Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 10:09:da's vervelend.. wat mankeert je paps?
Hernia, zenuwen knel in de rug
Rechterpoot deed 't helemaal niet meer....
Gisteren geopereerd, lijkt allemaal ok buiten 't verlies van 1,5ltr bloed tijdens en na de operatie. 3 ruggewervels aan elkaar geschroefd en de zenuwen omgelegd......Vandaag al Fysio en als t meezit eind van de week naar huis.
Dan nog 8mnd revalidatie
Ergste zou ie gehad moeten hebben.....Nu kunnen we alleen maar duimen op snel herstel
Even over GRID:
Ze hebben 't online gedeelte veranderd..!!
Je kan nu crashes aan/uit/of alleen voorin kiezen
Dit om de 1e bocht (waar iedereen acherop elkaar rijd) wat soepeler te laten verlopen.
Bron: Even vergeten.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 10:23:Gisteren geopereerd, lijkt allemaal ok buiten 't verlies van 1,5ltr bloed tijdens en na de operatie. 3 ruggewervels aan elkaar geschroefd en de zenuwen omgelegd......Vandaag al Fysio en als t meezit eind van de week naar huis.
Dan nog 8mnd revalidatie
Ergste zou ie gehad moeten hebben.....Nu kunnen we alleen maar duimen op snel herstel
wens 'm sterkte
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 10:23:Dit om de 1e bocht (waar iedereen acherop elkaar rijd) wat soepeler te laten verlopen.
is in mijn geval ook altijd raak
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 10:23:Ze hebben 't online gedeelte veranderd..!!
Je kan nu crashes aan/uit/of alleen voorin kiezen
Dit om de 1e bocht (waar iedereen acherop elkaar rijd) wat soepeler te laten verlopen.
dus dat betekent dat er al een patch zou zijn?
las vanochtend op xbox360only.nl dat die pas binnen nu en aantal weken zou komen...
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?p=4095346#post4095346
RickScott
GRID - Chief Game Designer
"You will have the OPTION of: Always On, Always Off and Forwards Only."
This will filter out the morons that love to drive backwards at least. So for those that have been waiting for this news to come, enjoy and you're welcome. By you're welcome I really mean you're welcome because we, The Dirty Nation, have been stalking Codies and their game designers to let us have the option back. A few Codemaster members even visited our site to peek around and see what's up. Low and behold we finally have this announcement from Rick Scott - Chief Game Designer on GRID. Basically if you have your say, codies will actually listen. Thanks Codemasters for this great news btw.
RickScott
GRID - Chief Game Designer
"You will have the OPTION of: Always On, Always Off and Forwards Only."
This will filter out the morons that love to drive backwards at least. So for those that have been waiting for this news to come, enjoy and you're welcome. By you're welcome I really mean you're welcome because we, The Dirty Nation, have been stalking Codies and their game designers to let us have the option back. A few Codemaster members even visited our site to peek around and see what's up. Low and behold we finally have this announcement from Rick Scott - Chief Game Designer on GRID. Basically if you have your say, codies will actually listen. Thanks Codemasters for this great news btw.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 21:48:http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?p=4095346#post4095346
RickScott
GRID - Chief Game Designer
"You will have the OPTION of: Always On, Always Off and Forwards Only."
This will filter out the morons that love to drive backwards at least. So for those that have been waiting for this news to come, enjoy and you're welcome. By you're welcome I really mean you're welcome because we, The Dirty Nation, have been stalking Codies and their game designers to let us have the option back. A few Codemaster members even visited our site to peek around and see what's up. Low and behold we finally have this announcement from Rick Scott - Chief Game Designer on GRID. Basically if you have your say, codies will actually listen. Thanks Codemasters for this great news btw.
dus na een patch.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 10:59:net binnen, volgens mij kan ik gewoon online terwijl hij niet uit de winkel komt
klopt echter host zijn kan dan weer niet volgens mij
Wat ik een beetje een nep vind is dat je van geen enkel circuit een practice of kwalificatie kan doen en je kan tijdens een race ook geen pit in. Wel een beetje nep als je de 24-uur van Le Mans rijdt, zonder maar één x de pit in te hoeven.
Ziet er mooi uit, maar qua game play vind ik het niet zo realistisch.
Ziet er mooi uit, maar qua game play vind ik het niet zo realistisch.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 00:06:Die snelste op xboxlive zijn echt ziekelijk snel. Die ghostcars van hun zijn niet bij te houden. Elke bocht gewoon perfect...
Zo had ik gisteravond vette races met een of andere italiaan.....3 rondjes, 1 fout, 2e....Zo ging dat om en om voor een race of 10, echt
Wel wat geduw en getrek, maar geen gebeuk..!! Was net een echte WTCC-race, echt supervetjes
ik ben veel online te vinden op grid
vooral hks freestyle drift en daar heb ik 125.000.000 gehaald dacht dat het x71combo was
maar waar ik wel van baal is van die pikkies die je non stop rammen als ze hun punten kwijt zijn dan mag je ook in een keer niet winnen van hun
maar voor de rest is een super spel waar ik nog lange tijd plezier van zal hebben
vooral hks freestyle drift en daar heb ik 125.000.000 gehaald dacht dat het x71combo was
maar waar ik wel van baal is van die pikkies die je non stop rammen als ze hun punten kwijt zijn dan mag je ook in een keer niet winnen van hun
maar voor de rest is een super spel waar ik nog lange tijd plezier van zal hebben
heb het spel van de week ook gehaald
moet zeggen erg vet hoor.
