Partyflock

Forumonderwerp · 1014021
1 volger · 2940x bekeken

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Tijdens het optreden van Rage Against the Machine op Pinkpop is een bezoeker flink te pakken genomen door een aantal beveiligers...

Wat de jongen verkeerd heeft gedaan, is niet duidelijk, maar het leverde hem minstens een paar blauwe plekken op.

Bekijk de mishandeling in dit filmpje vanaf 4 minuut 45.

{argument 'id' ontbreekt}

Telegraaf.nl

Waarschuw beheerder
schokkend mang....
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op maandag 2 juni 2008 om 19:13:
noemen ze dat muziek

Kan het nu afspelen, dat lukt op mijn werk niet. Er wordt gewoon goed gespeeld hoor....

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 16:47:
Ja maar je mag toch wel van n band verwachten die op zo'n groot festival speelt, dat ze niet vals zingen en dat ze iig de moeite nemen om hun nummers net zo goed te laten klinken als van cd/lp?

De zanger zingt in dit filmpje dus niet vals. Beetje stem a la de jongens van Beasty Boys heeft hij en ik vind het juist wel cool.

Daarnaast moet iedereen met de gedachte dat er net zo gespeeld en gezongen wordt als op de cd wat mij betreft wegblijven van festivals. ;) Buiten het feit dat je dat niet KUNT verwachten ben ik van mening dat een band juist een echte festivalband moet zijn. Dt brengt juist de feeststemming met zich mee en maakt juist dat je zo'n festival wilt bijwonen. Zo kan zelfs een slechte band prachtig zijn op een festival en vice wersa...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 2 juni 2008 om 20:08:
Daarnaast moet iedereen met de gedachte dat er net zo gespeeld en gezongen wordt als op de cd wat mij betreft wegblijven van festivals.

Waarom lukt het vele bands dan wel?

Zelfs in talent nights bij poppodia menig foutloos optreden meegemaakt, dus ik vind dat ze geen enkel excuus hebben...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 15:39:
ja dan moeten ze die niet laten optreden.

negatief- irritant- naar mannetje ben jij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 2 juni 2008 om 19:10:
Rage Against the Machine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:respect:

Waarschuw beheerder
van muzikanten op dat niveau mag je verwachten dat ze geen fouten maken. punt. geen discussie mogelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 2 juni 2008 om 20:08:
Daarnaast moet iedereen met de gedachte dat er net zo gespeeld en gezongen wordt als op de cd wat mij betreft wegblijven van festivals. Buiten het feit dat je dat niet KUNT verwachten ben ik van mening dat een band juist een echte festivalband moet zijn. Dt brengt juist de feeststemming met zich mee en maakt juist dat je zo'n festival wilt bijwonen. Zo kan zelfs een slechte band prachtig zijn op een festival en vice wersa...

Precies!Hoeft ook niet zo gelikt allemaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juni 2008 om 20:15:
negatief- irritant- naar mannetje ben jij

daar past half pf bij...

Waarschuw beheerder
1. crowdsurfen is verboden, gevaarlijk voor anderen
2. hij verzet zich, hij haalt zelf iemand van de security onderuit, tja dan weet je wat je kan verwachten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 20:19:
Hoeft ook niet zo gelikt allemaal.

nee natuurlijk niet, maar op zn minst proberen om toon te houden ipv in de microfoon te schreeuwen, ik heb ook niets gezegd over hun optreden op Pinkpop, alleen dat ik n live set van hun gehoord heb die ik echt slecht vond vergeleken met de cd, omdat er van zingen geen sprake was meer....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 20:18:
van muzikanten op dat niveau mag je verwachten dat ze geen fouten maken. punt. geen discussie mogelijk...

Iedere professional maakt fouten. Wat voor werk doe jij? En maak je nooit een fout? Beetje lomp om te eisen dat professionals geen fouten mogen maken.

