Partyflock

Forumonderwerp · 1010838

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Flockers!
Het interview met Ruffneck gaat er eindelijk komen! B)
Heb je nog leuke vragen? Zijn er dingen die je graag wilt weten?
De leukste/ interessantste vragen krijgen een plekje in het interview.
Uiteraard wordt je daarbij met naam vermeld!

PS: Bespaar mij en jezelf de moeite om onzinvragen neer te zetten of om lomp te komen doen want dat is tijdsverspilling voor beiden (daarbij heb je dan ook kans dat je strafpunten oploopt).
Waarschuw beheerder
Je hebt intussen al meerdere keren je laatste optreden gehad in de hardcore-scene en toch ben je nog steeds op het podium te vinden als DJ.
Heb je hiermee toentertijd een statement willen maken naar de hardcorescene of wat is de reden geweest om steeds weer terug te keren ondanks je vertrek?
Heeft de club mensen waar je nu mee werkt (Ophidian, Nosferatu en de mannen van Endymion) er ook iets mee te maken?

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
-Waarom heb je besloten weer hardcore te gaan produceren?
-Mensen kennen jou als een control-freak, alles moet perfect zijn, waarom heb jij dan de 'controle' over een label ( Enzyme Records ) overgedragen aan Nosferatu en Endymion?
-Wat vind jij van de huidige scene?
-Veel mensen zien jou als een voorbeeld in de scene, heb jij zelf nog voorbeelden ( ook buiten de hardcore )?
-Wat vind jij veelbelovende talenten buiten de Cardiac stal?
-Wie is Knightvision nou eigenlijk? ( het valt te proberen :P )
-Gaat er in de toekomst nog Drum and Bass geproduceerd worden door jou of anderen uit de Cardiac stal en zo ja, word Ruffteck dan weer actief?
-Op welke feesten kijk jij positief terug en op welke negatief?
-Mensen weten dat jij aardig spiritueel bent aangelegd, heb je zelf een bepaald ritueel voordat je gaat draaien?
-Nosferatu heeft ooit eens in een interview op Cardiac gezegd dat er ooit in de toekomst wel eens nieuwe artcore track gemaakt zou kunnen worden, steun jij dit of zie je het als iets van het verleden?
-Hoe ga je te werk in een studio als je met iemand samenwerkt? Passief of actief?

more to come, ik heb een hoop te vragen aan de man :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik altijd wel grappig vind: In hoeveel landen ben je geweest en welk land heeft de meeste indruk op je gemaakt?

Waarschuw beheerder
Als je op een early hardcore feest de oude Ruffeck(artcore) sound draait en je ziet mensen hier helemaal op losgaan, kriebelt het dan niet om weer eens wat te uit te brengen in die style? Of een vernieuwende variant erop?

Je was een van de eerste in de Nederlandse scene die jungle/breakbeats met hardcore kicks begon te mixen, hoe kwam je op het idee? en waar komt je liefde voor breakbeats vandaan?

Het drum'n bass label Ruff-Teck ligt stil op het moment, gaat hier nog iets op worden uitgebracht?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-Een hoop huidige toppers in de scene ( Nosferatu, Endymion, Ophidian enz. ) zijn bij jou begonnen, wat vind jij er van dat deze namen nu een steevaste waarde zijn in de hardcore-scene?
-Jouw partner ( Andrea ) is ook actief bij Cardiac, hoe is het om met je partner samen te werken? Of zie je elkaar vrijwel nooit tijdens werktijden?
-De artcore ( Ruffneck ) sound was vrij vooruitstrevend voor die tijd, waarna de Supreme Intelligence sound ( de zogenaamde darkcore ) opkwam, de periode daarna werd Enzyme gestart, zag jij dat ook als een nieuwe stap in de scene?

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Had je, als je nu terugkijkt, niet veel beter paus kunnen worden, met die mooie preekjes van je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 12:16:
Heb je nog leuke vragen? Zijn er dingen die je graag wilt weten?

Waarom wilde je niet op Pandemonium draaien :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michael__ op vrijdag 16 mei 2008 om 12:27:
Wat een bedreiging op de vrijdagmiddag

nee hoor :) wil alleen even onderstrepen dat dit topic serieus bedoeld is en dat ik daarom ook hoop op serieuze antwoorden. Blijft elk topic (dat ik met deze doeleinden open) weer een puntje maar goed ;) Maar ik zou het in ieder geval erg op prijs stellen omdat ik gewoon meer te doen heb dan die onzin dingen te lezen... Best hoor als mensen lopen te geinen maakt mij niets uit maar gewoon even niet hier. klik het dan gewoon maar weer weg :P

Waarschuw beheerder
en ik ben nog wel zo goed bezig :/

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 12:33:
Als je op een early hardcore feest de oude Ruffeck(artcore) sound draait en je ziet mensen hier helemaal op losgaan, kriebelt het dan niet om weer eens wat te uit te brengen in die style?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 12:31:
Wie is Knightvision nou eigenlijk

das toch Stef?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 16 mei 2008 om 13:09:
das toch Stef?

Predatort? serieus?

gaan een hoop geruchten namelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 13:04:
en ik ben nog wel zo goed bezig

zeker :D

Waarschuw beheerder
-Met welke artiest zou jij nog wel eens samen willen werken?
-Wanneer breng je weer eens een solo-vinyl uit?
-Onder je eigen naam Patrick van Kerckhoven heb je ooit eens een track uitgebracht; Wortelpiekwadraat. Hoe goed ben jij eigenlijk zelf in wiskunde?
-Jij bent succesvol geweest in de oude tijd en nog steeds ben je een gerespecteerd man. Wat wil je nog bereiken in de scene?
-Bij Cardiac zijn er in de loop der tijd wat nieuwe labels bijgekomen met ook andere muziekstijlen ( Jump, Techno, Hardstyle ). Wat vind jij zelf van deze stijlen en heb je nog ambities om hier zelf iets mee te doen of verder in te gaan zoals bij de techno?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 13:12:
Predatort? serieus?

gaan een hoop geruchten namelijk

Knightvision is niet Stef... ;)
Waarschuw beheerder
-Mensen kennen jou als een control-freak, alles moet perfect zijn, waarom heb jij dan de 'controle' over een label ( Enzyme Records ) overgedragen aan Nosferatu en Endymion?

