Partyflock

Forumonderwerp · 1013818

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
en dat dat forumplaatje?? :|
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk alcohol (Y)
Waarschuw beheerder
Ik vind ecstasy zo anders als andere drugs vanwege bepaalde dingen.

Ik laat jullie mijn ervaring zien met de bekende drugssoorten voor mij.

Alcohol het opium voor het volk.
Wordt na een aantal glazen lekker vrolijk aangeschoten maar dit gaat al snel over in irritant overdreven gedrag wat zeker niet grappig is, al denk je zelf van wel. Na nog meer worden velen aggressief etc. alcohol is daarbij zeer verslavend en is in mijn ogen de meest destructieve drugs in de menselijke samenleving, alhoewel ik vele hierbij op de gevoelige snaar raakt(sorry).

Coke, de drugs waarbij schandalig veel geld mee wordt verdiend.
Is een middel dat op korte duur leuk lijkt al hoewel t effect valt bestwel tegen dus neem je nog een snuif, na een tijdje heb je een aantal gram op en nog voel je je alsof je nog net niet genoeg hebt gesnoven, bijhalen dus.
Kutspul is het, kost klauwen met geld en wat je ervoor krijgt is weinig boeiends eigenlijk, enkel op korte termijn (30min).

Pep, kan ik kort over zijn, is een super middel als je door wild gaan de hele nacht.
Slapen zal niet lukken, maarja dan moet je geen pep nemen, voorderest worden sommige mensen nogal para bij het uitwerken ervan ook alweer een nadeel.
En vaag ervan worden gebeurd ook al niet, nog een nadeel..

XTC, kan er boeken over schrijven maar hou het kort,
Gewoon weg wat je voor rush krijgt en watvoor positieve uitwerking dit heeft op zowel lichaam als geest is werkelijk fantastisch!
XTC is een superdrugs mits je er met liefde mee omgaat, zal deze je ook met liefde blijven behandelen.
XTC the greatest drugs in history!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op zaterdag 31 mei 2008 om 23:24:

Wordt na een aantal glazen lekker vrolijk aangeschoten maar dit gaat al snel over in irritant overdreven gedrag wat zeker niet grappig is, al denk je zelf van wel. Na nog meer worden velen aggressief etc. alcohol is daarbij zeer verslavend en is in mijn ogen de meest destructieve drugs in de menselijke samenleving, alhoewel ik vele hierbij op de gevoelige snaar raakt(sorry).

Is een middel dat op korte duur leuk lijkt al hoewel t effect valt bestwel tegen dus neem je nog een snuif, na een tijdje heb je een aantal gram op en nog voel je je alsof je nog net niet genoeg hebt gesnoven, bijhalen dus.
Kutspul is het, kost klauwen met geld en wat je ervoor krijgt is weinig boeiends eigenlijk, enkel op korte termijn (30min).

Pep, kan ik kort over zijn, is een super middel als je door wild gaan de hele nacht.
Slapen zal niet lukken, maarja dan moet je geen pep nemen, voorderest worden sommige mensen nogal para bij het uitwerken ervan ook alweer een nadeel.

Gewoon weg wat je voor rush krijgt en watvoor positieve uitwerking dit heeft op zowel lichaam als geest is werkelijk fantastisch!
XTC is een superdrugs mits je er met liefde mee omgaat, zal deze je ook met liefde blijven behandelen.

haha ik vind het ok zo(Y)

ik vind xtc ok de beste drugs alleen je voelt je de volgende dag ervan wel kloten maarja dat hoort derbij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 01:01:
ik vind xtc ok de beste drugs alleen je voelt je de volgende dag ervan wel kloten

Waarschuw beheerder
donateur
mwah wel goeie drug , alleen die rotheid de dagen erna :dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 02:50:
alleen die rotheid de dagen erna

idd, het jammere is ook dat ik me niet goed kan concentreren dagen erna...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 02:53:
niet goed kan concentreren

pak je toch wat sos of pep :lol:
Waarschuw beheerder
ik vind xtc ook de beste drugs alleen je voelt je de volgende dag ervan wel kloten maarja dat hoort derbij

vind ik ook:)

maar voel me nooit klote de volgede dag erna:) meestal ff nachillen en wat eten enzo:P

dan voel je je ook niet zo brak;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RockieE op zondag 1 juni 2008 om 03:31:
vind ik ook:)

maar voel me nooit klote de volgede dag erna:) meestal ff nachillen en wat eten enzo:P

dan voel je je ook niet zo brak;)

Dag erna flink wat paffies roken.

Waarschuw beheerder
Origineel topic! (Y)
Waarschuw beheerder
nog meer pillen topics please,
Waarschuw beheerder
Kutspul is het, kost klauwen met geld en wat je ervoor krijgt is weinig boeiends eigenlijk, enkel op korte termijn (30min)

(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jouw forumoplaatje --> WHAHAHAHA!!!! Geniaal gewoon :d

Waarschuw beheerder

Ben het hier wel mee eens. :) Enige nadeel van xtc is dat je de dag erna soms echt zo ultiem naar de klote kan zijn. :( Heb er wel eens als een kastplantje bijgezet de dag erna. Wat een ellende.
Mijn ultieme goed is 2-CB!

Waarschuw beheerder
mee eens(y)

2-cb is veel te duur!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 17:39:
2-cb is veel te duur!:P

:roflol:

hahahaha weet niet waar jij je 2c-b haalt maar hier betaal je voor 100mg 20 euro en daar ben je wel 4-5 keer zoet mee... ;)

ontopic: idd xtc en 2c-b beste drugs mits niet te vaak en met mate natuurlijk ;)
heb gelukkig nog nooit last gehad zijn van rot zijn de dag erna :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:respect:
Waarschuw beheerder
xtc maakt je naar de klote (Y)

geheugen naar de klote
happering in spreken van woorden of zinnen
niet meer goed kunnen hoofdrekenen ;)
Waarschuw beheerder
lol
als misschien 4 x in de week doet wel ja maar als jij een keer in de maand het doet zal er vrij weinig gebeuren met je gezondheid
Waarschuw beheerder
ik ben het eigenlijk wel met je eens :)
xtc is de meest relaxte drugs!
alleen niet voor elk moment het meest geschikt, mensen krijgen er zo'n junkhoofd van...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op zondag 1 juni 2008 om 20:49:
geheugen naar de klote

valt mee, als je maar niet te vaak gebruikt.

ja dat klopt wel, zelf last van:P maar als ik n tijdje niet gebruik is dat ook weg;)
niet meer goed kunnen hoofdrekenen ;)

totaal geen last van:P
Waarschuw beheerder
xtc maakt je naar de klote

geheugen naar de klote
niet meer goed kunnen hoofdrekenen

Heb jij duidelijk last van .
Gebruik jij elke dag ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
xtc is relax
alleen de dagen erna :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op maandag 2 juni 2008 om 12:50:
xtc is relax
alleen de dagen erna

als je goeie pillen hebt is er niks aan de hand..
of stap over op mdma kristallen... veel minder brak.

