Partyflock

Forumonderwerp · 1009428

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=800 height=485 cacheid=000dea1e0027d21ff700cb0b1a023b831e]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Monument_Pim_Fortuyn.jpg/800px-Monument_Pim_Fortuyn.jpg[/img]

vandaag... alweer 6 jaar geleden toen Pim Fortuyn werd vermoord...Volkert van der G, insectenvriend,dierenactivist die Pim Fortuyn doodschoot, heeft zich inmiddels ontpopt tot juridisch adviseur van zijn medegedetineerden.
Nu slijt hij zijn dagen tussen seriemoordenaars en kinderverkrachters.
Volkert van der Graaf heeft zich in de gevangenis onmisbaar gemaakt. Om de verveling te verdrijven dan wel uit overlevingsdrang, is hij de huisjurist geworden van zijn medegevangenen. Uit zijn cel verstuurt hij een stroom verweerschriften.

Van der G komt naar verwachting op 6 mei 2014 vrij

{argument 'id' ontbreekt}

Wat gaat die tijd hard.......

Wie denkt er nog wel eens over na?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pim had het niet zo gewild

net zoals Herman trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Rust zacht Herman.
Waarschuw beheerder
Tja weet je, t was triest natuurlijk. Maar Nederland moet verder. dus heel erg druk maak ik me er niet over. Ik vind dat er tegenwoordig in de politiek en maatschappelijk gezien vele zorgerlijke dingen gebeuren in Nederland.

Waarschuw beheerder
dr is vast wel een idioot die volkert wel ff aan het mes rijgt als die vrij komt.. ;)

Waarschuw beheerder
dit had nooit mogen gebeuren!
R.I.P Pim!
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
dit kan niet en dit mag niet.

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Pim :respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:02:
dr is vast wel een idioot die volkert wel ff aan het mes rijgt als die vrij komt

wou net zeggen, die leeft niet lang als die vrijkomt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 5 mei 2008 om 22:04:

tsja wie zal het zeggen...

je hoort zoveel "complotten"...

doel meer op als die vrij komt krijgt hij een pak geld mee en een haarstuk en gaat leven op de bahama's.

ben nog steeds niet helemaal overtuigt...hoe,wat ,waar en wanneer het allemaal gebeurd was....

Waarschuw beheerder
Pim :respect:

Waarschuw beheerder
6 jaar,het gaat snel de tijd...

Het had niet mogen gebeuren,niet met hem,met niemand.
Niemand verdient een dood als deze.

Waarschuw beheerder
donateur
Exclusief: De moordenaar van Pim Fortuyn vermaakt zich prima binnen zijn detentie. Omdat hij medegedetineerde bijstaat in hun juridische beslommeringen, laat men toe dat hij gebruik kan maken van internet om de nieuwste jurisprudentie van het web te hengelen. Met het zelfde fanatisme dat Volkert voor dieren koesterde, zijn nu gevangenen zijn troeteldieren. Niet dat hij ze knuffelt, Volkert blijft een kille afstandelijke man, maar zijn collega’s kunnen wel van hem op aan. Afspraak is afspraak bij de gedreven Volkert. Een onlangs weer op vrije voeten gekomen crimineel, die Volkert bijna een jaar van dichtbij mee heeft gemaakt, informeerde Witheet dat Volkert als een echte workaholic geheel in zijn element is. Geen enkel spoortje van ongemak is bij Volkert waar te nemen. Lees hier verder:

Een zwijgzame harde werker, die naast de juridische bijstandverlening binnen de gevangenismuren ook een schriftelijke studie rechten volgt en veel werkt aan zijn Engelstalige manuscript. In 2010 mag de zich voorbeeldig gedragende Volkert op proefverlof. Hij lijkt vastbesloten na zijn 18 jaar tuchten zich ergens te gaan vestigen als sociaal advocaat; of als de orde van advocaten hem dat niet toestaat zich bij het tableau in te schijven als medewerker binnen de sociale advocatuur een positie te verwerven. De voornoemde bron heeft aan Volkert rechtstreeks gevraagd of hij geen spijt heeft van de moord op Pim Fortuyn.

Volkerts antwoord daarop was: “Om de persoon Pim en zijn rouwende familie heb ik spijt, maar wat betreft zijn aanhangers en het politieke debacle van al die aanhangers van de man geen zier. Zelf met een Pim Fortuyn als een soort van Nationale martelaar, is deze hele politieke partij met hun in mijn ogen verwerpelijke ideologieën door list en bedrog binnen hun eigen gelederen ten onder gegaan. Spijt heb ik zeker dat ik de mens Pim Fortuyn heb doodgeschoten. Maar ik heb geen spijt dat ik het kopstuk van de in mijn ogen misdadige politieke partij heb vermoordt. Door de jaren heen heeft mijn hypothese over de LPF zichzelf bewezen. Het is voor mij, mijn lieve gezin, maar voornamelijk voor Pim en zijn familie dieptreurig, dat de geschiedenis uiteindelijk de enige ware rechter zal zijn.”

NB: bovenstaande is naast de bron na overleg met de vriendin van Volkert, Petra, tot stand gekomen.

Submitted by Vo Nguyen on 08/29/2007 - 19:59.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:09:
hoe

met pipa van volkert
wat

pim dood geschooten he!
waar

bij de mediaparks
wanneer

6 jaar geleeden. staat het in je topic :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:03:
dit had nooit mogen gebeuren!
R.I.P Pim!

ach alsof het een één of andere heilige verlosser was ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 5 mei 2008 om 21:59:
Pim had het niet zo gewild

net zoals Herman trouwens

Waarschuw beheerder
donateur
kwam nog een aardig stuk tegen op het net:

maandag 7 januari 2008
Gelukkig nieuwjaar voor Volkert van der Graaf
Hoi Volkert, dat is lang geleden dat we iets van jou hebben gehoord! Hoe is het nu met je? Zit je jezelf al lekker te verbijten sinds Rita en Geert zijn opgestaan? Dacht je een discussie omzeep te helpen die nu nog even 50 keer zo hard wordt gevoerd? Kun je wel mooi wat anders gaan doen, maar ik geloof vast en zeker dat ook jij lekker voor de buis zit 's avonds. Nou ja lekker? Je schiet als terrorist zijnde Fortuyn door het hoofd maar de nieuwe vertegenwoordigers van zijn achterban staan al in de startblokken. Sterker nog, ze zitten al in de tweede kamer! Dit keer goed bewaakt door een mannetje of 6 dus vergeet het maar als we in 2010 Rita als president hebben. Verder hoop ik dat je in 2008 lekker veel tv zult kijken. Of anders politiek24 op internet! Dan kun je zien dat de Fortuynisten weer wat nieuwe vertegenwoordigers hebben gevonden. Gelukkig 2008!

http://nederlandpraat.blogspot.com/2008/01/gelukkig-nieuwjaar-voor-volkert-van-der.html

(Y)
Waarschuw beheerder
ach wat een dom verhaal zeg hierboven. iedereen weet hoe het zit en wat er gebeurd is en om nou zo op ''emotie'' verder verhalen te gaan schijven... belachelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 mei 2008 om 22:13:
6 jaar geleeden. staat het in je topic

doel op de waarheden... wat moet je geloven, wat wil je geloven...

zal het allemaal zo zijn gegaan zoals het omschreven staat...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 22:15:

de man heeft in mijn ogen veel losgemaakt in het land.

o.a toen hij in 2002 deur opentrapte en het ideaal van de multiculturele samenleving ontmaskerde.
Waarschuw beheerder
donateur
toen maakte het wel veel indruk op me, net als 11 september, maar nu denk ik er nu nooit meer bij na

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 21:55:

maar beter wachten ze m op bij de poort(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:11:

oh zat!

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 22:21:
iedereen weet hoe het zit en wat er gebeurd is en om nou zo op ''emotie'' verder verhalen te gaan schijven... belachelijk.

idd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 22:15:

Nee,een mens.
En een bekende Nederlander.
Niet doodgegaan als een Jos Brink of als een Andre Hazes.

Uitspraak van d-russo op maandag 5 mei 2008 om 22:25:
maar beter wachten ze m op bij de poort

Vind ik ook niet nodig.
Hij is er in ieder geval niet mee weggekomen.
En ach,als hij eruit komt zal het ook geen vetpot zijn en zal hij vaak genoeg bang zijn voor zijn eigen schaduw.

Maar hem opwachten en een kogel geven ,maakt je tot dezelfde persoon als Volkert.
Volkomen geschift dus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de tijd vliegt.. chernobyl is alweer 22 jaar geleden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 mei 2008 om 22:34:
chernobyl is alweer 22 jaar geleden

:yes:
En hoeveel aan kindersterfte en verminkte kinderen verder,n.a.v die ramp???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 5 mei 2008 om 22:04:

dat zou niet slim zijn..
dan heeft hij ze zin! omdat hij dan als martelaar sterft ipv pim!
beter blijft iedereen gewoon rustig, en negere ze die vent...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:25:
o.a toen hij in 2002 deur opentrapte en het ideaal van de multiculturele samenleving ontmaskerde.

die multiculturele samenleving is nou eenmaal een feit in Ned en hij zei idd ware dingen maar hij zei ook dingen die niet realistisch waren. Met oa zn opmerkingen over vrouwen in de zakenwereld en dergelijke. Maar nee Nederland is zo in de ban van de allochtoon dat dat niks meer uit maakte en alleen dat hoort wat Pim over de allochtoon zei... en zo zit Nederland in elkaar! en niet anders. dus ook typisch dat Pim een bepaald type Nederlander aansprak. en dat zijn niet de aller intelligenste Nederlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op maandag 5 mei 2008 om 22:33:

oh zat!

zeker wel. er zijn mensen die zulke rare beslissingen hebben genomen, dat het beter was geweest als deze werden geliquideerd toen der tijd.(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 22:52:
dus ook typisch dat Pim een bepaald type Nederlander aansprak. en dat zijn niet de aller intelligenste Nederlanders.

niet met je eens...

Volgens de peilingen van die dag zou hij met 38 zetels zelf minister-president geworden zijn.
Waarschuw beheerder
en Feyenoord antwoorde met de uefa cup :)

r.i.p Pim
Waarschuw beheerder
:respect: Pim!

Eeuwig zonde, hoe zou het zijn geweest als hij niet vermoord was?
Kunnen mensen wel zeggen dat ze er niet meer over nadenken, maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord...

Trouwens een erg indrukwekkend filmpje...:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo lang alweer joh.. tijd vliegt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op maandag 5 mei 2008 om 22:25:
toen maakte het wel veel indruk op me, net als 11 september, maar nu denk ik er nu nooit meer bij na

mmm...jammer...

best interessante dingen over te vinden nl....
Artiest {SHOWLIST artist 102145, 69359}
Waarschuw beheerder
wie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:57:
Volgens de peilingen van die dag zou hij met 38 zetels zelf minister-president geworden zijn.

Maar .dat maakt bepaalde ideen niet ongedaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 5 mei 2008 om 23:06:
maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord...

ach wat een lulkoek. dus als hij minister president was geworden (als) dan waren er geen problemen. de Nederlandse samenleving is dusdanig complex dat als je het ene reguleerd, het volgende probleem alweer is ontstaan. Het is toch triest dat men dat nou nog niet weet he.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zat toen lekker in turkije en las t op de voorpagina van de telegraaf, zal t nooit vergeten, al vond ik pim totaal niet boeiend
Waarschuw beheerder
Eeuwig zonde, hoe zou het zijn geweest als hij niet vermoord was

mijn gok; LPF had iets minder hard gewonnen, ging regeren, paar ministerspostjes, na een paar maanden viel dat kabinet, LPF door ruzie uit elkaar, Pim leefde nog lang en gelukkig dankzij commissariaatjes en darkrooms
Kunnen mensen wel zeggen dat ze er niet meer over nadenken, maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord...

hedendaagse ellende zoals?

daarnaast...als je m naast Lincoln of Kennedy plaatst dan valt de verandering op globale schaal helemaal wel mee...;)

Waarschuw beheerder
dus ook typisch dat Pim een bepaald type Nederlander aansprak. en dat zijn niet de aller intelligenste Nederlanders.

Deze opmerking zegt alweer genoeg over jou :lol:
Als jij dit klakkeloos aanneemt en je denkt deze zin te kunnen onderbouwen met een groep mensen die toevallig geen dure opleiding hebben genoten maar hard werken voor hun centen,kan ik jou ook niet echt scharen onder de intelligenten onder de mensheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:23:
Uitspraak van rOxXy op maandag 5 mei 2008 om 23:06:
maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord

ach wat een lulkoek. dus als hij minister president was geworden (als) dan waren er geen problemen

Waar zegt hij dat????

:no: inderdaad niet bijster intelligent,leest wat je zelf wilt lezen en ziet wat je zelf wilt zien...:lol:

Waarschuw beheerder
donateur

denk er ook zo over...

Uitspraak van Da Tomba !! op maandag 5 mei 2008 om 23:00:
en Feyenoord antwoorde met de uefa cup

was mooi gezicht op tv... aantal relletjes, hier en daar werd er gesloopt, maar om de bloemen zee/ gedenk plek van pim werd met een boog omheen gelopen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:28:
ach wat een lulkoek. dus als hij minister president was geworden (als) dan waren er geen problemen

Waar zegt hij dat????

