Partyflock

Forumonderwerp · 1028163

DEDEMSVAART/HARDENBERG -Het Summerdance Festival in Dedemsvaart, dat jaarlijks door een paar duizend feestgangers wordt bezocht, keert volgend jaar niet terug. Organisator Herman Geerdink wil zijn bezoekers niet meer blootstellen aan de 'mensonterende' drugscontroles van de politie.

Afgelopen weekeinde moest een flink aantal bezoekers zich in een tent uitkleden en voorover buigen om bij de agenten aan te tonen dat er geen drugs in hun achterste verstopt zat.

Op het feest werden voornamelijk kleine - gedoogde - hoeveelheden drugs aangetroffen. ,,Onrust om niets,'' aldus organisator Geerdink. Hij had er zelf al flink de smoor over in, maar heeft in de afgelopen dagen nog eens tientallen klachten binnen gekregen van festivalbezoekers. ,,De lol is er vanaf. Als dit de manier wordt waarop wij in dit land omgaan met feesten en festivals, dan hoeft het voor mij niet meer. Zelfs een zestigjarige medewerkster van de catering moest zich ontkleden en voorover buigen. En het hoofd van onze beveiliging - die er op toe moet zien dat er niet gedeald wordt - werd door de agenten apart genomen en onderzocht. Omdat een politiehond vond dat de man naar drugs rook. Ja, hallo! Vind je het gek als je tijdens je werk drugs in beslag moet nemen...''

Geerdink heeft uiteraard verhaal gehaald bij de politie, maar die verwijst door naar het gemeentebestuur. ,,Op al mijn vragen werd geantwoord: 'Dat moest in opdracht van de burgemeester'. Daarom schrijf ik vandaag nog een brief aan de gemeenteraad om te vragen waar we in hemelsnaam mee bezig zijn in deze gemeente.''

Geerdink is vastbesloten: het festival was dit jaar voor het laatst. ,,Of het moet zijn dat de politiek keiharde garanties kan geven dat dit niet nog een keer gebeurt. Maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.''

De politie heeft in een eerdere reactie al duidelijk gemaakt dat gehandeld is volgens de richtlijnen van de opiumwet en dat controle volgt na sterke vermoedens.

Bron: www.destentor.nl

:nocheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 21:13:
Nee vreselijk onzeker Straks vind ie 'm niet mooi

Zou natuurlijk zo'n hele dag grondig verpesten als ze zouden zeggen tijdens het bijlichten van je anus " mevrouw uw anus is geen gezicht ".

Daar ga je toch niet voor naar zo'n plattelands- dansfeestje. Moet niet gekker worden daar OP HET PLATTELAND!!

:lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Mike E op woensdag 10 september 2008 om 21:19:
OP HET PLATTELAND!!

Platteland de gekste :cheer:

Fast Forward is leuk :rot: :roflol:....beetje dom in de meute meelopen (N)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 21:13:
Nee vreselijk onzeker :( Straks vind ie 'm niet mooi

je liegt. :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 18:17:
Het Summerdance Festival in Dedemsvaart, dat jaarlijks door een paar duizend feestgangers wordt bezocht, keert volgend jaar niet terug.

zonde voor de liefhebbers

Afgelopen weekeinde moest een flink aantal bezoekers zich in een tent uitkleden en voorover buigen om bij de agenten aan te tonen dat er geen drugs in hun achterste verstopt zat

maar dit gaat ook echt TEver!
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 10 september 2008 om 21:21:
Fast Forward is leuk ....beetje dom in de meute meelopen

Daar hebben we het niet over! OT blijven he! :p
Uitspraak van Mike E op woensdag 10 september 2008 om 21:19:
Daar ga je toch niet voor naar zo'n plattelands- dansfeestje. Moet niet gekker worden daar OP HET PLATTELAND!!

anusbleken is geen bekend begrip in deze regionen, dus ik kan me haar onzekerheid wel voorstellen :):):)
Uitspraak van Mike E op woensdag 10 september 2008 om 21:23:
OT blijven he!

:frusty:
Uitspraak van A.S.B.O. op woensdag 10 september 2008 om 21:24:
anusbleken is geen bekend begrip in deze regionen, dus ik kan me haar onzekerheid wel voorstellen

Anusbleken? wasda....O:)
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 10 september 2008 om 21:26:
Anusbleken? wasda....

