zijn geboorteland worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=477 height=471 cacheid=00101213002cb53f3c7a71661a0259680b]http://www.geenstijl.nl/archives/images/aboutalebburgemeester.gif[/img]
Foto: Een glimlachende Achmed Aboutaleb met een Nederlands paspoort

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar gaat het naartoe met Nederland vraag ik me af? Een praktiserend moslim als hoofd van Nederlands nummer één stad (qua mainport vooral). En een jood als hoofd van Nederlands tweede stad? Wat voor beleid ze ook voeren, minderheden worden hier voorgetrokken en eigenheid behouden word altijd weer afgedaan als racisme? Hoezo? Is het beleid erop gericht om het ware Nederlandse volk te laten verdwijnen of identiteitsloos te maken? Ik vind het maar een vreemde gang van zaken.

Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig:) Achmed(y)
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/rtl_nieuws_doet_voxpop_met_top.html
Waarschuw beheerder
ik vind t te gek voor woorden ...
wordt helemaal niks meer met nederland :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van krissy:cheer: op vrijdag 17 oktober 2008 om 13:19:
ik vind t te gek voor woorden ...
wordt helemaal niks meer met nederland :no:

Nounounou wat pessimistisch :lol: Maar ik ben het met je eens dat een marokkaanse pvda'er nou niet echt is wat Rotterdam nodig heeft.

Waarschuw beheerder
Ivo moet gewoon blijven :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 13:02:
Waar gaat het naartoe met Nederland vraag ik me af? Een praktiserend moslim als hoofd van Nederlands nummer één stad (qua mainport vooral). En een jood als hoofd van Nederlands tweede stad? Wat voor beleid ze ook voeren, minderheden worden hier voorgetrokken en eigenheid behouden word altijd weer afgedaan als racisme? Hoezo? Is het beleid erop gericht om het ware Nederlandse volk te laten verdwijnen of identiteitsloos te maken? Ik vind het maar een vreemde gang van zaken.

Aboutaleb een beste gast,

het is idd een goed en betrouwbaar politicus, toch vind ik niet dat hij het moet worden, om de eenvoudige reden dat:
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:34:

Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:34:
Precies, maar helaas worden burgemeesters alleen maar gekozen door vriendjespolitiek, en zitten mensen uit het westen hier in Emmen bijvoorbeeld in het hoogste ambt. Ze bepalen hier een paar jaar de boel, en weg zijn ze weer.

helaas is dit maar al te waar.......

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 10:51:
Wel een beetje raar dat zo'n relatief kleine partij zoveel burgemeesters levert voor zulke grote steden.

de Pvda is helemaal geen kleine partij, op gemeentelijk niveau nog altijd 1 vd grootste, en zeker in de grote steden.....
Waarschuw beheerder
Tja, ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden...
Op zich een beste vent, maar een Amsterdammer als burgemeester van R'dam? :S

Zou die 'n beetje Roterdamse humor hebben...? ;)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder

Wat moet een burgemeester dan zijn, atheist, protestant, katholiek, gereformeerd? Kom op man, je leeft echt in de jaren 60 toen Nederland nog verzuild was en men religie als obstakel zag.

En een jood als burgemeester van Amsterdam, wist je dat Amsterdam een traditie heeft van joodse burgemeesters: Patijn, Van Thijn, Cohen.

Wat is Nederlandse eigenheid dan? Nederland is een immigratieland, wanneer snappen mensen dat eens. Al sinds 1600 komen hier joden, portugezen, spanjaarden, fransen, duitsers, britten etc. Die mensen integreren in de samenleving, nemen dingen mee van hun eigen cultuur en verliezen ook dingen van hun eigen cultuur.

Dat Aboutaleb burgemeester is moet men zien als een primeur! En Rotterdam kan trots zijn dat zij deze heeft gekregen. Enige vraagteken kun je zetten bij het feit dat Aboutaleb aangewezen is en misschien weinig affiniteit heeft met R'dam. Dat hij Marokkaan/moslim is behoort geen punt van discussie te zijn. Denk je nou echt dat Rotterdam straks een islamistische stad wordt ofzo! Een burgemeester is geen dictator die alles zelf kan bepalen, er is nog altijd een college van wethouders.

Waarschuw beheerder
en voor al die 'echte' Nederlanders die geen invloed van anderen willen, lees dit eens!

http://www.bol.com/nl/p/boeken/naar-rotterdam-druk-1/1001004002744968/

Rotterdam is een migrantenstad. Niet voor niets wordt wel gezegd dat de echte Rotterdammer van buiten komt. De stad was voor zijn economische ontwikkeling in belangrijke mate afhankelijk van arbeidsmigranten die in ruil voor een karig loon hun spierkracht ter beschikking stelden. In sommige perioden kreeg de stad met een grote toevloed van werkwillige nieuwkomers te maken. De grote arbeidstrek aan het einde van de negentiende eeuw is daar het bekendste voorbeeld van. Deze bundel maakt de stand van zaken op en presenteert nieuwe resultaten op het gebied van migratieonderzoek en onderzoek naar de levensloop van Rotterdammers. Voor het nieuwe onderzoek is gebruikgemaakt van de Historische Steekproef Nederland. De mythe van de grote trek naar Rotterdam-Zuid wordt ter discussie gesteld, maar ook de arbeidsmarktsituatie van Duitse migranten en hoe Italianen in Rotterdam integreerden. De bundel biedt echter nog meer, zoals een vergelijking tussen het multiculturele Rotterdam van nu en de migratievraagstukken aan het einde van de negentiende eeuw.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je dat als voorbeeld neemt snap je niet hoe de huidige maatschappij eruit ziet. Bovendien waren de cijfers stukken minder hoog als tegenwoordig en was de invloed van migranten miniem in bestuurlijke kringen. Dat stukje van Rotterdam zuid, dat waren idd. veel mensen uit het Oosten van Nederland. In die tijd buitenlanders, maar een stuk sneller geintegreert dan de groepen van nu.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 13:57:
Denk je nou echt dat Rotterdam straks een islamistische stad wordt ofzo! Een burgemeester is geen dictator die alles zelf kan bepalen, er is nog altijd een college van wethouders.

Tuurlijk, neemt niet weg dat het het gezicht van de stad word, en dus een belangrijk figuur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat moet een burgemeester dan zijn, atheist, protestant, katholiek, gereformeerd? Kom op man, je leeft echt in de jaren 60 toen Nederland nog verzuild was en men religie als obstakel zag.

En een jood als burgemeester van Amsterdam, wist je dat Amsterdam een traditie heeft van joodse burgemeesters: Patijn, Van Thijn, Cohen.

Wat is Nederlandse eigenheid dan? Nederland is een immigratieland, wanneer snappen mensen dat eens. Al sinds 1600 komen hier joden, portugezen, spanjaarden, fransen, duitsers, britten etc. Die mensen integreren in de samenleving, nemen dingen mee van hun eigen cultuur en verliezen ook dingen van hun eigen cultuur.

Dat Aboutaleb burgemeester is moet men zien als een primeur! En Rotterdam kan trots zijn dat zij deze heeft gekregen. Enige vraagteken kun je zetten bij het feit dat Aboutaleb aangewezen is en misschien weinig affiniteit heeft met R'dam. Dat hij Marokkaan/moslim is behoort geen punt van discussie te zijn. Denk je nou echt dat Rotterdam straks een islamistische stad wordt ofzo! Een burgemeester is geen dictator die alles zelf kan bepalen, er is nog altijd een college van wethouders.

Ben ik helemaal met je eens!!! (y)

Alleen wij als rotterdammers hadden wel een stem mogen hebben.

Nu wordt het beslist door een stel pepernoten.

Dan zal zeer waarschijnlijk een andere burgemeester komen maar dan heeft het volk wel gesproken, en daar gaat het toch om in een democratie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat hij Marokkaan/moslim is behoort geen punt van discussie te zijn.

Oh zeker wel, ook al is het alleen maar vanwege dat dubbele paspoort. Zoals ik al eerder heb gezegd, wat gebeurt er straks als er een diplomatiek conflict ontstaat tussen Nederland en Marokko? Bijvoorbeeld wegens spionage. Recentelijk is daar commotie door ontstaan. Waar ligt de loyaliteit van Aboutaleb dan? Dat wordt een onmogelijke situatie. Lijkt me voor Aboutaleb zelf ook niet prettig.

Helaas wel ja. Hoog tijd voor iets anders. Overigens lijkt Cohen me niet echt een praktizerende jood, eerder iemand die alleen bij gelegenheden z'n keppeltje opzet. Bijvoorbeeld als hij bij relmarokkanen op de thee gaat :lol:

Al sinds 1600 komen hier joden, portugezen, spanjaarden, fransen, duitsers, britten etc. Die mensen integreren in de samenleving, nemen dingen mee van hun eigen cultuur en verliezen ook dingen van hun eigen cultuur.

