Partyflock

Forumonderwerp · 1004002
2775x bekeken
Betreft: evenement: D.D.O.D., vrijdag 30 mei 2008 om 23:00
Waarschuw beheerder
[img width=595 height=842]https://partyflock.nl/images/upload/152629_original.jpg[/img]

flyer designed by Cell

Drie november 2004 ontstond Dawn of Dance uit liefde voor de Harddance: er waren niet zo veel feesten met deze muziek en via D.D.O.D. kwam er een maandelijks feest bij in Amsterdam in café De Trappist. Ingrediënten: een gezellig klein café in Amsterdam met een kick ass geluidsinstallatie, DJ’s die gratis draaiden uit liefde voor muziek en de meest enthousiaste liefhebbers van Harddance gemengd met nieuw publiek, waarvan er vele na de eerste keer D.D.O.D. vaker langs kwamen. Helaas verkochten de toenmalige eigenaars de Trappist , aanvankelijk zou D.D.O.D. gewoon doorgaan, maar door onvoorziene omstandigheden bleef de Trappist dicht en moest Dawn of Dance op zoek naar een nieuwe locatie voor D.D.O.D.

Het heeft even geduurd en velen zaten al met smart te wachten, maar vrijdag 30 mei aanstaande is het dan eindelijk zover: D.D.O.D. is weer terug!

Dawn of Dance heeft lang moeten zoeken en helaas maar al te vaak ‘Nee’ moeten horen, hetzij omdat de locatie te groot was om een reguliere D.D.O.D. te gaan houden, hetzij omdat de locatie zelf het niet aandurfde om Harddance te programmeren. Dit tot groot verdriet van Dawn of Dance omdat, naar haar mening, juist Harddance alles in zich heeft om veel verschillende mensen te bekoren: alle hardere stijlen kunnen namelijk aan bod komen.
Zeker voor openminded mensen die niet van eentonigheid houden en van veel verschillende muziek houden is Harddance een verademing in vergelijking met het horen van maar één en dezelfde stijl muziek op een feest. Tevens wordt vaak juist het zogeheten ‘familie-gevoel’ die deze muziekstijl met zich meebrengt geroemd en geprezen. Het maakt niet uit wie je bent, wat je aanhebt of hoe je danst (of niet) en wanneer je om je heen kijkt zie je alleen maar lachende gezichten.

Kortom eigenlijk was het alleen maar een kwestie van tijd tot er weer een nieuwe locatie voor D.D.O.D. op de weg van Dawn of Dance zou komen en zo’n anderhalve maand geleden was het dan zover. Op de Albertcuypstraat nummer achttien zit Nachtcafé De Nachtzuster en toeval wil dat The Dawn, oprichter van Dawn of Dance, daar ooit al een paar keer had gedraaid in een grijs verleden. Tevens is het zo dat de tekenaar van de flyers in het verleden, Mr. E., Nachtzuster ook nog eens ‘beschilderd’ heeft en via hem kwam Dawn of Dance erachter dat Nachtzuster haar ruimte ook beschikbaar stelt voor feesten. In eerste instantie bleek echter het regelen van de apparatuur een probleem te worden, aangezien alles gehuurd moet worden, maar ook daar kwam als vanzelf de oplossing voor.

En zo is het gekomen dat Nachtzuster vrijdag 30 mei aanstaande geheel in het teken zal staan van de terugkeer van D.D.O.D. wanneer van twaalf uur ’s nachts tot zes uur ’s ochtends de beste Harddance uit de boxen zal klinken. Deze terugkeer zal geheel in het teken staan van een groot deel van de residents van D.D.O.D. BeNRG back 2 back Raven, Charly & Nazzz, Excentric a.k.a. Co-Ak, Jim Justice en MvDJ back 2 back Raine staan klaar om Nachtzuster op haar grondvesten te doen schokken. En of je nou lekker aan de bar of een tafeltje wil ‘hangen’ met je drankje terwijl je voet met de maat meegaat of je het nou wilt of niet, of dat je lekker zin hebt om de hele nacht te dansen op de lekkerste Harddance. Het kan allemaal op D.D.O.D. The Harder Dance Music en verwacht elke stevigere vorm van de wat hardere stijlen. Van UK Hardhouse tot Schranz, van stevige Funk tot Techno en Psytrance en (early) Hardstyle, het kan allemaal. Want dat is wat The Harder Dance Music uiteindelijk inhoudt….
Ga voor meer informatie naar de websites van Dawn of Dance http://www.myspace.com/dawn_of_dance_events
http://dawn-of-dance-events.hyves.nl/ of naar http://www.nachtzuster.com/

[img width=300 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a023473c6]http://tinypic.com/y095k[/img]¬

We take no prisoners... We only convert......

[img width=300 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a023473c6]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]

For pictures and information:
https://vip.partyflock.nl/organization/732/archive.html#archive

Waar is De Nachtzuster

[img width=724 height=360 cacheid=000f3e56002b04898479f6981a023473c6]http://i32.tinypic.com/2dnlky.png[/img]

Neem tram 24 of 16 vanaf Centraal Station en stap uit bij de Albertcuypstraat, vanaf de tramhalte ga je richting de Ruysdaelkade, het zit aan de linkerkant van de straat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahh beter geak
Waarschuw beheerder
DDOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :cheer:

heb er nu al zin in :D eindelijk weer terug
Waarschuw beheerder
donateur
Goed nieuws :)
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is er in dit etablissement eigenlijk ook een zitgelegenheid?
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 2 april 2008 om 12:37:
:cheer: hou alvast maar een plekje vrij aan de bar :zuipen:

Ik hou een kruk voor jouw vrij als jij er een voor mij vrij houd!

Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 2 april 2008 om 13:47:
is er in dit etablissement eigenlijk ook een zitgelegenheid?

Ik denk dat er wel wat krukken zullen blijven staan en verder is er zo ie zo bij het raam een hele gezellige zithoek die niet zal verdwijnen!

[img width=500 height=333]http://www.nachtzuster.com/foto/cafe/3.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 2 april 2008 om 15:41:
Ik denk dat er wel wat krukken zullen blijven staan en verder is er zo ie zo bij het raam een hele gezellige zithoek die niet zal verdwijnen!

