Partyflock

Forumonderwerp · 1032810
8 volgers · 46467x bekeken
Betreft: stad: Ibiza

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ibiza 2010" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
De Beheerder van Ibiza Topic 2006 heeft de moeite genomen om het 2009 topic te openen, want een 6 is tenslotte een 9 (als je 'm omdraait):-S

DC-10 Dicht...
Geen Afters meer...
...en Nóg Meer Italianen...
Een Gemeentebeleid om Ibiza om te toveren naar een St.Tropez/Marbella...

Moeten wij trouwe ibizatopiclezers en lezeressen, maar zeker ook Ibizagangers, ons nog wel begeven op het peperdure doch fijnste eiland van de Balearen?

Rioleer hier uw feitelijk onderbouwde meningen aangaande bovenstaand onderwerp. Ook nieuwtjes zijn meer dan welkom.
De nieuwelingen kunnen wellicht eerst het ibiza2008 topic lezen hier:
https://partyflock.nl/topic/974964:IBIZA_2008
Omdat velen alsmaar vragen over prijzen etc hier de prijslijst:
Viptafel Pacha 600€ (4 pers + 2 fles sterk incl frisdrank)
Bier clubs 10/12€
Water 10€
Baco e.d. 16€
Redbull Wodka 20€
Entree Clubs 20/35/55/70€
Vluchten +/- 320€
Villa 8 pers +/- 7000€ per 2 weken
Muziek: http://www.ibizaglobalradio.com/radio.htm
Line-ups: http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_i.htm
alvast wat plaatjes
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00294d6ca7b3ef481a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8MQI4HF.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=00021a090004ea12007494e01a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NR476NO4[/img]
[img width=500 height=333 cacheid=001011f9002cb4ff3b1e32e31a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ORPRECRT.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000809a50015ed519175f3741a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZ4BV8Z6.jpg[/img]
[img width=500 height=333 cacheid=0008097f0015ed1179e8e8001a025932e3]http://www.mijnalbum.nl/Foto-3688PTQI.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey langlopende welles-nietes spelletje tussen de locale overhden en de eigenaar van DC10 is kort voor aanvanf van de her-opening weer opgelaaid. Dit artikel komt uit de Ibiza-sun:

Permit Problems

Last week the Island Council announced that it would be difficult for DC-10
to obtain the necessary licenses to re-open.

The club was shut down last year after a two-year battle with the authorities
for exceeding their legal capacity, and has not opened during the 2009 season.

The owners have tried over the last two years to obtain licenses which would see
several extensions to the club made legal, something which is proving difficult.
According to the Town Hall the club has a license for the main building
and a covered terrace, but all the additions which have been made over the years,
have been carried out without the necessary permits.

Island Councillor Miquel Ramon insisted last week that the decision
had not yet been made, and that his administration had asked the owners of the club
for more information.
However, he said the mere fact the building stood within an area classified as rustic,
and so close to the ses Salinas natural park,
made it difficult for a license to be granted.

The club was closed back in October 2008 after the Town Hall of San Jose
decided the establishment would have to comply with the latest in a long line
of sanctions it had received.
Unfortunately, the last was a €300,000 fine and closure for one year.
This followed a brief closure at the beginning of the year.

The entire list of judicial decisions revolved around the 65 person capacity
the club has, a number which is exceeded every time it opens.

The issuing of a license was the only realistic hope of the club ever opening again,
something which is now looking ever less likely.

Meanwhile, the Town Hall rejected a proposal on Thursday to allow clubs
to open longer hours.
They are currently able to open for 14 hours,
while music venues are allowed two hours more.
However, the option has been thrown out, with Councillor Paquita Ribas
claiming legislation across the island was now in place which has been agreed
by all of the Town Halls, and now would not be the right time to break this consensus.
..."

Waarschuw beheerder
Heerlijk filmpje!

