Partyflock

Forumonderwerp · 1009813
demo is uit. aardig geslaagd als je het mij vraagt.

nu wachten op de volledige versie. nog anderen met mij?
Artiest DanM
Gistren maar ff aangeschaft, dikke game..(y) wel heel moeilijk in het begin..:9

Artiest Bladezzz
Uitspraak van DanM op donderdag 26 juni 2008 om 08:51:
Gistren

Even aan de test-drive gegaan....5 top10 tijden as result :D
Dat driften is cool...8) de rest is echt nog ff te moeilijk..:/ hoorde trouwens dat GRID het vervolg is op Racedriver: DTM van de PS2...helemaal grijs gespeeld die game, rondjes Zandvoort in minder dan 40 seconden...8) [ dont ask how! ]

Wie racet er met een force feedback stuurtje? en op welke instellingen heb je het staan?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 11:48:
Wie racet er met een force feedback stuurtje?

:yes:

G25

Force:
40
30
40

Advanced:
Steering sat. 45%
Linear: +1
900degr: ON

Assist: OFF
laatste aanpassing

Uitspraak van DanM op vrijdag 27 juni 2008 om 09:05:
Dat driften is cool... de rest is echt nog ff te moeilijk..

Haha, ik had juist de meeste moeite met het driften :lol:

Maar heb hem nu al tijdje uitgespeeld.

Beste race game die ik tot nu toe heb gespeeld, kan me nu nog steeds vermaken met Demolition Derby.

Gewoon instellen op 30 ronden, kijken wie het langst overblijft op moeilijkste niveau 8)

ik kan dat driften dus ook niet moet echt letterlijk 100 keer terug rijden om slippend wat punten binnen te halen en oja 9 van de 10 keer knal ik ook nog tegen de railing aan. weg punten lol 8)
Gamers boos vanwege GRID ranks reset
Uitgegeven: 7 juli 2008 14:00

Codemasters heeft onlangs de ranks in Race Driver: GRID voor de Xbox 360 gereset samen met de leaderboard-tijden. Een recente patch zorgde voor de reset.

De reden voor de volledige reset zou komen door cheaters, maar ook gamers die er behoorlijk wat tijd in hebben gestoken, werden de dupe van de reset. Op het officiële forum van Codemasters zijn gamers behoorlijk gefrustreerd door de situatie en eisten een verklaring.

Verklaring van Codemasters

Codemasters heeft gereageerd op de boze gamers met een bevestiging dat het is gedaan om cheaters tegen te gaan. De Xbox 360-versie had namelijk een zogenaamde Brown screen glitch. Hierdoor konden mensen betere tijden halen.

Codemasters heeft nu gemeld dat het aantal cheaters zo enorm hoog was, waardoor ze geen andere optie meer zagen dan heel het systeem te resetten.

Xbox drivers allemaal :cry: nu :roflol:

Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 19:38:
De Xbox 360-versie had namelijk een zogenaamde Brown screen glitch. Hierdoor konden mensen betere tijden halen.

ja. dat was mij al opgevallen.

30 seconden over een circuit waar je ongeveer 1:30 haalt op zijn snelst.

Dit probleem zie je altijd bij online leaderboards, was "toen" ook al bij de BO-reeks...

PS3 is niets anders.....Met een demolition auto de snelste tijd neerzetten b.v. :X
Blijft jammer maar niks aan te doen :[

Ik ben nog steeds vollop aan 't GRIDden, nog een punt of 40 naar LEGEND B)
laatste aanpassing
GRID blijft leuk, 20 miljoen gehaald in driftcompetitie...(y) [ mijn hoogste score tot nu toe ] wel leuk om te zien ook hoe een 'superervaren' speler zoek gereden wordt door een rookie...en je ze dan hoor kenkeren op die ander...8) :roflol:

Uitspraak van DanM op woensdag 9 juli 2008 om 13:30:
wel leuk om te zien ook hoe een 'superervaren' speler zoek gereden wordt door een rookie...en je ze dan hoor kenkeren op die ander...

