Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 58011x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..

Waarschuw beheerder
hoe/waar doe ik dat dan??
Waarschuw beheerder
donateur
In Itunes instellen dat je de contacten wil synchroniseren.
Waarschuw beheerder
pple heeft vandaag tijdens het een speciaal evenement in San Francisco de update naar iOS 4.1 aangekondigd. Daarin zijn drie belangrijke bugs opgelost: problemen met de nabijheidssensor (proximity sensor), Bluetooth en traagheid op de iPhone 3G. Daarnaast zijn er vier nieuwe functies bijgekomen:

* High Dynamic Range (HDR)-foto’s. Hierbij worden drie foto’s gemaakt, die met elkaar worden gecombineerd tot een geoptimaliseerde versie.
* HD-video uploaden via Wi-Fi, zoals YouTube.
* Huren van tv-series, naast de al bestaande mogelijkheid om tv-series te kopen (in de VS).
* Game Center (al eerder aangekondigd).

iOS 4.1 zal vanaf volgende week gratis beschikbaar komen voor iPhone en iPod touch (niet alle modellen). Daarnaast gaf Apple een eerste blik op iOS 4.2, dat later dit jaar uitkomt. Deze firmware-update is bedoeld voor de iPhone, iPod touch en iPad en beschikt onder andere draadloos printen en AirPlay. AirPlay houdt in, dat je foto’s, muziek en video’s draadloos kunt streamen via Wi-Fi.

iOS 4.2 is de eerste firmwareversie die voor alle iDevices geschikt is (maar dat wil niet zeggen dat je het ook op de originele iPhone kunt installeren).

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bring on 4.1, dan hoop ik gelijk jailbreak :D
Waarschuw beheerder
donateur
iOS 4.1
Voor de iPhone en iPod Touch komt bovendien een nieuwe versie van het besturingssysteem iOS uit. iOS 4.1, vanaf volgende week verkrijgbaar, zal alle bugs verhelpen die in 4.0 aanwezig waren. Zo zal de iPhone 3 beter functioneren dan met iOS 4.0 het geval was.
Bovendien wordt de kwaliteit van foto's verbeterd en wordt Game Center in het systeem geïntegreerd. Via Game Center kunnen gebruikers multiplayergames spelen met vrienden en deze vrienden gemakkelijk uitdagen.
iOS 4.2
Jobs liet ook alvast zien hoe iOS 4.2 eruit gaat zien. Deze versie zal in november beschikbaar worden. Deze update heeft vooral gevolgen voor de iPad.
Veel functionaliteiten van de iPhone, zoals multitasken, worden dan overgenomen op de tabletcomputer. Ook kunnen gebruikers dan folders maken en draadloos printen.

Bron nu.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar blijft die jailbreak voor 4.1 :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op vrijdag 10 september 2010 om 08:46:
waar blijft die jailbreak voor 4.1

Geen idee, maar ik ga nu de 4.1 erop zetten.
Ik zie het wel weer of er een JB komt.

De 3G is toch wel redelijk traag.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht nog even met m'n 4 updaten tot er meer bekent word over de jailbreak van 4.1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 10 september 2010 om 10:13:
Ik wacht nog even met m'n 4 updaten tot er meer bekent word over de jailbreak van 4.1

ja ik ook...
maar moet zeggen, beter schieten ze op!!

want iphone zonder jailbreak is eigenlijk maar gewoon saai
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Apvdh op vrijdag 10 september 2010 om 10:12:
Geen idee, maar ik ga nu de 4.1 erop zetten.
Ik zie het wel weer of er een JB komt.

De 3G is toch wel redelijk traag.....

Kan je die niet gewoon jailbreaken als je de laatste redsnow gebruikt en daar de 4.0 fw selecteert?
Ging bij 4.0.2 ook
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 10 september 2010 om 16:38:
Kan je die niet gewoon jailbreaken als je de laatste redsnow gebruikt en daar de 4.0 fw selecteert?
Ging bij 4.0.2 ook

Geen idee, maar hij doet het nu wel lekkerder en de JB heb ik NOG niet gemist.

Waarschuw beheerder
HDR foto's schieten, is wéér een verbetering... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt toch niet zo veel uit om nu al te updaten en later alsnog die 4.1 jailbreak te doen? Of beter wachten tot er wat meer bekent is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 12 september 2010 om 20:17:
Maakt toch niet zo veel uit om nu al te updaten en later alsnog die 4.1 jailbreak te doen? Of beter wachten tot er wat meer bekent is?

Nope... Jailbreak komt snel weer...