:no: inderdaad niet bijster intelligent,leest wat je zelf wilt lezen en ziet wat je zelf wilt zien...:lol:

www.ff terug lezen was een opmerking van roxxy.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:26:
Deze opmerking zegt alweer genoeg over jou :lol:

Idd het valt erg op namelijk(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:20:
Maar .dat maakt bepaalde ideen niet ongedaan

dat is waar, maar heeft niks te maken met

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:18:
maandag 7 januari 2008
Gelukkig nieuwjaar voor Volkert van der Graaf
Hoi Volkert, dat is lang geleden dat we iets van jou hebben gehoord! Hoe is het nu met je? Zit je jezelf al lekker te verbijten sinds Rita en Geert zijn opgestaan? Dacht je een discussie omzeep te helpen die nu nog even 50 keer zo hard wordt gevoerd? Kun je wel mooi wat anders gaan doen, maar ik geloof vast en zeker dat ook jij lekker voor de buis zit 's avonds. Nou ja lekker? Je schiet als terrorist zijnde Fortuyn door het hoofd maar de nieuwe vertegenwoordigers van zijn achterban staan al in de startblokken. Sterker nog, ze zitten al in de tweede kamer! Dit keer goed bewaakt door een mannetje of 6 dus vergeet het maar als we in 2010 Rita als president hebben. Verder hoop ik dat je in 2008 lekker veel tv zult kijken. Of anders politiek24 op internet! Dan kun je zien dat de Fortuynisten weer wat nieuwe vertegenwoordigers hebben gevonden. Gelukkig 2008!

hierop geef je een duim

maar dit zeg je ook
ben nog steeds niet helemaal overtuigt...hoe,wat ,waar en wanneer het allemaal gebeurd was....

beetje vreemd

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens een erg indrukwekkend filmpje...

deze is ook zo pffffffffffffffff.... b) " heftig"

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet bepaald slim staan om Pim als een held te zien en te zeggen dat als hij er wel was geweest we geen problemen mer zouden hebben. en dara gaat het mij om. en dat zijn er nogal wat die dat denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1e filmpje prachtig had die nog niet gezien.
2e filmpje welkom in Ollandistan grrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:26:
Als jij dit klakkeloos aanneemt en je denkt deze zin te kunnen onderbouwen met een groep mensen die toevallig geen dure opleiding hebben genoten maar hard werken voor hun centen

en wat heeft dat harde werken er nou mee te maken dan? dus als mensen hard werken dan praat het alles zo maar ff goed ofzo of hoe moet ik dat zien?? Trouwens ik kan je tekst ook lezen zonder die'':lol:'' btw.(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:35:
terug lezen was een opmerking van roxxy.nl

Zal ik het nogmaals doen en dit keer de juiste,als je hem zo al niet snapt.

:lol:
maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord...

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:28:
Waar zegt hij dat????

inderdaad niet bijster intelligent,leest wat je zelf wilt lezen en ziet wat je zelf wilt zien...

Zo jij beter van de snappen? :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:47:
Ik vind het niet bepaald slim staan om Pim als een held te zien en te zeggen dat als hij er wel was geweest we geen problemen mer zouden hebben. en dara gaat het mij om. en dat zijn er nogal wat die dat denken

mag jij vinden....

we zullen er nooit achter komen.

en ja, voor mij was Pim een held.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:47:
Ik vind het niet bepaald slim staan om Pim als een held te zien en te zeggen dat als hij er wel was geweest we geen problemen mer zouden hebben. en dara gaat het mij om. en dat zijn er nogal wat die dat denken

Idd
Waarschuw beheerder
Nou luister ik weet heel goed wie wat gezegd heeft en daar heb ik eerder al duidelijk iets over gezegd.

Het gaat mij over dat de alledaagse ellende er niet meer zou zijn. en dat is niet zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:51:
en ja, voor mij was Pim een held.

why? wat voor heldendaden heeft hij dan gedaan?

Waarschuw beheerder
ik stemde niet op hem, omdat hij rotterdammer was en hij racist was!

maar toch

rust zacht, want heb respect voor de doden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:48:
Zal ik het nogmaals doen en dit keer de juiste,als je hem zo al niet snapt.

als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon met eigen zinnen zonder dat gecopieer. want ik snap geen reet van wat je bedoeld nee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:46:
deze is ook zo pffffffffffffffff.... b) " heftig"

jezus wat een... achterlijke figuurtjes na ±4 minuten... die mogen wat mij betreft weer terug naar Marokko.
Wat Pim betreft, ik vind het goed dat hij de mislukking van de multiculturele samenleving op de politieke agenda heeft gezet. Maar wat die man zegt in dat filmpje, iets in de trant van 'Het is de schuld van de PvdA, die heeft dit tuig het land binnengehaald', dat vind ik niet terecht. Wat mij betreft mag iedereen hier komen om een toekomst op te bouwen, als dat in land van herkomst niet mogelijk is. Het gebrek aan begeleiding van immigranten is het probleem geweest, niet het feit dat die mensen hier zijn gekomen. Want -hoe graag sommigen hier ook willen geloven dat het niet zo is- er zijn genoeg allochtonen die wél een goede baan hebben, ingeburgerd zijn, respect hebben voor anderen enzovoorts.

Tenslotte:
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:34:
Maar hem opwachten en een kogel geven ,maakt je tot dezelfde persoon als Volkert.
Volkomen geschift dus.

Couldn't agree more.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Pief <techno pechno> op dinsdag 6 mei 2008 om 00:00:
why? wat voor heldendaden heeft hij dan gedaan?

in mijn ogen was elk debat en of uitnodiging in een programma een "feest" om naar te kijken....

eindelijk een man die de waarheid durfde te zeggen... op een "slimme" manier.

de man die voor mij de politiek "aantrekkelijk" maakte, daarvoor kon ik er niks om geven, achterkamertjes politiek.

Pim maakte het openbaar, betrok het volk erbij.. een goed gekleede man met nog humor ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:22:
in mijn ogen was elk debat en of uitnodiging in een programma een "feest" om naar te kijken....

eindelijk een man die de waarheid durfde te zeggen... op een "slimme" manier.

de man die voor mij de politiek "aantrekkelijk" maakte, daarvoor kon ik er niks om geven, achterkamertjes politiek.

Pim maakte het openbaar, betrok het volk erbij.. een goed gekleede man met nog humor ook.

Moet je al langzaam een traantje wegpikken? :aai:

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietertje Geluk op maandag 5 mei 2008 om 22:43:
dan heeft hij ze zin! omdat hij dan als martelaar sterft ipv pim!

volkert een martelaar?
lol... voor wie? voor wat?
hoop dat ze m omleggen en dr een paar mooie pantoffels van maken..
rest beetje aan de beessies voeren..
en een nieuw proefdierenlab naar m vernoemen... die eer krijgt ie (Y)

Waarschuw beheerder
pim :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 6 mei 2008 om 00:07:
want ik snap geen reet van wat je bedoeld nee.

Roxy zei dat er een hoop hedendaagse problemen er niet meer hadden geweest.
Jij zei dat ie lulkoek sprak en maakte ervan alsof Roxy het had over ALLE problemen.
Dat waren jouw woorden.

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:59:
Het gaat mij over dat de alledaagse ellende er niet meer zou zijn. en dat is niet zo

Hier dim je al in.

En dat dat niet zo zou zijn kan NIEMAND weten,want hij heeft niets meer kunnen doen met een kogel door zijn kop.

Dus je kan beter zeggen....ik denk...dan het stellen als een feit.
Waarschuw beheerder
Wordt er nog een herdenking gehouden? in Den Haag bijvoorbeeld of in Amsterdam?
Waarschuw beheerder
Stomme gezeik van die PIM. Net of PIM het allemaal wel ff had geregeld met zijn populistisch gebral . Pim had buiten zijn schandknaapjes verder helemaal niks klaar gespeeld.

Pim, Rita, Geert of andere politieke plebs wat ze zeggen of hebben gezegd is voor het grootste deel alleen maar emotionele stemmingmakerij. Ik vind, dus ik ben' schijnt die aandoening te heten waar we nu al een paar jaar aan lijden in dit land.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op dinsdag 6 mei 2008 om 00:43:
populistisch gebral

ow ja.. dat doen ze in den haag verder niet natuurlijk... :rot:

Pim had buiten zijn schandknaapjes verder helemaal niks klaar gespeeld.

weet jij niet en je zult het ook nooit weten...
ga ergens anders lekker zitten brabbelen ouwe (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=721 height=562 cacheid=000c51ba002b5cd9e1f0c0021a023b89e6]http://www.pimfortuyn.org/pimfortuyn.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Olde Skoele op dinsdag 6 mei 2008 om 00:41:
Wordt er nog een herdenking gehouden? in Den Haag bijvoorbeeld of in Amsterdam?

http://www.beeldvanpim.nl/Herdenking_6_mei.htm
Waarschuw beheerder
Zolang geleden alweer, Zou denken 4 jaar ofzo.

Waarschuw beheerder
dus ook typisch dat Pim een bepaald type Nederlander aansprak. en dat zijn niet de aller intelligenste Nederlanders

Nooit gekeken naar Business Class zeker op zondag? Hij vond zijn aanhang echt niet alleen in de klasse 'vmbo-student' hoor.

Ik heb zelf destijds niet op LPF gestemd en ik had hem zelf overigens liever niet als minister-president gezien (net zoals de huidige overigens), maar op bepaalde zaken had hij echt wel een goede kijk (hoe je het went of keert). Het grote minpunt aan hem was, dat hij niet goed tegen kritiek kon. Maar hij kon wel veel meer zaken goed onderbouwen, dan veel van die zakkenwassers in de huidige politiek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:41:
Roxy zei dat er een hoop hedendaagse problemen er niet meer hadden geweest.
Jij zei dat ie lulkoek sprak en maakte ervan alsof Roxy het had over ALLE problemen.
Dat waren jouw woorden.

ahaa dan dacht ik het toch goed. maar ik vond dat er een overdreven toon aan zat en dat benadrukte ik met die opmerking.

sorrie maar met deze opmerking pretendeerd ze dat een hoop ellende er niet was geweest als hij nog leefde. Dat vind ik onzin ja.

Mijn opmerking deed dat alleen maar verduidelijken. Om aan te geven dat je zoiets eigenlijk helemaal niet kan zeggen. Je zou kunnen zeggen dat zijn invloed misschien positief was geweest ja. let wel: tot op zekere hoogte). Maar het had ook gekund dat hij met zijn opmerkingen en gedachtengang juist een negatieve invloed kon hebben. want er waren me nogal wat mensen boos toen.
Nee ik vind niet dat ik hier verkeerde dingen heb gezegd echt niet.

Naar mijn inzien zit de oplossing niet in den Haag maar in de burgers zelf. de politiek is net zo achterlijk als het volk omdat we in een democratie leven. als mensen nou eens beter de moeite namen om elkaar niet op onwaarheden te beoordelen dan had den Haag het ook minder moeilijk.
Waarschuw beheerder
Ik weet het nog goed, we kwamen thuis van een dagje strand ofzo en we zagen het op het nieuws. M'n pa kon het niet geloven en zat verslagen voor de tv.

De volgende dag plaatsen die eikels van de volkskrant de foto van een dode pim fortuyn in het media park omringd door ambulance personeel. Hij belde razend de volkskrant en zegde zijn abbonement op.

RIP Pim fortuyn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 6 mei 2008 om 01:28:
sorrie maar met deze opmerking pretendeerd ze dat een hoop ellende er niet was geweest als hij nog leefde.

mischien vreemd. maar ik denk er ook zo over.

denk als Pim nog had geleefd was het "anders" geweest.

maargoed...

blijft de vraag natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Tja Pim Fortuyn was nou niet bepaald de redder van ons land, met zijn idee'n over koeien in flats en vergeet niet hij was voor een generaal pardon zoals pas geleden gebeurd is. Redder: nee Held: Niet echt maar zei wel hard op wat de gewone man op de straat niet dorst en kon zeggen. Maar om daar iemand zijn kop voor af te schieten gaat een beetje te ver.

Noem me een complot theorie denker, maar kwam het de Nederlandse regering niet al te goed uit dat een dieren activist (waneer komen die op de lijst terroristen??) Pim Fortuyn afknalde. Want hoe je het went of keert, hij zou letterlijk uit het niets met de meeste zetels de tweede kamer in komen. En dat had de gevestigde orde opeens bijna machteloos gemaakt, iets waar veel partijen en machthebbende niet op rekende.

En hoe kan iemand (Folkert) die amper vast heeft gezeten zich zo op zijn zwijgrecht behouden, want ik denk nou niet dat de verhoren er zachtzinnig aan zien toe gegaan. Ik blijf het een rare zaak vinden die voor de regering (die soms niet eens de confrontatie met hen aan wilde gaan) bijna perfect uit kwam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 6 mei 2008 om 01:28:
. Om aan te geven dat je zoiets eigenlijk helemaal niet kan zeggen.