Een enorm slechte vergelijking. De tijd waarover jij praat ligt ver achter ons en toen woonden er nog geen 16 miljoen mensen in Nederland. En die joden, Portugezen, Spanjaarden, etcetera die jij allemaal opnoemt kwamen ook niet in zulke grote getalen binnen dat ze complete stadswijken voor zichzelf gingen opeisen. En dan heb ik het nog niet eens over die geweldige PvdA uitvinding die "gezinshereniging" heet.

Dat Aboutaleb burgemeester is moet men zien als een primeur!

Dat is het zeker. Of het goed is, dat is een tweede.

Denk je nou echt dat Rotterdam straks een islamistische stad wordt ofzo!

Volgens mij zijn ze al aardig op weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:04:
Een enorm slechte vergelijking. De tijd waarover jij praat ligt ver achter ons en toen woonden er nog geen 16 miljoen mensen in Nederland. En die joden, Portugezen, Spanjaarden, etcetera die jij allemaal opnoemt kwamen ook niet in zulke grote getalen binnen dat ze complete stadswijken voor zichzelf gingen opeisen. En dan heb ik het nog niet eens over die geweldige PvdA uitvinding die "gezinshereniging" heet.

nederland had nog 16 miljoen inwoners maar de groei van steden als Leiden, Delft, Amsterdam kwam louter tot stand door de komst van grote groepen migranten. En dan heb ik het niet over een groei van 10 inwoners, maar een groei van 30 procent. Waarom vind je zoveel Franse namen in Leiden vandaag de dag nog, door de Hugenoten die daarheen kwamen.

Maar hier gaat de discussie niet over :)

Waarschuw beheerder
Ik sal je zeggen, het is raar dat hier amper één alloktoon als burgemeester in 1 van die 1000 gemeenten is aangezien toch 1 op de 10 alloktoon is hier. k zie nergens een surinamer of koelie als burgemeester.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:03:
Uitspraak van Blen op vrijdag 17 oktober 2008 om 13:57:
Denk je nou echt dat Rotterdam straks een islamistische stad wordt ofzo! Een burgemeester is geen dictator die alles zelf kan bepalen, er is nog altijd een college van wethouders.

Tuurlijk, neemt niet weg dat het het gezicht van de stad word, en dus een belangrijk figuur.

Ik heb toevallig een goede vriendin uit Melbourne, weet je wie daar de burgemeester is (en tevens gekozen tot meest populaire burgemeester ter wereld, voor Cohen) een Aziaat! Een Aziaat die dus het boegbeeld is van een westerse stad. Het kan mensen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:09:
nederland had nog 16 miljoen inwoners maar de groei van steden als Leiden, Delft, Amsterdam kwam louter tot stand door de komst van grote groepen migranten. En dan heb ik het niet over een groei van 10 inwoners, maar een groei van 30 procent. Waarom vind je zoveel Franse namen in Leiden vandaag de dag nog, door de Hugenoten die daarheen kwamen.

Maar hier gaat de discussie niet over

ja klopt kijk maar naar tim de cler dat komt van le clerc
Waarschuw beheerder
Wat is Nederlandse eigenheid dan?

Zei het linkse-figuur verloochend. Lang leve de gedwongen tolerantie jegens intoleranten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:11:
Ik heb toevallig een goede vriendin uit Melbourne, weet je wie daar de burgemeester is (en tevens gekozen tot meest populaire burgemeester ter wereld, voor Cohen) een Aziaat! Een Aziaat die dus het boegbeeld is van een westerse stad. Het kan mensen!

Tuurlijk kan het alleen mensen willen niet omdat ze verblind zijn door de negativiteit...

Nederland heeft zelf het startsein gegeven door intercontinentaal de handel aan te gaan...met tot gevolg dat diverse etnische groepen zich hier gingen vestigen...

En nu kan het opeens niet meer...

Men snap ook niet dat de volgende stap in geo-economie het ook inhoudt dat de samenwerking en samesmetling van diverse culturen essentieel is om te overleven als exportland.

En dit zijn de beginselen van een nieuw soort samenleving en economie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:23:
En dit zijn de beginselen van een nieuw soort samenleving en economie

Vraag is of deze 'nieuwe samenleving en economie' een positieve ontwikkeling is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een Aziaat die dus het boegbeeld is van een westerse stad. Het kan mensen!

Ja het kan, maar is het ook goed? Amerika is bovendien geen echt land, het is een bij een geraapt zooitje van culturen waar de blanken door eigen stomiteit de overhand niet meer hebben.

Uitspraak van janlul op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:28:
Vraag is of deze 'nieuwe samenleving en economie' een positieve ontwikkeling is.

Totaal niet, aangezien de rest van de wereld nog lang niet zo ver is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:51:
waar de blanken door eigen stomiteit de overhand niet meer hebben.

Je bedoelt de indianen denk ik?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yes dat zijn de oorspronkelijke. Helaas hebben de Europeanen van toen het land ingepikt en totaal verneukt. Maar in principe staat het te boek als een blank land sinds de kolonisatie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Burgeroorlog, nu!!!! :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Tja, weer een kromme vergelijking. In Melbourne hebben ze geen problemen met hele hordes Aziatische jongeren die de boel onveilig maken.

Waarschuw beheerder
PVV zijn racisten joh

Geert Wilders is van sectie Moslims
Die moeten allemaal weg, ook al zijn ze al 3 generaties hier.

Die oud politieman is voor sectie Antillen
Die noemt alles wat met de Antillen te maken heeft slecht.

Dan heb je nog die Agema die spoort helemaal niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:51:
Totaal niet, aangezien de rest van de wereld nog lang niet zo ver is.

Klopt, hier ook niet, maar we moeten er wel naartoe, want als we dat niet doen worden we overlopen door azie en rusland.

Dus dan kan je tegendraads die landen denigeren of je neemt ze ter hand en kom samen tot oplossing.

Een mooi voorbeeld is dat pas geleden nog iets heel symbolisch plaatsvond...De VS en wallstreet ging door de knieen en China ging de ruimte in.

Het is zo veelzeggend, voor de komende tijd...
Wij staan nu aan de vooravond van zeer belanrijke keuzes, of we gaan samen met Amerika ten onder of we vermannen ons en nemen de opkomende economieen aan tafele en gaan onderhandelen.

Dat reflecterend naar dit onderwerp is dat we moeten toegeven dat er een opkomst is van islamitische landen...en dat betekend niet dat we allemaal met hoofddoekjes moeten lopen, maar we moeten ten eerste toegeven dat ze er zijn en bovenal dat we niet zonder ze kunnen , we zullen ten alle tijde samen door een deur moeten.

Als we dat kunnen accepteren zijn kunnen we meedoen in de nieuwe wereld economie.

Wat we nu doen is constant amerikaanse standpunten naleven, moslim dit moslim dat...enz.

De echte ondernemers zitten nu hun geld te tellen in azie en dubai, en waarom?!

Omdat we doen waar nederlanders al eeuwen goed in zijn en dat is handelen.

Aboutaleb hier in rotterdam en Obama in de VS zijnvan die voorbeelden dat er enorme veranderingen aan zitten te komen, de vraag is wat gaan wij ermee doen.

Momenteel lopen we te k*nkeren over dat ze moeten oprotten bla bla maar dat haalt niks uit.

We weten allemaal dat er een enorme grote diversiteit aan etnische groepen zijn, en daar gaan we niks aan veranderen en moeten we ook niet doen, maar we moeten de voordelen ervan nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee inderdaad. Wat weet een rechtenstudent nou ten opzichte van een Telegraaflezende koerier met onderbuikgevoelens :'(. Ohhhhh hij is van Marokkaanse komaf; pas op, hij verandert straks elke kerk in een moskee en elke blanke moet rennen voor z'n leven :aai:

Whahah idd..

Boewhoe ze gaan de wereld overnemen en beginnen bij Rotterdam :')

Bovendien is 't een amsterdammer...

Alsof dat wat uit maakt of je hier je jeugd wel of niet hebt meegemaakt :rot:

En wat als hij dat wel had meegemaakt maar dan in Amsterdam dan was het nog steeds niet goed geweest :D Het is ook nooit goed :lol:
Waarschuw beheerder
Jules Aboutaleb is de boerkameester van rotterdam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 17 oktober 2008 om 15:33:
maar we moeten er wel naartoe, want als we dat niet doen worden we overlopen door azie en rusland.

- Waar naartoe precies? (hebben we hiervoor echt andere bevolkingsgroepen Nodig?)
- Is het reëel te denken dat dit haalbaar is? (zullen de huidige probleemgroepen ooit de turbo worden achter de Nederlandse economie/bijdragen aan een betere Nederlandse samenleving?)
- Hoe denk jij dat een 'pvda-aanpak' daaraan zal bijdragen?