Hoop wel snel, want heb inmiddels betaalde Cydia Apps. :)
Waarschuw beheerder
ik heb een 3gs met ios4 jailbreak..ga niet updaten voor hdr..kun je ook gwn hdr pro downloaden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 12 september 2010 om 20:17:
Of beter wachten tot er wat meer bekent is?

ligt er aan of je hem wilt unlocken
als je dat niet wilt kan je gewoon updaten naar 4.1

Uitspraak van Shockproof op zondag 12 september 2010 om 20:35:
kun je ook gwn hdr pro downloaden.

die betere kwaliteit levert dan de apple versie volgens the interwebz

maar ja...HDR beetje overdreven natuurlijk
lichte en donkere foto combineren, woehoeee :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op maandag 13 september 2010 om 06:09:
ligt er aan of je hem wilt unlocken

Neuh, dat doe ik na een jaar wel officieel via Tmob. Ook gedaan bij me 3G (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 13 september 2010 om 06:09:
maar ja...HDR beetje overdreven natuurlijk
lichte en donkere foto combineren, woehoeee :/

Je hebt geeneens een idee waarover je praat.. :/

Door licht en donker te combineren, krijg je hetzelfde plaatje als je oog ziet. Je kan overdreven HDR foto's maken, maar er ook gewoon een perfecte foto mee maken.

Ik vind het echt een top aanvulling. Maakt overdag nu echt mooie foto's binnenshuis en het vermindert het tegenlicht buiten. (Y)

[img width=721 height=488]http://aseidman.com/images/iphone-4-HDR.png[/img]
[img width=590 height=590]http://ocunwired.ocregister.com/files/2010/09/hdr-590x590.jpg[/img]

Zeiksnol...
Waarschuw beheerder
@Reckoner ik heb zelf mn iphone 4 nog niet binnen.Maar t viel me bij mn broer op..dat als je foto`s maakt.je helemaal geen opties ziet.. alleen als je er b.bv een app voor gebruikt...
Is dit bij HDR ook zo?? en zo ja,welke app raad je dan aan?
En Ñog een vraagje.. ik wil mn iphone ook als mp3 speler gaan gebruiken..maar nou viel me op.. dat t volume op zn hardst erg zacht was.. zelfs met de volume begrensing eraf. schijnt allemaal wettelijk vastgesteld te zijn.
Is er een mogelijkheid omdat volume toch harder te krijgen,zonder m te jailbreaken?
Denk t niet he... was wel een beetje een tegenvaller..heb je straks zo een goede mp3 speler,met de monsterbeats van dr.dre erbij...heb je zo een zacht geluid. :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrPark op woensdag 15 september 2010 om 12:12:
@Reckoner ik heb zelf mn iphone 4 nog niet binnen.Maar t viel me bij mn broer op..dat als je foto`s maakt.je helemaal geen opties ziet.. alleen als je er b.bv een app voor gebruikt...

Jawel hoor, alle opties (flash, HDR, zoom, front/back) staan gewoon in de standaard foto-app van de iPhone.

[img width=380 height=570]http://www.redmondpie.com/wp-content/uploads/2010/09/iOS4.1HDR.jpg[/img]

En Ñog een vraagje.. ik wil mn iphone ook als mp3 speler gaan gebruiken..maar nou viel me op.. dat t volume op zn hardst erg zacht was.. zelfs met de volume begrensing eraf. schijnt allemaal wettelijk vastgesteld te zijn.
Is er een mogelijkheid omdat volume toch harder te krijgen,zonder m te jailbreaken?

Ik vind het geluid absoluut niet zacht de iPhone MP3-speler. Ik heb wel gemerkt dat het verschilt per oordoppen. Ik heb twee paar high-end doppies, en bij de één zet ik hem op 75% en bij de ander op 90/100%. Het kan dus verschillen.

Wel kan je in iTunes het output-volume van nummers verhogen. Test het met één nummertje, tot je het oké vind, en doe dan je hele bibliotheek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is dit bij HDR ook zo?? en zo ja,welke app raad je dan aan?

HDR functie kun je aan / uitzetten in de gewone camera app. Dus als je je camera activeert zie je boven in HDR aan/uit..

Nope, alleen met jailbreak zijn er programma'tjes in Cydia waarbij je je volume kunt boosten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 september 2010 om 12:19:
Jawel hoor, alle opties (flash, HDR, zoom, front/back) staan gewoon in de standaard foto-app van de iPhone.

thx ga ik zo nog ff kijken bij mn broer..
Ik heb wel gemerkt dat het verschilt per oordoppen

Ik heb de monsterbeats Solo HD van Dr.Dre.. dus daar zal t niet aan liggen,maar vond zelf t volume bij normale muziek..gewoon echt te zacht..
In de itunes was ik inmiddels ook al achter gekomen..alleen heb ik t alleen op mn versterker kunnen testen..en ging naar mijn idee..maar iets harder op de uiterste stand.