:cheer: :D:D:D::D:D:D:D :cheer:

dat miste ik namelijk best wel in de Trappist dat je op een gegeven moment nergens even kon zitten uitpuffen

ik neem trouwens aan dat die kerstversiering, zoals hier weergegeven op de foto, aan alle brandveiligheidseisen voldoet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 2 april 2008 om 15:50:
ik neem trouwens aan dat die kerstverlichting, zoals hier weergegeven op de foto, aan alle brandveiligheidseisen voldoet?

Twijfelachtig maar volgens mij is de kerst voorbij of ben ik nu in een slechte droom beland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 2 april 2008 om 15:54:
volgens mij is de kerst voorbij

maar de kerstgedachte blijft ;) plus ik vind dat ik het hele jaar kadootjes mag krijgen en als andere mensen kerst nodig hebben om mij ook daadwerkelijk kadootjes te geven so be it....dan duurt kerst maar het hele jaar door :devil:! thuis staat ook nog steeds onze dennenboom alleen inmiddels minder wonderschoon das al :D
Waarschuw beheerder
gaat ik snel even lezen dan...
Waarschuw beheerder
leuk stukje :cheer: vooral als je het hebt over de sfeer, het hele nacht dansen en de blije mensen en het familiegevoel komen er weer allemaal leuke herinneringen (voor zover ik die nog heb ;P ) bij me boven....heb er nou nog meer zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Pfff duurt nog wel erg lang, ik heb echt wel weer zin in een dolleboel en lekker gek doen. Dat heb ik nou echt gemist :yes:

Ik heb wel avonddienst maar ga zeker na me dienst richting Amsterdam :cheer:
donateur
:D:D:D

Krijg echt zo een heel lekker warm gevoel van binnen als ik jullie lieve en enthousiaste reacties zo lees, hier en bij het nieuwsbericht. :D

Thanx lieffies :lief:
Waarschuw beheerder
je mag je dankbaarheid uiten door een knallend feestje te geven :D
Waarschuw beheerder
donateur
Klasse Daan!

Gaan ons best doen om er ook bij te zijn! We zijn wel weer toe aan portie Hard Dance. Zeker nu naar onze uitstapjes naar Hardcore, Happy Hardcore, en HardStyle :)

Komt u maar!
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 4 april 2008 om 13:25:
je mag je dankbaarheid uiten door een knallend feestje te geven :D

Hihi, dat gaat wel lukken denk ik zo maar ;)

Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op vrijdag 4 april 2008 om 18:09:
Klasse Daan!

Gaan ons best doen om er ook bij te zijn! We zijn wel weer toe aan portie Hard Dance. Zeker nu naar onze uitstapjes naar Hardcore, Happy Hardcore, en HardStyle :)

Komt u maar!

:$ :lief: Super als jullie er ook bij zijn :D:D

Weten jullie nog de allereerste D.D.O.D. :D:D ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 5 april 2008 om 10:43:
Weten jullie nog de allereerste D.D.O.D.

Dat heb ik niet mee mogen maken!

Wel grappig dat ik op 10 december 2004 de papieren heb getekend bij de notaris en eigenlijk mijn speurtocht naar vertier in de hoofdstad begon!

Die speurtochten waren overigens geweldig als ik er achteraf op terug kijk al duurde het wel lang voor de hoofdstad me echt in veroering bracht wat feestjes betreft. Amsterdam keerde op dat moment net alles wat harder was dan normaal de rug toe. Het moest namelijk minimaal zijn en daar snapte ik helemaal niets van. Ik was het uitgaansleven in het zuiden en vooral Belgie gewend. Als we naar Antwerpen gingen dan was het meestal op de bonnefooi, maar we kwamen altijd wel in een leuk clubje met toffe muziek terecht en ook in het hart van het centrum!

Zodoende heb ik werkelijk het hele Leidseplein en omgeving afgelopen van tent naar tent en natuurlijk heel veel leuke plaatsen en muziek ontdekt, maar die ene vrijdag ging mijn hart voor het eerst echt hard kloppen. Mijn eerste indrukken in de Trappist vergeet ik waarschijnlijk nooit meer. Opliftende harde muziek die daar in die kleine toko in je oren werd geblazen en mensen die kwamen om te dansen en dat ook in volle glorie deden.

In het begin noemde ik het parra trance en draaide het cd-tje wat ik had gekregen helemaal grijs. Sinds die ene vrijdag ben ik er niet meer weg te slaan.

Het afgelopen half jaar was dan ook best zwaar. Terwijl Amsterdam voorzichtig weer zijn armen opende voor de hardere stijlen en het minimale allang niet meer zo minimaal is kwam het feestje waar ik van ben gaan houden zonder locatie en was het soms erg spannend wanneer het vervolg nou eindelijk zou komen. Bovendien had ik net allemaal vriendjes gemaakt die ik eigenlijk alleen op DDOD met zn allen zag!

Gelukkig wordt het 30 mei!

Natuurlijk is de toekomst nooit hetzelfde als dat er ooit is geweest, maar met de spirit in dit feest gaat die toekomst ook behoren tot het terug smachtende verleden!

Maar van die eerste D.D.O.D. weet ik alleen het grote verhaal en de liefde voor het voorbestaan van harddance!

Ik ben dan ook wel nieuwsgierig naar de kleine verhalen van die eerste keer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zaterdag 5 april 2008 om 16:49:
Mijn eerste indrukken in de Trappist vergeet ik waarschijnlijk nooit meer. Opliftende harde muziek die daar in die kleine toko in je oren werd geblazen en mensen die kwamen om te dansen en dat ook in volle glorie deden.

