Partyflock

Forumonderwerp · 1009428

vandaag... alweer 6 jaar geleden toen Pim Fortuyn werd vermoord...Volkert van der G, insectenvriend,dierenactivist die Pim Fortuyn doodschoot, heeft zich inmiddels ontpopt tot juridisch adviseur van zijn medegedetineerden.
Nu slijt hij zijn dagen tussen seriemoordenaars en kinderverkrachters.
Volkert van der Graaf heeft zich in de gevangenis onmisbaar gemaakt. Om de verveling te verdrijven dan wel uit overlevingsdrang, is hij de huisjurist geworden van zijn medegevangenen. Uit zijn cel verstuurt hij een stroom verweerschriften.

Van der G komt naar verwachting op 6 mei 2014 vrij

{argument 'id' ontbreekt}

Wat gaat die tijd hard.......

Wie denkt er nog wel eens over na?
laatste aanpassing

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:35:
terug lezen was een opmerking van roxxy.nl

Zal ik het nogmaals doen en dit keer de juiste,als je hem zo al niet snapt.

:lol:
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 5 mei 2008 om 23:06:
maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord...

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:23:
ach wat een lulkoek. dus als hij minister president was geworden (als) dan waren er geen problemen

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:28:
Waar zegt hij dat????

inderdaad niet bijster intelligent,leest wat je zelf wilt lezen en ziet wat je zelf wilt zien...

Zo jij beter van de snappen? :cheer:

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:47:
Ik vind het niet bepaald slim staan om Pim als een held te zien en te zeggen dat als hij er wel was geweest we geen problemen mer zouden hebben. en dara gaat het mij om. en dat zijn er nogal wat die dat denken

mag jij vinden....

we zullen er nooit achter komen.

en ja, voor mij was Pim een held.
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:47:
Ik vind het niet bepaald slim staan om Pim als een held te zien en te zeggen dat als hij er wel was geweest we geen problemen mer zouden hebben. en dara gaat het mij om. en dat zijn er nogal wat die dat denken

Idd
Nou luister ik weet heel goed wie wat gezegd heeft en daar heb ik eerder al duidelijk iets over gezegd.

Het gaat mij over dat de alledaagse ellende er niet meer zou zijn. en dat is niet zo.
laatste aanpassing

ik stemde niet op hem, omdat hij rotterdammer was en hij racist was!

maar toch

rust zacht, want heb respect voor de doden
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:48:
Zal ik het nogmaals doen en dit keer de juiste,als je hem zo al niet snapt.

:lol:

als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon met eigen zinnen zonder dat gecopieer. want ik snap geen reet van wat je bedoeld nee.

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 23:46:
deze is ook zo pffffffffffffffff.... b) " heftig"

jezus wat een... achterlijke figuurtjes na ±4 minuten... die mogen wat mij betreft weer terug naar Marokko.
Wat Pim betreft, ik vind het goed dat hij de mislukking van de multiculturele samenleving op de politieke agenda heeft gezet. Maar wat die man zegt in dat filmpje, iets in de trant van 'Het is de schuld van de PvdA, die heeft dit tuig het land binnengehaald', dat vind ik niet terecht. Wat mij betreft mag iedereen hier komen om een toekomst op te bouwen, als dat in land van herkomst niet mogelijk is. Het gebrek aan begeleiding van immigranten is het probleem geweest, niet het feit dat die mensen hier zijn gekomen. Want -hoe graag sommigen hier ook willen geloven dat het niet zo is- er zijn genoeg allochtonen die wél een goede baan hebben, ingeburgerd zijn, respect hebben voor anderen enzovoorts.

Tenslotte:
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 22:34:
Maar hem opwachten en een kogel geven ,maakt je tot dezelfde persoon als Volkert.
Volkomen geschift dus.

Couldn't agree more.

