zaterdag ochtend vertrekke we na basel
kan wel maar je moet niet zelf rijden
en voor de grens met de trein gaan kom je er wel in
is bij onze groep ook gelukt
sucses
Nah dan denk ik dat ik beter thuis blijf. Wou met ze 2-en met me eigen auto gaan. Maar is er zo'n strikte controle dan ?? Kbedoel ik heb 2 keer gelezen dat ze mensen geweigerd hebben bij de grens 1 keer een bus met Polen en een auro met Moffen erin.
Heb eigenlijk een pleurishekel aan al dat oranjegebral met die klompen en opblaasdingen, maar zit toch te twijfelen om vrijdagavond richting Basel te gaan....is zo'n vijf en een half uur rijden, dus daar ben je zo.
heb kaartjes voor de kwart finale
Heb eigenlijk een pleurishekel aan al dat oranjegebral met die klompen en opblaasdingen, maar zit toch te twijfelen om vrijdagavond richting Basel te gaan....is zo'n vijf en een half uur rijden, dus daar ben je zo.
ga het wel proberen... zie wel of ze me binnen laten
word iedere id of pas daar gecheckt??
of alleen de bestuurder??
volgens mij wordt het 1 grote kankerzooi
ja als je je best doet kom je er wel in maar je moet gewoon blijfen probeeren
Ben vrijdag in Bern geweest dat was wel super vet!
tenzij Jeffrey ineens met 200 vriendjes aanwezig is
whehe we zien het dit weekend wel..
dan is het vanuit venlo 4,5 uur rijden..
Denk dat dat allemaal wel meevalt, tenzij Jeffrey ineens met 200 vriendjes aanwezig is
We rijden vrijdag nacht tegen 2 uur aan zal wel meevallen toch
met 400 komen we
whehe we zien het dit weekend wel..
je zag er lekker uit hoor vrijdag hehehe
Vond er moer aan, niks van de wedstrijd meegekregen stelletje fl#kkers
waarom gaat iedereen op vrijd pas weg, wij gaan dond gewoon die vrijdag nagt nog ff meepakkeng!
ik ga pas zaterdagochtend.
Trein is op zich ook wel een goede optie....Kan je lekker pilzen aan boord bij de ICE+
En lang onderweg ook...
schiet met een caravan acheter de auto ook niet echt op vanuit groningen
300...
in 2004 samen met drie gasten van over de 100 kilo in een opel corsa erheen gereden. Bij een kleine over in z'n drie, 5000 toeren, knipperlichten aan en met 60 die berg op. Kicke trip
Uitspraak van Hockeyface op dinsdag 17 juni 2008 om 15:00:
in 2004 samen met drie gasten van over de 100 kilo in een opel corsa erheen gereden. Bij een kleine over in z'n drie, 5000 toeren, knipperlichten aan en met 60 die berg op. Kicke trip
Trein is op zich ook wel een goede optie....Kan je lekker pilzen aan boord bij de ICE+
iedereen naar de pickwick pub
:rippen:
ja man
en als alles een beetje meezit, voor het weekend nog een nieuwe auto ook
wat doe jij aan, zodat ik je kan herkenneng?
als het oranje is wens ik je veel suc6
Weinig gewend
Weinig gewend
vrijdag weg
iedereen naar de pickwick pub
Zou die pub nou al een keer afgefikt zijn?
volgens mij was die bij de tweede keer al gesloten
zo ongeveer, met de kerst dan
Alleen alle busjes worden gecheckt.
Melkbussen wel.
Dus tieten goed inpakken Reneeeeeeee
wat skattig
De media vertelt wel vaker onzin maar kunnen nu wel is gelijk gaan hebben
Alleen alle busjes worden gecheckt.
Ach financieeel ook ff niet verantwoord
maar gecontroleerd op wat?
sv's mogen toch gewoon het land in? of toch niet?
en hoe zit het met de binnen wegen?
bij mij ook niet..
maar mam betaald
Of je wel genoeg schone boxers bij je hebt?
en anders???!!
Niet op sv dat zeg jezelf wat denk je??? Of je wel genoeg schone boxers bij je hebt? Pppffff.......
