Waarom kunnen jullie wankers niet zonder drugs ?
Zijn er nog meer mensen die dit nemen? Heb nu voor het eerst een potje....ik wil weten of het werkt en hoeveel je er moet nemen na feest...
Of 5-htp. Dan sla je een stapje over, want L-tryptofaan wordt omgezet in 5-htp.
Waarom durf jij geen drugs te gebruiken?
durven ? Ik heb dat 4 jaar lang gedaan. Maar het had geen meerwaarde voor mij
Waarom zou je drugs gebruiken ? Ik amuseer me zo ook. Ik dans, ik ben blij, ik spring dus ik heb die shit nooit nodig gehad.
Ik amuseer me zo ook. Ik dans, ik ben blij, ik spring dus ik heb die shit nooit nodig gehad.
Zijn we niet een beetje oud voor die shit dan?
Ik heb dat 4 jaar lang gedaan. Maar het had geen meerwaarde voor mij
er is altijd wel een dwaas die in topics als deze ff moet komen vertellen hoe goed ie zelf wel niet is..
ik wil weten of het werkt en hoeveel je er moet nemen na feest...
Ik vind het nou nog potverdikkie jammer dan een collega grafische vormgever zich ook niet kan amuseren zonder pilletjesZonde zonde zonde
kan het geen kwaad langdurig 5 htp te gebruiken?
Het zorgt ervoor dat je serotonine-levels weer naar normaal gaan, zodat je geen last hebt van de dinsdag-dip
kan het geen kwaad langdurig 5 htp te gebruiken?
Ik vind het nou nog potverdikkie jammer dan een collega grafische vormgever zich ook niet kan amuseren zonder pilletjes
wat zal jij het zwaar hebben op feesten als je je ergerd aan mensen die wat gebruiken op een feest.
Ik vind het jammer dat jij de schijnheilige lul komt uithangen in een drugstopic en anderen gaat lopen vertellen hoe stoer jij wel niet gestopt bent met die zooi
Nou het is niet altijd volledig de remedy tegen de 'suicide tuesday'..
Ik heb niet gezegd dat ik stoer ben. Drugs is leuk als je 18 bent en als je dat gevoel een keertje wilt meemaken. Als je toch ouder dan 22 bent dan is het toch belangrijker dat je iets van je leven maakt, normaal doet en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjesIk vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
wil niet zeggen dat elke vormgeveris
Ik heb niet gezegd dat ik stoer ben. Drugs is leuk als je 18 bent en als je dat gevoel een keertje wilt meemaken. Als je toch ouder dan 22 bent dan is het toch belangrijker dat je iets van je leven maakt, normaal doet en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjes Ik vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
Ik heb niet gezegd dat ik stoer ben. Drugs is leuk als je 18 bent en als je dat gevoel een keertje wilt meemaken. Als je toch ouder dan 22 bent dan is het toch belangrijker dat je iets van je leven maakt
en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjes Ik vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
Nou het is niet altijd volledig de remedy tegen de 'suicide tuesday'..
Wat is dan beter om te slikken, dat L-hydro nog iets of die 5-htp?
Grow up en leer jezelf eerst eens te amuseren zonder compleet af te draaien op feesten. Of zal ik eerst even tot jouw niveau dalen en wat pilletjes nemen om deze discussie op te voeren ?
De ene zegt dat je L-tryptofaan moet gebruiken, de andere zegt dat 5-HTP geen kwaad kan?!
Ik vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
De ene zegt dat je L-tryptofaan moet gebruiken, de andere zegt dat 5-HTP geen kwaad kan?!
Ik heb zelf 5-htp een paar weken achter mekaar gebruikt, omdat je er ook heerlijk van slaapt + de volgende keer je Xtc gebruikt je net ff iets lekkerder knalt laatste aanpassing 27 augustus 2008 14:08
Multi vitaminen A-Z voor het feest 1 en erna 2.. hopaa alsof er niks gebeurt is xD
3 dagen voor xtc gebruik slik ik zo'n 500 mg l-tryptofaan . een uurtje of 4 voor het gebruik 1000 mg vitamine c (werkt als anti-oxidant ) . Tijdens xtc gebruik ook magnesium ( helpt tegen krampen en bekken trekken ). Na het feest weer 1000 mg vitamine c (zo vlug mogelijk ). En als je thuis bent 3 mg melatonine ( werkt ook als anti-oxidant , en je slaapt nog lekker ook ) Dan weer een paar daagjes l-trytofaan .
3 dagen voor xtc gebruik slik ik zo'n 500 mg l-tryptofaan . een uurtje of 4 voor het gebruik 1000 mg vitamine c (werkt als anti-oxidant ) . Tijdens xtc gebruik ook magnesium ( helpt tegen krampen en bekken trekken ). Na het feest weer 1000 mg vitamine c (zo vlug mogelijk ). En als je thuis bent 3 mg melatonine ( werkt ook als anti-oxidant , en je slaapt nog lekker ook ) Dan weer een paar daagjes l-trytofaan .
je kan ook 5-HTP slikken een paar uur voordat je XTC gebruikt, dan ga je echt kneiterhard!
dan kun je serotoninesyndroom
Ik heb nu L-Tryptofaan gekocht, zodat me serotonine gehalte weer op peil komt na nacht feesten met xtc. Zijn er nog meer mensen die dit nemen? Heb nu voor het eerst een potje....ik wil weten of het werkt en hoeveel je er moet nemen na feest...