Uitspraak van Da Pief <techno pechno> op dinsdag 6 mei 2008 om 00:00:
why? wat voor heldendaden heeft hij dan gedaan?

in mijn ogen was elk debat en of uitnodiging in een programma een "feest" om naar te kijken....

eindelijk een man die de waarheid durfde te zeggen... op een "slimme" manier.

de man die voor mij de politiek "aantrekkelijk" maakte, daarvoor kon ik er niks om geven, achterkamertjes politiek.

Pim maakte het openbaar, betrok het volk erbij.. een goed gekleede man met nog humor ook.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:22:
in mijn ogen was elk debat en of uitnodiging in een programma een "feest" om naar te kijken....

eindelijk een man die de waarheid durfde te zeggen... op een "slimme" manier.

de man die voor mij de politiek "aantrekkelijk" maakte, daarvoor kon ik er niks om geven, achterkamertjes politiek.

Pim maakte het openbaar, betrok het volk erbij.. een goed gekleede man met nog humor ook.

Moet je al langzaam een traantje wegpikken? :aai:

{argument 'id' ontbreekt}

:respect:
Uitspraak van Pietertje Geluk op maandag 5 mei 2008 om 22:43:
dan heeft hij ze zin! omdat hij dan als martelaar sterft ipv pim!

volkert een martelaar?
lol... voor wie? voor wat?
hoop dat ze m omleggen en dr een paar mooie pantoffels van maken..
rest beetje aan de beessies voeren..
en een nieuw proefdierenlab naar m vernoemen... die eer krijgt ie (Y)

pim :respect:

Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 6 mei 2008 om 00:07:
want ik snap geen reet van wat je bedoeld nee.

Roxy zei dat er een hoop hedendaagse problemen er niet meer hadden geweest.
Jij zei dat ie lulkoek sprak en maakte ervan alsof Roxy het had over ALLE problemen.
Dat waren jouw woorden.

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 23:59:
Het gaat mij over dat de alledaagse ellende er niet meer zou zijn. en dat is niet zo

Hier dim je al in.

En dat dat niet zo zou zijn kan NIEMAND weten,want hij heeft niets meer kunnen doen met een kogel door zijn kop.

Dus je kan beter zeggen....ik denk...dan het stellen als een feit.
Wordt er nog een herdenking gehouden? in Den Haag bijvoorbeeld of in Amsterdam?
Stomme gezeik van die PIM. Net of PIM het allemaal wel ff had geregeld met zijn populistisch gebral . Pim had buiten zijn schandknaapjes verder helemaal niks klaar gespeeld.

Pim, Rita, Geert of andere politieke plebs wat ze zeggen of hebben gezegd is voor het grootste deel alleen maar emotionele stemmingmakerij. Ik vind, dus ik ben' schijnt die aandoening te heten waar we nu al een paar jaar aan lijden in dit land.
laatste aanpassing
Uitspraak van Mike E op dinsdag 6 mei 2008 om 00:43:
populistisch gebral

ow ja.. dat doen ze in den haag verder niet natuurlijk... :rot:

Pim had buiten zijn schandknaapjes verder helemaal niks klaar gespeeld.

weet jij niet en je zult het ook nooit weten...
ga ergens anders lekker zitten brabbelen ouwe (Y)

Uitspraak van Olde Skoele op dinsdag 6 mei 2008 om 00:41:
Wordt er nog een herdenking gehouden? in Den Haag bijvoorbeeld of in Amsterdam?

http://www.beeldvanpim.nl/Herdenking_6_mei.htm
Zolang geleden alweer, Zou denken 4 jaar ofzo.

Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 5 mei 2008 om 22:52:
dus ook typisch dat Pim een bepaald type Nederlander aansprak. en dat zijn niet de aller intelligenste Nederlanders

Nooit gekeken naar Business Class zeker op zondag? Hij vond zijn aanhang echt niet alleen in de klasse 'vmbo-student' hoor.

