Partyflock

Forumonderwerp · 1028666

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ZAAK CASSANDRA VAN SCHAYK

POLITIE ZOEKT HINDOESTAANSE SNORDERS EN DONKER STELLETJE

Peter R. de Vries, misdaadverslaggever stond zondag 27 april in het teken van de mysterieuze dood van Cassandra van Schayk.

Uit de uitzending blijkt onder andere dat de politie Flevoland nog altijd op zoek is
naar twee snorders (illegale taxichauffeurs), hoogstwaarschijnlijk van Hindoestaanse afkomst, en naar een man en een vrouw met een donkere huidskleur.

- ONTBREKENDE SPULLEN -

De 17-jarige Cassandra verdwijnt op vrijdag 23 maart 2007 na het bezoeken van een hardcore feest in Almere-Stad. Op zaterdagmiddag 14 april, drie weken later, wordt haar lichaam gevonden in het water van natuurgebied de Noorderplassen in Almere. Forensisch en toxicologisch onderzoek heeft geen duidelijke doodsoorzaak opgeleverd.

Cassandra’s mobiele telefoon is tot op heden niet gevonden. Het gaat om een Nokia, type 3510i met oranje zijkanten, een witte achterkant en een blauwe voorkant. Ook Cassandra’s Rabobankpas, haar paspoort en het paspoort van een vriendinnetje worden nog steeds vermist.

- HINDOESTAANSE SNORDERS -

Cassandra is in de nacht van haar verdwijning omstreeks 04.00 uur nog gezien op het busstation van Almere-Stad, dat tegen het Centraal Station van Almere aan ligt. Volgens een getuige vertrekt ze daar te voet met twee mannen met een Hindoestaans uiterlijk, vermoedelijk snorders, die haar een lift hadden aangeboden nadat ze de nachtbus had gemist.

Ondanks herhaalde oproepen van politie hebben deze twee mannen zich nooit gemeld. Het opsporen van de twee mannen is van essentieel belang voor het rechercheonderzoek, dat op dit moment muurvast zit.

De signalementen luiden als volgt:

Snorder 1:
De langste van de twee heeft een donkere huidskleur. Wat op viel volgens getuigen waren zijn enge ogen. Ook liep hij met zijn schouders naar voren. De man is ongeveer 1.85 lang, met een slank postuur en tussen de 25 en 30 jaar oud. Hij sprak goed Nederlands en praatte hard en op een grove, agressieve manier. Getuigen noemden het een “lijp type”. Hij werd door de andere snorder “wietman” genoemd.

Snorder 2:
De tweede snorder heeft een lichtgetinte huidskleur. Hij is rond de 25 jaar oud, ongeveer 1.75 lang en hij heeft een stevig, vol postuur. In tegenstelling tot de eerste snorder had deze man een aardige uitstraling.

- DONKER STELLETJE -

De recherche is ook nog op zoek naar een stelletje met een donkere huidskleur. Deze man en vrouw zijn in de nacht van de verdwijning door snorder 1 aangesproken in de buurt van de pinautomaat op het busstation, met de vraag of ze een lift nodig hadden.

- WIE WEET WAT? –

Naar aanleiding van onze uitzending zoeken wij naar het antwoord op de volgende vragen:

- Wie heeft Cassandra in de nacht van haar verdwijning omstreeks 04.00 uur of daarna gezien op het busstation van Almere-Stad of omgeving?

- Wie weet waar de verdwenen spullen van Cassandra zijn?

- Wie zijn de snorders die samen met Cassandra op het busstation van Almere-Stad zijn gezien?

- Wie zijn de man en vrouw die in de nacht van de verdwijning door snorder 1 zijn aangesproken op het busstation?

Weet u het antwoord op een van deze vragen of beschikt u over andere informatie die kan leiden tot de oplossing van deze zaak? Neemt u dan contact op met het rechercheteam in Almere dat de zaak onderzoekt, via het telefoonnummer

036-538 38 38

gisteren heeft 1 man zich gemeld en ze zoeken nu verder maar welke van de 2
ze moeten waarschijnelijk ook in Almere wonen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 15:46:
nee ze was mijn vriendin

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 15:49:
lekker vriendin dan

Idd je zet haar in een lekker dagbeeld hier neer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 16:18:
Tips moordzaak Cassandra van Schaik

Ik heb altijd alles over dit drama gevolgd, omdat ik (kwam ik later achter) waarschijnlijk iets later op het busplein ben aangekomen dan Cassandra. bijna was ik dus ook een getuige geweest.
Wat ik vreemd vindt aan het filmpje hier, is dat men zo overtuigd over een moord spreekt. Volgens mij is de doodsoorzaak nooit 100% duidelijk geworden uit medische sectie. Of weet de politie inmiddels meer? En hebben ze één van die twee snorders gevonden bij wie ze hoogstwaarschijnlijk is ingestapt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op zondag 14 september 2008 om 17:21:
Wat ik vreemd vindt aan het filmpje hier, is dat men zo overtuigd over een moord spreekt.

Nou, ik heb een uitzending van Peter R de Vries gezien waarin hij een test deed met eenzelfde soort mobiel als die van Cassandra..Omdat die nog steeds vermist is..??Ze vroegen zich af of ze die bij zich kon hebben toen ze in het water terechtkwam. Omdat die mobiel pas na een aantal dagen na haar verdwijning uit de lucht ging?(als ik me het nog goed herinner van de uitzending) Dus ze hebben hem op 2 manieren in het water gedumpt. Zodra die dingen in het water lagen gingen ze gelijk uit de lucht.
Conclusie..dat mobieltje is niet tegelijkertijd met haar in water gevallen. Daar komt bij dat die spullen zoals 2 paspoorten ook nog steeds verdwenen zijn..Ze hebben dat hele water en omtrek uitgekamt begreep ik..
Maar waar zijn die spullen dan wel?? Als ze ze had verloren zou iemand ze inmiddels vast wel hebben gevonden??..Maar tot op heden niets..En dat maakt het verdacht. Ze twijfelen ook aan het feit dat ze daar helemaal alleen gekomen is..Want het was nogal een eind vanaf het busstation?? Of van haar huis?? Dus dat ze er naartoe is gaan lopen is onwaarschijnlijk..En dan is de vraag..Hoe en/of met wie is ze daar dan gekomen? Want had ze daar te zoeken helemaal in dr eentje in het donker?? Tja..:/ naar mijn mening zit er toch een luchtje aan de zaak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op zondag 14 september 2008 om 18:12:
de perfecte moord ?

Tja..je zal het bijna wel gaan denken..Of ze moeten wat kunnen als ze die spullen vinden..Of de dader heeft het tegen iemand verteld en diegene krijgt wroeging vroeg of laat..Of iemand heeft verdenkingen maar durft ze niet te uiten..Of de dader zelf krijgt wroeging (maar dat lijkt me stug) Ik denk wel dat ze meer weten als dat ze vertellen. Dat ivm het onderzoek.
Want ik vraag me wel af..Zou er wel verschil aan te tonen zijn met moord of ongeluk?? Want ik zit net te lezen dat het aannemelijk is dat ze verdronken is..Dan zijn er dus meerdere opties. Bijv.
Optie 1. Ze is niet vermoord..
Maar ze liep daar gewoon en voelde zich niet goed en viel in het water en verdronk.
Optie 2. Een ongeluk/moord
Ze was daar met iemand en ze is daar flouw gevallen en iemand heeft haar daarna in het water gegooid waardoor ze verdronk?
Optie 3. moord
Iemand duwt haar in het water en heeft haar vervolgens verdronken??
Optie 4. moord
Ze is ergens anders vermoord en daar gedumpt??
Maarja als het "aannnemelijk"is dat ze verdronken is..dan lijkt me dat ook niet logisch..of het moet ergens anders gebeurd zijn??

Maar waar zou je dat verschil nou aan moeten zien??
En misschien zijn er nog wel meer opties..
Maar de grootste vraag blijft toch wel..wat moest ze daar??
Tja :/ ik ben geen Sherlock Holmes natuurlijk..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van angel-007 op zondag 14 september 2008 om 18:45:
Of ze moeten wat kunnen als ze die spullen vinden.

denk dat ze met de spullen weinig kunnen doen dan alleen sporenonderzoek.

Als ze niet vermoord is..En ze liep daar gewoon en voelde zich niet goed en viel in het water. Optie 1..
Maar wat als ze daar nou met iemand was en ze is daar flouw gevallen en iemand heeft haar daarna in het water waardoor ze verdrinkt? Optie 2
Of ze viel levend in het water en is daarna verdronken door iemand??

ook dit is onwaarschijnlijk, want na sectie op haar lichaam is verteld:

Uit een persbericht, dat op 21 augustus 2007 door het OM naar buiten werd gebracht, blijkt dat er bij sectie op het lichaam van Cassandra geen aanwijsbare doodsoorzaak is gevonden. Dat zij zou zijn verdronken is aannemelijk, maar de restultaten van de sectie zijn niet bewijzend voor verdrinking als doodsoorzaak. Voor een mogelijke andere doodsoorzaak zijn geen bewijzen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Optie 1. Ze is niet vermoord..
Maar ze liep daar gewoon en voelde zich niet goed en viel in het water en verdronk.
Optie 2. Een ongeluk/moord
Ze was daar met iemand en ze is daar flouw gevallen en iemand heeft haar daarna in het water gegooid waardoor ze verdronk?
Optie 3. moord
Iemand duwt haar in het water en heeft haar vervolgens verdronken??
Optie 4. moord
Ze is ergens anders vermoord en daar gedumpt??
Maarja als het "aannnemelijk"is dat ze verdronken is..dan lijkt me dat ook niet logisch..of het moet ergens anders gebeurd zijn??

ze had daar niks te zoeken, en dr telefoon is nog heel lang aangeweest nadat ze verdwenen was, vind het een vaag verhaal wat er is gebeurd (n)
denk haast wel dat ze dr hebben vermoord (n) laat het asjeblieft ook zo zijn want dan zullen die ouders er op een dag wél achterkomen wat er echt is gebeurd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 19:12:
denk haast wel dat ze dr hebben vermoord (n) laat het asjeblieft ook zo zijn

in mijn ogen vinden ik vermoord zijn of verdronken zijn toch 2 hele andere dingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 14:47:
ja nou cassandra was ook een lonsdaler ik ook al haar vrienden omdat we willen zeggen dat jullie alctonen niet over ons kunnen beslissen
en kij ze is nu dood door 2 buitenlanders is ze om het leven gekomen

huilie :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
ja nou cassandra was ook een lonsdaler ik ook al haar vrienden omdat we willen zeggen dat jullie alctonen niet over ons kunnen beslissen
en cassandra stond volop in het leven en was zwaar actief op partyflock
voor mensen die het nog niet wisten
ze deed haar taak.
wat elke lonsdaler doen laten merken dat dit eenmaal ons land is

Jij bent echt zwakbegaafd... ppffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op zondag 14 september 2008 om 18:56:
ook dit is onwaarschijnlijk, want na sectie op haar lichaam is verteld:

Uit een persbericht, dat op 21 augustus 2007 door het OM naar buiten werd gebracht, blijkt dat er bij sectie op het lichaam van Cassandra geen aanwijsbare doodsoorzaak is gevonden. Dat zij zou zijn verdronken is aannemelijk, maar de restultaten van de sectie zijn niet bewijzend voor verdrinking als doodsoorzaak. Voor een mogelijke andere doodsoorzaak zijn geen bewijzen

Hmm..idd.:/ ik had alleen maar gelezen tot aan aannemelijk..8)
Maar wat ik heb gezien heb bij series zoals reportage en discovery enzo is..
Iemand die verdrinkt heeft water IN de longen..
Dat zie je ook als je sectie verricht...Als ik dan lees dat het aannemelijk is maar de resultaten niet bewijzend zijn..ben ik weer geneigd te denken dat ze niet verdronken is.

Alhoewel, ik weet wel hoe het ging toen dat mijn buurmans hond verdronk in de rivier..
Die kwam een week later weer boven drijven door gasophoping. Een schipper vond hem en mijn buurman is hem daarop op wezen halen. Hij vertelde later dat het beest vol zat met water (uiteraard). Maar als je al dood bent als je in het water gedumpt word loop je natuurlijk ook vol water. Kweet alleen niet of het dan ook IN je longen komt. Maar als ik logisch nadenk..zal je zeggen van wel..En dan zullen ze dus waarschijnlijk niet meer kunnen bewijzen of dat water erin is gekomen door verdrinking..of later toen ze al dood was..Hehe wat een onderwerp op de zo. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van angel-007 op zondag 14 september 2008 om 18:10:
Conclusie..dat mobieltje is niet tegelijkertijd met haar in water gevallen. Daar komt bij dat die spullen zoals 2 paspoorten ook nog steeds verdwenen zijn..Ze hebben dat hele water en omtrek uitgekamt begreep ik..

Het mobieltje heeft idd nog d8 ik 18 uur op dat eiland gelegen en op een zendmast gestraald. Hij kan idd zijn opgeraapt, in het water gevallen zijn of daar ergens liggen. Er is destijds nooit meteen uitvoerig naar gezocht, dus dat blijft vaag.

Moord is al een stuk moeilijker te bewijzen, als je weet dat er geen tekenen van geweld zijn aangetroffen op haar lichaam en ze onder invloed was.

Maar ik lees dus dat er een ontknoping of wending in deze zaak is. Een vriendin beweerd hier dat de politie één van de twee snorders heeft opgespoord. Zij zijn in deze kwestie getuigen/verdachten...
(zie posts van Chelle P!)
Waarschuw beheerder
chelle p. met al haar vermiste vrienden:S
Waarschuw beheerder
donateur

lonsdale is toch dood?

Uitspraak van M. :') op zondag 14 september 2008 om 19:22:
Jij bent echt zwakbegaafd... ppffff

opzich geen raar verschijnsel hier op partyflock hoor ;)
laatste aanpassing

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 15:16:
Woehoeee

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d-russo op zondag 14 september 2008 om 22:07:
opzich geen raar verschijnsel hier op partyflock hoor ;)

laatste aanpassing 14 september 2008 22:08

No shit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op zondag 14 september 2008 om 19:15:
denk haast wel dat ze dr hebben vermoord laat het asjeblieft ook zo zijn

in mijn ogen vinden ik vermoord zijn of verdronken zijn toch 2 hele andere dingen

als ze wel verdronken is, komen dr ouders er nóóit achter wat er wél is gebeurd, en wat ze daar moest, als ze is vermoord of opzettelijk is verdronken is er altijd iemand die op den duur kraakt, zie joran van der sloot :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee ik wil weten hoe ze om het leven is gekomen is dat vreemd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 september 2008 om 12:26:
nee ik wil weten hoe ze om het leven is gekomen is dat vreemd

is niet vreemd, het is wel vreemd dat je oordeelt terwijl je niks zeker weet ;)
en idd veel vriendjes die vermist zijn in je omgeving ;)
en als zelf de Forensisch en toxicologisch onderzoeken niks opleveren, hoe moet je dan ooit achter de precieze waarheid komen?

ik vind dat jij maar vreemde verhaaltjes ophangt :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze deed haar taak.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 14 september 2008 om 11:43:
Waar zijn al die Tanja Groen topics gebleven?? Ik zal er zo es een paar openen dan..

Kan je doen.

Ik vroeg me toevallig zondagavond nog iets af en moest aan Tanja Groen denken (ja,ik ken haar verhaal wel).

Je hoort de laatste tijd veel in de media over mensen/kinderen die na jaren ineens weer opduiken en een aantal jaar gewoon ontvoerd zijn geweest.
Kan me best voorstellen dat haar ouders na deze gebeurtenissen zich toch gaan afvragen of Tanja misschien ook nog ergens is.

Waarschuw beheerder

Dat is toch helemaal nog niet bewezen :loser:

Het zal me niks verbazen als Petertje op het verkeerde spoor zit, er gaan zoveel verschillende verhalen de ronde

ze deed haar taak.

En kijk, door typetjes als jou wordt een mooi merk als Lonsdale helemaal verpest. Het wordt niet eens meer volop gedragen door ECHTE gabbers (niet de wannabe's die het verschil nog niet eens kennen tussen The Stunned Guys en Mental Theo), die hebben een hekel aan de zogenaamde lonsdalejeugd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 14:03:
en als zelf de Forensisch en toxicologisch onderzoeken niks opleveren, hoe moet je dan ooit achter de precieze waarheid komen?

Misschien door 'het zesde zintuig' of hoe heet dat programma met die helderzienden die een onopgeloste moord proberen op te lossen door hun 6de zintuig? :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze deed haar taak.

8) 8) 8)

Waarschuw beheerder
Maar dit was toch al lang bekend en is bij Peter R de Vries toch ook in het programma gekomen?
Wat is hier nieuw aan??

Ik hoop ook voor de familie en nabestaanden van het slachtoffer, dat de daders snel worden gepakt.
Het lijkt me zo vreselijk om rond te leven en niet te weten wat er met je dochter presies gebeurd is :(
Maar tog.. ik begrijp het niet... waarom als ze lonsdale droeg, waarom ging ze mee met die allochtonen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 15:37:
Wat is hier nieuw aan??

de laatste 2 regels

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 10:15:
gisteren heeft 1 man zich gemeld en ze zoeken nu verder maar welke van de 2
ze moeten waarschijnelijk ook in Almere wonen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 15:37:
waarom als ze lonsdale droeg, waarom ging ze mee met die allochtonen??

Lonsdale betekent meteen racist bij jou ofzo? Kortzichtig wicht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 15:43:
Lonsdale betekent meteen racist bij jou ofzo?

Dat zeggen haar wazi vriendjes hier wel ja :D :D

Waarschuw beheerder
En ik denk dat je fake bent..

*Steekt tong uit*

Mocht dat niet het geval zijn..

Als je zo'n goede vriendin van d'r bent waarom zijn er dan geen foto's van jullie samen in je zieke opgepimpte profiel?

treurig geval ben je.. Ik zou hulp zoeken als ik jou was...

Waarschuw beheerder
Lonsdale betekent meteen racist bij jou ofzo? Kortzichtig wicht

??? Heb ik dat gezegd :No: ik stelde alleen maar een vraag. Reden genoeg dat jij kortzichtig bent omdat ik alleen maar een vraag stel.

Toch vind ik het vreemd :)Ik zeg niet dat als je lonsdale draagt meteen een racist bent, maar volgens Cassandra's profiel hier op Partyflock was ze wel redelijk trots op dat ze Nederlands was ;)..
In ieder geval: ik zal nooit maar met 2 (buitenlandse) jongens mee gaan,
Geef niet aan dat het haar eigen schuld is,.. maar tsja.. erg slim is het niet.

Dat zeggen haar wazi vriendjes hier wel ja

Welke wazi vriendjes :/ ? :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 september 2008 om 13:51:
ze deed haar taak.

Deze wazi vriendjes?
:/?
:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 16:27:
Heb ik dat gezegd ik stelde alleen maar een vraag

Dat wordt vaak niet gesnapt op PF, mensen voelen zich meteen aangevallen als je een vraag terug stelt.

Met wazi vriendjes worden waarschijnlijk de lonsdale, wannabe, gabber, nazi's (Chelle-p bijv.) bedoeld die met haar omgingen en ook hier posten. Als die echt zo trots zijn op waar ze vandaan komen, kunnen ze beter eerst eens fatsoenlijk begrijpbaar nederlands schrijven i.p.v. in een of andere laagbegaafde gefrustreerde jeugdtaal.

@ Sylviana: tegen wie heb je het? Ook al tegen die intelligentieknobbel van een chelle-p?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 14 september 2008 om 11:43:
Goh nou.. Waar zijn al die Tanja Groen topics gebleven?? Ik zal er zo es een paar openen dan..

tanja groen... dé zaak die me al jarenlang intrigeert. want inderdaad: geen enkel spoor. en ze moet toch ergens zijn? er is jammer genoeg weinig aandacht voor haar zaak. maar goed, er zijn zo veel mensen "kwijt"... iedere zaak die opgelost wordt is er 1!
ik hoop dat ook dat er snel wat bekend is over de zaak van cassandra.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie denken dat jullie alles zijn je spreekt met ben de vader van cassandra stelletje sukkels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 september 2008 om 20:13:
jullie denken dat jullie alles zijn je spreekt met ben de vader van cassandra stelletje sukkels

Jij bent echt niet tof in je bol he:vaag:
Waarschuw beheerder
beetje respect mag wel hoor!
Waarschuw beheerder

Wat een geschift wijf ben je joh!!
Moet hij jou posts even lezen, wat jij over zijn dochter zegt.. Maar ga jij maar verder met je taak!!
Waarschuw beheerder
Aan je topics te zien, kom jij aandacht tekort.

En zoals iemand anders al zei, als je zo goede vriendin van Cas bent, waarom heb je dan alleen foto's van haar die overal op internet te vinden zijn? Waarom sta je zelf niet met haar op de foto?
En dan nog uit naam van haar vader gaan schrijven, bah gadverrdamme, klerewijf.

Of weet je zelf meer over deze zaak? Ik vind je in elk geval verdacht overkomen.....Geobsedeerd ook..

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 12:07:
Misschien door 'het zesde zintuig' of hoe heet dat programma met die helderzienden die een onopgeloste moord proberen op te lossen door hun 6de zintuig? :roflol:

we gaan met zijn allen massaal inschrijven voor dat programma, we hebben hier immers een allerweter :cheer:

:aai: triest ben je :lol:
Waarschuw beheerder

Gek Wijf!!!
Waarschuw beheerder
donateur

Probeer eerst eens een normale Nederlandse zin te tikken dom wicht!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 15:30:
nou dat is familie jah

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 15:46:
nee ze was mijn vriendin

je hebt jezelf te kijk gezet dame niemand zal je nu geloven/helpen!

Zoek een ander leven of nieuwe psychiater want je bent je geloofwaardigheid bij deze kwijt!

Waarschuw beheerder
Het arme meiske houdt nog trauma's over aan haar topic
Waarschuw beheerder

Er zitten een hoop gekken op partyflock maar jij........?

Jij bent echt geestesziek!!! Net als the Sixth Sense trouwens.... :lol: Familie toevallig?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe is ff normaal man!
kan toch niet...
hebben jullie nou 0.0 respect hiervoor...

je zit hier op een topic van een dood meisje die wss is vermoord
en jullie lopen dat vriendinnetje + vader beetje te bashen!
belachelijk gewoon, jullie zouden je eigen dood moeten schamen
hun vriendin/dochter is gewoon dood en jullie reageren zo...

als het je niet bevalt reageer dan gewoon niet in z'n topic...
gaat hier nog steeds over een overleden meisje hoor...

wist dat partyflock laag was... maar dit... :loser:
der zijn grenzen weet je...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beter lees jij dit hele topic eens door en bekijk je het profiel met bijbehorende geopende topics eens. Lul dan maar weer verder, snotaap. :looser:
Waarschuw beheerder
heb ik gedaan! en dan nog vind ik dat je dit niet hoeft te doen! ouwe tang :loser:

zo praat je niet over de nabestaande van een vermoord meisie!
triest figuur

als het nou in een ander topic was... wat niet over cassandra ging, zou het me geen flikker schelen
maar dit kan je gewoon niet maken domme doos

probeer liever te helpen ipv de boel af te zeiken

beetje ze met ze alle lopen kankeren...

hou je trieste commentaar lekker voor je
ze willen alleen maar weten wat en met cassandra is gebeurt en de dader pakken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maak een leuke site voor dat meisje.. Mooi condoleanceregister, discussieforum erbij.. Leuk muziekje eronder..

Beetje vragen naar de bekende weg als je dit soort topics HIER gaat openen over een vermoord meisje..

"t is tenslotte partyflock hier.. :frusty: Denk es na.. Dit had je kunnen verwachten..
laatste aanpassing