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Niceeeeeeeee!
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 1 oktober 2009 om 10:30:
:
hier een leuk filmpje van Cocoon dinsdagochtend 11 uur in Amnesia

vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 30 september 2009 om 13:46:
Gaat er iemand nog ff een potje roeien in de Gashouder?
Ik sowieso op zaterdag

ik ook:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 1 oktober 2009 om 10:30:
voor diegene met facebook:
hier een leuk filmpje van Cocoon dinsdagochtend 11 uur in Amnesia
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=1228478027395

Je moet ook ff de volgende filmpjes kijken van die bopsa.
Dus als je op de link klikt, dan zie je het filmpje en rechts boven klikken op volgende, etc.
zitten ook filmpjes tussen van o.a. Afters met Sven Väth, en compleet van de kaart (loco) rijden in je Hummer door IBZ stad... moeite waard om te zien :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 16 oktober 2008 om 13:24:
Villa 8 pers +/- 7000€ per 2 weken

Waarschuw beheerder
Ik ga volgend jaar sowieso niet naar IBZ... ik ben bang dat het volgend jaar stikt met Nederlanders die nu naar ibz 24/7 kijken... Zit je volgend jaar echt in salou/lloret of kreta met Nederlanders en Engelsen.. lekker dan.
Waarschuw beheerder
donateur
zal allemaal wel meevallen..
Werkzaam bij tech.fabrik
Waarschuw beheerder
De gemiddelde nederlander zal snel afhaken na het zien van de gemiddelde kosten
Als advertentie: 'Ibiza beleef het, maar wel 10 euro voor een biertje!'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToTaL op vrijdag 2 oktober 2009 om 20:06:
Als advertentie: 'Ibiza beleef het, maar wel 10 euro voor een biertje!'

is sowieso de reden dat ik er niet meer heen ga :no: als ik ga wil ik volle bak gas en niet op mijn geld te hoeven letten :no: en dat is daar haast onmogelijk als je niet enorm veel te besteden hebt :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToTaL op vrijdag 2 oktober 2009 om 20:06:

De gemiddelde Nederlander eet om 6 uur en geeft 1 koekje bij de thee..

Mensen betalen tegenwoordig geld om ergens te zijn.. en betalen ter plekke niets meer. Overigens is niet overal een biertje 10 euro.. De meesten, en zo heb ik mijn vakantie ook betaalbaar gemaakt, kopen gewoon drank in supermarkten. Ik hoef ook niet moeilijk veel te zuipen.

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 2 oktober 2009 om 20:08:
als ik ga wil ik volle bak gas en niet op mijn geld te hoeven letten :no: en dat is daar haast onmogelijk als je niet enorm veel te besteden hebt :no:

1: Wat dacht je van studenten als mijzelf of stefotronic..? Denk dat jouw inkomen wel hoger is dan die van ons.. tenzij je echt niet verder dan lbo bent gekomenn en nu op de broodafdeling van de lidl staat.. parttime..

Waarom zou je uberhaubt volle bak willen gaan? Niemand verplicht jou om ELKE dag uit te gaan.. 45 euro entree voor een feest te betalen... Niemand vraagt jou om 10 baco's te drinken.. Dat doe je toch echt zelf.. Je vakantie stippel je zelf uit en jij bent de baas over je eigen geld.

Voor mij is Ibiza toch anders dan 'volle bak gas' en 10 euro voor een bierie betalen.. Volgens mij kan je voor redelijk goedkoop tapa's eten met overheerlijke sangria.. Volgens mij kan je overheerlijk genieten aan het strand (kostenloos) en er zijn er nog genoeg die ik daar nog niet heb gezien.. Hoe bedoel je veel geld besteden?

Om terug te komen op die Nederlanders.. misschien zal het wel meevallen. Maar er wordt wel veel gepromoot voor Ibiza.. en als het niet de feesten zijn.. dan is het wel de yogashit ofzo.
Waarschuw beheerder
Ik ben het met je eens dat Ibiza steeds vaker op de Nederlandse tv komt, zeker nu er een volledig programma aan gewijd is.

Maar denk je nu echt dat de mensen die normaliter naar Lloret/Salou/Chersonissos gaan (= om tussen landgenoten te zitten, Darkraver/Deepack/Zany te zien draaien, bij Friet van Piet te eten en naar low budget kroegen gaan) volgend jaar ineens naar Ibiza gaan na het zien van de beelden op tv (= Armin @ Amnesia, een optocht met travestieten @ Ibiza-Stad en een interview met de Flamenco legend Paco Fernandez)?

