goedemorgen
Hòòòòòiiii
Er nog vrolijk om doen ook
Uitspraak van martinibaby op maandag 6 oktober 2008 om 07:43:Ja man zijn leven is een grote grap
Gaan we weer
Laten we het hier nou wél gezellig houden!
laatste aanpassing
Drugs natuurlijk, alleen is de kater ietwat ernstiger dan die van alcohol. Mijn favoriete volgorde: Echte MDMA met de nadruk op echte!!!, daarbij een paar flinke borrels oude jenever, een paar biertjes en gaan met die banaan, tenminste als ik aan de rol ga! Thuis heb ik liever goeie heroine en een paar seresta,s voorgoed naar de klote dus zeg maar!
Uitspraak van *** Miss Guardian Angel *** op maandag 6 oktober 2008 om 10:30:Gaan we weer
Laten we het hier nou wél gezellig houden!
Daarom zei ik er ook achteraan...:
Uitspraak van martinibaby op maandag 6 oktober 2008 om 07:43:Nee ik hou al op, vandaag eerste dag van m'n stage.
Have fun hier!
Uitspraak van martinibaby op maandag 6 oktober 2008 om 07:43:Ja man zijn leven is een grote grap
ja, echt.. ik lach mn hele leven al een breuk en hoop ook lachend te sterven
middag trouwens
goedesmiddag
alles weer overleefd vandaag?? ( muziek-junk )
zo jammer dat jullie maar aan 1 ding kunnen denken als ik het over vissen heb..
ik heb niet gezegd dat ik wat gevangen had maar het was wel lekker ontspannend
ennuhhh... zaterdag denk ik dat ik nog wel een visje vang
( ik begin niet he )
Uitspraak van martinibaby op maandag 6 oktober 2008 om 18:01:(beetje zielig).
ik heb niet gezegd dat ik wat gevangen had maar het was wel lekker ontspannend
ennuhhh... zaterdag denk ik dat ik nog wel een visje vang
Uitspraak van *** Miss Guardian Angel *** op maandag 6 oktober 2008 om 10:30:Gaan we weer
( ik begin niet he )
laatste aanpassing
Uitspraak van martinibaby op maandag 6 oktober 2008 om 18:13:Klopt en ik zal ook niet meer beginnen
gelukkig, ik was bang dat we elke keer elkaar op het forum zwart moesten maken..
ik heb mn zegje wel gedaan en hou er nu verder over op
gelukkig, ik was bang dat we elke keer elkaar op het forum zwart moesten maken..
Nee das niet nodig, want we schieten er toch niets mee op En heb geen zin om sjachrijnig te worden (of andere mensen sjachrijnig te maken).
MENSEN! HET HEEFT NIET GEREGEND VANDAAG!!!!!!
zo jammer dat jullie maar aan 1 ding kunnen denken als ik het over vissen heb..
ik begin niet he
Uitspraak van martinibaby op maandag 6 oktober 2008 om 18:13:ik zal ook niet meer beginnen ^^
Thank, God!
zaterdag denk ik dat ik nog wel een visje vang
woeiiiiiiii!!!!!!!!