| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2008 om 21:00 |
nee dat ligt bij arnhem
neem je wat mee blijft het risico dat je gepakt word en ben je te jong precies hetzelfde dus die mensen die gepakt worden moeten niet zeiken, dan moet je maar niks mee nemen
ik heb iig elk jaar lekker lopen spacen in het geldredome en zal dit jaar ook vast wel weer lekker naar de klote gaan
ben er zelf nog nooit gepakt dus zal wel weer goed komen zo niet jammer dan tot volgend jaar.
zo niet jammer dan tot volgend jaar.
Neem toch geen 10 pillen mee ofzo dus ze zullen me vast voor 2 snackies niet vasthouden vasthouden
Vorig jaar kwam een vriend van mij de bus uitlopen krapte met zijn domme kop aan zijn zaakje BAM!! meteen 2 agenten undercover erbij
ik heb iig elk jaar lekker lopen spacen in het geldredome en zal dit jaar ook vast wel weer lekker naar de klote gaan
toch gek dat sommigen het hier hebben over zeer grote controles terwijl ik van anderen weer heb gehoord geen hond te hebben gezien
of niets mee nemen en op save gaan
Oja ik gaat gewoon clean naar Qlimax binnen zat te halen!
Vorig jaar was volop erge controle mang! Ik ben gisteren pas uit de prison gekomen, had 1 pilletje bij me
Afleiden dan maar, ik ga flink me veters strikken en aan me zak voelen terwijl de rest 't snoep bijheeft!
Beetje schichtig om je heen kijken en mij pikken ze eruit! JOAAAAAAAHH dat word 'm!
Afleiden dan maar, ik ga flink me veters strikken en aan me zak voelen terwijl de rest 't snoep bijheeft!
Beetje schichtig om je heen kijken en mij pikken ze eruit! JOAAAAAAAHH dat word 'm!
Elk jaar hetzelfde.....Gemeente Arnhem is erg streng als je gepakt wordt ook al is het maar met 2 pillen wordt je kaartje ingenomen en mag je dus niet meer naar binnen. Heeft niks met Q-Dance te maken maar is het beleid van de gemeente Arnhem.
Gewoon alles goed in je poepertje stoppeng
het gaat nog niet zozeer om de mensen van de beveiliging maar met name om de undercoverpolitie buiten en ook binnen. je kan ze trouwens herkennen aan hun veiligheidsschoenen die ze verplicht zijn aan te hebben, ook als ze undercover zijn. Dus als iemand in zijn aussie om pillen komt schooien en hij heeft veiligheidsschoenen aan kan je beter weglopen of vragen waarom hij van die coole schoenen aan heeft
drugshonden ect. Kwil wel het echte verhaal wel eens horen??
Ben echt al 6 keer langs honden gelopen, met genoeg bij mij me...
nooit geen problemen gehad!
Uitspraak van jordy.... op maandag 27 oktober 2008 om 03:43:
Ben echt al 6 keer langs honden gelopen, met genoeg bij mij me...
nooit geen problemen gehad!
deze is het echter wel: http://www.dumpert.nl/mediabase/32246/a51aeebe/controle_qlimax_2007.html
Wil je een tof feestje ? neem niks mee....of regel het binnen ofzo
Uitspraak van N. 058 op woensdag 29 oktober 2008 om 14:47:
zelf vorig jaar aan zo'n chippendales-auditie mogen meedoen
door naar de volgende ronde?
Tot nu toe heb ik elk Qlimax feest in het Gelredome meegemaakt en ik heb nog nooit een hond gezien,
Persoonlijk heb ik afgelopen 2 jaar geen hond gezie
Het is een kwestie van pech hebben en je zakken ontdoen van witte resten
het gaat nog niet zozeer om de mensen van de beveiliging maar met name om de undercoverpolitie buiten en ook binnen. je kan ze trouwens herkennen aan hun veiligheidsschoenen die ze verplicht zijn aan te hebben, ook als ze undercover zijn. Dus als iemand in zijn aussie om pillen komt schooien en hij heeft veiligheidsschoenen aan kan je beter weglopen of vragen waarom hij van die coole schoenen aan heeft
ligt grotendeels aan de beveiliging sommige laten je wel naar binnen en andere niet!
