groene staafje weet zo nie waarvan die is
Etos eigenmerk
ik heb er zoveel
als er een nieuwe is wil ik die altijd proberen
Ik vraag me af hoelang het houdbaar is en of het uberhaupt kan verlopen?
Clinique Make-up gebruik ik sinds kort
Mensen die niet over parfum kunnen die raad ik aan om dat merk te gebruiken!
Exceptionnel de Chanel
Is ie er ook waterproof? Of blijft deze al goed genoeg zitten?
Volgens mij is geen enkele Chanelmascara waterproof?
maar hij is niet waterproof, ook niet nodig hoor, blijft goed zitten tenzij je een zwemmarathon van plan was
Die heb ik ook! Enige wat mij stoort, is wanneer je hem afwast met oog makeup remover.. dat er zich allemaal klontertjes vormen waardoor die dus moeilijk eraf te krijgen is..
heeft iemand die nieuwe mascara al geprobeerd? hetzelfde als volume express geloof ik, maar dan een gele verpakking
heeft iemand die nieuwe mascara al geprobeerd? hetzelfde als volume express geloof ik, maar dan een gele verpakking
maar hij is niet waterproof, ook niet nodig hoor, blijft goed zitten tenzij je een zwemmarathon van plan was
Max Factor Masterpiece
En dat niet-waterproof is wel beter voor je wimpers.
Vind het nog steeds irritant. Na een stukje fietsen moet je echt goed uitkijken dat je niets uitwrijft en regen is al helemaal niet te doen.
Verder wel erg blij met MAC Plush lash
En dat niet-waterproof is wel beter voor je wimpers.
Ik hou niet van waterproof... Als je je mascara eraf haalt en je stapt de douche in ben je nog helemaal zwart onder je ogen als je eruit komt! En na het slapen ook
Indd, die pandalook vind ik ook nooit zo fijn
Die van MAC heb ik nog nooit geprobeerd..
Dat was waar, het ging hier over die va Chanel...
Uitspraak van !* Noekeltje *
™ ! op donderdag 2 oktober 2008 om 14:40:
Die heb ik ook! Enige wat mij stoort, is wanneer je hem afwast met oog makeup remover.. dat er zich allemaal klontertjes vormen waardoor die dus moeilijk eraf te krijgen is..
Lol, ja dat gebeurd idd
Maar dat vind ik juist het chillste ervan
Moest er aan 't begin ff aan wennen en kreeg ik 'm niet goed eraf maar gewoon met warm water blijven spoelen dan gaat 't wel makkelijk
![[img width=147 height=292]http://www.maybelline.nl/includes/l29l30l31l204l561_main.jpg[/img]](http://www.maybelline.nl/includes/l29l30l31l204l561_main.jpg)
False Lash Effect
viberende mascara van l'ancome
prijzig maar de moeite waard
Heeft er iemand de nieuwe van Max Factor al? False Lash Effect Mascara. En??
Masterpiece Max vind ik geweldig, dus ben benieuwd of deze misschien nog beter is
Zijn de duurdere mascara's nou werkelijk beter dan goedkope?
Heeft iemand deze al getest?
Ik ben eerst altijd overenthousiast over een mascara maar na een tijdje werken ze lang zo goed niet meer..
Waar koop je die en hoeveel kost die?
Maar 14,99 is niks voor een mascara,
als je kijkt naar Dior, Lancome etc...
Het schijnt dat je op internet die merken kunt krijgen voor behoorlijk minder dan in bijvoorbeeld een Douglas..
Het schijnt dat je op internet die merken kunt krijgen voor behoorlijk minder dan in bijvoorbeeld een Douglas..
iemand bekent met deze?
Is inderdaad waar maar de kans zit er wel in dat je exemplaren krijgt die al gebruikt zijn of nagemaakt zijn...
Ja, maar nu noem je ook échte échte merknamen zoveel verschil zou er echt niet inzitten. Althanks, ik geloof niet in die reclame shit, heb verschillende mascara's geprobeerd en deze beviel me erg goed waarom zou ik een andere nemen?
heb echt al alle soorten mascara gebruikt en nog niks gevonden wat me echt bevalt zooooooo frustrerend
Deze Paaarse Sexy Curves is vet Goed,
Die vind ik juist echt 3 x niks
Vind de Lancome Fatale echt perfect, maar deze is jammer genoeg uit het assortiment gehaald.
ooh die is echt niet fijn. Dat kammetjes is echt niks.
Geef mij die maar van loreal met een borstel.
En één tip: wimperkrultang
Ik gebruik zelf gewoon een goedkope van essence. Waarom duur als het ook goedkoop kan?!
tevreden met mijn collectie
en die 2e moet je iets meer moeite voor doen, want het is een klein borsteltje, maar daar is het ook goed mee te doen hoor!
mensen kopen ook veel tassen of schoenen en dat heb ik met make up
GOT A PROBLEM?
Waarom niet??? mensen kopen ook veel tassen of schoenen en dat heb ik met make up