Partyflock

Forumonderwerp · 1032602
Waarschuw beheerder
Om polarisatie etc te voorkomen en vervuiling van de deel gemeenschap en expressie en gevoelens hier op partyflock stelt Skirrie voor dat er voortaan niet meer bij vermeld word wat de afkomst is van pleger strafbare feit. Dus geen topic meer 'marokkanen doen dit dat'.

9 van de tien van die topics word gesloten, mensen zaaien haat daar.
Zijn nu ongeveer 250 mocro topics. Is wel genoeg toch? Het levert niet echt een bijdrage aan de oplossing namelijk. Het zorgt alleen maar voor haat.

Wat vinden jullie ervan

{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:00:
Jawel, als je het zou begrijpen, zou je het geen bullshit vinden.

ik vind het wel bullshit en ik begrijp het, hoe vaak moet ik dat nog typen?
wil je weer graag gelijk krijgen....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:00:
En zolang jij alleen zegt dat je het bullshit vind, maar niet WAAROM het bullshit zou zijn, vind ik je er alleen maar achterlijker door over komen :)

ik heb geen zin om voorbeelden te gaan noemen want dat zijn er veel en dan ga je dat weer weerleggen met je mooie woordjes en je blablablabla, ik zeg toch: alles wat jij typt ziet eruit als blablablablabla betwetertje
zie jou alleen maar drammen om je gelijkje te krijgen en dat is best irritant
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:04:
zie jou alleen maar drammen om je gelijkje te krijgen

Thuis kreeg die dat nooit, dus probeert die het hier maar, alleen zijn 9 van de 10 keren zijn teksten inhoudloos, ze zien der alleen een beetje interresant uit,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 20:59:
Jullie zijn namelijk wel Nederlander, maar niet ALLEEN Nederlander.

Gelul, zijn gewoon Nederlanders. Onderdanen van koninkrijk der Nederlanden

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 20:59:
zo stond laatst nog in de krant dat onder Marokkanen en Turken veel minder borstkanker en zo voor komt.

:lol: :lol: wat een grap zeg

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:01:
gedraag je er dan ook naar

Wat doe ik fout dan? IK voel mezelf geen Nederlander nee, maar jij beslist niet over wie dat wel of niet doet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wijf, wat kan mij het rotten of jij het bullshit vindt :loser:

Dat jij het bullshit vindt, terwijl je het ZEGT te snappen, dat interesseert mij geen moer :lol:

En als ik die shit vervolgens weer kan weerleggen, en je het daarom zinloos vindt om er op in te gaan, dan heb je dus gewoon omgelijk. Alleen achterlijke mensen reageren zo op m'n posts als dat jij doet, een normaal iemand had nog op z;n minst gezegd WAAROM ie t niet met me eens is.

Dat heet een DISCUSSIE voeren :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:01:
Dat geeft wel een beetje een realisch beeld van hoe het er hier aan toe gaat in NL

ja maar daar wil meneer niet aan, dat zijn bevolkingsgroep zich zo misdraagt daar mag niets over gezegt worden maar ohwe als het een nederlandse pedofiel is die mag wel gelincht worden, maar kom niet aan de marokkanen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:07:
Wijf, wat kan mij het rotten of jij het bullshit vindt

Zeg je dat ook tegen je 13 jarige vriendinnetjes?
Of mocht dat nog niet bekend worden op PF?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:05:
Thuis kreeg die dat nooit, dus probeert die het hier maar, alleen zijn 9 van de 10 keren zijn teksten inhoudloos, ze zien der alleen een beetje interresant uit

zo komt het wel over :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:04:
dat is best irritant

Iemand uit de Pub Flock die mij irritant noemt...

what's next, Hitler die uit z'n as herrijst en me verwijt dat ik een zieke geest heb?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:08:
zo komt het wel over

Sommige mensen zijn nou eenmaal gefrustreerd voor hun leve. En laten we eerlijk zijn, wat is nou een makkelijker medium dan PF om intelligent over te komen?

