Partyflock

Forumonderwerp · 1013818
Waarschuw beheerder
Xtc is wat mij betreft wel de eerste drugs waarbij ik het gevoel had meer emotie in mij te hebben dan ik had verwacht. En vooral die emotie vast te kunnen houden na gebruik.
Vrienden waarmee je het deelt worden betere vrienden, feesten worden intenser, herinneringen aan die feesten zijn langer houdbaar.
Ik ben zo'n lieverdje als ik heb gebruikt, gewoon tegen het overdrevene aan! DE WERELD IS TOCH ZO MOOI

Om af & toe buiten je dagelijkse stress te stappen vind ik het een aanwinst voor de mensheid dat er pillen zijn ontwikkeld.

Ik sprak..... weltrusten (morgen weer stress)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 10nus op zondag 2 november 2008 om 22:49:
Xtc is wat mij betreft wel de eerste drugs waarbij ik het gevoel had meer emotie in mij te hebben dan ik had verwacht. En vooral die emotie vast te kunnen houden na gebruik.
Vrienden waarmee je het deelt worden betere vrienden, feesten worden intenser, herinneringen aan die feesten zijn langer houdbaar.

erg herkenbaar !
Waarschuw beheerder
XTC beste drugs..? Denk dat het er maar net van af hangt wat je doel is. Ik maak liever een leerzame paddotrip die ik zelf invulling kan geven en naderhand ook nog veel van geleerd heb.