Geld naar twee kanten,ook voor jou...

Alles had gekund.
Blijft gissen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 01:43:
blijft de vraag natuurlijk.

Waarschuw beheerder
R.I.P...(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net of PIM het allemaal wel ff had geregeld met zijn populistisch gebral

precies, dat had hij niet!
Uitspraak van dex op dinsdag 6 mei 2008 om 00:51:
ow ja.. dat doen ze in den haag verder niet natuurlijk...

Niet voordat Pim Fortuyn er op de populistische nationalistische tour ging. Tegen zulke oninhoudelijke politiek is niks anders te beginnen dan het terug doen, de massa stemt toch op personen en niet op politieke plannen.

En het erge was dat hij inhoudelijk best goed kon discussiëren en inhoudelijk goede standpunten had, maar zich toch liet verleiden tot de makkelijke weg

Maar de politiek was voor Pim Fortuyn ook te weinig betrokken bij het land, dat was dan wel één van zijn goede invloeden

Waarschuw beheerder
donateur
er is in mijn ogen een heel leuk tijdperk verloren gegaan met die "kale nicht" aan de macht ;)

R.I.P PIM

:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Fortuyn-aanhangers naar Mediapark voor herdenking
maandag 05 mei 2008 | 15:37

Tekstgrootte
ROTTERDAM (ANP) - Aanhangers van de in 2002 vermoorde Pim Fortuyn reizen dinsdag met een bus naar het Mediapark in Hilversum en naar begraafplaats Westerveld in Driehuis voor een herdenking.

Een woordvoerster van de organisatie zei maandag dat de bus vrijwel vol zit, wat betekent dat bijna vijftig mensen zich hebben aangemeld.

Op de plaats in het Mediapark waar Fortuyn zes jaar geleden werd vermoord en op de begraafplaats Westerveld waar zijn stoffelijk overschot korte tijd begraven lag, zetten zijn aanhangers bloemen neer en houden zij toespraken.
Waarschuw beheerder
dat filmpje :|

wat een kankerrat bij 3:10 :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
insectenvriend,

zeg dat wel ja, ken mensen die erover mee kunnen praten over zijn eigenaardige ideen

? hij had toch levenslang?
Stomme gezeik van die PIM. Net of PIM het allemaal wel ff had geregeld met zijn populistisch gebral . Pim had buiten zijn schandknaapjes verder helemaal niks klaar gespeeld.

Pim, Rita, Geert of andere politieke plebs wat ze zeggen of hebben gezegd is voor het grootste deel alleen maar emotionele stemmingmakerij. Ik vind, dus ik ben' schijnt die aandoening te heten waar we nu al een paar jaar aan lijden in dit land

Jij bent er zeker dus 1 die denkt dat Pim Fortuijn net zo lulde als Rita en Geert :/

Nou doeg hoor, hij had niets met een strijd tegen de Islam en allochtonen te maken, als je hem goed had gevolgd had juist hij het beste met de minderheden voort, Hij was juist degenen die de minderheden uit een verdomhoekje wou halen en ze een betere toekomstvisie wou geven nu na een jaar PVDA krijgen de minderheden steeds minder kans omdat de PVDA het totaal verkeert aanpakt, je moet ze niet verwennen!! dat zet kwaad bloed bij de rest van de bevolking (die voelt zich achtergesteld) je moet ze alleen een goede werk en studielust geven je moet ze juist motiveren niet verwennen.
Iets wat Pim Fortuijn juist wou gaan doen, allochtonen motiveren zodat deze een betere naam in de samenleving zouden krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:09:

? hij had toch levenslang

18 jaar....

via wikipedia:
[bewerk] Veroordeling
De rechtbank veroordeelde Van der Graaf op 15 april 2003 tot 18 jaar gevangenisstraf. De inbreuk op het democratische proces was niet ernstig genoeg en de kans op herhaling te klein om een levenslange gevangenisstraf te rechtvaardigen, aldus de rechters. Bij dat laatste baseerde de rechtbank zich op het psychiatrisch rapport. Feiten die voor de rechtbank wel zwaar wogen waren de 'brute wijze' waarop de moord werd gepleegd en het feit dat de rechtsorde ernstig was geschokt.

Hij werd niet alleen veroordeeld voor moord met voorbedachten rade, maar ook voor verboden wapenbezit (van het moordwapen) en voor het bedreigen van de chauffeur van Fortuyn die hem na de aanslag achtervolgde. Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord

Waarschuw beheerder

Ik niet :no:

Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P.

De dag dat democratie een flinke snaar heeft gekregen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:46:
De dag dat democratie een flinke snaar heeft gekregen

snaar? sneer bedoel je waarschijnlijk

democratie heeft nooit bestaan joh, niet in het moderne NL iig...

zie de Oranje-Nassau's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 10:48:
democratie heeft nooit bestaan

als democratie bestond was de SP nu de regerende partij met het CDA ipv de PVDA en CU.

En voor welke politicus had Pim Fortuijn veel waardering?

Juist ja Jan Marijnissen ;)

Waarschuw beheerder
Jij bent er zeker dus 1 die denkt dat Pim Fortuijn net zo lulde als Rita en Geert

Wat ik zelf zo mooi vind, is dat zeer veel mensen in de politiek diverse uitspraken van hem hebben overgenomen (en dan heb ik het niet alleen maar over dat het te 'druk' is in Nederland). Wat dat betreft was het wel een man met visie. Hij had zich beter kunnen opstellen als politiek adviseur. Dan had ie misschien nog wel geleefd. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 11:28:
Wat ik zelf zo mooi vind, is dat zeer veel mensen in de politiek diverse uitspraken van hem hebben overgenomen

En totaal verkeerd hebben geintepreteerd.

Waarschuw beheerder
Pim Fortuyn:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was het al weer bijna vergeten eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:09:
jezus wat een... achterlijke figuurtjes na ±4 minuten... die mogen wat mij betreft weer terug naar Marokko.
Wat Pim betreft, ik vind het goed dat hij de mislukking van de multiculturele samenleving op de politieke agenda heeft gezet. Maar wat die man zegt in dat filmpje, iets in de trant van 'Het is de schuld van de PvdA, die heeft dit tuig het land binnengehaald', dat vind ik niet terecht. Wat mij betreft mag iedereen hier komen om een toekomst op te bouwen, als dat in land van herkomst niet mogelijk is. Het gebrek aan begeleiding van immigranten is het probleem geweest, niet het feit dat die mensen hier zijn gekomen. Want -hoe graag sommigen hier ook willen geloven dat het niet zo is- er zijn genoeg allochtonen die wél een goede baan hebben, ingeburgerd zijn, respect hebben voor anderen enzovoorts.

mooi gezegd.

Waarschuw beheerder
donateur
? hij had toch levenslang?

nee, in 2010 mag hij op "proef verlof" en 2014 komt hij vrij..

vandaag nog gehoord.

en ja, ik was vandaag bij het media park.

niet al te druk, mannetje of 80.

wel veel pers en ex gemeente raad leden van de LPF.

paar mooie woorden werden er gesproken door verschillende mensen... en er werden kaarsjes aangestoken en bloemen neergelegd op de plek waar het 6 jaar geleden gebeurde.

daarna vertrokken de meeste naar het "tijdelijke" graf waar pim lag..

o.a de NOS, was er, die knakker van geen style.. en paar plaatselijke kranten en radio/tv mensen...

opzich blijft het boeien, ondanks het al weer 6 jaar geleden is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moeten we hier nou ieder jaar bij stil blijven staan :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 5 mei 2008 om 23:24:
mijn gok; LPF had iets minder hard gewonnen, ging regeren, paar ministerspostjes, na een paar maanden viel dat kabinet, LPF door ruzie uit elkaar, Pim leefde nog lang en gelukkig dankzij commissariaatjes en darkrooms

Denk niet dat je er ver naast zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op dinsdag 6 mei 2008 om 18:03:
moeten we hier nou ieder jaar bij stil blijven staan

Yep en als je dat niet wil...wat doe je hier dan :S

PIM :respect:

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:18:
Yep en als je dat niet wil...wat doe je hier dan

precies.

je bent vrij om te kijken en te reageren, niet jou ding kom dan niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:18:
Yep en als je dat niet wil...wat doe je hier dan

hier als in dit topic

of

hier als in dit land?

Waarschuw beheerder

voor Pim. Zware :loser: voor Geert en Rita. Zij doen alsof nationalisme een rechts monopolie is, terwijl Fortuyn links was op veel punten, zoals het drugsbeleid.

Waarschuw beheerder
Nee.

Ik ben een socialist in hart en nieren, maar om de socialistische waarden zoals de verzorgingsstaat in stand te houden, dient het beperkt te blijven tot Nederlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:29:
Ik ben een socialist in hart en nieren, maar om de socialistische waarden zoals de verzorgingsstaat in stand te houden, dient het beperkt te blijven tot Nederlanders

als we een paar machthebbers uit hun pluche kicken kan de hele wereld meedoen...dr is genoeg voor iedereen

Waarschuw beheerder
niet alleen uit hun pluche kicken, uit hun pluche kicken en berechten + executeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:22:

kan me nog wel een debat met paul rosenmuller herinneren, toen het te moeilijk werd ging ie er maar vandoor :looser:

aardige vent, maar ben er niet rouwig om dat ie er niet meer is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:34:
niet alleen uit hun pluche kicken, uit hun pluche kicken en berechten + executeren

en NIET voor het vuurpeloton ;)

Waarschuw beheerder
wat dan, n roestig nagelvijltje ofzo, nee dat geeft me teveel rotzooi man 8)
Waarschuw beheerder
Ik ben een socialist in hart en nieren, maar om de socialistische waarden zoals de verzorgingsstaat in stand te houden, dient het beperkt te blijven tot Nederlanders.

Grappig.

socialistische waarden

beperkt te blijven tot Nederlanders

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:41:
wat dan, n roestig nagelvijltje ofzo, nee dat geeft me teveel rotzooi man

niet zo eervol iig

hangen staat voor verraders

long drop dan he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 6 mei 2008 om 18:43:
Grappig.

Wat is er grappig aan het principe hanteren dat je eerst de zaakjes voor je eigen onderklasse op orde moet hebben alvorens die voor andermans onderklasse (waar de regering van Marokko ons mee heeft opgezadeld) te gaan op knappen?

Een socialistische verzorgingsstaat werkt niet als iedereen uit de ruif mee komt vreten :P
Waarschuw beheerder

Zoiets blijft ongelofelijk en te triest voor woorden in dit land :/
Waarschuw beheerder
6 jaar gelede ............ hahahhahahhaha kut zeg maar ja het was tenminste geen marokaan he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op dinsdag 6 mei 2008 om 18:03:
moeten we hier nou ieder jaar bij stil blijven staan

:jaja:
Waarschuw beheerder
vandaag... alweer 6 jaar geleden toen Pim Fortuyn werd vermoord

Helaas dat hij er niet meer is.. Hij had het echt wel beter voor elkaar gekregen, dan het nu is. Want slechter kan niet..(N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en emigreren ho maar
Waarschuw beheerder
Jij bent er zeker dus 1 die denkt dat Pim Fortuijn net zo lulde als Rita en Geert

Gaat mij meer om de toon die men aanslaat. Tevens lulde deze flamboyante homo niet minder populistich als Geert en Rita.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:51:
Juist ja Jan Marijnissen

Niet met Hans Wiegel? ;)

Vraag me wel eens af als de mensen wisten van PIM's overmatige interesse in minderjarige jongentjes of ze dan nog op hem zouden stenmmen?

Waarschuw beheerder
Wie denkt er nog wel eens over na?laatste aanpassing 6 mei 2008 00:44

Niet vaak meer... :)
Waarschuw beheerder
Pim Fortuyn

'De marionet'

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 6 mei 2008 om 19:38:
Vraag me wel eens af als de mensen wisten van PIM's overmatige interesse in minderjarige jongentjes of ze dan nog op hem zouden stenmmen?

boeit mij het, de een graait in de kruizen van minderjarige jongetjes, de ander fokt 5 kinderen die niet tegen polio zijn ingeënt, we worden toch door fruitcakes en criminelen geregeerd, face it that's democracy.
Waarschuw beheerder
Wenn ich sage 'Fick die fette Nachbarin' fickst du denn auch die fette Nachbarin??? :LOL:

Waarschuw beheerder
donateur
Fortuyn-kiezers massaal naar Verdonk
dinsdag 6 mei 2008 21:15

(Novum) - Vier op de tien kiezers die kort na de moord op Pim Fortuyns LPF stemden, sympathiseren nu met Rita Verdonks beweging Trots op Nederland. Dat meldt Maurice de Hond dinsdag, precies zes jaar na de moord op Fortuyn, op basis van een peiling.

Drie op de tien van deze groep kiezers zijn overgestapt naar de partij van Geert Wilders, de Partij voor de Vrijheid. Twaalf procent van de toenmalige Fortuyn-kiezers geven aan niet te weten op wie ze nu zouden stemmen.

Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2006 stemden nog drie op de tien Fortuyn-kiezers op de PVV van Wilders. Rita Verdonk had toen nog geen eigen beweging opgericht.