Op dit moment hebben die verschillende bevolkingsgroepen veelal een negatief effect op de samenleving en Nederlande economie. En een aanpak zoals pvda'er aboutaleb zich voorstelt zal dit niet verbeteren.
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 17 oktober 2008 om 15:33:
Omdat we doen waar nederlanders al eeuwen goed in zijn en dat is handelen.

'Handel' en links is geen goede combinatie.
Waarschuw beheerder
Achmed is van ONS!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 15:13:
Tja, weer een kromme vergelijking. In Melbourne hebben ze geen problemen met hele hordes Aziatische jongeren die de boel onveilig maken.

Maakt Aboutaleb de boel dan wel onveilig? :vaag:

En in melbourne hebben ze die wel btw. En wat dat met de burgermeester te maken heeft snap ik ook niet.
Ik twijfel toch ook niet aan een autochtone Burgermeester omdat de meeste autochtonen hier zwakbegaafde tokkies zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 17 oktober 2008 om 16:49:
Maakt Aboutaleb de boel dan wel onveilig?

Jij moeilijk Nederlands begrijp?

En in melbourne hebben ze die wel btw.

Bron?

En wat dat met de burgermeester te maken heeft snap ik ook niet.

Dat verbaast me nou niets :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 16:52:
Jij moeilijk Nederlands begrijp?

Wordt Aboutaleb dan geen burgermeester?

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 16:52:
Bron?

http://www.isiwebofknowledge.com/

Genoeg te vinden. Maar dat gebeurt buiten je dorp. Niets voor jou dus.
Waarschuw beheerder

Het is een duister complot tegen de hollandse medemensch
Waarschuw beheerder
Achmed is van ONS!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op vrijdag 17 oktober 2008 om 15:49:
Op dit moment hebben die verschillende bevolkingsgroepen veelal een negatief effect op de samenleving en Nederlande economie. En een aanpak zoals pvda'er aboutaleb zich voorstelt zal dit niet verbeteren.

ja dat klopt maar je spreekt nu over de problemen op micro niveau.

Maar bekijk het eens op macro niveau en je zal zien dat de problemen niet bij die vervelende marrokaantjes zitten meer

Maar op de negatieve focus die autoriteiten leggen op Moslims en sinds 9/11 is dat alleen maar erger geworden.
Ik beweer tevens niet dat we onze ogen dichtknijpen voor de knuppeltjes die de boel verzieken. Maar er is loopt van tijd een bepaalde gedachtengang gepropageerd waardoor men irrationele conclusies trekt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 17 oktober 2008 om 16:56:
Wordt Aboutaleb dan geen burgermeester?

Maakt Aboutaleb de boel onveilig? <-- dat vraag jij. Terwijl ik zei:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 15:13:
In Melbourne hebben ze geen problemen met hele hordes Aziatische jongeren die de boel onveilig maken.

Kun jij me misschien uitleggen hoe jouw vraag aansluit bij mijn opmerking? Ik denk dat zo'n beetje iedereen die opmerking wel snapt, behalve jij, en natuurlijk Skirheid. :rot:

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 17 oktober 2008 om 16:56:
Genoeg te vinden.

Ongefundeerd gelul dus. :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 14:09:

je kan mooi praten :D

maar ik heb nog even wat stukken op het internet gevonden misschien dat je dan begrijpt waarom veel mensen tegen het burgemeesterschap van een morco zijn.

Er is een heel grote groep Rotterdammers die zich in de eigen stad langzamerhand ontheemd voelt. Dat is onze achterban. Die mensen zien dat de straten worden beheerst door Marokkaans en Antilliaans tuig. Door nu een Marokkaanse burgemeester aan te stellen wordt hun gevoel van ontheemdheid alleen maar groter

logisch toch?

Pardon? Aboutaleb onderscheidde zich als wethouder in Amsterdam juist door hard uit te varen tegen Marokkaanse Nederlanders die zich misdroegen.
‘Dat is waar, hij is een houwdegen en wordt alom geprezen voor zijn harde uitspraken over Marokkanen. Terwijl onze leider Marco Pastors voor dezelfde uitspraken werd ontslagen als wethouder. Het bewijst alleen maar dat er met twee maten wordt gemeten in dit land en dat allochtonen bevoordeeld worden boven autochtonen.’

gewoon krom. dat is iets waar ik me aan erg. als een autochtoon iets zegt dan is het rascime maar wanneer meneer aubotalebnogwa het zegt is het een goeiuh politicus die zich onderscheidt van de rest. kromme teringzooi.

bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1079444.ece/Voordracht_Aboutaleb_alleen_om_Marokkaanse_afkomst

die cohen gisteren ook IN pauw en witteman. het was goed dat meneer aubotalebnogwa burgemeester werd dan zou de marokkaanse gemeenschap beter luisteren en zou een grotere impact hebben op die mensen.
het feit dat hij dat zegt verteld genoeg over dat volk:@

kijk dat ze niet luisteren naar een blanke is al erg zat maar wat wordt er tegen gedaan niks koppie thee met de marokkaanse gemeenschap. gewoon aanpakkuh die gasten. maar nee het volgende idee komt als we nou eens een marokkaan als burgermeester benoemen dan luisteren ze wel!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 17 oktober 2008 om 17:30:
Maar op de negatieve focus die autoriteiten leggen op Moslims en sinds 9/11 is dat alleen maar erger geworden.

Onzin. Die problemen waren er altijd al maar mochten niet in het nieuws verschijnen. De hele pers hangt van de linkse politiek correctheid aan elkaar. De helft van de journalisten zijn lid van de PvdA. Nu worden de problemen wel benoemd (en dan nog niet eens in de meeste gevallen) en nu blijkt dat het toch wel ERG vaak raak is met die bevolkingsgroep. Zolang je dat probleem niet benoemt, kun je er niets tegen doen, en daarom is het zo vreselijk uit de hand gelopen.

Dat gezemel over 9/11 is alleen maar het zoveelste excuus van de politiek correcte multikul maffia.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 17:38:
Onzin. Die problemen waren er altijd al maar mochten niet in het nieuws verschijnen. De hele pers hangt van de linkse politiek correctheid aan elkaar. De helft van de journalisten zijn lid van de PvdA. Nu worden de problemen wel benoemd (en dan nog niet eens in de meeste gevallen) en nu blijkt dat het toch wel ERG vaak raak is met die bevolkingsgroep. Zolang je dat probleem niet benoemt, kun je er niets tegen doen, en daarom is het zo vreselijk uit de hand gelopen.

Dat gezemel over 9/11 is alleen maar het zoveelste excuus van de politiek correcte multikul maffia.

en martial law invoeren volgens wilders is wel de oplossing?!

Ik ben geen PvdAer, en idd links heeft het laten liggen wat betreft het probleem bij de keel te pakken...

Harder aanpak is nodig maar jou moet uitersd voorzichtig zijn met uitspraken jegens moslims, want nogmaals dat zijn over een aantal jaar de nieuwe economieen.

En als we zo denigerend tegenover de gehele bevolking en hun religie staan, wordt dat niet vergeten en kunnen we als slaven de volgende decennia in.

Daarom zeg ik nogmaals accepteer nou zoals het is en pak de uitschot aan zoals ieder ander uitschot aangepakt moet worden. en pak je ze aan alsof het een jood turk of nederlander is.

IK ben ook geen voorstander van mocro's in mercedesen cl 500 en midden op de kruiskade stil staan om een praatje te maken met hun matties. Daar mik ik ook liever meteen een kogel tussen hun ogen. maar daarmee verziek je alleenmaar de situatie mee helaas

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat de mensen niet zo'n angst moeten hebben, ik denk dat hij nog wel eens wat voor Rotterdam kan betekenen, lijkt me een goede man (y)
als hij zijn werk doet is er niets aan de hand lijkt me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 19:23:
Ik vind dat de mensen niet zo'n angst moeten hebben, ik denk dat hij nog wel eens wat voor Rotterdam kan betekenen, lijkt me een goede man (y)

idd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Wat heeft ie gedaan in z'n jaren als wethouder? Wat heeft ie gedaan in z'n jaren als staatssecretaris? Noem me 1 ding wat hij bereikt heeft. Eentje maar!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:09:
maar het is toch vreemd dat er overal in europa steeds meer rechtse partijen opkomen

vind het niet zo vreemd als ik 45% belasting betaal voor een behoorlijke groep mensen die hier nog nooit een cent heeft verdiend...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Als er één schaap over de dam is, volgen er meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
'Islamitische machtsovername Rotterdam is een feit'
Uitgegeven: 17 oktober 2008 18:20
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2008 20:01

BRUSSEL - 'Marokkaan burgemeester van Rotterdam: islamitische machtsovername is een feit', schrijft Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter vrijdag boven zijn reactie op de voordracht van Ahmed Aboutaleb.