Wil eigenlijk wel gaan, maar er is geen slaapplek in Basel en omstreken meer te vinden natuurlijk
Moet wel even een paar uur kunnen pitten, ben met waggie en anders gaat het de terugreis niet goedkomen
het wordt 27 graden, zonnig... wij hebben ook geen slaaplek, maar gaan wel ergens in een park liggen met slaapzak ofzo... heerlijk weertje
het wordt 27 graden, zonnig... wij hebben ook geen slaaplek, maar gaan wel ergens in een park liggen met slaapzak ofzo... heerlijk weertje
Hoe is de mentaliteit jegens kleurlingen op het Oranjeplein.
Uitspraak van Troyee op donderdag 19 juni 2008 om 00:20:
zo'n ANWB brevet hebben ofzo
Daarvoor zat je Zwitserland voor de buis te kijken, omdat je zo rijk bent
Nee hoor, gun Pietje B ook wel wat, zo ben ik nu eenmaal, ben geen jood
We gaan die gozer es ff laten bannen, die Weet Niet. Ticket naar een medewerker is onderweg...
We gaan die gozer es ff laten bannen, die Weet Niet. Ticket naar een medewerker is onderweg...
dat is toch hartstikke om mallerd
komt niet vaak voor maar dit keer moet ik om je lachen
Hou het straat
zal vast nog wel wat bekenden zien daar die er al vanaf begin zijn
Ok Judith
Waarom zou je naar Basel gaan voor een feestje op straat wat hier ook in iedere stad gevierd wordt? Ik zou alleen gaan als ik wedstrijdkaarten had...ik ga toch zeker geen kapitalen uitgeven om daar vervolgens verdrukt te worden omdat er 100000000000 Hollanders menen gek te moeten doen? Je moet je eens voorstellen als er verloren wordt hahaha, balen dan ! Nee ik blijf lekker hier, net zo gezellig en een stuk goedkoper
ik?
ja man
morgen nieuwe auto ophalen
sorry moest even lachen
zijn er geen ramen meer te lappen ofzo?
Eigenlijk moet ik hier niet eens op ingaan, op een forum met zoveel laag opgeleiden kun je vooraf verwachten dat je opmerkingen uit het stenen tijdperk krijgt. maargoed welkom in 2008 vriend.
En ik denk trouwens (WAT, ik weet het wel zeker) dat ik vaker bij een voetbalwedstrijd kom dan de gemiddelde 'man' hier!
Zulke opmerkingen maak je maar tegen al die trutjes wat normaal kotsen op voetbal maar nu ineens allemaal verkleed menen te moeten gaan kijken en dan ook nog voor je neus menen te moeten gaan staan. Zowieso zijn bijna alle NL elftal supporters neppe meelopers die normaal geen f*ck om voetbal geven, jij vast ook
Eigenlijk moet ik hier niet eens op ingaan, op een forum met zoveel laag opgeleiden kun je vooraf verwachten dat je opmerkingen uit het stenen tijdperk krijgt. maargoed welkom in 2008 vriend.
En ik denk trouwens (WAT, ik weet het wel zeker) dat ik vaker bij een voetbalwedstrijd kom dan de gemiddelde 'man' hier!
Zulke opmerkingen maak je maar tegen al die trutjes wat normaal kotsen op voetbal maar nu ineens allemaal verkleed menen te moeten gaan kijken en dan ook nog voor je neus menen te moeten gaan staan. Zowieso zijn bijna alle NL elftal supporters neppe meelopers die normaal geen f*ck om voetbal geven, jij vast ook
erg gezellig altijd met de jongens uit vortum op t vak!!
Dan heb je niet veel gemist, heb er een aantal gezien maar nu bedank ik er hartelijk voor
en van die vieze yuppen die gezellig een avondje uit pakken met de club
dacht dat jij nooit ging?
jongens uit vortum
schijnt een hele hype te zijn, je hoort het steeds vaker
maar laatst wist iemand me te vertellen dat vortum een nederlandse verbastering is van forza
moet goed spul geweest zijn wat die persoon op had. als je een kilo kan regelen zou dat niet gek zijn.
denken niet goed voor je
Ah jwt, goed gelovig
ff op google gezocht en voila
ja zo erg geinteresseerd ben ik niet in vortummullem dat ik ga kijken waar het leg natuurlijk
dacht eigenlijk dat het bij jullie in de buurt lag.....
zo jammer weer
denk ook dat ik binnenkort een weekendje weg ga met me wederhelft er naar toe
Ik zit er zelfs aan te denken een keer een nachtje door te halen
maar ik dacht het eigenlijk omdat die vlaggen altijd bij jullie hangen
verrassend
alsof er vlaggen hangen van bij ons uit de buurt
Nog ff werken, en daarna mogen we de polonaise gaan lopen.
dat deze dag maar snel voorbij mag gaan
Vannacht
vertrekken we!!
