Partyflock

Forumonderwerp · 1014635
2084x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Gatverdamme!

Waarschuw beheerder
donateur
is toch ook een nummer?

Waarschuw beheerder
madonna zong er al over idd

Waarschuw beheerder
meeste vrouwen vertonen dat gedrag idd

Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
???

Waarschuw beheerder
Iemand met de borderline-persoonlijkheidsstoornis heeft vaak een laag gevoel van eigenwaarde en een sterke neiging tot extreme oordelen. In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets.

Het lage gevoel van eigenwaarde leidt soms tot zelfbeschadigend gedrag (automutilatie, bijv. zichzelf bewust snijden of branden), ook in combinatie met manipulatie, maar sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag, waarbij je juist geen onzekerheid zou verwachten.

Soms treedt er dissociatie op: mensen met borderline kunnen af en toe even heen zijn, voor een bepaalde tijd niet meer in de realiteit. Het lijkt dan alsof zij zichzelf in een film zien acteren. Dissociatie is een vluchtmechanisme om de emoties onder controle te houden. Het treedt meestal op als de stress teveel wordt.

Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (ook als hiervan reëel geen sprake is). Zelfs in een groep mensen kunnen ze zich eenzaam voelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 13:57:
In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets

Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (ook als hiervan reëel geen sprake is). Zelfs in een groep mensen kunnen ze zich eenzaam voelen.

Waarschuw beheerder
donateur
automutilatie

_0_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 13:55:
meeste vrouwen vertonen dat gedrag idd

mooi excuus om onnodig veel geld uit te geven

Waarschuw beheerder
dissociatie

Waarschuw beheerder
proberen hun onzekerheid te overschreeuwen

vrouwen trekje
Waarschuw beheerder
Dat soort bitches moeten gewoon een spuitje,..

Waarschuw beheerder
zijn ook genoeg mannen met borderline hoor;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Japie op donderdag 5 juni 2008 om 14:02:
vrouwen trekje

sws

Waarschuw beheerder
Uitspraak van El más enfermo op donderdag 5 juni 2008 om 14:04:
Dat soort bitches moeten gewoon een spuitje,..

sws
Waarschuw beheerder
Maar goed dat god de vaginale schimmelinfectie heeft uitgevonden, weten vrouwen ook eens hoe het is om met een irritante kut over straat te lopen

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets.

sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag, waarbij je juist geen onzekerheid zou verwachten.

klinkt heel bekend ja, ik zou bijna gaan denken dat sommigen het hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op donderdag 5 juni 2008 om 14:09:
Maar goed dat god de vaginale schimmelinfectie heeft uitgevonden, weten vrouwen ook eens hoe het is om met een irritante kut over straat te lopen

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Wat een gezwam weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 5 juni 2008 om 14:46:
Wat een gezwam weer.

niet gelijk beginnen
te overschreeuwen

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeyo op donderdag 5 juni 2008 om 13:49:
Gatverdamme!

hou je appelflap, anders zal ik je wel even laten zien
wat borderline is :[

8)

:rot:

Waarschuw beheerder
Ik ken er een paar en daar kan ik prima mee door 1 deur.
Vervelende oorzaken vaak hoor.

Je moet alleen geen millimeter toegeven als ze gaan zeuren!
5 minuten later krijg je toch gelijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 14:58:
5 minuten later krijg je toch gelijk :lol:

(L)

Waarschuw beheerder
biga me!
Waarschuw beheerder
opvallend al die vrouwen hier die dit een kut topic vinden :lol:

Waarschuw beheerder
Ja logisch hè als je een onderwerp op zo'n manier opstart. Wat wil je hier nou precies mee?

Niks waarschijnlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:loser:

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeyo op donderdag 5 juni 2008 om 13:49:
Gatverdamme!

Hater :/

Iemand met de borderline-persoonlijkheidsstoornis heeft vaak een laag gevoel van eigenwaarde en een sterke neiging tot extreme oordelen. In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets.

Het lage gevoel van eigenwaarde leidt soms tot zelfbeschadigend gedrag (automutilatie, bijv. zichzelf bewust snijden of branden), ook in combinatie met manipulatie, maar sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag, waarbij je juist geen onzekerheid zou verwachten.

Soms treedt er dissociatie op: mensen met borderline kunnen af en toe even heen zijn, voor een bepaalde tijd niet meer in de realiteit. Het lijkt dan alsof zij zichzelf in een film zien acteren. Dissociatie is een vluchtmechanisme om de emoties onder controle te houden. Het treedt meestal op als de stress teveel wordt.

Herkenbaar.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 14:53:
hou je appelflap, anders zal ik je wel even laten zien
wat borderline is

(Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 14:58:
5 minuten later krijg je toch gelijk

Niet altijd.
Daar heb ik dus geen last van.
Ik heb het dan wel in combinatie van, maar ik geef geen gelijk!
(Hoewel ik alleen gelijk neem of wil hebben als ik het 200% zeker weet gelijk te hebben B) )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op donderdag 5 juni 2008 om 14:01:
onnodig veel geld uit te geven

Troostshoppen, de beste tijdelijke therapie (Y) :D
Waarschuw beheerder
Borderline? In mijn ogen niet meer dan mensen die op een ziekelijk manier aandacht vragen op wat voor manier dan ook. Zeer vermoeiende mensen die ik ver bij me vandaan hou. Is toch alleen maar 1 en al negativiteit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 6 juni 2008 om 22:58:
Borderline? In mijn ogen niet meer dan mensen die op een ziekelijk manier aandacht vragen op wat voor manier dan ook. Zeer vermoeiende mensen die ik ver bij me vandaan hou. Is toch alleen maar 1 en al negativiteit.

Doen ze ook. Maar aandacht vragen is niet iets dat geen diepere drijfveer kent dan aandacht vragen om de lol, elize...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 23:00:
Doen ze ook. Maar aandacht vragen is niet iets dat geen diepere drijfveer kent dan aandacht vragen om de lol, elize...

Nee dat snap ik. Als ze niet weten hoe het op een positieve manier kan dan moet het maar op een negatieve manier.

Ik zie Borderline ook niet als een ziekte. Meer als een modeverschijnsel. Zijn ook stuk voor stuk labiele personen met een behoorlijk negatieve instelling.

En nee ik vind ze ook niet zielig. :lol:

Waarschuw beheerder
Dat aandacht vragen doen ze meestal juist omdat ze het ook nodig hebben. Alle mensen hebben een beetje aandacht nodig. Simpelweg omdat mensen elkaar nou eenmaal nodig hebben. Aandacht.. als in.. dat er mensen zijn die aan hun denken. Heeft alles te maken met het zoeken naar erkenning. Omdat ze zo'n laag zelfbeeld hebben...
Ik zie het niet als een mode verschijnsel, maar eerder als een neveneffect van een steeds meer egocentrisch wordende maatschappij. Net als dat boulimia en anorexia het gevolg zijn van een op het uiterlijke gerichte maatschappij. ;) Er zijn gewoon heel veel dingen mis aan de maatschappij waarin we leven. En dit zijn de extreme signalen daarvan...

Alles tekent zich af... zowel positieve dingen als negateven dingen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 23:18:
Er zijn gewoon heel veel dingen mis aan de maatschappij waarin we leven.