Lsd.. dit weekend maar eens proberen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 12:55:
acid is 10x beter dan XTC

zie topic https://partyflock.nl/topic/974644:Acid_beste_feest_drug_die_er_is

:|:S

ja lekker sta je vol te hallucineren op een party en krijg je ze niet meer geregeld. en het euforische is dan ook ver te zoeken lijkt me? zijn niet echt met elkaar vergelijkbaar.
maarja heb je topic al eerder gelezen en als jij er heerlijk op kan feesten vooral blijven doen ;) :D

mja voor zo als je chill thuis of buite in een vette omgeving lijkt het me wel vet, zou het wel eens willen proberen iig... maarja ken niemand die het verkoopt daarom voor dat soort gelegenhede haal ik wel wat 2c-b :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 2 juni 2008 om 16:07:
a lekker sta je vol te hallucineren op een party en krijg je ze niet meer geregeld. en het euforische is dan ook ver te zoeken lijkt me? zijn niet echt met elkaar vergelijkbaar.

???

Wat bedoel je nou? Krijg je ze niet meer geregeld? En sta je vol te hallucineren? Valt allemaal reuze mee. Ik reageer gewoon op dit topic door te zeggen dat ik niet XTC maar Acid de beste drug vind, en daarvoor geef ik mijn argumenten in dat topic.

Lijkt me duidelijk toch. XTC is voor de massa, al ken je nog geen andere shit. Al kijk je wat verder, zie je al snel dat XTC echt een kutdrug is. Het enige wat je chill vindt, is dat je je lekker voelt van de pillen. Met Acid ga je veel dieper, ga je pas echt dansen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 16:19:
???

Wat bedoel je nou? Krijg je ze niet meer geregeld? En sta je vol te hallucineren? Valt allemaal reuze mee. Ik reageer gewoon op dit topic door te zeggen dat ik niet XTC maar Acid de beste drug vind, en daarvoor geef ik mijn argumenten in dat topic.

Lijkt me duidelijk toch. XTC is voor de massa, al ken je nog geen andere shit. Al kijk je wat verder, zie je al snel dat XTC echt een kutdrug is. Het enige wat je chill vindt, is dat je je lekker voelt van de pillen. Met Acid ga je veel dieper, ga je pas echt dansen!

pff moraalridder.

het is maar net wat je fijn vindt ouwe.
Waarschuw beheerder
misschien valt het voor jou mee omdat je het al god weet hoevaak hebt gebruikt :P

Waarschuw beheerder
LSD gaat ook dieper. Ook de muziekbeleving is dan nog intenser. Alleen ja... ik word ook iets te gevoelig voor sferen dan. Als er dan dingen gebeuren die iets weghebben van agressiviteit ben ik niet helemaal op m'n gemak op zo'n moment. Dat trippen... tja.. nee.. doe me dan toch maar een pilleke. LSD is wel weer leuk voor de kleinere psytrancefeestjes ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 2 juni 2008 om 16:59:
misschien valt het voor jou mee omdat je het al god weet hoevaak hebt gebruikt :P

Mijn gebruik is nog op 2 handen te tellen. De dosering is gewoon heel eenvoudig, je neemt 1 zegel en gaan!

Waarschuw beheerder
lekkere track vanaf halverwege iemand een idee wat de titel is??...en zag ik daar Woods ff voorbij komen?? Xtc? Geweldig spul (Y)

oeps....Ayla...Tiesto
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 12:55:
acid is 10x beter dan XTC

ik kan het me echt niet voorstellen hoor op een hardcore feest toch niet .
Met een pilletje of wat pep kan je echt hard gaan .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
X is top, echter wat nadelen, tis lastig te doseren en mijn maag draait zich 5 keer om :s

Kristallen zijn beter, maar lastig te vinden int mooie noorden.
Wtf is 2-cb ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalal op zaterdag 7 juni 2008 om 21:47:
Wtf is 2-cb ?

2C-B is een psychedelische drug. Voor het eerst gesynthetiseerd door Alexander Shulgin in 1974.

Gebruikers beschrijven het effect als een mix tussen LSD en MDMA. Midden jaren 90 werd deze stof in smartshops verkocht, maar sinds 1997 is het middel verboden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op dinsdag 3 juni 2008 om 17:32:
ik kan het me echt niet voorstellen hoor op een hardcore feest toch niet .
Met een pilletje of wat pep kan je echt hard gaan .

mdma voor de love fealing, en pep voor de energie/misselijkheid die je kan krijgen van Xtc
Waarschuw beheerder
Toch geen kater, hoe kan dat nou joh?
Owja..
Ecstasy - "The Greatest Drug in History"
Waarschuw beheerder
En toch echt geen dinsdag dipje, ik weet niet wat jullie slikken maar ik heb nooit ergens last van:)
Waarschuw beheerder
als je het niet al te vaak en/of hoge doseringen pakt valt het allemaal wel mee idd...
heb ook vrijwel nerges last van dag erna behalve vaag gevoel/smaak in me mond :P heb alleen 1x gehad toen had ik vaker binne 1 week gedaan en toen kreeg ik wazige nachtmerries en die shit kon echt niet meer slape enzo... toen heb me lesje wel geleerd ;)

Waarschuw beheerder

Ik snap je argumentatie heel goed, alleen weet ik dat er nog veel meer middeltjes zijn dan de drie die je vergelijkt.
Na een tijd verzot te zijn geweest op xtc was het de dip die teveel de overhand kreeg in het totaalplaatje.
Middeltjes zoals ghb, 4 fluor amphetamine en explosion geven mij nauwelijks een kater/dip en komen dicht in de buurt van de intensiteit van de 'love' feeling van MDMA. Daarom ben ik het niet eens met de stelling 'Greatest drug'

Verder no comment het blijft heerlijk spul natuurlijk! (Y)

Waarschuw beheerder
Ik vind het zeker heerlijk!

Heb nog nooit iets anders gehad dan alcohol, wiet/hasj en mdma... maar die drie doen het voor nu nog prima :D

Zaterdag weer denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zal wel meth zijn:) alleen jammer dat je daar zo van naar de klote gaat:P

maja elke drug is voor iedereen weer anders:) ikzelf vind de combi pep en mdma idiaal:D

Werkzaam bij Global Aura
Artiest {SHOWLIST artist 49331, 66050}
Waarschuw beheerder
donateur

100 % Mee eens !! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
www.rollingmovie.com
Waarschuw beheerder
xtc maakt je naar de klote

geheugen naar de klote
niet meer goed kunnen hoofdrekenen

dit heb ik alleen de week na een feestje met X. beetje twisted gevoel als ik knipper met me ogen enzo, maar heb het er zeker voor over.