Volgens mij haalt die mij nu van de negeerfunctie af 8)
Ik hoop het iig :jaja:
Sixt sence is mijn vriendje (L) naja, was, hou niet van pedo's en mensen die de DJ wereld verkloten met hun amateuristische skilzz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komt die idioot Krankheimer ook weer om de hoek kijken :loser:

Tis dat ik citaten van genegeerden nog zie. Ben je nog niet bijna aan Karposi-sarcoom bezweken ouwe kaalkop?
Waarschuw beheerder
Wijf, wat kan mij het rotten of jij het bullshit vindt :loser:

zeg toch niet dat het je moet rotten :nosmile:
geef alleen mijn mening :)
Dat jij het bullshit vindt, terwijl je het ZEGT te snappen, dat interesseert mij geen moer :lol:

wat zit je dan te zeiken erwin
En als ik die shit vervolgens weer kan weerleggen, en je het daarom zinloos vindt om er op in te gaan, dan heb je dus gewoon omgelijk.

hehehehehe je moet en je zal gelijk hebben hé drammertje
Alleen achterlijke mensen reageren zo op m'n posts als dat jij doet, een normaal iemand had nog op z;n minst gezegd WAAROM ie t niet met me eens is.

waarom? als ik het op die manier wil doen dan doe ik dat op die manier :) dat jij het verkeerd begrijpt kan ik ook niets aan doen..... heb er zelfs nog sorry hé achter getypt dus zeik niet
Dat heet een DISCUSSIE voeren :aai:

vind jouw teksten niet eens lijken op discussies :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:08:
Iemand uit de Pub Flock die mij irritant noemt...

ga jij nou ook al lopen zeiken over dat pubgezeik pfffffffffffff hebbie jetje ontmoet ofzo?
what's next, Hitler die uit z'n as herrijst en me verwijt dat ik een zieke geest heb?

:o dat is een goede vergelijking zeg hehehe twisted
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:10:
Volgens mij haalt die mij nu van de negeerfunctie af 8)

ik zal je even citeren, kan hij het ook zien 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skirheid op woensdag 15 oktober 2008 om 21:05:
Wat doe ik fout dan? IK voel mezelf geen Nederlander nee, maar jij beslist niet over wie dat wel of niet doet.laatste aanpassing 15 oktober 2008 21:05

jij misschien niet maar de marokkanen die in de krant komen doen wel wat fout, anders word het niet vermeld, dus probeer niet te feiten te ontkennen want die staan er dik gedrukt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:11:
Tis dat ik citaten van genegeerden nog zie. Ben je nog niet bijna aan Karposi-sarcoom bezweken ouwe kaalkop?

Nee, Je moeder heeft ontdekt dat dat heel goed met der smegma te behandelen is.

Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:11:
Wijf, wat kan mij het rotten of jij het bullshit vindt

Zei het je toch naad? inhoudsloos, en wat een taalgebruik zeg, hij noemt je wijf, als dat voor hem discuseren is. tja :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:13:
ik zal je even citeren, kan hij het ook zien

Graag 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:14:
Zei het je toch naad? inhoudsloos, en wat een taalgebruik zeg, hij noemt je wijf, als dat voor hem discuseren is. tja :aai:

tsja, wilde hem niet boos maken ofzo
wilde gewoon ff zeggen dat ik zijn lappen tekst blablabla vind maarja....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:15:
tsja, wilde hem niet boos maken ofzo
wilde gewoon ff zeggen dat ik zijn lappen tekst blablabla vind maarja....

Dat zijn zijn lappe tekst ook, naja, 9 van de 10 dan, een enkel keertje komt er wel wat zinnigs uit waarvan ik denk, ja, daar heb je wel gelijk in.
maar die andere keren :nee:

Jongje meisjes vallen op dat soort jongens, die kijken tegen dat soort jongens op, dat zal de rede wel zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:11:
hehehehehe je moet en je zal gelijk hebben hé drammertje

Je hebt gelijk of je hebt het niet. Ik heb in dit geval niet echt gelijk, want ik neem geen standpunt in.

Ik analyseer wat er gaande is, ik stel vast wat het probleem is. Echt een waarde-oordeel heb ik er niet over gegeven, ik probeer die Skirheid uit te leggen wat er volgens mij aan de hand is, zonder dat ik hem af zeik of juist prijs.

Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:12:
ga jij nou ook al lopen zeiken over dat pubgezeik pfffffffffffff hebbie jetje ontmoet ofzo?

Is je dat niet al eerder op gevallen dan? Ik ben nu niet bepaald aardig voor dat PF-verziekend kliekje bestaand uit een bij elkaar geraapt zooitje van zichzelf cool vindende paupers, met een enkele verdwaalde normalo d'r tussen....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:12:

Nee, hij probeert een wit voetje te halen bij der, je weet toch, hij hoopt ooit nog eens een coole imago te hebben op PF. Helaas kotst iedereen op hem B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:17:
Ik analyseer wat er gaande is, ik stel vast wat het probleem is. Echt een waarde-oordeel heb ik er niet over gegeven, ik probeer die Skirheid uit te leggen wat er volgens mij aan de hand is, zonder dat ik hem af zeik of juist prijs.