Na de moord op Fortuyn stemden ruim anderhalf miljoen Nederlanders op de LPF. De partij ging daarna langzaam ter ziele aan interne twisten.
Waarschuw beheerder
Nooit was ik ook maar een zier geinteresseerd in de politiek , totdat Fortuyn kwam, een echte man van het volk.

Iemand die zei wat hij dacht en niet om de hete brei lulde zoals de rest.

Mee eens met zijn ideeen of niet, hij was voor mij de meest invloedrijke persoon die ooit (helaas nog niet eens) in de politiek zat. Hoe zeer een apart figuur of nicht hij ook was.

Hij was iemand die het beste voor had met de echte Nederlanders en niet de vieze zakkenvullers die alleen aan hun eigen zakies denken(die zich helaas in de partij kochten).

Gelukkig hebben we nu Geert en Rita anders was ik allang uit dit land vertrokken als ik de kans had.

Nu is er nog hoop voor de toekomst.

Pim, goodbye.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 18:28:
nationalisme

zooooo 1933

ach man, waren we maar wat nationalistischer. Ipv ons land de rug toe te keren zoals veel mensen doen tegenwoordig.
Waarschuw beheerder

Leg eens nader uit?
Waarschuw beheerder
Vermoord door een Nederlander!!

schandalig volkje!!

Waarschuw beheerder
Weinig animo voor herdenking Pim Fortuyn ------------>dus puntje bij paaltje een
Uitspraak van FC Lacoste op woensdag 7 mei 2008 om 01:34:
schandalig volkje!!

Vijftig mensen hadden zich ingeschreven voor een georganiseerde herdenkingsbusreis, maar daarvan zijn er maar 25 komen opdagen. Nog eens 25 mensen hadden zich in Rotterdam verzameld voor een stille tocht.

http://www.nu.nl/news/1555358/10/Weinig_animo_voor_herdenking_Pim_Fortuyn_%28video%29.html

R.I.P.

[img width=41 height=46]http://www.jacodo.nl/forum/images/smiles/slotje.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op woensdag 7 mei 2008 om 01:34:
Vermoord door een Nederlander!!

Nee precies ik snap m! als hij wat vermoord door een eskimo dat was het niet erg(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 20:38:
we worden toch door fruitcakes en criminelen geregeerd

Mwa nederland valt daar in vergelijking met andere landen wel heel erg mee.
We worden door 3 grote griffo's geregeerd ;)
Waarschuw beheerder
Gisteren weer een zware dag gehad met mijn biertjes in het park. In gedachten bij de 'Goddelijke Kale' geweest. Heb alleen Flauw en Bitterman erop kunnen betrappen iets aan de herinnering te blijven doen. Marten was aanwezig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 10:31:
Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord

the hunting season is open

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 7 mei 2008 om 01:29:
Leg eens nader uit?

Onze verzorgingsstaat is ingericht om mensen te dienen die hier al generaties wonen, de AOW bijvoorbeeld wordt betaald door de generatie van je kinderen en kleinkinderen die werken.

Dat laatste zegt al genoeg lijkt mij ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 12:10:
Dat laatste zegt al genoeg lijkt mij

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disobedience op dinsdag 6 mei 2008 om 22:14:
Gelukkig hebben we nu Geert en Rita anders was ik allang uit dit land vertrokken als ik de kans had.

ja geert lost de problemen echt op hier:/

Waarschuw beheerder
Blijven huilen NAF, blijven huilen.. :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 01:54:
Vijftig mensen hadden zich ingeschreven voor een georganiseerde herdenkingsbusreis, maar daarvan zijn er maar 25 komen opdagen. Nog eens 25 mensen hadden zich in Rotterdam verzameld voor een stille tocht.

hehehe jah weet je hoe mooi weer :D
Wie denkt er nog wel eens over na?laatste aanpassing 6 mei 2008 00:44

hoef ik neit, kword er elk jaar aan herrinnerd op 6 mei o:)
Waarschuw beheerder

laat hem maar lekker langer zitten in de gavangeniss;)

ik denk er altijd over na op 6 mei..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Disobedience op dinsdag 6 mei 2008 om 22:14:
Gelukkig hebben we nu Geert en Rita anders was ik allang uit dit land vertrokken als ik de kans had

Die 2 komen niet in de buurt van fortyn.Ik heb niks met de ideeen en denkbeelden van verdonk en wilders terwijl die van fortuyn mij echt aangesproken hebben . Respect voor pim, ik kreeg kippenvel toen ik dit filmpje keek en ik vind het goed dat hij herdacht word. Dat Van der G al over 6 jaar vrij komt vind ik gewoon belachelijk en ik kots op het strafrechtelijk systeem hier in Nederland.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 7 mei 2008 om 14:05:
Dat Van der G al over 6 jaar vrij komt vind ik gewoon belachelijk

kerel vermaakt zich blijkbaar ook nog eens best in de gevangenis :/

Waarschuw beheerder
alweer 6 jaar, goh ik word oud.
Waarschuw beheerder
Volkert van der G, insectenvriend,dierenactivist die Pim Fortuyn doodschoot, heeft zich inmiddels ontpopt tot juridisch adviseur van zijn medegedetineerden.

:nee: juridisch adviseur! dat die man dat nog mag doen!

Pim: nog altijd een gemis :respect: voor jou!
Nog altijd ziek van het feit dat jij nooit een kans hebt kunnen krijgen in dit land! Elke niet nederlands sprekende mongool wel maar pim niet :nee:
Nog steeds geen woorden voor
Pim rust in vrede!

Uitspraak van Soul Survivor op maandag 5 mei 2008 om 23:24:
daarnaast...als je m naast Lincoln of Kennedy plaatst dan valt de verandering op globale schaal helemaal wel mee

:lol: dus je wou nederland met zo'n groot land als amerika gaan vergelijken? Nee toch? Zo slim ben je wel (denk ik) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 7 mei 2008 om 16:05:
Uitspraak van Baseseeker op woensdag 7 mei 2008 om 14:05:
aansproken.

Nederlandsche taal verbeteraar :loser:
Waarschuw beheerder

Gaat ie dan zijn straf krijgen?
Waarschuw beheerder
Is het alweer een jaar geleden dat het laatste pim topic werd geopend? :(

Uitspraak van *BEE* op woensdag 7 mei 2008 om 16:05:
dus je wou nederland met zo'n groot land als amerika gaan vergelijken? Nee toch? Zo slim ben je wel (denk ik)

:gaap:

Volgens mij vergelijkt hij toch echt INDIVIDUËN op GLOBALE SCHAAL.
Waarschuw beheerder
dus je wou nederland met zo'n groot land als amerika gaan vergelijken? Nee toch? Zo slim ben je wel (denk ik)

Nederland was Azie al aan het plunderen en uitmoorden voordat de VS uberhaupt bestonden...

vanaf 1850 begonnen die zich een beetje buiten de eigen grenzen te bemoeien..en dat heeft de wereld geweten ook...;)

voor die tijd was NL een grote speler in de wereld (zegt de term gouden eeuw je iets? ;) )
Uitspraak van Knoalster op woensdag 7 mei 2008 om 16:56:
Volgens mij vergelijkt hij toch echt INDIVIDUËN op GLOBALE SCHAAL

dank u
Is het alweer een jaar geleden dat het laatste pim topic werd geopend?

buiten de bijdragen van BenMysterieus wel, volgens mij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HardstyleChick1908 op woensdag 7 mei 2008 om 13:54:
ik denk er altijd over na op 6 mei..

netjes. me 2

athans ik niet alleen die dag.. als ik naar de huidige politiek kijk, de verloedering van nederland mis ik Pim nog elke dag.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 7 mei 2008 om 14:05:
Dat Van der G al over 6 jaar vrij komt vind ik gewoon belachelijk en ik kots op het strafrechtelijk systeem hier in Nederland.laatste aanpassing 7 mei 2008 16:14

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellen~~ op woensdag 7 mei 2008 om 14:16:
kerel vermaakt zich blijkbaar ook nog eens best in de gevangenis

De moordenaar van Pim Fortuyn komt over zeven jaar vrij. Nu slijt hij zijn dagen tussen seriemoordenaars en kinderverkrachters
Volkert van der Graaf heeft zich in de gevangenis onmisbaar gemaakt. Om de verveling te verdrijven dan wel uit overlevingsdrang, is hij de huisjurist geworden van zijn medegevangenen. Uit zijn cel verstuurt hij een stroom verweerschriften. Daar zijn de echte advocaten niet blij mee. Willem Anker: 'Ik duld zijn inmenging niet.'

Sinds 28 januari 2004 zit Volkert van der Graaf (36) vast op de Beveiligde Individuele Begeleidingsafdeling (BIBA) van de strafgevangenis in Scheveningen. Deze afdeling bevindt zich op de derde verdieping van een relatief nieuw gebouw achter de monumentale toegangspoort van deze gevangenis. De zestien cellen zijn voorzien van matglas, meten 2,75 bij 4 meter en liggen aan weerszijden van een witbetegelde gang. Ze zijn sober ingericht. Het Rijk verstrekt gevangenen een simpel koffiezetapparaat, een televisie kunnen ze huren. Een computer 'op cel' is niet toegestaan, boeken en tijdschriften wel. Haaks op de celvleugel is een gang met de recreatiezaal, houtbewerking, fitnessruimte, een werkzaal en een gesprekskamertje. Verder zijn er onder meer een bezoekzaal en een bibliotheek. Op de luchtplaats is een moestuintje en er staat een tuinhuisje waar de gedetineerden koffie kunnen zetten en zich even afzonderen. Ze komen niet in contact met gevangenen van andere afdelingen. Een streng regime, maar dat heeft Van der Graaf al eerder meegemaakt. Na zijn gevangen–neming de eerste anderhalf jaar was eenzame opsluiting het devies.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oke op woensdag 7 mei 2008 om 16:29:

:)

:x :x :x

zelf vermoed ik van wel...

heb die dag een aantal mensen gesproken die veel wisten... ook over Volkert zijn "proef" verlof in 2010.

:x
Waarschuw beheerder
Nog steeds een brok in mijn keel als ik dat filmpje zie..jammer dat NL er niet meer zo bij stil staat na 6 jaar :jaja:

Maar we zullen hem nooit vergeten :no: R.I.P. Pim

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een man van het volk:respect:

Waarschuw beheerder
Elke niet nederlands sprekende mongool

Denk dan wel dat niet elk nld sprekende mongool, misschien wel meer algemene ontwikkeling heeft.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 19:48:
de verloedering van nederland

De verloedering van NL begint bij een ieder zelf, door uitlatingen, gedragingen ed.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 19:53:

heb die dag een aantal mensen gesproken die veel wisten... ook over Volkert zijn "proef" verlof in 2010.

Dan weet men bij deze bij wie ze moeten wezen.

Zwijgen is ook een vorm van misdaad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 22:47:

Zwijgen is ook een vorm van misdaad.laatste aanpassing 7 mei 2008 22:50

lijkt wel of je achter Volkert staat.

:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
De verloedering van NL begint bij een ieder zelf, door uitlatingen, gedragingen ed.

die "uitlatingen" komen door die gedragingen.

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tijd vliegt voorbij,,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 23:38:
Tijd vliegt voorbij

Nee,wij vliegen door de tijd heen.
Komen altijd tijd tekort..:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 23:02:

Of ik wel of niet achter Volkert sta, is niet ter sprake.
We hebben hier in NLD nog steeds een rechtssysteem, waar wij ons aan moeten houden of wij dat systeem wel of niet goed keuren.

Dat jij met 'enge' mannetjes dingen spreekt en dat je daardoor vermoedt dat hij zijn straf zal krijgen, maakt jouw ook medeplichtig
indien dit zal geschieden.

Ik heb het weleens eerder gezegd, dat mensen moeten oppassen met hun uitlatingen vanwege: Give them enough rope and they'll hang themselves.

die "uitlatingen" komen door die gedragingen.

Inderdaad, zie je forumpic, zo begint het.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 23:44:
Nee,wij vliegen door de tijd heen.
Komen altijd tijd tekort..

:lol: Zo kan je het ook zien..

Maar kan 't me nog goed herinneren.. dus lijkt niet zo lang geleden he ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 00:05:
Of ik wel of niet achter Volkert sta, is niet ter sprake.

toch wel.

We hebben hier in NLD nog steeds een rechtssysteem, waar wij ons aan moeten houden of wij dat systeem wel of niet goed keuren.

heeft Volkert ook niet gedaan.

Dat jij met 'enge' mannetjes dingen spreekt en dat je daardoor vermoedt dat hij zijn straf zal krijgen, maakt jouw ook medeplichtig

zo eng waren ze niet.

bespreek geen dingen, hoorde ze aan.

de tijd zal het zich leren.

Ik heb het weleens eerder gezegd, dat mensen moeten oppassen met hun uitlatingen vanwege

vrijheid van meningsuiting.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 00:21:
heeft Volkert ook niet gedaan

Jezelf verlagen/vergelijken tot. :rot:

Ik zei spreekt, geen bespreekt.
En als je dingen aanhoord, heb je ook je plichten.

vrijheid van meningsuiting.