En wat betreft de honden... de meeste honden die er zijn zijn politiehonden en dus geen drugshonden. De politiehonden zijn er vaak om af te schrikken, drugshonden zijn veel te duur om in te zetten!! Maar ja... das geen garantie natuurlijk uitkijken dus!!
inds de controles zo streng zijn geworden is het percentage wappies juist gestegen.
inds de controles zo streng zijn geworden is het percentage wappies juist gestegen
dat dacht ik ook al, volgens mij maakt het niet zoveel uit
of mensen laten het thuis en kopen het op het feest zelf
of we hebben er gewoon massal schijt aan en nemen het risico
Uitspraak van [D.K] op dinsdag 18 november 2008 om 15:51:
dat dacht ik ook al, volgens mij maakt het niet zoveel uit
of mensen laten het thuis en kopen het op het feest zelf
of we hebben er gewoon massal schijt aan en nemen het risico
Precies. Vooral het laatste is het geval volgens mij, beetje het "dikke vinger" idee. Juist iets wel doen omdat het niet mag, als het dan wel lukt (en het lukt het gross wel gewoon om binnen te komen) dan is de voldoening extra groot.
coole schoenen aan heeft
veiligheidsschoenen
Ik kan me niet voorstellen dat een drugshond door zijn reukorgaan kan waarnemen dat ik 2 youpe in een afgesloten zakje in mijn onderbroek mee naar binnen neem of wel dan ?
Altijd lachuh hier die items. Bij Q-BASE zouden het de Duitsers zijn, hier de drugshonden.
Wat een bullshit. Altijd en overal makkelijk naar binnen gekomen, zolang je er maar geen 10-tallen ergens hebt zitten, dat valt eerder op natuurlijk.
Ik kan me niet voorstellen dat een drugshond door zijn reukorgaan kan waarnemen dat ik 2 youpe in een afgesloten zakje in mijn onderbroek mee naar binnen neem of wel dan ?
mag je dan doorlopen
Mijn jack russel is loops namelijk , en daar gaan die honden ook op af.
gewoon een cameralens van van 1400,- euries even open wilde schroeven
Dan zou ik ook wel op tilt slaan ja!
wie de fuck neemt een cameralens van 1400 mee naar qlimax werd je als persfotograaf onderschept
willekeurige mensen die NIETS bij zich hebben gewoon kontje controleren
Vroeg op de avond om 22.30 had de security me te pakken op de wc. Had 2 pillen voor eigen gebruik bij. Moest mee naar een politietentje buiten. Formulier ingevuld dat de zaak geseponeerd werd omdat ik alleen voor eigen gebruik had. Geen boete en binnen het half uur stond ik weer binnen. Netjes geregeld vond ik het.
Mocht ik van oom agent met ze legerpakkie aan
Wat zouden zijn kinderen trots op hem zijn mijn vader verneukt een leuk avondje waar iemand waarschijnlijk al maanden naar uitkijkt omdat ze zichzelf iets aan doen waar zelde mensen last van hebben.
Vroeg op de avond om 22.30 had de security me te pakken op de wc. Had 2 pillen voor eigen gebruik bij. Moest mee naar een politietentje buiten. Formulier ingevuld dat de zaak geseponeerd werd omdat ik alleen voor eigen gebruik had. Geen boete en binnen het half uur stond ik weer binnen. Netjes geregeld vond ik het.
260 aanhoudingen bij dance-party Gelredome
15 per pil?
Dan moet je toch eens snel opzoek gaan naar andere adresjes
Zegt ie opeens, XTC. Ik zeg dus zo tegen m, sorry geen xtc, gebruik niet. Keken ze elkaar aan en liepen ze maar door naar een volgende. Dacht toen ze wegliepen, laat ik eeens naar de schoenen van die gasten kijken. En ja hoor, 1 van de 2 liep met veiligheidsschoenen aan. Vieze klootzakken zijn t gewoon..
