Partyflock

Forumonderwerp · 1032602
Waarschuw beheerder
Om polarisatie etc te voorkomen en vervuiling van de deel gemeenschap en expressie en gevoelens hier op partyflock stelt Skirrie voor dat er voortaan niet meer bij vermeld word wat de afkomst is van pleger strafbare feit. Dus geen topic meer 'marokkanen doen dit dat'.

9 van de tien van die topics word gesloten, mensen zaaien haat daar.
Zijn nu ongeveer 250 mocro topics. Is wel genoeg toch? Het levert niet echt een bijdrage aan de oplossing namelijk. Het zorgt alleen maar voor haat.

Wat vinden jullie ervan

{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 18 oktober 2008 om 12:07:
Is nog altijd een gevolg van wat 50 jaar geleden is gebeurd snuggere. Ze hadden het dus wél toen moeten bedenken

gaat om het punt dat veel mensen beweren dat alle Marokkanen die nu hier zijn,gehaald waren voor de vuile klusjes op te knappen en dat we er nu moeten leren leven,terwijl de meeste gewoon gelukszoekers waren en geen gastarbeiders.

Uitspraak van Skirheid op zaterdag 18 oktober 2008 om 02:29:
Hadden ze 50 jaar geleden moeten bedenken toen ze niet zonder mocro's konden.

deze zin slaat op gastarbeiders en niet op gelukszoekers........snuggere
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 18 oktober 2008 om 00:22:
Luister, hier in deze zin discrimineer je gewoon eigenlijk (weet wel dat je het niet zo bedoelt) maar je zegt dat Aboutaleb geen echte nederlander is. Maar dat is ie wel. En wat een schande is het trouwens dat NL koningshuis de komende tijd deels Argentijns zijn, wat een schandalige belangenverstrengeling buhuh. Wat als er oorlog uitbreekt met Argentinië? Wat als Maxima een Argentijnse spionne is? :lol: wie nemen ze in de maling zeg

tjah... ik ben zowiezo tegen dat huwelijk, der vader was gewoon een dictator :/
veel mensen zullen het niet willen omdat het een marrokkaan is, mja
maar wat zou jij zeggen als een Nederlander emigreert naar marrokko en daar in de hoofdstad burgemeester word, vind het andersom ook niet kunnen al heb ie dan een Marokkaans papiertje gehad

iedereen kan nederlander worden maar niet iedereeen hollander
als iedereen met een nederlands papiertje in de politiek zou belanden
is het nederland toch niet meer
ze vertegenwoordigen ons natuurlijk wel,

Tuurlijk wel, je generaliseert pas niet als je zegt wat een teringlijer, waarin je meteen onderkent dat ie gelijk is aan jou. Als je maatje je een kutstreek levert noem je hem ook geen tering nederlander

ik heb het toch niet over een hele groep, toch over een individu
krijg vaak zat kut nederlander naar me hoofd gegooit, boeit me ook niet zo veel
en als mijn maatje me een kut streek levert, noem ik hem wel is bij dat soort namen
en white trash en weet ik het allemaal

maar het is nooit racistisch bedoelt, je kan het wel zo opvatten
als ik ruzie krijg met een belg, zal ik hem wss ook kut belg noemen, niet dat ik een hekel heb aan belgen alleen aan die belg

Het is maar wat je een schijthouding noemt. Ik ben blijkbaar al veroordeeld voordat het tegendeel bewezen is op basis van wat foto's en teksten in mn profiel. Maar iemand die op straat rondhangt of ideeën aanhangt hoeft niet persé een relfiguur te zijn. En drugs nemen maakt iemand niet slecht, maar drugs kopen wel, aangezien het veel ellende oplevert voor mensen. Indirect help je ook mee aan die liquidaties in Amsterdam etc etc. GROTE maatschappelijke problemen in Nederland, maar dat moet je hier niet zeggen, want dat is Holleeder, en die is stoer omdat ze mensen ontvoeren en kapot schieten, stoer! Die boeken komen binnen op nr 1 in de boekentop 10, mensen smullen ervan, maar straatcultuur verheerlijken mag niet? En drugs is voor de mensen hier, en dat kan helemaal geen kwaad, en blablabla. Maar er worden dagelijks mensen om kapot geschoten, en de ambulancebroeder die ze gaat reanimeren wordt vervolgens afgetuigd door marokkanen. Wat een hel hier zeg :lol:

als ik jouw zie rennen op een voetbal veld aan het rellen
tjah... krijg ik dat idee sorry
en idd drugs zorgt ook voor veel problemen maar dat is voornamelijk met cocaine en grootschalige xtc productie
cocaine is zowiezo iets wat veel problemen veroorzaakt, daarom gebruik ik het ook niet, en die GROTE dealers schieten elkaar dood, dus een verlies kan ik het niet echt vinden cocaine kan me zowiezo gestolen worden
geef mij maar wat home made pep, help alleen me eigen er mee naar de klote ken die gast die het maakt, en die zal je niet betrokken zien met schietpartij'en :lol:

*kuch kuch*
Scroll ff terug en lees nog een x want daar zeg ik niks over

jij zegt toch dat nederland voornamelijk alleen voor der eigen burgers zorgt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 18 oktober 2008 om 02:33:
Waarom niet?