Totdat
Give them enough rope and they'll hang themselves.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij met 'enge' mannetjes dingen spreekt

kon het al niet ontcijferen, ging er van uit dat je "bespreekt" bedoelde.

heb anders nog nooit gehoord van "dingen spreekt"
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 00:43:
En als je dingen aanhoord, heb je ook je plichten.

zoals?

dus als piet paulusma slechtweer "spreekt" op tv, heb ik ook plichten om daar iets mee te doen?

snap je niet sorry.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je had het direct aan de pliessie motte vertellen. schnappie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 00:48:
van "dingen spreekt"

Ik vergat het woordje over of van
Dus dat jij met enge mannetjes over dingen spreekt.

En dat beide woorden: spreken en bespreken bestaan en verschillende betekenissen hebben.

zoals?

Je zwijgplicht. :)

dus als piet paulusma slechtweer "spreekt" op tv, heb ik ook plichten om daar iets mee te doen?

Ja, om bijv. de paraplu mee te nemen of verzichtig te rijden of sneeuwkettingen mee te nemen.

snap je niet sorry.

Snap je het nou. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 01:21:
Snap je het nou.

:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 01:13:
schnappie

:O

[img width=225 height=163]http://www.schooltv.nl/weekjournaal/mmbase/images/991356[/img]

hoi :BYE:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 01:13:
direct

Is nou ook zo'n groot woord, maar

[img width=300 cacheid=0012ac0e00087bc7ad26db2f1a023bf9e8]http://www.schnappi.tv/static/imgs_cards/1.gif[/img]

;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:roflol: lang heeft die niet te leven (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vergat het woordje over of van

ok, nu komen we ergens.

Dus dat jij met enge mannetjes over dingen spreekt.

nee, zeg nogmaals:

Je zwijgplicht.

ik voel me niet geroepen, zie het nog niet als een "plicht" als ik iets hoor of verneem of aanhoor om daar iets mee te gaan doen.

Ja, om bijv. de paraplu mee te nemen of verzichtig te rijden of sneeuwkettingen mee te nemen.

moet ieder voor zich toch weten?

je bent niet verplicht om er iets mee te doen.

( ga ik zo vanuit)

zou een mooi verhaal zijn, je zou het als "advies" kunnen zien en daar eventueel iets mee kunnen of mogen doen.

maar denk dat daar iedereen vrij in is.
Waarschuw beheerder
Volgens mij vergelijkt hij toch echt INDIVIDUËN op GLOBALE SCHAAL.

Oke had ik niet begrepen!
misschien wel meer algemene ontwikkeling heeft

jajaja Dat denk jij! Gelukkig weet jij niet wat ik in m'n leven heb gezien tot nu toe, wijsneus

Ja inderdaad!
die "uitlatingen" komen door die gedragingen

Niks meer aan toe te voegen :D
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

heb die dag een aantal mensen gesproken die veel wisten...

... zeiden van der Graaf zijn vrienden terwijl ze over Fortuyn praatten.

En dit zijn jouw woorden: ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 19:48:
de verloedering van nederland

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 8 mei 2008 om 09:05:
jajaja Dat denk jij! Gelukkig weet jij niet wat ik in m'n leven heb gezien tot nu toe, wijsneus

Goed argument (Y)

Misschien heeft hij wel anders gezien, wijsneus.

Ja inderdaad! Volkert 2!

Leg es uit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 8 mei 2008 om 10:21:
Misschien heeft hij wel anders gezien

Nou ik weet niet hoor, ik doe niet wijs ik zeg alleen wat ik denk!

Misschien heeft hij wel anders gezien

Zou kunnen... als hij zelf zo wijs was geweest had ie mijn mening, mijn mening gelaten en er in niet op ingegaan met zo'n opmerking over algehele ontwikkeling!

Leg es uit?

Waarom zou ik dat gaan uitleggen aan iemand die mij aanvalt terwijl ik met hem geen eens een discussie heb gevoerd??

Voel me niet geroepen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat ik in m'n leven

Je moet nog beginnen te leven, oma

Ja inderdaad! Volkert 2!

Ik verlaag mij niet tot het niveau van anderen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 05:50:

Klopt, vandaar de verloedering.

nee, zeg nogmaals:

:NEE: Je zei:
een aantal mensen gesproken

Dus gesproken!
En als iemand spreekt, kan er wat besproken worden.

En wie weet ben ik wel een kennis van die mensen. :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 8 mei 2008 om 10:42:
Waarom zou ik dat gaan uitleggen aan iemand die mij aanvalt

Wie valt hier wie aan? :/

terwijl ik met hem geen eens een discussie heb gevoerd??

Wel verwijten maken en anderen uitmaken voor Volkert2 maar geen discussie voeren dus? Grote jongen :aai:

Zeg dan niks als je je eigen oznin niet kan onderbouwen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:46:
Je moet nog beginnen te leven, oma

:lol: daar kan ik je geen ongelijk in geven en toch weet ik meer dan jij denkt!

Mooi!

Uitspraak van Knoalster op donderdag 8 mei 2008 om 10:47:
Wie valt hier wie aan?

Kijk nou eens naar m'n eerste post! Ik had het in eerste instantie tegen Soul survivor, die heeft mijn antwoord op zijn post uitgelegd. KLAAR!

Toen kwam giffer met z'n opmerking en ja daar heb ik weer op gereageerd!

Wel verwijten maken en anderen uitmaken voor Volkert2 maar geen discussie voeren dus?

Heb je wel eens goed gekeken hoeveel discussies er over dit en andere onderwerpen lopen?mensen blijven net zo lang doorgaan tot ze gelijk krijgen en daar pas ik voor. Elk woordje wordt uitgemeten etc. wat schiet ik daar mee op? Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening, wij zijn het niet eens klaar! Ik hoef geen pagina's vol te kladden met waarom ik dit vind en dat vind. Ik vind dat zo! klaar!

Zeg dan niks

Dat mag ik gelukkig nog zelf bepalen

Kijk alleen es even naar alle forums over het hele wilders gebeuren mensen blijven eindeloos met elkaar discussieren nou daar heb ik geen zin in, ik blijf ontopic en zeg wat ik van Pim Fortuyn alweer 6 jaar geleden vindt meer niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aan iemand die mij aanvalt terwijl

Ik val niet aan.
Ik attendeerde je alleen maar, dat niet alle NL sprekenden, geen mongolen zijn.

terwijl ik met hem geen eens een discussie heb gevoerd

Dan moet je maar naar hyves gaan. ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 8 mei 2008 om 10:55:
Kijk nou eens naar m'n eerste post! Ik had het in eerste instantie tegen Soul survivor, die heeft mijn antwoord op zijn post uitgelegd. KLAAR!

Leuk. Maar wie valt wie aan? :/

Heb je wel eens goed gekeken hoeveel discussies er over dit en andere onderwerpen lopen?mensen blijven net zo lang doorgaan tot ze gelijk krijgen en daar pas ik voor. Elk woordje wordt uitgemeten etc. wat schiet ik daar mee op? Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening, wij zijn het niet eens klaar! Ik hoef geen pagina's vol te kladden met waarom ik dit vind en dat vind. Ik vind dat zo! klaar!

Zoiets heet een fatsoensnorm. Iemand vergelijken met een moordenaar is al niet te fatsoenlijk, maar dit dan ook niet niet onderbouwen is al helemaal kansloos. Over de verloedering van de maatschappij gesproken. Naf had het dus over mensen zoals jij.

Dat mag ik gelukkig nog zelf bepalen

Dat mag, maar je moet niet gaan huilen wanneer mensen om onderbouwing vragen nadat je hun uitmaakt voor whatever. En anders..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:56:
moet je maar naar hyves gaan.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en toch weet ik meer dan jij denkt!

Ik denk niks, jij beweerd.

En zo kan het ook, daar zijn topics voor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 8 mei 2008 om 10:58:
Dat mag, maar je moet niet gaan huilen

wat ben jij een zeur wijf :gaap:
Waarschuw beheerder
Nog een keer!

Dit was mijn zin

Nog altijd ziek van het feit dat jij (PIM) nooit een kans hebt kunnen krijgen in dit land! Elke niet nederlands sprekende mongool wel maar pim niet

Hier doel ik op, alle mensen die komen profiteren van dit land, hun pet ernaar gooien, subsidies krijgen, overal hulp. Ze vergooien het vaak ook nog. En die redden het hier wel! En iemand als Pim heeft geen kans gekregen, DAT frustreert mij..

Maar wat jij dan bedoeld met:

Ik attendeerde je alleen maar, dat niet alle NL sprekenden, geen mongolen zijn

dat snap ik niet..

Ik bedoel ook juist alleen de mensen die het niet kunnen spreken en inderdaad niet al die mensen zijn mongolen! Maar soms zijn mijn uitspraken en gedachtes nogal zwart wit en als je dat heel letterlijk gaat nemen ja..

maar je moet niet gaan huilen wanneer mensen om onderbouwing vragen

Ik ga ook niet huilen zeg alleen dat ik me niet geroepen voelde om dat aan jou te geven! Maar nou we toch bezig zijn dan maar gelijk klaar ermee ook :p
Dan moet je maar naar hyves gaan.

Sorry, vind PF echt leuker dan Hyves
Waarschuw beheerder
Iemand vergelijken met een moordenaar is al niet te fatsoenlijk, maar dit dan ook niet niet onderbouwen is al helemaal kansloos. Over de verloedering van de maatschappij gesproken. Naf had het dus over mensen zoals jij

Ga huilen joh! Neem het anders eff serieus! Als iemand jou op straat uitscheld voor eikel neem je het dan ook serieus! Ga je dan ook gelijk zeggen: Joh jongetje jij hebt ook geen fatsoen! :roflol:
damned :lol: je laat me wel weer lachen, griffer voelt zich niet aangesproken maar jij gaat wel eff vet serieus op in :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van `NAF` op woensdag 7 mei 2008 om 23:02:
die "uitlatingen" komen door die gedragingen

Niks meer aan toe te voegen

wij begrijpen elkaar ;)

Uitspraak van Knoalster op donderdag 8 mei 2008 om 10:12:
zeiden van der Graaf zijn vrienden terwijl ze over Fortuyn praatten.

nee waren mensen die aan de kant van pim stonden of staan.

Uitspraak van Knoalster op donderdag 8 mei 2008 om 10:12:
En dit zijn jouw woorden: ?

ja zeker, de verloedering van nederland.

???

Zwijgen is ook een vorm van misdaad

je komt over als of je achter Volkert staat met deze uitlatingen.

Klopt, vandaar de verloedering.

onzin, je hoort je aan te passen, daar ben je niet vrij in, je bent vrij om een mening te hebben, staat ver van buiten het wel of niet aanpassen in de samenleving.

En wie weet ben ik wel een kennis van die mensen

welke kant? kant van Volkert?

zo ja doe hem de groeten, zeg maar dat er nog steeds veel mensen aan hem denken. ;)

zo nee niet aan die kant.. dan begrijp ik je wederom niet.

Over de verloedering van de maatschappij gesproken. Naf had het dus over mensen zoals jij.

nee, had het over de verloedering op het gebied van buitenlandsbeleid en of allochtonen ( criminelen)( werkeloosheid) in nl.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 11:50:
???

Van jou en die enge mannetjes.

je komt over als of je achter Volkert staat met deze uitlatingen.

Zoals ik al eerder zei:
Zoals in dit geval de moord op Pim Fortuyn.

Heb elders op een andere topics aangegeven dat ik voor de doodstraf ben.
Mensen die een ander onnodig vermoorden, zelfs als de dader die onder invloed van alcohol/drug is, verdienen de doodstraf.
Dus ook dan voor Volkert.

Het feit al, dat je hier op PF verteld, dat je over dingen spreekt of aanhoord (misschien wel stoer gedrag of aandachtstekort), is het je burgerplicht, volgens ons rechtssyteem te handelen.

Anders ben je precies eender zoals de
allochtonen ( criminelen)

Maar dan een autochtoon, die dan ook mede oorzaak is van de verloedering.
Zou ook zo fijn zijn, als je de verloedering op het gebied van drugs/alcohol voetbal etc erbij noemt.

En niet enkel op het gebied van
buitenlandsbeleid en of allochtonen ( criminelen)( werkeloosheid) in nl.

want ook de autochtonen kunnen er wat van.

Maar wat jou enkel stoort of de verloedering waarover je het had, is
het over de verloedering op het gebied van buitenlandsbeleid en of allochtonen ( criminelen)( werkeloosheid) in nl.

Hmmmm. zou het toch waar zijn, dat je je weer laat kennen.

Grappig is het, hoe je je betrapt voelt, maar net doet of je neus bloedt. :LOL: en dan de ander proberen af te schepen.

dan begrijp ik je wederom niet.

Hoeft ook niet, misschien sta ik dichterbij dan je weet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 8 mei 2008 om 11:04:
Hier doel ik op, alle mensen die komen profiteren van dit land, hun pet ernaar gooien, subsidies krijgen, overal hulp. Ze vergooien het vaak ook nog. En die redden het hier wel! En iemand als Pim heeft geen kans gekregen, DAT frustreert mij..

hij heeft wel degelijk een kans gekregen hoor...

en gepakt, anders heb je geen chauffeur en boven-modaal huis, en nog 1 in italie (meen ik?)

ongelooflijk dat die "lone nutcase"-theorie toch altijd weer blijft plakken...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:15:
Zoals ik al eerder zei:
Zoals in dit geval de moord op Pim Fortuyn

waarom kom je discuseren in dit topic dan?

hier komen namelijk wel mensen die zich verlagen om op dat niveau komen discuseren of hun mening komen geven.

