| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2008 om 21:00 |
Heb aantal keren gezien dat de politie met honden op de trappen staat of bovenaan. Een keer liep een hond achter een vriendin aan, de agente zag dat en liet expres touw wat losser, zodat die hond paar meter achter die vriendin aan liep...
Je schrikt, maar juist doorlopen en niet omkijken. Bang maken houden ze ook wel van. Doen ze ook op Emprium met die honden.
Je schrikt, maar juist doorlopen en niet omkijken. Bang maken houden ze ook wel van. Doen ze ook op Emprium met die honden.
Afleiden dan maar, ik ga flink me veters strikken en aan me zak voelen terwijl de rest 't snoep bijheeft!
Beetje schichtig om je heen kijken en mij pikken ze eruit! JOAAAAAAAHH dat word 'm!
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 22 oktober 2008 om 22:56:Afleiden dan maar, ik ga flink me veters strikken en aan me zak voelen terwijl de rest 't snoep bijheeft!
Beetje schichtig om je heen kijken en mij pikken ze eruit! JOAAAAAAAHH dat word 'm!
hij laat zich graag in ze poeperd voelen, voor een paar pillen... nou dan waag ik het zelf wel gewoon...
lekker panisch over gaaan doen btw met ze allen, meestal als je daar bent vergeet je het allemaal 1,2,3 weer.. dnek er nooit geen moment aan op een feest, alleen als ik hem eet, kijk ik 1 x in de rondtje en dat is het OOOWKE! en verder gaan.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 oktober 2008 om 00:48:ik kom topless
I'll be checking that!
Uitspraak van Badass B.U.D. op vrijdag 19 september 2008 om 18:01:Elk jaar hetzelfde.....Gemeente Arnhem is erg streng als je gepakt wordt ook al is het maar met 2 pillen wordt je kaartje ingenomen en mag je dus niet meer naar binnen. Heeft niks met Q-Dance te maken maar is het beleid van de gemeente Arnhem.
ligt grotendeels aan de beveiliging sommige laten je wel naar binnen en andere niet!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 september 2008 om 22:29:ik zou flink doorlopen in de trappenhuizen. Daar troffen wij ze vorig jaar...
inderdaad ik had mazzel dat er net iemand voor mij er tussen uit werd gehaald want zelf je wiet mag je niet mee naar binnen
Ben na 4 x Qlimax in het Gelredome altijd gewoon doorgelopen. Net zo als bij ieder ander feest.
Goed wegstoppen, niet aan je ballen of schoenen zitten nadat je de trein, auto, bus verlaten hebt. Het fouilleren slaat meestal nergens op. En daarna gewoon tussen zoveel mogelijk mensen de trappen op naar binnen!
Goed wegstoppen, niet aan je ballen of schoenen zitten nadat je de trein, auto, bus verlaten hebt. Het fouilleren slaat meestal nergens op. En daarna gewoon tussen zoveel mogelijk mensen de trappen op naar binnen!
het gaat nog niet zozeer om de mensen van de beveiliging maar met name om de undercoverpolitie buiten en ook binnen. je kan ze trouwens herkennen aan hun veiligheidsschoenen die ze verplicht zijn aan te hebben, ook als ze undercover zijn. Dus als iemand in zijn aussie om pillen komt schooien en hij heeft veiligheidsschoenen aan kan je beter weglopen of vragen waarom hij van die coole schoenen aan heeft
Ben echt al 6 keer langs honden gelopen, met genoeg bij mij me...
nooit geen problemen gehad!
Uitspraak van ^VonDutch® op vrijdag 19 september 2008 om 17:07:Gewoon alles goed in je poepertje stoppeng
Geniale opmerking!