De maatschappij, dat ben jij.
Hebben we dat niet alleen maar aan onszelf te danken dat de maatschappij tegenwoordig zo "lekker" rot is? Beïnvloed door buitenaf (media, vrienden, leefomgeving). Dus dan hebben wij er ook voor gezorgd dat mensen een laag zelfbeeld krijgen, gecombineerd met angst/achterdocht, mogelijk gecreerd door vroegere pestpartijen, te weinig liefde van ouders/familie of lichamelijk/geestelijk misbruik/chantage van...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou... de maatschappij dat zijn zij... ;) Ik maak dan wel gebruik van de maatschappelijke faciliteiten, maar daar houdt het dan ook wel bij op. Sorry, ik voel mij absoluut niet verbonden met deze maatschappij. Ik denk over de meeste dingen totaal anders.. laat mij maar lekker gaan. Ik heb er zat kritiek op en ik weet wat er mis is.. maar ik heb de illusie opgegeven daar iets aan te kunnen veranderen... als ik er iets aan verander in m'n eigen omgeving, mooi meegenomen, en anders maar niet.

Maargoed, daar ging het verder niet over...

Hoe borderline tot stand komt, kent vele oorzaken. Maar de overkoepelende oorzaak is denk de vervreemding van de mens van zijn oorsprong. Het leven is zo ontzettend ver verwijderd van hoe we altijd geleefd hebben. Dat heeft gewoon gevolgen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 23:33:
Maar de overkoepelende oorzaak is denk de vervreemding van de mens van zijn oorsprong. Het leven is zo ontzettend ver verwijderd van hoe we altijd geleefd hebben. Dat heeft gewoon gevolgen...

Dan zou dat evt. dus ook de oorzaak kunnen zijn voor identiteitsproblematiek of een andere persoonlijkheidsstoornis dan Borderline. Maar goed, ver verwijderd van hoe we altijd geleefd hebben, dat is dan weer voortgekomen uit de steeds vernieuwende technieken, wetenschappen, evoluties, wetten, regels, noem maar op. Zonder dat kan je tegenwoordig niet meer (over-)leven..
Ik denk niet dat dat de oorzaak is. Ik denk gewoon dat er een heel klein kronkeltje in je kop zit die, naar mate je ouder wordt, gaat groeien, zodat je er gebruik van maakt, wel beïnvloed door buitenaf. Dit is niet negatief bedoelt overigens, maar puur mijn denkwijze hierover.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 6 juni 2008 om 23:13:
Nee dat snap ik. Als ze niet weten hoe het op een positieve manier kan dan moet het maar op een negatieve manier.

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Het is namelijk niet alleen aandacht vragen.
Het is ook vaak als ze alleen zijn, en Borderliners laten ook vaak hun negatieve gedachten niet eens weten aan de buitenwereld omdat ze zich vaak in hun eigen wereldje bevinden waar ze wel geaccepteerd worden zoals ze zijn.

En ook, het is niet altijd allemaal negatief.
Ik heb ook positieve dingen in mijn leven.
Meer dan genoeg zelfs.
Maar ik heb het licht.

Ik zie Borderline ook niet als een ziekte.

Borderline is geen ziekte nee ;)
Het is een afwijking.

En nee ik vind ze ook niet zielig.

Zijn ze ook niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 23:18:
Heeft alles te maken met het zoeken naar erkenning. Omdat ze zo'n laag zelfbeeld hebben...

Correct.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 23:33:
Hoe borderline tot stand komt, kent vele oorzaken. Maar de overkoepelende oorzaak is denk de vervreemding van de mens van zijn oorsprong. Het leven is zo ontzettend ver verwijderd van hoe we altijd geleefd hebben. Dat heeft gewoon gevolgen...

Oorzaken

Over oorzaken van borderline valt nog weinig te zeggen. Wel zijn extra risico's bekend. Dat wil zeggen: er is meer risico in onderstaande gevallen. De extra risico's hebben te maken met geslacht en leeftijd, met individuele kwetsbaarheid, met de omgeving, en met levensgebeurtenissen.

Geslacht en leeftijd

Het komt even vaak voor bij mannen en vrouwen. Het impulsieve gedrag zorgt ervoor dat mannen vaker alcohol en drugs gaan gebruiken, vrouwen vaker eetbuien krijgen.
Vrouwen met borderline worden vaker opgenomen in een instelling. Waarschijnlijk omdat vrouwen eerder hulp zoeken voor hun problemen, of omdat bijvoorbeeld agressie en wisselende seksuele contacten eerder als een probleem wordt gezien bij vrouwen.
Borderline kan niet goed vastgesteld worden bij jongeren tot 18-20 jaar. Het kan goed zijn dat zij vanwege hun ontwikkeling met emotionele problemen te maken hebben, en dat op een borderline-achtige manier uiten.
Bij mensen van 50 jaar en ouder komt borderline minder voor.
Individuele kwetsbaarheid

Erfelijkheid speelt een grote rol.
Mensen met borderline zijn emotioneel kwetsbaar. Ze zijn zeer gevoelig voor emotionele dingen. Daar reageren ze heftig op en het duurt lang voor ze weer een evenwicht hebben bereikt.
Ze hebben een bijzondere combinatie van een negatief gevoelsleven en ontremming. Deze combinatie lijkt gedeeltelijk te komen door trauma's in de kindertijd.
Er is een aantal lichamelijke factoren dat een rol speelt bij mensen met borderline. Dit heeft te maken met processen in de hersenen en met hormonen.
Omgeving

Mensen met borderline wonen vaker zonder partner. Dit is niet vreemd, want relaties zijn vaak instabiel.
Er is geen verband met opleiding of woonomstandigheden.
Levensgebeurtenissen

Mishandeling, verwaarlozing, seksueel misbruik in de jeugd komen vaak voor bij mensen met borderline. De helft van mensen met borderline is mishandeld of seksueel misbruikt. Wordt emotionele mishandeling meegeteld, dan ligt dit aantal nog hoger.

(F)

Waarschuw beheerder
bordeline,.....zucht, moeilijke mensen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 00:00:
Deze combinatie lijkt gedeeltelijk te komen door trauma's in de kindertijd.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 23:26:
mensen een laag zelfbeeld krijgen, gecombineerd met angst/achterdocht, mogelijk gecreerd door vroegere pestpartijen, te weinig liefde van ouders/familie of lichamelijk/geestelijk misbruik/chantage van...

Mwah, zit er toch niet zo heel veel naast :no:

Meer dan genoeg zelfs.
Maar ik heb het licht.

:D (Y) Heel goed! Het lijkt me, zeker als je weet dat je het hebt, vooral erg moeilijk om het te accepteren. Dat, als er iets misgaat, dat je het niet gelijk afschuift op de borderline. Heb je er iets voor gedaan met behulp van anderen?

Mogelijk dan wel weer bij de 18-20 jarigen, waarbij je de diagnose niet kan stellen dus..

Maar er wordt wel veel gemanipuleert door Borderliners, toch? Of ben ik nu even aan het generaliseren?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 00:02:
bordeline,.....zucht, moeilijke mensen!

Dat absoluut.
Maar ik (persoonlijk) zou niet iemand in de steek laten hierdoor B)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 00:08:
Mwah, zit er toch niet zo heel veel naast

Dat stukje zat je idd aardig goed.

Heel goed! Het lijkt me, zeker als je weet dat je het hebt, vooral erg moeilijk om het te accepteren. Dat, als er iets misgaat, dat je het niet gelijk afschuift op de borderline. Heb je er iets voor gedaan met behulp van anderen?

Nou, ik was er al aardig van bewust dat ik ADHD had.
Al jaren lang.
Tot er iets gebeurde in mijn leven waardoor ik geestenlijk compleet kapot was, het leven niet meer zag zitten, mijn ouders en wederhelft zo ver had gekregen dat ze dachten dat het elk moment gebeurd kon zijn e.d.
Maar toen dacht ik 'Dit laat ik mij @%#% niet gebeuren'
Hoewel alles er behoorlijk ernstig aan toe ging, ging ik met behulp van mijn meissie toch opzoek naar hulp.