Nosferatu en Endymion zijn het gezicht van het enzymelabel, Ruffneck zelf regelt veel achter de schermen. Bart van Endymion regelt ook nog een aantal zakelijke dingen net als Conrad aka Ophidian.

Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 13:28:
-Bij Cardiac zijn er in de loop der tijd wat nieuwe labels bijgekomen met ook andere muziekstijlen ( Jump, Techno, Hardstyle ). Wat vind jij zelf van deze stijlen en heb je nog ambities om hier zelf iets mee te doen of verder in te gaan zoals bij de techno?

Als je cardiac goed bekijkt zie je ook dat Ruffneck al Hardstyle produceert. Tevens heeft hij een Hard Techno Label gestart waar hij zelf ook aardig wat voor heeft geproduceert.

Tip voor de mensen die vragen gaan stellen, lees het interview dat staat op de cardiac site:
http://cardiac.nl/index.php?content=showinterview&interview=905

-Nosferatu heeft ooit eens in een interview op Cardiac gezegd dat er ooit in de toekomst wel eens nieuwe artcore track gemaakt zou kunnen worden, steun jij dit of zie je het als iets van het verleden?

Dat zou ik ook wel willen weten, zit er nog toekomst in de artcore.

-Wanneer breng je weer eens een solo-vinyl uit?

:D kan niet wachten

-Wie is Knightvision nou eigenlijk?

The identity of Knightvision is hardcore's best kept secret.:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je op een early hardcore feest de oude Ruffeck(artcore) sound draait en je ziet mensen hier helemaal op losgaan, kriebelt het dan niet om weer eens wat te uit te brengen in die style? Of een vernieuwende variant erop?

die is idd goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van David.com op vrijdag 16 mei 2008 om 13:50:
The identity of Knightvision is hardcore's best kept secret.:P

Mwah waarom zit PvK dan in de clip van The search for Mariuhana? Lijkt me dan dat hij Knightvision is ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jullie kennen de Ruffneck hoezen? Op elke voorkant van de hoes staat een Ruffneck logo met een vierkant eromheen.. bij de eerste zoveel Ruffneck platen, als de kleur van het vierkant rood is is het een plaat Wedlock(aka PVK dus). Bij de eerste Knightvision plaat(My Salvation) is dit vierkant ook rood.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 15:21:
Jullie kennen de Ruffneck hoezen? Op elke voorkant van de hoes staat een Ruffneck logo met een vierkant eromheen.. bij de eerste zoveel Ruffneck platen, als de kleur van het vierkant rood is is het een plaat Wedlock(aka PVK dus). Bij de eerste Knightvision plaat(My Salvation) is dit vierkant ook rood.

Maar bij de knight of vision plaat is dit vakje weer paars.

En de eerste plaat van Nosferatu, Keng en Juggernaut zijn ook allemaal rood. Heb ze hier in de kast staan.:)

Uitspraak van actief op vrijdag 16 mei 2008 om 15:21:
Bij de eerste Knightvision plaat(My Salvation) is dit vierkant ook rood.

Dus denk niet dat het iets er over zegt.

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook maar 'gehoord'... ;)
Nooit echt gechecked, omdat het wel duidelijk is dat Knightvision PvK is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 12:42:
Had je, als je nu terugkijkt, niet veel beter paus kunnen worden, met die mooie preekjes van je?

amen :respect:
Artiest Manic
Waarschuw beheerder

:respect:
Waarschuw beheerder
dit is knightvision

[img width=660 height=175 cacheid=000db09f002737e4847913cc1a023dbd10]http://www.cardiac.nl/img/artiest_29_groot.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zegt wie?

voorafgaand aan de bekendmaking van Weapon X stonden er ook 2 gasten met een bouwvakkershelm op een foto
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat revolting against eens een interview maken...:D jezus mark jij weet veel te vragen :P ik zit nog steeds vraag 1 te bedenken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 18:46:
Laat revolting against eens een interview maken

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ogre op vrijdag 16 mei 2008 om 12:27:
Je hebt intussen al meerdere keren je laatste optreden gehad in de hardcore-scene en toch ben je nog steeds op het podium te vinden als DJ.
Heb je hiermee toentertijd een statement willen maken naar de hardcorescene of wat is de reden geweest om steeds weer terug te keren ondanks je vertrek?
Heeft de club mensen waar je nu mee werkt (Ophidian, Nosferatu en de mannen van Endymion) er ook iets mee te maken?

ik denk dat dat iets te maken heeft met die (zeldzame) ziekte die hij heeft in zijn rug (of daar ergens in de buurt)
dat had hij althans vertelt in een vorig interview een tijdje terug in tw-magazine :)

Waarschuw beheerder
veeg je je kont met links of rechts af?
Waarschuw beheerder
Wat vind je van de huidige scene?
Welke samenwerking is volgens jou de beste geweest?
Wat houd Ruffneck bezig tegenwoordig?
Welk feest is voor Ruffneck "een om nooit te vergeten!"?
Wat kunnen we nog verwachten van Ruffneck en consorte?

Waarschuw beheerder
1. Word het niet weer een keer tijd dat je met een compleet eigen EP komt, met op de B-kant een drum 'n bass track zoals je dat vroeger vaak deed?

2. Met welke apparatuur heb je ooit je eerste plaat gemaakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe is het met je gezondheid?
Komt er nog een vervolg op het feest The Ruffneck Alliance?

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 18:46:
Laat revolting against eens een interview maken... jezus mark jij weet veel te vragen ik zit nog steeds vraag 1 te bedenken

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 21:39:
g je je kont met links of rechts af?

