Partyflock

Forumonderwerp · 1027484

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Masters of Hardcore 2009

07 maart 2009!!

hebben jullie der ook al zin in!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 13:59:
At the time beïng is het altijd wel leuk, maar de dag daarna ben je dan zo brak en het kost zoveel geld! Misschien beter op het water gaan met af en toe een Red Bull? Damn, oud worden.... waar is die tijd dat ik gewoon heel de nacht actief kon zijn en dan op maandag weer zo fris als een hoentje op mijn werk verscheen :'( :P:P

Deze ouwe sok regelt voortaan een vrije maandag :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van Housefreak op donderdag 5 maart 2009 om 14:02:
oftewel los in Den Bosch

Hehe :D zeker weten :) gaan er nog mensen met de trein terug naar enschede (Of het noorden :P) erna?? Post dan anders ff iets, misschien leuk treinstelletje toeeigenen voor de zekerheid?

:D

ook al was het hier in de hemkade, dan vond ik het nog te ver
boutfeest!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 maart 2009 om 14:27:
boutfeest!

Maargoed dat je er niet bij bent dan als je het niks vindt :D bedankt voor de mededeling ;) latahh!

klopt

fucking veel zin in :D word gek van mezelf

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:42:
word gek van mezelf

Je zult je zelf niet voor niets PSYCHO*BITCH noemen, denk ik.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 maart 2009 om 14:27:
boutfeest!

oke je woont dus in zaandam:P als je niet wil zeggen dan maar raadseltjes wil het tog wel weten;-) nog een vraag voor je: ken je MIJ of verhalen over mij?:P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:11:
Deze ouwe sok regelt voortaan een vrije maandag

Tsja waar je mee om gaat word je mee besmet: ik vergeet het structureel om op maandag vrij te vragen hahahahaha.

Oud worden pfffff toen ik 18 was had ik echt verwacht dat ik nu nog altijd 4x per week tot laat in de nacht door zou trekken en dan genoeg geld over zou hebben en gezond zou blijven.
Nu ben ik na 2 nachtjes al de hele week moe haha trek het niet meer.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:56:
Tsja waar je mee om gaat word je mee besmet: ik vergeet het structureel om op maandag vrij te vragen hahahahaha.

Oud worden pfffff toen ik 18 was had ik echt verwacht dat ik nu nog altijd 4x per week tot laat in de nacht door zou trekken en dan genoeg geld over zou hebben en gezond zou blijven.
Nu ben ik na 2 nachtjes al de hele week moe haha trek het niet meer.

Haha, inderdaad op vrijdagavond lig ik liever op de bank dan in de kroeg.

Uitspraak van Wojgek op vrijdag 13 februari 2009 om 17:03:
Als je je de volgende dag niets meer herinnert, dan kun je je voorstellen dat het een super feest is geweest

:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 15:23:
Uitspraak van Wojgek op vrijdag 13 februari 2009 om 17:03:
Als je je de volgende dag niets meer herinnert, dan kun je je voorstellen dat het een super feest is geweest

Vind ik altijd zo zonde van mn geld. Geef mij maar de ervaring dat ik het echt mee maak.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:56:
ik vergeet het structureel om op maandag vrij te vragen hahahahaha

jullie kunnen tenminste nog vrij vragen, ik sta maandag gewoon om 6 uur weer op om vervolgens om half 9 op school te zijn. :rot:

is ook wel grappig natuurlijk, ik trek vaak niet langer dan 12 uur :LOL:

1 ding is zeker, we gaan er hard op klappen.

Nog 2 nachten slapen en dan gaan we los! :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:42:
fucking veel zin in

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Uitspraak van wegwijs op donderdag 5 maart 2009 om 15:32:
jullie kunnen tenminste nog vrij vragen, ik sta maandag gewoon om 6 uur weer op om vervolgens om half 9 op school te zijn.

wacht maar tot je onze leeftijd bereikt haha. In mijn tienerjaren had ik nog gewoon een weekendbaan naast mn studie. Dus soms ging ik niet eens slapen na een party: werken! En dan op maandag ook gewoon naar school (niet dat ik daar dan zo ontzettend actief aanwezig was :$)

Vergane glorie.... Maar wel een goede oude tijd!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 15:37:
Vergane glorie.... Maar wel een goede oude tijd!

:yes: Daarom lekker knallen in de early zal! Oh oh oh, ik kan weer eens aan niets anders denken op het werk...