Hieruit (lang verhaal verkorten) bleek het volgende te komen:
ADHD
Borderline
Afwijkende persoonlijkheidsstoornis
en nog een die ik ff niet meer weet.

Nog ff korter:
Sta nu een tijdje onder behandelling, en alles gaat in princiepe prima.
Hoewel ik mezelf realiseer dat ik gewoon iets mankeer (zo noem ik het) en dat ik nadelige dingen heb, en dit zelfs van mezelf vervelend vind.
Dus is idd lastig om te accepteren.

Mogelijk dan wel weer bij de 18-20 jarigen, waarbij je de diagnose niet kan stellen dus..

Maar er wordt wel veel gemanipuleert door Borderliners, toch?

Borderliners kunnen best eens gaan manupileren.
Doen ze niet allemaal hoor, en sommigen zijn er ook niet echt goed in.
Ik kan het best goed, maar ik probeer het niet te doen.
Ik weet namelijk precies wat ik doe.

Waarschuw beheerder
en Borderliners laten ook vaak hun negatieve gedachten niet eens weten aan de buitenwereld omdat ze zich vaak in hun eigen wereldje bevinden waar ze wel geaccepteerd worden zoals ze zijn.

Ik ben geen borderlinder, maar wat een verdomd herkenbare zin zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 00:24:
Ik ben geen borderlinder, maar wat een verdomd herkenbare zin zeg!

Dat was dan weer een zin die toevallig niet alleen borderline is ;)

Dit is ook vaak bij 'gewone' mensen (noem het maar ff simpel zo hoor :p )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 00:19:
Hieruit (lang verhaal verkorten) bleek het volgende te komen:

Ja, de diagnose d.m.v. die classificatie-assen 1 t/m 5.. Ik ken ze :)

Hoewel ik mezelf realiseer dat ik gewoon iets mankeer (zo noem ik het) en dat ik nadelige dingen heb, en dit zelfs van mezelf vervelend vind.

Ja nou ja, je kan het jezelf niet kwalijk nemen :) Het is niet dat het je jezelf hebt aangepraat of iets dergelijks, het is er gewoon.

Nou, ik was er al aardig van bewust dat ik ADHD had.
Al jaren lang.

Kan ik me overigens ook wel iets bij voorstellen.

Op mijn werk krijg ik ontzettend veel te maken met psychische patiënten, waaronder sowieso 4 Borderliners, waarvan er eentje heel goed weet hoe ze moet manipuleren. Ik vind het best lastig om ermee om te gaan, daarom volg ik momenteel wat cursussen omtrent psychiatrische pathologie voor mn werk om beter te kunnen communiceren met mensen. Het gaat me gelukkig steeds beter af, maar het kost me ook nog té vaak teveel energie..

Vandaar even mijn interesse :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 00:34:
Ja, de diagnose d.m.v. die classificatie-assen 1 t/m 5.. Ik ken ze

Ik niet precies.
Weet er zelf een beetje van zeg maar.
Maar hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ook mezelf ga begrijpen waar sommige dingen vandaan komen.
Daarom weet ik bijvoorbeeld van mezelf:
Ik luister bijvoorbeeld graag naar anderen (vooral problemen, ben ramp toerist) en geef ze op mijn manier advies.
Ik zit natuurlijk niet altijd goed, maar ik leg wel uit, wat ik in bepaalde situatie's zou doen.
En meestal zijn ze me daarna erg dankbaar omdat ze er veel aan gehad hebben B)
Dat is vreemd maar waar.

Ja nou ja, je kan het jezelf niet kwalijk nemen Het is niet dat het je jezelf hebt aangepraat of iets dergelijks, het is er gewoon.

Het is er gewoon idd.
Maar ik heb (vind het zelf een nadeel) dat ik ontzettend veel praat.
Ik lul de oren van je kop.
Als ik bijvoorbeeld een pilsie op heb, is dit NOG erger.

En wat daar dan weer aan vast hangt is het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik te veel praat, hier schaam ik me soms voor.
Als mensen dit ook nog eens gaan zeggen. met reactie's als 'Tering, doe eens rustig man, je praat te veel' ofzo.
Dan komt dit ontzettend kwetsend over.

Ook heel vreemd.

Kan ik me overigens ook wel iets bij voorstellen.

Op mijn werk krijg ik ontzettend veel te maken met psychische patiënten, waaronder sowieso 4 Borderliners, waarvan er eentje heel goed weet hoe ze moet manipuleren. Ik vind het best lastig om ermee om te gaan, daarom volg ik momenteel wat cursussen omtrent psychiatrische pathologie voor mn werk om beter te kunnen communiceren met mensen. Het gaat me gelukkig steeds beter af, maar het kost me ook nog té vaak teveel energie..

Het is ook moeilijk met borderliners om te gaan.
Meestal (Lees: niet altijd) worden ze daardoor ook in de steek gelaten.

Ze worden gewoon niet begrepen.

Mijn omgeving weet van mijn problemen en aandoeningen.
Hier hoort nog veel meer bij dan alleen die 4 geestenlijke stoornissen.
Ik heb ook nog 2 lichamelijke stoornissen die je bijna wel 'handicap' zou kunnen noemen.

Maar ze weten er van, ze begrijpen vaak ook hoe ik me voel.
Vaak als ik 'een bui' heb, laten ze me gewoon lekker gaan, en reageren niet echt.
Dat is juist goed, hoewel er natuurlijk zoals in dat stukje stond altijd een grens moet zijn!
Je moet jezelf natuurlijk niet ellendig gaan voelen omdat (bijvoorbeeld ik) wil uitrazen :/

Vandaar even mijn interesse

Dat is altijd goed natuurlijk, zo leer je weer van elkaar (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op donderdag 5 juni 2008 om 13:51:
Excuusziekte

dat is het niet geloof mij maar, aleen borderliners snappen hoe een andere borderliner zich voelt.. andere mensen vinden ons maar gek of snappen niet warom we sommige dingen doen of krijgen of zeggen..

Waarschuw beheerder
Wat kunnen mensen die er niks van af weten toch heerlijk kortzichtig zijn zeg.:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 08:20:
Wat kunnen mensen die er niks van af weten toch heerlijk kortzichtig zijn zeg.

Heb een tweetal mensen in mijn omgeving die het hebben. En ik heb hen als mijn voorbeeld van hoe een boderliner is.
Waarvan er trouwens 1 in een inrichting zit. Nu al ruim een jaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 6 juni 2008 om 22:58:
niet meer dan mensen die op een ziekelijk manier aandacht vragen op wat voor manier dan ook. Zeer vermoeiende mensen

ik ken 3 mensen heel goed, die borderline hebben..
Het is idd aandacht vragen op een negatieve manier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 12:57:
ik ken 3 mensen heel goed, die borderline hebben..
Het is idd aandacht vragen op een negatieve manier

Het is ook vaak als ze alleen zijn, en Borderliners laten ook vaak hun negatieve gedachten niet eens weten aan de buitenwereld omdat ze zich vaak in hun eigen wereldje bevinden waar ze wel geaccepteerd worden zoals ze zijn.

Meer dan genoeg zelfs.
Maar ik heb het licht.

Niet praten eer je iets weet van een stoornis.