Ik houd wijs mn smoel O:)
Maar idd....Status zegt niet alles, veel rijden maar 1 of 2 klasses, ik heb zo'n 90% van mn puntjes in de Bridgestone gehaald.
Ik wordt echt door alles en iedereen aan str*nt gereden met b.v. de FRJ1000tjes :X

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 07:42:
een punt of 40 naar LEGEND

Waren er nog maar 31 :D
Uitspraak van Yugo4Life op vrijdag 13 juni 2008 om 22:09:
ja ik gebruil de nissan silvia vind ik zelf het lekkerst driften je ken ook de rx7 gebruiken die schijnt ook lekker te driften.....

K drift zelf in de dodge charger, gaat ook lekker :D

GRID vind ik in het single player een erg leuke game, maar online vind ik het toch maar een grote chaos meestal.. :/
Zeker de circuits in Amerika zijn bijna niet te rijden omdat gewoon iedereen op elkaar inrijd zo lijkt het wel. :S

Gelukkig zijn het maar 2000 puntjes tot aan Legend, anders was ik nu al gelijk weer gestopt met het online racen.
Die punten boeien me niet, ik weet toch wel dat na oefening veel spelers zoek gereden zullen worden door ondergetekende..;) heb GRID nu 2 weken, speel af en toe maar ken veel circuits best wel uit het hooft [ andere games, zelfde locaties ]
Wie speelt er allemaal en wat is je username? misschie een optie voor TO om deze usernames in het openingspost te gooien? zo staan ze altijd bovenaan...(y) en hoef je niet te zoeken...:o

Uitspraak van actief op woensdag 9 juli 2008 om 22:40:
GRID vind ik in het single player een erg leuke game, maar online vind ik het toch maar een grote chaos meestal..
Zeker de circuits in Amerika zijn bijna niet te rijden omdat gewoon iedereen op elkaar inrijd zo lijkt het wel.

Doe online alleen nog maar collisions OFF, maar wordt 't met snelle gasten niet makkelijker op, zeker niet als je zoals ik met bumpercam rijdt :X

Uitspraak van DanM op woensdag 9 juli 2008 om 23:25:
wat is je username?

Speel 'm dagelijks :D koop777
Zal eens ff in de gaatjes gaan houden of ik je tegenkom...:)wil wel eens tegen je rijden...(y)

Uitspraak van DanM op donderdag 10 juli 2008 om 11:47:
gaatjes gaan houden of ik je tegenkom...:) wil wel eens tegen je rijden...(Y)

(Y) Cool :yes:

Practisch dagelijks van 17.00 tot 18.30, even eten en staat ie om 19.30 weer aan O:)

Ranked->Short->collisions off->Bridgestone. Ben ik meestal wel te vinden ;)
aaaaahhhhh.....ik hoop zo mijn wireless netwerk draaiende te hebben, dus wellicht tot straks dan maar...8)
DanM2008 is de naam trouwens...:9

Uitspraak van DanM op donderdag 10 juli 2008 om 14:44:
dus wellicht tot straks dan maar...

Uitspraak van DanM op donderdag 10 juli 2008 om 14:45:
DanM2008 is de naam trouwens...:9

(Y)

Komt goed :D, ben vandaag "iets" later, maar hoef niet te stoppen voor eten O:)
:lol: ik moet ff kijken..;) netwerk draait wel....ff de boel finetunen...wellicht tot later..:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 10:39:
Doe online alleen nog maar collisions OFF, maar wordt 't met snelle gasten niet makkelijker op, zeker niet als je zoals ik met bumpercam rijdt

Dat was ik dus ook al aan het proberen, maar rij net als jou ook met bumpercam en op cruciale momenten verlies je gewoon het overzicht omdat je half in een andere auto hangt.. :S

Denk toch dat ik voor het online racen weer mooi naar Forza 2 overstap, veel leukere races meegemaakt online bij dat spel! :)

