Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 19:02:
Anders ga jij me even in een hokje plaatsen. Ik heb nooit gezegd dat ik anarchist ben. Punt. Als jij mij een anarchist wilt noemen dan moet je dat vooral doen, maar vooralsnog leg jij me dan woorden in de mond die ik nooit uitgesproken heb.
Ok, dan geen anarchist. Dan simpelweg iemand met gestoorde ideeën.
Hoe zit het dan volgens jou met de veelgehoord opmerking dat mensen steeds hetzelfde type persoon blijft opzoeken?
Zoals ik al zei:
Ik weet ook bijna zeker dat iemand die al een keer slachtoffer is geweest van vreemdgaan de vreemdgangers er ook zo zonder problemen uitpikt, mits hij/zij niet te dom/naief is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 20:12:
Hij had het tegen je kunnen zeggen? Hij had de relatie kunnen verbreken op een liefdevolle manier door er met je over te praten? Vind jij jezelf dat niet waard?
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij is het aan
haar om te beslissen hoe zij met
haar relaties omgaat, niet aan jou.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 20:33:
Mag ik mensen dan niet waarschuwen over hoe HIJ denkt?
Waarschuwen ook echt!
Ik wil hier graag een paar kleine opmerkingen bij plaatsen:
- Mensen hebben jou echt niet nodig om voor ze te denken, die fout hebben al meerdere politici gemaakt en dat gaat altijd fout.
- Nederland is een democratie, dus iedereen mag zijn/haar eigen mening hebben. Of jij die nu wenselijk vindt of niet. Jouw stem is net zoveel waard als die van ieder ander.
- Wilders zijn partij is net zo legitiem als politieke partij als alle andere partijen.
- Als er al gewaarschuwd wordt voor politieke partijen dan kun je dat beter voor GroenLinks doen, die hebben terroristen in hun partij zitten.
En voordat we hier in een Wilders-discussie gaan losbarsten:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 18:56:
Even voor de duidelijkheid: ik vind anarchist absoluut geen vies woord, sterker nog: ik ben zelf ook een anarchist. Maar dan wel een echte, totaal vrij van het politieke spectrum dus; in tegenstelling tot al die wannabe's uit extreemlinkse hoek die eigenlijk precies het tegenovergestelde doen.