Ik heb zelf destijds niet op LPF gestemd en ik had hem zelf overigens liever niet als minister-president gezien (net zoals de huidige overigens), maar op bepaalde zaken had hij echt wel een goede kijk (hoe je het went of keert). Het grote minpunt aan hem was, dat hij niet goed tegen kritiek kon. Maar hij kon wel veel meer zaken goed onderbouwen, dan veel van die zakkenwassers in de huidige politiek.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:41:
Roxy zei dat er een hoop hedendaagse problemen er niet meer hadden geweest.
Jij zei dat ie lulkoek sprak en maakte ervan alsof Roxy het had over ALLE problemen.
Dat waren jouw woorden.

ahaa dan dacht ik het toch goed. maar ik vond dat er een overdreven toon aan zat en dat benadrukte ik met die opmerking.

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 5 mei 2008 om 23:06:
maar een hoop van de hedendaagse ellende had ons bespaard kunnen blijven als hij niet was vermoord...

sorrie maar met deze opmerking pretendeerd ze dat een hoop ellende er niet was geweest als hij nog leefde. Dat vind ik onzin ja.

Mijn opmerking deed dat alleen maar verduidelijken. Om aan te geven dat je zoiets eigenlijk helemaal niet kan zeggen. Je zou kunnen zeggen dat zijn invloed misschien positief was geweest ja. let wel: tot op zekere hoogte). Maar het had ook gekund dat hij met zijn opmerkingen en gedachtengang juist een negatieve invloed kon hebben. want er waren me nogal wat mensen boos toen.
Nee ik vind niet dat ik hier verkeerde dingen heb gezegd echt niet.

Naar mijn inzien zit de oplossing niet in den Haag maar in de burgers zelf. de politiek is net zo achterlijk als het volk omdat we in een democratie leven. als mensen nou eens beter de moeite namen om elkaar niet op onwaarheden te beoordelen dan had den Haag het ook minder moeilijk.
Ik weet het nog goed, we kwamen thuis van een dagje strand ofzo en we zagen het op het nieuws. M'n pa kon het niet geloven en zat verslagen voor de tv.

De volgende dag plaatsen die eikels van de volkskrant de foto van een dode pim fortuyn in het media park omringd door ambulance personeel. Hij belde razend de volkskrant en zegde zijn abbonement op.

RIP Pim fortuyn.
laatste aanpassing

Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 6 mei 2008 om 01:28:
sorrie maar met deze opmerking pretendeerd ze dat een hoop ellende er niet was geweest als hij nog leefde.

mischien vreemd. maar ik denk er ook zo over.

denk als Pim nog had geleefd was het "anders" geweest.

maargoed...

blijft de vraag natuurlijk.
Tja Pim Fortuyn was nou niet bepaald de redder van ons land, met zijn idee'n over koeien in flats en vergeet niet hij was voor een generaal pardon zoals pas geleden gebeurd is. Redder: nee Held: Niet echt maar zei wel hard op wat de gewone man op de straat niet dorst en kon zeggen. Maar om daar iemand zijn kop voor af te schieten gaat een beetje te ver.

Noem me een complot theorie denker, maar kwam het de Nederlandse regering niet al te goed uit dat een dieren activist (waneer komen die op de lijst terroristen??) Pim Fortuyn afknalde. Want hoe je het went of keert, hij zou letterlijk uit het niets met de meeste zetels de tweede kamer in komen. En dat had de gevestigde orde opeens bijna machteloos gemaakt, iets waar veel partijen en machthebbende niet op rekende.

En hoe kan iemand (Folkert) die amper vast heeft gezeten zich zo op zijn zwijgrecht behouden, want ik denk nou niet dat de verhoren er zachtzinnig aan zien toe gegaan. Ik blijf het een rare zaak vinden die voor de regering (die soms niet eens de confrontatie met hen aan wilde gaan) bijna perfect uit kwam.

Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 6 mei 2008 om 01:28:
. Om aan te geven dat je zoiets eigenlijk helemaal niet kan zeggen.

Geld naar twee kanten,ook voor jou...

Alles had gekund.
Blijft gissen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 01:43:
blijft de vraag natuurlijk.

R.I.P...(f)
laatste aanpassing
Net of PIM het allemaal wel ff had geregeld met zijn populistisch gebral

precies, dat had hij niet!
Uitspraak van dex op dinsdag 6 mei 2008 om 00:51:
ow ja.. dat doen ze in den haag verder niet natuurlijk...