Dat had ik dus ook. Heerlijk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zaterdag 5 april 2008 om 16:49:
Mijn eerste indrukken in de Trappist vergeet ik waarschijnlijk nooit meer. Opliftende harde muziek die daar in die kleine toko in je oren werd geblazen en mensen die kwamen om te dansen en dat ook in volle glorie deden.

same here :jaja: was ook gelijk verkocht aan de muziek (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zaterdag 5 april 2008 om 15:01:
En ik vind m'n eerste PF foto nog steeds niks

En nog bedankt he? :P (Aan de andere kant had ik toen natuurlijk slechts een héél klein ieniemieniecameraatje dus ik heb een excuus. :lol: )
donateur
Uitspraak van X-Field op zaterdag 5 april 2008 om 15:01:
Zit ff de foto's te kijken van toen. Wat waren er veel bekenden:d En ik vind m'n eerste PF foto nog steeds niks:(

Hij valt op zich best mee hoor :) Hijs alleen zo genomen dat je heel lang lijkt, maar vind het niet een lelijke foto of dat je er lelijk opstaat

Sowieso wat veel fotos zijn er eigenlijk ennuh... Reefje heeft toegezegd op deze aanstaande D.D.O.D. ook weer foto's te komen maken :D Daar ben ik echt superblij ook mee :D

Markus een machtig mooi verhaal, word er :$:$:$ van :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 april 2008 om 17:09:
Dat had ik dus ook. Heerlijk :cheer:

Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 5 april 2008 om 19:22:
same here :jaja: was ook gelijk verkocht aan de muziek (L)

:D:D :$:$:$ (f) (f)(f)

Fabi, we hebben jou toch ook via ddod leren kennen? Of niet?

Waarschuw beheerder
Ik heb ze in het begin iig nooit overgeslagen (helemaal vanaf de "prequel" Dreamers Party), maar helaas, toen schaften ze de $#@%& vrijdagnachtbussen af en was het voor mij afgelopen. :'(

Maar daar heb ik dus de volgende keer lekker geen last van :D (ik heb ook al wat bekenden ingeseind, oa Assie ;) )
donateur
Ja, daar doe je weinig aan met die bussen he dan :nocheer: En blijven hangen bij mij tot de eerste trein gaat is ook niet altijd even handig, soms wil je gewoon lekker naar huis kunnen wanneer je wilt

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:19:
Maar daar heb ik dus de volgende keer lekker geen last van :D (

Heb ik dus ook met jou in gedachten gedaan :D

En ja, zag dat Assie ook bij de bezoekers stond

Heb ook al heel gemeen zitten denken dat ik bij de Trappist een postertje ga ophangen, mochten er nog bekenden daar langslopen dan weten ze in ieder geval waar de 30e mei moeten zijn :D

En zit stiekum ook te hopen dat Cynergize of tweemaandelijks komt of dat hij hem in mei op een andere datum doet, maar dan nog, sowieso ik wilde met DDOD dan die paar keer per jaar gewoon op de laatste vrijdag van de maand gaan zitten en eigenlijk wil ik nou eens een keer mijn poot stijfhouden

Heb namelijk al eens in een verleden gezien wat er kan gebeuren met datums veranderen (heartDance van 28-01 naar 11-02, twee jaar terug) en ok dat weet ik niet 100% zeker, maar toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 6 april 2008 om 12:46:
En blijven hangen bij mij tot de eerste trein gaat is ook niet altijd even handig, soms wil je gewoon lekker naar huis kunnen wanneer je wilt

Heb ik een keertje bij je gedaan, was absoluut gezellie :lief:, maar vanwege mijn handicapjes + meds moet ik mijn feestenergie vrij nauwkeurig verdelen en heb ik na het laatste plaatje meestal alleen nog maar genoeg energie om mezelf de trein in te slepen. :P

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 6 april 2008 om 12:46:
Heb ook al heel gemeen zitten denken dat ik bij de Trappist een postertje ga ophangen

Strak plan. :yes:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:53:
was absoluut gezellie :lief:

:lief:

Er zijn echt wat dwaze ochtenden geweest na DDOD ook :roflol:
Vind dat sowieso wel errug cool dat het 30 mei met een beetje mazzel vast ook mooi weer is, dus wie weet wat er dan gebeurt :9

Michiel neemt zijn broer en beste vriend ook mee de 30e als het goed is :D En wie weet komen zijn nicht en neef ook wel :yes: Zou wel cool zijn
Schijnt ook behoorlijk druk in de Nachtzuster te kunnen worden na 2 uur 's nachts wanneer veel dingen ook dichtgaan en veel 'vaste klanten' dan die kant uitkomen

Dus hoop echt dat het superdruk wordt, des te meer kans op meer edities en wie weet kan ik dan ook wel iets voor 30 April volgend jaar doen :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:53:
Strak plan. :yes;

Vandaag sowieso een lijst maken van hoe of wat met promo van de posters en de flyers, ga ook de coffeeshop naast de Trappist even vragen of ik een poster mag ophangen en flyers mag neerleggen en neem ook 30 mei vrij voor eventuele promo op de dag zelf nog :)

Heb er zo een zin in, besef me nu pas hoezeer ik het gemist ook heb :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 6 april 2008 om 12:01:
Fabi, we hebben jou toch ook via ddod leren kennen? Of niet?

:jaja: hebben jullie mooi geluk mee gehad

;P;P

de eerste keer dat ik bij DDOD was kreeg ik dan te horen waar het volgende feestje was (partyflock had ik nog niet echt ontdekt toen) en toen waar de volgende was etc etc etc en zo is het balletje gaan rollen :cheer:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 6 april 2008 om 13:35:
:jaja: hebben jullie mooi geluk mee gehad

Inderdaad ja!!

Weet dat nog heel goed, want je was natuurlijk toen nog een nieuw gezicht en vond het zo leuk dat je terug bleef komen en zo zichtbaar genoot van D.D.O.D. :D:D

Idem met Markus

Krijg helemaal soort van heimwee gevoel naar D.D.O.D. al is het dat niet precies, maar mag van mij inderdaad snel de 30e mei worden :yes:

EN IEDEREEN MOET KOMEN!!!

