Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 58141x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet me 4 downgraden voor ik jailbreakme.com kan gebruiken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 25 augustus 2010 om 13:53:
Ik moet me 4 downgraden voor ik jailbreakme.com kan gebruiken..

Alleen mogelijk als je de SHSH/ECID opgeslagen hebt van 4.0.1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 25 augustus 2010 om 13:57:
Alleen mogelijk als je de SHSH/ECID opgeslagen hebt van 4.0.1

Ik haal dat ding net uit de doos ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 25 augustus 2010 om 13:59:
Ik haal dat ding net uit de doos ;)

Stuur door dan, ik kan hem wel effe jailbreaken voor je (en vervolgens kwijtraken) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 augustus 2010 om 14:05:
Stuur door dan, ik kan hem wel effe jailbreaken voor je (en vervolgens kwijtraken) :)

Sorry Joost, maar heb geen verzekering :')

Is er helemaal geen oplossing? Of iets van custom fw ofzo? Heb er zelf al een tijd niet meer mee bezig gehouden, dus weer ook niet echt wat er op de markt is voor de 4 en jailbreak shizzles

Waarschuw beheerder
Staat er 4.0.2 op dan? Lijkt mij dat 4.0.1 erop staat, die is toch te jailbreaken gewoon?

Volgens mij zijn 4.0 en 4.01 gewoon te jailbreaken via jailbreakme.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 augustus 2010 om 14:19:
Staat er 4.0.2 op dan? Lijkt mij dat 4.0.1 erop staat, die is toch te jailbreaken gewoon?

Yep, 4.0.2 staat er op en kreeg al melding dat er weer een update was. Dus die heb ik maar niet gedaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 25 augustus 2010 om 14:23:
Yep, 4.0.2 staat er op en kreeg al melding dat er weer een update was.

Tering, zijn ze vlot mee, om op nieuwe uitleveringen te installeren :/
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe krijg ik me achtergrond weer gewoon blanco, ik deed herstellen van me oude naar de nieuwe, maar nou heb ik weer een achtergrond en dat wil ik niet :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 25 augustus 2010 om 14:13:
Is er helemaal geen oplossing? Of iets van custom fw ofzo? Heb er zelf al een tijd niet meer mee bezig gehouden, dus weer ook niet echt wat er op de markt is voor de 4 en jailbreak shizzles

Nope de exploit van 4.0.1 hebben ze gepatched in 4.0.2

Uitspraak van Richard op woensdag 25 augustus 2010 om 14:23:
Yep, 4.0.2 staat er op en kreeg al melding dat er weer een update was

Heb de mijne vorige week donderdag geleverd gekregen daar zat nog wel 4.0.1 op.

Uitspraak van Richard op woensdag 25 augustus 2010 om 14:31:
En hoe krijg ik me achtergrond weer gewoon blanco, ik deed herstellen van me oude naar de nieuwe, maar nou heb ik weer een achtergrond en dat wil ik niet

Blanco weet ik niet maar onder instellingen --> achtergrond kan je de originele weer terugzetten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 25 augustus 2010 om 16:03:
Nope de exploit van 4.0.1 hebben ze gepatched in 4.0.2

Nah lekker dan, zijn ze er wel mee bezig om die te kunnen kraken of is het een go no go?
Waarschuw beheerder
donateur
Winning moves

Jailbreakme v2.0 was a great success, and it’s provided a nice leveling point for all jailbreakers and unlockers on all devices at firmware versions less than 4.0.2/3.2.2. We hope that everybody ever interested in jailbreaks or unlocks was able to join in on the jailbreakme bonanza. Those of you who had Cydia capture your SHSH blobs, or those of you who captured them locally, will always be able to benefit from the jailbreakme.com v2.0 release. Congratulations!

Now it’s a few weeks later, and Apple has closed the jailbreakme.com hole. They’re shipping devices with FW 4.0.2/3.2.2, impervious to this particular jailbreak. So now, people will begin to ask: will there be a jailbreak for devices that shipped with 4.0.2, out of the box?

No, there won’t be. FW 4.0.2 was *only* released to fix the jailbreakme hole. With FW 4.1 still in it beta stages, it makes no sense to escalate the “cat & mouse” with Apple for FW updates that only fix the jailbreak holes. To quote WOPR, “the only winning move is not to play”.

