Partyflock

Forumonderwerp · 1010838

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Flockers!
Het interview met Ruffneck gaat er eindelijk komen! B)
Heb je nog leuke vragen? Zijn er dingen die je graag wilt weten?
De leukste/ interessantste vragen krijgen een plekje in het interview.
Uiteraard wordt je daarbij met naam vermeld!

PS: Bespaar mij en jezelf de moeite om onzinvragen neer te zetten of om lomp te komen doen want dat is tijdsverspilling voor beiden (daarbij heb je dan ook kans dat je strafpunten oploopt).

Waarschuw beheerder
waarom ben je je oude fans vergeten en heb je geen rekening met hun gehouden?
eerst was het mooie artcore, en opeens hoppa over tot een totaal andere style: enzyme

als fan voelde ik me flink verneukt en heb gelijk alles weggedaan van je muziek...hoor je dit soort dingen vaker? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 18 mei 2008 om 18:32:
dit is knightvision

nightvision is andrea v/d rhee, zijn vriendin dus;)
dat heeft ze me destijds zelf gezegd en heb de handtekining van haar nog in een oude bomber staan;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:06:
nightvision is andrea v/d rhee, zijn vriendin dus;)

dat zegt mijn fear of a ruff planet boekje ja :P maar weet je dat wel zeker? ;p

Waarschuw beheerder
zoals boven vermeld, heeft ze zelf gezegd tegen mij toen ik met hun mee was naar schotland:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 16:59:
dus jij draait met 1 hand?

uhmmm...8)
te moeilijke vraag O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 12:16:
PS: Bespaar mij en jezelf de moeite om onzinvragen neer te zetten of om lomp te komen doen want dat is tijdsverspilling voor beiden (daarbij heb je dan ook kans dat je strafpunten oploopt).

:lol:
dapper hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:14:
zoals boven vermeld, heeft ze zelf gezegd tegen mij toen ik met hun mee was naar schotland:)

hehe ok dan (y) dacht altijd dat het pvk was :P maar niet dus, maar heeft ze nooit hulp gehad van patrick? of produceerde ze de nummers echt zelf?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel met behulp van ja..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:57:
wel met behulp van ja..;)

ok duidelijk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar komt de naam Ruffneck vandaan? Zit daar een speciale reden achter of een betekenis... of vond je het gewoon passend bij je?
Waarschuw beheerder
Wat ik wel zou willen weten:

- Hoe kijk je tegen de huidige hardcore scene aan en hoe zie jij de toekomst van de scene?

Waarschuw beheerder
die heeft hij van een track van acen;)
lifes and crimes of a ruffneck;)
Waarschuw beheerder
waarom stond er vroeger achter de serie nr v d platen -5 bv:
ruff038-5 g50-5 sin 12-5

Heb dat een speciale reden en hoe ben je er op gekomen om teksten in t vinyl te laten drukken

Artiest {SHOWLIST artist 61186, 39906, 76384, 10267, 132920, 24067, 8220}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 18 mei 2008 om 17:29:
Nooit echt gechecked, omdat het wel duidelijk is dat Knightvision PvK is...

Als je goed naar de muziek luistert en wat feitjes weet van Patrick, dan kan ik
niet anders concluderen dat hij idd gewoon Knightvision is.
En zeker 1 van zijn vetste aliassen.....

Waarschuw beheerder
Besef je dat je voor veel mensen een enorme inspiratiebron geweest bent en dat veel mensen nog steeds enorm tegen je opkijken? En wat doet dit met je?

Overigens echt geweldig dat het interview er eindelijk gaat komen... respect!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:06:
dat heeft ze me destijds zelf gezegd en heb de handtekining van haar nog in een oude bomber staan

Ik ken iemand die dat ook heeft, tijdens de reis naar Scotland. ;)
Waarschuw beheerder
Wanneer is nou echt zijn laatste hardcore dj set?
Of blijft ruffneck iedere keer terugkomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 03:33:
Besef je dat je voor veel mensen een enorme inspiratiebron geweest bent en dat veel mensen nog steeds enorm tegen je opkijken? En wat doet dit met je?