Tja plattelandsmeisje dat moet je toch maar ff aan ­NINOTCHKA zelf vragen wel via PB graag. In dit topic houden we graag de zaak netjes. o:)
Uitspraak van Mike E op woensdag 10 september 2008 om 21:32:
In dit topic houden we graag de zaak netjes

Uitspraak van Mike E op woensdag 10 september 2008 om 20:49:
Shit hij komt uit Enschede!

Oorspronkelijk uit een klein Drenths dorp. ;)

Echt te ZIEK voor woorden!

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 september 2008 om 20:23:
Na 22:00 kan ik makkelijker sos regelen dan sigaretten. Doe je als overheid toch iets niet goed.

sos wordt nog gebracht ook, ik moet de eerste brengturk nog vinden die alleen voor sigaretten komt...
sos kun je nog gewoon aan de bar gebruiken, moet je eens met een sigaret proberen (Y)
zestigjarige medewerkster

de controle volgt na sterke vermoedens.

:nosmile:

Je bent al ziek als je je laat uitkleden op K*nkeren dan maar vechten en de cel in :jaja:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 22:41:
op K*nkeren dan maar vechten en de cel in

Schiet je niets mee op....wachten ze gewoon net zo lang totdat je meewerkt :/
Afgelopen weekeinde moest een flink aantal bezoekers zich in een tent uitkleden en voorover buigen om bij de agenten aan te tonen dat er geen drugs in hun achterste verstopt zat.

_0_
laatste aanpassing door een beheerder
Het blijkt nu dat zelfs een aantal voorbijgangers (waaronder vrouwen en kinderen) die niet eens op het terrein waren of moesten zijn ook uit de kleren moesten. :S

http://rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=88143
een zestigjarige medewerkster van de catering moest zich ontkleden en voorover buigen.

Agos. :no:

Wat ziekelyk dit.
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 10 september 2008 om 22:55:
http://rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=­88143

Als je organisator hoort praten word je er triest van :nocheer:

Van de gekke wat de politie daar geflikt heeft :s
laatste aanpassing

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 10 september 2008 om 23:24:
Van de gekke wat de politie daar geflikt heeft

Ze maken alles kapot. Zo verdwijnen de grote feesten en gaat house weer underground, waar de politie er pas achterkomt als het feest bijna is afgelopen!

Ik hou m'n hart weer vast voor Qlimax. Arnhem kan er ook wat van qua controles!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 23:41:
gaat house weer underground

Elk nadeel heeft toch ook weer een voordeel :D
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 10 september 2008 om 23:24:
Als je organisator hoort praten word je er triest van

En als je dan nou ook nog naar het resultaat van die akties kijkt... er zijn in totaal wel VIER mensen opgepakt (drie Duitsers en een man uit Sneek). :lol:
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 10 september 2008 om 23:56:
er zijn in totaal wel VIER mensen opgepakt (drie Duitsers en een man uit Sneek).

Zozo....geslaagde actie :s

en volgend jaar komt er.. toch een summer dance festival omdat de centjes toch wel lokken :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 00:26:
en volgend jaar komt er.. toch een summer dance festival omdat de centjes toch wel lokken

Zo is dat! Zo was het en zo zal het altijd zijn. Die organisater boeit het geen ene male moer als er een paar klanten van hem in de reet word gekeken. De hoofdzaak is volgend jaar weer een vergunning kunnen krijgen en weer een feest organiseren en met een beetje geluk heeft hij een vette winst om de rest van het jaar geen poot meer te hoeven uitsteken.

Na afloop van het feest een beetje lopen zeuren wat er allemaal fout was en daar andere de schuld van geven om vervolgens het volgend jaar nog meer bezoekers te trekken met nog meer winst. Ik zou trouwens hetzelfde doen en me niet de winst door de vingers laten glippen door een paar imbecielen die zo nodig drugs willen gebruiken en mijn feest willen vergallen. ( Lees Poen )

Dus mensen bekijk het ook een keer door de bril van de ONDERNEMER dan zal je misschien net zo reageren als hij nu.