Uitspraak van Stuiterkim! op zondag 1 juni 2008 om 22:49:
alleen niet voor elk moment het meest geschikt, mensen krijgen er zo'n junkhoofd van...

op het feest zelf is dat alleen maar mooi om te zien (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op zaterdag 31 mei 2008 om 21:55:
Geen andere drugs heeft zoveel intense kracht als X.

lsd,......
Waarschuw beheerder
lijntje pep en een puntje (pas op:een punTJE!) keta....(L)
Waarschuw beheerder
hmm paddo's komen bij mij op de eerste plaats dan xtc
Waarschuw beheerder
Gisteren defqon,
zekerts te weten weer geslaagd op de rollers.
Mensen keep on rollin!
Heerlijk!

Waarschuw beheerder
Pwhoa was mie dan ook een possie vaag gisteren op DEFQON.... stond midden op een pad waar telkens heel wat mensen langs kwamen.... maar ik was bezig met een tipje voor een joint.... was helemaal weg... was defqon gewoon ff vergeten .... tipje en ik! op 1x komt er zoon onbekende gast tikt me tegen mun schouder aan... TIKIE JIJ BENT HEM! ... en loopt zo maar door....ik dacht zo van HUH! WTF IS DIT!? vage acties... is wel fijne troep :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 20:12:
p 1x komt er zoon onbekende gast tikt me tegen mun schouder aan... TIKIE JIJ BENT HEM! ... en loopt zo maar door....ik dacht zo van HUH! WTF IS DIT!? vage acties... is wel fijne troep :P

Ik vind die mensen zichzelf onwijs voor lul zetten. Als ik op de lsd zit denk ik echt van wtf, doe normaal joh, jezelf zo erg naar de klote helpen. Gewoon triest.
Waarschuw beheerder
donateur
lekker man zo wazig zijn dat je niet eens meer weet hoe je een tipje moet draaien :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juni 2008 om 00:55:
Als ik op de lsd zit denk ik echt van wtf, doe normaal joh, jezelf zo erg naar de klote helpen. Gewoon triest.

:yes:

wij begrijpen elkaar!

Waarschuw beheerder
vind paddo's ook zeker heel fet. maar dat doe ik meer om er iets van te leren. en omdat het zo bijzonder is.
Maar x is velen malen leuker. met zn alleen aan de x.. geweldig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juni 2008 om 00:55:
Ik vind die mensen zichzelf onwijs voor lul zetten. Als ik op de lsd zit denk ik echt van wtf, doe normaal joh, jezelf zo erg naar de klote helpen. Gewoon triest.

ach het is zeker wel een sfeermaker op festivals en feesten, het '1 grote familie' gevoel is hier mede door te danken, egocentrisch denken is er niet bij. Dat is met lsd dan soms wel weer het geval blijkt uit jouw argument. :P

we hebben allebei een punt denk ik ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De alles is mooi gedachte is ook niet goed, laat staan realistisch.

Tevens is het gewoon bagger voor lichaam en geest, en mensen worden er dom en bekrompen van ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 16:32:
Ben het hier wel mee eens. Enige nadeel van xtc is dat je de dag erna soms echt zo ultiem naar de klote kan zijn. Heb er wel eens als een kastplantje bijgezet de dag erna. Wat een ellende.

In mijn beleving is de volgende dag nawausen nooit zo verneukend dan een flinke kater.

X is als je 't om de 1 a 2 maanden doet, zonder twijfel #1. Op echte knalfeesten kan er niks tegen op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 14:54:

Tevens is het gewoon bagger voor lichaam en geest, en mensen worden er dom en bekrompen van

:yes: XTC is gewoon zó nep. Alles is leuk, ja door de drugs! Iedereen is aardig, door de drugs! Met lsd zie je pas echt wat er gebeurt, en dan daarom zie je dan pas goed hoe slecht XTC is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 16:46:
XTC is gewoon zó nep. Alles is leuk, ja door de drugs! Iedereen is aardig, door de drugs! Met lsd zie je pas echt wat er gebeurt, en dan daarom zie je dan pas goed hoe slecht XTC is.

hahaha, joh. Ga fietsen:)
eens in de paar maanden zijn paddo's/lsd wel goed te doen, maar niet vaker..
liever verstand op nul en los gaan op n party. veel gezelliger:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 16:46:
XTC is gewoon zó nep. Alles is leuk, ja door de drugs! Iedereen is aardig, door de drugs! Met lsd zie je pas echt wat er gebeurt, en dan daarom zie je dan pas goed hoe slecht XTC is.

en zo kun je er bij LSD ook wel een draai aangeven..
Alles krijgt andere vormen.. door de drugs!, je ziet dingen op n andere manier.. door de drugs! eigenlijk jammer dat je zulke inzichten niet kan krijgen zonder lsd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 16:57:
hahaha, joh. Ga fietsen:)
eens in de paar maanden zijn paddo's/lsd wel goed te doen, maar niet vaker..
liever verstand op nul en los gaan op n party. veel gezelliger

heb je wel eens lsd gebruikt? Ik noem paddoos helemaal niet en ik zeg ook niet dat je elke week lsd moet nemen.

XTC is gewoon veel nepper dan lsd, en dan ga ik niet zeggen dat lsd heel goed voor je is

Waarschuw beheerder
Voor ieder wat wils...en gelukkig dat smaken en meningen verschillen....laat een ieder daarvoor in z'n waarde is mijn idee. (Y)
Heb vanalles gebruikt echter niks via naalden dus kan niet zeggen of het voor mij "the greatest drug in history" is maar van wat ik heb mogen proeven nikds mis mee....nep of niet het heeft zo z'n momenten. LSD ook geef ik meteen toe...maar we zijn niet allemaal gelijk en wat voor de een geweldig is kan voor de ander een drama zijn....ik zeg gewoon zoek het allemaal lekker zelf uit en heb er vooral veel plezier mee.. :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:42:
maar we zijn niet allemaal gelijk en wat voor de een geweldig is kan voor de ander een drama zijn....ik zeg gewoon zoek het allemaal lekker zelf uit en heb er vooral veel plezier mee..

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 16:57:
liever verstand op nul en los gaan op n party. veel gezelliger:)

Tis maar net wat je wilt, mn verstand (voor zover aanwezig) is me heilig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op zaterdag 31 mei 2008 om 21:55:
Hoe denken jullie hierzo over?