Dewinter schrijft op zijn website "dat de aanstelling van een Rotterdamse Marokkaanse burgemeester overal in Europa de arrogantie van de Marokkaanse allochtonen alleen maar zal doen toenemen".

Dewinter vindt dat "de betrokkene", die een dubbele nationaliteit heeft, op zijn minst de keuze zou moeten maken tussen de nationaliteit van het land van herkomst en de nationaliteit van het verblijfsland.

"Langzaam maar zeker komen we terecht in een apartheidssysteem met twee samenlevingen waarbij de steden overwegend door vreemdelingen en allochtonen en de rest van het land door autochtonen zullen worden bevolkt", aldus Dewinter. bron: www.nu.nl

Vlaams Blok (y), wat jammer dat een verstandige partij als dat in Nederland niet te vinden is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 21:07:
Wat heeft ie gedaan in z'n jaren als wethouder? Wat heeft ie gedaan in z'n jaren als staatssecretaris? Noem me 1 ding wat hij bereikt heeft. Eentje maar!

Blabla... wat kan het schelen of hij wat bereikt heeft in het verleden. Ik wil gewoon zo'n Marokkaan op die positie en het liefs zou het hele college uit Allochtonen moeten bestaan!

En mensen die het niet bevalt die moeten maar snel oprotten en op het platteland gaan wonen.
Stelletje racistische azijnpissers!
Voor de gene die niet vrijwillig vertrekken hebben we de methode pek en veren nog als optie om ze de stad uit te jagen.

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kots spuug kots :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 21:53:
kots spuug kots

Vergeet er geen emmertje onder te zetten. Wordt anders zo'n bende!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 21:24:
Vlaams Blok , wat jammer dat een verstandige partij als dat in Nederland niet te vinden is.

Schijnbaar hebben we daar net wat teveel verstand voor in Nederland. Zelfs Geert wil van dat tuig niks weten. ;)

Waarschuw beheerder
Achmed is van ONS!!!

Waarschuw beheerder
Een Marokkaan die werkt en nog is het niet goed. Wat een gezeik. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:06:
Een Marokkaan die werkt en nog is het niet goed. Wat een gezeik.

Ik heb liever zo'n hard werkende Marokkaan in de stad als van die blanke kansloze zeikstralen die niks uitvoeren.

Waarschuw beheerder
Rotterdam is waar Pim Fortuyn woonde en een record aantal aanhangers had, dit is dus overduidelijk een f.u.c.k. y.o.u. signaal van de overheid naar alle inwoners van Rotterdam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:26:
Rotterdam is waar Pim Fortuyn woonde en een record aantal aanhangers had, dit is dus overduidelijk een f.u.c.k. y.o.u. signaal van de overheid naar alle inwoners van Rotterdam.

Fortuyn was anders dol op Marokkaantjes hoor.
Waarschuw beheerder
Rotterdam is waar Pim Fortuyn woonde en een record aantal aanhangers had,

Verbaasd me dan ook niks. Over het algemeen is het niveau niet erg hoog in Rotterdam. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:33:

De kiezer niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:13:
hard werkende Marokkaan

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:33:

Dol is nog zacht uitgedrukt. Pim was verzot op Marokkaantjes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:57:

Hij had zich er wel in kunnen vinden. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2008 om 23:06:
Hij had zich er wel in kunnen vinden.

Dat heeft hij ook bij menig Marokkaantje gedaan. En vaak ging hij heel diep om bepaalde dingen te kunnen vinden. ;)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maroc core from rotterdam :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:12:
Ff tussendoor he, maar is er ook maar een iemand die de moeite heeft gedaan wat meer over de man te lezen?

Ik denk het niet, zijn ze te kortzichtig voor allemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat de mensen niet zo'n angst moeten hebben, ik denk dat hij nog wel eens wat voor Rotterdam kan betekenen, lijkt me een goede man

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 oktober 2008 om 11:15:
Ik denk het niet, zijn ze te kortzichtig voor allemaal

what do you see

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 21:44:
Blabla... wat kan het schelen of hij wat bereikt heeft in het verleden. Ik wil gewoon zo'n Marokkaan op die positie en het liefs zou het hele college uit Allochtonen moeten bestaan!

En mensen die het niet bevalt die moeten maar snel oprotten en op het platteland gaan wonen.
Stelletje racistische azijnpissers!
Voor de gene die niet vrijwillig vertrekken hebben we de methode pek en veren nog als optie om ze de stad uit te jagen.

En wie betaald dan jou uitkering?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 11:41:
En wie betaald dan jou uitkering?

Niemand, want ik kan prima in mijn eigen geld verdienen. ;)

Maar als ik in de toekomst beroep zou willen doen op een uitkering mag jij hem betalen. :[

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zaterdag 18 oktober 2008 om 11:49:
want ik kan prima in mijn eigen geld verdienen

Ik geloof er geen hol van.
Waarschuw beheerder
Enige vraagteken kun je zetten bij het feit dat Aboutaleb aangewezen is en misschien weinig affiniteit heeft met R'dam. Dat hij Marokkaan/moslim is behoort geen punt van discussie te zijn.

Waarom mag je wel zeggen dat ie geen afiniteit heeft met Rotterdam omdat ie amsterdammer is en niet omdat ie marokkaan is? Is toch precies hetzelfde. Als marokkaan heeft ie toch minder binding met een Nederlandse stad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 11:53:
Ik geloof er geen hol van.

OK

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:17:
Waarom mag je wel zeggen dat ie geen afiniteit heeft met Rotterdam omdat ie amsterdammer is en niet omdat ie marokkaan is? Is toch precies hetzelfde. Als marokkaan heeft ie toch minder binding met een Nederlandse stad?

Psies, en als ik nog in Nederland zou wonen en hij mijn burgemeester zou zijn, zou ik hem nooit als mijn meerdere erkennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:35:
en als ik nog in Nederland zou wonen en hij mijn burgemeester zou zijn, zou ik hem nooit als mijn meerdere erkennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:35:
Psies, en als ik nog in Nederland zou wonen en hij mijn burgemeester zou zijn, zou ik hem nooit als mijn meerdere erkennen.

Ha ok je bent dus al opgerot! Waar maak jij je dan nog druk over?

Mensen die alleen maar tegenwerken in R-dam hebben we niks aan.

Nu hebben we Ahmed! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 oktober 2008 om 21:18:
Als er één schaap over de dam is, volgen er meer.

nog meer van dat volk toe laten in de gemeentes en t parlement krijgen ze overal zeggenschap over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:43:
Een burgemeester waarvan de meeste mensen niet eens de naam uit kunnen spreken

Hoezo, zijn er zoveel mensen met een spraakgebrek in rotterdam?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 oktober 2008 om 13:01:
Sinds wanneer is geloof landgebonden?

Sinds de islam een cultureel verschil met zich meebrengt. Islamitische normen en waarden passen niet in een (westerse) beschaving. Zoals een aantal vooraanstaande politici al hebben laten zien, is de islam een achterlijke religie. De kern normen en waarden van Nederland zijn veel beter ontwikkeld dan die van de buitengewoon minderwaardige islam.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:13:
Ik heb liever zo'n hard werkende Marokkaan in de stad als van die blanke kansloze zeikstralen die niks uitvoeren.

Hardwerkende? Door positieve discrimminatie word deze kerel naar voren gebracht. Die PVDA, hebben wel een mooie structuur binnen de partij hoor. Laten we maar minderheden voortrekken, dan kunnen al die allochtonen mensjes mooi op ons stemmen en helpen we Nederland nog verder naar de pleures.

PVDA partij der volks verraders!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eyz wat is dat voor rare vlag man in je icon

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind deze vlag heel mooi

[img width=800 height=533]http://surinamenieuws.com/suriname/800px-Flag_of_Suriname_svg.png[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Top (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:43:
Mensen die alleen maar tegenwerken in R-dam hebben we niks aan.

Wat dacht je van clubjes als milieudefensie, om ziek van te worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:51:
Mijn bedrijf zit nog steeds in Nederland dus ik heb er zeker mee te maken.

Op vandaag heeft elke onnozele hals een bedrijf.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 13:21:
Zoals een aantal vooraanstaande politici al hebben laten zien

Sure! We hopen dan maar dat onze nieuwe medelanders aan de macht komen om jou van je bedrijfje af te helpen. :rot:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 oktober 2008 om 13:32:
PVDA partij der volks verraders!

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 oktober 2008 om 13:24:
Je bent een mongooltje.

