Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 57847x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:22:
e vriend/minnaar weet ik veel heeft een 2 jaar oud toestel met een korte batterijduur, grote jongen!!

Mijn vriend/minnaar vertelde mij net dat jij met je Androit-gejank in het verkeerde topic zit te blaten...:lol::looser:
Feit blijft overigens dat hij geen toestel van 2 jaar oud heeft, maar 1 die slechts enkele maanden oud is...nu jij weer, verkeerde-topic-reageerder...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:19:
Heb je 'm weer hoor :cry::Lol:.

Ik ben er nog, jij zo te zien niet...:looser::lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 10 oktober 2010 om 11:16:
Als ik die reacties zo lees van die andere

werkt als een trein
stond er binnen 5 minuten op

moest alleen ff rebooten om cydia zichtbaar te krijgen
Waarschuw beheerder
Heb wel vaker gemerkt dat het bij de 1 heel soepeltjes gaat, terwijl de ander zwaar loopt te kutten met een jailbraik....waar ligt dat dan toch aan..?:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 10 oktober 2010 om 11:43:
Mijn vriend/minnaar vertelde mij net dat jij met je Androit-gejank in het verkeerde topic zit te blaten...
Feit blijft overigens dat hij geen toestel van 2 jaar oud heeft, maar 1 die slechts enkele maanden oud is...nu jij weer, verkeerde-topic-reageerder...

zozo, wat een knappe reply:lol:
nu jij weer :'(wat een kneus ben je ook zeg
welke mobiel heeft hij dan? ik kan, met intensief gebruik, n dag met mn batterij(Y) en dat is gangbaar voor elk toestel, android of iphone of win mobile OS.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 10 oktober 2010 om 11:57:
welke mobiel heeft hij dan?

Geen iphone, anders had ik hier wel verder op ingegaan in dit IPHONE-topic...:')
wat een kneus ben ik ook zeg

n dag met mn batterij

:roflol: ikzelf heb een 3G en mijn accu gaat echt wel langer mee dan 1 dag, ook na zeer intensief gebruik, wetende dat 3G teringveel accu-cappaciteit kost....:s goed spul, die Android's...:lol::bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds de update naar 4.0.1 is mijn 3G echt aanzienlijk zuiniger met de batterij
Waarschuw beheerder
Ik laadt mijn Iphone 2x per week op, en geloof mij, ik ben erg veel onderweg, en vaak online...en 2x per week opladen is echt wel genoeg :yes:
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 10 oktober 2010 om 12:42:
Ik laadt mijn Iphone 2x per week op, en geloof mij, ik ben erg veel onderweg, en vaak online...en 2x per week opladen is echt wel genoeg :yes:

wat doe je stoer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 10 oktober 2010 om 12:09:
ikzelf heb een 3G en mijn accu gaat echt wel langer mee dan 1 dag, ook na zeer intensief gebruik, wetende dat 3G teringveel accu-cappaciteit kost.... goed spul, die Android's..

ja man:lol: wat een bullshit.
Ik laadt mijn Iphone 2x per week op, en geloof mij, ik ben erg veel onderweg, en vaak online...en 2x per week opladen is echt wel genoeg

dan gebruik je m niet intensief, collega van me heeft n autolader gekocht omdat ie aders halverwege de dag leeg is (Y)
en idd danny m
Uitspraak van *Charmz..O:) op zondag 10 oktober 2010 om 12:59:
wat doe je stoer

Waarschuw beheerder

Lekker intensief dan :/ :frusty:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ligt het aan mij, of sluit er sinds iOS4 geen enkele applicatie meer gewoon af, en gaan ze allemaal verder draaien op de achtergrond? Mijn multitaskbar is altijd vol met apps die ik echt 1 keer heb gebruikt ofzo, waarom worden die niet gewoon direct afgesloten?