Waarschuw beheerder
Toch al tientallen live optredens mee gemaakt waarbij niks fout ging, althans niet merkbaar...
Waarschuw beheerder
dit krijg je er van als je zo tegenstribbelt,
gewoon accepteren want hier bereik je niks mee...
wanneer het voor je is afgelopen is het afgelopen..
en ken sowieso niet begrijpen dat je zo tegenstribbelt alleen maar om naar die ongemelodierde schreeuwherrie te luisteren :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 21:20:
Toch al tientallen live optredens mee gemaakt waarbij niks fout ging, althans niet merkbaar...

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juni 2008 om 15:22:
als je naar pinkpop gaat verdien je het om mishandeld te worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loesjah op maandag 2 juni 2008 om 21:20:
ongemelodierde schreeuwherrie

Snap dat je dr zo over denkt maar toch: :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 15:09:
vanaf 4 minuut 45.

Zit ik op wat moois te wachten, gebeurd er gewoon nix, en het is btw 4 minuut 37 :X
Waarschuw beheerder
hij krijgt een paar stompjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op maandag 2 juni 2008 om 15:14:
flink te pakken zegt ie dan

hij wordt gewoon afgevoerd en stribbelt wat tegen

beetje jammer dit topic

hij kreeg van die ene gast die op zn knieën zat, volgens mij toch wel een paar vuisten op zn bek
Waarschuw beheerder
I love Rage against the machine :love:

Waarschuw beheerder
zal wel verdient zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 2 juni 2008 om 15:34:
Zo te zien was hij over dat hek geklommen, dus eigen schuld.

slaat nergens op
die security slaan al heel snel als je iets verkeerd doet bij een feest of discotheek:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 15:47:
Uitspraak van *Jessiechick* op maandag 2 juni 2008 om 15:22:
Kunnen jullie zeggen dat er niks gebeurt maar hij krijgt best een paar goie vuisten en op het einde wat goeie trappen op z'n bakkus

Dit heet buitensporig geweld gebruiken volgens mij...

nee dat heet leren luisteren

Precies, als ze die (nu toevallig ene) fan met een glimlach en schouderklopje onthalen en hem daarna langs het podium naar de zijkant afvoeren is het hek van de dam.. Die mensen staan er niet voor niets, en die gast is zelf ook best agressief bezig tegen de security, da's ook nie het slimste wat je kunt doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 23:44:
Precies, als ze die (nu toevallig ene) fan met een glimlach en schouderklopje onthalen en hem daarna langs het podium naar de zijkant afvoeren is het hek van de dam.. Die mensen staan er niet voor niets, en die gast is zelf ook best agressief bezig tegen de security, da's ook nie het slimste wat je kunt doen..

Inderdaad bud.
Hekken staan er niet voor niets, dus ga je er overheen, wordt je meegenomen, ga je tegenstribbelen dan zijn de gevolgen voor jezelf :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 17:01:
je wil niet weten wat we allemaal doen

criminelen oppakken, meenemen naar je hok, je schermt de camera's af....en tjakka los

jullie weten alleen bij wie je het doet dat is het verschil

heerlijk rammen op die security,en het liefst met zoveel mogelijk dwazen tegen zo weinig mogelijk portiertjes
Waarschuw beheerder
HAHA. Hij is ergens waar hij niet moet/mag zijn, alleen als jij je niet goed voelt (geloof ik, of te wel vor kleine meisjes die weer lomp bezig zijn). En hij lijkt niet mee te werken. Zo hard werd hij nu ook weer niet gemept. Eigen schuld zou ik zeggen.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Rage Against The Machine! Supah!
Waarschuw beheerder
ik zou ook agressief worden als ik met zo'n kutmuziek moest werken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 2 juni 2008 om 22:31:
I love Rage against the machine :love:

dacht dat jij kommies niet moest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 15:21:
Dit soort mensen wordt natuurlijk als eerste door securtiy in elkaar gerost

[img width=800 height=600 cacheid=000f87fc002ba000b21550491a0240ce35]http://i118.photobucket.com/albums/o97/ikbensteffiej/kerstviering%20school/fotor125.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 17:01:
je wil niet weten wat we allemaal doen 8)

criminelen oppakken, meenemen naar je hok, je schermt de camera's af....en tjakka los 8)

En dan een week later komen wij ff terug met een leuk ploegje :lol:
Waarschuw beheerder
:O Echt?!