Waarschuw beheerder
:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb persoonlijk geen problemen met mensen die borderline hebben. Een vriendin van mij heeft het en ik accepteer haar zoals ze is en zij accepteerd mij zoals ik ben. Want ook ik heb de nodige problemen waar zei ook wel is moeite mee kan hebben. Heb zelf lichte vorm van pdd-nos en Add.
Waarschuw beheerder
want relaties zijn vaak instabiel

Bij mij merk ik dat ik ook geen relatie kan hebben en dat ligt vaak wel aan mij heb ik het idee.
En vaak ist zo dat die diegene waarmee ik ga
wil mij dan veranderen in iemand die ik niet ben
wil/kan mij niet accepteren zoals ik ben.
nou heb ik maar besloten om eerst aan mezelf te werken
voordat ik weer een relatie aan ga.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6)Natalie(6) op zaterdag 7 juni 2008 om 18:53:
Bij mij merk ik dat ik ook geen relatie kan hebben en dat ligt vaak wel aan mij heb ik het idee.
En vaak ist zo dat die diegene waarmee ik ga
wil mij dan veranderen in iemand die ik niet ben
wil/kan mij niet accepteren zoals ik ben.
nou heb ik maar besloten om eerst aan mezelf te werken
voordat ik weer een relatie aan ga.

Dat punt is bij mij net weer iets anders B)

Ik heb wel 'ik mag je, of ik haat je' dat is erg zwart wit gezien, maar dat werkt vaak gewoon zo.

Maar ik heb nu een relatie van 2 jaar, we wonen al anderhalf jaar samen en staan op het punt te trouwen :cheer:

We weten beiden dat vooral praten heel belangrijk is.
Zo leggen we aan elkaar uit wat we leuk vinden en niet leuk vinden en waar we het niet mee eens zijn enzo.

Af en toe natuurlijk wel ruzie, maar dat hoort in een relatie.
Daar word je meestal sterker van!

Dus dat deel klopt niet helemaal bij mij.
En idd zoals je zegt, je moet het eerst zelf leren accepteren en er mee om kunnen/leren gaan.
Zo kun je makkelijker uitleggen hoe het in zijn werk gaat, zodat anderen daarop weer begrip kunnen tonen enzo.

Zeg maar :p
Waarschuw beheerder
ken ook nog een mannelijke bordeliner.............drama

Waarschuw beheerder

wat is de associatie met borderline.....?!?!?!?!?!?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 15:03:
Niet praten eer je iets weet van een stoornis.

Uitspraak van golddigg@ op zaterdag 7 juni 2008 om 19:31:
ken ook nog een mannelijke bordeliner

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juni 2008 om 08:20:
Wat kunnen mensen die er niks van af weten toch heerlijk kortzichtig zijn zeg

Waarschuw beheerder
huh
Waarschuw beheerder
Als ik zo eens die forums bekijk over BL knapt er soms iets van binnen in me.

Er zijn BL'ers (BL= BORDERLINE OFTWEL ERS=EMOTIE REGULATIE STOORNIS) die meepraten, er zijn zogenaamde "slachtoffers" (mensen die aanvaring hebben gehad met Borderliners) er zijn veroordeelde mensen maar ook zorgverleners zich erin aan het mengen zijn.

Precies die zorgverleners die het o zo goed weten en o zo goed kunnen oordelen kunnen zo hun spanning ontladen op het internet.
Ze willen het wel voor BL'ers opnemen maar tegelijkertijd snappen ze ook mensen die moeten omgaan met mensen die BL hebben.

Weet je hoe dat voelt, om zo beoordeeld te worden en dat er zo over je gepraat wordt?
Bijna mijn hele leven heb ik al moeite emoties te filteren, relaties ( dus ook vriendinnenrelaties,werkrelaties en noemmaar op) te behouden en daartussen in door te gaan met mijn leven.
Snappen doen jullie het toch geen van allen, dat er altijd kutsituaties ontstaan met mensen die BL hebben vind ik zelf ook klote!
Het doet zeer als je je niet weet te gedragen bij momenten, zeer als je mensen niet snapt en zeer als je vrienden verliest.

Dat het leven niet altijd een pretje is weet iedereen, maar bij jullie gewone mensen gaan dingen soms beter vanzelf als bij een ander.
Je voelt je kut, maar jullie kunnen goed omschakelen, dingen terug op pakken, afspraken blijven nakomen.
Bij een persoon met BL ligt dat anders,
dat we vaak gefrustreerd zijn met momenten ja dat weet toch iedereen
Staat daar niet tegenover dat we ook heel lieve mensen kunnen zijn?

Voor een persoon met BL is het heel belangrijk dat die met de juiste mensen omgaat.
Dan heb je er ook geen kind aan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Tamara~ op maandag 9 juni 2008 om 00:11:

Er zijn BL'ers (BL= BORDERLINE OFTWEL ERS=EMOTIE REGULATIE STOORNIS) die meepraten, er zijn zogenaamde "slachtoffers" (mensen die aanvaring hebben gehad met Borderliners) er zijn veroordeelde mensen maar ook zorgverleners zich erin aan het mengen zijn.

Precies die zorgverleners die het o zo goed weten en o zo goed kunnen oordelen kunnen zo hun spanning ontladen op het internet.
Ze willen het wel voor BL'ers opnemen maar tegelijkertijd snappen ze ook mensen die moeten omgaan met mensen die BL hebben.

Weet je hoe dat voelt, om zo beoordeeld te worden en dat er zo over je gepraat wordt?
Bijna mijn hele leven heb ik al moeite emoties te filteren, relaties ( dus ook vriendinnenrelaties,werkrelaties en noemmaar op) te behouden en daartussen in door te gaan met mijn leven.
Snappen doen jullie het toch geen van allen, dat er altijd kutsituaties ontstaan met mensen die BL hebben vind ik zelf ook klote!
Het doet zeer als je je niet weet te gedragen bij momenten, zeer als je mensen niet snapt en zeer als je vrienden verliest.

Dat het leven niet altijd een pretje is weet iedereen, maar bij jullie gewone mensen gaan dingen soms beter vanzelf als bij een ander.
Je voelt je kut, maar jullie kunnen goed omschakelen, dingen terug op pakken, afspraken blijven nakomen.

Voor een persoon met BL is het heel belangrijk dat die met de juiste mensen omgaat.
Dan heb je er ook geen kind aan

Niets aan toe te voegen.
Waarschuw beheerder

Dan heb je er ook geen kind aan!

Ik geef/ gaf mijn mening vanuit mijn eigen ervaring met
Borderliners.

Ik vind het zeer moeilijke, negatieve en vermoeidende mensen. Ik BEGRIJP ze niet.

Mischien juist omdat ik altijd heel positief in het leven sta, ik na een tegenslag er weer vol tegen aan ga (en ja ik weet wat tegenslagen zijn want heb hele nare dingen meegemaakt in mijn leven).

Het geklaag en ziekelijk aandacht zoeken snap ik niet en kan er totaal niet mee omgaan. Ik word er pissig van als ik iedere keer dat gezeik (in mijn ogen komt het over als zeiken en problemen zoeken). Dan denk ik: Jezus! Je leeft maar 1 keer en dan sta je ZO in dit leven.

Maar goed...nogmaals, ik begrijp ze niet en wil er dan verder ook niet mee omgaan om aan beide kanten frustraties te voorkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 09:33:
Mischien juist omdat ik altijd heel positief in het leven sta, ik na een tegenslag er weer vol tegen aan ga (en ja ik weet wat tegenslagen zijn want heb hele nare dingen meegemaakt in mijn leven).

Het geklaag en ziekelijk aandacht zoeken snap ik niet en kan er totaal niet mee omgaan. Ik word er pissig van als ik iedere keer dat gezeik (in mijn ogen komt het over als zeiken en problemen zoeken). Dan denk ik: Jezus! Je leeft maar 1 keer en dan sta je ZO in dit leven.

Ja maar zo ben jij! Jij kan er trots op zijn dat jij je dingen naast je neer kan leggen en door kan gaan met het leven.

