Vind het een vet spel hoor , vooral de ai van de tegenstanders is vet ... rijden niet allemaal als een treintje achter elkaar maar zijn echt ook in gevecht met elkaar , spinnen van de baan na veel druk van jou enz.
Grafisch is het allemaal tip-top in orde
alleen het driften is echt FUCKING moeilijk , snap er nog weinig van zeg maar ....
Maar overall echt een lekkere game met weel veel raceklasses
Zal 'm wel ff opnemen
Is iig op een "gewoon" circuit, bergjes en een vette hairpin naar links op de helft....Niet tussen de containers
laatste aanpassing
Oke...Net geen 20mil. vrijdag ging t beter
40x Combo op 't Okutama Driftcircuit
Filmpje is van de telefoon, gebruikt real-player.....Windows media doetutnie
laatste aanpassing
helemaal goed
na paar dagen spelen, mijn conclusie:
Graphics: De mooiste en realistische die ik tot nu toe gespeeld heb. werkelijk waanzinnig soms, hoe echt alles kan zijn onder het racen.
Speelbaarheid: Ondanks de moeilijkheidsgraad erg goed, je moet de banen echt leren kennen om kampioen te worden. De kleinste opstakels kan je auto uit balans brengen. Het spel is erg moeilijk, maar na een tijdje krijg je het wel steeds btr onder de knie en kan je een eerste plek veroveren. En voor de beginners dus: Geef de moed niet op, het kan echt, maar probeer wel insite de auto te spelen, dat stuurt wat makkelijker.
Beste racespelletje wat ik dus gespeeld hebt, btr als de nfs versions. krijgt van mij een dikke 9+
Uitspraak van AXN op maandag 2 juni 2008 om 09:49:
Sinds wanneer kan een arcade game niet moeilijk zijn?
Een echte sim-race game is t iig niet
speel em eens op hoogste niveau, zonder al die hulptroep en ga zelf een schakelen,
eens kijken hoe vaak jij van de baan ligt. Komt het wel dicht in de beurt van een sim-race.
donateur
Wat een bullshit schakelen stelt niks voor.
't is de perfecte combo van sim en arcade
Schakelen is een kwestie van wennen. Dat is nu zo'n automatisme voor mij geworden dat ik niet eens meer zonder wil.
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"