Ook mensen die ik nog niet ken ;p want je ziet wat het me heeft gebracht :cheer:

Nog 54 nachtjes ;p :x :roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
En zit stiekum ook te hopen dat Cynergize of tweemaandelijks komt of dat hij hem in mei op een andere datum doet, maar dan nog, sowieso ik wilde met DDOD dan die paar keer per jaar gewoon op de laatste vrijdag van de maand gaan zitten en eigenlijk wil ik nou eens een keer mijn poot stijfhouden

Joris kan Patrick wel even om kopen zo dat jij je DDOD kan houden en je eventueel nog naar Cynergize kan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 6 april 2008 om 14:57:
Oeoeoeoeoeh, dat zou sowieso echt geweldig zijn Nadia

Heel geweldig zou dat zijn en dan mag Patrick best een flyertje komen uitdelen en een postertje plakken de 30e denk ik!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op maandag 7 april 2008 om 05:08:
Heel geweldig zou dat zijn en dan mag Patrick best een flyertje komen uitdelen en een postertje plakken de 30e denk ik!

Krijgt ie van mij een biertje erbij :cheers:
Waarschuw beheerder
nou nou wat een verwennerij allemaal :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 7 april 2008 om 16:42:
Slijmballen eerste klas zijn jullie

Nee hoor, ik ben een vliegtuig *spreidt armen en rent rondjes*
Waarschuw beheerder
Wow!!! Goed nieuws bereikt India! Top Daaan!! Weer iets om naar uit te kijken als ik terug ben. Gezellig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 19:09:
Nee hoor, ik ben een vliegtuig *spreidt armen en rent rondjes*

en als je me niet gelooft dan stap je maar uit :[

;P;P
Waarschuw beheerder
nee :nee:peren :9 of nog beter: Festini Perenijs :kwijl: :cheer:
donateur
;p o:)

Moet elke keer ook zo lachen als ik je forumplaatje zie Nadia :roflol: Het blijft een geweldige foto :D:D Wooferland twee jaar terug toch?

Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 9 april 2008 om 09:09:
nee :nee:peren :9 of nog beter: Festini Perenijs :kwijl: :cheer:

:kwijl:

Net zo lekker als D.D.O.D.! ;p
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 10 april 2008 om 09:00:
dat fruit zuig je er echt echt niet uit hoor

:roflol:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 april 2008 om 11:19:
Maar het was ook een super gezellige middag

Zeker weten, kijk nu alweer uit naar de editie van dit jaar :D:D:D

En hihihi, zal zomaar kunnen dat ik volgend jaar zelf met een dikke buik er rond zal lopen :D:D:D

On topic:

Ik zal dit weekend een link van de topic plaatsen in Dawn of Dance Events flock waar ik weer de setjes van residents ga posten
Zullen ook nieuwe bij zitten, maar wil sowieso weer eens alles on line gooien voor degene die ze misschien nog niet hadden etc.
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 april 2008 om 11:19:
Juistem!! (y) Hij is en blijft nog steeds erg leuk.

Ik irriteer me juist aan die foto :o Niet door jou maar omdat hij niet echt scherp is :P Maar ja dat heb ik wel vaker met oude foto's :[ ;)

OT :

Ik heb er zin an :cheer: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wel handig, rollend naar huis (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 11 april 2008 om 14:59:
Ik irriteer me juist aan die foto :O Niet door jou maar omdat hij niet echt scherp is :P

Ja maar jij was die dag ook niet echt goed geestelijk voorbereid. ;)

(Reef moest nl op het laastste moment voor mij invallen omdat de nacht ervoor mijn medicijnen een beetje verkeerd waren gevallen :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 15:24:
(Reef moest nl op het laastste moment voor mij invallen omdat de nacht ervoor mijn medicijnen een beetje verkeerd waren gevallen :P )

Oh ja dat was waar ook :D Met een DDOD de avond ervoor was ik er lichtelijk niet op voorbereid nee. Zou wel het e.e.a. kunnen verklaren ja :[ :D
Waarschuw beheerder
Mhhhh mooie verhalen over medicijnen en roepingen!
Waarschuw beheerder
jaaaa.....zo kom je nog eens ergens ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 13 april 2008 om 11:50:
jaaaa.....zo kom je nog eens ergens ;P

Ben je helderziend Fabienne?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zondag 13 april 2008 om 14:49:
Ben je helderziend Fabienne?

Je zou het bijna denken he......
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 11 april 2008 om 14:59:
Ik heb er zin an :cheer: :D

Me too :cheer:

Reefje gaat ook fotos nemen voor Partyflock :cheer:

Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 11 april 2008 om 15:07:
waggelen zal je bedoelen ;P

EENDJUH!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 13:01:
Wel handig, rollend naar huis (Y)

I'm on a roll then ;p :roflol:

Uitspraak van ®aven op zaterdag 12 april 2008 om 16:11:
Met een DDOD de avond ervoor

hihihihi dat was volgens mij de editie dat Tina Martin gedraaid had en dat het een D.D.O.D. met een Hardhouse Revolution samen was :D

Uitspraak van Flexy op zondag 13 april 2008 om 07:09:
Mhhhh mooie verhalen

:yes:

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmmm' dat warum setje van Tinus moet ik maar weer eens luisteren:9
laatste aanpassing
donateur
:D:D

Ik ga er vanavond weer nog meer setjes bij zetten, heb er zeker nog wel pakweg een stuk of 10 a 15, dus we kunnen voorlopig nog even voort :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 april 2008 om 07:41:
Ik ga er vanavond weer nog meer setjes bij zetten, heb er zeker nog wel pakweg een stuk of 10 a 15, dus we kunnen voorlopig nog even voort

en DDOD is nog anderhalve maand, dus das 6 weken, dus das 42 dagen, dus das 1 setje per 2,8 dag online zetten....dan redden we het precies :cheer:
Waarschuw beheerder
Is er al wat bekent over Koninginnendag? Komt er nog een hevige street party ergens?
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 17 april 2008 om 10:05:
en DDOD is nog anderhalve maand, dus das 6 weken, dus das 42 dagen, dus das 1 setje per 2,8 dag online zetten....dan redden we het precies :cheer:

whehehe, zo had ik hem nog geeneens bekeken :D

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 april 2008 om 15:37:
Net als het weekend daarvoor mis ik een paar uurtjes in me geheugen:/

Als het goed is heb je niemand vermoord dus dat valt dan wel weer mee toch? ;p

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 17 april 2008 om 18:08:
Is er al wat bekent over Koninginnendag? Komt er nog een hevige street party ergens?