Niet voordat Pim Fortuyn er op de populistische nationalistische tour ging. Tegen zulke oninhoudelijke politiek is niks anders te beginnen dan het terug doen, de massa stemt toch op personen en niet op politieke plannen.

En het erge was dat hij inhoudelijk best goed kon discussiëren en inhoudelijk goede standpunten had, maar zich toch liet verleiden tot de makkelijke weg

Maar de politiek was voor Pim Fortuyn ook te weinig betrokken bij het land, dat was dan wel één van zijn goede invloeden

er is in mijn ogen een heel leuk tijdperk verloren gegaan met die "kale nicht" aan de macht ;)

R.I.P PIM

:knuffel:

Fortuyn-aanhangers naar Mediapark voor herdenking
maandag 05 mei 2008 | 15:37

Tekstgrootte
ROTTERDAM (ANP) - Aanhangers van de in 2002 vermoorde Pim Fortuyn reizen dinsdag met een bus naar het Mediapark in Hilversum en naar begraafplaats Westerveld in Driehuis voor een herdenking.

Een woordvoerster van de organisatie zei maandag dat de bus vrijwel vol zit, wat betekent dat bijna vijftig mensen zich hebben aangemeld.

Op de plaats in het Mediapark waar Fortuyn zes jaar geleden werd vermoord en op de begraafplaats Westerveld waar zijn stoffelijk overschot korte tijd begraven lag, zetten zijn aanhangers bloemen neer en houden zij toespraken.
dat filmpje :|

wat een kankerrat bij 3:10 :dood:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 21:55:
insectenvriend,

zeg dat wel ja, ken mensen die erover mee kunnen praten over zijn eigenaardige ideen

? hij had toch levenslang?
Stomme gezeik van die PIM. Net of PIM het allemaal wel ff had geregeld met zijn populistisch gebral . Pim had buiten zijn schandknaapjes verder helemaal niks klaar gespeeld.

Pim, Rita, Geert of andere politieke plebs wat ze zeggen of hebben gezegd is voor het grootste deel alleen maar emotionele stemmingmakerij. Ik vind, dus ik ben' schijnt die aandoening te heten waar we nu al een paar jaar aan lijden in dit land

Jij bent er zeker dus 1 die denkt dat Pim Fortuijn net zo lulde als Rita en Geert :/

Nou doeg hoor, hij had niets met een strijd tegen de Islam en allochtonen te maken, als je hem goed had gevolgd had juist hij het beste met de minderheden voort, Hij was juist degenen die de minderheden uit een verdomhoekje wou halen en ze een betere toekomstvisie wou geven nu na een jaar PVDA krijgen de minderheden steeds minder kans omdat de PVDA het totaal verkeert aanpakt, je moet ze niet verwennen!! dat zet kwaad bloed bij de rest van de bevolking (die voelt zich achtergesteld) je moet ze alleen een goede werk en studielust geven je moet ze juist motiveren niet verwennen.
Iets wat Pim Fortuijn juist wou gaan doen, allochtonen motiveren zodat deze een betere naam in de samenleving zouden krijgen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:09:

? hij had toch levenslang

18 jaar....

via wikipedia:
[bewerk] Veroordeling
De rechtbank veroordeelde Van der Graaf op 15 april 2003 tot 18 jaar gevangenisstraf. De inbreuk op het democratische proces was niet ernstig genoeg en de kans op herhaling te klein om een levenslange gevangenisstraf te rechtvaardigen, aldus de rechters. Bij dat laatste baseerde de rechtbank zich op het psychiatrisch rapport. Feiten die voor de rechtbank wel zwaar wogen waren de 'brute wijze' waarop de moord werd gepleegd en het feit dat de rechtsorde ernstig was geschokt.

Hij werd niet alleen veroordeeld voor moord met voorbedachten rade, maar ook voor verboden wapenbezit (van het moordwapen) en voor het bedreigen van de chauffeur van Fortuyn die hem na de aanslag achtervolgde. Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord

Wie denkt er nog wel eens over na?