Daar zo lang over moeten nadenken :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
allereerst respect :respect:

mijn vraag is wat vindt je ervan dat er steeds meer mensen in aus en cavello op feesten verschijnen en langzaam weer het "wij"gevoel creeren en wat doet het met jou als persoon/dj
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig draaien de meeste grote namen alleen nog maar met CD's. Wat vind je van deze ontwikkeling? En waar draai je zelf mee? Met platen, CD's of een combinatie van?

Een aantal grote hardcore labels verkopen hun releases zowel op vinyl als digitaal. Cardiac echter (nog) niet. Gaan jullie dit wel doen in de toekomst, of blijven jullie alleen vinyls verkopen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cardiac heeft met Sys-X in mijn ogen een ijzersterk hardstyle label in handen, waarvoor ook Endymion en Nosferatu produceren. Toch blijft het altijd relatief rustig op dit label en is het ook niet echt bekend bij het 'grote' publiek, terwijl hier zeer goede tracks op verschijnen. Is het jullie ambitie om ook binnen de hardstyle bij de grotere labels te horen, of zien jullie hardstyle meer als een leuk uitstapje en gewoon af en toe wat op Sys-X te releasen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op maandag 19 mei 2008 om 02:53:
En waar draai je zelf mee? Met platen, CD's of een combinatie van?

Op Paradox draaide hij CD's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 mei 2008 om 08:41:
Op Paradox draaide hij CD's.

Op de eerste ground zero draaide hij een combinatie van CD's en Platen.

Uitspraak van The Crazy Dutchman op zondag 18 mei 2008 om 23:58:
Wat houd Ruffneck bezig tegenwoordig?

Het runnen van Cardiac

Uitspraak van The Crazy Dutchman op zondag 18 mei 2008 om 23:58:
Wat kunnen we nog verwachten van Ruffneck en consorte?

Meer releases op Cardiac

Uitspraak van TheWhiteraver op maandag 19 mei 2008 om 00:32:
Komt er nog een vervolg op het feest The Ruffneck Alliance?

.........:D?

Uitspraak van DRE :bier: op zondag 18 mei 2008 om 19:32:
ik denk dat dat iets te maken heeft met die (zeldzame) ziekte die hij heeft in zijn rug (of daar ergens in de buurt)
dat had hij althans vertelt in een vorig interview een tijdje terug in tw-magazine

Dat had ik ook gelezen ja:O. Of is dat weer een dwaal spoor om ons op te zetten net als het Knightvision verhaal:P

Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op vrijdag 16 mei 2008 om 14:43:
Mwah waarom zit PvK dan in de clip van The search for Mariuhana? Lijkt me dan dat hij Knightvision is

Ja het kan allemaal natuurlijk, maar dat iemand in een clip zit hoeft geen bevestiging te zijn. En over de ID van KV, Tjah alleen tijd gaat het ons leren denk.

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, Probeer een niet zo interessant te doen, en kap met reageren op die vragen !
Ze zijn voor Ruffneck bedoeld !!

Waarschuw beheerder
idd, laat Ruffneck zelf die vragen beantwoorden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 mei 2008 om 14:14:
Mensen, Probeer een niet zo interessant te doen, en kap met reageren op die vragen !
Ze zijn voor Ruffneck bedoeld !!

:roflol: Ik dacht al, denkt die gast dat hij Ruffneck is.

Toen der tijd ben je gestopt met het draaien in kleine discotheken/clubs, stel dat je weer meer boekingen aan gaat nemen, zou je dit dan nog steeds niet doen?
Waarschuw beheerder
je hebt vroeger veel met verschillende artiesten gewerkt, denk aan personen als bas booms (lockjaw) en milan herzet (cybernators) en andere personen. spreek je hun nog wel eens, en zou je nog wel eens een keer met hun de studio in willen duiken?

zo ja, zou je dan nummers met hun willen maken in de oude ruffneck stijl of meer de newstyle kant op? en hoe denk je dat dat dan uit zou gaan pakken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Welke eigen oude track van jezelf zou je nog graag in een nieuw jasje willen zien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 mei 2008 om 14:14:

Stel dan ook eens nieuwe vragen en niet altijd maar dezelfde. Hoop dat hierdoor er een betere selectie van vragen overblijft zodat er een vernieuwd interview komt ipv altijd de zelfde vragen te stellen en dezelfde soort interviews te lezen.;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, daar heb je ook wel gelijk in, toch staan er hier toch wel interessante vragen tussen..

En dat reageren gebeurd bij ieder topic waarin vragen gesteld kunnen worden, helaas..

Bij alle interviews op PartyFlock stel ik altijd dezelfde vraag:

- Welke tip wil je meegeven aan de beginnende producers van PF ?

Tot nu toe al 2x raak haha.. (Stunned Guys / Evil Activities)

Waarschuw beheerder
donateur
Ohja Admin; Haal die sticky aub eens weg van Evil Activitites ?!! Interview is al gedaan hè !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op maandag 19 mei 2008 om 00:32:
Daar zo lang over moeten nadenken

ja moeilijke vraag, zit een hele theorie achter, want als hij het met links doet moet hij ook wel met links draaien voor mij erg interressant :)

Waarschuw beheerder
dus jij draait met 1 hand?

Waarschuw beheerder
waarom ben je je oude fans vergeten en heb je geen rekening met hun gehouden?
eerst was het mooie artcore, en opeens hoppa over tot een totaal andere style: enzyme

als fan voelde ik me flink verneukt en heb gelijk alles weggedaan van je muziek...hoor je dit soort dingen vaker? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 18 mei 2008 om 18:32:
dit is knightvision

nightvision is andrea v/d rhee, zijn vriendin dus;)
dat heeft ze me destijds zelf gezegd en heb de handtekining van haar nog in een oude bomber staan;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:06:

dat zegt mijn fear of a ruff planet boekje ja :P maar weet je dat wel zeker? ;p

Waarschuw beheerder
zoals boven vermeld, heeft ze zelf gezegd tegen mij toen ik met hun mee was naar schotland:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 16:59:
dus jij draait met 1 hand?

uhmmm...8)
te moeilijke vraag O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PS: Bespaar mij en jezelf de moeite om onzinvragen neer te zetten of om lomp te komen doen want dat is tijdsverspilling voor beiden (daarbij heb je dan ook kans dat je strafpunten oploopt).