Denk het niet of laat ik het zo zeggen, ik heb niets gehoord, wat natuurlijk absoluut niet alles zegt

Wil voor volgend jaar misschien wel wat gaan regelen met Harddance, maar ja, daar heb je nu zo weinig aan

Ik ga vooralsnog maar een beetje door Amsterdam dwalen die dag, eerst ff naar TWSTD en dan wil ik naar de Droogbak omdat ze daar Goa ook hebben, ook altijd goed (y)

Ga sowieso de nacht ervoor met Michiel en Michel (hihi) naar de HMH, enorm veel zin in :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 april 2008 om 07:36:
Ik ga vooralsnog maar een beetje door Amsterdam dwalen die dag,

Ja wij ook. En we gaan lekker de nacht ervoor naar Oud Amsterdam. Misschien ook ff naar TWSTD en loveland bij de Stopera als we ons bed uit zijn.
Maar uiteraard eerst ff het Vondelpark door om een 1 of ander kind wat op een valsklinkende viool superslecht het Wilhelmus probeert te spelen een euro te geven. :cheer:
Waarschuw beheerder
zoals het er nu uit ziet gaan we naar Eindhovuh :cheer:
Waarschuw beheerder
De gekste!

Maar wat is daar voor bijzonders te doen Fab?

En pfff ik zou s`middags wel even naar Leiden willen om het weekend nog eens over te doen!

En anders Charly Lownoise en mental Theo is ook wel een beetje rave!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 23 april 2008 om 00:28:
Maar wat is daar voor bijzonders te doen Fab?

weet ik ook niet meer :bloos: weet alleen nog dat we met een paar mensen naar eindhovuh gaan :cheer:

hoorde het toen we op Ruigoord waren dus meer dan dat is er eigenlijk niet bljven hangen O:) wordt een grote verrassing dus :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Koninginnennacht Hemkade zoals altijd :cheer:

Dag sowieso Amsterdam maar geen idee wat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 23 april 2008 om 14:44:
Eindhoven is techno

acid, acidtechno, breakcore, electro, goa, progressive, psytrance, techno, tekno

Gewaagde stijlen op het Museumplein van Eindhoven!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 23 april 2008 om 17:54:
Dag sowieso Amsterdam maar geen idee wat

Beetje naar TWSTD en Loveland, en miss. zelfs naar Droogbak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 23 april 2008 om 18:05:
goa

dat was het....dat gingen we doen :cheer:

nou weet ik het weer :cheer: :bounce: (L)
donateur
Misschien toch wel leuk om ergens half-half wat af te spreken met degene die in Amsterdam zijn?

ZIjn toch momenten dat je ergens een tijdje staat en dan kan je makkelijk meeten ofzo?

Waarschuw beheerder
Ik oooooook!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Wiewaarwanneerhoelaat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 24 april 2008 om 13:21:
Ik ben wel voor een meeting

Ik sta in het Vondelpark viool te spelen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 24 april 2008 om 16:10:
Gezellig Jeroen heb jou ook al een jaar niet meer gezien!!

Ik dacht dus exact hetzelfde. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 16:23:
Ik sta in het Vondelpark viool te spelen

Hiep hoooi!! Ik kom dan wel met mijn klarinet er naast staan *toooeeeet*

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 17:39:
Ik dacht dus exact hetzelfde.

Nou je weet nu dat ik in het Vondelpark te vinden ben samen met Benny dus neem je muziekinstrument mee en doe gezellig mee.
Waarschuw beheerder
klinkt goed :) zit nog te twijfelen tussen darkness4life de dag erna en dit feestje. zal er vanaf hangen naar welk feestje ik mensen mee krijg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 24 april 2008 om 17:57:
Nou je weet nu dat ik in het Vondelpark te vinden ben samen met Benny dus neem je muziekinstrument mee en doe gezellig mee.

Kweenie hoor... zo'n traporgel in je rugzak is nog een héél gedoe. :'(
donateur
Misschien een idee om op het Weteringcircuit te meeten ofzo?

Zal ik anders eens uitvissen wanneer JeeeeeejP draait daar?

Uitspraak van JosLos op donderdag 24 april 2008 om 19:01:
klinkt goed :) zit nog te twijfelen tussen darkness4life de dag erna en dit feestje. zal er vanaf hangen naar welk feestje ik mensen mee krijg :D

:D:D Thanx (f)

Nou ja die mensen gaan toch zeker wel mee naar DDOD ;p ;p
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
Waarschuw beheerder
ik ga waarschijnlijk met een boot met 10 kw door de grachten roegen :banana:
avondje ervoor ga ik uithoorn wakker houden met mn ouwe meuk beukt en de dagen erna ... niet naar huis toe gaaaaaaaaaaaan :lol:

deze zaterdag een leuk feestje van me in hoern he ;) wel komen hoor :jaja:
vanavond Cynergize, dana gaat ouwe roegoe draaien :bounce:
en ik kom ook zeker op daan dr DDODfeestje dit x :cheer:
donateur
Klinkt ook erg goed te doen Martijn :yes:

Uitspraak van Martijn van Langen op vrijdag 25 april 2008 om 11:31:
deze zaterdag een leuk feestje van me in hoern he wel komen hoor

Okay ik heb dit dus ruim tien jaar niet gehad b.w.v. maar ik kan dus niet, omdat..... ik naar de verjaardag van mijn schoonmoeder moet :$:$

vanavond Cynergize, dana gaat ouwe roegoe draaien

Jaaaaaaaaaaa, vette zin in, kijk ook erg uit naar Dana haar setje :lief:

en ik kom ook zeker op daan dr DDODfeestje dit x

:lief: Gezellig :D:D:D
Waarschuw beheerder
Balen :[ ik moet werken vannacht anders was ik zeker op Cynergize :cry:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 19:36:
Kweenie hoor... zo'n traporgel in je rugzak is nog een héél gedoe.

