Luister, hier in deze zin discrimineer je gewoon eigenlijk (weet wel dat je het niet zo bedoelt) maar je zegt dat Aboutaleb geen echte nederlander is. Maar dat is ie wel. En wat een schande is het trouwens dat NL koningshuis de komende tijd deels Argentijns zijn, wat een schandalige belangenverstrengeling buhuh. Wat als er oorlog uitbreekt met Argentinië? Wat als Maxima een Argentijnse spionne is?
wie nemen ze in de maling zeg
tjah... ik ben zowiezo tegen dat huwelijk, der vader was gewoon een dictator

veel mensen zullen het niet willen omdat het een marrokkaan is, mja
maar wat zou jij zeggen als een Nederlander emigreert naar marrokko en daar in de hoofdstad burgemeester word, vind het andersom ook niet kunnen al heb ie dan een Marokkaans papiertje gehad
iedereen kan nederlander worden maar niet iedereeen hollander
als iedereen met een nederlands papiertje in de politiek zou belanden
is het nederland toch niet meer
ze vertegenwoordigen ons natuurlijk wel,
Tuurlijk wel, je generaliseert pas niet als je zegt wat een teringlijer, waarin je meteen onderkent dat ie gelijk is aan jou. Als je maatje je een kutstreek levert noem je hem ook geen tering nederlander
ik heb het toch niet over een hele groep, toch over een individu
krijg vaak zat kut nederlander naar me hoofd gegooit, boeit me ook niet zo veel
en als mijn maatje me een kut streek levert, noem ik hem wel is bij dat soort namen
en white trash en weet ik het allemaal
maar het is nooit racistisch bedoelt, je kan het wel zo opvatten
als ik ruzie krijg met een belg, zal ik hem wss ook kut belg noemen, niet dat ik een hekel heb aan belgen alleen aan die belg
Het is maar wat je een schijthouding noemt. Ik ben blijkbaar al veroordeeld voordat het tegendeel bewezen is op basis van wat foto's en teksten in mn profiel. Maar iemand die op straat rondhangt of ideeën aanhangt hoeft niet persé een relfiguur te zijn. En drugs nemen maakt iemand niet slecht, maar drugs kopen wel, aangezien het veel ellende oplevert voor mensen. Indirect help je ook mee aan die liquidaties in Amsterdam etc etc. GROTE maatschappelijke problemen in Nederland, maar dat moet je hier niet zeggen, want dat is Holleeder, en die is stoer omdat ze mensen ontvoeren en kapot schieten, stoer! Die boeken komen binnen op nr 1 in de boekentop 10, mensen smullen ervan, maar straatcultuur verheerlijken mag niet? En drugs is voor de mensen hier, en dat kan helemaal geen kwaad, en blablabla. Maar er worden dagelijks mensen om kapot geschoten, en de ambulancebroeder die ze gaat reanimeren wordt vervolgens afgetuigd door marokkanen. Wat een hel hier zeg 
als ik jouw zie rennen op een voetbal veld aan het rellen
tjah... krijg ik dat idee sorry
en idd drugs zorgt ook voor veel problemen maar dat is voornamelijk met cocaine en grootschalige xtc productie
cocaine is zowiezo iets wat veel problemen veroorzaakt, daarom gebruik ik het ook niet, en die GROTE dealers schieten elkaar dood, dus een verlies kan ik het niet echt vinden cocaine kan me zowiezo gestolen worden
geef mij maar wat home made pep, help alleen me eigen er mee naar de klote ken die gast die het maakt, en die zal je niet betrokken zien met schietpartij'en
*kuch kuch*
Scroll ff terug en lees nog een x want daar zeg ik niks over
jij zegt toch dat nederland voornamelijk alleen voor der eigen burgers zorgt