Kheb zelf niet veel verschillende dingen gedaan. Maar tot nu toe vind ik XTC idd de meest geweldige die er is.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:20:
XTC is gewoon veel nepper dan lsd

Jong, tis allebei nep. Tis allebei door mensen in een lab gemaakt en uitgevonden. Ik keur het niet af, maar ga nou niet zeggen dat het ene nepper is dan het andere want dat slaat nergens op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:49:
Jong, tis allebei nep. Tis allebei door mensen in een lab gemaakt en uitgevonden. Ik keur het niet af, maar ga nou niet zeggen dat het ene nepper is dan het andere want dat slaat nergens op.

en dat zegt iemand die het niet eens gebruikt heeft :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:09:
en dat zegt iemand die het niet eens gebruikt heeft

Heeft er niets mee te maken. Jij zegt gewoon dat XTC te nep is doordat je LSD hebt gebruikt, zegt al genoeg over de LSD. Het laat je dingen denken die je (misschien) anders nooit zou denken. Dus is LSD ook nep. Als je nuchter bent is het gewoon het echtste om het zo maar te zeggen. Dan kan je objectief tegen de wereld aankijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:49:

Je weet echt niet waar je over praat :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:14:
Dan kan je objectief tegen de wereld aankijken.

Dat is nog maar net de vraag overigens...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:16:
Je weet echt niet waar je over praat

Kerel, heb vaak genoeg XTC gedaan. Maar het is echt niet natuurlijk. Zolang het in een lab is gemaakt kan het onmogelijk natuurlijk zijn.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:17:
Dat is nog maar net de vraag overigens...

Als je iets gebruikt hebt kan je al helemaal niet objectief zijn. Je hebt gelijk dat je nooit 100% objectief kan zijn, maar nuchter ben je wel het objectiefst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:24:
Kerel, heb vaak genoeg XTC gedaan. Maar het is echt niet natuurlijk. Zolang het in een lab is gemaakt kan het onmogelijk natuurlijk zijn.

dat bedoelt Zts666 ook niet he! hehe

Wat ik bedoel met XTC is nep is dat je het leuk hebt, maar dat dat nep is omdat het voor een groot gedeelte door de drugs komt. Met LSD verandert je waarnemenigsvermogen enorm, maar de drug zélf gaat jou niet een leuke tijd geven. Met XTC kun je een pilletje slikken en je weet toch wel dat je het leuk hebt, je kunt een zegeltje lsd nemen en een feest alsnog kut vinden, met XTC zie ik dat minder snel gebeuren. Waarom zeggen mensen heel vaak: ja het was saai dus slikte ik maar een pil, toen werd het wel leuk.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:32:
Met LSD verandert je waarnemenigsvermogen enorm

En dat komt door?? De LSD, juist. Het gebeurt niet plotseling, je moet eerst wat gebruiken voordat het gebeurt.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:32:
Wat ik bedoel met XTC is nep is dat je het leuk hebt, maar dat dat nep is omdat het voor een groot gedeelte door de drugs komt.

Als we het over die boeg gaan gooien, dan weet jij dus ook niet waar je over praat. Zoek maar us op hoe XTC werkt. Het zorgt gewoon voor een serotonine stoot. En dat is?? een stofje wat je lichaam zelf aanmaakt. Normaal komt er ook gewoon serotonine vrij in je lichaam maar niet in grote mate, zodat je je goed voelt. XTC zorgt er gewoon voor dat de serotonine voorraad in een keer vrij komt.

LSD zorgt er ook gewoon voor dat er iets gebeurt in je lichaam waardoor je dingen anders/heftiger/beter meemaakt. XTC zorgt er gewoon voor dat je je beter gaat voelen. Ze doen dus allebei iets anders en het gebeurt allebei even nep.
Waarschuw beheerder
wat een kansloze discussie..

de ene vind Xtc geweldig de andere lsd.
laat elkaar fijn de drug gebruiken die diegene het fijnst vind, en loop elkaar niet af te zeiken, sjeuz pubers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desolator :[ op dinsdag 17 juni 2008 om 18:41:
laat elkaar fijn de drug gebruiken die diegene het fijnst vind

Doe ik ook, ik kraak LSD ook niet af. Maar ga niet zeggen dat de ene nepper is dan de andere want dat slaat nergens op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:46:
Doe ik ook, ik kraak LSD ook niet af. Maar ga niet zeggen dat de ene nepper is dan de andere want dat slaat nergens op

nope dat klopt en eigenlijk doelde ik daarop
:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:40:
XTC zorgt er gewoon voor dat je je beter gaat voelen.

en dat is precies wat ik zeg en dáárom vind ik het nep!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 18:57:
en dat is precies wat ik zeg en dáárom vind ik het nep!

dit slaat toch ook nergsn op...
zinloze discussie..
maar het effect wat je met LSD opwekt is minstens zo nep... het is niet voor niets een geest verruimend middel.
ik heb lsd nog niet gedaan. Maar ik zal me volgende week wel ff een zegel in de mond schuiven:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:01:
maar het effect wat je met LSD opwekt is minstens zo nep... het is niet voor niets een geest verruimend middel.

die woorden zocht ik :P (Y)

Waarschuw beheerder
Jullie snappen mijn punt niet....

Zt666, help me even :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LSD is een heel ander type drug dan xtc, xtc laat je alleen beter voelen (oftewel NEP) en lsd laat je anders op dingen kijken. Maar je word er niet vrolijker van of anders dan je normaal bent qua gevoel.

Mensen die lsd niet kennen snappen dit ook niet, het gaat niet om het effect, het gaat om je gevoelswereld als je de drug op hebt. Daarin is XTC gewoon nep, klaar.

Coke/speed etc idem.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:21:
Zt666, help me even :)

Zo goed? :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:26:
LSD is een heel ander type drug dan xtc, xtc laat je alleen beter voelen (oftewel NEP) en lsd laat je anders op dingen kijken. Maar je word er niet vrolijker van of anders dan je normaal bent qua gevoel.

Mensen die lsd niet kennen snappen dit ook niet, het gaat niet om het effect, het gaat om je gevoelswereld als je de drug op hebt. Daarin is XTC gewoon nep, klaar.

JUIST! :YES:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:21:
Jullie snappen mijn punt niet....

eej kerel als jij geen boterhammen word je toch ook ziek dan eet je dat toch ook om je beter te voelen dus alles is nep? en als alles nep is is het toch echt

Waarschuw beheerder
lsd laat je anders op dingen kijken

Waarom is dat dan niet nep? Voelen is een zintuig net als waarnemen. Als een drug daar iets aan verandert is het nep.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:53:
Voelen is een zintuig net als waarnemen

Voelen (als in emotioneel, niet aanraken) een zintuig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:55:
Voelen (als in emotioneel, niet aanraken) een zintuig?

