Partyflock

Forumonderwerp · 1017533
Waarschuw beheerder
Nieuws | 23 juni 2008 - Konami heeft vandaag officieel PES 2009 aangekondigd voor de PlayStation 3, Xbox 360, PC, PlayStation 2 en PlayStation Portable. Opmerkelijk is dat Konami lijkt te zijn afgestapt van de Pro Evolution Soccer, en de afkorting PES nu als officiële naam hanteert.

PES 2009 is de nieuwste telg in de Pro Evolution Soccer-reeks en zal op visueel gebied sterk verbeterd zijn. Tevens zullen spelers de mogelijkheid krijgen om de game aan te passen aan hun smaak. Verder zijn er nieuwe moves, verbeterde besturing en zal het online gedeelte een belangrijke rol gaan spelen.

Screenshots: http://www.insidegamer.nl/xbox360/pes2009/screenshots/

bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/pes2009/nieuws/21284/Eerste-beelden-en-informatie-van-PES-2009.html

Ik heb er weer zin in! PES :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Flinke update voor PES 2009 database op komst
Nieuws | 6 februari 2009 - Konami heeft zojuist bekend gemaakt dat het eind februari een nieuwe update uitbrengt voor Pro Evolution Soccer 2009, met daarin de laatste transfer informatie. De update is voor alle versies van de game en zorgt ervoor dat de teamlijsten in de PES 2009 overeenkomen met de transfers die voor eind januari 2009 hebben plaatsgevonden.

Honderden bestaande spelers zijn geupdate en goedgezet, plus de toevoeging van zo'n 200 nieuwe spelers. Daarbij zijn stats van meer dan duizenden spelers verfijnd, zodat deze meer in lijn liggen met de prestaties van de eerste seizoenshelft.

De download toont aan dat Konami haar laatste voetbalgame blijft ondersteunen. Meer downloadbare content zal dan ook in de aankomende maanden verschijnen. Pro Evolution Soccer 2009 ligt sinds oktober in de winkels voor de PS3, 360, PC, PSP en PS2, gevolgd door een release in maart op de Wii.
Waarschuw beheerder
FIFA!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Toch maar gekocht deze week!
Waarschuw beheerder
lekker die februari update:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S2 op woensdag 4 maart 2009 om 11:10:
lekker die februari update

Heb 'm nog steeds niet gezien...

Hoop dat ze die update in maart nog de lucht in gooien!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 12:38:
Heb 'm nog steeds niet gezien...

Hoop dat ze die update in maart nog de lucht in gooien!

ehh, die blijven ze toch aanbieden als je hem nog niet hebt? :/

je weet wel hoe je die moet installeren?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 4 maart 2009 om 13:35:
ehh, die blijven ze toch aanbieden als je hem nog niet hebt?

je weet wel hoe je die moet installeren?

Aanbieden? Volgens mij niet hoor, ja dan krijg je een melding dat er updates zijn.

Ik heb ooit 1 update gehad, maar die had ik bij de release al geinstaleerd. Daarna nooit meer 1 gehad hoor?? Want Toivonen zit bv nog niet bij PSV bij mij, Robinho nog steeds bij Real.
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk bij options

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe je een update van je usb stick op je ps3 krijgt? Ik heb deze op mijn usb gezet maar hoe krijg je zoiets naar je PS3??

dan heb ik namelijk alle teams met de goede namen (Arsenal ipv North London etc)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 maart 2009 om 15:02:
Weet iemand hoe je een update van je usb stick op je ps3 krijgt? Ik heb deze op mijn usb gezet maar hoe krijg je zoiets naar je PS3??

dan heb ik namelijk alle teams met de goede namen (Arsenal ipv North London etc)

Die update wordt al van PES zelf gegeven.
In het hoofdmenu: System Settings, dan helemaal onder aan zou download moeten staan. Op klikken even wachten en klaar is kees!!

Waarschuw beheerder
pff, in het begin is de master league vet moeilijk op regular, heb je een goed team dan is zelfs semi-pro en professional een eitje :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 maart 2009 om 18:44:
Die update wordt al van PES zelf gegeven.
In het hoofdmenu: System Settings, dan helemaal onder aan zou download moeten staan. Op klikken even wachten en klaar is kees!!

Ik heb het over dat alle team namen veranderd zijn, die update geeft PES zelf niet :)

dus hoe krijg je data op je usb stick in je ps3?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 maart 2009 om 20:33:
pff, in het begin is de master league vet moeilijk op regular, heb je een goed team dan is zelfs semi-pro en professional een eitje

Ja geef je helemaal gelijk. Speel al tijdje op top player. Win sommige wedstrijden gewoon met 10-0. Bij de vorige pro's had iok dit minder
Waarschuw beheerder
Pro doet raar bij mij spelers rennen kk snel en schieten ineens erg hard kk gaar speel nu maar fifa 2008 :lol: je kan toch niet wedstrijd snelheid aanpassen bij pro?

Waarschuw beheerder
donateur
Bij PES 2009 niet meer nee, maar bij de oudere delen nog wel, alhoewel die dat volgens mij eerst moet 'kopen' in de PES-shop....

Mocht dit per ongeluk bij jou dit het geval zijn, valt het tijdens het spel bij Game Speed weer terug naar Normal te zetten(y)

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mitchell.070 op donderdag 4 juni 2009 om 23:23:
Pro doet raar bij mij spelers rennen kk snel en schieten ineens erg hard kk gaar speel nu maar fifa 2008 je kan toch niet wedstrijd snelheid aanpassen bij pro?

Of je hebt je televisie instellingen niet goed staan, in de vorm van schermgrootte