Dat driften lukt mij echt niet!! iemand een handige tip? welke auto kan je daar het beste voor gebruiken dan?
Dat driften lukt mij echt niet!! iemand een handige tip? welke auto kan je daar het beste voor gebruiken dan?
patch v 1.1 uit
voor de DVD versie
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=287791
Changelog
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=287791
Changelog
Network bug fixes
• When viewing in spectator mode – wheels should now turn correctly.
• Session searching now functions correctly when there are lots of full sessions (PC and PS3).
• Track and route options no longer change when host gets back to lobby in private/LAN.
• Race results are now correct if a host migration occurs at the end of the race.
• Other player’s progress/positions are now correctly updated when you enter the race results screen.
• Several NaN (brown screen) related fixes.
• Fixed a problem whereby it was only possible to upload one world record ghost to each track (PC and PS3)
Network - general
• Race to race lobby timer is now 15 seconds
• A timer has been added showing how long the session has been up and running is shown on the tickertape after joining a session.
• Changes to what is displayed in lobby when a player has kick votes.
o The player who has been voted for can see this fact and the number of votes they have received.
o Players who have voted to kick someone can see who they voted for but cannot see the number of votes.
o Players who have not voted do not see anything.
• Added ability to get the next page of sessions in private session results (PC and PS3)
• Banned sessions no longer appear in private session list.
• Reverse gear is now disabled for the first two seconds of a network race to stop players reversing off the start line.
• Added ability to change collision types in all sessions (not enabled in Demolition Derby).
o Forward Only (this is the normal behaviour for Ranked/Unranked)
o On (Collisions are always on)
o Off (Always off).
• Numerous anti griefing checks to turn off collisions when players are griefing.
• Fix for distance shown in distance online stat.
• A warning message is now shown the first time you enter system link.
• In non-drift races, the race results screen shows the fastest lap that each player achieved in that race.
• When a player retires or terminally damages in race, a message telling all players of this fact is sent to the chat system so displayed in the overlay in game.
• Cars become semi-transparent when collisions are turned off due to griefing.
• Improvements to prediction system to reduce effects of lag when players are close by
• Fix for occasional excessive smoke coming from other players in network mode
• Fix for exploit where a player could upload an incorrect lap time
• PS3 & PC – fix for a problem where private sessions would not show up in search unless you searched for public sessions first
Game - general
• Xbox 360 achievement fix.
• Several optimisations and performance improvements.
• It is now possible to look left and right while in bonnet camera.
• Fix for a hang when selecting a gear outside the gears available on the vehicle (this was possible with H-Shifter)
• Fix for cars very occasionally flying into the air when hitting kerbs.
• Fixes for custom action maps
• Track rendering optimisations.
• Brown screen problem no longer awards achievements or causes glowing white cars.
• Fix for airborne achievement – now awarded even if car flips upside down during jump
• Fixed frame rate stalls and stuttering on Xbox 360.
PC Specific Changes
General
• Added support for Xinput wheel and Logitech Rumblepad 2, including default action map configurations.
• Adding ability to use H-pattern shifter in custom configuration by allowing configuration of gears 1 to 6 and reverse. Same for boost.
• Fix for missing Force feedback on Vista.
• Added the ability to override the controller type, so that if the game fails to auto-detect it, users can specify it themselves.
o Symptoms of the game failing to detect the appropriate controller type are:
? On a pad, handling is too twitchy, appears to steer “lock-to-lock”.
? On a wheel, the input lags and the linearity slider doesn’t appear to have an effect.
o To override controller type, find the hardware_settings_config.xml that is generated when the game is run (should be in My Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings) and change the line that reads to either as appropriate for your controller.
• Changing microcode optimisation level for NVIDIA 7xxx series graphics cards to reduce a pause when using each shader for the first time.
• Adding support for triple head displays.
• Graphical corruption fix when using multiple GPU’s.
• Network chat text made less obtrusive.
• Numerous on-going compatibility fixes.
• Improvements to shadows for certain resolutions/aspect ratios.
• Profiles are now flushed to disk when they are written to reduce the chance of them being corrupted if the PC dies.
• When viewing in spectator mode – wheels should now turn correctly.
• Session searching now functions correctly when there are lots of full sessions (PC and PS3).
• Track and route options no longer change when host gets back to lobby in private/LAN.
• Race results are now correct if a host migration occurs at the end of the race.
• Other player’s progress/positions are now correctly updated when you enter the race results screen.
• Several NaN (brown screen) related fixes.
