Is die er ook voor pc.. zoja waar is de pc demo te downloaden
Specs van je pc?
Zou me PCtje dan tóch te langzaam worden
AMD Athlon 3800+ (S939)
Asus extreme DUAL 7800GT
2x 1024 GB Ram
Zo erg is het óók weer niet vriend!
Graag een nederlandse site als je die weet.
..nu moet ik ze wel door elkaar spelen
De game zal online 32 evenementen bevatten die zich verspreiden over tachtig (80!!) circuits
ziet er prima uit en de besturing is ook
AMD Athlon 3800+ (S939)
Asus extreme DUAL 7800GT
2x 1024 GB Ram
dont think so. tenminste met mijn oude 8500GT moest ik alles op low zetten en dan ging het nog kut
dus denk tot een kaart uit de 7 serie niet echt beter is XD
dat heb je dan mis, de series zijn geen niveau's, volgens mij is die extreme 7800GT stukken beter dan een 8500GTlaatste aanpassing 16 mei 2008 19:00
mijn local gameshop heeft 'm ook op 30-05
Vind het helemaal nix ... hou niet zo van al die Discolichten ... maar ieder zn smaak ..
kopen zal je bedoelen... stinkerd
demo is uit.
draaide de demo ook zo goed bij jou?
ik kreeg de demo toch niet echt lekker draaiend hier terwijl mn pc ruimschoots aan de eisen voldoet
PC Versie schokt toch wel veel in de steden bij mij....
crysis
dan zou je denken dat ik n race spel ook wel aan kan...
Kvin em anders fucking moeilijk voor een arcade-game
Grafisch is het allemaal tip-top in orde
alleen het driften is echt FUCKING moeilijk , snap er nog weinig van zeg maar ....
Sinds wanneer kan een arcade game niet moeilijk zijn?
Een echte sim-race game is t iig niet
't is de perfecte combo van sim en arcade
da's vervelend.. wat mankeert je paps?
Gisteren geopereerd, lijkt allemaal ok buiten 't verlies van 1,5ltr bloed tijdens en na de operatie. 3 ruggewervels aan elkaar geschroefd en de zenuwen omgelegd......Vandaag al Fysio en als t meezit eind van de week naar huis.
Dan nog 8mnd revalidatie
Ergste zou ie gehad moeten hebben.....Nu kunnen we alleen maar duimen op snel herstel
Dit om de 1e bocht (waar iedereen acherop elkaar rijd) wat soepeler te laten verlopen.
Ze hebben 't online gedeelte veranderd..!!
Je kan nu crashes aan/uit/of alleen voorin kiezen
Dit om de 1e bocht (waar iedereen acherop elkaar rijd) wat soepeler te laten verlopen.
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?p=4095346#post4095346
RickScott
GRID - Chief Game Designer
"You will have the OPTION of: Always On, Always Off and Forwards Only."
This will filter out the morons that love to drive backwards at least. So for those that have been waiting for this news to come, enjoy and you're welcome. By you're welcome I really mean you're welcome because we, The Dirty Nation, have been stalking Codies and their game designers to let us have the option back. A few Codemaster members even visited our site to peek around and see what's up. Low and behold we finally have this announcement from Rick Scott - Chief Game Designer on GRID. Basically if you have your say, codies will actually listen. Thanks Codemasters for this great news btw.
Die snelste op xboxlive zijn echt ziekelijk snel. Die ghostcars van hun zijn niet bij te houden. Elke bocht gewoon perfect...
welke auto kan je daar het beste voor gebruiken dan?
Als je er 1 achter je hebt zitten op t rechte stuk dan weet je al wat er gaat gebeuren
Skills doen wonderen
Dat driften is cool... de rest is echt nog ff te moeilijk..
wel leuk om te zien ook hoe een 'superervaren' speler zoek gereden wordt door een rookie...en je ze dan hoor kenkeren op die ander...
een punt of 40 naar LEGEND
GRID vind ik in het single player een erg leuke game, maar online vind ik het toch maar een grote chaos meestal..
Zeker de circuits in Amerika zijn bijna niet te rijden omdat gewoon iedereen op elkaar inrijd zo lijkt het wel.
wat is je username?
Doe online alleen nog maar collisions OFF, maar wordt 't met snelle gasten niet makkelijker op, zeker niet als je zoals ik met bumpercam rijdt
Die punten boeien me niet
Van het weekend ff een G25 stuurtje aangeschaft.
Normaal spoeelde ik met een controller mezelf online toch vaak in de top 3, maar met een stuurtje is het ff andere koek zeker omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb.
Ik moet dat spel gewoon opnieuw leren spelen.
Heb wel een wereldrecordje te pakken, Okutama Grand Circuit (GT1)b-klasse (DB9)