Ja ja , mn eerste masters en ik kan er al niet naartoe , komt allemaal door mn moeder die loopt te zeiken dat ik op verjaardag moet bij mn opa en dat ik 2 maanden niet uit mag omdat ik zogenaamd te veel gedronken zou hebbben laatste zaterdag

wat vinden jullie hiervan? ik ben ongelooflijk boos op mn moeder nu en heb er ongelooflijk de pest in dat ik niet naar masters kan

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 15:55:
Daarom lekker knallen in de early zal! Oh oh oh, ik kan weer eens aan niets anders denken op het werk...

inderdaad... hmmmm zwijmel... toch wel een beetje kriebels in mn buik.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 16:09:
wat vinden jullie hiervan? ik ben ongelooflijk boos op mn moeder nu en heb er ongelooflijk de pest in dat ik niet naar masters kan

Tsja... gek genoeg denk ik nu steeds vaker dat mijn ouders wel vaak gelijk hadden als ik straf kreeg. Soms was het OVER-bescherming, maar niets vanuit het kwade.

Kan je niet een compromise met haar sluiten? Wel naar Masters (en dan ook naar die verjaardag) en dan iets anders laten vallen? Praten helpt :) daar zijn vrouwen gevoelig voor *er van uitgaande dat je moeder een vrouw is ;)

Ach.. en het schaadt je heus niet hoor als je niet kunt gaan. Life goes on! Ook al is het wel jammer natuurlijk als je er op gerekent had.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 16:13:
Kan je niet een compromise met haar sluiten? Wel naar Masters (en dan ook naar die verjaardag) en dan iets anders laten vallen? Praten helpt :) daar zijn vrouwen gevoelig voor *er van uitgaande dat je moeder een vrouw is ;)

Ach.. en het schaadt je heus niet hoor als je niet kunt gaan. Life goes on! Ook al is het wel jammer natuurlijk als je er op gerekent had.

Had al gevraag of ik niet 2 uurtjes meekon naar die verjaardag en er dan vandoor ging maar dat wilde ze niet ofzo, life goes on! das ook wel weer waar maar had me er al paar weken of maanden op verheugd. en misschien is er dit jaar wel weer een 2e masters

Bosje bloemen en chocolade geprobeerd?
Je kunt het natuurlijk ook heel slinks spelen en het uitspelen op de verjaardag van je opa.
Eerst je moeder wat laten pimpelen en als ze dan wat losser is het spelen via je opa. Hem geld toestoppen als hij kan regelen dat jij kan gaan...

Ik heb het wel ooit op die manier geprobeerd, maar geen succes gehad haha.
Uitspraak van wegwijs op donderdag 5 maart 2009 om 15:32:
Nog 2 nachten slapen en dan gaan we los!

heb er zoooooveel zin in :D:D
nog 2 nachtjes :bounce:
WAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa... :D:D:D:D:D:D:D aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. MOH
WaAaAaAaaaaaaaaaa....:D:D:D:D:D aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MOH
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 16:14:
Had al gevraag of ik niet 2 uurtjes meekon naar die verjaardag en er dan vandoor ging maar dat wilde ze niet ofzo, life goes on! das ook wel weer waar maar had me er al paar weken of maanden op verheugd. en misschien is er dit jaar wel weer een 2e masters

gewoon keihard zeuren en via je pa regelen dat het alsnog mag :P
Ja ja , mn eerste masters en ik kan er al niet naartoe , komt allemaal door mn moeder die loopt te zeiken dat ik op verjaardag moet bij mn opa en dat ik 2 maanden niet uit mag omdat ik zogenaamd te veel gedronken zou hebbben laatste zaterdag

als ik jou was zou ik lief doorzeuren en als het niet lukt gewoon gaan en tel uitzetten:P gezeik komt later wel;-)

:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 16:19:
Nee, zeker, Pole Position Lap II in Assen.

TT Hallen Assen :woeptidoe:
Ik wordt helemaal para van dat wachten dus heh:(:P.

Gewoon zeggen, "Mam, als ik niet naar MoH mag, ga ik aan de drugs"

b)

da's wel fucked up man...maar probeer het door wat/nog meer toezeggingen te doen. vorig jaar (ook mn eerste moh) had ik ongeveer hetzelfde, ik mocht ook op het laatste moment niet meer, maar toen ik zei dat ik daarna wel een maand niet uit ging als ik naar moh mocht, vonden ze het wel goed.