:lol:
dapper hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:14:
zoals boven vermeld, heeft ze zelf gezegd tegen mij toen ik met hun mee was naar schotland:)

hehe ok dan (y) dacht altijd dat het pvk was :P maar niet dus, maar heeft ze nooit hulp gehad van patrick? of produceerde ze de nummers echt zelf?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel met behulp van ja..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:57:
wel met behulp van ja..;)

ok duidelijk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar komt de naam Ruffneck vandaan? Zit daar een speciale reden achter of een betekenis... of vond je het gewoon passend bij je?
Waarschuw beheerder
Wat ik wel zou willen weten:

- Hoe kijk je tegen de huidige hardcore scene aan en hoe zie jij de toekomst van de scene?

Waarschuw beheerder
die heeft hij van een track van acen;)
lifes and crimes of a ruffneck;)
Waarschuw beheerder
waarom stond er vroeger achter de serie nr v d platen -5 bv:
ruff038-5 g50-5 sin 12-5

Heb dat een speciale reden en hoe ben je er op gekomen om teksten in t vinyl te laten drukken

Artiest {SHOWLIST artist 61186, 39906, 76384, 10267, 132920, 24067, 8220}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 18 mei 2008 om 17:29:
Nooit echt gechecked, omdat het wel duidelijk is dat Knightvision PvK is...

Als je goed naar de muziek luistert en wat feitjes weet van Patrick, dan kan ik
niet anders concluderen dat hij idd gewoon Knightvision is.
En zeker 1 van zijn vetste aliassen.....

Waarschuw beheerder
Besef je dat je voor veel mensen een enorme inspiratiebron geweest bent en dat veel mensen nog steeds enorm tegen je opkijken? En wat doet dit met je?

Overigens echt geweldig dat het interview er eindelijk gaat komen... respect!!

Waarschuw beheerder
dat heeft ze me destijds zelf gezegd en heb de handtekining van haar nog in een oude bomber staan

Ik ken iemand die dat ook heeft, tijdens de reis naar Scotland. ;)
Waarschuw beheerder
Wanneer is nou echt zijn laatste hardcore dj set?
Of blijft ruffneck iedere keer terugkomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 03:33:
Besef je dat je voor veel mensen een enorme inspiratiebron geweest bent en dat veel mensen nog steeds enorm tegen je opkijken? En wat doet dit met je?

Overigens echt geweldig dat het interview er eindelijk gaat komen... respect!!

Waarschuw beheerder

Gewoon een soort korsakoff verhaaltje dus ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op vrijdag 23 mei 2008 om 11:56:
Gewoon een soort korsakoff verhaaltje dus

niet echt he, waarom zijn anders de knightvision platen veel beter dan die van ruffie zelf? ;)
ze doet dus wel wat goed he;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 03:33:
dat veel mensen nog steeds enorm tegen je opkijken?

denk dat dat meevalt hoor, hij is heel klein:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 16:24:
denk dat dat meevalt hoor, hij is heel klein:)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Om je in de muziekindustrie te kunnen onderscheiden van de rest moet je beschikken over een creatief denkvermogen. Aangezien jij door de jaren heen een belangrijke rol hebt gespeeld in het fenomeen vernieuwing vraag ik me af hoe ver jouw fantasie daadwerkelijk gaat én wat ooit doorslaggevende inspiratiebronnen waren ??? :D

Je hebt ooit eens in woorden proberen uit te leggen met welk gevoel je muziek maakt. Je had het toen over het visiualiseren van je ideeën. Het inbeelden van de reactie van de partymassa op de dansvloer. In hoeverre heeft zich dit gevoel ontwikkeld en wat kun je daar anno 2008 over vertellen ??? :devil:

ik ben meer van de diepgaande vragen / antwoorden B)

Waarschuw beheerder
- Wat doe je in je vrije tijd als je niet met muziek bezig bent?
- Stel het was niets geworden met je in de muziekbizz, wat had je dan van beroep gekozen?
- Wat is hetgene waar je nog het meest spijt van hebt op muzikaal gebied?
Werkzaam bij KraakPiep
Artiest Xtrecist
Waarschuw beheerder
Vroegâh toen je nog bewust stukken meer in de picture stond en jouw vernieuwingsdrang meer uitte, werd dat zeker opgemerkt. Nu is een goed voorbeeld van een ander persoon met een soortgelijke visie, DJ Promo, die nog steeds vaak in zicht / gehoor is. Vind jij het belangrijk dat dit soort mensen in de scene aanwezig zijn die proberen tegen de stroom in de algehele kwaliteit en vernieuwing stappen hoger te krijgen en hun wil 'doordrukken' en zo een afwijkend maar absoluut geen minder product in de markt neerzetten? Wat de boer niet kent, vreet ie niet. Maar als later blijkt dat het degelijk wel een toevoeging aan de scene is, wordt dat vroege inzicht dubbel zoveel gerespecteerd.