Hahahhaha je kan ook gewoon je triangel mee nemen hoor :P

*tingggg*

[img width=550 height=440 cacheid=00002fca002b48e93c3018661a023a0926]http://images.google.nl/url?q=http://www.lukasspielkiste.de/holzspielzeug/images/triangel.jpg&usg=AFQjCNE9lZgNI6sKXYrBNSt5R6G42ufkWA[/img]

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 25 april 2008 om 07:41:
Misschien een idee om op het Weteringcircuit te meeten ofzo?

Zal ik anders eens uitvissen wanneer JeeeeeejP draait daar?

Dat is wel een goed idee inderdaad!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 25 april 2008 om 13:30:
Hahahhaha je kan ook gewoon je triangel mee nemen hoor :P

Ik hoop alleen dat ik het stokje nog kan vinden. :( (Yep, ik ben in het bezit van een triangel! :lol: )

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 25 april 2008 om 13:30:
Dat is wel een goed idee inderdaad!

Dus bij Twstd tijdens JP vooraan bij de DJ?

(ik zal jullie nu even mijn mobiele nr. PB'en voor alle zekerkeid)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 13:45:
Yep, ik ben in het bezit van een triangel!

zit er ook een verhaal by?

Waarschuw beheerder
Ik heb ruim 22 jaar een opnamestudio gehad, dus er ligt hier nog het een en ander aan kleine percussie-instrumentjes (oa. tamboerijnen, maraca's, diverse belletjes, bekkens, bongo's én inderdaad een triangel :D )

Ik heb dus geen carrière bij het plaatselijk harmonie-orkest achter de rug ofzo. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 19:03:
(oa. tamboerijnen, maraca's, diverse belletjes, bekkens, bongo's én inderdaad een triangel

Als je ze allemaal aan je kleding plakt ken je zo naast Nadia en mij in het Vondelpark staan.
Je hoeft alleen maar een beetje te springen en je maakt muziek :roflol:
Waarschuw beheerder
en de dagen erna ... niet naar huis toe gaaaaaaaaaaaan

Hehehehe jep dat kan allemaal wel eens uit de klauwen gaan lopen!

Zelf heb ik allerlei mogeijkheden en er gaat helemaal niets van terecht komen zegt mijn gevoel en dus heb ik me er maar alvast bij neergelgd en besloten de hele dag te gaan dwalen en verdwalen.

Owww en stiekem hier en daar een paars papiertje achterlaten!
Waarschuw beheerder
Ik heb dus geen carrière bij het plaatselijk harmonie-orkest achter de rug ofzo. laatste aanpassing 25 april 2008 19:04

Had wel een carriére bij de jostiband kunnen beginnen ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 19:10:
Als je ze allemaal aan je kleding plakt ken je zo naast Nadia en mij in het Vondelpark staan.
Je hoeft alleen maar een beetje te springen en je maakt muziek

Hahahaha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 25 april 2008 om 19:16:
en de dagen erna ... niet naar huis toe gaaaaaaaaaaaan

Hehehehe jep dat kan allemaal wel eens uit de klauwen gaan lopen!

:cheer: :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 25 april 2008 om 19:32:
Had wel een carriére bij de tostiband kunnen beginnen :)

Volgens mij is dat meer iets voor "Gezondheid en Voeding". :D

Weet iemand al hoe laat JP op de Weteringdinges staat?
donateur
kleine percussie-instrumentjes (oa. tamboerijnen, maraca's, diverse belletjes, bekkens, bongo's én inderdaad een triangel :D )

Meenemen de 30e, niet alles natuurlijk, maar ik wilt wel met een tamboerijn rondsjouwen op Q-day
Neem desnoods wel rugtas(je) mee om hem veilig weer op te bergen

Maar alleen als het niet te zwaar is om mee te nemen of duur is of dat je het absoluut niet kwijt wilt :no: Niet dat we het stuk maken, maar je snapt wel hoe ik het bedoel

Sowieso even kijken wat voor ubermafs er eventueel te koop is en kinderen veel meer geven dan ze vragen :lief:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 19:10:
Je hoeft alleen maar een beetje te springen en je maakt muziek :roflol:

dat kan allemaal wel eens uit de klauwen gaan lopen!

Hell yes, bring it on!!! :cheer: :woep:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 25 april 2008 om 19:32:
Had wel een carriére bij de jostiband kunnen beginnen ;)

Jostiband 4 life!

Uitspraak van Martijn van Langen op vrijdag 25 april 2008 om 21:22:
:cheer: :bounce:

Dikke vette zin in al die gekkigheid de komende dagen :cheer: Gelukkig ben ik tot en met 5 mei vrij, kan ik mooi ook weer bijkomen hihihihi o:)

Owww en stiekem hier en daar een paars papiertje achterlaten!

Kewl :yes: :lief:

Daar gaat ik ook sowieso even op broeden deze week :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 10:59:
tostiband

Heb net smsje gestuurd, even wachten op antwoord
donateur
P.s. die line up van Cybergize de 30e mei liegt er niet om, ik hoop wel dat mensen nog naar D.D.O.D. zullen komen :/
'Schrok' er best wel van

Maar ja het blijft afwachten

Sowieso ook of de tweede zaal nu wel open zal gaan, gun het ze natuurlijk wel van harte don't get me wrong, maar als ie niet open zou zijn dan komen de mensen misschien alsnog naar DDOD toe (hoop ik..)
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me uberhaupt af of die 2e editie er wel komt, zo druk was het vrijdag niet...
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 28 april 2008 om 12:28:
Vraag me uberhaupt af of die 2e editie er wel komt, zo druk was het vrijdag niet...

True, daar heb je zeer zeker wel een punt, maar als ik 'ze' mag geloven komt die 2e editie er wel..

Mazzel dat die zaal makkelijk te verkleinen ook is en dat die lockerboxen ook aardig wat ruimte innamen

Mocht ie er niet komen nodig ik uiteraard iedereen uit die daar heen wilde gaan om gezellig op DDOD te komen ;p o:)

Maar vond het hoe dan ook wel allemaal zeer goed verzorgd en megageluid, dus misschien dat mensen als ze dat horen nu wel op de 2e editie gaan komen, dunno

Maar blijft wel een beetje spannend....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 28 april 2008 om 11:59:
Hell yes, bring it on!!!