:)

Het Summerdance Festival in Dedemsvaart

Nooit van gehoord, dus daar missen we niks aan :bye:
sufkutterige gemeente..yunks en smackhoere liggen in elk park en hun gaan festivalbezoekers checken
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 september 2008 om 08:46:
we

praat voor jezelf zieltje :loser:

Nooit van gehoord, dus daar missen we niks aan

Zelfde als jou, hoop dat het een fiasco wordt
en dat de vrienden die je hier maakt je komen uitfluiten (y)

https://partyflock.nl/party/125916:The_Others
Goeie artiest ben je als je zo reageerd (n)
laatste aanpassing

Uitspraak van gekkehuus30 op donderdag 11 september 2008 om 08:59:
sufkutterige gemeente..yunks en smackhoere liggen in elk park en hun gaan festivalbezoekers checken

Beter kan je het niet zeggen (y)

Uitspraak van Zunbapp op woensdag 10 september 2008 om 22:49:
_0_

:roflol:
Ken er ook 1 die zelfs z'n balzakkie omhoog moest tillen. Heb hem er in ieder geval wel even om uitgelachen.

Die honden daar pikten onze chauffeur er ook voor het 2e jaar op rij uit. Hij heeft thuis net zo'n hond, maar volgens de politie was het uitgesloten dat die drugshond daar op zou reageren.

Gezien de vangst blijkt wel dat ze daar flink voor lul bezig zijn geweest. Daar hoef je geen uitgebreide kosten/baten-analyse op los te laten.

Zonde, was altijd zo gezellig :(

Die controle was ook gewoon achterlijk. Één voor één werden mensen eruit gepikt
en één voor één zag je ze ook weer binnen komen. Zo goed was het dus geregeld (Y)

Uitspraak van Mike E op donderdag 11 september 2008 om 06:50:
Zo is dat! Zo was het en zo zal het altijd zijn. Die organisater boeit het geen ene male moer als er een paar klanten van hem in de reet word gekeken. De hoofdzaak is volgend jaar weer een vergunning kunnen krijgen en weer een feest organiseren en met een beetje geluk heeft hij een vette winst om de rest van het jaar geen poot meer te hoeven uitsteken.

Na afloop van het feest een beetje lopen zeuren wat er allemaal fout was en daar andere de schuld van geven om vervolgens het volgend jaar nog meer bezoekers te trekken met nog meer winst. Ik zou trouwens hetzelfde doen en me niet de winst door de vingers laten glippen door een paar imbecielen die zo nodig drugs willen gebruiken en mijn feest willen vergallen. ( Lees Poen )

Dus mensen bekijk het ook een keer door de bril van de ONDERNEMER dan zal je misschien net zo reageren als hij nu.

Niet iedereen is zoals jij ;) Bijna iedereen die zich moest uitkleden deed dat voor niks, omdat ze geen drugs hadden. Ik denk dat het die man wel degelijk uitmaakt. Ik zou het zelf ook erg vinden als zoveel mensen zich voor niks moesten uitkleden op mijn festival. Dus wat je zegt gaat heus niet altijd op :)
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 10 september 2008 om 23:56:
en een man uit Sneek

ik weet van niks :$
Uitspraak van Mike E op donderdag 11 september 2008 om 06:50:

Als jij denkt dat een ondernemer in de evenementenbranche alles doet, puur voor het geld, dan moet ik je daar toch vet ongelijk in geven. Ondernemen is passie waarbij geld verdienen een mooie noodzakelijke toevoeging is. Maar het draait (zeker in de evenementenbranche) echt niet allemaal om geld.

Ik kan me dus voorstellen dat de organisator oprecht baalt van de situatie.

Overigens zou ik mij nooit door een agent in mijn aars laten kijken!! Dan sluiten ze me maar op voor mishandeling van een agent, maar ze blijven met hun fikken van me af, stelletje aanranders!!

Maagoed, je kunt wel weer goed zien waar in Nederland de prioriteiten liggen :S Het land sterft van de overvallen, bedreigingen, geweld en weet ik het allemaal. Maar nee, vooral veel flitsen op de weg, en bezoekers van een feest waarvan mogelijk 1% dealer van is, zwaar controleren. DAT zijn pas prioriteiten!
Nooit van gehoord, dus daar missen we niks aan

Dus omdat je er nooit van gehoord hebt heb je gelijk je oordeeltje alweer klaar :looser:
Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 11 september 2008 om 11:29:
Maagoed, je kunt wel weer goed zien waar in Nederland de prioriteiten liggen

Hoezo ontmoedigingsbeleid om nog naar feesten te gaan :nocheer:

Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 11 september 2008 om 11:29:
Maagoed, je kunt wel weer goed zien waar in Nederland de prioriteiten liggen :S Het land sterft van de overvallen, bedreigingen, geweld en weet ik het allemaal. Maar nee, vooral veel flitsen op de weg, en bezoekers van een feest waarvan mogelijk 1% dealer van is, zwaar controleren. DAT zijn pas prioriteiten!