Waarschuw beheerder
donateur
rellenG :honger:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Marokkaanse amsterdammerT boerkameester in Rotterdam :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zaterdag 18 oktober 2008 om 16:49:
De normen en waarden waar jij voor staat passen in onze maatschapij.

Zulke mensen zouden echt fout geweest zijn in de oorlog :yes:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op zaterdag 18 oktober 2008 om 18:01:
Zulke mensen zouden echt fout geweest zijn in de oorlog :yes:.

Beide kanten waren fout in de oorlog.

De enige goeien waren mensen die geen partij kozen en gewoon hun leven leefden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op zaterdag 18 oktober 2008 om 18:44:
mag in 2010 alweer op weekendverlof

b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schande!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 18:49:

Dat was meestal niet makkelijk als er een paar SS'ers op je stoep stonden.
Waarschuw beheerder

Mijn grootvader zat in het verzet (vervalste voedselbonnen) en ik geef hem toch echt wel meer krediet dan de viezeriken die de Joden voor een grijpstuiver aangaven bij de bezetter.
Waarschuw beheerder

de zogeheten 'schapen' van de bevolking zonder enig moraal of ethiek?
Waarschuw beheerder
PvdA'er Ahmed Aboutaleb, huidig staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, wordt de nieuwe burgemeester van Rotterdam

het is om je kapot te schamen! ben benieuwd of de dance parade nog door gaat volgend jaar, of word het nu een hoofddoek parade?

Rotterdam is waar Pim Fortuyn woonde en een record aantal aanhangers had, dit is dus overduidelijk een f.u.c.k. y.o.u. signaal van de overheid naar alle inwoners van Rotterdam

precies, het volk heb er toch niks over te zeggen, ze doen wat ze willen.
zat pas een spion van marokko bij de rotterdamse politie, geven ze een marokkaan een functie als burgemeester!:dood: kan alleen maar in nederland.
Waarschuw beheerder

Mooie instelling inderdaad :looser:

Denk dat het sowieso niet aan ons is om te oordelen wat mensen moeten doen in oorlogssituatie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zaterdag 18 oktober 2008 om 19:31:
recies, het volk heb er toch niks over te zeggen, ze doen wat ze willen.
zat pas een spion van marokko bij de rotterdamse politie, geven ze een marokkaan een functie als burgemeester!:dood: kan alleen maar in nederland.

als je Nederland zo kut vindt, doe er dan wat aan ipv kansloos kankeren hier op een forum. De gemeenteraad heeft Aboutaleb gekozen en de gemeenteraad wordt gekozen door het volk van Rotterdam.
Waarschuw beheerder
Achmed is van ONS!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 20:26:
De gemeenteraad heeft Aboutaleb gekozen

Partijpolitiek.

de gemeenteraad wordt gekozen door het volk van Rotterdam.

Ook al houdt de pvda 1 zetel, dan mogen ze nog de burgemeester leveren. :rot: Jij snapt niks van politiek, prutser. :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op zaterdag 18 oktober 2008 om 21:21:
Achmed is van ONS!!!

Je mag hem hebben. :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zaterdag 18 oktober 2008 om 21:21:
Achmed is van ONS!!!

Waarschuw beheerder
De gemeenteraad heeft Aboutaleb gekozen en de gemeenteraad wordt gekozen door het volk van Rotterdam.

iets meer dan de helft heeft gekozen voor de pvda, de 2de grote partij is leefbaar rotterdam, die hier overigens ook op tegen was!
en nee, het volk heeft niet voor achmed gekozen, maar de pvda!
als het volk had mogen beslissen over achmed, hadden ze een referendum moeten houden!
als je Nederland zo kut vindt, doe er dan wat aan ipv kansloos kankeren hier op een forum

ik vind mijn land niet kut, maar de huidige regering, en het is nog altijd mijn goed recht mijn mening te uiten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 19 oktober 2008 om 02:27:
en het is nog altijd mijn goed recht mijn mening te uiten

Tuurlijk. :yes: Ik heb het recht op blablabla. Het is ook je morele plicht om op een constructieve manier deel te nemen aan de maatschappij en niet alleen maar zo te lopen zeiken. :)

Waarschuw beheerder
Wanneer gaat hij president worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 02:10:
Je mag hem hebben.

Hebben we toch ook!

Achmed is van ONS!!! Ons Rotterdammers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 19 oktober 2008 om 02:27:
en nee, het volk heeft niet voor achmed gekozen, maar de pvda!
als het volk had mogen beslissen over achmed, hadden ze een referendum moeten houden!

Als jullie volksvertegenwoordigers voor deze man kiezen met een meerderheid heet dat toch democratie? En dat er bij een democratie mensen niet altijd krijgen wat ze willen, tsja.... dat hoort erbij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 10:50:
Achmed is van ONS!!! Ons Rotterdammers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 10:59:
jullie volksvertegenwoordigers voor deze man kiezen met een meerderheid heet dat toch democratie? En dat er bij een democratie mensen niet altijd krijgen wat ze willen, tsja.... dat hoort erbij.

en dan mag daar niet over gediscussieerd of geklaagd worden? :/

Raar idee van democratie heb je...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 10:19:

Nou aardig dat je het vraagt! Rotterdam is een tussen station over 6 jaar is hij onze nieuwe minister president! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 11:15:
Nou aardig dat je het vraagt! Rotterdam is een tussen station over 6 jaar is hij onze nieuwe minister president!

stem op achmed :cheer: hij heeft mijn stem in elk geval (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zondag 19 oktober 2008 om 11:09:
en dan mag daar niet over gediscussieerd of geklaagd worden? :/

Raar idee van democratie heb je...

waar heb ik dat gezegd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 10:50:
Achmed is van ONS!!!

Vind ik ook, Rotterdam is niet van Ahmed, maar Ahmed is van Rotterdam!!

En hij is op papier miss. deels Marokkaan, maar wij hij kiest er toch voor om zijn kennis
met Nederland te delen ipv Marokko!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 11:41:
En hij is op papier miss. deels Marokkaan, maar wij hij kiest er toch voor om zijn kennis

Zo is dat! En die azijnpissers die tegen zijn gaan maar lekker op het platte land wonen. Mensen die tegen werken hebben we al genoeg in R-dam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 11:46:
! En die azijnpissers die tegen zijn gaan maar lekker in Marokko wonen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op donderdag 16 oktober 2008 om 19:27:
Ahmed Aboutaleb is een eerlijke en oprechte vent, precies wat R-dam nodig heeft. Een betere burgemeester kan
R-dam zich niet wensen.

True true :/

Uitspraak van Mike E op donderdag 16 oktober 2008 om 19:27:
Enne na een aantal jaartjes in R-dam maken we deze meneer minister president!

Zal lastig worden, want de PvdA wordt volgens mij nooit meer de grootste partij van dit land, dan zal burgemeester Aboutaleb van partij moeten wisselen...
CDA misschien??? :nocheer:
Waarschuw beheerder
Nou ja zeg. Waarom niet op het platte land?

Waarschuw beheerder
donateur
Zo is dat! En die azijnpissers die tegen zijn gaan maar lekker op het platte land wonen. Mensen die tegen werken hebben we al genoeg in R-dam.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 oktober 2008 om 21:01:
Netelenbos is een mooi voorbeeld. Volstrekt incapabel, arrogant, wereldvreemd, en wel minister geworden. PvdA natuurlijk.

Zie Ella Vogelaar idem dito :S
Only PvdA :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aboutaleb is weliswaar op de LTS begonnen, maar heeft daarna MTS en HTS afgerond. Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan: door hard te werken kun je je opwerken naar een hoger plan .

Een hoger plan???
De definitieve Islamisering van de Nederlandse maatschappij????

:S

Geintje hoor :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 12:08:
Only PvdA

Portemonnee van de Ander. De partij die steeds met de gekste plannen komt, die een ander dan moet betalen. Hoofddoel is het faillissement van Nederland, hetgeen moet gebeuren met bodemloze putten en potverteren. De rampzalige periode van na sinterklaas den Uyl heeft veel Nederlanders bang gemaakt voor de PvdA. Daarom zijn nu vooral de allochtonen de doelgroep. Aanvoerder is Wouter Bos, de man met die smerige glimlach alsof hij wat te verbergen heeft.

Schokkend: Met de VARA heeft de PvdA het machtigste propaganda-apparaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NRC/Volkskrantlezers stemmen zelden op Wilders, terwijl hij het goed doet bij Telegraaflezers. Rara hoe kan dat?

Euhhhhh, misschien omdat de NRC/Volkskrantlezers niet in de wijken wonen waar veel van de stemmers van Wilders wel wonen???
En vaak zijn dat de wijken met veel allochtonen, criminaliteit, overlast en achterstand :rot:

Hier antwoord op je vraag :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb niets tegen de Telegraaf omdat die krant gewoon inspeelt op een behoefte. Net zoals Hart van Nederland dat doet.