En de hamvraag: jij en Promo hebben beide behoorlijk ontwikkelde oren en eigen visie. Komt er nog eens een E.P. van jullie samen? Ben echt zeer benieuwd wat daar uit zou rollen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:05:
eerst was het mooie artcore, en opeens hoppa over tot een totaal andere style: enzyme

als fan voelde ik me flink verneukt en heb gelijk alles weggedaan van je muziek...hoor je dit soort dingen vaker? :)

Muziek is een creatieve uiting. Als een bepaalde richting 'op' is, kan je een andere weg inslaan. Dat jij dat soort stijl waardeert, is alleen maar meegenomen. Je moet diegene niet afrekeken op wat diegene jou (niet meer) brengt. Diegene is niet verplicht de fans tevreden te houden, anders ben je een slaaf van de massa. Dat jij hierdoor gefrustreerd raakt en je platen wegdoet, moet je niet projecteren op de maker. Zegt dus eerder over jouw tekortkoming hierin dan de creatieve wil van de producent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Graaff Kraaeck op zaterdag 24 mei 2008 om 09:51:
Muziek is een creatieve uiting. Als een bepaalde richting 'op' is, kan je een andere weg inslaan. Dat jij dat soort stijl waardeert, is alleen maar meegenomen. Je moet diegene niet afrekeken op wat diegene jou (niet meer) brengt.

het was de manier hoe....opeens kon je niet meer gewoon elke plaat kopen, die fout maakte ik dus, direct ow he blackbox , eh van zijn label hm kopen, luister je het thuis, heb je gewoon de goorste bagger ooit in huis gehaald.een waarschuwing van wij gaan over tot iets anders was op zijn plaats geweest;)
Waarschuw beheerder
Nu leg je de schuld wéér bij een ander. Je moet gewoon nooit standaard ergens van uit gaan dat iets is. Oftewel: altijd van te voren checken, hoe zeker je ook lijkt te zijn. ;)

[edit: typo]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp denk ik wel wat hij bedoelt .. ik koop soms ook " blindelings " platen van producers die niet voor niks hoog in m'n favorietenlijstje staan ( Nosferatu en Tommyknocker bv ) .. maar misschien was die stap toen net iets té groot :p

Waarschuw beheerder
presies :)
op deze manier is bij mij dus het respect helemaal weggegaan:)

Waarschuw beheerder
Ik vind het anders gigantisch groot gemiep. Je kon al in 1998 horen dat zijn eigen stijl veranderde (en dat van de labels zelf waar hij zijn materiaal op uitbracht), dus geen wonder dat het een aantal jaar daarna nog meer veranderd is. Het is niet van de 1 op de andere dag veranderd.

Daarnaast is gabber door de jaren heen ook veranderd. Iets uit 1993 klinkt niet hetzelfde als iets uit 1996 en iets uit 1996 klinkt niet als iets uit 2001.

Als je dat niet doorhad, dan heb je naar mijn mening te weinig hardcore geluisterd.

En ja ik koop ook wel eens blindelings platen van een producer en soms zitten daar ook baggerplaten bij. Jammer van mijn geld, maar je hebt ALTIJD de mogelijkheid om platen vooraf te luisteren, voordat je ze koopt. Dus in dat geval ligt de verantwoordelijkheid bij je zelf betreffende de aankoop. Je mag de producer in dat geval niets kwalijk nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:05:

als fan voelde ik me flink verneukt en heb gelijk alles weggedaan van je muziek

lekkere fan ben je dan zeg :)

maar OT:

Wat is de reden dat je na jaren op de achtergrond toch weer bent gaan produceren en draaien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 16:07:
Daarnaast is gabber door de jaren heen ook veranderd. Iets uit 1993 klinkt niet hetzelfde als iets uit 1996 en iets uit 1996 klinkt niet als iets uit 2001.

klopt tot 1996 was hardcore in het algemeen leuk en goed, daarna (n)

Waarschuw beheerder
Hoi Ruffneck, mnisschien een rare vraag hoor, maar welk merk toiletpapier gebruik jij? Ik zit er namelijk aan te denken om over te stappen naar een ander, beter merk, maar weet niet welke het beste is. DJ's schijnen er wel verstand van te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 17:56:
klopt tot 1996 was hardcore in het algemeen leuk en goed, daarna (n)

Hahaha

Wel leuk, hoe je echt elke keer precies de zin quote waar je iets tegenin te brengen hebt, en je de stukken waarin je compleet uitgeluld wordt echt volledig overslaat :D

Waarschuw beheerder
Doet ie altijd :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 21:33:
Doet ie altijd :d

Ja precies...wel leuk om te observeren :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 13:07:
het was de manier hoe....opeens kon je niet meer gewoon elke plaat kopen, die fout maakte ik dus, direct ow he blackbox , eh van zijn label hm kopen, luister je het thuis, heb je gewoon de goorste bagger ooit in huis gehaald.een waarschuwing van wij gaan over tot iets anders was op zijn plaats geweest

Wat ben jij een opperpauper zeg :lol:
Waarschuw beheerder
Waarom draai je in de meeste gevallen tijdens een early hardcore set iedere keer dezelfde tracks i.p.v. andere 'kwalitatief' zeker niet mindere tracks van bijvoorbeeld de Ruffneck labels (Ruffneck/Ruffex/Gangsta) die in mijn ogen ook weleens een keer gedraaid mogen worden?
Waarschuw beheerder
Zit er in de toekomst nog een samenwerking in met Predator?

:wedlock vs. predator sounds:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je tevreden met wat je tot nu toe hebt bereikt, en zijn er nog dingen die je wil verwezenlijken in je carrière?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vraag: Je hebt in het verleden slechte ervaringen gehad met maatschappijen, noem een 80 aum, XSV etc. Heeft dit je hedenhaags beinvloed hoe je zakelijk met andere maatschappijen en artiesten omgaat ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 11:22:
Heeft dit je hedenhaags beinvloed hoe je zakelijk met andere maatschappijen en artiesten omgaat ?

Nee, de man heeft zijn lesje niet geleerd en maakt nu nog slechtere afspraken met andere maatschappijen en artiesten zodat de kans groot is dat ie vast nog een keer genaaid zal worden:P..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind, en met mij vele anderen, dat je met je ruffneck/ruffex label de scene hoogstpersoonlijk naar een hoger niveau getild hebt. Ik ben benieuwd naar je drijfveren anno 2008

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 16:51:
Ik ben benieuwd naar je drijfveren anno 2008

Logische vraag natuurlijk,doorgroeien met het Enzyme label b):respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welk label bevalt jouw het beste: Artcore of Enzyme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanzarismo(F) op dinsdag 27 mei 2008 om 18:52:
Artcore

was dit een label dan?