Uitspraak van Richard op woensdag 15 september 2010 om 12:19:
Nope, alleen met jailbreak zijn er programma'tjes in Cydia waarbij je je volume kunt boosten..

Ja dat dacht ik al.. als t volume voor mij nog te zacht is...dan is t zeker een reden,om m te jailbreaken..
Maar eerst die phone nog maar eens binnenkrijgen..wat duurt dat lang..haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=380 height=570 cacheid=00116728002eda1013bcd0aa1a02b33448]http://www.redmondpie.com/wp-content/uploads/2010/09/iOS4.1HDR.jpg[/img]

Dikke mac :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur

Behalve als je nog niet op 4.1 zit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 15 september 2010 om 15:06:
Behalve als je nog niet op 4.1 zit

Dan mis je alleen het HDR knopje. De overige zitten er prima in. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik maar het ging om de HDR functie ;)

Waarschuw beheerder
Sinds gisteren ook in het bezit van een Iphone4 wat een ding :lief:
heb er gelijk een verslaving bij :bloos: :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 september 2010 om 09:58:
ook in het bezit van een Iphone4 wat een ding

Jaloers :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op vrijdag 17 september 2010 om 10:17:
Jaloers

Ga er 1 halen dan hij is echt vet :lol:
Waarschuw beheerder
Waarom gebruiken mensen een iPhone en geen Android???

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lightraverT op vrijdag 17 september 2010 om 13:50:

vraag = levensfail
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen met het volgende...?

Ik heb sinds kort een Iphone. Heb een click and buy account aangemaakt, geverifieerd etc.
Nu moet ik in Itunes mijn betaalgegevens wijzigen (staat nu op 'geen') en daar moet dus click and buy komen te staan. Nou dat lukt allemaal aardig, er staat dan ook dat ik C&B account nr xxx geverifieerd heb in Itunes. Ik druk op GEREED en dan komt er te staan dat de creditcardgegevens niet juist zijn etc etc...

Wie heeft dit ook? Of beter, wie heeft de oplossing?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lightraverT op vrijdag 17 september 2010 om 13:50:

Waarom zijn de bananen krom?!
Android is zo 2007...:s of hebben ze nu eindelijk een toestel op de markt die wel een lange accuduur garandeerd? :O
Hier wordt nu gezegd : 'Android is gewoon kut' :lol: paar minuutjes internet en je accu is alweer dood..:'):cry:
Heb nog een G1 liggen, intresse? slechtste toestel sinds de Nokia 3210...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 28 september 2010 om 18:26:
Hier wordt nu gezegd : 'Android is gewoon kut' :lol: paar minuutjes internet en je accu is alweer dood..:'):cry:
Heb nog een G1 liggen, intresse? slechtste toestel sinds de Nokia 3210...:s

Dit is echt grote onzin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van workey op dinsdag 28 september 2010 om 18:45:
Dit is echt grote onzin

Whatever, maat zit hier naast me en lacht je vierkant uit om je opmerking....:looser: en hij gebruikt dat ding toch al bijna 2 jaar...huilen met de pet op, accu is binnen no-time leeg...:')
Waarschuw beheerder
2z per dag opladen is helaas meer feit dan uitzondering :cry:

Waarschuw beheerder
Is er een app waarmee ik foto's in mapjes kan zetten en bepaalde mappen met wachtwoord kan beveiligen? Iemand tips?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
naaktfotos :honger:

Waarschuw beheerder
Bijvoorbeeld :D
Waarschuw beheerder
mischien toch maar een iphone vindt hem er wel erg dik uitzien, en veel leuke dingen mee..
Waarschuw beheerder
Heb hier een ipod touch met firmwire 4.1 iemand enig idee hoe ik deze weer terug krijg naar 4.0 ?

Waarschuw beheerder
Ik ben zo verslaaft aan angry birds :') :lol:
Alleen jammer dat de wekker teveel batterij vreet dus helaas moet ik er nu maar 1 halen in de winkel :lol:

Waarschuw beheerder
Android is zo 2007

Heb je 'm weer hoor :cry::Lol:.
Waarschuw beheerder
Android is zo 2007... of hebben ze nu eindelijk een toestel op de markt die wel een lange accuduur garandeerd?
Hier wordt nu gezegd : 'Android is gewoon kut' paar minuutjes internet en je accu is alweer dood..
Heb nog een G1 liggen, intresse? slechtste toestel sinds de Nokia 3210...

Misschien moet jij je toch maar wat meer gaan verdiepen in de materie voordat je begint te janken:D
je vriend/minnaar weet ik veel heeft een 2 jaar oud toestel met een korte batterijduur, grote jongen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jailbreak voor de 4 is uit :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst zien, dan geloven (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar tok ff wachten op die greenpois0n.. Als ik die reacties zo lees van die andere (N) :D