Mijn vader is 1,5 jaar geleden ernstig ziek geworden, ziekenhuis in/uit. Collega van me toen , zat in behandelin 4 dagen per week omdat ze depressief was en een vorm van borderline en weet ik het allemaal wat ze had.. Nou die zat altijd te zuchten en wist niet wat ze met zichzelf aanmoest, dat wij dachten:mens geef je jezelf een shop onder je reet!dat mijn collega's zeiden: ze zou eens moeten kijken naar jou wat jij meemaakt en jij blijft maar doorgaan met alles! Ze wist zelf niet eens waarvoor ze in behandeling was? ze wist de kern van haar probleem zelf niet?? Nou dan snap ik jouw redenatie wel dat je niets met sommige mensen kan, want dat kan je vaak ook niet maar ik vind het wel te kortzichtig om dan zo te reageren:

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 09:33:
Het geklaag en ziekelijk aandacht zoeken snap ik niet en kan er totaal niet mee omgaan. Ik word er pissig van als ik iedere keer dat gezeik (in mijn ogen komt het over als zeiken en problemen zoeken).

Ik liet het over me heen komen, knikte ja en amen en liet het weg gaan.. Het is soms frustrerend maar wat voor iemand heel groot kan zijn kan voor jou niks voorstellen. Maar het is wel lullig om er dan zo over te oordelen. Je moeten alles apart kunnen zien en niet met jezelf vergelijken denk ik. We zijn allemaal andere personen de een nou sterker als de ander.
En je kunt er zoals ik al zei alleen maar heel erg trots op zijn dat jij het wel zo kan en eigenlijk medelijden met die ander hebben dat die dat niet kan...

Maar er aan storen?? :nee: dat doen ze zelf al erg genoeg denk ik..

Lijkt me ook heel vervelend maar er zal toch een moment moeten komen dat er een knop omgaat en dat je stopt met je eeuwig afvragen wat een ander van je vindt, je afvragen wat je fout doet ect.. Maar het punt is dat dat denk ik slecht gaat met mensen die borderline hebben..

En toch beschouw ik het daarom als een "psychische ziekte"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 09:51:
Maar het is wel lullig om er dan zo over te oordelen

Nee, ik zeg hoe het op mij overkomt. Ik ervaar het op die manier.

Ik kan ook wel de hele dag zanniken en janken om de kanker die mijn beide ouders hebben gehad (mijn vader wel tot 6 keer toe), over hoe erg het wel niet was dat ze na 31 jaar gingen scheiden, over de ellende die ik als 14 jarige puber heb meegemaakt, over het feit dat ik op 22 jarige leeftijd alleenstaande moeder was en dat vreselijk vond voor mijn kind bla bla bla.

Ik schiet er geen fuck mee op als ik daar maar weer de hele tijd over na moet denken. Ik leef nu en leef niet in het verleden. Dat is geweest. Ik zie wel weer wat morgen brengt.

Doordat ik zo denk en doe maakt dat het leven een stuk aangenamer. Aandacht? Die krijg ik genoeg maar op een normale en positieve manier. Ik ben zo en kan me daarom niet voorstellen hoe borderliners zijn.

Jij snapt mij niet en ik jou niet. Maakt verder ook niet uit. We zijn allemaal anders. De 1 kan wat beter met de dagelijkse rompslomp en ellende van het leven omgaan dan de ander. Ieder doet dat om zijn eigen manier. Maar als je het beste uit je leven wilt halen en met een positieve blik in het leven staat is het bijna niet te doen om je te verplaatsen in mensen die dat niet doen. Al moet ik ook eerlijk toegeven dat ik daardoor ook niet de moeite neem om deze mensen te begrijpen omdat ik heel slecht tegen mensen kan die een negatieve instelling hebben. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen mensen bij wie daadwerkelijk de diagnose 'borderline stoornis' is gesteld en de mensen die DENKEN dat ze borderline hebben.

Mijn ervaring is (en nu moeten de mensen die echt een borderline stoornis hebben zich niet aangesproken voelen) dat de mensen die DENKEN dat ze het hebben, vaak de moeite niet nemen om ermee naar een arts te gaan. Veel mensen misbruiken het, blijven lekker op hun problemen drijven, trekken de aandacht ermee naar zich toe en verschuilen zich erachter op het moment dat ze op hun fouten gewezen worden. ("Ja maar, ik heb borderline; ik kan er niets aan doen. Zo ben ik nou eenmaal.")
DAT zijn de mensen die altijd lopen te klagen maar ook de moeite niet doen om hulp te zoeken.

Ik snap heel goed wat Elize bedoelt... Ik kan er ook heel moeilijk mee om gaan.
Ik ben zelf erg depressief geweest maar ik heb hulp gezocht, gekregen, heb mijn leven weer opgepakt en ben er sterker dan ooit uitgekomen. Juist daarom kan ik moeilijk omgaan met mensen die overal problemen zien en ook constant alle aandacht willen hebben voor die problemen. Maar het feit dat IK er niet mee om kan gaan, zegt niets over de patiënt zelf. Het is een aandoening, het is moeilijk om het onder controle te krijgen... Maar als patiënt kan je niet van je omgeving verwachten dat iedereen er maar feilloos mee om kan gaan. Borderline is moeilijk om mee te leren leven maar dat is het voor zijn/haar omgeving ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 10:08:
Jij snapt mij niet en ik jou niet

ho ho ik snap jou wel :D jij snapt "hun" niet ;) toch?

En ik hoor niet bij "hun" want ik ben verder gezond, ja af en toe goed gek maar dat is anders

Ik leef nu en leef niet in het verleden

eckhart tolle! :jaja: Zo hoort het ook, het is knap dat je die instelling hebt en misschien juist door wat je meemaakt.
Maar een hoop mensen kunnen dat niet maar je moet wel anders ga je er aan onderdoor!

Maar als je het beste uit je leven wilt halen en met een positieve blik in het leven staat is het bijna niet te doen om je te verplaatsen in mensen die dat niet doen.

geef ik je ook helemaal gelijk in..

Je reactie kwam alleen zo "kort door de bocht" over in eerste instantie maar als je zelf genoeg hebt gehad en je gaat er goed mee om en gaat door met je leven is het inderdaad soms moeilijk te begrijpen wat een ander dan zo bezighoud constant en daar ook begrip voor te hebben is soms ook moeilijk. Maar toch zal ik niet met ze willen ruilen want ik denk dat je gek van jezelf wordt als je zoiets hebt..

Waarschuw beheerder
praten borderliners altijd zo veel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 10:34:
En ik hoor niet bij "hun" want ik ben verder gezond, ja af en toe goed gek maar dat is anders

Shake hands!

eckhart tolle! Zo hoort het ook, het is knap dat je die instelling hebt en misschien juist door wat je meemaakt.
Maar een hoop mensen kunnen dat niet maar je moet wel anders ga je er aan onderdoor!

Juistem!

geef ik je ook helemaal gelijk in..

Je reactie kwam alleen zo "kort door de bocht" over in eerste instantie maar als je zelf genoeg hebt gehad en je gaat er goed mee om en gaat door met je leven is het inderdaad soms moeilijk te begrijpen wat een ander dan zo bezighoud constant en daar ook begrip voor te hebben is soms ook moeilijk. Maar toch zal ik niet met ze willen ruilen want ik denk dat je gek van jezelf wordt als je zoiets hebt..

Het is gewoon zo dat ik me stoor aan het geklaag van deze mensen over (in mijn ogen) kleine dingen. Dan denk ik: Als zij daar zo depressief over doen wat zou ik dan wezen als ik van al mijn problemen ook zo'n houding zou hebben. Ik denk dat ik dan al van een gebouw was gesprongen.