Jup, als je het daar niet eens bent moet je je verdiepen in zintuigen en zo. Aangezien er veel meer zintuigen dan de 5 die de mensen kennen.

En XTC laat je ook dingen lekker voelen (wel aanraken) dus dat gedeelte zou dan niet nep zijn?

Waarschuw beheerder
Jij snapt het gewoon niet ouwe. Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was?

het gaat niet om het effect, het gaat om je gevoelswereld als je de drug op hebt

Die wordt beperkt door xtc, waarin ie met lsd hetzelfde blijft of vaak zelfs groter wordt gemaakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 19:01:
Maar ik zal me volgende week wel ff een zegel in de mond schuiven:)

Have fun :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 20:05:
het gaat niet om het effect, het gaat om je gevoelswereld als je de drug op hebt

Dan snap jij mij niet. XTC zorgt ook voor een andere gevoelswereld. Op een andere manier dan LSD, dat zeker. En LSD zorgt ook voor een andere gevoelswereld, is dat dan niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 20:05:
het effect

van de drug??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 20:08:
XTC zorgt ook voor een andere gevoelswereld.

XTC upped het alleen, je wordt vrolijk blij etc. Daarom vind ik xtc een stuk nepper. Het gaat niet om de vergelijking met nuchter, maar tegenover elkaar.

Lsd is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ruimer. Mgoed, wordt denk ik tijd dat je het een keer gaat nemen om uberhaupt te weten waar het over gaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 20:12:
een stuk nepper

Kijk, dit is eerlijk. Maar zoals ik al eerder zei: kheb niets tegen LSD. Ga het vast en zeker een keer proberen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 20:18:
Kijk, dit is eerlijk

Dit was ik de hele tijd al :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 20:20:
Dit was ik de hele tijd al :)

Ja, maar die andere meneer niet:P

Waarschuw beheerder
Hij ook, hij wist het alleen ff niet goed te verwoorden :)

Waarschuw beheerder
weet je wat het punt is..
Als je lsd op hebt van vindt je xtc maar nep...
het is maar net voor je voorkeur naar uit gaat:D
welk gevoel je wil hebben...

Waarschuw beheerder
Met lsd gaat het juist niet om welk gevoel je wilt hebben, je kiest niet voor een gevoel, je ziet wel wat er van komt :). Je snapt ons niet :)

Waarschuw beheerder
het mag duidelijk zijn dat de twee heel anders zijn ja.....en je het niet moet proberen te begrijpen als je ze niet kan vergelijken....lees alletwee proefondervindelijk gebruikt hebt :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 01:00:
Je snapt ons niet

ik snap jullie wel hoor..
maar xtc is niet nepper ofzo:P
je hebt de realiteit(echt) en surrealiteit(nep) iets is niet nepper dan nep..:P

Waarschuw beheerder
Zucht

Voor je gevoel is lsd een stuk echter en realistischer. Overduidelijk. Je laat je gevoel tenminste niet vergallen met neppe blijheden. Ik hou liever mijn eigen gevoel dan dat ik een drug neem wat eraan loopt te kloten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke!
prima man:D
jij bent gewoon een voorstander van acid.. lekker toch:D
haha heel mooie discussie;)

Waarschuw beheerder
Dat ik lsd beter vind, staat los van het feit dat xtc gewoon nep is ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 12:22:
Zucht

Voor je gevoel is lsd een stuk echter en realistischer. Overduidelijk. Je laat je gevoel tenminste niet vergallen met neppe blijheden. Ik hou liever mijn eigen gevoel dan dat ik een drug neem wat eraan loopt te kloten.

Het loopt er niet aan te kloten je neemt er gewoon een voorschot op, en mensen die de volgende dag naar de klote zijn, neem niet teveel en goeie pillen ofzo;) en vul je serotonine niveau aan met zo'n spulletje van de smartshop :D

Waarschuw beheerder
Ja dat is vet goed voor je, nog meer met je serotonine kloten :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 16:03:
Ja dat is vet goed voor je, nog meer met je serotonine kloten

Haha ken je wel een gezonde drug dan . Elke drug helpt je lichaam min of meer naar de kloten . De 1ne al wat vlugger dan de andere .
Doe wat je graag doet zou ik zeggen . Morgen loop je onder een auto en is je leven ook voorbij . Wat bied het leven nog als je oud bent ? Elke dag in een rolstoel door het raam kijken . En hopen dat er vandaag nog wat familie op bezoek komt .

Waarschuw beheerder
je kunt ook genieten zonder drugs:)
soms wel lekkerder ook om een tijdje volledig clean te zijn( ook alcohol en andere softdrugs)
het is alleen zo moeilijk:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 20:10:
je kunt ook genieten zonder drugs
soms wel lekkerder ook om een tijdje volledig clean te zijn( ook alcohol en andere softdrugs)
het is alleen zo moeilijk

ik geniet toch duidelijk minder zonder.
En het is idd moeilijk om van die zooi af te blijven .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op woensdag 18 juni 2008 om 20:04:
Haha ken je wel een gezonde drug dan

lsd

punt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 14:54:

Hoezo is dat niet goed. Daarvoor pak je de XTC. Van alcohol ga je ook niet normaal doen. Kvind alcohol nog erger dan XTC.

Waarschuw beheerder
mee eens word je agressief van:P
Waarschuw beheerder
ketamine!!!!!!!!!!!!!!!!! daarna 2cb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 22:48:
Kvind alcohol nog erger dan XTC.

True,.. Mgoed, het is allemaal al uitgelegt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 22:58:
Mgoed, het is allemaal al uitgelegt

Tgaat nu ergens anders over:P
Waarschuw beheerder
Xtc heeft iets magisch...
Tis niet enkel je vrolijk voelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op vrijdag 20 juni 2008 om 20:48:
Xtc heeft iets magisch...

oei......nee...daar gaat ie weer....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 20:57:
oei......nee...daar gaat ie weer....

Watsup?
Waarschuw beheerder
Mr. Exxstazzi for president (Y)!
:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 22:48:
Kvind alcohol nog erger dan XTC.

(Y)eensch... zuipen op niks af: KANSLOOS
Waarschuw beheerder
ik wil niks anders, xtc-rulezzzz

zou altijd en alle dagen willen lopen zoals op xtc! i like it baby

IK WIL FLIPPPPPEEUUUHHH HELP MIJ! CONTACT ME

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rovada op zaterdag 21 juni 2008 om 01:02:
ik wil niks anders, xtc-rulezzzz

zou altijd en alle dagen willen lopen zoals op xtc! i like it baby

IK WIL FLIPPPPPEEUUUHHH HELP MIJ! CONTACT ME

Hou is op met zoeken man!