'volledige' controle
maar ik geloof echt niet dat er ondergoed uit gaat.
maar ik geloof echt niet dat er ondergoed uit gaat.
En werd daarna tot naakt aan toe gecheckt.
nks gezien
Uitspraak van roepennn!!! op maandag 24 november 2008 om 09:54:
Zegt ie opeens, XTC. Ik zeg dus zo tegen m, sorry geen xtc, gebruik niet. Keken ze elkaar aan en liepen ze maar door naar een volgende. Dacht toen ze wegliepen, laat ik eeens naar de schoenen van die gasten kijken. En ja hoor, 1 van de 2 liep met veiligheidsschoenen aan. Vieze klootzakken zijn t gewoon..
Dat mag helemaal niet dat is uitlokken van een strafbaar feit.
had gehoopt dat er heel veel mensen flink out waren gegaan omdat mensen lekker van te voren een hoop naar binnen werkten...
maar helaas...
En toch gebeurd het de laatste tijd bij alle grote feesten
Broodje aap verhalen, ik hoor nou nooit eens iemand met een realistisch verhaal, beetje jammer.
En hoe was de razzia van gemeente Arnhem dit jaar?
had gehoopt dat er heel veel mensen flink out waren gegaan omdat mensen lekker van te voren een hoop naar binnen werkten...
maar helaas...
En... nog meer op het CDA en Christen Unie stemmen, krijg je nog meer van dit gezeik. Oh jee ze weten het allemaal zo goed, hoe we beter moeten leven. Kom op... kunnen we zelf wel bepalen.
Uitspraak van roepennn!!! op maandag 24 november 2008 om 09:54:
Broodje aap verhalen, ik hoor nou nooit eens iemand met een realistisch verhaal, beetje jammer.
Zal allemaal wel meevallen, de meeste zullen hun trep gewoon afgeven en als je niks bij hebt laten ze dat hondje nog eens ruiken maar ik geloof echt niet dat er ondergoed uit gaat.
Bij ons precies ondersom, dus de keus was snel gemaakt
Dacht toen ze wegliepen, laat ik eeens naar de schoenen van die gasten kijken. En ja hoor, 1 van de 2 liep met veiligheidsschoenen aan. Vieze klootzakken zijn 't gewoon..
Volgens die agent volgde ze mij al vanaf de parkeerplaats. Ik was een verdacht persoon.
Zijn die fundamentalistische gristenen daar al niet mee bezig?
Dan nog mogen ze je niet uit de tent proberen te lokken
mogen ze wel....pseudokoop is toegestaan bij verdenking van strafbaar feit....pseudoverkoop mag idd niet
Ja maar goed ze mogen niet zomaar iemand aanspreken er moet een verdenking zijn dus dan moet ze hem al iets hebben zien doen en als ze dat zien mogen ze hem gelijk opakken maar als ze zomaar willekeurig iemand aanspreken die grote pupillen heeft wil nog niet zeggen dat die gene een dealer is. dus wat zijn de verdenkingen dan?
Nee ze maken er idd maar een spelletje van erg jammer dat het zo moet gaan.
Ja maar goed ze mogen niet zomaar iemand aanspreken er moet een verdenking zijn dus dan moet ze hem al iets hebben zien doen en als ze dat zien mogen ze hem gelijk opakken maar als ze zomaar willekeurig iemand aanspreken die grote pupillen heeft wil nog niet zeggen dat die gene een dealer is. dus wat zijn de verdenkingen dan?
Uitlokking is het toch echt pas als zij wat aan jou verkopen, en je daarna oppakken voor het bezit daarvan.
maar ik vond de controle weinig voorstellen! alleen de gok was of er honden waren of niet..
ze wouden zelfs 20E betalen voor een hele
Leeftijds controle is niks op grote feesten
Klopt helemaal, toen ik 16 was had ik 1 feestje ( niet gevraagd) en 17 iets van 6 feesten ( nooit gevraagd) Maar goed nog 2 maanden dan mag ik legaal
Zeker aan die gekke duitsers