Dan denk ik: Maak je je daar nou zo druk om? Je zou eens moeten weten wat andere mensen wel niet voor ellende meemaken maar wel doorgaan met leven en er een oplossing voor zoeken.

Ik wil niet kort door de bocht zijn. Dat is niet mijn bedoeling. Ik snap die mensen gewoon niet.
En dat is waarom ik er soms zo pissig over kan worden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 10:27:
Er is een verschil tussen mensen bij wie daadwerkelijk de diagnose 'borderline stoornis' is gesteld en de mensen die DENKEN dat ze borderline hebben.

Mijn ervaring is (en nu moeten de mensen die echt een borderline stoornis hebben zich niet aangesproken voelen) dat de mensen die DENKEN dat ze het hebben, vaak de moeite niet nemen om ermee naar een arts te gaan. Veel mensen misbruiken het, blijven lekker op hun problemen drijven, trekken de aandacht ermee naar zich toe en verschuilen zich erachter op het moment dat ze op hun fouten gewezen worden. ("Ja maar, ik heb borderline; ik kan er niets aan doen. Zo ben ik nou eenmaal.")
DAT zijn de mensen die altijd lopen te klagen maar ook de moeite niet doen om hulp te zoeken.

Ik snap heel goed wat Elize bedoelt... Ik kan er ook heel moeilijk mee om gaan.
Ik ben zelf erg depressief geweest maar ik heb hulp gezocht, gekregen, heb mijn leven weer opgepakt en ben er sterker dan ooit uitgekomen. Juist daarom kan ik moeilijk omgaan met mensen die overal problemen zien en ook constant alle aandacht willen hebben voor die problemen. Maar het feit dat IK er niet mee om kan gaan, zegt niets over de patiënt zelf. Het is een aandoening, het is moeilijk om het onder controle te krijgen... Maar als patiënt kan je niet van je omgeving verwachten dat iedereen er maar feilloos mee om kan gaan. Borderline is moeilijk om mee te leren leven maar dat is het voor zijn/haar omgeving ook.

Wow! Knap dat je er helemaal bovenop bent gekomen en nog wel sterker bent geworden.

Ik ken het fenomeen een beetje. Toen we in onze vorige woning woonden (maar 1 jaar gewoond) zat ik niet op mijn plek. Kwam niet meer uit bed, wilde geen leuke dingen doen en wilde continu vluchten uit dat huis. Ook was ik veel ziek (iedere 2 weken wel een koortslip), alleen maar moe en chagerijnig en wilde niemand aan mijn hoofd hebben (ik kende mezelf niet meer terug want ik ben juist het tegenovergestelde) en tegen vrienden deed ik of er niks an de hand was. Denk dat ik toen wel tegen een depressie aan zat. Ik zei tegen mijn man: Ik MOET hier weg, en heel snel. Het gaat zo niet goed met me. Binnen 2 weken hadden we een ander huis. Sinds die tijd had ik nergens meer last van.

Ik denk dus dat je als je je neerslachtig voelt of down je moet werken aan het probleem door middel van hulp van buitenaf of zelf aan het probleem moet werken als je weet wat het probleem is.

Waarschuw beheerder
ja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 10:35:
praten borderliners altijd zo veel

Ja, alles voor de aandacht. :lol: ;-)

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder

ja idd drama ............. zoek elkaar op ofzo...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

nee man dat zijn adhd´s

Waarschuw beheerder
Look what your love has done to me
Come on baby set me free
You just keep on pushing my love over the borderline
You cause me so much pain, I think I'm going insane
What does it take to make you see?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 13:48:
Look what your love has done to me
Come on baby set me free
You cause me so much pain, I think I'm going insane
What does it take to make you see?

En nu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 13:59:
En nu?

uit je hoofd leren en zingen als je weer es aandacht wilt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 13:59:
En nu?

is einde van het liedje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 14:09:
is einde van het liedje

Mischien eens Oh happy day luisteren. Word je mischien een keer vrolijk. :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 10:46:
Het is gewoon zo dat ik me stoor aan het geklaag van deze mensen over (in mijn ogen) kleine dingen. Dan denk ik: Als zij daar zo depressief over doen wat zou ik dan wezen als ik van al mijn problemen ook zo'n houding zou hebben. Ik denk dat ik dan al van een gebouw was gesprongen.

Dan denk ik: Maak je je daar nou zo druk om? Je zou eens moeten weten wat andere mensen wel niet voor ellende meemaken maar wel doorgaan met leven en er een oplossing voor zoeken.

:jaja: begrijp precies waar je het over hebt! Heb ik zelf zo vaak gedacht. M'n moeder zei dan: ja barbara wij zijn nou eenmaal sterk en kunnen een hoop hebben, wees blij :D jaahaa ben ik ook B)

En als m'n vader weer slecht is, heel slecht dan troost ik mezelf met de gedachte:

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 10:46:
moeten weten wat andere mensen wel niet voor ellende meemaken maar wel doorgaan met leven en er een oplossing voor zoeken.

En dat het allemaal veel erger had gekund in het leven.
Bijvoorbeeld nooit een vader gekend te hebben, of zelf als kind ernstig ziek zijn
Je kan niet alles vergelijken maar toch helpt het soms..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 14:36:
(uh langer als 6 weken geleden ofzo )

Je bent echt voor eeuwig op je teentjes getrapt laatste aanpassing 9 juni 2008 14:37

En dat is nou zo kenmerkend aan borderliners. Veel te lang in het verleden blijven hangen en een negatieve instelling hebben. Toch weer een stukje aandacht tekort. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 14:55:
En dat is nou zo kenmerkend aan borderliners. Veel te lang in het verleden blijven hangen en een negatieve instelling hebben. Toch weer een stukje aandacht tekort

toch wel ja.. ik was het al lang vergeten :lol:

Ja die tekst onder jouw foto is ook ijzersterk!

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 14:58:
BEE

Neem het maar op voor je vriendinnetje staat je goed :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 15:27:
kill

huh

BEE: wijf zonder tieteng!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:25:
jong gezond

werken is voor sukkels

verzin nou eens iets nieuws joh!

BEE komt uit haar moeders stink snee

doelloos

BEE ---> tietloos idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 15:27:
bee krijg maar tbc

Zo'n jong gezond iemand al zo lui...

waar bemoei je je mee. die kill werkt vaak aan wat klussen in het hoge noorden

en er kwam meer versterking :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 15:28:
wijf zonder tieteng!

ga je nou eindelijk de waarheid spreken
:gaap: dacht dat het nooit zou gebeuren..
Maaar.. ook al oud nieuws.. en nu??
Waarschuw beheerder
bordeline een moderne aandachtziekte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:31:
en nu??

tiet vergroting ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 9 juni 2008 om 15:32:
bordeline een moderne aandachtziekte

:jaja:

Maar even voor de anderen: wat een kinderachtig gedoe! Ik zou er bijna een modeziekte van krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 15:31:
BEE komt uit haar moeders stink snee

hehe eindelijk wat nieuws.. duurde lang of niet om dat te bedenken :lol:

Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 15:33:
tiet vergroting

Heb jij geld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 15:31:
BEE ---> tietloos idd

weet ik ook al een paar jaar :lol: dus...

Verzin nou eens iets goeds waar je me echt mee kan raken..
Kom op.. doe je best :honger:

Waarschuw beheerder
Speciaal voor BEE:

Wise men speak because they have something to say; fools speak because they have to say something!!!

BEE: :fool:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 15:37:
Speciaal voor BEE:

Wise men speak because they have something to say; fools speak because they have to say something!!!