Het feit al, dat je hier op PF verteld, dat je over dingen spreekt of aanhoord (misschien wel stoer gedrag of aandachtstekort), is het je burgerplicht, volgens ons rechtssyteem te handelen.

soms is het beter je ogen dicht te knijpen...

doet Justitie ook geregeld. vandaar ook dat logo met die weegschaal en die blindoek voor de ogen.

Zou ook zo fijn zijn, als je de verloedering op het gebied van drugs/alcohol voetbal etc erbij noemt.

zijn niet de oververtegenwoordiging in de uitkering en criminaliteit.

Maar wat jou enkel stoort of de verloedering waarover je het had, is

klopt, daar heb ik last van.

sorry niet in mijn omgeving.

Hoeft ook niet, misschien sta ik dichterbij dan je weet.

geen idee, je schuilt je achter een plaatje.

en nee zou niet weten waarom ik me "betrapt" zou moeten voelen.

weet niet in welke fantasie wereld jij leeft, maar die is het verre van de mijne :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:32:
wel mensen die zich verlagen

Laat die mensen voor zichzelf spreken, daar hebben ze jou niet voor nodig.
En ik kom mijn mening geven.

vandaar ook dat logo met die weegschaal en die blindoek voor de ogen.

Dat is vrouwe justitia.

Het is goed met je om ook zo achter de feiten aan te huppelen.
In dit geval te schuilen achter jouw uitspraak van
doet Justitie ook geregeld

Ken je de gezegde: Zijn handen in onschuld wassen.

zijn niet de oververtegenwoordiging in de uitkering en criminaliteit.

Dat jouw specifieke groep een opvallende groep is, kan ik niet tegenspreken, maar de cijfers die dat bewijzen, zijn net zo betrouwbaar, zoals jij meent wat Justitie ook geregeld doet.

Oncomplete cijfers, zoals Antillianen (zijn Carabische Nederlanders), Marokanen/Turken ea die hier geboren zijn en Nlders zijn, worden veeal aangemerkt als allochtoon.
Molukkers die hier al jaren wonen en zelf ook voor NL hebben gevochten, worden onterecht aangemerkt als allochtoon.

klopt, daar heb ik last van.

Dus wen er maar aan.

sorry niet in mijn omgeving.

:O Poepoe, allemaal op stand.

geen idee, je schuilt je achter een plaatje.

Klopt, maar als je geheugen je in de steek laat, heb ik je reeds eerder al vermeld waarom.

weet niet in welke fantasie wereld jij leeft, maar die is het verre van de mijne

Gelukkig wel.
Ik hoef niet op te vallen om aandacht te krijgen. :mixje:

:BYE: NAF
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vandaar ook dat logo met die weegschaal en die blindoek voor de ogen.

Je weet toch wel wat dat zou moeten uitbeelden hè..? 8)
Waarschuw beheerder

doet Justitie ook geregeld. vandaar ook dat logo met die weegschaal en die blindoek voor de ogen

nee hoor

dat staat symbool voor gelijke berechting

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:54:
Je weet toch wel wat dat zou moeten uitbeelden hè..?

Dat moet hij weten, vandaar dat ik zei dat hij niet achter de feiten, op zijn manier, moet aanhuppelen.

Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 8 mei 2008 om 17:57:

Voor de zekerheid een afbeelding voor hem.

[img width=506 height=264]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/08/1210265283-010.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:50:
Ken je de gezegde

Ken jij het gezegde: Wie zonder zonde is,werpe de eerste steen???
Dus wen er maar aan

Mag ik hieruit opmaken dat jij vind dat we aan "verloedering" moeten wennen??????
Ik hoef niet op te vallen om aandacht te krijgen

O,nee? Dan had je deze zin voor je gehouden..:lol:
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 8 mei 2008 om 17:57:

JUIST SYMBOOL.

En ik denk dat NAF realistischer is met zijn opmerking dan jullie met het opzoeken van hoe het ZOU moeten zijn.

Want O,O hoe eerlijk is ons rechtssyusteem....:frusty:
Vrouwe Justitia zal NOOIT een oogje dichtknijpen bij het bepalen van een strafmaat bij "bepaalde"personen.
Breek me de bek niet open.
Hier ga ik spontaan van kokhalzen.!!!!

Waarschuw beheerder
Dus on-topic maar weer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 21:14:
Vrouwe Justitia

Vrouwe Justitia draagt geen blinddoek maar een hoofddoek. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op donderdag 8 mei 2008 om 21:21:
geen blinddoek maar een hoofddoek

euhhhhh ON-TOPIC!

Waarschuw beheerder
donateur
Laat die mensen voor zichzelf spreken, daar hebben ze jou niet voor nodig.

dacht dat jij begon over " me niet verlagen tot anderen"

daar reageer ik op.

En ik kom mijn mening geven

dat mag, maar zeg dan niet:

dan wil je eigenlijk je mening komen geven maar niet in discussie gaan met 'anderen"

beetje vaag.

Het is goed met je om ook zo achter de feiten aan te huppelen.

zijn we het daar over eens.

Ken je de gezegde: Zijn handen in onschuld wassen

ja die ken ik, maar wat heb ik of dit topic ermee te maken?

Dat jouw specifieke groep een opvallende groep is, kan ik niet tegenspreken, maar de cijfers die dat bewijzen, zijn net zo betrouwbaar, zoals jij meent wat Justitie ook geregeld doet.

owja?

http://www.google.nl/search?q=allochtonen+oververtegenwoordigd+in++criminaliteit&meta=

http://www.google.nl/search?q=allochtonen+oververtegenwoordigd+in+++de+uitkering&meta=

Dus wen er maar aan.

nooit.

Poepoe, allemaal op stand.

nee hoor, gewoon laak in denhaag.

je bent wel erg voorbarig met je uitspraken als je iemand niet kent.

Klopt, maar als je geheugen je in de steek laat, heb ik je reeds eerder al vermeld waarom.

nee dat weet ik nog, wilde het gewoon nog graag een x zeggen.

het had met je baan te maken, dat je het eigenlijk in jou ogen niet kan maken om op forum's te zitten ( of iets in die geest)

heb je daar m'n mening over gegeven.

als jij je die nog kan herinneren :)

Ik hoef niet op te vallen om aandacht te krijgen.

zal ook nooit gebeuren als je toch stiekem wel op een forum zit wat je eigenlijk niet mag en of niet kan maken voor je werk, en dat dan maar anoniem doet.

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur

zal ongetwijfelt zo zijn... maar gebeurt dat ook?

ff real zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
JUIST SYMBOOL.

En ik denk dat NAF realistischer is met zijn opmerking dan jullie met het opzoeken van hoe het ZOU moeten zijn.

Want O,O hoe eerlijk is ons rechtssyusteem....
Vrouwe Justitia zal NOOIT een oogje dichtknijpen bij het bepalen van een strafmaat bij "bepaalde"personen.
Breek me de bek niet open.

precies.

Waarschuw beheerder
Naar je nest als je zo moe bent,straks val je met je kop in slaap op het toetsenbord :lol:

Waarschuw beheerder
Ken jij het gezegde: Wie zonder zonde is,werpe de eerste steen???

Tuurlijk ben ik een zondaar, maar ik ben geen farizeeër.

Mag ik hieruit opmaken dat jij vind dat we aan "verloedering" moeten wennen??????

Tuurlijk niet, voor mij mag de doodstraf, maar geen onderscheidt.

O,nee? Dan had je deze zin voor je gehouden..

:/ Door de mand gevallen. ;p

realistischer is met zijn opmerking

Realistischer is het, als hij geen onderscheidt maakt.
En als we "allen" zouden/kunnen/mogen zoeken, hoe het ZOU moeten zijn en ons daar aanhielden, dan hadden we minder verloedering.

Het is makkelijk om ons rechtssysteem te beschuldigen, maar waar het toch weer op neer komt, dat wij, door ons gedrag, zelf voor de verloedering zorgen.
En dan heb ik het niet enkel over de criminele allochtoon, maar ook de autochtoon, die een crimineel kan zijn en de boel besodemieterd.
Bijv de belastingen/verzekeringen ed want dit behoord ook tot crimineel gedrag.
En dat vergeten velen.

Vrouwe Justitia zal NOOIT een oogje dichtknijpen bij het bepalen van een strafmaat bij "bepaalde"personen

Vrouwe Justitia zal nooit en nimmer een oogje dicht knijpen.
Zij staat enkel als symbool (logo) om ons te laten herinneren, waarvoor zij voor staat.....gerechtigheid.

PS: Aanpassing 01.07
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 21:30:
owja?

Zoals ik eerder zei:
de cijfers die dat bewijzen, zijn net zo betrouwbaar, zoals jij meent wat Justitie ook geregeld doet.

Mensen die onterecht als allochtoon aangemerkt worden.
Voor mij hoef je niet te googlen.
Het is makkelijk een groep, een stempel te geven.
Zoek tegenbewijs op en quote dan verder.
Misschien dat de PVV je kan helpen.

het had met je baan te maken, dat je het eigenlijk in jou ogen niet kan maken om op forum's te zitten ( of iets in die geest)

:LOL: Had niets met me werk te maken.
Zoek maar zelf op.
Tip: topic Geert Wilders.

zal ook nooit gebeuren als je toch stiekem wel op een forum zit wat je eigenlijk niet mag en of niet kan maken voor je werk, en dat dan maar anoniem doet.

:LOL: En jij noemt mij
voorbarig met je uitspraken als je iemand niet kent.

:LOL:

En dan spreken over
in welke fantasie wereld jij leeft

PS: Aanpassing 01.24
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die onterecht als allochtoon aangemerkt worden

cbs en de andere bronnen zijn toch echt aannemelijk.

Waarschuw beheerder

ja, absoluut ja :yes:

't Is en 't blijft indrukwekkend...
Waarschuw beheerder

onzin, je hoort je aan te passen, daar ben je niet vrij in

Je bent dus vrij om moordplannen te verzwijgen maar niet om je niet aan te passen? :vaag:
In welk land leef jij? Hoe durf je over aanpassen te praten terwijl je je eigen wetten maakt en duidelijk zelf niet aangepast bent.

je bent vrij om een mening te hebben, staat ver van buiten het wel of niet aanpassen in de samenleving.

Heeft er alles mee te maken slimpie. Mensen met een verstoord wereldbeeld en een lak aan de Nederlandse normen en waarden zoals jij vormen hier een mening. Daaruit kan toch duidelijk opgemaakt worden of diegene aangepast is ja of nee?.... Nee, in jouw geval.

En je bent niet vrij om je mening te geven, hoeveel schijt jij ook aan onze grondwet hebt.

Je kan beter niks zeggen wil je nog serieus genomen worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 9 mei 2008 om 09:52:
Je bent dus vrij om moordplannen te verzwijgen

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 9 mei 2008 om 09:52:
de Nederlandse normen en waarden

Priesters,artsen,psychiaters,advocaten,allemaal zwijgplicht.
Dus dit soort mensen hebben ook schijt aan de grondwet?

Of draaf je gewoon door en vind jij dat een ieder die in een kroeg of op straat staat te ouwehoeren en zegt: ik ga die en die omleggen,of koud maken,je dan rechtstreeks naar de politie moet rennen?
Ik denk dat ze je niet echt serieus nemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent dus vrij om moordplannen te verzwijgen maar niet om je niet aan te passen?

dat maak jij ervan.

heb je mij niet horen zeggen hier.

Hoe durf je over aanpassen te praten terwijl je je eigen wetten

weer zo iets, leg het maar in m'n mond.

Mensen met een verstoord wereldbeeld en een lak aan de Nederlandse normen en waarden zoals jij vormen hier een mening

jij spoort niet.

En je bent niet vrij om je mening te geven

dat ben ik wel.

vrijheid van menings uiting.

nooit van gehoord zeker?

Je kan beter niks zeggen wil je nog serieus genomen worden

zeg wat ik wil.

en door jou wil ik niet eens serieus genomen worden.

je maakt een labiele indruk bij mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 11:13:
Priesters,artsen,psychiaters,advocaten,allemaal zwijgplicht.
Dus dit soort mensen hebben ook schijt aan de grondwet?

Is NAF een Priester,arts,psychiater of advocaat? :aai:

Ik denk dat ze je niet echt serieus nemen.

Dat is een ander verhaal.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 11:54:
dat maak jij ervan.

heb je mij niet horen zeggen hier.

Iedereen hier kan lezen.
weer zo iets, leg het maar in m'n mond.

Je hebt het woord aanpassen dus niet in de mond genomen? :vaag: Nogmaals: iedereen hier kan lezen.

dat ben ik wel.

nooit van gehoord zeker?