If the cat & mouse game escalates too quickly, especially during beta FW periods, nobody but Apple benefits. For this reason, there won’t be a 4.0.2 jailbreak specifically during the period where 4.0.2 is the latest public release. At best, some future 4.1x FW jailbreak *may* be compatible with 4.0.2 (but don’t count on that).

http://blog.iphone-dev.org/post/1013332740/winning-moves

Neeeeeeeeeeeeeeeee :cry: :cry: :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Was te verwachten als ze een nieuwe versie releasen om een exploit te patchen.
Verwacht dat het in de toekomst nog wel vaker voor gaat komen
Waarschuw beheerder
donateur
Tering zooi, nu ben ik mooi in de aap gelogeerd :(
Waarschuw beheerder
donateur
Of hopen dat er iemand 5 minutes of fame wil en toch nog iets uitbrengt voordat 4.1 uitkomt
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als 4.1 uitkomt, kan ik dan niet updaten en dan jailbreaken?
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk hebben ze al een exploit maar deze geven ze pas vrij als 4.1 uitkomt.
Dan kan je updaten naar 4.1 en hem dan jailbreaken.

Of Apple moet de exploit in 4.1 al gepatched hebben dan moet je op 4.0.2 blijven voor een jailbreak

Dus even afwachten wanneer er een jailbreak voor 4.1 word uitgebracht of hopen dat er iemand al eerder iets uitbrengt
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, dus er is nog een man over boord? :D
Die apps boeien me niet zo veel, nah, ook wel een beetje. Maar gaat meer om de kleine dingen in Cydia (SB settings, thema's, password protection enzo) :)

Waarschuw beheerder
Geloof dat de maker van jailbreakme.com destijds al aangaf meerdere exploits te hebben gevonden, maar slechts 1 van de 3 vrij te geven. Hiermee hield men een deur open voor toekomstige updates van Apple :)
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat iMovie z'n geld waard?
Waarschuw beheerder
donateur
Dunno, nog niet naar gekeken.

Weinig keus uit die bumpers alleen de zwarte zijn leverbaar :/

Waarschuw beheerder
2 Richard...

het schijnt zo te zijn dat als je in itunes shift vasthoudt dat je dan kan downgraden naar 4.0.1.

heb op tweakers ergens een link zien staan, zal ff kijken of ik dat voor je kan terug vinden.

*edit* check dit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou mooi zijn als het werkt 8)
Ben alleen benieuwd voor hoelang...

Een andere optie http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456/real-solution-3gs-downgrade-ios-4-02-a-1078191/
Is wel voor de 3GS maar werkt waarschijnlijk ook als je de file van de firmware vervangt met die van de 4
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm.. FF proberen, geld dat ook voor mac gebruikers? :D

*edit* Kan geen handmatige FW selecteren, dus denk niet dat 't werkt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 27 augustus 2010 om 14:37:
Hmmm.. FF proberen, geld dat ook voor mac gebruikers?

*edit* Kan geen handmatige FW selecteren, dus denk niet dat 't werkt..

Voor de mac de option knop gebruik ipv de shift ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op donderdag 26 augustus 2010 om 16:31:
Een andere optie http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456/real-solution-3gs-downgrade-ios-4-02-a-1078191/

Werkt niet met de iphone 4, stond verderop in het toppa..
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je dan niet de FW 4.0.1 op je computert hebben staan?
Waarschuw beheerder
donateur
Van 4.0.2 naar 4.0.1:

4.0.1 downloaden. Ei-foon inpluggen in je mac. Alt + Update (windows is Shift geloof ik) en dan krijg je een venster, daar kies je het 4.0.1 ipsw bestandje en dan zet je die erop.

Voila, klaar. Dat werkte bij mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet worden hersteld. Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build: als u deze fout ontvangt, is de nieuwste versie van iTunes waarschijnlijk niet geïnstalleerd. Zoek in http://www.apple.com/nl/itunes/download/ de nieuwste beschikbare versie van iTunes. Als u wel de nieuwste versie van iTunes hebt, kan dit zich voordoen als u vanaf een ouder ipsw-bestand probeert te herstellen. Downgraden naar een eerdere versie wordt niet ondersteund.

:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:11:
Moet je dan niet de FW 4.0.1 op je computert hebben staan?

Linkje naar alle versie's
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750

Uitspraak van 'Lauwz' op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:20:
Van 4.0.2 naar 4.0.1:

4.0.1 downloaden. Ei-foon inpluggen in je mac. Alt + Update (windows is Shift geloof ik) en dan krijg je een venster, daar kies je het 4.0.1 ipsw bestandje en dan zet je die erop.

Voila, klaar. Dat werkte bij mij.

En dat zonder hulp? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:38:
Linkje naar alle versie's

Ik had 'em al van iphoneclub, maar gaat dus niet. Na de controle bij apple lukt het niet om oude fw terug te zetten..
Waarschuw beheerder
zijn er hier mensen die spoedcursus geven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:35:
Downgraden naar een eerdere versie wordt niet ondersteund.

Jailbreaken wordt ook niet ondersteund door Appel. Wil niet zeggen dat het onmogelijk is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:56:
Jailbreaken wordt ook niet ondersteund door Appel. Wil niet zeggen dat het onmogelijk is ;)

Nee, maar

This won't work anymore, since Apple stopped signing 4.0.1 firmware. So if you don't have SHSH saved locally/on cydia you're out of luck

Daarom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:56:
Jailbreaken wordt ook niet ondersteund door Appel. Wil niet zeggen dat het onmogelijk is

Dit ging om downgraden, de jailbreak komt daarna pas ;)

Uitspraak van Richard op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:40:
Ik had 'em al van iphoneclub, maar gaat dus niet. Na de controle bij apple lukt het niet om oude fw terug te zetten..

Sucks, weet zo ook geen andere manier.

De 3G is nu dus als enigste op 4.0.2 te jailbreaken

Uitspraak van 'Lauwz' op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:46:
Oh yeah

Wat een vrije tijd :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:59:
Daarom ;)

Uitspraak van Knuppel.. op vrijdag 27 augustus 2010 om 16:00:
Dit ging om downgraden, de jailbreak komt daarna pas ;)

My bad, toe aan weekend :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Filmpies van een iphone 4 vallen ook tegen van kwaliteit, had er wel meer van verwacht.
Ziet er mooi uit op 't toestel zelf, maar pleur je 'em op youtube, gaat ie compreseren :S

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
dat ligt aan youtube ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 28 augustus 2010 om 18:25:
dat ligt aan youtube ;)

Ken ik 't filmpie niet via Itunes op m'n macbook zetten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 28 augustus 2010 om 11:26:
Ziet er mooi uit op 't toestel zelf, maar pleur je 'em op youtube, gaat ie compreseren :S

http://www.iphoneclub.nl/86314/hd-videos-op-hoge-kwaliteit-uploaden-met-720tube/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op zondag 29 augustus 2010 om 01:10:
http://www.iphoneclub.nl/86314/hd-videos-op-hoge-kwaliteit-uploaden-met-720tube/

Thanks, ff proberen :D

*edit*

Merk geen verschil qua kwaliteit.. ook dan gaat 'ie het filmpie compressen
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen speel het eerst eens gewoon op je PC af, kijken hoe het dan eruit ziet
Waarschuw beheerder
donateur
Ja weet ik ook wel, maar hoe zet ik dat filmpie over op me computert?!

Waarschuw beheerder
Kan dat niet met iTunes dan?

Waarschuw beheerder
Onder windows gewoon als camera benaderen en kopiëren. Weet niet hoe dat bij Mac zit :/
Waarschuw beheerder
donateur
Op de Mac met iPhoto

Waarschuw beheerder
is het inmiddels mogelijk om met een programma (mijn iphone is gejailbreaked) contacten van Iphone naar Sim te kopieeren?
ik ga over naar een andere telefoon namelijk.

had al even gegoogled en kwam bij 'Simanager' uit, maar dat werkt bij mij niet.
krijg allerlei foutmeldingen enzo
Waarschuw beheerder
donateur
Anders synchroniseer je hem met bv Outlook naar je pc en daarna weer terug naar je nieuwe