Jij hebt zeker smiddags vrij straks pascal
4 uur vertrekken
De tering, ik ben zelden productief op vrijdag (en maandag), maar vanmiddag zie ik echt iedere minuut op de flok.
De tering, ik ben zelden productief op vrijdag (en maandag), maar vanmiddag zie ik echt iedere minuut op de klok.
standaard
standaard
precies, is gewoon normaal.
ik ben een Young Professional
lekkers chilluh dan en tok veel knaaks maken
Ik wil wel kaartje hebben, stad is altijd dood.
iemand kaarten nodig ?
ja, beetje pokeren op de heenreis is nooit verkeerd natuurlijk.
pauze nu jwt. Ik ben vaste kracht met volle inzet die weinig snipper uren op wil nemen.
Volgende ronde er zeker bij. Zallen ze er wel uitleggen.
Volgende ronde moffen meppen
<--- ook
stadion zonder bier is dood
Lang leve Amstel Lite tegewoordig in De Kuip. 3 Pleuriseuro's voor een bekertje uilenzeik
Want bij Turkije moest weer gevochten worden hoor
hier ook alles klaar, alles alvast klaar gelegd beneden, anders om half 6 oorlog met wederhelft
motte wij nog 2 rondens winnen en hunnie nog 1.....
net terug
tot de wedstrijd
gelukkig hebben we de fotos nog
net als bij Ajax in de 70ste minuut naar huis om de file voor te zijn?
wat een top dagje..
tot de wedstrijd
nee, ben na de 3-1 van de fanzone weggegaan
net terug..
wat een top dagje..
tot de wedstrijd
vond het stoeie met de russen leuker
jaja was erg spannend voor die camera joh...
Moesten ze ondertiteling gebruiken of niet?
hehe ja kwam erg gebrekig nederlands uit ja
jaja kwamen we nog wat lui van jullie tegen volgens mij die hadden toen ook net knok partijtje gehad als het goed is
heb me wel vermaakt met die russen hehehe.. en erg grappig dat ik me vannacht in een doner tent terug op tv zag hahahah toen we met onze dwaze koppen voor die cameras liepen te bleren hahah nijmegennnnn
Ja in die doner tent of niet????? Hij zo schuin erdoor lopen
toevallig sprak ik vandaag iemand die erover begon. Die zegt tegen mij: "hebbie die gasten uit nijmgegen nog gezien, ik ging echt kapot van het lachen"
wel lef dat ie gewoon blijft staan hahahaha
en erg grappig dat ik me vannacht in een doner tent terug op tv zag hahahah toen we met onze dwaze koppen voor die cameras liepen te bleren hahah nijmegennnnn
denk je echt van KUT nederland ligt eruit. Dan ineens stoeien met russen + op tv komen terwijl dat je nietsvermoedend in een donertent zit......dan ben je die nederlaag zo weer vergeten denk ik hahahaha
ja zekers vette dolle bol joh jwt...
vette mat trouwens blauw en groen net zoals iedereen hier in nijmegen in de jaren 80 blijven hange?
heb me wel vermaakt met die russen hehehe.. en erg grappig dat ik me vannacht in een doner tent terug op tv zag hahahah toen we met onze dwaze koppen voor die cameras liepen te bleren hahah nijmegennnnn
vette mat trouwens blauw en groen net zoals iedereen hier in nijmegen in de jaren 80 blijven hange?
Zou ik die mensen gewoon achterna gaan met 40-50 man. Paar stalen pijpen pakken en gaan.
Zie dat het hier ook over die gasten uit Nijmegen gaat, was echt hét hoogtepunt van de dag... Vanochtend had iedereen het erover, gister op groot scherm die gasten bléren voor de camera in dönertent ofzo. Nog nooit zoveel mensen tegelijk kapot zien gaan van het lachen
Of moet ik dan iets roepen ook
Whaha was ook bij de NOS ja met die programma nachtzomer ofzo van Jack van Gelder was dat dezelfde scherm???
https://partyflock.nl/album/94600.html johnny was dr ook bij hoorde ik
Je hoort niemand meer over die wedstrijd.. helemaal naar de achtergrond verdreven door al die heisa rondom die donnertent enzo mooi man echt kick
Zou dat gebeuren?