Waarschuw beheerder
er zijn hier geen dealers pik!

Waarschuw beheerder
enkel liefhebbende gebruikers:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2008 om 13:13:
enkel liefhebbende gebruikers

b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2008 om 11:33:
Hou is op met zoeken man!

:) het is niet te doen hoeveel er een profiel opmaken om aan drugs te komen .
Net of dealers het zomaar vertrouwen .
Maar het blijft ergens wel grappig :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op zaterdag 21 juni 2008 om 18:12:
grappig

Grappig is het feit hoeveel "dealertjes" er bij "ons" liefhebbende gebruikers aankloppen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 12:12:
Grappig is het feit hoeveel "dealertjes" er bij "ons" liefhebbende gebruikers aankloppen

daar zit ook wat in
Waarschuw beheerder
Op naar pyramide auster-litz, altijd spacen daaro.
:xtc: maandaagseknallers blijven er toch ook altijd wel weer lekkerr in knallen!!
Waarschuw beheerder
haha volgens mij is er 1 ding nep hier meneer zts666.. en dat ben jij.

waarom denk je dat je zon verrachte kop hebt, lsd lsd lsd.

ga zo door

Waarschuw beheerder
Uitspraak van demanmetdemuts op maandag 23 juni 2008 om 23:56:
haha volgens mij is er 1 ding nep hier meneer zts666.. en dat ben jij.

waarom denk je dat je zon verrachte kop hebt, lsd lsd lsd.

ga zo door

als er 1 drug is die je kop verracht is het wel XTC!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 10:10:

Niks op in te brengen :P

Waarschuw beheerder

En nou weten we het wel meneertje de LSD fan. Accepteer gewoon dat de meeste mensen XTC gewoon te gek vinden omdat je je dan gewoon ff helemaal kan laten gaan.
Waarschuw beheerder
ik wacht op antwoord van Blen waarin hij pleit dat je je door LSD veel beter ff helemaal kan laten gaan. :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als er 1 drug is die je kop verracht is het wel XTC

Op het moment ziet er misschien niet uit, maar je voelt je zó geweldig fijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 24 juni 2008 om 15:23:
ik wacht op antwoord van Blen waarin hij pleit dat je je door LSD veel beter ff helemaal kan laten gaan

ik wacht gewoon net zo lang totdat jullie inzien dat acid een fijnere drug is dan XTC ;)

Waarschuw beheerder
geweldige drug ja, maar het is een beetje jammer dat er snel gewennig optreedt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 16:34:
ik wacht gewoon net zo lang totdat jullie inzien dat acid een fijnere drug is dan XTC ;)

Dan kan je HEEEEEEEEEEEEL lang wachten.
Waarschuw beheerder
ik wacht gewoon net zo lang totdat jullie inzien dat acid een fijnere drug is dan XTC

is de politiek niets voor jou? daar zitten ook allemaal mensen die vinden dat hun wil wet is.

sjeuzzzz

Waarschuw beheerder

Als jij zelf aan de acid zit he wtf................. dan begin ik er echt niet aan, kijk je verklote gezicht
Waarschuw beheerder
ik wacht gewoon net zo lang totdat jullie inzien dat acid een fijnere drug is dan XTC

Snurk je kan zo blijven doorgaan . Je vind lsd de lekkerste drug fijn voor je .
Mij kan je niet overtuigen , en slik liever wat mdma . Niks mis mee toch .

Het is maar hoe je er mee omgaat . Ik gebruik al 5 jaar zo'n 8 keer per jaar 3 tot max 4 pilletjes op een avond . Nooit last van een dipje ofzo . en zoals ik eerder al zij
Uitspraak van Demolisher op woensdag 18 juni 2008 om 20:04:
Elke drug helpt je lichaam min of meer naar de kloten . De 1ne al wat vlugger dan de andere .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 18:31:
ls jij zelf aan de acid zit he wtf................. dan begin ik er echt niet aan, kijk je verklote gezicht

het is niet erg jaloers te zijn, heb vrede

Jongens, jullie laten je wel erg opnaaien op mij zeg... sjonge jonge.

Het enige dat ik probeer is jullie te laten inzien dat er meer is dan XTC. Maar als jullie lekker door willen gaan met XTC gebruiken, please be me guest, ik hou je niet tegen!
Waarschuw beheerder
ga in de vakantie als het goed is jou o zo geweldig middeltje proberen Blen... en als het niet is bevallen dan zwaait er wat !! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 25 juni 2008 om 08:21:
ga in de vakantie als het goed is jou o zo geweldig middeltje proberen Blen... en als het niet is bevallen dan zwaait er wat !!

hahahaahah, ik wens je veel plezier!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 23:57:
Het enige dat ik probeer is jullie te laten inzien dat er meer is dan XTC. Maar als jullie lekker door willen gaan met XTC gebruiken, please be me guest, ik hou je niet tegen!

En wij willen jou laten inzien dat er meer is dan LSD en dat dat niet de enige geestverruimende drug is. XTC is dat ook in zekere mate.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 10:21:
En wij willen jou laten inzien dat er meer is dan LSD en dat dat niet de enige geestverruimende drug is. XTC is dat ook in zekere mate.

ik zou zeggen dat XTC geestvernauwend is, maar we gaan niet weer de discussie aan ok :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 10:42:
ik zou zeggen dat XTC geestvernauwend is, maar we gaan niet weer de discussie aan ok :)

Dan heb jij op verkeerde manieren XTC gedaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 10:58:
Dan heb jij op verkeerde manieren XTC gedaan.

wat is dan de juiste manier :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 11:06:
wat is dan de juiste manier :)

Niet op feesten of zo, niet dat dat niet vet is, maar dan is het idd niet geestverruimend. Maar doe het met een paar man thuis bij iemand en maar lullen. Ze hebben ook onderzoek gedaan en er is gebleken dat mensen die XTC gebruikt hebben in staat zijn zeer belangrijke beslissingen te nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 11:08:
Maar doe het met een paar man thuis bij iemand en maar lullen. Ze hebben ook onderzoek gedaan en er is gebleken dat mensen die XTC gebruikt hebben in staat zijn zeer belangrijke beslissingen te nemen.

dat heb ik van het weekend nog gedaan met MDMA en heb ik vaker gedaan. Maar ik geef toe, dan is het effect anders en naar mijn mening fijner

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 11:19:
nog gedaan met MDMA

Het effect is misschien wat heftiger en je krijgt de energiestoot niet, maar in feite is het hetzelfde. Hoewel als ik MDMA heb gebruikt ben ik meestal wat minder bij de les, om het zo maar te zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 11:08:
maar dan is het idd niet geestverruimend

Punt uit.
Waarschuw beheerder
Hallucinogene middelen
Ook wel psychedelische drugs, of geestverruimende middelen, genoemd. Tot deze groep behoren onder andere marihuana, MDA, MDMA (ook wel XTC genoemd), LSD en hallucinogene paddenstoelen zoals kaalkopjes of de vliegenzwam. In minder sterke mate horen ook absint en hop tot deze categorie.