BEE: :fool:

ken je het gezegde: de pot verwijt de ketel tot.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 15:34:
Maar even voor de anderen: wat een kinderachtig gedoe! Ik zou er bijna een modeziekte van krijgen.

tsja dat is iets nieuws op partyflock.. Ben je het ergens niet mee eens, krijg je een reactie van 1 iemand komen er 3 bij die zogenaamd ook wat te melden hebben, al heb je met hun nooit 1 x inhoudelijk kunnen discussieren..

:s
Komt er nou nog wat nuttigs uit, oke.. maar :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:35:
duurde lang of niet om dat te bedenken :lol:

neeuh opzich wel logisch dat je moeder een meurende snee heeft

Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:35:
Heb jij geld?

richt een fonds op: wie spaart er mee voor BEE`s tiet vergroting ??

Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:37:
ken je het gezegde: de pot verwijt de ketel tot.....

jij blijkbaar niet, anders poste je wel het hele gezegde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 15:41:
jij blijkbaar niet, anders poste je wel het hele gezegde

ik dacht jij vult hem wel aan.. jij bent toch zo slim dus...

Maar voor de duidelijk: de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet!
:lol: zo heb je weer 1 ding geleerd vandaag :roflol:

Waarschuw beheerder
Boefje, op welke instelling voor speciaal onderwijs heb jij gezeten? Ik zou je geld maar terug gaan vragen, want zelfs dat heeft niet geholpen volgesn mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Huh? Bordercollie gedrag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 15:48:
Boefje, op welke instelling voor speciaal onderwijs heb jij gezeten? Ik zou je geld maar terg gaan vragen, want zelfs dat heeft niet geholpen volgesn mij.

geen 1 ben ik bang voor :x
Ze heeft zelfs een speciaal forum voor mij geopend: wie wilt mee sparen voor grotere tieten voor Bee
Wel lief dat ze zich zo om me bekommert en er zelfs een forum voor maakt!
Maar kijk uit wat je zegt anders krijg je haar visvrienden op je dak en die zijn behoorlijk kwaad want die hebben alleen maar brasems gevangen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Huh? Bordercollie gedrag?

zo kan je het wel noemen ja :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boefje, op welke instelling voor speciaal onderwijs heb jij gezeten? Ik zou je geld maar terug gaan vragen, want zelfs dat heeft niet geholpen volgesn mij.laatste aanpassing 9 juni 2008 15:48

hoor hem dan. werkschuw studententuig
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:31:
en er kwam meer versterking

bee met jou kop durfde ik niet op tv

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:44:
tot

dat

Boefje, op welke instelling voor speciaal onderwijs heb jij gezeten?

:roflol: kom niet meer bij, opholl`n nou !!

laatste aanpassing 9 juni 2008 15:48

Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 15:49:
Maar kijk uit wat je zegt anders krijg je haar visvrienden op je dak en die zijn behoorlijk kwaad want die hebben alleen maar brasems gevangen

meelezert (y)

laatste aanpassing 9 juni 2008 15:50

Waarschuw beheerder
Maar kijk uit wat je zegt anders krijg je haar visvrienden op je dak en die zijn behoorlijk kwaad want die hebben alleen maar brasems gevangen

lol

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 15:59:
hoor hem dan. werkschuw studententuig

Ambulant Nelisje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 15:59:
bee met jou kop durfde ik niet op tv

:lol: jajaja jij durft niet eens een foto van je eigen kop te plaatsen op je pf dus ...

En wie heeft het hier over tv?

Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 16:01:
meelezert

Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 15:10:
mwhahaha meelezen de gekste

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 16:06:
jajaja jij durft niet eens een foto van je eigen kop te plaatsen op je pf dus ...

Hij is gewoon een fake accountje van iemand. Echt zooo hard schijt aan zulke teringkneuzen. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 16:07:
Echt zooo hard schijt aan zulke teringkneuzen.

zo ej stoere praat :o
Waarschuw beheerder
Hij is gewoon een fake accountje van iemand. Echt zooo hard schijt aan zulke teringkneuzen

borderline patienten die in aanmerking komen voor therapie..
zullen we ze aanmelden?
:p

Waarschuw beheerder
open een forum

BEE speelt met haar stink snee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 16:11:

Wat een humorniveau ook. Scary Movie is zeker je favoriete film?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 16:13:
Scary Movie is zeker van favoriete film?

?

Waarschuw beheerder
BEE's toppa gesloten.

envelopje gedrukt he schat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 16:13:
Wat een humorniveau ook

oh jee je wilt niet weten, dat gaat ons verstand te boven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 16:31:
oh jee je wilt niet weten, dat gaat ons verstand te boven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 9 juni 2008 om 14:55:
En dat is nou zo kenmerkend aan borderliners. Veel te lang in het verleden blijven hangen en een negatieve instelling hebben.

dan ben ik ook een borderliner als dat zo is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij is gewoon een fake accountje van iemand. Echt zooo hard schijt aan zulke teringkneuzen.

:looser: een bodyback voor je eigen ass kun je krijgen
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 16:09:
zullen we ze aanmelden?

jij bent echt zon wijf die haar eigen buren nog verraad met wiet he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 16:43:
jij bent echt zon wijf die haar eigen buren nog verraad met wiet he?

ja natuurlijk doe ik dat! maar zelf wel zo veel :smoke: als ik maar kan :lol:

tsjongejonge jij hebt echt het verstand van een goudvis :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 16:46:
ja natuurlijk doe ik dat! maar zelf wel zo veel als ik maar kan

geloof er niets van
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 16:46:
tsjongejonge jij hebt echt het verstand van een goudvis

zegt iemand die werkt hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 16:48:
geloof er niets van

dat maakt mij niet uit wat jij gelooft!

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 16:48:
zegt iemand die werkt hehehe

ik kom nog ergens in m'n leven en zal meer verdienen dan ambulante nelisje die thuis hangt of wat voor ambulante handel dan ook :lol:
Ga zo nog examen doen ook! wens me succes vriend :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *BEE* op maandag 9 juni 2008 om 16:51:
kom nog ergens in m'n leven en zal meer verdienen dan ambulante nelisje die thuis hangt of wat voor ambulante handel dan ook

haha je gelooft het ook nog zelf ook he. je wordt gewoon genaaid door een of andere kantoorpik en verder neemt niemand je serieus op je koulo kantoor
Ga zo nog examen doen ook! wens me succes vriend

succes met je examen, maar een vriend zal jij of je boeren vrienden of familie nooit zijn. wij hebben het niet op verraders
dat maakt mij niet uit wat jij gelooft!

:cry:
Waarschuw beheerder
En het wordt steeds sneuer.

Maar BEE, 1 ding, jij bent in orde. Jij hebt geen modeziekte. Das het belangrijkste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 16:56:
haha je gelooft het ook nog zelf ook he. je wordt gewoon genaaid door een of andere kantoorpik en verder neemt niemand je serieus op je koulo kantoor

Haha, die partyflockoorlogen tussen verschillende lagen van de bevolking blijven leuk
Waarschuw beheerder
Borderliners: been there, done that.. Nooit meer, geloof mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 16:16:
BEE's toppa gesloten.

beetje jammer BEE

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 17:28:
die partyflockoorlogen tussen verschillende lagen van de bevolking blijven leuk

ze de zelf benoemde producer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juni 2008 om 16:56:

bla bla koulo dit dat bla bla babbels babbels :gaap: meer heb je niet en kan je niet!
:bye:

Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 22:26:
beetje jammer BEE

de dag dat jij geboren werdt, dat was jammer...