Und Geenstijl.nl :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 17 oktober 2008 om 09:38:

Mee eens, de partij die bij de laatste verkiezingen het meest heeft verloren heeft drie burgemeesters geleverd aan de drie grooste steden van dit land :/
Een beetje krom in mijn opinie en heeft weinig met democratie van doen, maar goed :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 11:56:
Nou ja zeg. Waarom niet op het platte land?

Omdat ik hier geen azijnpissers uit de randstad wil hebben, die gaan al zeiken als mijn buurman de boer om 5 uur s'ochtends de tractoren gaat starten.
En lopen zeiken als hier de plaatselijke jeugd gaat hangen en een flesje bier gaat opentrekken.
Nog niet te denken aan de vergunningen die worden geweigerd als we weer eens een schuurfeest wilen houden of een buurtbbq.

En die serre achter mijn huis is dan ook gelijk landsschaps en uitzichtvervuiling.

Nee geen azijnpissers op het platteland, ik ga een partij starten, met een marokkaanse nederlander aan het hoofd die dat tegen moet houden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 12:12:
Wouter Bos, de man met die smerige glimlach

[img width=325 height=450]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/Bos_Dutch_politician_kabinet_Balkenende_IV.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 12:42:
Omdat ik hier geen azijnpissers uit de randstad wil hebben, die gaan al zeiken als mijn buurman de boer om 5 uur s'ochtends de tractoren gaat starten.
En lopen zeiken als hier de plaatselijke jeugd gaat hangen en een flesje bier gaat opentrekken.
Nog niet te denken aan de vergunningen die worden geweigerd als we weer eens een schuurfeest wilen houden of een buurtbbq.

En die serre achter mijn huis is dan ook gelijk landsschaps en uitzichtvervuiling.

Ja dan! Moeten die azijnpissers maar lekker in Marokko gaan wonen. Maar dan wel een labeltje eraan vastmaken waarom ze daar moeten gaan wonen. Scheelt weer op de reiskosten. Een enkeltje is immers goedkoper dan een retourtje. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De andere keuze was toen Ralph Pans

Voor Annemarie Joritsma nog de burgervader van de gemeente Almere :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SMOKERS op vrijdag 17 oktober 2008 om 15:48:
boerkameester van rotterdam

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 17 oktober 2008 om 19:09:
IK ben ook geen voorstander van mocro's in mercedesen cl 500 en midden op de kruiskade stil staan om een praatje te maken met hun matties

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op vrijdag 17 oktober 2008 om 22:57:

Marokkaanse schandknaapjes die hun reet aan Pim en andere oudere heren verkochten, om met het zuurverdiende geld dure merkkleding zoals Armani en Versaci te kopen en stoer op een scooter rondrijden :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 oktober 2008 om 11:15:

Is niet zijn CV, maar die van Klaas de Wit :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 13:17:
Marokkaanse schandknaapjes die hun reet aan Pim en andere oudere heren verkochten, om met het zuurverdiende geld dure merkkleding zoals Armani en Versaci te kopen en stoer op een scooter rondrijden

het evenbeeld van jou dus aandacht vrager.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 14:27:
het evenbeeld van jou dus aandacht vrager.

Totaal niet waar wat je nu zegt. Hoe kom je daar nu bij. Leg eens uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 14:31:
Totaal niet waar wat je nu zegt. Hoe kom je daar nu bij

ach meneer doet nogal een hoop aan vlopjes uitdelen.

Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 14:31:
Leg eens uit?

zal verder maar niet te veel uitleg geven :d hij bezorgt je zo een vakantie van een paar dagen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:nosmile:

Waarschuw beheerder
ja zkkrs :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 12:16:
Euhhhhh, misschien omdat de NRC/Volkskrantlezers niet in de wijken wonen waar veel van de stemmers van Wilders wel wonen???
En vaak zijn dat de wijken met veel allochtonen, criminaliteit, overlast en achterstand

Het grappige is dat Wilders voor de rest gewoon een keiharde VVD'er is en white trash sociaal-economisch gezien bepaald niet tegemoet komt met zijn standpunten. Maar zij zijn te slecht geïnformeerd om dat te weten, dus stemmen ze er toch op. Indirect schieten ze zichzelf dus in de voet :lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op zondag 19 oktober 2008 om 18:45:
Indirect schieten ze zichzelf dus in de voet

Tokkies en denken! Dat is zo'n ding weet je. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 14:38:
ach meneer doet nogal een hoop aan vlopjes uitdelen.

Gezien je uitspraken zal je ze wel verdient hebben. Die ouwe is trouwens sportiever dan je denkt. Dus ga nou niet lopen klagen waswijf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 18:50:
Gezien je uitspraken zal je ze wel verdient hebben.

:yes:

Die ouwe is trouwens sportiever dan je denkt.

(l)

Dus ga nou niet lopen klagen waswijf.

Idd :looser:

Uitspraak van hardworkdedication op zondag 19 oktober 2008 om 18:45:
Het grappige is dat Wilders voor de rest gewoon een keiharde VVD'er is en white trash sociaal-economisch gezien bepaald niet tegemoet komt met zijn standpunten.

Niemand in de politiek kan voor 100% voldoen aan alle eisen elk burger uitzonderlijk (dus ook Wilders niet), maar Wilders benoemd wel de problemen waar veel burgers in dit land dagelijks mee te maken krijgt!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 18:47:
Tokkies en denken! Dat is zo'n ding weet je.

Tokkies... Daar moet ik altijd aan denken als ik zo'n kraampje van de SP zie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 19:09:
Niemand in de politiek kan voor 100% voldoen aan alle eisen elk burger uitzonderlijk (dus ook Wilders niet), maar Wilders benoemd wel de problemen waar veel burgers in dit land dagelijks mee te maken krijgt!

En is voor afschaffing van huursubsidie en het minimumloon. Daar heb ik persoonlijk geen last van, maar veel Wilders-stemvee juist wel :lol:.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van hardworkdedication op zondag 19 oktober 2008 om 19:21:
En is voor afschaffing van huursubsidie en het minimumloon. Daar heb ik persoonlijk geen last van, maar veel Wilders-stemvee juist wel .

Huursubsidie is ook idioot. Belastingverlaging en weg met die subsidie. Jij snapt dat niet he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 19:27:
Huursubsidie is ook idioot. Belastingverlaging en weg met die subsidie. Jij snapt dat niet he?

Leer lezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 10:19:

Ik wou eigelijk hierom lachen, toen dacht ik jezus alles kan hier in dit fucked up zooitje wat nederland heet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 oktober 2008 om 12:16:

Daar sla je de plank behoorlijk mis

ff een stukje uit een onderzoek

het Nationaal Kiezersonderzoek 2006 - uitgevoerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek en politicologen van diverse Nederlandse universiteiten - blijkt dat de Partij voor de Vrijheid (PVV) relatief gezien de grootste aanhang heeft in het zuiden en oosten van het land. Dat schrijft dagblad Trouw vandaag in een tweetal artikelen gewijd aan de opkomst van Geert Wilders. Daaruit blijkt ook dat Wilders met zijn harde taal meer jongeren (tot 34 jaar) trekt dan ouderen.

De PVV kreeg bij de laatste Kamerverkiezingen opvallend veel stemmen van plattelandbewoners en van inwoners uit Limburg en de oostelijke provincies. Van alle Nederlanders stemden 7% van de mannen op de PVV, tegen 4% van de vrouwen. Verder valt op dat een groot deel van zijn aanhang een relatief lage opleiding heeft en geen religie (geloof) aanhangt. Ook stemde 7% van de alleenstaanden op Wilders, tegen 4% van de gehuwden. Van de niet-westerse allochtonen stemde 2% op Wilders, tegen 5% autochtonen. Daarmee heeft de partij van Wilders overigens niet de laagste steun van niet-westerse allochtonen, want de ChristenUnie had slechts 1% steun onder die groep.

Waarschuw beheerder
De Pvv is een ander topic. :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 20:30:
De Pvv is een ander topic

Eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 20:46:
kijk je te vaak in de spiegel gaat hem in ze aars neuken pisvlek.

