| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 24 januari 2009 om 22:00 |
wordt denk of Headhunterz of TBY
Headhunterz is wel jong maar draait al wel 3 jaar lang op de grote feesten mee. Wordt nog steeds gezien als een talent, terwijl hij dat toch al wel een jaar of 1,5 is ontstegen.
TBY zou kunnen, alleen heeft 2 jaar terug al een eigen feestje gehad van B2S (want net zo goed tot groep id-t & q-dance behoort)
Headhunterz is wel jong maar draait al wel 3 jaar lang op de grote feesten mee. Wordt nog steeds gezien als een talent, terwijl hij dat toch al wel een jaar of 1,5 is ontstegen.
TBY zou kunnen, alleen heeft 2 jaar terug al een eigen feestje gehad van B2S (want net zo goed tot groep id-t & q-dance behoort)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 21:47:bedoel darkraver een nachtje in de HMH zou echt te gek zijn!
zo gek
niemand gaat
heeft b2s al eens geprobeert en dat werd ook niks
darkraver gaat het niet worden.. Tby ook niet, hij heeft binnenkort alweer een feestje van zichezelf.. https://partyflock.nl/party/132702:10_Years_of_Technoboy
hij had vorig jaar de TBY in Silverdome..
ik zet mn geld op alpha2.. en anders wordt het idd deepack..
headhunterz heeft veel bereikt, maar draait simpelweg niet lang genoeg mee..
Heel stiekem hoop ik op X-Qlusive: Activator.. kan hij daar mooi zijn album promoten
hij had vorig jaar de TBY in Silverdome..
ik zet mn geld op alpha2.. en anders wordt het idd deepack..
headhunterz heeft veel bereikt, maar draait simpelweg niet lang genoeg mee..
Heel stiekem hoop ik op X-Qlusive: Activator.. kan hij daar mooi zijn album promoten
Uitspraak van MindQontroller op zondag 7 september 2008 om 13:36:darkraver gaat het niet worden.. Tby ook niet, hij heeft binnenkort alweer een feestje van zichezelf..
waarom denk je dat het a preview heet dan..
Uitspraak van MindQontroller op zondag 7 september 2008 om 13:36:hij had vorig jaar de TBY in Silverdome..
dat was in 2006, dus bijna 2 jaar geleden
Uitspraak van MindQontroller op zondag 7 september 2008 om 13:36:Tby ook niet, hij heeft binnenkort alweer een feestje van zichezelf..
waarschijnlijk ter promotie van: "In 2009 zal het 10 jarig bestaan van Technoboy uitgebreid gevierd gaan worden"
net zoals Showtek vorig jaar, zal Outland dus ter promotie zijn van XQ TBY
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 09:52:waarschijnlijk ter promotie van: "In 2009 zal het 10 jarig bestaan van Technoboy uitgebreid gevierd gaan worden"
net zoals Showtek vorig jaar, zal Outland dus ter promotie zijn van XQ TBY
ja daar heb je ook wel weer gelijk in.. ik zou het heel graag zien hoor,, daar niet van.. ma ik heb een heel apart gevoel van binne die zegt Alpha2 of Deepack..maja.. wie ben ik.. late we maar hopen op TBY ja..
Uitspraak van MindQontroller op zondag 7 september 2008 om 13:36:X-Qlusive: Activator.. kan hij daar mooi zijn album promoten
dat zou ook vet zijn
Uitspraak van MindQontroller op zondag 7 september 2008 om 13:36:Heel stiekem hoop ik op X-Qlusive: Activator.. kan hij daar mooi zijn album promoten
niet naar icon geweest?
Uitspraak van Dr. Struggleniet naar icon geweest?op dinsdag 9 september 2008 om 15:05:
neen.. ma activator is gewoon een held..
toch geloof ik niet dat TBY de XQ krijgt.. iemand een weddenschapje sluiten..??
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op maandag 1 september 2008 om 19:42:Ik denk Technoboy
Denk het idd ook wel. Ook leuk!