je hoeft het niet uit te leggen hoor :) heb al gezegd dat ik je begrijp
waarom die lappen tekst? waarom die moeilijke woorden? waarom al die voorbeelden erbij halen? dat zie ik je bijna in elk topic doen als ik je voorbij zie komen
Is je dat niet al eerder op gevallen dan? Ik ben nu niet bepaald aardig voor dat PF-verziekend kliekje bestaand uit een bij elkaar geraapt zooitje van zichzelf cool vindende paupers, met een enkele verdwaalde normalo d'r tussen....

mensen in de pub zijn forummers, die zul je vast overal en nergens tegenkomen
vind het niet eerlijk dat je iedereen over 1 kam scheert :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:18:
Nee, hij probeert een wit voetje te halen bij der, je weet toch, hij hoopt ooit nog eens een coole imago te hebben op PF. Helaas kotst iedereen op hem B)

hij is me nooit zo opgevallen maar de laatste dagen zie ik hem overal interessant doen

Waarschuw beheerder
Hitler die uit z'n as herrijst en me verwijt dat ik een zieke geest heb?

t Scheelt niet veel. Tis dat ik niet geloof in wederopstanding maar een zieke geest heb je wel. :yes: ;)

Waarschuw beheerder
bij elkaar geraapt zooitje van zichzelf cool vindende paupers

Wel een allesomvattende omschrijving. (y) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: :honger: rellen rellen
Waarschuw beheerder
maar ohwe als het een nederlandse pedofiel is die mag wel gelincht worden

:no:
Zet gewoon erbij: Nederlander verkracht 8 jarig jongetje voortaan, in ALLE topics, dan ben ik blij, Marrokkaan sloopt bus, Nederlander misbruikt kind, om maar wat te noemen.

Of noem allebei gewoon niet :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:13:
jij misschien niet maar de marokkanen die in de krant komen doen wel wat fout, anders word het niet vermeld, dus probeer niet te feiten te ontkennen want die staan er dik gedrukt

Nee, de enige FEITEN die ik eruit kan vinden is dat je ze marokkanen noemt terwijl ze een Nederlands paspoort hebben. DAT zijn feiten. En daar gaat deze topic over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:21:
hij is me nooit zo opgevallen maar de laatste dagen zie ik hem overal interessant doen

Kijk, sommige mensen hoeven niet interresant te doen, die zijn dat gewoon, al kramen ze onzin uit, praten ze poep of neuken ze geiten B)

Sixt sence doet echt zijn best, das me al een behoorlijk lange tijd op gevallen, met een IQ van 110 ben je op PF al hoog bevaagt, en daar maakt die gebruik van, best sneaky, maar bij de meeste is die gelukkig al door de mand gevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:20:
waarom die lappen tekst? waarom die moeilijke woorden? waarom al die voorbeelden erbij halen? dat zie ik je bijna in elk topic doen als ik je voorbij zie komen

Ja, omdat ik niet houd van maar gewoon wat loze kreten neer kwakken. Een analyse, of een standpunt, is NUTTELOOS zonder uitleg.

Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:20:
mensen in de pub zijn forummers, die zul je vast overal en nergens tegenkomen
vind het niet eerlijk dat je iedereen over 1 kam scheert :)

Nee, ik vind zoveel niet eerlijk, daar moet je je gewoon bij neer leggen. Ik ben een arrogante lul met een uitgesproken mening, en ja dan krijg je dat he, dat je mij niet cool vindt.

Heb ik toch schijt aan, het boeit me toch niet wat n stel onbekenden van mij vindt? Ik erger me aan je domme opmerkingen, niet aan dat je mij niet kan uit staan. Daar geef ik je gelijk in, maar ben dan niet zo dom om dat recht in mn gezicht ergens te vermelden, want dat werkt net als n rooie lap op n stier. Als jij van mijn gezeik af wil zijn moet je me maar gewoon op negeer zetten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skirheid op woensdag 15 oktober 2008 om 21:24:
Nee, de enige FEITEN die ik eruit kan vinden is dat je ze marokkanen noemt terwijl ze een Nederlands paspoort hebben. DAT zijn feiten. En daar gaat deze topic over

wat heeft de paspoort met de persoon te maken????????? dat is maar een documentje hoor
jullie houden je nog altijd vast aan het geloof en jullie gewoonten dus dan zijn jullie ook gewoon marokkanen, niets mis mee, want daar begrijp je mij verkeerd, er zijn ook goede mensen , maar die slechten onder jullie die verpesten het, en dat zijn gewoon marokkanen want ze praten marokkaans, eten marokkaans ijn moslim en houden vast aan hun gewoonten uit marokko, is dat nederlands in jou ogen?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 15 oktober 2008 om 21:24:
Zet gewoon erbij: Nederlander verkracht 8 jarig jongetje voortaan, in ALLE topics, dan ben ik blij, Marrokkaan sloopt bus, Nederlander misbruikt kind, om maar wat te noemen.

dat vind ik ook :jaja:
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:24:
Sixt sence doet echt zijn best, das me al een behoorlijk lange tijd op gevallen, met een IQ van 110 ben je op PF al hoog bevaagt, en daar maakt die gebruik van, best sneaky, maar bij de meeste is die gelukkig al door de mand gevallen.