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 oktober 2010 om 16:25:
igt het aan mij, of sluit er sinds iOS4 geen enkele applicatie meer gewoon af, en gaan ze allemaal verder draaien op de achtergrond? Mijn multitaskbar is altijd vol met apps die ik echt 1 keer heb gebruikt ofzo, waarom worden die niet gewoon direct afgesloten?

eensch

Waarschuw beheerder

niet eensch

Ik weet niet wat jij voor een mega-iphone hebt maar dit is je reinste bullshit.
Een iphone (net als vrijwel alle andere smartphones) staan niet bekend voor hun batterij-capaciteit.
Dat is ook gewoon normaal.
Als je een hele dag goed gebruikt maakt van diverse 3G-stuff / Ipod en wat bellen/smsen is hij gewoon leeg :)

Niks raars aan, hebben androids ook.
Vergelijk het met een laptop/macbook... hoelang gaat die batterij mee, 4uur? en je doet met beide ongeveer hetzelfde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 10 oktober 2010 om 16:33:
niet eensch

Het is geen mening hoor, maar gewoon een feit dat ik mijn Iphone maar 2x per week oplaad..:s
Uitspraak van actief op zondag 10 oktober 2010 om 16:33:
Als je een hele dag goed gebruikt maakt van diverse 3G-stuff / Ipod en wat bellen/smsen is hij gewoon leeg :)

Ik bel redelijk wat, ipod gebruik ik niet, en internet doe ik redelijk veel op een dag....overigens niet enkelt en alleen via de Iphone....;)
Maar whatever, gelukkig weet ik zelf wel een beetje hoe vaak ik mijn Iphone aan de lader gooi...:lol:
Uitspraak van Bassos8) op zondag 10 oktober 2010 om 13:26:
Lekker intensief dan :/ :frusty:

:yes: inderdaad, redelijk intensief...
Uitspraak van Busty. op zondag 10 oktober 2010 om 13:08:
danny m

Goed, dikke...(Y) sneue mensen lopen er de laatste tijd rond hier op deze pauper-site...:lol: :looser:
Uitspraak van *Charmz..O:) op zondag 10 oktober 2010 om 12:59:
wat doe je stoer

Als je dat al stoer vindt, ben je veel gewent...:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 10 oktober 2010 om 18:37:
inderdaad, redelijk intensief...

Bij intensief gebruik hangt die gewoon elke dag aan de oplader. In plaats van je 2 x in de week.

Waarschuw beheerder

Ekte ekte :respect:

Maar ik moet 'm echt wel elke nacht aan de prik hangen.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe heet die applicatie uit cydia waarbij je je icoontjes verkleint? Je heb Shrink, maar dan moet je betalen en je heb een gratis app, maar die naam ben ik ff kwijt :D
Waarschuw beheerder
Small-E toevallig??

Ik zoek een app waarmee je de tijd in bovenste balk kan weg halen
Had je make it mine voor.. Maar die werkt miet meer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben sinds zaterdag ineens wat apps kwijt, maar weet niet welke ik mis :D

kan ik dat aan de borrel zelf hebben gedaan of zijn er meer mensen die ditr hebben?
Waarschuw beheerder
ik zie het al

bedankt voor de reacties hehe
Waarschuw beheerder
Ik laadt mijn Iphone 2x per week op, en geloof mij, ik ben erg veel onderweg, en vaak online...en 2x per week opladen is echt wel genoeg

Dat is dus onmogelijk.
Ik moet em elke dag opladen. Maar ik zit dan ook heel de dag te gamen op dat ding.
Bij het internetten zie je de procenten gewoon teruglopen. 1% per 2 minuten ofzo. Echt retesnel :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan btw ook nergens in Cydia de link vinden om m'n SHSH te backupppen. Zou iets van "Make my life easy" moeten staan tok?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op maandag 11 oktober 2010 om 08:08:
kan ik dat aan de borrel zelf hebben gedaan of zijn er meer mensen die ditr hebben?

Valt mij ook regelmatig op dat als je gezopen hebt, de iPhone de volgende dag gerestyled is. Heel apart! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op maandag 11 oktober 2010 om 05:50:
Small-E toevallig??

