pillen slikken om de effecten van het pillen slikken teniet tedoen...
Kan er iemand bevestigen (en uitleggen) wat dan de relatie is tussen melatonine en serotonine?
Voor herstel van je serotoninespiegel moet je het echt zoeken in 5-HTP of L-tryptofaan.
Denk dat het hier om een typefout gaat
ik ga binnenkort 5htp bestellen want ik ben niet helemaal onder de indruk van l-tryptophaan, ik merkte was iets aan mijn gemoedstoestand na 2 weken iedere avond te gebruiken, wel is de kater na xtc iets minder maar ik blijf goed brak in mijn stemming
vind je dat raar na 2 weken gebruik
en als je dan moe bent ga dan niet stappen en ga lekker in je bedje liggen als je er niet tegen kunt maar ga dan niet wanhopig op zoek naar wat pilltjes Ik vind het zonde dat jullie zijn blijven hangen in jullie kindertijd
En wanneer gebruik je dat L-tryptofaan en 5 htp? Iedere avond of?
ik gebruik htp 5, 5 dagen voordat ik gebruik. maandag tm vrijdag voor het slapen gaan.
L-tryptofaan gebruik ik 2 avonden na gebruik.
dus zondag- en maandagavond.
5htp is meer als ik meerdere feesten in een korte periode heb.
Is niet de bedoeling dat het gebruikelijk word
is het schadelijk voor je om korte periodes van 3-4 weken tryptofaan te slikken of niet ?
volgens mij niet, want tryptofaan is een natuurlijke stof en komt ook in lage concentraties voor in melkproducten enz.. je lichaam heeft sowieso tryptofaan nodig.. En als je teveel tryptofaan neemt, wordt het gewoon afgebroken. Integenstelling tot 5htp, wat wel schadelijk voor je kan zijn, als je dat veel pakt, blijft je lichaam serotonine aan maken, en kun je een vergiftiging krijgen.
Pas na meer als 3 achtereenvolgende maanden dus bij verstandig gebruik geen enkele schade + véél meer effect merkbaar bij kort achter elkaar knallen
ja dat is zo, maar had het even over het verschil tussen tryptofaan en 5htp.. 5htp idd pas na eerdere maanden, maar tryptofaan kan sowieso geen kwaad
dd, ik vind het altijd sneu voor dat soort personen. Vind het jammer dat ze afhankelijk van drugs zijn als ze 5 daagjes gewerkt hebben. Zielig toch ? mensen die bekken en ogen trekken alsof ze moeten poepen en rondlopen op een event alsof ze god himself zijn. Jammer dat deze mensen zich niet kunnen amuseren en advies gaan vragen en geven over hoe je het beste drugs kunt gebruiken
Maar goed mensen, zet hem op! ze word het nooit wat met jullie! Respect mang !
Zielig toch ? mensen die bekken en ogen trekken alsof ze moeten poepen en rondlopen op een event alsof ze god himself zijn. Jammer dat deze mensen zich niet kunnen amuseren en advies gaan vragen en geven over hoe je het beste drugs kunt gebruiken