:roflol: oke hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:24:
Ja, omdat ik niet houd van maar gewoon wat loze kreten neer kwakken. Een analyse, of een standpunt, is NUTTELOOS zonder uitleg.

dat vind ik niet, met 1 zin kun je al een hoop duidelijk maken
de voorbeelden kun je altijd achteraf nog noemen :)
Nee, ik vind zoveel niet eerlijk, daar moet je je gewoon bij neer leggen. Ik ben een arrogante lul met een uitgesproken mening, en ja dan krijg je dat he, dat je mij niet cool vindt.

een arrogante lul met vooroordelen
Ik erger me aan je domme opmerkingen, niet aan dat je mij niet kan uit staan.

je ziet mij nergens zeggen dat ik je niet uit kan staan
en je mag je ergeren, je doet maar...... vind het in ieder geval zonde van je tijd
Daar geef ik je gelijk in, maar ben dan niet zo dom om dat recht in mn gezicht ergens te vermelden, want dat werkt net als n rooie lap op n stier. Als jij van mijn gezeik af wil zijn moet je me maar gewoon op negeer zetten.

ik zeg wat ik wil ;) dat jij erop ingaat is jouw eigen schuld :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:22:
t Scheelt niet veel. Tis dat ik niet geloof in wederopstanding maar een zieke geest heb je wel. :yes: ;)

Het scheelt dat ik er tenminste aan toe geef ipv het te onderdrukken, en uiteindelijk ALS ik er eenmaal aan toe geef, iets drastisch te doen als, laten we zeggen, een paar miljoen mensen te laten vergassen.

Zieke geest is niks mis mee, je moet het weten te beheersen in plaats van krampachtig te onderdrukken tot de bom barst. Watn ALS ie dan barst, barst ie hard :lol:

Komt omdat ik zoveel gebanned word.

Helaas kotst iedereen op hem B)

Onzin, ik kreeg erg veel bijval in de 2 'fantopics' die over mij zijn geopend. Er zijn zat mensen die me uit kotsen (ik schat 50-60% van de heavy duty forum-users) maar ook genoeg die juist die 50-60% uit kotsen waar ik ook zo;n hekel aan heb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:30:
Komt omdat ik zoveel gebanned word.

dat zal vast niet zonder reden zijn ;)

Waarschuw beheerder
Ik krijg 90% van mn strafpunte wegens het vergelijken van onze regering, of het vergelijken van religie (in het algemeen, dus niet bijv. alleen de Islam) met de nazi;s.

Iets dat in elke normale rechtsstaat legaal is om te zeggen. Weet je in welk land nazi-vergelijkingen met de regering niet geaccepteerd werden? In de DDR. Kan je nagaan hoe gezellig het beleid wordt uit gelegd hier.

Waarschuw beheerder
rellen rellen

Whoehoe :9
Waarschuw beheerder
In NL is het probleem dat er steeds meer meningen worden verkondigd of onderwerpen op een met emotie-beladen manier worden gebracht. Ik wil graag wat afstandelijker nieuws, je kunt je nauwelijks een mening vormen, want dat wordt voor je gedaan,Wel is het zo dat er een kern van waarheid in zit, alleen wordt die teniet gedaan door de vorm waarin het gebracht wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:34:
Ik krijg 90% van mn strafpunte wegens het vergelijken van onze regering, of het vergelijken van religie (in het algemeen, dus niet bijv. alleen de Islam) met de nazi;s.

tsja als je zulke vergelijkingen gaat maken vind ik het geen wonder dat je gebanned wordt :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:34:
Iets dat in elke normale rechtsstaat legaal is om te zeggen. Weet je in welk land nazi-vergelijkingen met de regering niet geaccepteerd werden? In de DDR. Kan je nagaan hoe gezellig het beleid wordt uit gelegd hier.

zou jij niet beter de politiek ingaan ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 15 oktober 2008 om 21:36:
de vorm waarin het gebracht wordt.