Ik heb niet gezegd dat ik stoer ben. Drugs is leuk als je 18 bent en als je dat gevoel een keertje wilt meemaken. Als je toch ouder dan 22 bent dan is het toch belangrijker dat je iets van je leven maakt, normaal doet en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjes Ik vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
voordat je je bed ingaat, 3 van die l-tryptofaan ketsers eten en de dag erop is heel wat relaxter
Als je toch ouder dan 22 bent dan is het toch belangrijker dat je iets van je leven maakt, normaal doet en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjes
dus 3 dagen na gebruik?
Als je toch ouder dan 22 bent dan is het toch belangrijker dat je iets van je leven maakt
Maar als je graag carrière wilt maken en huis etc m.a.w. het standaard huisje boompje beestje verhaal, wil dat niet zeggen dat ook een ander dat ook wilt.
Bij teveel nemen van 5htp , kan je het serotonine syndroom krijgen .
Als je op je 25e de wereld nog steeds in bekrompen hokjes indeelt, dan heb je meer behoefte aan professionele hulp volgens mij.
Je bent een flapdrol!
Loop je alleen kans op als je te snel na je gebruik 5-HTP neemt, dus als je xtc nog niet is uitgewerkt.
Ik neem de L-tryptofaan altijd de dag na gebruik en de dag daarna. Maar ik begrijp hier dus eigenlijk dat ik beter een dagje later ermee kan beginnen?
dagen voor xtc gebruik slik ik zo'n 500 mg l-tryptofaan . een uurtje of 4 voor het gebruik 1000 mg vitamine c (werkt als anti-oxidant ) . Tijdens xtc gebruik ook magnesium ( helpt tegen krampen en bekken trekken ). Na het feest weer 1000 mg vitamine c (zo vlug mogelijk ). En als je thuis bent 3 mg melatonine ( werkt ook als anti-oxidant , en je slaapt nog lekker ook ) Dan weer een paar daagjes l-trytofaan .
Whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha, dit meen je niet serieus toch ?
Kom ik aan met een pakkie fruit drank dat ik thuis drink NA het feest.
trouwens je kan het toch ook normaal gebruiken zonder gevolgen bijv. als je slecht slaapt ofzo ?
Best een aanrader, alleen je kunt wel beetje last krijgen van euh...dat je hart ineens sneller gaat kloppen en je beetje opgefokt voelt
Als je echt hard wilt gaan begin je een week van te voren, elke avond 100 mg 5-HTP voor je gaat slapen.
Op de dag dat je xtc gaat pakken neem je 's ochtends en 's middags ook 100 mg.
Niet te dicht voor je de xtc inneemt, dan kun je serotoninesyndroom krijgen en wordt het toch niet op tijd in je hersenen opgeslagen als serotonine.
dat je hart ineens sneller gaat kloppen en je beetje opgefokt voelt.
Maar eens proberen dan
heb ik dit nu elke keer als ik het neem of is dat alleen de eerste paar keer zo
Laat maar ff weten hoe je het vond.
Ik ging toen echt zo kneiterleip, echt sick.
Durfde niet meer te lopen/springen, bang dat ik dan naar het plafond van de Gashouder zou vliegen.
Schijnt ook serotonine en dopamine verhogend te zijn.
Dus waarschijnlijk heeft theanine veel minder effect tegen de dinsdagdip dan tryptofaan en 5-HTP.
Maar de oorzaak van de after-E dip is een tekort aan serotonine, niet een defect in de afgifte.
Als je hersennen een impuls krijgen dit heel veel aan te maken dmv. een pilletje zal het enige tijd duren vordat dit op peil gebracht is..
Geen schranz meer voor Matthijs?
Voor hoeveel kopen jij trouwens 5-HTP en waar? Heb het nu bij de drogist gehaald voor iets meer als 16 euro (30 capsules van 100mg). Maar zag ook dat je iets hebt wat heet Brain Mood. en daar zou 307mg 5-HTP inzitten per capsule en 60caps zijn al te krijgen voor 16,95 (wat ik dan gevonden heb op internet).....
5-HTP (uit 357 mg Griffonia simplicifolia): 50 mg
Diegene is echter op m'n vriendelijke verzoek in gegaan z'n naam te wijzigen dus nu heb ik weer gewoon m'n oude naam
Dat is echt wel chill van die andere Matthijs dan.
Toch nog fatsoenlijke mensen op PF.
Maar alleen 100 mg voor 't slapen gaan lijkt me weer beetje weinig.
Serotinine wordt alleen aangemaakt als je slaapt, dus overdag 5-HTP of L-Trypto slikken heeft geen zin.
