buurd
en ik snap geen zak van die zooi.
Wat is Ketamine ?
Wat doet Ketamine ?
Waarom Ketamine ?
Wat kost Ketamine ?
Hoeveel Ketamine ?
Hoelang werkt Ketamine ?
K-hole
geest uit lichaam treed
k hole wil zeggen dat er geen zinnigwoord uit je komt en je ergens in een hoekje zit te koekeloeren
denk eerste keer niet dat het zoiets is als coke en pak puntjes en geen lijn
haha als je wat meer ervaring hebt kun je wel lijnen pakken heb van zwaar goeie keet ooit een lijntje diagonaal over de cd hoes gepakt toen was ik wel een beetje wappie
Je word er elastiek van..
Ik ken iemand die een uittreding had van keet zonder dat ie echt in de k hole zat
DAt wil ik je zien doen met MENSEN keta ... en niet met dieren keta
Jij niet maar je verdedigde iemand die het zei toch
en ik reageerde op wat jij zei hoor
k hole wil zeggen dat er geen zinnigwoord uit je komt en je ergens in een hoekje zit te koekeloeren
en ja, dit was voorgeschreven en toegediend door de dierenarts
en ik snap geen zak van die zooi.
Veel snuiven en je neus gaat naar de kanker, terwijl je der niks van voelt
Als ik online poker speel met keta dan win ik altijd. Je weet precies wat mensen denken en wat er in ze om gaat.
ga ik dat ook maar eens testen
Ketamine wordt eigenlijk alleen nog maar bij dieren gebruikt; bij mensen alleen in geval van extreme brandwonden of heeeeeeeeele kleine kinderen
Alleen kleine sleutelpuntjes nemen. Nooit dikke lijnen!
maat van me dacht dat het net als sos was en pakte echt 2 overvolle sleutelpunten
kan je beter dxm pakken
Alleen zover ik weet ist hier niet te krijgen.. helaas
als ze echt willen zijn daar veel leukere middeltjes voor
laatste die het bij mij wou kopen
dan ga jij me als het mee zit zo meteen een heel erg prettig pb-tje sturen
whahaha, maat van me dacht dat het net als sos was en pakte echt 2 overvolle sleutelpunten.
Die heeft een uur op z'n handen en voeten zitten kwijlen terwijl er alleen wat vreemde woorden uit z'n bek kwamen.
Die wilde naar de wc om te pissen en terwijl ie opstond sloeg die keta in, toen heeft ie er echt een hele tijd over gedaan om kruiupend de plee te bereiken
en een kennis van me lag op de andere bank..ik dacht toen nog...fuck als hij mij iets wil aandoen kan ik niet eens wegkomen...
keta is op het moment niet aan te komen
1 gram 30 euro
PEP dat heb je nodig
Troep NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van Techno-Dr op zondag 27 juli 2008 om 21:59:Mijn advies. Wacht er mee tot na je 30e.
Kan je dat uitgebreider motiveren ?
Offcourse.
Door de opgedane levenslessen en bijbehorende ervaringen. Sta je dichter bij wat is en verder van wat niet is.
Dan kun je als er iets "raars" onverklaarbaars gebeurt, onderscheid maken tussen een spirituele ervaring. En een hersenspinsel of illusie.
Dan kun je als er iets "raars" onverklaarbaars gebeurt, onderscheid maken tussen een spirituele ervaring
Offcourse.
Door de opgedane levenslessen en bijbehorende ervaringen. Sta je dichter bij wat is en verder van wat niet is.
Dan kun je als er iets "raars" onverklaarbaars gebeurt, onderscheid maken tussen een spirituele ervaring. En een hersenspinsel of illusie.
Denk dat ik het best zou kunnen relativeren
Alleen zover ik weet ist hier niet te krijgen.. helaas
Als je in die laatste fase bent geweest, verder ben ik niet geweest, dan duurt het wel weer een aantal uren voordat je weer helemaal helder bent.
ketamine blehh is niks
pure ketamine dat is de shit,,,
tuurlijk man.zit allemaal tussen de oren
Ook speed verkrijgbaar!
Staat nog op me lijst om een keer te doen.
Vrolijk word je er niet van en samen met mensen gebruiken heeft geen toevoeging. Heb het meerdere keren gedaan aangezien de effecten bij lage dosering stimulerend zouden zijn. Nooit prettig geweest.
eerst veel alchol zuipen
dan keta
en dan gaan lopen
succes
wat een kut spul zeg
Nooit prettig geweest.
k vond het niks
K is helemaal niks
je kan er erg raar van gaan doen hoor zeker bij hoge doseringen
Hmm keta staat nog steeds op mijn lijstje om een keertje te proberen
Heb een grammetje gekregen als ruil voor wat pilletjes. Maar ik doe er eigenlijk niets mee. Ken ook niemand die keta neemt.
Ik hoor hier in de buurt de laatste tijd heel veel over
ketamine , en ik snap geen zak van die zooi.
Wat is Ketamine ?
Wat doet Ketamine ?
Waarom Ketamine ?
Wat kost Ketamine ?
Hoeveel Ketamine ?
Hoelang werkt Ketamine ?
HardCor3Fr3ak Vertel het mij eens