Van deze drugs is hennep, waar wiet (marihuana) en hasj (hasjiesj) onder vallen, de bekendste. Het effect is een soort dromerigheid, waarin de meest wilde en creatieve gedachten de geest kunnen ontspruiten.

Waarschuw beheerder
4-fmp :lief:
Of anders Acid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op woensdag 25 juni 2008 om 20:04:
MDMA

Volgens mij ook alleen maar omdat een gedeelte wordt omgezet in mda

Ok, je bewustzijn wordt anders, maar het is en blijft een stuk nepper, het wordt te eenzeidig verandert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 19:51:
Punt uit.

Mar je gaat tenslotte niet feesten om je geest te verruimen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 16:38:
Mar je gaat tenslotte niet feesten om je geest te verruimen

nee maar je gaat ook niet feesten om als een gare tamme je mond kapotbijtend rond te lopen en je heerlijk te voelen van een drug om de dagen erna helemaal de klote te zijn..... of wel :P

Waarschuw beheerder
hoezo klote nooit last van jij wel he je gezicht is nog steeds niet bijgetrokken:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 18:03:
hoezo klote nooit last van jij wel he je gezicht is nog steeds niet bijgetrokken

nee, bij jou zijn heel wat andere dingen kapot gegaan, dat was mij gelijk al duidelijk

Waarschuw beheerder
klopt vorige week mijn fiets nog :D mijn band was kapot en die week daarvoor ging de lamp in de wc kapot.
maar ik zit er wel heel erg mee hoor. Maar toch, jij ook succes met het verwerken van je leed/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 19:32:
jij ook succes met het verwerken van je leed/

leed, welk leed?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 16:49:
nee maar je gaat ook niet feesten om als een gare tamme je mond kapotbijtend rond te lopen en je heerlijk te voelen van een drug om de dagen erna helemaal de klote te zijn..... of wel

ooit al gehoord van kauwgom ???
Je bent geen dagen naar de kloten na een avondje xtc . Gewoon het slaap tekort weer even inhalen . En je bent weer de oude . Je moet het gewoon niet elke week gaan gebruiken . 1 x maal om de 4 a 6 weken 3 a 4 pilletjes . Lekker uit je dak gaan . En heb je last van een dinsdag dip ( wat ik trouwens nooit heb ) , de dag voor gebruik en de dag na gebruik 500 mg l-tryptofaan slikken . En dit probleem is ook alweer opgelost .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op vrijdag 27 juni 2008 om 20:14:
ooit al gehoord van kauwgom ???

ja daar heb ik wel eens van gehoord. Daar moet je toch op KAUWEN! Dan kauw je dus zoveel dat je de volgende dagen een gare bek hebt, juist ja!

En hoe kut is het al moet je 500 mg tryptofaan slikken om je goed te voelen! XTC is dus niet de greatest drug in history, lijkt me duidelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 20:29:
XTC is dus niet de greatest drug in history

Tja mensen zijn niet allemaal hetzelfde,
voor mij staat het in ieder geval 100% vast gozert!!

Waarschuw beheerder
voor mij ook 100% heb nooit last van rare tikken of dat ik tryptofaan moet slikken hha gewoon een extra appel of peer pakken
Waarschuw beheerder
ochtend erna beginnen met een flinke bak fruityoghurt( geloof me, doet echt goed :P ) en vitamine supplementje...
et voila ;) rest van de dag ook goed eten en drinke ook als je niet echt honger of dorst hebt. je hebt helemaal geen tryptofaan of 5htp of weet ik het wat nodig ;):flower:

Waarschuw beheerder
Je moet vooral nog meer gaan fucken met je serotonine huishouding dmv ltryptofaan etc.

Mgoed, je moet het ook zelf weten. Ieder zn ding :) Het is wel zo dat veel mensen TEVEEL en TEVAAK xtc nemen, waardoor het al snel vrij schadelijk voor je wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 23:24:
Het is wel zo dat veel mensen TEVEEL en TEVAAK xtc nemen, waardoor het al snel vrij schadelijk voor je wordt.

Wat gebruik jij............ rook je ? anderre drugs? vertel eens?

Waarschuw beheerder
Momenteel vrij weinig, mayb 2x lsd in het jaar, af en toe een jointje.

Ik heb vroeger wel "iets" meer gedaan, en heb vrij veel drugs al geprobeert. Weet wel redelijk waar ik over praat, uit praktijk en theorie.
Waarschuw beheerder
Nooit een dip, snap het niet dat mensen dit hebben joh.
Hoeveel slikken jullie dan wel niet?
Offuh eten jullie uit angst dagen van tevoren niets ofzo??

Waarschuw beheerder
ja sommige mensen gebruiken xtc ook om af te vallen zo ook een vriendin van me die is in 2 maand tijd 30 kilo kwijt geraakt juist alleen omdat ze geen honger had ...

maar ja dat wil niet zeggen dat je buik het niet wilt en de rest van je lichaam... ik eet altijd hoe erg ik er ook aan ben...kebab, pannekoeken, droge koeken alles gaat er goed in en lekker veel fruit.. een banaan doet wonderen:d

dus gewoon blijven eten want ja anders is xtc wel de grootste kut drugs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
XTC ik kan wel huilen, tis gewoon TE mooi:(
Waarschuw beheerder
haha ja vind ik ook :) het doet me altijd veel deugd

Waarschuw beheerder
Ik vind het soms wel relax maar slechts in kleine hoeveelheden. Heb normaal aan een halfje genoeg voor de hele avond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 20:29:
ja daar heb ik wel eens van gehoord. Daar moet je toch op KAUWEN! Dan kauw je dus zoveel dat je de volgende dagen een gare bek hebt, juist ja!

Echt geen last van . Gisteren geweldig feestje gehad . Voel me prima . Geen gare bek zoals jij dat noemt . En de volgende dagen worden ook nog mooi . En mag de dip dan toch eens komen . Denk ik terug aan die zalige zaterdag avond , die xtc mij heeft geschonken :). Maar het gebeurt echt niet ben ik vrijwel zeker van .

XTC :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op zondag 29 juni 2008 om 23:54:
Echt geen last van . Gisteren geweldig feestje gehad . Voel me prima . Geen gare bek zoals jij dat noemt . En de volgende dagen worden ook nog mooi . En mag de dip dan toch eens komen . Denk ik terug aan die zalige zaterdag avond , die xtc mij heeft geschonken . Maar het gebeurt echt niet ben ik vrijwel zeker van .