Uitspraak van DanM op woensdag 9 juli 2008 om 23:25:
Die punten boeien me niet

Wil toch wel ff de 2 xbox360-achievements halen, zo ben ik nu eenmaal..
Kan een spel niet aan de kant leggen als ik niet het maximale eruit heb gehaald. ;)
laatste aanpassing
Rijdt je net met alleen maar kutkoters, tot 3x aan toe nog voor de eerste bocht wrecked door zon gedrocht die niet kan rijden..:s leuk man...(y)
Trouwens wel hoerig, wireless werkt niet altijd hiero merk ik, vast ff finetunen...net 2 uur bezig geweest met aanmelden en de hele teringzooi...elke keer foutmelding, 3x router opnieuw gedaan, blabla, nu werkt het weer...:/ wellicht toch maar een kabeltje als optie achter de hand laten liggen...:O
Kutwireless...:/ komt het iemand bekend voor dat je in multiplayer je ranking niet meer kan zien?:/ zie nog wel hoeveel km ik gereden heb, hoelang [ uren ] hoevaak ik gewonnen heb enz. maar niet mijn ranking [ pro*** ] ik snap er de ballen van....:/ zie van elke speler de ranking, mijne blijft 'blank'..:/ shoot meeeeeeee.......

Uitspraak van DanM op vrijdag 11 juli 2008 om 12:35:
zie van elke speler de ranking, mijne blijft 'blank'..

Dat heb ik nog nooit gezien....

Uitspraak van DanM op vrijdag 11 juli 2008 om 12:35:
shoot meeeeeeee.......

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 12:53:
Dat heb ik nog nooit gezien....

Ik dus wel....:9 en het leuke is....mijn eigen stomme blondekutfout...:9 speelde unranked dan is het logisch natuurlijk...:9 [ heb vakantie nu, normaal op dit tijdstip heeeeeel wat helderder....:o ]
Spel is te vet!!!

Alleen blijft constant hangen, dus ik dacht ik download de patch ff dan is alles opgelost.
Na het installeren van de patch hing ie niet meer!!! hij loopt nu steeds compleet vast :/

Beetje lullig van Codemasters...

Na wat kutten doet ie het nu wel vlekkeloos....

Oplossing :

Live profiel van HDD naar mem card verplaatst, HDD eraf en spelen (Zonder de patch).
Schijnt bekend probleem te zijn... magoed

voor de rest is het spel zeer goed te spelen (y)
Dat blijven hangen is mij onbekend.....[ gisteren wél CoD4 gehaald..:respect: ]
Van het weekend ff een G25 stuurtje aangeschaft.
Normaal spoeelde ik met een controller mezelf online toch vaak in de top 3, maar met een stuurtje is het ff andere koek zeker omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb.
Ik moet dat spel gewoon opnieuw leren spelen.

Uitspraak van MARCOS op maandag 14 juli 2008 om 11:35:
Van het weekend ff een G25 stuurtje aangeschaft.

:respect:

Uitspraak van MARCOS op maandag 14 juli 2008 om 11:35:
Normaal spoeelde ik met een controller mezelf online toch vaak in de top 3, maar met een stuurtje is het ff andere koek zeker omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb.
Ik moet dat spel gewoon opnieuw leren spelen.

Dat klopt, maar terug wil je nu ook niet meer :D
Stuurtje geeft veel meer speelervaring (Y)
Zit serieus hieraan te denken:

raceseat vanaf een eurotje of 250 heb ik soortgelijke shizzle mogen aanschouwen..(y)

Uitspraak van DanM op maandag 14 juli 2008 om 14:09:
raceseat vanaf een eurotje of 250

Als ik geen vriendin en/of meer ruimte had, stond ie er allang :D

Alle sturen kunnen erop, maar met zo'n ding moet dat wel een G25 zijn :[
raceseat vanaf een eurotje of 250

wordt vanaf 375 euries ong ;)

zijn ponden namelijk ;)
soortgelijke shizzle

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 07:49:
Heb wel een wereldrecordje te pakken, Okutama Grand Circuit (GT1)b-klasse (DB9)

Etterbak van een collega gunt me 't WR niet :[

Dus de druk maar wat opgevoerd met de Koenigsegg CCGT....PS3-WR stond op 1.32.98 (Lar-e) staat nu op 1.32.07 (koop777) :D