Nou, omdat er wel degelijk verschillen zijn in de inhoud van de cultuur.

Uitspraak van Skirheid op zaterdag 18 oktober 2008 om 02:33:
Jij noemt het feit dat marokkanen hierheen zijn gekomen een fout?

Mwa, een beetje wel. Niet dat ik een hekel heb aan Marokkanen verder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 15:18:
Mwa, een beetje wel. Niet dat ik een hekel heb aan Marokkanen verder.

disagree, de marrokkanen die hier heen kwamen om te werken waren goeie marrokkanen
wij hadden een arbeitskracht te kort, en dat moest opgevult worden

zoals we nu met de polen doen,ben ik het ook niet geheel mee eens

en skir, de nederlanders zijn te meest tollerante mensen op aarde
MEEST , dus niet voor de volle 100%

denk ook dat 99% van de nederlanders alleen problemenen hebben met de allochtonen die problemen veroorzaken

en der zijn nou eenmaal veel problemen met de 3e genaratie marrokkanen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 18 oktober 2008 om 10:54:
Zij zijn voor het grootste deel uit eigen vrije beweging naar Nederland gekomen om hier een beter en welvarender bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun kinderen dan in Marokko mogelijk was. Jammer, dat niemand hen ooit aan die oorspronkelijke verhuisreden herinnert.

Nou mijn vader zit hier al heel lang en heeft hier gewoon hard gewerkt zover ik weet hoor, dus die hoef je nergens aan te herinneren :bye:

Uitspraak van RTD op zaterdag 18 oktober 2008 om 15:13:
tjah... ik ben zowiezo tegen dat huwelijk, der vader was gewoon een dictator

Maar? Daar hoor ik niks over hoor, is in principe hetzelfde, nog wel erger, in het koningshuis, en dr vader is nog een moordenaar ook :lol: Over politiek gevaar gesproken, denk dat in dat geval de kans op belangenverstrengeling wel wat groter is :)

iedereen kan nederlander worden maar niet iedereeen hollander

(N) Dit zijn echt bekrompen denkbeelden

maar wat zou jij zeggen als een Nederlander emigreert naar marrokko en daar in de hoofdstad burgemeester word, vind het andersom ook niet kunnen al heb ie dan een Marokkaans papiertje gehad

(Y) Prima hoor, als hij dat wil.
Ik hoor jou ook niet kankeren op de wording van nederland, dat is ook een mengelmoes van allemaal verschillende volkeren. In dat opzicht kun je wel zeggen dat niemand hier een echte nederlander is maar allemaal 1/8e duits, frans etc etc en heeft niemand recht om NL te vertegenwooordigen.

krijg vaak zat kut nederlander naar me hoofd gegooit

Het hoeft je niet te boeien, maar het is wel generaliseren

en idd drugs zorgt ook voor veel problemen maar dat is voornamelijk met cocaine en grootschalige xtc productie
cocaine is zowiezo iets wat veel problemen veroorzaakt, daarom gebruik ik het ook niet

Hmm gaat er bij mij niet in dat dat de reden is waarom je geen coke/pillen gebruikt. Je hoeft tegen mij niet te verantwoorden ofzo hoor, doe wat je niet laten kunt, prima dat het zo vrij is hier.

en die GROTE dealers schieten elkaar dood, dus een verlies kan ik het niet echt vinden cocaine kan me zowiezo gestolen worden

Aan wie denk je dat die grote dealers verkopen?Denk je dat zij alleen maar klanten hebben die een ons per avond wegsnuiven

geef mij maar wat home made pep, help alleen me eigen er mee naar de klote ken die gast die het maakt, en die zal je niet betrokken zien met schietpartij'en :lol:

Nee, en misschien kun jij er verantwoord mee omgaan, maar hij maakt genoeg andere gezinnen en mensen wel kapot met verkopen van die troep
jij zegt toch dat nederland voornamelijk alleen voor der eigen burgers zorgt

Nee, zij zegt dat Nederland veel voor ons buitenlanders doet.
Waarin ze dus niet wil erkennen dat ik Nederlander ben, lees het hele topic nog eens door trouwens, want dat is structureel.
Om zulke redenen mijn profielplaatje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 18 oktober 2008 om 16:42:
kun je wel zeggen dat niemand hier een echte nederlander is maar allemaal 1/8e duits, frans etc etc en heeft niemand recht om NL te vertegenwooordigen.

