Goed te horen
En wat een luxe
7 maanden kotsmisselijk en bekkeninstabileit hier, blij dat ik niet meer "hoef"
Ja allicht. dan kan je veel minder ervan genieten.
Inmiddels is onze Tycho alweer meer dan een weekje geleden geboren, zaterdag 14 april in de vroege ochtend braken de vliezen. En even voor twaalf uur diezelfde ochtend was hij er al. Best wel een turbo bevalling voor de eerste dus
In de eerste week was het wel eff behoorlijk wennen. Maar inmiddels lijkt het net alsof hij er al latijd is geweest. Het is een lief en makkelijk manneke wat alleen huilt als hij echt wat nodig heeft / als er echt wat aan de hand is.
Nou ik merk daar nu nogn niet zo heel erg veel van bij Tycho, maar als dat zo is dan merk je dat ook pas later natuurlijk
Dat is waar, de eerste periode was Kl Dr ook een voorbeeldig mannetje. Tot ie ging kruipen, toen was niks meer veilig
Maar ach, ouders kunnen veel aan hoor, mocht het zo zijn! Geloof me maar
Emporium
Blijft een zeer goed georganiseerd festival ( op het kluisjesdrama op het einde na dan, maar toen was ik gelukkig allang weg). Timetable's die aan het begin werden uitgedeeld, veel keus in eten, kwalitatief ook prima in orde, geen lange wachtrijen en...Jupiler
Ik heb me wel vermaakt, maar de muziek viel me zwaar tegen. Te hard voor mij. Letterlijk ( de bass boxen stonden vooraan TE hard) en figuurlijk. Ik miste melodie Hadden wel geluk met het weer, op een paar kleine spetters na is het droog gebleven!
Alleen die feesten zijn vaak zo tam qua sfeer. Wel heel gezellig en gemoedelijk hoor, maar beetje zo'n huiskamersfeertje.
Mja, zo was het wel ongeveer
Vooraan ging het bij vlagen wel los, maar dat waren dan ook meteen de "springers"
(en dan terecht komen op jouw voet )
Zow he, er waren nog eens dagen dat je 3 pagina's terug moest bladeren om bij te blijven
Maar goed, ik kwam deze tekst tegen ergens en vond hem wel handing
Sometime someone friends you on Facebook and you wish they hadn’t. Here’s how to annoy them to the point that they will unfriend you.
7) Like every single thing they post. EVERY. SINGLE. THING.
6) Tag yourself in pictures you’re not in. Especially pictures of their significant other.
5) Constantly leave bible verses on their wall. Not any particular bible verse. Just pick something that sounds like a book of the bible, pick two numbers, and put a colon between them. “John 2:12.” See?
4) Every time you see they’re on chat, type “Hey, what’s up?” and every time they respond, ignore them.
3) Tag them in all your status updates, even if the update has nothing to do with them. “I’m going to the dentist today. Ugh, I hate the dentist. @JohnSmith”
2) Every time the post a video, post a comment with a link to “Friday” by Rebecca Black.
1) Create a few events and invite your new friend. And no one else.
Maar goed, ik kwam deze tekst tegen ergens en vond hem wel handing
Sometime someone friends you on Facebook and you wish they hadn’t. Here’s how to annoy them to the point that they will unfriend you.
7) Like every single thing they post. EVERY. SINGLE. THING.
6) Tag yourself in pictures you’re not in. Especially pictures of their significant other.
5) Constantly leave bible verses on their wall. Not any particular bible verse. Just pick something that sounds like a book of the bible, pick two numbers, and put a colon between them. “John 2:12.” See?
4) Every time you see they’re on chat, type “Hey, what’s up?” and every time they respond, ignore them.
3) Tag them in all your status updates, even if the update has nothing to do with them. “I’m going to the dentist today. Ugh, I hate the dentist. @JohnSmith”
2) Every time the post a video, post a comment with a link to “Friday” by Rebecca Black.
1) Create a few events and invite your new friend. And no one else.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 11:07:Klinkt een stuk simpeler
Maar is niet zo leuk
http://www.geenstijl.tv/2011/06/jelte_en_de_hardcore_bidfreaks.html
Hij is weer geniaal....gratis pijpen
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2011 om 17:23:http://www.geenstijl.tv/2011/06/jelte_en_de_hardcore_bidfreaks.html
Vind er eerlijk gezegd weinig aan.
Geen stijl zit altijd op het randje wat wel of niet kan, hier mist weer een stukje respect. Laat die mensen lekker doen wat ze willen ( beide partijen overigens) zonder ze belachelijk te maken. Mijn mening
ben ik net ff blij gemaakt door leon bolier
Gefeliciteerd!
Ja, dit was ook een waarschuwing
Meer schrijven, anders gaat-ie weg
Zal ik dan maar beginnen?
Bij het feestje 69 Slam had ik mijn gewonnen Rayban meegenomen en de hele dag obsessief erop gelet dat ik nu eens een keer NIET mijn zonnebril zou kwijt raken. Normaal gesproken heb ik nl een goedkoop ding mee, want ik ken mezelf Maar nu eigenwijs.............. toch die Rayban meegenomen en guess what..Juist ja, kwijt
Afijn, 7 weken lang gezocht. Hele auto afgespeurd, evenals het huis.
Vandaag gevonden
In een tasje wat Gert en Leonie aan me gegeven hadden, tasje was voor Irene bestemd.
Irene heeft vandaag het tasje afgehaald en stuurt me net een PB: huh, er zat een Rayban in dat tasje, die is zeker van jou?
Meer schrijven, anders gaat-ie weg
Zal ik dan maar beginnen?
Bij het feestje 69 Slam had ik mijn gewonnen Rayban meegenomen en de hele dag obsessief erop gelet dat ik nu eens een keer NIET mijn zonnebril zou kwijt raken. Normaal gesproken heb ik nl een goedkoop ding mee, want ik ken mezelf Maar nu eigenwijs.............. toch die Rayban meegenomen en guess what..Juist ja, kwijt
Afijn, 7 weken lang gezocht. Hele auto afgespeurd, evenals het huis.
Vandaag gevonden
In een tasje wat Gert en Leonie aan me gegeven hadden, tasje was voor Irene bestemd.
Irene heeft vandaag het tasje afgehaald en stuurt me net een PB: huh, er zat een Rayban in dat tasje, die is zeker van jou?
blond zeker?
and proud of it
agh, wel fijn dat je hem weer heb gevonden
echt wel! wist ook zeker dat ie mee naar huis was gegaan, daarom ook al die tijd blijven zoeken
Doe je hem a.s. weekend op?
Uitspraak van M!chael & Daan op donderdag 30 juni 2011 om 17:38:Met zo'n touwtje erom, kan 'ie om d'r nek blijven hangen?
argggghhhhhhh! dat is echt fout
Doe je hem a.s. weekend op?
Ik ga lumi helaas moeten skippen. Voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek en al zou ik wel fit genoeg zijn om te gaan dan zou het bijzonder onverstandig zijn. Hoop dat jullie mooi weer hebben en doe een dansje voor mij.