| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 7 maart 2009 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 15:22:thnx voor jullie reacties allemaal op mn berichtje het ziet ernaar uit dat het tog TT Hallen worden en dan volgend jaar de eerste keer brabanthallen veel plezier morgen iedereen en lekker uit je dak gaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 16:09:wat vinden jullie hiervan? ik ben ongelooflijk boos op mn moeder nu en heb er ongelooflijk de pest in dat ik niet naar masters kan
haha best verzuurd voor jou
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 18:40:mammie dit mammie dat
hoe oud ben je? 14?
13 om eerlijk te zijn
nee ben 16 gast
Uitspraak van Passion for Hard op vrijdag 6 maart 2009 om 19:27:JAAJAAAAHH morgen sta ik al op station op me treintje te wachten op dit tijdstip
"wegens een storing rijden er vandaag geen treinen meer"
Uitspraak van actief op vrijdag 6 maart 2009 om 20:38:Nog een nachtje
Dalijk maar eens naar bed dan is het snel morgen
Uitspraak van _terrorpatje op vrijdag 6 maart 2009 om 09:41:we hakken der gezamelijk zeker 1000 kilo af hahahahaha
en zuipen er gezamelijk 1500kg bij
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op vrijdag 6 maart 2009 om 19:50:"wegens een storing rijden er vandaag geen treinen meer"
geniaaal
Uitspraak van babske 999 op vrijdag 6 maart 2009 om 20:41:Dalijk maar eens naar bed dan is het snel morgen
ah is het zo erg
Uitspraak van Mega M@ndyke op vrijdag 6 maart 2009 om 20:48:Maar goed ook anders huppelen er straks allemaal van die graadpakkenhuisjes voorbij
Oh die huppelen er toch al
Uitspraak van G.I.T._JeFry_ op zaterdag 7 maart 2009 om 00:27:is het uitverkocht??
Volgens de website wel
Uitspraak van The Bremmeh op zaterdag 7 maart 2009 om 00:29:Volgens de website wel
jaah klopt heb het ook gezien
dj chronotrigger vs the thundergods from asgard - you got it
mmmm, heerlijk
http://lsdb.nl/set/12509/Amnesys_-_Masters_Of_Hardcore_Radio__03-03-2009.html
Deze set al 4 keer geluisterd, echt een goede binnenkomer voor vanavond
Zo nog even een paar uur beunen en dan gaan we er weer tegenaan!!
Are you crazy?
YES I AM!
Zijn er nummers die jullie graag horen morgen?
Tha playah bounce back
Neophyte vs tha playah feat Mc alee The ultimate project
Kasparov we will dominate
Catscan How much can you take(bodylotion remix)
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op zaterdag 7 maart 2009 om 09:42:Masters of ceremony - Dirt
laatste aanpassing
Heb em ff gedownload, lekker setje zeg xD
Welke ik ook nog wil horen:
Unexist - Line Got Crossed
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 maart 2009 om 05:06:He luitjes, Heeft iemand nog 1 kaartje beschikbaar voor MOH?
Kaarten
Voorverkoop startte zaterdag 29 november 2008.
Kaarten verkrijgbaar bij Ticketonline , via Paylogic, via FNAC, op een speciale website, bij een aantal verkooppunten
Zo nog even een paar uur beunen en dan gaan we er weer tegenaan!!
kun je net zo goed de nieuwe always hardcore luisteren
Uitspraak van doosje_112 op zaterdag 7 maart 2009 om 15:36:Zijn er nummers die jullie graag horen
Voor de ekte liefhebber