100e bericht :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Zanzarismo(F) op dinsdag 27 mei 2008 om 18:52:
Enzyme

Waarschuw beheerder
Was het ooit de bedoeling om met de track Ruffneck Rules Da Artcore Scene in de hitlijsten te belanden in 1996/1997? Of gebeurde dit heel toevallig?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 19:29:
Was het ooit de bedoeling om met de track Ruffneck Rules Da Artcore Scene in de hitlijsten te belanden in 1996/1997? Of gebeurde dit heel toevallig?

in een vorig interview zei hij dat dat vanwege redene kwam (ofzoiets)

(kijk ff op die site van tw magazine daar staat nog een ruffneck interview)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 27 mei 2008 om 18:54:
was dit een label dan?

haha nee bedoelde ruffneck/Gangstah sound ermee;) :$ sorry (F)
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 13247, 1956}
Waarschuw beheerder
wat had je gedaan zonder je juno :D 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 19:29:

hij had eens een programma op zijn computer staan waarbij hij een stukje intypte, waarbij de computer het zou uitspreken. hierbij kwam dus dat ruffneck rules da artscene eruit. dit omdat hij vond dat iedereen meer zijn bek open moest trekken over de scene. dit deed patrick vaak, en werd daarom niet vaak gewaardeerd door zijn collega's.

dus toen heeft hij met dat programma die stem in laten spreken en heeft daar een nummer "omheen" gemaakt. dit nummer verkocht zo goed ofzo dat ze deze wel op tv moesten uitzenden. of dit klopt weet ik niet, maar zoiets heb ik ooit eens gelezen in een interview met patrick :)
Waarschuw beheerder
donateur
In The Hall Of The Mountain King :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op dinsdag 27 mei 2008 om 21:57:
In The Hall Of The Mountain King

En dan word dus net dat nummer op de b-kant een hit :D
Waarschuw beheerder
:cheer: Ik heb ook een vraag aan Ruffneck :cheer:

- Zou je het niet opnieuw willen proberen om een Breakbeat Hardcore label op te richten om de hardcore van nu een nieuw leven in te blazen?

Dat zou mij heel blij kunnen maken!!! :bounce:
:lief: Artcore :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkes op dinsdag 27 mei 2008 om 21:47:

Omdat er nog geen duidelijk antwoord op is zou ik dit nog een keer door PvK zelf laten beantwoorden;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkes op dinsdag 27 mei 2008 om 21:47:
dus toen heeft hij met dat programma die stem in laten spreken en heeft daar een nummer "omheen" gemaakt.

Wat ik meen ik toen op TMF Hakkeh / Thundermagazine heb meegekregen is dat hij dit heeft gemaakt voor een live act en dat het publiek maar bleef 'zeuren' om er een track van te maken. En die is dan heel populair geworden :)

En terecht: draai m nog regelmatig. Vadsige zagen heerschen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CandyCandy - UK op woensdag 28 mei 2008 om 14:05:
Zou je het niet opnieuw willen proberen om een Breakbeat Hardcore label op te richten om de hardcore van nu een nieuw leven in te blazen?

zo eerste goede vraag die ik zie en waar ik achter sta.:D

Waarschuw beheerder
is toch zo, de huidige hardcore slaat nergens op, dof dof te harde kicks , geen melodie, geen breakbeats...
het moet tegenwoordig alleen maar zo hard en vaag mogelijk, dat het soms zo erg is dat het niet eens meer als muziek te bestempelen is.....hardstyle tegenwoordig is vetter dan de hardcore....dat mag toch niet? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 15:30:
hardstyle tegenwoordig is vetter dan de hardcore....

Wil jij niet zulke enge dingen zeggen?
Waarschuw beheerder
donateur
geen melodie

kèh ? :| er komen nog genoeg mainstream gerichte plaatjes uit hoor :o :yes:

dat enerzijds het rauwere werk in hoeveelheid is toegenomen wil anderzijds nog niet zeggen dat er niks anders meer wordt gemaakt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op woensdag 28 mei 2008 om 16:08:
er komen nog genoeg mainstream gerichte plaatjes uit hoor

noem jij die letterlijke ri-ti-ti-ti-tieuw plink plonkjes melodie? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 16:11:
noem jij die letterlijke ri-ti-ti-ti-tieuw plink plonkjes melodie?

Dj-d imagine(when i found you) heeft er niks mee te maken maar dat nr is zekers melodie even als een hoop andere nrs tegenwoordig :L Dit heeft niks met ruffneck te maken trouwens

Zou je het niet opnieuw willen proberen om een Breakbeat Hardcore label op te richten om de hardcore van nu een nieuw leven in te blazen?

mee eens :yes:
Waarschuw beheerder

UK-hardcore bestaat al jaren;) Verbreed je horizon en je komt er achter dat er veel meer is dan alleen de standaard hardcore;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 28 mei 2008 om 17:13:
UK-hardcore bestaat al jaren Verbreed je horizon en je komt er achter dat er veel meer is dan alleen de standaard hardcore

inderdaad in de UK, maar in Nederland bestaat het niet of nauwelijks. Ruffneck en zijn nieuwe label zouden daar een verandering in kunnen brengen. Het liefst zie ik Ruffneck uiteraard een wat meer melodieuze jungly hardcore maken, gewoon iets bijzonders :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 16:11:
noem jij die letterlijke ri-ti-ti-ti-tieuw plink plonkjes melodie? :o

jij luistert echt de verkeerde platen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het interview met Ruffneck gaat er eindelijk komen!

(y)

Op je site staat een kort verhaal over het ontstaan van Cardiac Music. Waarom de naam Cardiac?