En reageer hier maar weer op bla bla bla...
En dan zal ik stoppen ;) ben klaar met dat domme gedoe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 10 juni 2008 om 09:11:
bla bla koulo dit dat bla bla babbels babbels meer heb je niet en kan je niet!

je malle moer
Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 22:26:
ze de zelf benoemde producer

idd wat een sjap
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 17:28:
Haha, die partyflockoorlogen tussen verschillende lagen van de bevolking blijven leuk

bemoei je mee dan studentje?

omhooggevallen pepslet die op kantoor haar baas loopt te pijpen voor loonsverhoging ben je haha
werdt,

:roflol: -t :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juni 2008 om 09:55:
je malle moer

waar kom je vandaan dan ouwwwuuh uit amsterdam ofsow heeey ouwuh :lol:

omhooggevallen pepslet die op kantoor haar baas loopt te pijpen voor loonsverhoging ben je haha

ja ja ja ja :lol: ze kan zelf ook spreken toch??waar bemoei jij je uberhaupt mee? vanaf het begin van deze discussie?
Waarschuw beheerder
haha

plaats jij nou maar eerst een foto van jezelf dan mag jij praten nep hooligan!

Waarschuw beheerder
BEE is best een dom meisje

en dat voor een manager haha.. manager van een ijscokraam zeker :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 10:24:
manager van een ijscokraam zeker

Uitspraak van actief op maandag 9 juni 2008 om 16:11:

Waarschuw beheerder

werd groots gevierd :cheer:

En reageer hier maar weer op bla bla bla...
En dan zal ik stoppen ;) ben klaar met dat domme gedoe

:bye:

Uitspraak van renatto op dinsdag 10 juni 2008 om 10:56:

fake profiel de gekste (y)

Waarschuw beheerder
Knap hoor... Met z'n allen tegen *BEE*.
Zijn jullie trots op jezelf?

In plaats van haar af te zeiken, zouden jullie ook een voorbeeld kunnen nemen aan de manier waarop zij met die ziekte van haar vader om gaat maar ja...
De fora waar je dat op kunt lezen zijn natuurlijk te hoog gegrepen voor jullie :rot:

Daar kunnen jullie interhooligans namelijk nog wat van leren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 juni 2008 om 11:22:
fake profiel de gekste

ben je wel goed bij je koppie??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 11:29:
de manier waarop zij met die ziekte van haar vader om gaat

*respekt*

Waarschuw beheerder
Knap hoor... Met z'n allen tegen *BEE*
Zijn jullie nou trots op jezelf? :rot:

Waarschuw beheerder
Ja
Waarschuw beheerder
rellen rellen :honger:

Waarschuw beheerder
waar waar waar??

Waarschuw beheerder
Zijn jullie trots op jezelf?

:jaja:

Uitspraak van renatto op dinsdag 10 juni 2008 om 11:31:
ben je wel goed bij je koppie??

heb al wel een vermoede (valt me een beetje van je tegen...)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 juni 2008 om 11:38:
heb al wel een vermoede (valt me een beetje van je tegen...)

last van borderline zeker...

Waarschuw beheerder
donateur

Nee, ze proberen alles gewoon goed uit te leggen zodat ook een ander het snapt die kortzichtiger is als wij.
Waarschuw beheerder
In plaats van haar af te zeiken, zouden jullie ook een voorbeeld kunnen nemen aan de manier waarop zij met die ziekte van haar vader om gaat maar ja...
De fora waar je dat op kunt lezen zijn natuurlijk te hoog gegrepen voor jullie

Daar kunnen jullie interhooligans namelijk nog wat van leren...

daarom gaat het ook allemaal het ene oor in en het andere weer uit.
Ze mogen zien en meemaken wat ik meemaak maar goed, gun het niemand maar toch.. hun tijd komt nog wel :jaja:
En als ze hun tijd al gehad hebben, hebben ze er weinig van geleerd, daarom maak ik me er ook niet druk om.

Waarschuw beheerder
interhooligans

inter heeft wel goeie HK idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 10 juni 2008 om 12:09:
daarom gaat het ook allemaal het ene oor in en het andere weer uit.
Ze mogen zien en meemaken wat ik meemaak maar goed, gun het niemand maar toch.. hun tijd komt nog wel

meisje meisje toch :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 10 juni 2008 om 10:09:
nep hooligan

vrouwen en voetbal :lol: ga nou maar lekker door met werken. ik ga mooi een biertje drinken een wagen verder hahaha
plaats van haar af te zeiken, zouden jullie ook een voorbeeld kunnen nemen aan de manier waarop zij met die ziekte van haar vader om gaat maar ja...

lekker belangrijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 11:33:
Zijn jullie nou trots op jezelf

en op mijn zoon sjarel en mijn benzi. wat voor wagen rijd jij eigenlijk bee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juni 2008 om 13:47:
wat voor wagen rijd jij eigenlijk bee?

een ijscokar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 12:58:
meisje meisje toch

zo werkt het toch??
Mag jij me vertellen wat ik verkeerd zie..

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juni 2008 om 13:47:
wat voor wagen rijd jij eigenlijk bee

volkswagen polo.. want?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 13:55:
een ijscokar

ik ben de manager van de ijscocar ik rijd er niet zelf in :[
Daar heb ik m'n personeel voor B) :lol:
Waarschuw beheerder
ik heb een tandoorikar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anwan op dinsdag 10 juni 2008 om 14:05:
ik heb een tandoorikar

dat is ook business, en het hele jaar door! ik ben afhankelijk van het seizoen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 10 juni 2008 om 14:04:
volkswagen polo

echt zo'n gallige wijve juppie auto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 14:06:

zo ben ik B) :roflol:

juppie auto? een juppie auto versta ik toch echt die terreinwagens onder, waar die pc hooft dames in rondrijden...
Dat zijn juppe auto's..

Waarschuw beheerder
ik vind van niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 14:14:
ik vind van niet

en ik vind mijn auto leuk!

En trouwens.. we zijn het toch nergens over eens dus dat scheelt weer :lol:
Waarschuw beheerder

Uitspraak van *BEE* op dinsdag 10 juni 2008 om 14:15:
en ik vind mijn auto leuk!

En trouwens.. we zijn het toch nergens over eens dus dat scheelt weer

ok :bye:

Waarschuw beheerder
we zijn het toch nergens over eens dus dat scheelt weer

lijkt bijna op een relatie
Waarschuw beheerder
juppie auto

mutilatie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 14:28:
lijkt bijna op een relatie

:lief:

geen tijd om terug te lezen

OT

BEE stink snee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 juni 2008 om 14:34:
BEE stink snee

bee was eens je snee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 juni 2008 om 14:34:
BEE stink snee

:gaap: zucht.. jullie kunnen echt niets nieuws verzinnen?
Behalve m'n moeder? zit er echt niets anders meer in?

Hier nog zo'n 1

Uitspraak van Anwan op dinsdag 10 juni 2008 om 14:36:
bee was eens je snee

Te veel tijd hieraan besteed :bye: wordt maar heel gelukkig samen, en dat zal best goed komen want jullie zijn allebei zo verschrikkelijk stom

Uitspraak van actief op dinsdag 10 juni 2008 om 11:38:
heb al wel een vermoede

en uuuh mevrouw de verbeteraar.. het is vermoedeN

:bye: dag lieve schatten van partyflock! enjoy!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 10 juni 2008 om 14:41:
wordt maar heel gelukkig samen, en dat zal best goed komen want jullie zijn allebei zo verschrikkelijk stom

:lief:

en uuuh mevrouw de verbeteraar.. het is vermoedeN

raak me waar het pijn doet, mn abn :\

Waarschuw beheerder
up
Waarschuw beheerder
best goed komen want jullie zijn allebei zo verschrikkelijk stom

zegt iemand die werdt schrijft