Zeg dat maar tegen vrouwe justitia wanneer je wordt opgepakt met een hankenkruis. Vrijheid van meningsuiting heeft WETTELIJKE grenzen. Maaaaar jij maakt je eigen wetten niet he. :aai:

zeg wat ik wil.

en door jou wil ik niet eens serieus genomen worden.

je maakt een labiele indruk bij mij.

Indruk kan niet labiel zijn... mensen wel, check je eigen opmerkingen er maar op na.

Vrijheid van meningsuiting: aanpassen begint toch bij het beheersen van de taal.. naast het respecteren van de onze normen, waarden en wetten... wat jij ook niet doet. Je bent een fantastisch voorbeeld. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen hier kan lezen.

precies, en zo zien dat ik dat nooit gezegd heb.

Je hebt het woord aanpassen dus niet in de mond genomen?

heb het niet over dat woord.

heb het over:

Je bent dus vrij om moordplannen te verzwijgen

"moordplannen" dat zijn toch echt jou woorden knol.

en sorry, ga me niet verlagen om in te gaan op "hanken" kruizen.

Indruk kan niet labiel zijn

soms is het beter zo te formuleren om geen strafpunten of een ban te krijgen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 12:59:
soms is het beter zo te formuleren om geen strafpunten of een ban te krijgen

Nou voor het woordje kutjanus zul je nog geen ban krijgen. ;)

Maarehh waarom ik denk dat fortuin de problemen niet beter aan had kunnen pakken dat is omdat hij heel erg namens een deel van het volk sprak. Opzich kan ik dat erg waarderen natuurlijk. Dat heet democratie. Echter men zegt ook wel eens dat een regering net zo achterlijk is als het volk in een democratie. Als het volk zijn zin zou krijgen denk ik dat er juist nog meer spanningen waren gekomen.

en waarom? Omdat het Nederlandse volk met een identoiteitsprobleem kampt. Te veel onvrede met als gevolgdat men de vinger niet juist richt. Beter gezegd niet genuanceerd genoeg. eerst moeten we zorgen dat het volk op een andere manier tegen de wereld aan kijkt al lijkt dat een onmogelijke taak met onze mantalteit van ''dat weten we zonet nog niet''.

Als mensen tegenwoordig al moeilijk doen als de tandarts zegt dat zoonlief beter zijn tanden moet poetsen, zie ik dat er een probleem ontstaat. Mensen luistern niet meer. Zo van ''ooh? ga jij ons vertellen hoe wij onze zoon moeten opvoeden?'' Totaal uit het verband gerukt dus. En zo gaat het overal. Lijkt een stom voorbeeld maar 15 jaar geleden deed met dat niet op die manier.

en dat bedoelde ik met dom volk. Enne ja misschien hebben we dr allemaal wel last van.
Waarschuw beheerder
en sorry, ga me niet verlagen om in te gaan op "hanken" kruizen.

Ik geef je een voorbeeld waaruit blijkt dat er, in tegenstelling to wat jij beweert, wettelijke beperkingen aan de vrijheid van meningsuiting zitten en dan wil je er niet op in gaan? :/
Ik dacht dat het niet laffer kon.

"moordplannen" dat zijn toch echt jou woorden knol.

Wraak mag ook, same shit. Zelfde verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 9 mei 2008 om 12:52:
Is NAF een Priester,arts,psychiater of advocaat?

Nee,maar moet er onderscheid gemaakt worden dan onder mensen??
Vrouwe Justitia geeft het voorbeeld dat dat niet mag :lol:
Of draaf je gewoon door en vind jij dat een ieder die in een kroeg of op straat staat te ouwehoeren en zegt: ik ga die en die omleggen,of koud maken,je dan rechtstreeks naar de politie moet rennen?
Ik denk dat ze je niet echt serieus nemen

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 9 mei 2008 om 12:52:
Dat is een ander verhaal.

Inderdaad,het verhaal van mensen die dit soort onzin dus niet zo bloedserieues nemen zoals jij,doorzagen over een incident die je dagelijks kan horen op straat in een kroeg of zelfs bij ruzies bij mensen thuis.
Jij maakt er een halszaak van alsof NAF zich bevind in een ondergronds verzet en op de hoogte is van allerlei aanslagen die beraamt worden op vrijkomende criminelen...man ga eens een goed boek lezen.

Uitspraak van Knoalster op vrijdag 9 mei 2008 om 15:03:
Ik dacht dat het niet laffer kon.

Ik dacht dat het hier ging om:

Nu weer lekker ontopic en laat je persoonlijke ongenoegen over NAF ff voor wat het is,of ga lekker verder in een pb,of beter zet hem op negeer,beter ook voor hart en bloedsvaten!!:lol:

Waarschuw beheerder
Ja we gaan de tijd hard voorbij.
Heel soms denk ik aan Pim Fortuyn,eigenlijk niet soms maar zelden.
Op deze manier,met zo`n herdenking komt het wel weer naar boven en blijft het weer wat hangen,om langzaam weer te verdwijnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 05:49:
cbs en de andere bronnen zijn toch echt aannemelijk.

En Justitie niet volgens jouw zeggen!
soms is het beter je ogen dicht te knijpen...doet Justitie ook geregeld. vandaar ook dat logo met die weegschaal en die blindoek voor de ogen.

nooit van gehoord zeker?

:YES: En je bent niet tot antwoorden verplicht, maar alles wat je zegt, kan tegen je en zal tegen je gebruikt worden.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 16:15:
zich bevind in een ondergronds verzet en op de hoogte is van allerlei aanslagen

Ik wil niet ouwehoeren :bloos: , maar ;p zoals menig ander zijn posten leest hoort hij verhalen aan, weet waarschijnlijk dat er dingen kunnen gaan gebeuren bij Volkert zijn proefverlof in 2010 en heeft dan goeie connecties, zoals te lezen in zijn reply.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 19:50:
De moordenaar van Pim Fortuyn komt over zeven jaar vrij. Nu slijt hij zijn dagen tussen seriemoordenaars en kinderverkrachters
Volkert van der Graaf heeft zich in de gevangenis onmisbaar gemaakt. Om de verveling te verdrijven dan wel uit overlevingsdrang, is hij de huisjurist geworden van zijn medegevangenen. Uit zijn cel verstuurt hij een stroom verweerschriften. Daar zijn de echte advocaten niet blij mee. Willem Anker: 'Ik duld zijn inmenging niet.'
Sinds 28 januari 2004 zit Volkert van der Graaf (36) vast op de Beveiligde Individuele Begeleidingsafdeling (BIBA) van de strafgevangenis in Scheveningen. Deze afdeling bevindt zich op de derde verdieping van een relatief nieuw gebouw achter de monumentale toegangspoort van deze gevangenis. De zestien cellen zijn voorzien van matglas, meten 2,75 bij 4 meter en liggen aan weerszijden van een witbetegelde gang. Ze zijn sober ingericht. Het Rijk verstrekt gevangenen een simpel koffiezetapparaat, een televisie kunnen ze huren. Een computer 'op cel' is niet toegestaan, boeken en tijdschriften wel. Haaks op de celvleugel is een gang met de recreatiezaal, houtbewerking, fitnessruimte, een werkzaal en een gesprekskamertje. Verder zijn er onder meer een bezoekzaal en een bibliotheek. Op de luchtplaats is een moestuintje en er staat een tuinhuisje waar de gedetineerden koffie kunnen zetten en zich even afzonderen. Ze komen niet in contact met gevangenen van andere afdelingen. Een streng regime, maar dat heeft Van der Graaf al eerder meegemaakt. Na zijn gevangen–neming de eerste anderhalf jaar was eenzame opsluiting het devies.

Zal hij waarschijnlijk 'dit' ergens, hoop ik voor hem, gequoted hebben, want hij staat altijd dichter op alles.

Maar afijn laten we OT blijven.
Heb ergens ook gelezen dat Pim op "allochtoonse" jonge kerels viel, maar dit zal wel een verhaal uit de lucht gegrepen zijn.
Niet dan ik zijn levenswijze afkeurde, wat dat moest hij zelf weten, maar specifiek weer die groep.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 17:54:
Maar afijn laten we OT blijven.
Heb ergens ook gelezen dat Pim op "allochtoonse" jonge kerels viel, maar dit zal wel een verhaal uit de lucht gegrepen zijn.
Niet dan ik zijn levenswijze afkeur, wat dat moest hij zelf weten, maar specifiek weer die groep

Ik wil niet ouwehoeren

Doe nu eens iets waar jezelf ook achter staat en je aan houd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 18:01:
Doe nu eens iets waar jezelf ook achter staat en je aan houd.

De 10 geboden.
Waarschuw beheerder
Heb 'm tot nu toe nog niet gemist iig. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef je een voorbeeld waaruit blijkt dat er, in tegenstelling to wat jij beweert, wettelijke beperkingen aan de vrijheid van meningsuiting zitten en dan wil je er niet op in gaan?

las het anders, nu je het zo formuleert zie ik het anders.

Wraak mag ook, same shit. Zelfde verhaal.

vind je?

En Justitie niet volgens jouw zeggen!

klopt. weet dat zeker.

weet waarschijnlijk dat er dingen kunnen gaan gebeuren bij Volkert zijn proefverlof in 2010

weten er wel meer toch?

dat er dingen `waarschijnlijk` zouden kunnen gebeuren.

hoop eigenlijk dat hij lopend vanuit de scheveningse gevangenis onder bus 23 komt .

Waarschuw beheerder
donateur
Jij maakt er een halszaak van alsof NAF zich bevind in een ondergronds verzet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 16:50:
Heel soms denk ik aan Pim Fortuyn,eigenlijk niet soms maar zelden.

Wat is het nou? wel of nie 8)

Waarschuw beheerder
Zelden...:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 18:04:
De 10 geboden

Dat laat je anders niet merken...:lol:

Volgende vraag van jou: nou,vertel,waaraan zie je of lees je dat ik me er niet aan houd...:lol:

Gij ongelovige Thomas!

Waarschuw beheerder
ondergronds verzet

Waarschuw beheerder
Nee,maar moet er onderscheid gemaakt worden dan onder mensen??
Vrouwe Justitia geeft het voorbeeld dat dat niet mag

NAF Heeft dus ongelijk? :/ Let je wel op wat je schijft? Ik dacht dat je hem ongeacht wat verdedigt en zijn onzin goedpraat? Waarom zeg je dit tegen mij en niet tegen hem? :vaag:

Inderdaad,het verhaal van mensen die dit soort onzin dus niet zo bloedserieues nemen zoals jij,doorzagen over een incident die je dagelijks kan horen op straat in een kroeg of zelfs bij ruzies bij mensen thuis.
Jij maakt er een halszaak van alsof NAF zich bevind in een ondergronds verzet en op de hoogte is van allerlei aanslagen die beraamt worden op vrijkomende criminelen...

Ging het niet om. Ging om zijn reactie op wat giffer zei. Beter lezen.

Nu weer lekker ontopic en laat je persoonlijke ongenoegen over NAF ff voor wat het is,of ga lekker verder in een pb,of beter zet hem op negeer,beter ook voor hart en bloedsvaten!!

Iedere reactie had nog altijd betrekking op wat hij zei, lees voor de grap es waar we het over hebben ipv het automatisch voor NAF op te nemen omdat je denkt dat hij aangevallen wordt. Hij heeft geen moeder nodig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 10 mei 2008 om 00:09:
Let je wel op wat je schijft

Ik dacht dat je hem ongeacht wat verdedigt

:no:
Iedere reactie had nog altijd betrekking op wat hij zei

Ja en maar doordrammen.
automatisch voor NAF op te nemen

Hijis mans genoeg hoor.
Ik reageer slechts op de idiote gang van discussie voeren en het uitmelken van een onderwerp wat begon over een slechte interpretatie van een stukkie tekst.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij heeft geen moeder nodig

O,ja?
Iedereen heeft een moeder nodig.
Je bedoelt vast dat hij mij niet als een moeder nodig heeft..:lol:
maar je zou stoppen met:
ouwehoeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 00:22:
het uitmelken van een onderwerp wat begon over een slechte interpretatie van een stukkie tekst.

Helemaal niet. :/
Als je denkt van wel; welk stukkie tekst? En waarom ga je hierover door? Ik verwacht een reply van hem en geen offtopic gelul van jou.

Waarschuw beheerder
donateur
knoalster wil je een x met me uit?

je hebt het graag over mij... :lief:

;)
Waarschuw beheerder
islam is vrede :respect: nederlanders willen altijd alles met geweld oplossen!! zie de moord op fortuyn.

Waarschuw beheerder
donateur
vertelde mohammed b toen die van Gogh afslachte ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 10 mei 2008 om 00:29:
En waarom ga je hierover door

Jij blijft doorgaan,ik heb al drie keer ontopic geroepen.
En waarom ik antwoord?
Omdat het een open forum is,waar iedereen mee mag praten.

En als mijn antwoorden offtopic zijn,komt het omdat jouw vragen offtopic zijn :lol:
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 10 mei 2008 om 00:29:
welk stukkie tekst

Ben je zelf de draad al kwijt?

Over een opgevangen praatje over het "ontvangen"van een vrije Volkert.