Serotinine wordt alleen aangemaakt als je slaapt, dus overdag 5-HTP of L-Trypto slikken heeft geen zin.
-De week voordat je begint dagelijks voor het slapen 100 mg 5-HTP.
-Op de dag van het feest ergens in de middag, vooral niet nét voor het feest.
-Bij thuiskomst voor het slapen nog 100mg voor een degelijke nachtrust.
-Eventueel de dag daarna ook?
Met deze hoeveelheid zal het niet veel negatieve gevolgen hebben, voor iemand die net begint hiermee?
Of is een mindere hoeveelheid aan te raden, met toch een waarneembaar effect?
Hier kan je ook l-tryptofaan 5htp en melatonine kopen voor een heel goede prijs .
Daarnaast kun je een beetje slaperig worden, 1 tot 2 uur na 5-HTP inname.
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je nachtdienst.
Tot wanneer ga je pre-loaden?
Wil wel ff horen of je het verschil hebt gemerkt...
een erg onrustig gevoel
Maar het is niet echt iets om je druk over te maken, tenzij je het echt als onprettig blijft ervaren.
Wil wel ff horen of je het verschil hebt gemerkt...
maar als je beter slaapt...herstel je ook beter.
dus ben je zeeeeeer gezond bezig
je krijgt er inderdaad maffe dromen van.
5 htp om te pre-loaden
met 5 htp is er wel een verhoogde kans op een serotonine-vergiftiging, weet niet of je hiervan op de hoogte bent?
zou hier dus wel voorzichtig mee zijn
met 5 htp is er wel een verhoogde kans op een serotonine-vergiftiging, weet niet of je hiervan op de hoogte bent?
Nu had ik de laatste tiojd beetje last van oorsuis en had ook nog een temazepam erbij genomen.
Weet wel dat temazepam (net als andere benzo's) je minder gevoelig maakt voor prikkels waardoor je dus minder snel in slaap valt.
Ik neem nu sinds maandag 2 capsules 5htp van 50mg voor het slapen gaan, dit tot vrijdagavond en dan zaterdag los kan toch wel? Je hebt me bang gemaakt met die serotonine vergiftiging
Dan heb je dus gewoon een bad-trip tijdens je slaap
pillen slikken om de effecten van het pillen slikken teniet tedoen...
Kan er iemand bevestigen (en uitleggen) wat dan de relatie is tussen melatonine en serotonine?
Voor herstel van je serotoninespiegel moet je het echt zoeken in 5-HTP of L-tryptofaan.
Denk dat het hier om een typefout gaat
ik ga binnenkort 5htp bestellen want ik ben niet helemaal onder de indruk van l-tryptophaan, ik merkte was iets aan mijn gemoedstoestand na 2 weken iedere avond te gebruiken, wel is de kater na xtc iets minder maar ik blijf goed brak in mijn stemming
vind je dat raar na 2 weken gebruik
en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjes Ik vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
En wanneer gebruik je dat L-tryptofaan en 5 htp? Iedere avond of?
ik gebruik htp 5, 5 dagen voordat ik gebruik. maandag tm vrijdag voor het slapen gaan.
L-tryptofaan gebruik ik 2 avonden na gebruik.
dus zondag- en maandagavond.
5htp is meer als ik meerdere feesten in een korte periode heb.
Is niet de bedoeling dat het gebruikelijk word
is het schadelijk voor je om korte periodes van 3-4 weken tryptofaan te slikken of niet ?
volgens mij niet, want tryptofaan is een natuurlijke stof en komt ook in lage concentraties voor in melkproducten enz.. je lichaam heeft sowieso tryptofaan nodig.. En als je teveel tryptofaan neemt, wordt het gewoon afgebroken. Integenstelling tot 5htp, wat wel schadelijk voor je kan zijn, als je dat veel pakt, blijft je lichaam serotonine aan maken, en kun je een vergiftiging krijgen.
Pas na meer als 3 achtereenvolgende maanden dus bij verstandig gebruik geen enkele schade + véél meer effect merkbaar bij kort achter elkaar knallen
ja dat is zo, maar had het even over het verschil tussen tryptofaan en 5htp.. 5htp idd pas na eerdere maanden, maar tryptofaan kan sowieso geen kwaad
dd, ik vind het altijd sneu voor dat soort personen. Vind het jammer dat ze afhankelijk van drugs zijn als ze 5 daagjes gewerkt hebben. Zielig toch ? mensen die bekken en ogen trekken alsof ze moeten poepen en rondlopen op een event alsof ze god himself zijn. Jammer dat deze mensen zich niet kunnen amuseren en advies gaan vragen en geven over hoe je het beste drugs kunt gebruiken
Maar goed mensen, zet hem op! ze word het nooit wat met jullie! Respect mang !
Zielig toch ? mensen die bekken en ogen trekken alsof ze moeten poepen en rondlopen op een event alsof ze god himself zijn. Jammer dat deze mensen zich niet kunnen amuseren en advies gaan vragen en geven over hoe je het beste drugs kunt gebruiken