Daar begin ik ook steeds meer de balen van te krijgen. Jaren terug was bv. een fiets van me gejat. Je doet er aangifte van en wat durven ze vragen? "Als we hem vinden, wil je hem dan terughebben"?

"Nee bak er maar een taart van!"

Ik heb aan de ene kant nog steeds respect voor de politie (ze bedenken zelf hun onzinnige klusjes ook niet; dat komt van hogere hand), maar aan de andere kant mogen ze wel weer eens echt politiewerk doen, willen ze weer meer respect krijgen van de burger.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 19:41:
Gefouilleerd worden op grond van de opiumwet, moet er een ernstige verdenking zijn van een misdrijf. Ofwel, men moet bijna zeker weten dat je meer 0,5 gr harddrugs bij je hebt. Als iedereen gefouilleerd word, is dat omdat de organisatie dat zo wil. Dus niet met je vingertje gaan wijzen naar de gemeente of de politie. De politie staat daar op verzoek van de organisatie en om eventuele zaken gelijk af te handelen.

Als je moet bukken, ofwel het bekijken van de lichaamsholtes, zal een hulp officier van justitie officieel toestemming moeten geven. Dat kan alleen als de verdenkingen zo sterk zijn, dat het bijna niet anders kan dan dat iemand drugs heeft verstopt! Dus jouw ex-vriendje zal t wel beter geweten hebben...!

Godverdomme zeg whahahahaha onder welke steen lig jij te slapen mafketel? Geloof je nou echt dat een organisatie hierop zit te wachten? Geloof je nou echt dat die kuthond alleen maar aanslaat als die drugs ruikt? Geloof je nou echt dat wouten altijd volgens het boekje handelen?

De organisatie laat zelf de bezoekers fouilleren door een beveiligingsbureau. Die zit er echt niet op te wachten dat een kutwout met een duits kutbeest zijn bezoekers ook nog eens laat uitkleden, nadat die met vlag en wimpel door het fouilleren heen zijn gekomen.

Maar leg mij eens uit hoe je van iemand bijna zeker kunt weten dat die meer dan 0,5 gram harddrugs bij zich heeft, terwijl er niks is gevonden bij het fouilleren? Kijken die klootzakken of iemand zijn kop aanstaat of zo? En begin niet over die duitser, want die zijn onbetrouwbaar 8)

dan ken ze me gelijk afvoeren naar de gevangenis, want dat is iets wat ik gewoon weiger :[
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 12:28:
Maar leg mij eens uit hoe je van iemand bijna zeker kunt weten dat die meer dan 0,5 gram harddrugs bij zich heeft, terwijl er niks is gevonden bij het fouilleren?

En bij dit feest keek men bij het fouilleren in elk vakje van je portomonnaie. Het gebeurde redelijk grondig allemaal. Het is gewoon een behoorlijk christelijke gemeente die zo'n feest denk ik ook liever kwijt dan rijk is.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 12:36:
dan ken ze me gelijk afvoeren naar de gevangenis, want dat is iets wat ik gewoon weiger

Heeft onze chauffeur ook geweigerd, die moest vervolgens z'n boxer heen en weer schudden en daarmee was het klaar. Of hij verzwijgt wat voor ons. Een rectaal onderzoek ofzo.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 20:09:
Ga nou eerst maar eens de echte theorie opzoeken en kom dan maar terug om verder te praten!

Jah, hallo theorie :S

Kom je ook weleens buiten dan? In de echte wereld 8)
Uitspraak van Irri :bier: op donderdag 11 september 2008 om 12:40:
Het is gewoon een behoorlijk christelijke gemeente die zo'n feest denk ik ook liever kwijt dan rijk is.

Ik ben liever een stel christenen kwijt...

Uitspraak van Irri :bier: op donderdag 11 september 2008 om 12:40:
Heeft onze chauffeur ook geweigerd, die moest vervolgens z'n boxer heen en weer schudden en daarmee was het klaar. Of hij verzwijgt wat voor ons. Een rectaal onderzoek ofzo

volgens mij hebben ze niet eens het recht om je zomaar te strippen, zelfs hier in Rotterdam bij een 100% controlle in risico gebieden gaat het niet zover.