Kan het me bijna niet voorstellen. Echt vriendelijke security daar.
Waarschuw beheerder
Ze houden hem met drie man vast en die andre vent slaat hem op ze muil :looser:
smerige laffehond.
En maar gek vinden dat er af en toe 1 wordt neer geschoten :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 3 juni 2008 om 09:31:
Ze houden hem met drie man vast en die andre vent slaat hem op ze muil
smerige laffehond.

[img width=1024 height=657]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c633a31_ANP_6672267.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 3 juni 2008 om 09:31:
Ze houden hem met drie man vast en die andre vent slaat hem op ze muil

Zie het nu ook. Gelijk ontslaan die gasten.

Zeker als security heb je een bepaalde verantwoordelijkheid en deze 4 kunnen er duidelijk niet mee omgaan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij deed nwaarschijnlijk aan het "zeer gevaarlijke" crowdsurfen en ja dat wordt daar niet getolereerd.
Dan krijg je namelijk een kruisje, en heb je 3 kruisjes, dan mogen ze je afrossen en van het veld deporteren.

Aangezien de klappen op video staan, zal die security zijn portefouille wel flink mogen trekken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 3 juni 2008 om 09:41:
Zeker als security heb je een bepaalde verantwoordelijkheid en deze 4 kunnen er duidelijk niet mee omgaan...

Nou anabole en coke maakt je niet bepaald lieftallig :lol:
Waarschuw beheerder
Die komen van de politie!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 3 juni 2008 om 10:13:
Nou anabole en coke maakt je niet bepaald lieftallig

(l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 juni 2008 om 10:05:
Aangezien de klappen op video staan, zal die security zijn portefouille wel flink mogen trekken.

Hoop eerder dat hij een ziekte krijgt of erger. Maar z'n baan inleveren is ook goed.

Rage Against the Machine

:respect:
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
:yes: daar was ik bij. :bounce:

Waarschuw beheerder
Vind het wel grappig :lol: altijd maar kenkeren op die beveiliging maar ze vergeten dat ze er ook staan voor andermans veiligheid... of moeten we maar feesten en concerten organiseren zonder enige vorm van toezicht? Zo snugger is gemiddelde feestganger nou ook weer niet om sociale controle op elkaar uit te oefenen :roflol:

Waarschuw beheerder
Kennito, ff doorwerken in dat bankgebouw van je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 12:27:
maar ze vergeten dat ze er ook staan voor andermans veiligheid...

ja en dan wordt je ff geslagen door iemand die voor jouw veiligheid zorgt. Wat klopt er dan niet aan je verhaaltje?

Waarschuw beheerder
altijd maar kenkeren op die beveiliging

Toevallig ervaring ??:X:X

Waarschuw beheerder
Bekijk de mishandeling in dit filmpje vanaf 4 minuut 45.

kenker filmpje doet niks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
altijd maar kenkeren op die beveiliging maar ze vergeten dat ze er ook staan voor andermans veiligheid... of moeten we maar feesten en concerten organiseren zonder enige vorm van toezicht? Zo snugger is gemiddelde feestganger nou ook weer niet om sociale controle op elkaar uit te oefenen

:looser:

Je weet zelf ook dat de meeste een stel berggorilla's zijn die alleen met hun spierballetjes kunnen nadenken, en bij het lichtste vergrijp er al op los rammen.

Waarschuw beheerder
paar mooie tikjes op die lever en dan is ie wel ffe rustig ipv tegen te spartelen, zo simpel is het.