XTC

En nog een dip gehad?
Zal wel niet tenzij je veel alcohol erbij hebt gedronken.
Waarschuw beheerder
Nee geen dip :) . Heb ik nooit last van .
Gewoon gebruiken met gezond verstand .
Drink nooit alcohol als ik mdma gebruik . Beetje zonde van je pil .
Waarschuw beheerder
Tis bijna weekend,
wie weet wat het dit keer allemaal voor leuks gaat brengen:)!
Iemand anders nog The Greatest Drug in History testen?
Waarschuw beheerder
xtc = hersendood

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Eindeloze discussie tussen wat beters is: LSD of XTC, het is gewoon niet te vergelijken zo erg verschillen deze 2 drugs. Xtc laat je goed en energiek voelen doordat er versterkt stoffen vrijkomen in je hoofd. Dit gevoel is dus inderdaad nep, maar kan wel erg lekker zijn.

Lsd is gewoon een totaal andere drug, hiermee krijg je een andere kijk op dingen die je normaal nooit zou kunnen (of willen) begrijpen.

Voor een vrije avond in het park of in de natuur vind ik het heerlijk om lsd te nemen en lekker weg te trippen, genietend van de dingen die je ziet en bedenkt, terwijl met xtc een vet feest nog veel vetter en mooier wordt, plus de energiestoot die je dan wel kan gebruiken...

Het is allebei intens genieten vind ik, maar bedenk wel dat je op allebei de drugs fout kan gaan, is het niet lichamelijk dan wel geestelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 00:59:
Eindeloze discussie tussen wat beters is: LSD of XTC, het is gewoon niet te vergelijken zo erg verschillen deze 2 drugs. Xtc laat je goed en energiek voelen doordat er versterkt stoffen vrijkomen in je hoofd. Dit gevoel is dus inderdaad nep, maar kan wel erg lekker zijn.

Lsd is gewoon een totaal andere drug, hiermee krijg je een andere kijk op dingen die je normaal nooit zou kunnen (of willen) begrijpen.

Voor een vrije avond in het park of in de natuur vind ik het heerlijk om lsd te nemen en lekker weg te trippen, genietend van de dingen die je ziet en bedenkt, terwijl met xtc een vet feest nog veel vetter en mooier wordt, plus de energiestoot die je dan wel kan gebruiken...

Het is allebei intens genieten vind ik, maar bedenk wel dat je op allebei de drugs fout kan gaan, is het niet lichamelijk dan wel geestelijk.

Gelijk hebbie!
Waarschuw beheerder
1 maal
ander maal
verkocht

Zo is het gewoon met xtc, jullie kunnen zeggen wat jullie willen..
Maar onder mijn besluit komen jullie nietmeer uit.uit
Waarschuw beheerder
veto ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op woensdag 30 juli 2008 om 21:20:
Tis bijna weekend,
wie weet wat het dit keer allemaal voor leuks gaat brengen!
Iemand anders nog The Greatest Drug in History testen

Dik mee akkoort da XTC best drug is :p

doen nix anders as X

maar hier vind ik totaal nix meer :s

das dik klote

kunt gij mij miss helpen ofzz

as ge erges anders wilt verder praten mijn mail darkfuneral20@hotmail.com in ieder geval merci
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crazyfool op woensdag 3 september 2008 om 20:50:
Dik mee akkoort da XTC best drug is

doen nix anders as X

maar hier vind ik totaal nix meer

das dik klote

kunt gij mij miss helpen ofzz

as ge erges anders wilt verder praten mijn mail darkfuneral20@hotmail.com in ieder geval merci

Leeftijd: 17

:cheer:

Waarschuw beheerder
Toen ik de eerste keer een pilletje pakte, was het echt super fijn, bleef ik maar dansen, iedereen en alles was lief en leuk,
maar hoe vaker je het doet, hoe minder je er van voelt
als ik het nu doe, word ik lam, en moe...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie heeft tegenwoordig super pillen in huis zoals witte dolfijntjes?
graag een PB.

grtz :-)
Waarschuw beheerder
Super pillen altijd en overal keihard uit je plaat!
Vanavond misschien den bosch ffe kijken..
De dikke kneiters zijn erweer:)
Waarschuw beheerder
I can see your stars all shine on me
When I dream my little fantasy
When I fly in the sky with the birds so high
And it makes me feel like ecstasy

Feels like ecstasy in my fantasy
Will this feeling last forever
When I dream my little fantasy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekke gestoorde op zaterdag 1 november 2008 om 22:08:
De dikke kneiters zijn erweer

op welke "dikke kneiters" doel jij dan????

Waarschuw beheerder
Voor zover je van een 'beste drug' kan spreken is XTC denk ik wel een toppertje gezien haar populariteit. verder denk ik dat het vooral een meningskwestie is. Ik ken mensen die zweren bij XTC, maar ik ken er net zoveel die er helemaal niks mee hebben en dat juist weer wel met coke hebben.

Ik heb de mooiste nachten beleefd op XTC, en heb er nooit spijt van gehad dat ik op veel feesten helemaal koekie heb rondgelopen, terwijl ik bij vlagen toch wel een behoorlijk peen en uien gezicht had8).
Waarschuw beheerder
Xtc is wat mij betreft wel de eerste drugs waarbij ik het gevoel had meer emotie in mij te hebben dan ik had verwacht. En vooral die emotie vast te kunnen houden na gebruik.
Vrienden waarmee je het deelt worden betere vrienden, feesten worden intenser, herinneringen aan die feesten zijn langer houdbaar.
Ik ben zo'n lieverdje als ik heb gebruikt, gewoon tegen het overdrevene aan! DE WERELD IS TOCH ZO MOOI

Om af & toe buiten je dagelijkse stress te stappen vind ik het een aanwinst voor de mensheid dat er pillen zijn ontwikkeld.

Ik sprak..... weltrusten (morgen weer stress)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 10nus op zondag 2 november 2008 om 22:49:
Xtc is wat mij betreft wel de eerste drugs waarbij ik het gevoel had meer emotie in mij te hebben dan ik had verwacht. En vooral die emotie vast te kunnen houden na gebruik.
Vrienden waarmee je het deelt worden betere vrienden, feesten worden intenser, herinneringen aan die feesten zijn langer houdbaar.

erg herkenbaar !
Waarschuw beheerder
XTC beste drugs..? Denk dat het er maar net van af hangt wat je doel is. Ik maak liever een leerzame paddotrip die ik zelf invulling kan geven en naderhand ook nog veel van geleerd heb.