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 10 september 2008 om 10:02:ik denk Gabber Piet
boing boing hakkuh en zaagguh
Uitspraak van Tommyisgone op maandag 1 september 2008 om 19:19:
ik zelf gok op Deepack
Ik ook!
Mede omdat ze nu al 2x hebben afgesloten, op Defqon én op Q-base. Zou best kunnen dat dat een kleine hint is voor een X-Qlusive
Technoboy.
Die zin zegt al genoeg denk ik
Als dat eens zo zou zijn...
Haha maar dat wordt m niet
Ik blijf bij TBY.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 09:52:"In 2009 zal het 10 jarig bestaan van Technoboy uitgebreid gevierd gaan worden"
Die zin zegt al genoeg denk ik
Uitspraak van Distorted_Noizes op donderdag 11 september 2008 om 17:47:DonkeyRollers
Als dat eens zo zou zijn...
Uitspraak van []*Frenkie*[] op vrijdag 12 september 2008 om 12:25:die draaide egt een zeer lekkere set op de decibel mainstage
Draaide idde zwaar relaxed.
Maar dat vind ik meestal wel van hem.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 22:09:dan nog maar een x holland vs italy dat was echt een gruwelijk feest
Uitspraak van MindQontroller op zondag 7 september 2008 om 13:36:Heel stiekem hoop ik op X-Qlusive: Activator..
Ik hoop wel met je mee
laatste aanpassing
Uitspraak van ouwe shit! op zaterdag 13 september 2008 om 21:58:beter wel die ouwe shit en niet die happy hardstyle!
Ik herb het idee dat we het ergste van de "happy hardstyle" nu wel hebben gehad.
Liever van die diepe zware kicks erin
Echt grappig om te zien dat de hardstyle ieder jaar veranderd
black in time zoals op black!! maar het moet hardstyle zijn toch?
wat versta je onder happy hardstyle? Ken die term helemaal niet!
Ik ben ook meer van de harde harstyle tegen hardcore aan!
Ik herb het idee dat we het ergste van de "happy hardstyle"
wat versta je onder happy hardstyle? Ken die term helemaal niet!
Ik ben ook meer van de harde harstyle tegen hardcore aan!
Uitspraak van QranQzinnig op zondag 14 september 2008 om 00:31:wat versta je onder happy hardstyle? Ken die term helemaal niet!
bedoel je headhunterz achtige hardstyle zeker haha
die pingel deuntjes enzo
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 00:47:The Prophet heeft bij Qdance(XQ) en B2S(Thrillogy) een solo feest gehad. Dit jaar krijgt Zany ook bij B2S een solofeest(Thrillogy) en vorig jaar bij Qdance(XQ). Technoboy heeft die al gehad bij B2S dus nu 90% kans bij Qdance.
ik vind jou kansberekening een beetje onlogisch.. daar mee zeg je dus eigenlijk dat TBY zany en the prophet de enige zijn die em zoude kunne krijge.. er zijn ook andere namen als Deepack en Alpha 2 bijvoorbeeld..
Uitspraak van PaperPlanes op zondag 14 september 2008 om 15:01:bedoel je headhunterz achtige hardstyle zeker haha
die pingel deuntjes enzo
wat doe je op dit topic als je de zogenaamde happy hardstyle niet vet vind?
Ik hoop keihard op Alpha Twins, opzich niet onlogisch nu ze een eigen label hebben ed. Maar ik vermoed dat het dit jaar TBY gaat worden, gezien het nieuwsbericht over zijn 10 jarig feest in de outland.
Headhunterz niet want scantraxx komt nu, Deepack niet want dat is geen Q-artist, zelfde geld voor Activator. Noisecontrollers zeker niet want die staan al tijden niet meer op Q feesten....
Headhunterz niet want scantraxx komt nu, Deepack niet want dat is geen Q-artist, zelfde geld voor Activator. Noisecontrollers zeker niet want die staan al tijden niet meer op Q feesten....

![[]*Frenkie*[]](/images/user/563202_3243157.jpg)