Daarvoor is de gemiddelde Nederlander in mijn ogen veel te bekrompen....
Ik denk dat het daarom allemaal wel mee zal vallen :-)
Waarschuw beheerder
We komen net van het terras (ontbijt na stappen) en betaalden er 1,25 voor een kop koffie. Een croissant koste 1,50 en verse jus 2 euro. Belachelijk duur is dus klinklare onzin.
In de clubs is het wel duur, maar dat weet je vantevoren.
Ibiza zal nooit Nederlandse toestanden krijgen, tenslotten komje hier nou eenmaal lastig met de bus van Peter Langhout.
Wisten jullie dat het percentage toeristen hier op het eiland van Nderlandse afkomst 4,8% vertegenwoordigt? Gaat helemaal nergens over dus!

De laatste update van DC10: in het pand zelf is het druk. Veel personeel wat druk doende is. Ik wilde achter nog evn foto's maken maar werd weggestuurd door security. Die zitten er dag en nacht op te passen.
Hier de foto's van de parking ernaast waar het allemaal moet gaan gebeuren voor 50 eurie pp

[img width=800 height=600]http://www.superdumpert.nl/images/767_dc1001.jpg[/img]

[img width=800 height=600]http://www.superdumpert.nl/images/655_dc1002.jpg[/img]

[img width=800 height=600]http://www.superdumpert.nl/images/530_dc1003.jpg[/img]

Dit was BoraBora vanmiddag. Een stuk rustiger dan midden in het seizoen, maar zeker niet minder gezellig. Voornamelijk Spanjaarden:
[img width=800 height=600]http://www.superdumpert.nl/images/893_borabora2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Werkzaam bij Zino
Artiest {SHOWLIST artist 408, 3122}
Waarschuw beheerder
Hee Blutz ben je er nu nog dinsdag?? en hou het goeie weer daaro want hier is het tering koud an het worden :s hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 2 oktober 2009 om 22:14:
Waarom zou je uberhaubt volle bak willen gaan? Niemand verplicht jou om ELKE dag uit te gaan.. 45 euro entree voor een feest te betalen... Niemand vraagt jou om 10 baco's te drinken.. Dat doe je toch echt zelf.. Je vakantie stippel je zelf uit en jij bent de baas over je eigen geld.

Voor mij is Ibiza toch anders dan 'volle bak gas' en 10 euro voor een bierie betalen.. Volgens mij kan je voor redelijk goedkoop tapa's eten met overheerlijke sangria.. Volgens mij kan je overheerlijk genieten aan het strand (kostenloos) en er zijn er nog genoeg die ik daar nog niet heb gezien.. Hoe bedoel je veel geld besteden?

Om terug te komen op die Nederlanders.. misschien zal het wel meevallen. Maar er wordt wel veel gepromoot voor Ibiza.. en als het niet de feesten zijn.. dan is het wel de yogashit ofzo.

Maar dan denk ik, voor het geld dat je gemiddeld kwijt bent aan Ibiza, ga dan lekker naar Thailand, Indonesie, whatever....veel mooier :D

En nee, ik ben geen ibiza hater, vind het erg leuk, snap alleen niet dat mensen zo blijven 'hangen' de wereld is zoooo groot (en zooo mooi)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harry Mossel op vrijdag 2 oktober 2009 om 23:08:

jij snapt het :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 2 oktober 2009 om 18:57:
ederlanders die nu naar ibz 24/7 kijken

ik heb het nog nooit gezien, is het wat?
Uitspraak van Blutz² op zaterdag 3 oktober 2009 om 06:07:
We komen net van het terras (ontbijt na stappen)

Deed ik vroeger ook altijd:D
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 16:41:
Maar dan denk ik, voor het geld dat je gemiddeld kwijt bent aan Ibiza, ga dan lekker naar Thailand, Indonesie, whatever....veel mooier

En nee, ik ben geen ibiza hater, vind het erg leuk, snap alleen niet dat mensen zo blijven 'hangen' de wereld is zoooo groot (en zooo mooi)

Nou ok ik ga 23 oktober naar Ushaia (maar dan de echte in Argentinië ;)), Dan door naar Mendoza, en dan nog een weekie in Buenos Aires met als afsluiter Creamfields BA 7 november
Tot nu toe geboekt
- Armin Van Buren... Bah (jaja ik ben een Armin Hater;))
- David Guetta... Bah (idem)
- 2 Many DJs (live)
- Danny Howells
- Richie Hawtin :D
- James Zabiela
- Hernan Cattaneo :D
- Orbital (live):D
- Marco Carola:D
- Guy Guerber:D
- Ellen Allien:D
- Josh Wink:D
- Loco Dice:D
- Henry Saiz?
- Joris Voorn:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ZAZAZA, vanaaf biertje doen @ Gashouder? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 3 oktober 2009 om 19:07:
ZAZAZA, vanaaf biertje doen @ Gashouder?

jahoor... Daar hou ik wel van:D
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan! je kan me herkennen aan m'n lichtblauwe shirt met monster erop en SKIP INTRO :)
hoe ik er verder uitzie, zie je wel op m'n profiel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Mossel op vrijdag 2 oktober 2009 om 23:08:

Goed gesproken (y)
Uitspraak van Blutz² op zaterdag 3 oktober 2009 om 06:07:
Ibiza zal nooit Nederlandse toestanden krijgen, tenslotten komje hier nou eenmaal lastig met de bus van Peter Langhout

gelukkig maar :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op vrijdag 2 oktober 2009 om 18:57:
Ik ga volgend jaar sowieso niet naar IBZ... ik ben bang dat het volgend jaar stikt met Nederlanders die nu naar ibz 24/7 kijken... Zit je volgend jaar echt in salou/lloret of kreta met Nederlanders en Engelsen.. lekker dan.

mahahaha maar dan wel de engelsen ook weer met hun eigen stek dan:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 3 oktober 2009 om 19:03:
Henry Saiz

is een held _O_

Hernan Cattaneo draait veel platen van deze producer. Keihard spacen geblazen :-)
Gaat hij LIVE? Dan zou ik hem zeker gaan checken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Francois op zaterdag 3 oktober 2009 om 12:58:
Hee Blutz ben je er nu nog dinsdag?? en hou het goeie weer daaro want hier is het tering koud an het worden hahaha

Vandaag 29 graden hier... en tot en met woensdag blijft het zo.
Wij zijn er tot en met dinsdag. Vliegen om 19 uur. Dan pas 1 december weer helaas :-(
Waarschuw beheerder
We hebben er weer één hoor:
Ibiza Reunion in de Lexion. Tjek die line-up dan... tjonge jonge!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op zondag 4 oktober 2009 om 13:06:
Ibiza Reunion in de Lexion.

wat heeft dit met Ibiza te maken ?:S

Ik hoorde dat het vannacht ook een dolle boel was in Amnesia
Waarschuw beheerder
Dit heeft dus helemaal niets met Ibiza te maken idd. Vraag me af of de organisatie het eiland uberhaupt wel eens heeft gezien...

Amnesia heb je goed gehoord, stik stik stik druk, niet te doen haast. De druppels vielen ook zonder het bekende stoom al van de luchtbehandelingsbuizen af...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZAZAZA op zondag 4 oktober 2009 om 16:31:

+1 :/
Waarschuw beheerder
Luister het kan me nie bommen wie er in de DC1 draaien ik ben er gewoon en da telt hahahaha overmorgen vertrekken hihihihi ik zeg kom op :p
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of DC10 wel open gaat. Binnen was er wel wat activiteit gisteren maar daar houdt het dan ook mee op. De gemeente blijft bij het feit dat ze een vergunning hebben voor een cafetaria met 65 stoelen...

De Blue Marlin was gisteren echt niet normaal meer gewoon. Er waren 4 parkeerterreinen ingericht, personeel wat het verkeer moest leiden, enz. We zijn omgedraaid en lekker Ibiza stad ingegaan gister.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op zondag 4 oktober 2009 om 18:01:
Amnesia heb je goed gehoord, stik stik stik druk, niet te doen haast. De druppels vielen ook zonder het bekende stoom al van de luchtbehandelingsbuizen af...

maarrr. was het leuk?
Uitspraak van Blutz² op maandag 5 oktober 2009 om 09:08:
Ik vraag me af of DC10 wel open gaat. Binnen was er wel wat activiteit gisteren maar daar houdt het dan ook mee op. De gemeente blijft bij het feit dat ze een vergunning hebben voor een cafetaria met 65 stoelen...