Ik wilde gister van start gaan, maar de Noord Hollandse kust sluit wel heel vroeg zijn deuren en heb me dus noodgedwongen suf gerookt op een van de vestingen van onze verdedigings werken tegen de zee!

En pfff dat had ook zijn charmes en het werd daar zomaar drie uur!

Straks naar Zeeland in een taxifunctie omdat sommige mensen nou eenmaal anti openbaar vervoer zijn en ach het is een goed betaalde job en zo krijg ik toch nog eens stiekem in mijn leven het gevoel dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt!

Misschien heeft Daantje het me al in mn oor gefluisterd, maar wat is er gebeurd met Soulwax in de hMh en jullie gezellige Nach? Meen je nu echt dat jullie een nachtje eerder daar naar toe mogen!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 28 april 2008 om 11:59:
Jostiband 4 life!

Zwammerdam de gekste!!!!!!

Dikke vette zin in al die gekkigheid de komende dagen Gelukkig ben ik tot en met 5 mei vrij, kan ik mooi ook weer bijkomen hihihihi

Ik moet 4 mei weer beginnen in de ochtenddienst en klinkt als een ramp, maar zelf vind ik het wel beter want er is ook nog een rest van de maand enzo!

Uitspraak van X-Field op maandag 28 april 2008 om 12:28:

Wat ik ervan heb begerepen is dat het feest in elk geval drie keer gegegeven gaat worden en daarna gaan ze verder kijken of het rendabel is om er verder mee te gaan. Deze eerste editie werd door de organisatie niet eens als overdreven slecht gezien voor wat betreft de opkomst en was ook wel een beetje ingecalculeerd.

Dat maakt het natuurlijk wel een beetje jammer dat het tweede zaaltje niet open was, want dat kan je dan ook wel incalculeren. Ik heb dan wel een hele leuke avond beleefd op de vrolijke hardstyle die er ten gehoor werd gebracht, maar deze bijzaak was in mijn koppie wel een beetje hoofdzaak!

Met betrekking tot DDoD hoop ik dan ook maar dat Cynergize in de wandelgangen gaat leven als een early hardstyle feest en als je 30 mei echt het gehele scala aan harddance wilt horen je niet eens hoeft na te denken en richting de Pijp vertrekt.

Eerst gaan we de verjaardag van de gewoon gebleven koningin vieren!

Helaas is het weerbericht niet zo heel positief en gaan we maar eens serieus nadenken over de europarking!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op maandag 28 april 2008 om 15:31:
Helaas is het weerbericht niet zo heel positief

Dat begint eigenlijk steeds meer mee te vallen... die "5 tot 11 graden" waar ze het een paar dagen geleden nog over hadden zijn inmiddels definitief van de baan.

De nieuwste weersverwachtingen voor 30 april:

KNMI: kans zon 40% (was eergisteren nog 20), kans regen 80%, neerslag 2-4 mm, min/max temp 8/11-14/17, wind Z 5
Weeronline (Amsterdam): half bewolkt, af en toe regen, mogelijk met onweer, min/max temp 9-15, wind ZZO 4-5
Piet Paulusma: in de ochtend bewolking met een enkele bui, in de middag opklaringen, droog* en regelmatig zon, max temp 17
Worldmeteo (Amsterdam): kans regen 60%, bewolkt met buien, min/max temp 8-16, wind ZZO
Zoover.nl (Amsterdam): kans zon 20%, kans regen 75%, mogelijk met onweer, min/max temp 10-15, wind Z 5
The Magic Moo Queen's Day Forecast: afwisselend zonnig met héél af en toe een verfrissend motregentje of bliksemschichtje, lekker zuidzuidoostenwindje kracht 4½ en middagtemperaturen rond de 17 graden.
* dit komt doordat de toenemende zuidenwind de depressie die ten westen van NL ligt waarschijnlijk nog een extra dagje uit de buurt houdt.
En denk er aan: HOE HARDER JE FEEST, HOE MOOIER HET WEER WORDT!! :cheer: Als je nl een paar honderdduizend feestende mensen bij elkaar zet, zorgen die al snel voor een opstijgende luchtkolom die zo'n 1 à 2 graden warmer is dan de omringende lucht en dan krijg je een soort kunstmatig hogedrukgebiedje met nét iets meer zon en minder regen (mits het niet te hard waait).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wij komen ook wel ff kijken :)
Waarschuw beheerder
Had wel een carriére bij de tostiband kunnen beginnen

Volgens mij is dat meer iets voor "Gezondheid en Voeding".

En ging ook serieus terug kijken of ik het wel goed geschreven had oh damn ga me haar maar blond maken :roflol:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 28 april 2008 om 12:01:
P.s. die line up van Cybergize de 30e mei liegt er niet om, ik hoop wel dat mensen nog naar D.D.O.D. zullen komen
'Schrok' er best wel van

Wij zijn er in iedergeval, heb me al een tijdje op DDOD zitten verheugen en wil ook zeker weer de sfeer op snuiven :P
Alhoewel het weer een ernstig weekend gaat worden want zaterdags is Emporium pfffff gaat dus nog wat worden.

Helaas is het weerbericht niet zo heel positief en gaan we maar eens serieus nadenken over de europarking!

Zal even een familie verpaking poncho's aanschaffen.

Pffff iedereen is vrij 1 mei ik moet gewoon potverdrie donderdags alweer om kwart over 7 fris en fruitig (met een dikke kater) op me werk verschijnen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 28 april 2008 om 19:13:
En ging ook serieus terug kijken of ik het wel goed geschreven had oh damn ga me haar maar blond maken :roflol:

Wat ben je toch ook een schatje he? ;) :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 16:06:
En denk er aan: HOE HARDER JE FEEST, HOE MOOIER HET WEER WORDT!! :cheer: Als je nl een paar honderdduizend feestende mensen bij elkaar zet, zorgen die al snel voor een opstijgende luchtkolom die zo'n 1 à 2 graden warmer is dan de omringende lucht en dan krijg je een soort kunstmatig hogedrukgebiedje met nét iets meer zon en minder regen (mits het niet te hard waait).

Haha je hebt een punt, ik ga met je mee geloven en die berichten zien er zeker niet ongunstig uit HiHi!