Je besteedt altijd veel aandacht aan het hoesontwerp van de platen die je uitbrengt. Waar haal jij je inspiratie daarvoor vandaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 28 mei 2008 om 17:13:
UK-hardcore bestaat al jaren

Vrij saai in vergelijking met de dikke artcore sound....

Waarschuw beheerder
is toch zo, de huidige hardcore slaat nergens op, dof dof te harde kicks , geen melodie, geen breakbeats...
het moet tegenwoordig alleen maar zo hard en vaag mogelijk, dat het soms zo erg is dat het niet eens meer als muziek te bestempelen is.....hardstyle tegenwoordig is vetter dan de hardcore....dat mag toch niet?

domme mening van jou xeno wordt niet eens meer bekeken zo zielig, wees juist blij dat t niet meer zoals vroeger was, bij muziek hoort vernieuwing en als je die vernieuwing niet aanstaat ga je toch een andere stijl luisteren (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 mei 2008 om 19:42:
Vrij saai in vergelijking met de dikke artcore sound....

Vind het niet vergelijkbaar eigenlijk, sowieso schat ik de 'ouwe deatchants' qua originaliteit en kwaliteit een stuk hoger aan dan artcore...

Alleen artcore bezit ook een bepaalde drive en die blijft heerlijk (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 29 mei 2008 om 09:49:
kwaliteit

Beetje vroeg voor grapjes vind je niet... ;)
Waarschuw beheerder
inmiddels niet meer :P, bedoel ook meer dat hellfish&producer destijds meer een stijl opzich was dan Ruffneck met artcore.. Kwalitatief gezien vind ik ook lang niet alle tracks vet en lijken er een hoop op elkaar (opbouw/melodie) hoewel er (vooral in het begin) ook een zooi echt uitspringen (Sommige Knightvisions, Comababy, Pinhead etc).. Maakt verder niet uit, t maakt artcore niet minder vet want die stijl is gewoon erg lekker maar saai is deathchant (t/m ep 48 ongeveer om gelijk maar de UK bij uitstek te zeggen :P) nou niet echt te noemen vind ik dan :)

Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel is dat kwaliteit persoonlijk is...

Ik heb ook een aantal platen van het Deathchant label, lekker spul.. ook heerlijke breakbeats. Maar het heeft niet zo'n dikke drive als Ruffneck.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 29 mei 2008 om 11:29:
Wat ik bedoel is dat kwaliteit persoonlijk is...

Oneens

Uitspraak van actief op donderdag 29 mei 2008 om 11:29:
Maar het heeft niet zo'n dikke drive als Ruffneck.

Nee goh, jij zou nog zeggen dat Mozart onderdoet voor Ruffneck, met die extreme blinde liefde voor artcore en trancecore van je :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 mei 2008 om 11:39:
blinde liefde voor artcore en trancecore

Ik support en sta achter de dingen die ik vet vind... en qua hardcore is dat juist die sound. Al vele jaren... ;) Verder draai ik die dingen weinig thuis(hardcore in het algemeen)...

Nieuwe hardcore releases check ik regelmatig, maar het pakt me gewoon niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 29 mei 2008 om 11:47:
Ik support en sta achter de dingen die ik vet vind

echte soldier dus

dj ruffex is er niks bij

Waarschuw beheerder
haha valt wel mee hoor...
Die term soldier hoeft van mij echt niet.

Het klinkt op zo'n forum allemaal vrij extreem...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 29 mei 2008 om 11:57:
Het klinkt op zo'n forum allemaal vrij extreem...

Da's ook weer waar ja :)
Waarschuw beheerder

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vragen aan ruffneck

- heb je ook vaak tracks gemaakt met een achterliggende betekenis zoals ruffneck - the enemy etc,

- je hebt o.a. platen als world of a lsd user en xtc motherfucker gemaakt,hoe zijn jouw ervaringen met drugs en heb je nog eventueel tips etc,

- geluid op feesten staat vaak erg hard,vooral als dj sta je vaak dicht bij de boxen dus draag je tegenwoordig ook oorbescherming of ga je liever zonder draaien

- vaak heb je 'stoere' namen als cybernators/juggernaut (ipv dj knetterhard ofzo:lol: )etc, waar haal je inspiratie vandaan om zulke namen te verzinnen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 31 mei 2008 om 13:44:
hoe zijn jouw ervaringen met drugs en heb je nog eventueel tips etc

:roflol: " we hebben een nieuweling in de groep dames en heren " :p :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 31 mei 2008 om 13:44:
- vaak heb je 'stoere' namen als cybernators/juggernaut (ipv dj knetterhard ofzo )etc, waar haal je inspiratie vandaan om zulke namen te verzinnen

elke naam bij het ruffneck label komt uit marvel comics:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 31 mei 2008 om 14:38:
:roflol:" we hebben een nieuweling in de groep dames en heren ":P:P

waarom nieuw??? ken je me dan ???:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
omdat iedereen weet dat ruffnecl tegen drugs is;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 16:08:
Uitspraak van kickdrummer op zaterdag 31 mei 2008 om 13:44:
- vaak heb je 'stoere' namen als cybernators/juggernaut (ipv dj knetterhard ofzo )etc, waar haal je inspiratie vandaan om zulke namen te verzinnen

elke naam bij het ruffneck label komt uit marvel comicslaatste aanpassing 1 juni 2008 13:56

Lulverhaal.

Alleen Juggernaut is "toevallig" ook een Marcel comic.
Undercover Anarchist is een track van Silver Bullet, daar zal hij zin inspiratie gehaald hebben o.a.
http://www.discogs.com/release/300673

Wedlock was redelijk bekende film uit 1991 met Rutger Hauer, denk haast dat hij dat daar vandaan heeft.

Pinhead...sjah....zou dat uit Hellraiser kunnen komen?