Ik hoop het voor jullie. Veel vrienden van me zitten er ook, en de meeste hebben al een kaartje in de pocket.
Zal het dan toch op het laatste moment naar privilege gaan als het niet doorgaat?
Waarschuw beheerder
Geen idee wat ze van plan zijn maar wat ik wel weet is dat alle ticketverkopers er bij vermelden dat als het feest niet doorgaat je 40 euro van de 50 terugkrijgt...
Waarschuw beheerder
En hoe was het in Amnesia dan? of ben je daar weggegaan vanwege de drukte?
Waarschuw beheerder
Vet filmpje man, aardig vol!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zondag 4 oktober 2009 om 16:31:

jonge die dj´s hebben allemaal in san an een keer in een foute kroeg gestaan.. met vrouwen van 45 in hun bh.. daar zie je niets van.. :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
I have a plain to catch >>>>>>>>>> LOL

Waarschuw beheerder
garden area
15:00 - 17:00 clive henry
17:00 - 18:30 ricardo villalobos
18;30 - 22:30 arpiar (rhadoo.pedro.raresh)
22:30 - 00.30 tania vulcano

terrace
13:00 - 14:30 tato
14:30 - 16:00 andrew grant
16:00 - 17:30 sossa
17:30 - 19:00 davide squillace
19:00 - 20:30 timo maas
20:30 - 22:00 jose de divina
22:00 - 00:00 matthias tanzmann
00:00 - end ricardo villalobos vs raresh

main room
12:00 - 13:00 garagem
13:00 - 15:00 rene'
15:00 - 16:30 ilario alicante
16:30 - 17:30 minimono live
17:30 - 20:00 system of survival
20:00 - 21:30 damian lazarus
21:30 - 23:30 dan ghenacia
23:30 - 01:00 jamie jones
01:00 - 02:30 cirillo
02:30 - end andrew grant vs rene
Waarschuw beheerder
Zal wel een fcuking bende worden.. proppen, duwen trekken.. tenen trappen..
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het nog nooit zo druk geweest in oktober op ibiza als nu. Misschien dat de overheid toch inziet dat DC-10 te belangrijk is voor het eiland:)
Waarschuw beheerder
ben benieuwd of er ook doden gaan vallen door de drukte aangezien ze de woorden 'deurbeleid' en 'vol' niet kennen daaro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 6 oktober 2009 om 13:50:
ben benieuwd of er ook doden gaan vallen door de drukte aangezien ze de woorden 'deurbeleid' en 'vol' niet kennen daaro

niet zo pessimistisch... je bent gewoon jaloers dat jemaar één keer in je leven in DC-10 bent geweest!;P;)
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/72127076.jpg[/img]

hier eerste foto uit DC-10 2009. De Snelle wisser en een kornuit van 'm melden dat het prima is en nu al een gekkenhuis!
Was ik er maar bij:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tering als ik dit zie baal ik wel hehe... Maargoed de gok was me iets te groot voor dat geld :)

Hier nog een foto... Timetable!

[img width=453 height=604 cacheid=0010d005002dfc31b59739ad1a02930c39]http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs262.snc1/8926_279621540060_697265060_9189627_5233730_n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 6 oktober 2009 om 15:09:
Hier nog een foto... Timetable!

Wie stuurt jou die foto's dan tuur?

Hey... ik heb ff een ander vraagje. Ik ga met een stel vrienden met Oud en Nieuw naar Madrid.
We willen 31 dec eerst lekker eten (en veel drinken) en dan rond een uur of 2 s'nachts naar een club. liefst tafel met sterk en véél woiven.
Wie weet waar ik heen moet? Noem een paar clubs thnx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op dinsdag 6 oktober 2009 om 14:20:
je bent gewoon jaloers dat jemaar één keer in je leven in DC-10 bent geweest

gelukkig ben ik er wel vaker geweest :)