Gevonden, maar werkt op 1 of andere manier niet. Zoals zoveel eigenlijk op de 4.. Thema's enzo werken ook niet :S
SBSettings gelukkig wel :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 oktober 2010 om 10:45:
Valt mij ook regelmatig op dat als je gezopen hebt, de iPhone de volgende dag gerestyled is. Heel apart!

hehe mooi is dat he :d

alles door elkaar, de helft kwijt

ben iedere x weer blij na een avond stappen dat er geen barst in zit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 11 oktober 2010 om 10:44:
Zou iets van "Make my life easy" moeten staan tok?

ik zat hem ook al te zoeken...

weet wel dat ik hem hem toen met me 3G wel zo zag staan op het hoofdscherm
maar nu met me 4 zie ik het nergen staan... of zou die het automatisch doen? :/
Artiest Lyrix
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 10 oktober 2010 om 18:37:
Het is geen mening hoor, maar gewoon een feit dat ik mijn Iphone maar 2x per week oplaad..

Als ik het goed begrijp heb je dus android draaien op je iphone waardoor je maar 2 keer per week hoeft te laden?

Geef eens aan hoe je dit gedaan hebt, ik wil dat ook wel, 2 keer per week mijn iphone laden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:| ik 2x per dag, snachts aan de gewone lader en overdag aan de autolader...anders red ik een dag echt niet :/
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lyrix op maandag 11 oktober 2010 om 12:10:
Als ik het goed begrijp heb je dus android draaien op je iphone waardoor je maar 2 keer per week hoeft te laden?

Geef eens aan hoe je dit gedaan hebt, ik wil dat ook wel, 2 keer per week mijn iphone laden.

Als ik erop ga gamen is ie natuurlijk zo leeg. Als ik er af en toe ff op game gaat ie 2 dagen mee ofzo.
Hang ook niet aan de 3g ofzo, gewoon WIFI waar het kan.
Waarschuw beheerder
heeft 1 van jullie al ervaring met zn ''extra batterij'' die je er bij kunt kopen?

Waarschuw beheerder
iPhone 4 blijft de shit.

Maar als je daar Andriod op gaat zetten, snap je natuurlijk echt niet helemaal wat de bedoeling is. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 oktober 2010 om 21:54:
iPhone 4 blijft de shit.

:yes:

Ik heb net 4.1 gejailbreaked met limera1n.
Weet iemand de/een repository om alle app-store apps gratis te krijgen?
Die moet er zijn namelijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
http://cydia.hackulo.us (Y)

Er is ook een repo om de betaalde cydia produkten gewoon te downloaden, welke was die? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 11 oktober 2010 om 12:00:
Zou iets van "Make my life easy" moeten staan tok?

ik zat hem ook al te zoeken...

weet wel dat ik hem hem toen met me 3G wel zo zag staan op het hoofdscherm
maar nu met me 4 zie ik het nergen staan... of zou die het automatisch doen?

Wil je het zeker weten download dan tiny umbrella.
Daarmee kan je zelf je SSH wegschrijven naar de cydia server.

Blijft nog stil rond dhr DanM, Wil je het ons nog vertellen hoe je dat gedaan hebt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lyrix op dinsdag 12 oktober 2010 om 00:12:
Blijft nog stil rond dhr DanM

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lyrix op dinsdag 12 oktober 2010 om 00:12:
Blijft nog stil rond dhr DanM, Wil je het ons nog vertellen hoe je dat gedaan hebt?

Gewoon 3G en mobiele data uitzetten. Gaat dat kreng 2 weken mee. :)

iPhone 4 gaat ook wel een tijdje mee. 8)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij alles uit zet, zijn screen lockt, en hem af en toe gebruikt als flessenopener.
Dan gaat ie wel een weekje mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 11 oktober 2010 om 22:56:
Er is ook een repo om de betaalde cydia produkten gewoon te downloaden, welke was die? :D

Digitalpixel?

cydia.myrepospace.com/digitalpixel/
Waarschuw beheerder
een repo om de betaalde cydia produkten

Sinfuliphonerepo.com??