Overigens echt geweldig dat het interview er eindelijk gaat komen... respect!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op vrijdag 23 mei 2008 om 11:56:
Gewoon een soort korsakoff verhaaltje dus

niet echt he, waarom zijn anders de knightvision platen veel beter dan die van ruffie zelf? ;)
ze doet dus wel wat goed he;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 03:33:
dat veel mensen nog steeds enorm tegen je opkijken?

denk dat dat meevalt hoor, hij is heel klein:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 16:24:
denk dat dat meevalt hoor, hij is heel klein:)

:lol:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Om je in de muziekindustrie te kunnen onderscheiden van de rest moet je beschikken over een creatief denkvermogen. Aangezien jij door de jaren heen een belangrijke rol hebt gespeeld in het fenomeen vernieuwing vraag ik me af hoe ver jouw fantasie daadwerkelijk gaat én wat ooit doorslaggevende inspiratiebronnen waren ??? :D

Je hebt ooit eens in woorden proberen uit te leggen met welk gevoel je muziek maakt. Je had het toen over het visiualiseren van je ideeën. Het inbeelden van de reactie van de partymassa op de dansvloer. In hoeverre heeft zich dit gevoel ontwikkeld en wat kun je daar anno 2008 over vertellen ??? :devil:

ik ben meer van de diepgaande vragen / antwoorden B)

Waarschuw beheerder
- Wat doe je in je vrije tijd als je niet met muziek bezig bent?
- Stel het was niets geworden met je in de muziekbizz, wat had je dan van beroep gekozen?
- Wat is hetgene waar je nog het meest spijt van hebt op muzikaal gebied?
Werkzaam bij KraakPiep
Artiest Xtrecist
Waarschuw beheerder
Vroegâh toen je nog bewust stukken meer in de picture stond en jouw vernieuwingsdrang meer uitte, werd dat zeker opgemerkt. Nu is een goed voorbeeld van een ander persoon met een soortgelijke visie, DJ Promo, die nog steeds vaak in zicht / gehoor is. Vind jij het belangrijk dat dit soort mensen in de scene aanwezig zijn die proberen tegen de stroom in de algehele kwaliteit en vernieuwing stappen hoger te krijgen en hun wil 'doordrukken' en zo een afwijkend maar absoluut geen minder product in de markt neerzetten? Wat de boer niet kent, vreet ie niet. Maar als later blijkt dat het degelijk wel een toevoeging aan de scene is, wordt dat vroege inzicht dubbel zoveel gerespecteerd.

En de hamvraag: jij en Promo hebben beide behoorlijk ontwikkelde oren en eigen visie. Komt er nog eens een E.P. van jullie samen? Ben echt zeer benieuwd wat daar uit zou rollen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:05:
eerst was het mooie artcore, en opeens hoppa over tot een totaal andere style: enzyme

als fan voelde ik me flink verneukt en heb gelijk alles weggedaan van je muziek...hoor je dit soort dingen vaker? :)

Muziek is een creatieve uiting. Als een bepaalde richting 'op' is, kan je een andere weg inslaan. Dat jij dat soort stijl waardeert, is alleen maar meegenomen. Je moet diegene niet afrekeken op wat diegene jou (niet meer) brengt. Diegene is niet verplicht de fans tevreden te houden, anders ben je een slaaf van de massa. Dat jij hierdoor gefrustreerd raakt en je platen wegdoet, moet je niet projecteren op de maker. Zegt dus eerder over jouw tekortkoming hierin dan de creatieve wil van de producent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Graaff Kraaeck op zaterdag 24 mei 2008 om 09:51:
Muziek is een creatieve uiting. Als een bepaalde richting 'op' is, kan je een andere weg inslaan. Dat jij dat soort stijl waardeert, is alleen maar meegenomen. Je moet diegene niet afrekeken op wat diegene jou (niet meer) brengt.

het was de manier hoe....opeens kon je niet meer gewoon elke plaat kopen, die fout maakte ik dus, direct ow he blackbox , eh van zijn label hm kopen, luister je het thuis, heb je gewoon de goorste bagger ooit in huis gehaald.een waarschuwing van wij gaan over tot iets anders was op zijn plaats geweest;)
Waarschuw beheerder
Nu leg je de schuld wéér bij een ander. Je moet gewoon nooit standaard ergens van uit gaan dat iets is. Oftewel: altijd van te voren checken, hoe zeker je ook lijkt te zijn. ;)

[edit: typo]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp denk ik wel wat hij bedoelt .. ik koop soms ook " blindelings " platen van producers die niet voor niks hoog in m'n favorietenlijstje staan ( Nosferatu en Tommyknocker bv ) .. maar misschien was die stap toen net iets té groot :p

Waarschuw beheerder
presies :)
op deze manier is bij mij dus het respect helemaal weggegaan:)

Waarschuw beheerder
Ik vind het anders gigantisch groot gemiep. Je kon al in 1998 horen dat zijn eigen stijl veranderde (en dat van de labels zelf waar hij zijn materiaal op uitbracht), dus geen wonder dat het een aantal jaar daarna nog meer veranderd is. Het is niet van de 1 op de andere dag veranderd.