Ik niet :no:

R.I.P.

De dag dat democratie een flinke snaar heeft gekregen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:46:
De dag dat democratie een flinke snaar heeft gekregen

snaar? sneer bedoel je waarschijnlijk

democratie heeft nooit bestaan joh, niet in het moderne NL iig...

zie de Oranje-Nassau's

Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 10:48:
democratie heeft nooit bestaan

als democratie bestond was de SP nu de regerende partij met het CDA ipv de PVDA en CU.

En voor welke politicus had Pim Fortuijn veel waardering?

Juist ja Jan Marijnissen ;)

Jij bent er zeker dus 1 die denkt dat Pim Fortuijn net zo lulde als Rita en Geert

Wat ik zelf zo mooi vind, is dat zeer veel mensen in de politiek diverse uitspraken van hem hebben overgenomen (en dan heb ik het niet alleen maar over dat het te 'druk' is in Nederland). Wat dat betreft was het wel een man met visie. Hij had zich beter kunnen opstellen als politiek adviseur. Dan had ie misschien nog wel geleefd. :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 11:28:
Wat ik zelf zo mooi vind, is dat zeer veel mensen in de politiek diverse uitspraken van hem hebben overgenomen

En totaal verkeerd hebben geintepreteerd.

Pim Fortuyn:respect:
laatste aanpassing
was het al weer bijna vergeten eigenlijk.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 00:09:
jezus wat een... achterlijke figuurtjes na ±4 minuten... die mogen wat mij betreft weer terug naar Marokko.
Wat Pim betreft, ik vind het goed dat hij de mislukking van de multiculturele samenleving op de politieke agenda heeft gezet. Maar wat die man zegt in dat filmpje, iets in de trant van 'Het is de schuld van de PvdA, die heeft dit tuig het land binnengehaald', dat vind ik niet terecht. Wat mij betreft mag iedereen hier komen om een toekomst op te bouwen, als dat in land van herkomst niet mogelijk is. Het gebrek aan begeleiding van immigranten is het probleem geweest, niet het feit dat die mensen hier zijn gekomen. Want -hoe graag sommigen hier ook willen geloven dat het niet zo is- er zijn genoeg allochtonen die wél een goede baan hebben, ingeburgerd zijn, respect hebben voor anderen enzovoorts.

mooi gezegd.

? hij had toch levenslang?

nee, in 2010 mag hij op "proef verlof" en 2014 komt hij vrij..

vandaag nog gehoord.

en ja, ik was vandaag bij het media park.

niet al te druk, mannetje of 80.

wel veel pers en ex gemeente raad leden van de LPF.

paar mooie woorden werden er gesproken door verschillende mensen... en er werden kaarsjes aangestoken en bloemen neergelegd op de plek waar het 6 jaar geleden gebeurde.

daarna vertrokken de meeste naar het "tijdelijke" graf waar pim lag..

o.a de NOS, was er, die knakker van geen style.. en paar plaatselijke kranten en radio/tv mensen...

opzich blijft het boeien, ondanks het al weer 6 jaar geleden is.
laatste aanpassing
moeten we hier nou ieder jaar bij stil blijven staan :S
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 5 mei 2008 om 23:24:
mijn gok; LPF had iets minder hard gewonnen, ging regeren, paar ministerspostjes, na een paar maanden viel dat kabinet, LPF door ruzie uit elkaar, Pim leefde nog lang en gelukkig dankzij commissariaatjes en darkrooms

Denk niet dat je er ver naast zit.

Uitspraak van Knaller :bier: op dinsdag 6 mei 2008 om 18:03:
moeten we hier nou ieder jaar bij stil blijven staan

Yep en als je dat niet wil...wat doe je hier dan :S

PIM :respect:

:flower:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 18:18:
Yep en als je dat niet wil...wat doe je hier dan

precies.

je bent vrij om te kijken en te reageren, niet jou ding kom dan niet.