Of moet ik dan iets roepen ook. Dat zie ik niet zo zitten omdat er allemaal portiers met handschoentjes bij de donertent staan hier.
op gegeven moment johnny voor de donertent indruk maken o pdie russen
die koppen van ze
a maar toen kwamen ze met 40-50 man met stalen pijpen.
toen wist johnny het ook effe niet meer, wat duidelijk terug te zien is op deze picca:
https://partyflock.nl/albumelement/7506082:Afbeelding_015
haha die gekke john altijd
helemaal vet als je dan ook nog op tv komt
dan kan je 100 johnie's in je groep hebbe, maar russe met stale pijpe achter je aan door de grote straten, dat wil je niet...
Ja als het er 40-50 zijn ga je wel ff op de loop toch
hahaha dat wil je niet nee... blijk baar komt zo'n blik bier van 1 meter wel heel hard aan, je pakt niet zomaar stale pijpen om vervolgens met 40 50 man door de grote traat te rennen waar de fietsen je om de oren vliegen... bah bah maja vast wel gezellig met paar ouwe lui van gae en den bosch denk ik
Ben daar nog 2 van die gasten uit Nijmegen tegengekomen... in het echt zijn ze ook gewoon zoLekker bléren daar in de stad. Sommige mensen zijn op tv toch anders dan normaal.
Ben daar nog 2 van die gasten uit Nijmegen tegengekomen... in het echt zijn ze ook gewoon zo Lekker bléren daar in de stad. Sommige mensen zijn op tv toch anders dan normaal.
volgens mij denk je dan echt wel als je die camera ziet van wat de fok, kom hier gewoon om doner te halen staat er ineens zon camera voor je porem hahahahahaha wel lef dat ie gewoon blijft staan hahahaha
Je bent zelf een ongelooflijke lelijkerd, mafketel
En door willems heb ik trek in vlees
Riep hij nijmegen? kon het haast niet verstaan die gast was er helemaal aan joh hahaha wat een gek was dat haha
heb john al een pb gestuurf. echt benieuwd wat voor soort dieet
Haha echt??
Wie?
heb john al een pb gestuurf. echt benieuwd wat voor soort dieet
helaas je moet achter aansluiten in de rij
https://partyflock.nl/user/676248:013_Nick
hijs eerder
ik heb m pb gestuurd en gevraagd hoe je zo een move op de grond maakt zonder een spier te verrekken en je hoofd niet rood te laten worden
Beroep: student Journalistiek
Jij zal een goeie worden zeg! Zie dat jij al duidelijk onderscheidt kan maken tussen fictie en werkelijkheid
Nou Joszszef "wat-heb-jij-het-toch-ver-geschopt-in-je-leven" de Timmerman, deze user heeft een fake profiel aangemaakt van een meisje van 13 waarvan hij suggereert dat ze seks hebben en dat ze zwanger is van hem. Een pedofiel dus.
Zie hier:
https://partyflock.nl/user/846245:Kusjj_s0r_ayA
Maar dat wist jij natuurlijk allemaal al. Met een hamer in je hand.
Nou Joszszef "wat-heb-jij-het-toch-ver-geschopt-in-je-leven" de Timmerman, deze user heeft een fake profiel aangemaakt van een meisje van 13 waarvan hij suggereert dat ze seks hebben en dat ze zwanger is van hem. Een pedofiel dus.
Zie hier:
https://partyflock.nl/user/846245:Kusjj_s0r_ayA.html
Nou Joszszef "wat-heb-jij-het-toch-ver-geschopt-in-je-leven" de Timmerman, deze user heeft een fake profiel aangemaakt van een meisje van 13 waarvan hij suggereert dat ze seks hebben en dat ze zwanger is van hem. Een pedofiel dus. Een raar, vies mannetje.
Zie hier:
Maar dat wist jij natuurlijk allemaal al. Met een hamer in je hand
Nou Joszszef "wat-heb-jij-het-toch-ver-geschopt-in-je-leven" de Timmerman, deze user heeft een fake profiel aangemaakt van een meisje van 13 waarvan hij suggereert dat ze seks hebben en dat ze zwanger is van hem. Een pedofiel dus. Een raar, vies mannetje.