Btw nou ik hem heb gejailbreaked en al me shit erop heb gezet (thema, lockinfo, sbsettings etc)
Merk ik dat de batterijduur drastisch word verlaagd :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 12 oktober 2010 om 11:12:
Btw nou ik hem heb gejailbreaked en al me shit erop heb gezet (thema, lockinfo, sbsettings etc)
Merk ik dat de batterijduur drastisch word verlaagd

Lockinfo is de boosdoener.
Deze vreet batterijen.
Zeker als je alle opties aan zet op je lockt screen, dan blijft er constant verkeer om het weer ed up to date te houden.
Waarschuw beheerder

Sinfuliphonerepo.com

Die is ekt koning ja:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 oktober 2010 om 09:36:
cydia.myrepospace.com/digitalpixel/

Sinfuliphonerepo.com??

Vooral die digitalpixel heeft veel dikke shizzle :jaja:

infinite folders is ook wel handig, dat je folder niet vol zit na 9 apps zeg maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vers van de pers en eigenlijk alleen nog maar intern nieuws :D:D:D:D

Nieuwsbericht
Producten en diensten snelnieuws 13-10-2010
Let op! KPN gaat iPhone verkopen in Nederland!

KPN gaat de iPhone opnemen in zijn regulier assortiment in Nederland. KPN zal binnenkort zowel de iPhone 4 als de iPhone 3GS versie van het populaire toestel gaan voeren. Voorheen was de verkoop van het toestel voorbehouden aan één operator in Nederland.

Met de iPhone erbij krijgen klanten van KPN nog meer keus als het gaat om geavanceerde en gebruiksvriendelijke smartphones. Zo is iPhone 4 niet alleen ’s werelds dunste smartphone; dankzij de ongeëvenaard hoge resolutie van het beeldscherm is gebruik van het toestel een lust voor het oog. Dat de iPhone gewild is, blijkt uit het feit dat er al ruim 75.000 apparaten actief zijn op het kwaliteitsnetwerk van KPN in Nederland.

Wegens de beperkte verkrijgbaarheid van het toestel moesten klanten hiervoor vaak naar het buitenland uitwijken. KPN maakt dit voortaan veel eenvoudiger door de iPhone direct aan zijn klanten aan te bieden via de merken KPN, Hi en Telfort.

o Nadere details over iPhone verkrijgbaarheid, prijzen en pakketten volgen te zijner tijd.

o Bijgesloten is ook een Q&A met uitgebreidere informatie die voor dit moment noodzakelijk is.

o Voor meer informatie over iPhone 4, ga naar www.apple.com/iphone.

:woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 13 oktober 2010 om 09:48:
Let op! KPN gaat iPhone verkopen in Nederland!

Leuk...

Voor over 2 jaar. :nocheer:

Waarschuw beheerder

Lockinfo en Winterboard vreten batterij. Niet doen. Het is een apple, als je wil modden koop je maar zo'n andriod speeltje. ;)

Ik heb alleen SBSettings.
Waarschuw beheerder
donateur
SBSettings (en installous natuurlijk) was ook 't eerste wat ik gedownload heb en ik heb dat springboard rotate, dus dat 'ie ook horizontaal mee roteerd.

Merk wel dat er nog weinig thema's zijn voor OS4 of iig de iphone 4 :(

Waarschuw beheerder
Vind Springboard rotator een leuk concept, alleen lelijk uitgevoerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 13 oktober 2010 om 00:38:
infinite folders is ook wel handig, dat je folder niet vol zit na 9 apps zeg maar :D

Een must vind ik persoonlijk, zie het nut van de restrictie van 9 stuks ook niet.

Daarnaast vind ik Infinidock ook erg handig (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen nu nog een goeie "shrink" app.. Wil me icoontjes verkleinen, maar "shrink" geeft een foutmelding als ik 't wil instellen, dus eraf gegooit.