Zeg net de PVV is een ander topic. :bye:
Waarschuw beheerder
Ahmed Aboutaleb

*houd zich in*

heb geen zin in een ban
Waarschuw beheerder
Zo is dat! En die azijnpissers die tegen zijn gaan maar lekker op het platte land wonen. Mensen die tegen werken hebben we al genoeg in R-dam

als je zo van achmed houd, zijn de bergen in marokko vast de ideale plek voor jou om je hut neer te zetten, en een voor jou ideaal leven op te bouwen! heb je allemaal achmeds om je heen, wat zal jij je dan een gelukkig mens voelen.

wie zeg dat hij de informatie die hij vergaard als burgemeester niet door speeld aan marokko? zat toch ook een spion voor marokko , bij de rotterdamse politie.
en bovendien mag zijn dochter niet thuis komen, met een niet-moslim!dus hij vind het moslim zijn belangrijker, dan alle andere geloven, culturen.
Dus als hij speciaal burgemeester wil zijn, past hij het beste in een moslimland.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van basedrum op maandag 20 oktober 2008 om 01:05:
als je zo van achmed houd, zijn de bergen in marokko vast de ideale plek voor jou om je hut neer te zetten, en een voor jou ideaal leven op te bouwen! heb je allemaal achmeds om je heen, wat zal jij je dan een gelukkig mens voelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 19 oktober 2008 om 20:49:
Zeg

ik zeg bijdeze dit land is niet bestemd voor jou :bye:
Waarschuw beheerder
Ik zie zelf liever geen linkse burgermeester en al helemaal geen allochtone. Moet er niet aan denken dat Groningen een Amsterdammer als burgermeester krijgt.

Maar na al die reacties hier gelezen te hebben ben ik blij dat een Aboutaleb burgermeester van Rotterdam is geworden.

Net goed voor jullie :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 20 oktober 2008 om 11:31:
na al die reacties hier gelezen te hebben ben ik blij dat een Aboutaleb burgermeester van Rotterdam is geworden.

Ik zie zelf liever geen linkse burgermeester en al helemaal geen allochtone

Dat laatste zegt zo'n beetje iedereen in dit topic, wat maakt jouw reactie beter dan?

Waarschuw beheerder
Ik zie zelf liever geen linkse burgermeester en al helemaal geen allochtone

dat vind ik een opmerkelijke uitspraak van je knoalster, niet direct dat je geen linkse wilt hebben, maar dat je er eventueel bezwaar tegen zou hebben als de burgemeester van allochtone afkomst zou zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 20 oktober 2008 om 11:36:
Dat laatste zegt zo'n beetje iedereen in dit topic, wat maakt jouw reactie beter dan?

Ik geef gewoon voorkeur. Zijn afkomst boeit me niks en religie al helemaal niet. Daar komen de meest achterlijke reacties uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 11:39:
dat vind ik een opmerkelijke uitspraak van je knoalster, niet direct dat je geen linkse wilt hebben, maar dat je er eventueel bezwaar tegen zou hebben als de burgemeester van allochtone afkomst zou zijn.

Een allochtone Rotterdammer ja. Als Rotterdammer zou ik liever een Rotterdammer als burgermeester zien. Iid geval iemand die iets met de stad heeft.
Wallage is ook geen geboren Groninger maar heeft meer met de stad dan Aboutaleb ooit met Rotterdam zal hebben. Dat jij Jood is en zijn oma uit Duitsland komt boeit me geen hol.

En dat Aboutale het waarschijnlijk allemaalwel goed gaat doen staat er ook los van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op maandag 20 oktober 2008 om 11:44:
Wallage is ook geen geboren Groninger maar heeft meer met de stad dan Aboutaleb ooit met Rotterdam zal hebben.

Dat zie je toch echt verkeerd. Het aantal niet-westerse allochtonen in Rotterdam bedraagt bijna 50%. Dus de nieuwe burgemeester heeft heel veel met die stad, of in ieder geval met zo'n beetje de helft van z'n inwoners. Die hebben namelijk OOK niks met Rotterdam. :rot:

Ik kijk al vol verwachting uit naar de eerste openbare steniging op de Blaak. :honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 17:06:
Ik kijk al vol verwachting uit naar de eerste openbare steniging op de Blaak.

zodra de Red Apple af is wordt er iemand van het dak afgegooid :P
Waarschuw beheerder
En dat Aboutale het waarschijnlijk allemaalwel goed gaat doen staat er ook los van.

En als hij het niet goed doet , zetten we hem op de transferlijst naar Groningen. ;)

Trouwens voor de toekomst dicht ik hem zelfs premierschap van Nederland toe. Dan is hij echt voor ons allemaal! Nu is hij alleen nog ff voor Rotterdam. :cheer:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens de opinie peiling van maurice de hond, is de meerderheid van de nederlanders voor leers, maar dit pas niet in de propaganda van de pvda! vandaar dat ze geen referendum wilde houden!:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op maandag 20 oktober 2008 om 17:39:
Trouwens voor de toekomst dicht ik hem zelfs premierschap van Nederland toe. Dan is hij echt voor ons allemaal!

Grapjas. Een premier met een Marokkaans paspoort. Ga toch buiten spelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 19:34:
Grapjas.

Nu de notoire allochtonenhaters een beetje van de schrik zijn bekomen kunnen ze alvast wennen aan het idee dat wij over 6 jaar een premier hebben met een Marokkaans paspoort. ;)

Dan is hij echt van ons allemaal! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op maandag 20 oktober 2008 om 19:51:
Dan is hij echt van ons allemaal!

Volgens mij is ie al van ons, want wij betalen z'n salaris. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 oktober 2008 om 19:52:
Volgens mij is ie al van ons, want wij betalen z'n salaris.

Nou dan zijn we er toch uit. Kan deze man zijn werk doen in Rotterdam. :)

Wellicht is nu het moment van de intregratie aangebroken!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mike E op maandag 20 oktober 2008 om 19:56:
intregratie

Waarschuw beheerder
Halal.
Waarschuw beheerder
Tja, halal!

Waarschuw beheerder
baan als wethouder niet af gemaakt, baan als staatsecretaris niet af gemaakt, baan als burgermeester?

Deze man wordt over 2 jaar de opvolger van dagobert Bos..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Danamylo op maandag 20 oktober 2008 om 23:21:
baan als wethouder niet af gemaakt, baan als staatsecretaris niet af gemaakt, baan als burgermeester?

Deze man wordt over 2 jaar de opvolger van dagobert Bos..

Leuk man, krijgen we een Marokkaanse sinterklaas ipv een Turkse.
Waarschuw beheerder
Met een beetje meer ruchtbaarheid in Marokko aan de vliegende carrière van onze Aboutaleb hebben we over drie jaar heel Marokko hier wonen die allemaal burgemeester willen worden. Fijn toch!

Enne voor alle tegenstanders van onze nieuwe burgervader eerst dachten de mensen ook dat de aarde plat was. ;)

Waarschuw beheerder
Ik zie zelf liever geen linkse burgermeester en al helemaal geen allochtone. Moet er niet aan denken dat Groningen een Amsterdammer als burgermeester krijgt.

MOet ik dan mensen er nog op attent maken dat Amsterdam allemaal burgemeesters hadden die Joods waren en bovenal een Joods paspoort en dus ook loyaal zijn aan hun land.

En joden waren ook geen lievertjes, Ze waren altijd wel betrokken in confliten in de historie.

Maar daar hoor je niemand over!

Maar tis precies hetzelfde.

Dit is pure afleiding naar zaken die totaal irrelevant zijn...want er staan veel belangrijke dingen die aandacht verdienen maar dat krijgt geen aandacht en nu worden burger lekker zoet gehouden met een discussie.

Schei toch allemaal uit.

Heel Marrokko komt niet in rotterdam door die Aboutaleb!!! :[

Ze zijn er al jaren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 21 oktober 2008 om 08:34:
Met een beetje meer ruchtbaarheid in Marokko aan de vliegende carrière van onze Aboutaleb hebben we over drie jaar heel Marokko hier wonen die allemaal burgemeester willen worden. Fijn toch!

Weet je wat dat betekend.

Marokko is een snel opkomend vakantieland, Nederlanders kunnen daar dan straks voordelig van gebruikmaken, een vliegtuigticket is dan straks in principe niet meer dan een binnelands vluchtticket B)

Marokkanen kunnen hier kreperen van de ijzige kou en natte weer, terwijl wij nederlanders lekker in de zon kunnen bakken tussen de kamelen en palmbomen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 08:58:
Nederlanders kunnen daar dan straks voordelig van gebruikmaken

Dat wil ik helemaal niet. :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:06:
Dat wil ik helemaal niet.

Je hebt in nederland ook niks te willen, je moet maar slikken wat de regering je voorschoteld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 21 oktober 2008 om 08:45:
MOet ik dan mensen er nog op attent maken dat Amsterdam allemaal burgemeesters hadden die Joods waren en bovenal een Joods paspoort en dus ook loyaal zijn aan hun land.

Wel meer steden. En religie is idd irrelevant maar daar heb ik toch ook niks over gezegd? Het waren voor een groot gedeelte wel Amsterdammers.

En een Joods paspoort bestaat niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:36:

nee idd niet zoals het zo gezegd is maar ze dragen sowieso sympathie naar hun volk en achterban plus alle extra's joden voor elkaar krijgen.

maar tis allebei hetzelfde principe maar niemand begint daarover en klaagt daarover.