Je kan het ook veel beter in een kubus brengen, want zodra je het een piramide vorm brengt heb je heibel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:37:
tsja als je zulke vergelijkingen gaat maken vind ik het geen wonder dat je gebanned wordt

Het getuigt niet van veel intelligentie om het iedere keer daarop te gooien. Af en toe moet je een nieuw kunstje doen. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op woensdag 15 oktober 2008 om 21:30:

110? Tel daar je eigen leeftijd maar s bij op en je zit in de richting ;)

dat vind ik niet, met 1 zin kun je al een hoop duidelijk maken
de voorbeelden kun je altijd achteraf nog noemen :)

Dat vind ik even logisch als eerst iemand doodschieten en dan vragen of ie met de handen omhoog naar buiten komt. Als je een opmerking niet onderbouwt, dan is ie gewoon compleet betekenisloos.
een arrogante lul met vooroordelen

Die heeft iedereen. Jij ook. Waarover, en ik welke mate, dat is verschillend. Ik heb bijv. wat minder vooroordelen over buitenlanders, en wat meer over popiejopie kneusjes.
ik zeg wat ik wil ;) dat jij erop ingaat is jouw eigen schuld :)

Nee dat is niet mijn schuld, dat is mijn keuze. Als ik niet zou kiezen om te reageren, zou ik het niet doen. Alles dat ik doe of laat is bewust, en ik ga dus niet onnadenkend iets roepen. Dan kan je net zo goed gewoon gaan schijten, is het resultaat hetzelfde, en ik vind 1x schijten per dag wel genoeg eigelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:41:
110? Tel daar je eigen leeftijd maar s bij op en je zit in de richting

smoesjes :nee:

maar er is sensatie in mijn straat, fittie, scotoe, gewonden? laten we maar op dat laatste hopen.

bis murgen freundjes. :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie niet wat, alleen dat krankheimer gereageerd heeft.

Dus bij deze: heb je niet in de gaten dat elke post van jou net zo inhoudsloos en smerig is, als wanneer iemand met vergevorderde ebola, een natte scheet laat?
Waarschuw beheerder
gewoon melden

wil weten wie ik de dood kan toewensen

(ook nederlandse pedo's) en weet ik het allemaal!
en zoveel marrokanen zijn er toch ook weer niet in nederland...

dus hoeveel topics kunnen er komen!

als je ziet staan jan S, weet je toch genoeg?

wel grappige plaat (y) verder
maar der is ook genoeg white trash hier in nederland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 15 oktober 2008 om 21:44:
jan S

Zo heette mijn Tsjechische buurman :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 21:44:
heb je niet in de gaten dat elke post van jou net zo inhoudsloos en smerig is

Das al 6.5 jaar zo op PF, lullen met inhoud doe ik alleen van maandag tot vrijdag van half 8 tot 4.
Dussss, vertel eens wat nieuws.

trouwens, geen gewonden in mijn straat, laat staan dode :cry:
Staan daar 4 pliesieman en 2 dure autos op MIJN kosten, hufters.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 15 oktober 2008 om 21:36:
In NL is het probleem dat er steeds meer meningen worden verkondigd of onderwerpen op een met emotie-beladen manier worden gebracht.

hart van nederland :jaja:
110? Tel daar je eigen leeftijd maar s bij op en je zit in de richting ;)

ik heb 117 :)
Dat vind ik even logisch als eerst iemand doodschieten en dan vragen of ie met de handen omhoog naar buiten komt. Als je een opmerking niet onderbouwt, dan is ie gewoon compleet betekenisloos.

toch vind ik dat je in 1 simpele zin ook je mening kan verwoorden in plaats van de lappen tekst die jij gebruikt.... mijn mening toch
Die heeft iedereen. Jij ook. Waarover, en ik welke mate, dat is verschillend. Ik heb bijv. wat minder vooroordelen over buitenlanders, en wat meer over popiejopie kneusjes.

tuurlijk heeft iedereen vooroordelen..... alleen het vooroordeel wat jij gebruikt over de pub tegen mij vind ik dom en een makkelijke uitweg :/
Nee dat is niet mijn schuld, dat is mijn keuze.

schuld, keuze, whatever
Als ik niet zou kiezen om te reageren, zou ik het niet doen. Alles dat ik doe of laat is bewust, en ik ga dus niet onnadenkend iets roepen.

oké moet je zelf weten maar ik heb mijn mening geuit hoppa kee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 15 oktober 2008 om 21:42:
maar er is sensatie in mijn straat, fittie, scotoe, gewonden? laten we maar op dat laatste hopen.

sensatie sensatieeeeeee