| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 24 januari 2009 om 22:00 |
Uitspraak van VJ Vidolic op dinsdag 16 september 2008 om 11:28:Deepack niet want dat is geen Q-artist
Deepack zit wel bij Q volgens PF:
https://partyflock.nl/label/52:Q_dance
laatste aanpassing
Uitspraak van Technoboy4life op dinsdag 16 september 2008 om 11:52:Deepack zit wel bij Q volgens PF
Dat is het label Q, niet hun bookingagency. Op www.q-bookings.nl staan alle Q-artiesten. Deepack heeft 2 keer voor een q-feest een anthem geproduceerd, daardoor staan ze in dat rijtje van het label Q
Uitspraak van VJ Vidolic op dinsdag 16 september 2008 om 13:00:Dat is het label Q, niet hun bookingagency. Op www.q-bookings.nl staan alle Q-artiesten. Deepack heeft 2 keer voor een q-feest een anthem geproduceerd, daardoor staan ze in dat rijtje van het label Q
en jos heeft gesproken..
dus het word of TBY of Alpha Twins volgens jou..?? want wat je zegt is zeker waar.. dan stem ik voor TBY, maar ool hoop ik weer Alpha2.. want als TBY geen XQ krijgt komt er dus een ander dik feest van TBY, dan hebben we XQ A2 EN een feest van TBY.. beter toch
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 16 september 2008 om 22:49:en jos heeft gesproken..
aight
TBY's hardbass zal 't 'm ook niet worden aangezien BS2 2 jaar geleden al met tby heeft mogen flirten.
Misschien zitten we er wel allemaal naast en wordt 't wel een heel ander iets als een artiest die centraal staat. Misschien wel een land net zoals XQ - Hollad, of XQ - the new generation, wat me ook niet verkeerd lijkt: XQ - duo's:
Deepack
Alpha Twins
D-block & S-Te-Fan
2-Sidez
Josh & Wesz
Southstylerz
Project one
etc etc.
Uitspraak van VJ Vidolic op woensdag 17 september 2008 om 00:19:Misschien zitten we er wel allemaal naast en wordt 't wel een heel ander iets als een artiest die centraal staat. Misschien wel een land net zoals XQ - Hollad, of XQ - the new generation, wat me ook niet verkeerd lijkt: XQ - duo's:
maar als er een XQ special (Live acts 2004, holland vs italy 2006) was was er in dat jaar toch ook gewoon een artist XQ (Luna 2004, the prophet 2006)? dus het lijkt me sterk dat ze geen artiest een XQ geven.. beter dit jaar gewoon ook weer twee maal XQ, dat zou helemaal gruwelijk zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van RAW therapie op donderdag 11 september 2008 om 17:09:de fusion clan
die zou te leip zijn
Uitspraak van Technoboy4life op dinsdag 16 september 2008 om 11:52:Deepack zit wel bij Q volgens PF:
Ik hoop toch niet dat hun het worden..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 22:50:Hoop zelf op nog een editie van Holland VS Italy
die was lijpe shit ouwe en nog gratis ook
of nie donzzzz!!!
Uitspraak van VJ Vidolic op woensdag 17 september 2008 om 00:19:XQ - the new generation, wat me ook niet verkeerd lijkt: XQ - duo's:
Deepack
Alpha Twins
D-block & S-Te-Fan
2-Sidez
Josh & Wesz
Southstylerz
Project one
etc etc.
Dit vind ik nou wel lkkr klinken
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 25 september 2008 om 22:20:volgende xq wordt gewoon technoboy in de HMH
dat roept iedereen wel.. maar zo'n constatering maken slechts gebaseerd op de woorden "a preview".. ik weet het niet..
Uitspraak van MindQontroller op zondag 28 september 2008 om 01:04:t roept iedereen wel.. maar zo'n constatering maken slechts gebaseerd op de woorden "a preview".. ik weet het niet..
die geruchten waren er al voordat dit feest werd aangekondigd. Volgens mij ben jij vergeten het nieuwsbericht van dit feest te lezen, oordeel zelf:
https://partyflock.nl/news/11849:10_Years_of_Technoboy
Uitspraak van MindQontroller op zondag 28 september 2008 om 01:04:dat roept iedereen wel.. maar zo'n constatering maken slechts gebaseerd op de woorden "a preview".. ik weet het niet..
denk ook dat Technoboy komt....
naja dan ga ik wel denk ik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 13:13:Ik heb steeds meer het gevoel dat het Technoboy gaat worden.
Dat gevoel heb ik ook. Vooral omdat hij zowat de enige is die op dit moment een hele avond makkelijk kan vullen. De rest van de hardstyle dj's die dat kunnen zijn al eens geweest. En voor de anderen komt het te vroeg!!!
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 30 september 2008 om 16:04:toch heb ik het gevoel da hij het nie gaat worre..
waarom?
Uitspraak van ouwe shit! op zaterdag 13 september 2008 om 21:58:beter gewoon geen tegenwoordige hardstyle meer draaien
OMG!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 13:13:Project One zou ook misschien nog wel kunnen
Neuh, je eerste ingeving was een stuk beter
Uitspraak van Technoboy4life op woensdag 1 oktober 2008 om 11:30:waarom?
totaal nergens op gebaseerd.. een gevoel..
tja.. maar ik hoop het wel hoor.. want technoboy is momenteel de nummer 1 dj.. IMO:)
Een hele nacht TBY? Moet er niet aan denken! Die man mixt zo saai!
Mag van mij, als ie de hele avond zn skills laat horen
Maar denk TBY, Headhunterz en anders Isaac..
No way.. Produceren doet ie als geen ander! Zo en zo veel! Maar draaien?
Tenminste niet op grote feesten! Als ie in discotheken staat kan ie het best, doet ie leuke dingen..
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 september 2008 om 12:56:daniele mondello
Mag van mij, als ie de hele avond zn skills laat horen
Maar denk TBY, Headhunterz en anders Isaac..
Uitspraak van MindQontroller op woensdag 1 oktober 2008 om 22:27:want technoboy is momenteel de nummer 1 dj..
No way.. Produceren doet ie als geen ander! Zo en zo veel! Maar draaien?
Uitspraak van Dat dus... op donderdag 2 oktober 2008 om 15:50:Dr. Dre wordt het met zijn nieuwe album release heb ik begrepen.
dan ben ik miss wel aanwezig.
Uitspraak van MindQontroller op donderdag 2 oktober 2008 om 20:38:ja artiesten opnoemen die het absoluut nie zulle zijn blijft hilarisch
Uitspraak van ouwe shit! op zaterdag 13 september 2008 om 21:58:beter gewoon geen tegenwoordige hardstyle meer draaien
beter wel die ouwe shit en niet die happy hardstyle!
jij snapt het iig kareltje
Uitspraak van [PM] Günther op woensdag 17 september 2008 om 10:28:Jimmy The Sound oder DJ Micheal!
TBY maakt n goede kanse denk ik
laatste aanpassing
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op woensdag 17 september 2008 om 11:24:maar als TBY de XQ krijgt, neem ik het toch zeer zwaar in overweging Wat een geniale producties heeft deze man
vind hem maar tegenvallen laatste tijd
Uitspraak van Geitenwollensok op maandag 6 oktober 2008 om 16:24:Tatanka hoop ik
wordt em niet, al zou het wel vet zijn
Als Technoboy het nou wel word dan komt Tatanka ook wel wat plaatjes draaien

![[PM] Günther](/images/user/943159_1479727.jpg)