Waarschuw beheerder
Rollie :knuffel: waar was JIJ al die tijd???
Waarschuw beheerder
overal en nergens :P

eh ontopic
fortuijn is weg, maar verdonk is er nog b)

Waarschuw beheerder
Ja ,had je plannen :lol: om in de sfeer van Knoalster te blijven :lol: ( hopenlijk begrijpt hij dit grapje) :lol:
Waarschuw beheerder
ghehe leeft die ook nog?

ist nog steeds dezelfde zuurpruim azijnpisser ? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zaterdag 10 mei 2008 om 14:29:
ist nog steeds dezelfde zuurpruim azijnpisser

Waarschuw beheerder
donateur
Om eerlijk te zijn denk ik er nooit meer over na...
Klinkt hard maar; lekker belangrijk...

Weetje wel hoeveel mensen er iedere dag sterven,
hoeveel kinderen,door de meest uiteenlopende en in mijn ogen (JA, mijn ogen,dus een mening,dus persoonlijk..) vreselijke oorzaken....

Pim is 'gewoon' 1 van de zovelen geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'D :flower: op zaterdag 10 mei 2008 om 23:00:
Pim is 'gewoon' 1 van de zovelen geweest

"gewoon"is het nooit,een niet natuurlijke dood en zeker niet als je omgebracht word.

Pim is er inderdaad helaas 1 van de velen.
Ook kinderen ja.

Allemaal even treurig.:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 'D :flower: op zaterdag 10 mei 2008 om 23:00:
Om eerlijk te zijn denk ik er nooit meer over na...
Klinkt hard maar; lekker belangrijk...

Weetje wel hoeveel mensen er iedere dag sterven,
hoeveel kinderen,door de meest uiteenlopende en in mijn ogen (JA, mijn ogen,dus een mening,dus persoonlijk..) vreselijke oorzaken....

Pim is 'gewoon' 1 van de zovelen geweest.

denk inderdaad op jou 15 jarige leetfijd dat je toen niet echt met politiek bezig was, de breezer was toen in ;)

nee hoor meid, respecteer je mening, deel hem alleen niet.

pim was niet zomaar iemand in mijn ogen, hij heeft nederland en de nederlandse politiek wakker geschud.

heeft politiek laten leven onder het volk toen hij opkwam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 02:22:
hij heeft nederland en de nederlandse politiek wakker geschud

:lol: voor een jaartje of 2 hoogstens. Zitte nu weer in dezelfde molen van ondergang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 10:05:
vertelde mohammed b toen die van Gogh afslachte

Mohammed B is gewoon psychisch niet in orde, misschien schyzo weet ik veel maar flink het spoor bijster.
Hij moorde uit in de naam van Allah omdat hij naar zijn zeggen daar opdracht van kreeg.... Zegt al genoeg denk ik.

Heeft niks met de islam te maken, maar hij heeft gewoon een kronkel in zijn kop.
Het had net zo goed een ander persoon in die situatie kunnen wezen.
Die gozer is gewoon gestoord, loco en weet ik veel wat,

Waarschuw beheerder
er zit een djin in mij hoofd sagbie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 18:19:
Hij moorde uit in de naam van Allah

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 18:19:
Heeft niks met de islam te maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 18:33:
Uitspraak van Be Different op zondag 11 mei 2008 om 18:19:
Hij moorde uit in de naam van Allah

Uitspraak van Be Different op zondag 11 mei 2008 om 18:19:
Heeft niks met de islam te maken

hij doelt er op dat er geen verplichting vanuit de islam ging ofzo...was op eigen houtje, ook aangetoond in de rechtbank

en als je het nu weer op de koran wil gooien:

als deze man bezeten was van Harry Potter had ie daarvan waarschijnlijk een criticus gepopped
Waarschuw beheerder
gelul allemaal

hoeveel mensen zijn er nu uit naam van de islam vermoord...duizenden... miljoenen, het is geen incident, het gebeurd dagelijks

kijk naar die filmpjes waar ze amerikanen kapot schieten, roepen allah akbar allah akbar... en dan vol houden dat het niks met de islam te maken heeft...

open your eyes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zondag 11 mei 2008 om 18:45:
kijk naar die filmpjes waar ze amerikanen kapot schieten, roepen allah akbar allah akbar... en dan vol houden dat het niks met de islam te maken heeft...

was niet gebeurd als de amerikanen niet binnen gevallen waren volgens mij
open your eyeslaatste aanpassing 11 mei 2008 18:45

doe eerst zelf ff voordat je mensen gaat oproepen aub

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zondag 11 mei 2008 om 18:50:
was niet gebeurd

Dus je geeft toe:
Uitspraak van Soul Survivor op zondag 11 mei 2008 om 18:40:
verplichting vanuit de islam

Dat ze het wel deden was nml:
kijk naar die filmpjes waar ze amerikanen kapot schieten, roepen allah akbar allah akbar

als deze man bezeten was van Harry Potter had ie daarvan waarschijnlijk een criticus gepopped

Waarschijnlijk zeg je gelukkig zelf al,want dit is werkelijk flauwekul.
Op een rechtbank zal een advocaat alles aandragen en ook een verdachte zelf om onder een hoge straf vandaan te komen.

Kijk nu naar die Oostenrijkse liefhebbende vader.
Advocaat pleit voor hem omdat ie zegt dat zijn client niet goed bij zijn hoofd is/was.
Ja begrijpen we,anders had hij het echt niet gedaan.

hij doelt er op dat er geen verplichting vanuit de islam ging ofzo...was op eigen houtje

Ja hij deed het alleen en inderdaad er was geen verplichting uit de Koran,maar WEL de stem van zijn ALLAH in zijn kop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 20:21:
ALLAH

ALLAH=GOD

Waarschuw beheerder
hoeveel mensen zijn er nu uit naam van de islam vermoord

Zijn veelal mensen die zich achter de Islam schuilen of niet beter weten.
Waarschuw beheerder

open your eyes

Als ik jou doodmaak omdat je mijn kind heb verkracht en ik roep erbij: "only God can Judge me" dan is religie mijn motief en niet de verkrachting (of whatever)?

Makkelijk he. Ieder hollander die in Afghanistan een kruisje slaat voordat hij op missie gaat vecht uit religieuse motieven en niet uit politieke, of tóch niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja hij deed het alleen en inderdaad er was geen verplichting uit de Koran,maar WEL de stem van zijn ALLAH in zijn kop.

Naast waarschijnlijk alle andere 30 stemmen in zijn kop, wat nou als hij naar de stem van Jezus had geluisterd? Had iedereen dan het op het Christendom kunnen afschuiven?

Uitspraak van Knoalster op maandag 12 mei 2008 om 10:14:
Als ik jou doodmaak omdat je mijn kind heb verkracht en ik roep erbij: "only God can Judge me" dan is religie mijn motief en niet de verkrachting (of whatever)?

Makkelijk he.

Precies! Mohammed B is gewoon een twisted fuck!

open your eyes

Wacht effe dan, hoe zit het dan met al die Amerikanen?? Volgens mij kussen die ook vaak hun kruizje dat om hun nek hangen of maken een gebedje voordat ze hun battle ingingen.
En we weten allemaal hoe ze te werk zijn gegaan met de gevangen in Irak! Ook niet echt zo heel netjes.

hoeveel mensen zijn er nu uit naam van de islam vermoord...duizenden... miljoenen, het is geen incident, het gebeurd dagelijks

De naam van Allah word gebruikt ja.

Uitspraak van Soul Survivor op zondag 11 mei 2008 om 18:50:
was niet gebeurd als de amerikanen niet binnen gevallen waren volgens mij

Ik denk het ook ja!
Waarschuw beheerder

Geschat wordt zo'n 25.000 per jaar. In perspectief gezien, sinds dat de VS Irak is binnen gevallen (5 jaar geleden) zijn er meer als 1.000.000 doden gevallen daar alleen al. (bron: http://www.opinion.co.uk/Newsroom_details.aspx?NewsId=88). Nee, wij zijn een lekker volk... :flower:
Waarschuw beheerder
Dus je geeft toe:

verplichting vanuit de islam

verdraai mijn woorden eens niet aub
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 mei 2008 om 10:27:
En we weten allemaal hoe ze te werk zijn gegaan met de gevangen in Irak! Ook niet echt zo heel netjes.

de mensen die in Fallujah en Bagdad liepen slachten dachten ook niet bepaald aan de conventie van Geneve

Waarschuw beheerder
wat nou als hij naar de stem van Jezus had geluisterd? Had iedereen dan het op het Christendom kunnen afschuiven

JA de extremisten onder de Christenen.

Gestoord zijn die,moeten ze levenslang geven.
Volgens mij kussen die ook vaak hun kruizje

Voetballers ook,allemaal geschift,alsof God 1 iemand voor zal trekken boven de ander :frusty:

Iedereen die de naam van God of Allah of wie dan ook gebruikt voor misdaden of eigen belang is gestoord in zijn religie en doOrGESLagen>
Waarschuw beheerder
Wacht effe dan, hoe zit het dan met al die Amerikanen?? Volgens mij kussen die ook vaak hun kruizje dat om hun nek hangen of maken een gebedje voordat ze hun battle ingingen.

Veel moslims daar vinden de amerikanen en bondgenoten dan ook een christelijk invasieleger
Waarschuw beheerder
Tja dit soort dingen bewijzen toch weer dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.

Nu moet de maatschappij daar nog achter komen.

Jammer dat een politicus moet sterven voor zijn mening. Hij heeft in ieder geval wel de ogen geopend van veel slapende Nederlanders.
Waarschuw beheerder
de nieuwe facisten zullen zich anti-facisten noemen !

en die kopintzandhippies leren het nooit,hebben nog net zo'n grote smoel als voor zijn dood
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op dinsdag 13 mei 2008 om 16:53:
de nieuwe facisten zullen zich anti-facisten noemen !

en die kopintzandhippies leren het nooit,hebben nog net zo'n grote smoel als voor zijn dood

de messias heeft gesproken ...

hahaha ;)

Waarschuw beheerder
AMEN...Inshaàllah :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 02:22:
denk inderdaad op jou 15 jarige leetfijd dat je toen niet echt met politiek bezig was, de breezer was toen in

nee hoor meid, respecteer je mening, deel hem alleen niet.

pim was niet zomaar iemand in mijn ogen, hij heeft nederland en de nederlandse politiek wakker geschud.

heeft politiek laten leven onder het volk toen hij opkwam.

Was dit topic alweer helemaal vergeten...
Tot ik vandaag het volgende in de krant las;

Het dodental na de zware aardbeving in China is woensdag tot meer dan 20.000 gestegen. Alleen al in Yingxiu, dat tot hiertoe van de buitenwereld afgesloten was, zouden meer dan 7.000 mensen om het leven gekomen zijn. Dat heeft het officiële Chinese persbureau Xinhua bericht.
Yingxiu bevindt zich vlakbij het epicentrum van de aardbeving met een kracht van 7,9 op de schaal van Richter. De stad telt 10.000 inwoners. Daarvan zouden slechts 2.300 de aardbeving overleefd hebben. Tot hiertoe waren alleen in de provincie Sichuan meer dan 12.000 doden bevestigd. (DWM)

Snap je dan wat ik bedoel?
Niet 1 persoon komt om, maar opeens gewoon meer dan 20.000...
Als ik me dáár een voorstelling van probeer te maken..:X

En sja..
True misschien dat ik me niet bijzonder veel met politiek bezig hield,
wat niet betekende dat ik er niets van meekreeg..
Juist, aangezien Pim door de meeste mensen met wie ik destijds!!!!!!! omging toch wel als een heel bijzonder persoon werdt gezien ..:/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 23:15:
"gewoon"is het nooit,een niet natuurlijke dood en zeker niet als je omgebracht word.

:) I Know.. Vandaar ook tussen haakjes..O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op dinsdag 13 mei 2008 om 15:16:
Tja dit soort dingen bewijzen toch weer dat extreem links veel gevaarlijker is dan extreem rechts.

Nu moet de maatschappij daar nog achter komen.

Lul niet zo slap man(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 11 mei 2008 om 10:10:
voor een jaartje of 2 hoogstens. Zitte nu weer in dezelfde molen van ondergang.

Applaus :respect:

Waarschuw beheerder
ff ontopic dan maar weer...

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
shit happens

Waarschuw beheerder
Ik was destijds en groot voorstander van Pim Fortuijn.

Jammer dat zijn gedachtegoed dat, op integratie en (deels) economisch beleid na helemaal niet zo rechts was, is gehijacked door die paupers van n Wilders en Verdonk.

Dankjewel, stemvee (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op dinsdag 13 mei 2008 om 15:16:
Jammer dat een politicus moet sterven voor zijn mening. Hij heeft in ieder geval wel de ogen geopend van veel slapende Nederlanders.

voor even ja, nu zitten de ogen alweer bijna even dicht.

Waarschuw beheerder
Pim Fortuyn werd vermoord.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 21:55:
Dankjewel

Waarschuw beheerder
Om de verveling te verdrijven dan wel uit overlevingsdrang, is hij de huisjurist geworden van zijn medegevangenen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 22:26:

Jij zal wel blij met hem zijn ja, als je een keer vast komt te zitten kan je hem weer bedanken