Waarschuw beheerder
ophidian is ook een strip;)
weapon-x is van x-men
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 22:25:
ophidian is ook een strip;)
weapon-x is van x-men

en trypticon, endorhpin etc. zijn toch transformer robot namen ofzo?

Waarschuw beheerder
Trypticon is the Decepticons' principal command base
Waarschuw beheerder
is toch zo, de huidige hardcore slaat nergens op, dof dof te harde kicks , geen melodie, geen breakbeats

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 16:08:
elke naam bij het ruffneck label komt uit marvel comics

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 10:47:
Trypticon is the Decepticons' principal command base

echt...gewoon masterlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Svensation B) op maandag 19 mei 2008 om 08:36:
Cardiac heeft met Sys-X in mijn ogen een ijzersterk hardstyle label in handen, waarvoor ook Endymion en Nosferatu produceren. Toch blijft het altijd relatief rustig op dit label en is het ook niet echt bekend bij het 'grote' publiek, terwijl hier zeer goede tracks op verschijnen. Is het jullie ambitie om ook binnen de hardstyle bij de grotere labels te horen, of zien jullie hardstyle meer als een leuk uitstapje en gewoon af en toe wat op Sys-X te releasen?

Dit is echt een goeie vraag (y).
Revolting Against is ook goed bezig (y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 14:01:
echt...gewoon masterlijk

bijne elke dan...;P
Artiest {SHOWLIST artist 70767, 53034}
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 of 2:P
ze kunnen al gesteld zijn hoor.."

"komt er nog een enzyme incubation in de toekomst?"

"Bij enzyme 30 (misschien een nieuwe a Gathering of styles) komt daar ook een enzyme injection cd bij uit net zoals bij a gathering of styles 2 ?"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeroenvk13 op donderdag 5 juni 2008 om 15:19:
komt er nog een enzyme incubation in de toekomst?"

idd daar word t wel weer is tijd voor :D

ander 2 waren ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Je treedt soms ook op in het buitenland, welk optreden buiten Nederland was voor jou erg indrukwekkend en hoe was het publiek daar?

Welke producer binnen en buiten de hardcore heeft jou geïnspireerd om hardcore te produceren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op vrijdag 6 juni 2008 om 22:37:
Je treedt soms ook op in het buitenland, welk optreden buiten Nederland was voor jou erg indrukwekkend en hoe was het publiek daar?

En dan niet het optreden in Moskou noemen, zoals altijd:P
Waarschuw beheerder
donateur
Toen je de eerste leden van het huidige Enzyme voor het eerst ontmoette en leerde kennen wist je toen gelijk wat voor vlees je in de kuip had? En had je toen gedacht dat het zo groot zouw worden of waren er oorspronkelijke andere plannen?

heb je ooit stil gestaan bij wat voor inpackt acties of daden van jouw als persoon op de "scene" heeft gehad? en wat is jouw eigen kijk hier op? Ben je daar trots op of sta je liever niet zo in de spotlights?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Awakening op dinsdag 10 juni 2008 om 23:54:
Toen je de eerste leden van het huidige Enzyme voor het eerst ontmoette en leerde kennen wist je toen gelijk wat voor vlees je in de kuip had? En had je toen gedacht dat het zo groot zouw worden of waren er oorspronkelijke andere plannen?

heb je ooit stil gestaan bij wat voor inpackt acties of daden van jouw als persoon op de "scene" heeft gehad? en wat is jouw eigen kijk hier op? Ben je daar trots op of sta je liever niet zo in de spotlights?

dat is een goeie vraag zeg :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Awakening op dinsdag 10 juni 2008 om 23:54:
Toen je de eerste leden van het huidige Enzyme voor het eerst ontmoette en leerde kennen wist je toen gelijk wat voor vlees je in de kuip had? En had je toen gedacht dat het zo groot zouw worden of waren er oorspronkelijke andere plannen

die zaten ook al bin sin intelligence en gangsta alleen sdan onder andere naam ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van noxious op woensdag 11 juni 2008 om 17:20:
die zaten ook al bin sin intelligence en gangsta alleen sdan onder andere naam ;)

alleen endymion, nosferatu, meagashira en ophidian ;)

oh en patrick zelf natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noxious op woensdag 11 juni 2008 om 17:20:
en leerde kennen wist je toen gelijk wat voor vlees je in de kuip had? En had je toen gedacht dat het zo groot zouw worden of waren er oorspronkelijke andere plannen

vraag blijft ;)
Waarschuw beheerder
donateur
`bedankt voor je medewerking :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger produceerde je onder veel verschillende aliassen. Tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar onder de naam Ruffneck. Wat is de reden dat je geen aliassen meer gebruikt ?
Waarschuw beheerder
Wanneer ga je weer stoppen?

Die afschiedssets zijn altijd het vetst :D
Waarschuw beheerder
Met welke producer (waar je nog niet eerder mee hebt samengewerkt) zou je graag een plaat mee willen produceren en waarom?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet niet of hij al voorbij is gekomen maar dit is mijn vraag:

Wat vind je leuker om vandaag de dag te draaien, een early rave of een
industrial (enzyme) set? of

waar word je liever voor geboekt?? een early rave of een industrial set?
Waarschuw beheerder
Vindt je zelf dat de new sounds die je nu produceert, zoals bv. So Many Sacrifices, een evolutie is van de artcore van toen? (omdat er in die sounds veel artcore achtige elementen zitten.)
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
-Gaat er in de toekomst nog Drum and Bass geproduceerd worden door jou of anderen uit de Cardiac stal en zo ja, word Ruffteck dan weer actief?

Waarschuw beheerder
Zag laatst een interview (HollandDoc) met 'm uit '95 ofzo. Hij probeerde het gevoel bij een hardcore plaat te omschrijven, hoe het er uit zou zien als iedereen losgaat e.d. Lukte Ruffneck alleen niet echt :P Benieuwd of hij dit nu wel kan? ;)
Waarschuw beheerder
wanneer gaat het interview plaats vinden?