Wilders is zelf de grootste jood en joden en moslims is vuur en water.

Wilders gaat niets voor niets het moslim zwartmaken voor alles en nog meer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:36:

klopt niet helemaal :)

Elke jood op Aarde kan in principe een Israelisch paspoort aanvragen, mits diegene iets met Israel heeft.

Waarschuw beheerder

Dat is juist het belangrijkste: dat hij de functie goed uitoefent. Waar hij vandaan komt maakt geen hol uit als hij bestuurlijk maar groot genoeg is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 08:58:
Marokko is een snel opkomend vakantieland, Nederlanders kunnen daar dan straks voordelig van gebruikmaken, een vliegtuigticket is dan straks in principe niet meer dan een binnelands vluchtticket

Als we dan cultureel en zakelijk zo met elkaar verbonden zijn is dat toch mooi meegenomen. Het vliegen is toch al zo duur. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:47:
nee idd niet zoals het zo gezegd is maar ze dragen sowieso sympathie naar hun volk en achterban plus alle extra's joden voor elkaar krijgen.

maar tis allebei hetzelfde principe maar niemand begint daarover en klaagt daarover.

Omdat ze misschien toch inzien dat het belachelijk is. Anders kunnen we ook niemand aanstellen wegens duitse achtergrond want wie-weet-komen-we-ooit-weer-in-oorlog-blablabla.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:55:
Elke jood op Aarde kan in principe een Israelisch paspoort aanvragen, mits diegene iets met Israel heeft.

Mits diegene Jood is. Echte oorlspronkelijke Israeliers hebben dat recht niet eens omdat ze niet Joods zijn.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:04:
Dat is juist het belangrijkste: dat hij de functie goed uitoefent. Waar hij vandaan komt maakt geen hol uit als hij bestuurlijk maar groot genoeg is.

Uiteindelijk wel, maar dit sotnd los van mijn voorkeur. Extreem Rechts kan het ook goed doen, maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:08:
Als we dan cultureel en zakelijk zo met elkaar verbonden zijn is dat toch mooi meegenomen. Het vliegen is toch al zo duur.

Schijnt een mooi land te zijn, flink mooie en luxe hotels daar volgens de silverjet reisgids.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:15:
Schijnt een mooi land te zijn, flink mooie en luxe hotels daar volgens de silverjet reisgids.

Die mooie hotels staan toch overal is geen echte vakantie. JWT! Maar een mooie rif trip is misschien een idee. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 09:29:
Je hebt in nederland ook niks te willen, je moet maar slikken wat de regering je voorschoteld.

En dat is nog het meest frustrerende aan alles. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 21 oktober 2008 om 10:30:
Die mooie hotels staan toch overal is geen echte vakantie. JWT! Maar een mooie rif trip is misschien een idee.

Je moet toch ergens overnachten als je een sahara survival doet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 11:16:
Je moet toch ergens overnachten als je een sahara survival doet?

Sure. Maar de Marokkaanse gemeenschap is daar gastvriendelijk dat je gewoon bij hun thuis kan overnachten. En als je zegt ik vriend van Ahmed Aboutaleb, woon je zelfs voor nope. (y) :p

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 21 oktober 2008 om 11:23:
Maar de Marokkaanse gemeenschap is daar gastvriendelijk dat je gewoon bij hun thuis kan overnachten

ja maar ben west europeaan, dus wil een beetje luxe he B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 11:28:
ja maar ben west europeaan, dus wil een beetje luxe he

Uitspraak van Mike E op dinsdag 21 oktober 2008 om 11:23:
sahara survival doet?

Dat kan niet met luxe! JWT ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 21 oktober 2008 om 08:45:
En joden waren ook geen lievertjes, Ze waren altijd wel betrokken in confliten in de historie.

Maar daar hoor je niemand over!

Ik ben benieuwd? Noem er eens vijf?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 21 oktober 2008 om 11:38:
Dat kan niet met luxe! JWT

dagtrip survival en ze hebben onderweg een sahara 5 sterren hotel B)

Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 21 oktober 2008 om 11:39:

ze hebben toch al die egyptenaren verdronken in de rode zee?
Waarschuw beheerder
Ahmed Aboutaleb is zo SEXY!!!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goede man hij!
Waarschuw beheerder
echt fucked up
Waarschuw beheerder

Allen Greenspan manipulist van de kapitaalmarkt en tevens president van de FED is een jood.

Warren Buffet "belegger" uitbuiter van de kapitalisme is een Jood.

De macht van de joodse lobby als Rothschild, Rockefeller, Warburg en J.P. Morgan.

Dit was alleen het financiele hoekje waar de Joden op magistrale wijze heel erg rijk van zijn geworden. En vandaag de dag de meest prominente personen de hoogste posities bekleden in het nu nog machtigste land ter wereld...de Verenigde Staten van Amerika.

Of de werkwijze van Rockefeller nou zo goed is mag je zelf concluderen door er maar eens in te verdiepen.

Waarom denk je overigens dat als Israel bedreigd word aangevallen te worden een volledig arsenaal wapens van de VS klaar staan om Israel te beschermen?
Waarschuw beheerder

Laos
Cambodia
Vietnam
Angola
Indonesie
Oost Timor
Chili
Argentinie
En meer..

En dan heb ik het nog maar over medeplichtigheid van 1 man. Dat ie Jood is doet er niet toe.. maar je vroeg er zelf om. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ethisch gezien is het natuurlijk heel mooi goed te praten en erg leuk zo'n marokkaanse pvda burgemeester. Komt er alleen wel op neer dat het waarschijnlijk weer een stap(je) verder komt in de verloedering van Rotterdam. En met elke stap wordt het moeilijker dit later recht te zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op donderdag 23 oktober 2008 om 17:09:
Ethisch gezien is het natuurlijk heel mooi goed te praten en erg leuk zo'n marokkaanse pvda burgemeester. Komt er alleen wel op neer dat het waarschijnlijk weer een stap(je) verder komt in de verloedering van Rotterdam. En met elke stap wordt het moeilijker dit later recht te zetten.

Schei toch uit man, of dat het nu allemaal zo goed is geweest.

Abutaleb heeft niet bijgedragen aan alle ellende nu in rotterdam dus het is al een flinke klerezooi...

Ten 2e je kan er niks meer aan veranderen dus beter maakt je en iedereen er maar het beste ervan en dat houdt in dat je niet naar een pepernoot moet luisteren genaamd Wilders want die maakt het allemaal nog erger.
Waarschuw beheerder
Ahmeeeed :D

:respect: :respect:

beter was die naar utca gekomen, wolfsen past beter bij roffa,dan konden we tenminste weer lekker rustig hangen hier in de buurt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 23 oktober 2008 om 18:52:
Schei toch uit man, of dat het nu allemaal zo goed is geweest.

Abutaleb heeft niet bijgedragen aan alle ellende nu in rotterdam dus het is al een flinke klerezooi...

Ten 2e je kan er niks meer aan veranderen dus beter maakt je en iedereen er maar het beste ervan en dat houdt in dat je niet naar een pepernoot moet luisteren genaamd Wilders want die maakt het allemaal nog erger.

-Ik zeg dat de verloedering van Rotterdam onder aboutaleb waarschijnlijk weer een stapje verder komt

-Je er aan overgeven is inderdaad de makkelijkste en lafste optie

-Ik stem zeker niet op een figuur als wilders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op donderdag 23 oktober 2008 om 19:18:
-Je er aan overgeven is inderdaad de makkelijkste en lafste optie

Nee ik zeg dat je erbij moet neerleggen dat de Aboutaleb burgemeester wordt van Rotterdam, dan kan je van een brug afpringen of in je nakie over de lijnbaan lopen maar Aboutaleb is en blijft de nieuwe burgemeester.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 23 oktober 2008 om 19:27:
Nee ik zeg dat je erbij moet neerleggen dat de Aboutaleb burgemeester wordt van Rotterdam, dan kan je van een brug afpringen of in je nakie over de lijnbaan lopen maar Aboutaleb is en blijft de nieuwe burgemeester.

Nam aan dat je met 'je kan er niks meer aan veranderen dus maak er het beste van' doelde op 'alle ellende nu in Rotterdam/probleemgroepen'
vandaar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op donderdag 23 oktober 2008 om 19:33:
Nam aan dat je met 'je kan er niks meer aan veranderen dus maak er het beste van' doelde op 'alle ellende nu in Rotterdam/probleemgroepen'
vandaa

Nee daar moet je idd niet bij neerleggen die moet je aanpakken en daar moet alles ervoor uit de kast halen van die gasten een trap geven onder hun kont richting Maarakech tot helpen ze iets nuttigs te doen tot ermee te praten.