Dusja probeer iets te verzinnen, en vooral erbij vermelden dat je je er al lang op verheugde. Ik zou ook zeggen dat het niet zo slim was om zoveel te drinken, stom enzo blabla, maar dat je nu toch heel graag naar den bosch zou willen gaan.

Ohja en dat het natuurlijk zonde is van die bijna 50 euro, want het is niet uitverkocht en je kan je kaartje natuurlijk nergens meer verkopen

Succes ermee ben benieuwd of je nog kan :p

edit: of je gaat gewoon weg van die verjaardag; hey pa en ma, ik ben weg, check jullie morgen, en de straffen die ongetwijfeld zullen volgen neem ik voor lief (h) wel heftig maar ik kan je alles voorstellen bij je situatie en ik zou het bijna doen, haha
laatste aanpassing

je mist niks hoor, als je niet heen gaat :D
Uitspraak van Xance op vrijdag 5 september 2008 om 18:02:
Masters of Hardcore 2009

07 maart 2009!!

hebben jullie der ook al zin in!!

Hmmmm :nee: maar dat komt nog wel!!!

:nocheer:
heb er ook geen zin in..
hopen dat die nog komt :nocheer:
zin komt bij mij altijd pas de avond dat het feest is :D

tot die tijd....lekker bezig zijn, is het ook sneller zaterdag :D

(en hopen dat me maat wel daadwerkelijk kaartjes heeft gehaald :lol:)
Zaterdag gaan we gewoon helemaal Los :p Godverdikke wat duurt het zo lang !! :p

Uitspraak van b00t op donderdag 5 maart 2009 om 18:56:
edit: of je gaat gewoon weg van die verjaardag; hey pa en ma, ik ben weg, check jullie morgen, en de straffen die ongetwijfeld zullen volgen neem ik voor lief wel heftig maar ik kan je alles voorstellen bij je situatie en ik zou het bijna doen, haha

Hahaha ja deze moet je eigenlijk uithalen :) die is wel goed. Dan ben je echt ongehoorzaam!
Je kan haar ook gewoon deze topic laten lezen, dan ziet ze in wat ze je aan doen ;)

(F) succes!

hahahahaha en terrecht! lopen toch alleen maar wauzen rond joi :P

maaruh vooral doen wat je nie laten ken ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 13:59:
Hmmmmm ik heb er verdomt veel zin in.

Hier nog een die heeeeeeeeeeeeeel veel zin heeft!
haha en jullie zijn niet de enigste... we hakken der gezamelijk zeker 1000 kilo af hahahahaha
Echt gruwelijk veel zin in morgen! :bounce:

Uitspraak van _terrorpatje op vrijdag 6 maart 2009 om 09:41:
we hakken der gezamelijk zeker 1000 kilo af hahahahaha

mag ik dan de eerste 10 kilo er af??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 10:26:

Doe mij dan de volgende 10 komen we mooi slank weer buiten!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 10:26:

Uitspraak van babske 999 op vrijdag 6 maart 2009 om 12:26:
Doe mij dan de volgende 10 komen we mooi slank weer buiten!

Wat dat betreft is dat een leuke bijkomstigheid van ouderwets hakkuh :jaja:
Dus stilstaan is geen optie ;-)
Ik heb er zin an (H)
laatste aanpassing
zwaar aan de DRUGGGGGGGGG
Uitspraak van Housefreak op vrijdag 6 maart 2009 om 12:48:
Dus stilstaan is geen optie

Hahahaha stil staan is ook niet mogelijk je gaat vanzelf los als de muziek goed is!

thnx voor jullie reacties allemaal op mn berichtje :P het ziet ernaar uit dat het tog TT Hallen worden en dan volgend jaar de eerste keer brabanthallen :D veel plezier morgen iedereen en lekker uit je dak gaan :D
Uitspraak van babske 999 op vrijdag 6 maart 2009 om 14:10:
Hahahaha stil staan is ook niet mogelijk je gaat vanzelf los als de muziek goed is!

:D Idd (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 15:22:
thnx voor jullie reacties allemaal op mn berichtje het ziet ernaar uit dat het tog TT Hallen worden en dan volgend jaar de eerste keer brabanthallen veel plezier morgen iedereen en lekker uit je dak gaan

klote voor je kerel:( maja volgende keer beter, en thnx gaat helemaal goed komen, ik zou tog nog maar ff proberen als ik jou was:P laters