what the fuck lul jij nou dan :roflol:
Waarschuw beheerder
Maar? Daar hoor ik niks over hoor, is in principe hetzelfde, nog wel erger, in het koningshuis, en dr vader is nog een moordenaar ook :lol: Over politiek gevaar gesproken, denk dat in dat geval de kans op belangenverstrengeling wel wat groter is :)

hoor je niemand over? toen die tijd wel hoor, maar ze gaan der toch niks aan veranderen
(N) Dit zijn echt bekrompen denkbeelden

mss maar het is wel zo, ik mag me zelf ook niet eens hollander noemen,heb een duitse oma

en heeft niemand recht om NL te vertegenwooordigen.

Marokkanen wel?, vind gewoon dat echte ras nederlanders met 1 passpoort dit land moeten leiden

niet mensen waar hun trouw mss wel ergens ander ligt
Waarschuw beheerder
Nou mijn vader zit hier al heel lang en heeft hier gewoon hard gewerkt zover ik weet hoor, dus die hoef je nergens aan te herinneren

geweldig,einstein.....er staat toch 50 tot 70% is teruggegaan en niet allemaal en als jouw vader van na 1973 is gekomen was het ook een gelukszoeker,zoniet dan hoort hij bij de overige 30 tot 50%.
Waarschuw beheerder
@ skirheid

Uitspraak van Skirheid op vrijdag 17 oktober 2008 om 08:44:
geen wisselwerking is van integreren en accepteren

als het hieraan ontbreekt vanuit de Nederlanders,waarom heeft de Turkse gemeenschap hier dan bijna geen last van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op zondag 19 oktober 2008 om 11:02:
@ skirheid

Uitspraak van Skirheid op vrijdag 17 oktober 2008 om 08:44:
geen wisselwerking is van integreren en accepteren

als het hieraan ontbreekt vanuit de Nederlanders,waarom heeft de Turkse gemeenschap hier dan bijna geen last van?

:yes:
Waarschuw beheerder
dacht je van de surinamers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 15 oktober 2008 om 17:06:
Autochtoon tuig zet ondiep op zn kop
Nederlanders in Den Bosch zetten buurt op stelten, of wel?

Omdat het LOGISCH is dat het om een Nederlander gaat. Waarom zou je dat moeten benadrukken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 oktober 2008 om 17:40:
Omdat het LOGISCH is dat het om een Nederlander gaat. Waarom zou je dat moeten benadrukken?

klopt, het is een beetje voor de zotten om dat er bij te zetten.
Volgens mij werkt een verbod op, alleen maar averechts, als er rottigheid gebeurd dan denk ik zelfs "welke afkomst zouden ze hebben, laat me raden"

Het lost totaal niets op. gewoon het probleem oplossen, zodat er helemaal geen nieuws hoeft te komen over tuig. welke afkomst dan ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 17 oktober 2008 om 11:12:
Nee, het is een hype om mocro topics te openen omdat het scoort en een bepaald publiek aantrekt

Ga eens wat topics nalopen en kijk hoevaak je dezelfde mensen met dezelfde lege negatieve mening tegen komt

als er niets te vermelden viel, zouden die topics er ook niet zijn.

nu ook weer dat lesbisch stel uit arnhem dat is weggepest vanwege hun seksuele voorkeur.
Wij mogen de afkomst niet vermelden in een bericht, maar jullie mogen wel mensen wegpesten vanwege hun voorkeur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 18 oktober 2008 om 15:03:
deze zin slaat op gastarbeiders en niet op gelukszoekers........snuggere

Gelukszoekers hadden hier NIET kunnen komen als de Nederlandse grenzen niet open hadden gestaan voor Marokkaanse arbeiders en ze het recht op gezinshereniging niet was gegeven. Of is het toeval dat veel van die "gelukszoekers" uit Marokko en Turkije komen? Lees een boek snuggere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 20 oktober 2008 om 10:52:
nu ook weer dat lesbisch stel uit arnhem dat is weggepest vanwege hun seksuele voorkeur.
Wij mogen de afkomst niet vermelden in een bericht, maar jullie mogen wel mensen wegpesten vanwege hun voorkeur

Jullie mogen wel kinderen, bejaarden en dieren verkrachten maar wij mogen jullie afkomst niet vemelden? :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 20 oktober 2008 om 11:22:
Jullie mogen wel kinderen, bejaarden en dieren verkrachten maar wij mogen jullie afkomst niet vemelden?

Nee want dat vindt men discriminatie. En de politiek gaat hier vrolijk in mee. :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 20 oktober 2008 om 11:20:
Lees een boek snuggere.

Ook uit spanje :jaja: