Partyflock

Forumonderwerp · 1028666

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ZAAK CASSANDRA VAN SCHAYK

POLITIE ZOEKT HINDOESTAANSE SNORDERS EN DONKER STELLETJE

Peter R. de Vries, misdaadverslaggever stond zondag 27 april in het teken van de mysterieuze dood van Cassandra van Schayk.

Uit de uitzending blijkt onder andere dat de politie Flevoland nog altijd op zoek is
naar twee snorders (illegale taxichauffeurs), hoogstwaarschijnlijk van Hindoestaanse afkomst, en naar een man en een vrouw met een donkere huidskleur.

- ONTBREKENDE SPULLEN -

De 17-jarige Cassandra verdwijnt op vrijdag 23 maart 2007 na het bezoeken van een hardcore feest in Almere-Stad. Op zaterdagmiddag 14 april, drie weken later, wordt haar lichaam gevonden in het water van natuurgebied de Noorderplassen in Almere. Forensisch en toxicologisch onderzoek heeft geen duidelijke doodsoorzaak opgeleverd.

Cassandra’s mobiele telefoon is tot op heden niet gevonden. Het gaat om een Nokia, type 3510i met oranje zijkanten, een witte achterkant en een blauwe voorkant. Ook Cassandra’s Rabobankpas, haar paspoort en het paspoort van een vriendinnetje worden nog steeds vermist.

- HINDOESTAANSE SNORDERS -

Cassandra is in de nacht van haar verdwijning omstreeks 04.00 uur nog gezien op het busstation van Almere-Stad, dat tegen het Centraal Station van Almere aan ligt. Volgens een getuige vertrekt ze daar te voet met twee mannen met een Hindoestaans uiterlijk, vermoedelijk snorders, die haar een lift hadden aangeboden nadat ze de nachtbus had gemist.

Ondanks herhaalde oproepen van politie hebben deze twee mannen zich nooit gemeld. Het opsporen van de twee mannen is van essentieel belang voor het rechercheonderzoek, dat op dit moment muurvast zit.

De signalementen luiden als volgt:

Snorder 1:
De langste van de twee heeft een donkere huidskleur. Wat op viel volgens getuigen waren zijn enge ogen. Ook liep hij met zijn schouders naar voren. De man is ongeveer 1.85 lang, met een slank postuur en tussen de 25 en 30 jaar oud. Hij sprak goed Nederlands en praatte hard en op een grove, agressieve manier. Getuigen noemden het een “lijp type”. Hij werd door de andere snorder “wietman” genoemd.

Snorder 2:
De tweede snorder heeft een lichtgetinte huidskleur. Hij is rond de 25 jaar oud, ongeveer 1.75 lang en hij heeft een stevig, vol postuur. In tegenstelling tot de eerste snorder had deze man een aardige uitstraling.

- DONKER STELLETJE -

De recherche is ook nog op zoek naar een stelletje met een donkere huidskleur. Deze man en vrouw zijn in de nacht van de verdwijning door snorder 1 aangesproken in de buurt van de pinautomaat op het busstation, met de vraag of ze een lift nodig hadden.

- WIE WEET WAT? –

Naar aanleiding van onze uitzending zoeken wij naar het antwoord op de volgende vragen:

- Wie heeft Cassandra in de nacht van haar verdwijning omstreeks 04.00 uur of daarna gezien op het busstation van Almere-Stad of omgeving?

- Wie weet waar de verdwenen spullen van Cassandra zijn?

- Wie zijn de snorders die samen met Cassandra op het busstation van Almere-Stad zijn gezien?

- Wie zijn de man en vrouw die in de nacht van de verdwijning door snorder 1 zijn aangesproken op het busstation?

Weet u het antwoord op een van deze vragen of beschikt u over andere informatie die kan leiden tot de oplossing van deze zaak? Neemt u dan contact op met het rechercheteam in Almere dat de zaak onderzoekt, via het telefoonnummer

036-538 38 38

gisteren heeft 1 man zich gemeld en ze zoeken nu verder maar welke van de 2
ze moeten waarschijnelijk ook in Almere wonen
Waarschuw beheerder
precies, en ze was vermoord na een HARDCORE feest...

en waar bereik je nou meer publiek voor hardcore feesten dan op partyflock...
met dus eventuele getuigen/tips

ik zou het zelfde doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die chelle p zouden ze echt na het pieterbaan moeten sturen

en cant stop dancing niemand maakt hier grappen of wat dan ook.

Bijna iedereen is dezelfde mening toegedeeld. en dat is dat ::::::: die ``ZOGENAAMDE`` vriendin niet spoort kijk wat voor berichten ze plaats in sommige gevallen praat ze zelf tegen derzelf.

Enkeltje pieter baan of riagg.

Zo en nu een slotje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 17 september 2008 om 18:00:
en waar bereik je nou meer publiek voor hardcore feesten dan op partyflock...
met dus eventuele getuigen/tips

ik zou het zelfde doen

Blijkbaar heb je niet alle andere reactie's van diezelfde 'vriendin' gelezen, want dan snapte je wel waarom iedereen zo reageert op haar. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een plank voor je kop hebt en dus op hetzelfde niveau functioneert als die chelle-p.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op woensdag 17 september 2008 om 17:51:
heb ik gedaan! en dan nog vind ik dat je dit niet hoeft te doen! ouwe tang

zo praat je niet over de nabestaande van een vermoord meisie!
triest figuur

als het nou in een ander topic was... wat niet over cassandra ging, zou het me geen flikker schelen
maar dit kan je gewoon niet maken domme doos

probeer liever te helpen ipv de boel af te zeiken

beetje ze met ze alle lopen kankeren...

hou je trieste commentaar lekker voor je
ze willen alleen maar weten wat en met cassandra is gebeurt en de dader pakken

Ga janken poot :cry:
Dat wijf zit volgens mij nog in een LSD trip ofzo met d'r :rot: topics. Aandacht te kort waarschijnlijk!
Waarschuw beheerder
ouwe tang

zo zo als je 27 bent ben je een oude tang?

Wat is je moeder dan? En heks? :lol:
domme doos

:aai: Ach gossie... koedie koedie koedie. Kutjeugd gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 18 september 2008 om 11:39:
zo zo als je 27 bent ben je een oude tang

Oei...dan ben ik ook bijna een ouwe tang :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 september 2008 om 10:15:
DONKER STELLETJE -

[img width=800 height=600]http://leintjelog.web-log.nl/photos/uncategorized/afbeelding_449.jpg[/img]

aanweizingen!
[img width=205 height=257 cacheid=000ff80f002c824b0c5111b81a025494cc]http://pawpeds.com/pawacademy/beginnerscorner/breedingalitter/photos/katertje2aanwijzingen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://xtreme-terror.almere4you.nl/ hij is 1 van de daders
Waarschuw beheerder
hmmz hoop het!!!!

afmake die gast

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 september 2008 om 11:33:

waarom pakt de politie hem dan niet ;)
ik dacht dat de identiteit van de daders nog niet bekend was :S
of is dit degene die zich gemeld heeft?
weet je ik snap er geen klote meer van :nee:

ze weten nog niet eens hoe ze om het leven is gekomen, misschien was het wel een ongeluk
dus mag je dan spreken van dader, kijk hebben ze haar wat aangedaan dan moeten ze daar voor boeten, laat dat duidelijk zijn
maar niks is zeker in deze zaak, zelfs een misdrijf niet
Waarschuw beheerder
misdrijffie is tog wel 100 % zeker
Waarschuw beheerder
donateur

Doe er wat aan dan..
Wat een commentaar ook op die site..

Waarschuw beheerder

Jij spoort echt niet..
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 september 2008 om 01:07:
Kan je doen.

Ik vroeg me toevallig zondagavond nog iets af en moest aan Tanja Groen denken (ja,ik ken haar verhaal wel).

Je hoort de laatste tijd veel in de media over mensen/kinderen die na jaren ineens weer opduiken en een aantal jaar gewoon ontvoerd zijn geweest.
Kan me best voorstellen dat haar ouders na deze gebeurtenissen zich toch gaan afvragen of Tanja misschien ook nog ergens is.