Volgens mij mag het ook pas nadat je opgepakt ben en op het bureau vast zit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 12:28:
Godverdomme zeg whahahahaha onder welke steen lig jij te slapen mafketel? Geloof je nou echt dat een organisatie hierop zit te wachten? Geloof je nou echt dat die kuthond alleen maar aanslaat als die drugs ruikt? Geloof je nou echt dat wouten altijd volgens het boekje handelen?

De organisatie laat zelf de bezoekers fouilleren door een beveiligingsbureau. Die zit er echt niet op te wachten dat een kutwout met een duits kutbeest zijn bezoekers ook nog eens laat uitkleden, nadat die met vlag en wimpel door het fouilleren heen zijn gekomen.

Maar leg mij eens uit hoe je van iemand bijna zeker kunt weten dat die meer dan 0,5 gram harddrugs bij zich heeft, terwijl er niks is gevonden bij het fouilleren? Kijken die klootzakken of iemand zijn kop aanstaat of zo? En begin niet over die duitser, want die zijn onbetrouwbaar

Zinloos om die man dat uit te leggen, ik heb het ook geprobeerd.
Hij is gewoon te bang dat zijn wereld vergaat als hij er achter komt dat niet alles gaat zoals het in zijn dierbare wetboekjes gaat :'(
Jankerd eerste klas is het (Y)
moest opeens aan die tekst van def-p denken

Tegen drugslegalisatie heersen vele vooroordelen, maar noem mij nu maar één nadeel dan noem ik tien voordelen!

EEN! Je zet de criminaliteit buitenspel want als er niets meer te verdienen valt dan stoppen ze wel
TWEE! Al het geld wordt dan legaal binnen gehaald zodat er over die miljarden ook belasting wordt betaald
DRIE! Zij die al junk zijn en het niet kunnen betalen kunnen voortaan gratis halen. Fietsendiefstal zal dalen! VIER! De overheid kan kwaliteit garanderen waardoor de volksgezondheid weer een stap vooruit zal marcheren
VIJF! Harddrugverkoop kan via apotheken gaan waardoor de hardere gebruikers meteen geregistreerd staan
ZES! We kunnen zo meteen ook mooi controleren dat één geregistreerde niet meer dope komt halen dan hij kan verteren ZEVEN! Geen woekerprijzen maar een eerlijke handelsnatie gepaard met begeleidingsservice en produktsinformatie ACHT! De koffieshops kunnen nu vrijuit bestaan zodat volwassen mensen vrij hun eigen gang kunnen gaan
NEGEN! Mensen zullen voortaan drugs bewust kopen en legaal is ook niet stoer meer, dus het sust het meelopen
TIEN! Het wordt het einde van een hypocriet beleid want alcohol en tabak zijn net zo slecht als illegale schijt!

Uitspraak van A.S.B.O. op donderdag 11 september 2008 om 12:52:
Zinloos om die man dat uit te leggen, ik heb het ook geprobeerd.
Hij is gewoon te bang dat zijn wereld vergaat als hij er achter komt dat niet alles gaat zoals het in zijn dierbare wetboekjes gaat
Jankerd eerste klas is het

Nolis is ook niet meer terug gekomen :lol:
Nu is het ook wel zo dat een groot deel van de bevolking het festival weg wil hebben.... ook dit jaar regende het weer klachten over geluidsoverlast, terwijl er behoorlijk wat metingen zijn gedaan en geen enkele keer de geluidsnormen zijn overschreden.

Waarschijnlijk hebben ze gewoon op verzoek van een of andere wethouder die van die herrie af wil een stel hypernerveuze of bijna-afgekeurde drugshonden ingezet om het maar zo onaangenaam mogelijk voor de bezoekers en voorbijgangers te maken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 12:36:
dan ken ze me gelijk afvoeren naar de gevangenis, want dat is iets wat ik gewoon weiger

Ik zou zelf absoluut stennis gaan maken... ik gebruik geen drugs (behalve bier, baco en Smirnoff), dus als een drugshond bij mij aanslaat, is die hond niet goed. Desnoods laat ik de hoofdcommissaris, de burgemeester en de koningin opdraven, want die hond gaat gewoon NU terug naar huis. :[