Daarnaast is gabber door de jaren heen ook veranderd. Iets uit 1993 klinkt niet hetzelfde als iets uit 1996 en iets uit 1996 klinkt niet als iets uit 2001.

Als je dat niet doorhad, dan heb je naar mijn mening te weinig hardcore geluisterd.

En ja ik koop ook wel eens blindelings platen van een producer en soms zitten daar ook baggerplaten bij. Jammer van mijn geld, maar je hebt ALTIJD de mogelijkheid om platen vooraf te luisteren, voordat je ze koopt. Dus in dat geval ligt de verantwoordelijkheid bij je zelf betreffende de aankoop. Je mag de producer in dat geval niets kwalijk nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 17:05:

als fan voelde ik me flink verneukt en heb gelijk alles weggedaan van je muziek

lekkere fan ben je dan zeg :)

maar OT:

Wat is de reden dat je na jaren op de achtergrond toch weer bent gaan produceren en draaien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 16:07:
Daarnaast is gabber door de jaren heen ook veranderd. Iets uit 1993 klinkt niet hetzelfde als iets uit 1996 en iets uit 1996 klinkt niet als iets uit 2001.

klopt tot 1996 was hardcore in het algemeen leuk en goed, daarna (n)

Waarschuw beheerder
Hoi Ruffneck, mnisschien een rare vraag hoor, maar welk merk toiletpapier gebruik jij? Ik zit er namelijk aan te denken om over te stappen naar een ander, beter merk, maar weet niet welke het beste is. DJ's schijnen er wel verstand van te hebben.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 17:56:
klopt tot 1996 was hardcore in het algemeen leuk en goed, daarna (n)

Hahaha

Wel leuk, hoe je echt elke keer precies de zin quote waar je iets tegenin te brengen hebt, en je de stukken waarin je compleet uitgeluld wordt echt volledig overslaat :D

Waarschuw beheerder
Doet ie altijd :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 21:33:
Doet ie altijd :d

Ja precies...wel leuk om te observeren :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 13:07:
het was de manier hoe....opeens kon je niet meer gewoon elke plaat kopen, die fout maakte ik dus, direct ow he blackbox , eh van zijn label hm kopen, luister je het thuis, heb je gewoon de goorste bagger ooit in huis gehaald.een waarschuwing van wij gaan over tot iets anders was op zijn plaats geweest

Wat ben jij een opperpauper zeg :lol:
Waarschuw beheerder
Waarom draai je in de meeste gevallen tijdens een early hardcore set iedere keer dezelfde tracks i.p.v. andere 'kwalitatief' zeker niet mindere tracks van bijvoorbeeld de Ruffneck labels (Ruffneck/Ruffex/Gangsta) die in mijn ogen ook weleens een keer gedraaid mogen worden?
Waarschuw beheerder
Zit er in de toekomst nog een samenwerking in met Predator?

:wedlock vs. predator sounds:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je tevreden met wat je tot nu toe hebt bereikt, en zijn er nog dingen die je wil verwezenlijken in je carrière?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vraag: Je hebt in het verleden slechte ervaringen gehad met maatschappijen, noem een 80 aum, XSV etc. Heeft dit je hedenhaags beinvloed hoe je zakelijk met andere maatschappijen en artiesten omgaat ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 11:22:
Heeft dit je hedenhaags beinvloed hoe je zakelijk met andere maatschappijen en artiesten omgaat ?

Nee, de man heeft zijn lesje niet geleerd en maakt nu nog slechtere afspraken met andere maatschappijen en artiesten zodat de kans groot is dat ie vast nog een keer genaaid zal worden:P..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind, en met mij vele anderen, dat je met je ruffneck/ruffex label de scene hoogstpersoonlijk naar een hoger niveau getild hebt. Ik ben benieuwd naar je drijfveren anno 2008

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 16:51:
Ik ben benieuwd naar je drijfveren anno 2008

Logische vraag natuurlijk,doorgroeien met het Enzyme label b):respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welk label bevalt jouw het beste: Artcore of Enzyme

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Zanzarismo(F) op dinsdag 27 mei 2008 om 18:52:
Enzyme

Waarschuw beheerder
Was het ooit de bedoeling om met de track Ruffneck Rules Da Artcore Scene in de hitlijsten te belanden in 1996/1997? Of gebeurde dit heel toevallig?
laatste aanpassing