• Fixed a problem whereby it was only possible to upload one world record ghost to each track (PC and PS3)
Network - general
• Race to race lobby timer is now 15 seconds
• A timer has been added showing how long the session has been up and running is shown on the tickertape after joining a session.
• Changes to what is displayed in lobby when a player has kick votes.
o The player who has been voted for can see this fact and the number of votes they have received.
o Players who have voted to kick someone can see who they voted for but cannot see the number of votes.
o Players who have not voted do not see anything.
• Added ability to get the next page of sessions in private session results (PC and PS3)
• Banned sessions no longer appear in private session list.
• Reverse gear is now disabled for the first two seconds of a network race to stop players reversing off the start line.
• Added ability to change collision types in all sessions (not enabled in Demolition Derby).
o Forward Only (this is the normal behaviour for Ranked/Unranked)
o On (Collisions are always on)
o Off (Always off).
• Numerous anti griefing checks to turn off collisions when players are griefing.
• Fix for distance shown in distance online stat.
• A warning message is now shown the first time you enter system link.
• In non-drift races, the race results screen shows the fastest lap that each player achieved in that race.
• When a player retires or terminally damages in race, a message telling all players of this fact is sent to the chat system so displayed in the overlay in game.
• Cars become semi-transparent when collisions are turned off due to griefing.
• Improvements to prediction system to reduce effects of lag when players are close by
• Fix for occasional excessive smoke coming from other players in network mode
• Fix for exploit where a player could upload an incorrect lap time
• PS3 & PC – fix for a problem where private sessions would not show up in search unless you searched for public sessions first
Game - general
• Xbox 360 achievement fix.
• Several optimisations and performance improvements.
• It is now possible to look left and right while in bonnet camera.
• Fix for a hang when selecting a gear outside the gears available on the vehicle (this was possible with H-Shifter)
• Fix for cars very occasionally flying into the air when hitting kerbs.
• Fixes for custom action maps
• Track rendering optimisations.
• Brown screen problem no longer awards achievements or causes glowing white cars.
• Fix for airborne achievement – now awarded even if car flips upside down during jump
• Fixed frame rate stalls and stuttering on Xbox 360.
PC Specific Changes
General
• Added support for Xinput wheel and Logitech Rumblepad 2, including default action map configurations.
• Adding ability to use H-pattern shifter in custom configuration by allowing configuration of gears 1 to 6 and reverse. Same for boost.
• Fix for missing Force feedback on Vista.
• Added the ability to override the controller type, so that if the game fails to auto-detect it, users can specify it themselves.
o Symptoms of the game failing to detect the appropriate controller type are:
? On a pad, handling is too twitchy, appears to steer “lock-to-lock”.
? On a wheel, the input lags and the linearity slider doesn’t appear to have an effect.
o To override controller type, find the hardware_settings_config.xml that is generated when the game is run (should be in My Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings) and change the line that reads to either as appropriate for your controller.
• Changing microcode optimisation level for NVIDIA 7xxx series graphics cards to reduce a pause when using each shader for the first time.
• Adding support for triple head displays.
• Graphical corruption fix when using multiple GPU’s.
• Network chat text made less obtrusive.
• Numerous on-going compatibility fixes.
• Improvements to shadows for certain resolutions/aspect ratios.
• Profiles are now flushed to disk when they are written to reduce the chance of them being corrupted if the PC dies.
laatste aanpassing
welke auto kan je daar het beste voor gebruiken dan?
ja ik gebruil de nissan silvia vind ik zelf het lekkerst driften je ken ook de rx7 gebruiken die schijnt ook lekker te driften.....
maar ik denk dat je beter een auto ken nemen waar jij je lekker bij voelt.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juni 2008 om 20:50:Als je er 1 achter je hebt zitten op t rechte stuk dan weet je al wat er gaat gebeuren
Je moet soms idd wel mazzel hebben online, maar om POO even te quoten: Skills doen wonderen
Beste start je achteraan en pak je de meeste in 1x omdat iedereen zo druk is om iedereen van de baan te drukken.
Maar evengoed is de top 5 altijd haalbaar..!! Tenminste bij de PS3-rijders online....Bijna iedereen met een Sr.Pro of hoger raced eerlijk
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:50:mja, 100 tracks, daar geloof ik geen reet van.
Zelfde als GRID, 12 banen en 46 mogelijkheden 2 kanten op
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 07:38:Skills doen wonderen
je kan nog zo skilled zijn, je ontkomt er echt niet aan als jij in het midden van de pack zit.
enige wat je dan kan doen, is direct naar de zijkant en je naar achter laten zakken om vervolgens na de eerste bocht met een inhaalslag te beginnen. of geluk hebben.
maar poo vind zichzelf zowiezo overskilled, dus ja die heeft makkelijk praten haha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:09:Forza 3 in den maak.. (400 cars/100 tracks) jullie lol kan niet meer op zeker?
Daar wacht ik op
Simulatie's vind ik zoveel leuker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 22:48:ben er erg over te spreken
Ik ook nog steeds
Inmiddels nu 1 dag en 4 uur online-tijd erop zitten.
Ranked: ELITE