Mijn buurman is toevallig de broer van Tanja, en er is tot op heden jammer genoeg nog helemaal niets over de verdwijning bekend :(

Waarschuw beheerder

Achterlijk wijf jij verdient echt een nekschot :loser:

Waarschuw beheerder
-1
Ja dit soort acties stagneert de zaak Cassandra Schayk alleen maar.. :frusty:

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje een loze beschuldiging.. Ze hebben niks wat er voor bewijst dat die jongen dat gedaan heeft.. Zoals ik al zei in het andere topic; het heeft een kleurtje dus we gaan er maar op af met zn allen :loser:

Waarschuw beheerder
Dit soort acties is bevorderend voor de echte daders.. En als die gast werkelijk de dader is, heeft ie daar alleen maar profijt van..

Maar ja, chelle-p heeft dat blijkbaar niet door.. Ongeleid projectiel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexxx op vrijdag 19 september 2008 om 12:23:
Mijn buurman is toevallig de broer van Tanja, en er is tot op heden jammer genoeg nog helemaal niets over de verdwijning bekend

Is ook alweer erg lang geleden, he? Ergens in de jaren '90 geloof ik?

Ik heb gisteren eens gekeken naar het zesde zintuig, maar als dat toch allemaal waar is wat in dat programma gebeurd, ben ik toch echt onder de indruk! Misschien is het dan toch nog niet eens een gek idee voor de ouders van Cassandra om één van de deelnemers om hulp te vragen. Het kan ook zijn dat ik wat naïef ben ;)
Waarschuw beheerder

Ten eerste wat je doet is laster en ten tweede bedreig je die jongen met de dood.

ik hoop dat je zeker bent van je zaak anders kan hij een zaak tegen jou aanspannen. Maar goed al heeft hij het wel gedaan kan hij je alsnog aanklagen.
Waarschuw beheerder

Als het waar is en hij heeft daadwerkelijk bekend en het klopt dan is dat echt een pracht nieuws. Als maar in het wildeweg mensen gaat beschuldigen dan moet je je goed realiseren wat je aan het doen bent (maar zo te zien is dat een beetje het hele probleem)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 12:52:
Is ook alweer erg lang geleden, he? Ergens in de jaren '90 geloof ik?

Ik heb gisteren eens gekeken naar het zesde zintuig, maar als dat toch allemaal waar is wat in dat programma gebeurd, ben ik toch echt onder de indruk! Misschien is het dan toch nog niet eens een gek idee voor de ouders van Cassandra om één van de deelnemers om hulp te vragen. Het kan ook zijn dat ik wat naïef ben ;)

Nja ik betwijfel het in hoeverre dat de daadwerkelijke waarheid is, en in hoeverre dat soort programmas beinvloed worden voor de kijkcijfers....

Maargoed proberen kan nooit kwaad..

Bytheway:

http://xtreme-terror.almere4you.nl/

wat ben jij een ziek en een achterlijk persoon zeg...

bah ik walg van je!

Ook al ben je mischien een vriendin van haar geweest, hier zal zij zelf denk ik nooit achter hebben gestaan.....

Waarschuw beheerder
Hopen voor de familie dat deze zaak ooit wordt opgelost
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk heb de in het riagg verblijvende chelle nog gelijk ook .... cased whit me followed next week....

we will see
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NRDer op vrijdag 19 september 2008 om 17:31:
waarschijnlijk heb de in het riagg verblijvende chelle nog gelijk ook .... cased whit me followed next

Waarom denk je dat?
By the way, dat profiel van die gast is niet meer op almere4you, ben nou eigenlijk toch wel heel nieuwsgierig...
Waarschuw beheerder
vanmorge stond in de telegraaf ook een stukkie over die gast

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 19 september 2008 om 20:10:
By the way, dat profiel van die gast is niet meer op almere4you

???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NRDer op zaterdag 20 september 2008 om 11:26:
vanmorge stond in de telegraaf ook een stukkie over die gast

gelezen idd. Zijn op zoek naar hem. Hij zou details over de zaak aan een vriend hebben verteld...
Waarschuw beheerder
Gelezen ook...

Er was toch al eerder sprake van ene Wesley die er meer van weet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 20 september 2008 om 12:42:
Er was toch al eerder sprake van ene Wesley die er meer van weet

Dat was de 1e naam die chelle-p noemde als mogelijke verdachte hier..
Volgens mij op dat ontspoorde terror helga profiel.
laatste aanpassing