Uitspraak van Badass B.U.D. op zondag 26 oktober 2008 om 15:48:het gaat nog niet zozeer om de mensen van de beveiliging maar met name om de undercoverpolitie buiten en ook binnen. je kan ze trouwens herkennen aan hun veiligheidsschoenen die ze verplicht zijn aan te hebben, ook als ze undercover zijn. Dus als iemand in zijn aussie om pillen komt schooien en hij heeft veiligheidsschoenen aan kan je beter weglopen of vragen waarom hij van die coole schoenen aan heeft
dank u
drugshonden ect. Kwil wel het echte verhaal wel eens horen??
die honden bij gelredome hebben een goeie neus, als zo'n hond naast je blijft lopen, is de kans groot dat je mee mag voor een prive-striptease bij oom agent! (helaas heb ik zelf vorig jaar aan zo'n chippendales-auditie mogen meedoen..
niet elke hond is een drugshond natuurlijk
deze is het echter wel: http://www.dumpert.nl/mediabase/32246/a51aeebe/controle_qlimax_2007.html
Uitspraak van jordy.... op maandag 27 oktober 2008 om 03:43:
dan heb je gewoon zwaar mazzel..ik raad je toch aan niet teveel mee te nemen, want da kan je zwaar knaken gaan kosten.. (en daarbij komt ook nog eens dat de politie je daar in arnhem makkelijk 6 uur vast houd, en dan is het feest zo ongeveer al afgelopen als je vrij komt..)
deze is het echter wel: http://www.dumpert.nl/mediabase/32246/a51aeebe/controle_qlimax_2007.html
Het zal je maar overkomen.
Ik neem wel een lekker worstje voor de honden mee, als afleiding voor anderen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 14:47:zelf vorig jaar aan zo'n chippendales-auditie mogen meedoen
door naar de volgende ronde?
Welkom in Arnhem..
Kat & muis spel daar!
Overal undercover joden
Verschrikkelijk.
Waarschijnlijk lopen ze binnen ook nog.
of gewoon goed verstoppen & niet stressen!
Binnenregelen is nog dommer..
Kat & muis spel daar!
Overal undercover joden
Verschrikkelijk.
Waarschijnlijk lopen ze binnen ook nog.
Uitspraak van ** Marcel **Wil je een tof feestje ? neem niks mee....of regel het binnen ofzoop woensdag 5 november 2008 om 15:09:
of gewoon goed verstoppen & niet stressen!
Binnenregelen is nog dommer..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 november 2008 om 22:30:Heeft helemaal niks te maken met goed verstoppen en niet stressen!
Heeft te maken met of snuffie er zin in heeft, en dat heeft ie volgens mij altijd..
Ze mogen maar 30 min werken, dan moeten ze pauze
Uitspraak van Jesse Digital Skills op maandag 3 november 2008 om 19:19:Uitspraak van N. 058 op woensdag 29 oktober 2008 om 14:47:
zelf vorig jaar aan zo'n chippendales-auditie mogen meedoen
door naar de volgende ronde?
nou... da's een heel verhaal....dat geloof je nooit!..
Tot nu toe heb ik elk Qlimax feest in het Gelredome meegemaakt en ik heb nog nooit een hond gezien,
1x een hond meegemaakt in de VIP ingang op de trap. Die pakte een jonge eruit die vlak voor me liep die had dus mazzel.
Sindsdien geen VIP meer voor mij!
Iedereen maakt weer wat anders mee. De ene wordt nauwelijks gecontroleerd en ziet geen hond en de ander is iets later en er staan wél honden en wordt er streng gecontroleerd.
Persoonlijk heb ik afgelopen 2 jaar geen hond gezien maar een maat die eerst via de VIP ging werd er uit gepikt en vorig jaar hetzelfde verhaal toen hij 10 min later dan mij was. Het is een kwestie van pech hebben en je zakken ontdoen van witte resten.
Persoonlijk heb ik afgelopen 2 jaar geen hond gezien maar een maat die eerst via de VIP ging werd er uit gepikt en vorig jaar hetzelfde verhaal toen hij 10 min later dan mij was. Het is een kwestie van pech hebben en je zakken ontdoen van witte resten.
Persoonlijk heb ik afgelopen 2 jaar geen hond gezie
ik ook niet eigenlijk...
Het is een kwestie van pech hebben en je zakken ontdoen van witte resten
ja, of gewoon niks meenemen of gewoon iets (semi)legaals meenemen...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 14:56:of gewoon iets (semi)legaals meenemen...
???