Zie hier:
Zo, net thuis Was echt knettergek, heerlijke dag met alles erop en eraan
heb gewoon toestemming van dr moeder dus weet nie wa je lult over pedofilie
ze is volwassener als jou dus
haar konijn plotseling overleden
jammer dat ik dat niet gezien heb..
anders had ik er misschien ook wel om moeten lachen
Nu is de grap er wel vanaf hoor.
Nu is de grap er wel vanaf hoor.
Wel repsekt voor die eerste 20 replies, ik heb er hard om moeten lachen
Ja, sorry lads, ik heb in ziekenhuis gelegen alles. Kreeg een blikbier tegen mijn kanus van 1 meter afstand.....
Ja, sorry lads, ik heb in ziekenhuis gelegen alles. Kreeg een blikbier tegen mijn kanus van 1 meter afstand.....
Zie hier:
hoorde dat er overal uitsmijters stonden met handschoentjes. vaag verhaal.
heb ze alleen bij de mac-donalds gezien echt vaaag, security bij de mac. mocht er om de paar minuten een klein groepje naar binnen.
was wel gaaf... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 HATSJEEEEEE, hele meute rent naar binnen
hehe jij ging flink op de loop toen wij met 40-50 man met stalen buizen achter je aan kwamen! na dat blikje bier jwt!
Iemand die mongole mof gezien op het plein met ze moffenshirt aan in de fontien ???
De tijd dat je daar niets meer van hoort is allang voorbij
Euro per kilometer?
geflitst daar! Door rood licht..
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=27325
Onwijs stom ook, maar daar heb je achteraf niets aan.
Basel was gezellig gisteren totdat de wedstrijd begon pffffffff
Goed dat ik vrij had vandaag,weekendje bazel
Hele dag was het goed gezellig! Maar naar de eerste helft maar in een kroegje gaan zitten want vond het op die pleinen iets te druk! Na de 1-3 maar naar de auto gaan lopen! Ging het ff goed los overal om ons heen. Zat een rus op een trapje met zn hoofd in zn handen, denk dat die niet eens wist dat ze gewonnen haden vonden andere het maar nodig om m ff met zn 5e helemaal de tyvus te trappen! ME stond om de hoek dus die ging zich er ook mee bemoeien! Liep het aardig uit de hand. Zijn toen maar gauw de brug overgelopen richting het plein bij het gemeentehuis.
Daar aangekomen zag ik een tafereel waar denk menig palastijn op de gazastrook jaloers op zou zijn. Stonden iets van 15 russen omsingeld door een zooitje politie mannen en daarom een paar duizend nederlanders die alles wat ze in hun handen kregen met een mooie boog zo hard mogelijk aan die russen wouden geven!
Moesten onder de flessen, blikjes en stenen door rennen om aan de andere kant te komen waar z'n zeker 30 ME bussen met sirenen aan kwamen scheuren.
Weet niet wat er daarna op dat plein gebeurt is want zijn maar gauw in de auto gestapt om de stad uit te komen.
Was weer gezellig!
Maat van me belde net op, een vriend van zn pa was met zn zatte klote van die brug gesprongen, ligt nu nog steeds daar in het ziekenhuis, Dwarslaesie is het gevolg!
2 maatjes van mij zijn ook van die brug gesprongen
Münsterplatz
Fanzone waar ik stond waren 2 schermen met biertent in het midden... 1 scherm had idd een tribune achter zich
marktplatz
best wel, daar was toch die oranje-fanzone
ff opgezocht, Münsterplatz was het
er waren dus nog zat andere plaatsen blijkbaar?
volgens mij best veel, en iets van 4 officiele fanzone`s geloof ik (waar je gefouilleerd werd enzo)
deseng fanplatz was the b0mb weetjuh!
that's oranjepubliek jwt
Die gozer met die fakkel werd trouwens gelijk door 6 man security verwijderd
toetereng, rateleng, microfonen, koeienbelleng
honderdduizend fans, 245 duizend liter bier
In een straal van tachtig kilometer rond de stad zijn alle hotelkamers volgeboekt
De politie van Basel heeft de aanhang van de lokale voetbalclub, die een reputatie geniet als hooligans, uitgenodigd en vermanend toegesproken.
Heb ze niet gezien toen wij er waren...
De politie van Basel heeft de aanhang van de lokale voetbalclub, die een reputatie geniet als hooligans, uitgenodigd en vermanend toegesproken
Heb ze niet gezien toen wij er waren...