En er kan geen box op tegen zo een lekkere doorknaller van het onweer!

zorgen die al snel voor een opstijgende luchtkolom die zo'n 1 à 2 graden warmer is dan de omringende lucht

In de stad heb je zo ie zo minder kans dat je moet krabben om maar een voorbeeld te geven!

want zaterdags is Emporium pfffff gaat dus nog wat worden.

Gelukkig is het deze maal andersom!

Pffff iedereen is vrij 1 mei ik moet gewoon potverdrie donderdags alweer om kwart over 7 fris en fruitig (met een dikke kater) op me werk verschijnen :/

Krijg je daar een dikke zak met poen voor?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 23:39:
Wat ben je toch ook een schatje he?

Wie ik? :bloos:

Uitspraak van Flexy op maandag 28 april 2008 om 23:48:
Krijg je daar een dikke zak met poen voor?laatste aanpassing 28 april 2008 23:54

Was dat maar waar :( Maar met Pinkster ben ik vrij en laat nou net de kermis in Jisp zijn hahahaha 1e 2e pinkster lam!!! Nou vooruit 3e pinkster ook dan hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Drankorgel past meer bij je als we in het Vondelpark staan, wahahahaha :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De weersverwachtingen voor morgen:

KNMI: kans zon 30%, kans regen 80%, neerslag 3 mm, min/max temp 9-15, wind Z 4
Weeronline (Amsterdam): 's ochtends bewolkt met lichte regen, daarna opklaringen met af en toe zon, af en toe regen (mogelijk met onweer), min/max temp 10-14, wind Z 3-5
Piet Paulusma: afwisselend zon en lichte regen, min/max temp 7-18, wind Z 4-6
Worldmeteo (Amsterdam): kans regen 60%, bewolkt met lichte buien, min/max temp 7-15, wind ZZO-ZZW
Zoover.nl (Amsterdam): kans zon 10%, kans regen 75%, mogelijk met onweer, min/max temp 10-14, wind Z 5
Weer.nl (Amsterdam): Afwisselend zon en lichte regen, min/max temp 10-14, wind Z 5
The Magic Moo Queen's Day Forecast: 's ochtends druilerig, daarna afwisselend zonnig en lichte regen, af en toe een bliksemschichtje, wind zuid 4 ('s middags af en toe 5) en middagtemperaturen rond de 16½ graden, maar in de steden tussen de feestende mensen 2-3 graden warmer.

Eigenlijk dus een heel gemiddelde koninginnedag die nog best goed kan komen (bv zon, droog, 18 graden, wind Z 4). Niet te bloot kleden, wegwerp-poncho mee en veel drank om warm te blijven, niet op tochtige straathoeken blijven hangen en dan wordt het evenzo een wereldfeest! :D
Have fun! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En er kan geen box op tegen zo een lekkere doorknaller van het onweer!

Is een feit. Heb ooit tijdens Awakenings Festival een paar hele mooie gehad met daarna prach-ti-ge regenbogen! :D

In de stad heb je zo ie zo minder kans dat je moet krabben om maar een voorbeeld te geven!

Is ook een feit, vooral als het de dagen ervoor warmer is geweest want dan zitten er nog een paar graadjes reserve in de straatstenen en de huizen. Uit de wind kan het dus nog gemakkelijk 20/21 graden worden.

Het wordt morgen dus géén dag om in the middle of nowhere een feest in een weiland te geven of op een parkeerplaats langs de snelweg (bv op de route naar/van de Brixton Academy ;) ), maar in de stad kan het nog best wat worden! :yes:

Een voordeel van niet al te hoge temperaturen (hoewel, hier breekt dus net de zon door) is dat de zelfmeegebrachte alcoholica niet zo afschuwelijk pieslauw wordt. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 06:22:
Drankorgel past meer bij je als we in het Vondelpark staan, wahahahaha laatste aanpassing 29 april 2008 06:25

Krirjg je wel een mooi effect met het Wilhelmus ;)
Waarschuw beheerder
Zo en wat gaan we vanavond allemaal doen?

Ik zelf ben in iedergeval te vinden in de Hemkade

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 29 april 2008 om 12:11:

Ik ben eerst te vinden in Rijswijk voor examen en daarna thuis om te eten en te douchen en daarna Oud Amsterdam in Chi's, daarna probeer ik naar huis te fietsen en daarna probeer ik m'n kleding uit te trekken, en daarna ga ik slapen :D
donateur
Misschien heeft Daantje het me al in mn oor gefluisterd, maar wat is er gebeurd met Soulwax in de hMh en jullie gezellige Nach? Meen je nu echt dat jullie een nachtje eerder daar naar toe mogen!

Yup, was nu in Pardiso en een dag eerder, was zwaar okay De Jeugd van Tegenwoordig erg grappig, alhoewel ze moeilijk te verstaan waren. Uiteraard uit mijn dak op Shenkie :woep:
Vond Lele echt heel erg sterk, daar heb ik echt van genoten en uiteraard ook Aka Junkies :lief:

Zie mensen wiebeluh :woep:

early hardstyle feest

Nog liever en eerlijker Hardsyle feest, buiten Dana was er weinig tot geen Early Hardstyle te horen, niet erg overigens, heb me ook errug goed vermaakt, maar dat wist je al :)

HOE HARDER JE FEEST, HOE MOOIER HET WEER WORDT!! :cheer:

Hell yes

OVERIGENS!!

JP draait dus morgen van 13:00 tot 14:00 bij TWSTD

Dus rond die tijd daar op het Wetering dan?

Uitspraak van CeLL op maandag 28 april 2008 om 17:24:
wij komen ook wel ff kijken :)

:D :lief: Gezellig
Toch wel erg gezellig om elkaar nog een beetje te doen

Hihihi, vorig jaar Q-day Erwin, wat hebben we gelachen :roflol: Kijken of we nog schoenen vinden ofzo ;p

Troost je, ik ging ook teruglezen hihihi

Wij zijn er in iedergeval, heb me al een tijdje op DDOD zitten verheugen en wil ook zeker weer de sfeer op snuiven :P
Alhoewel het weer een ernstig weekend gaat worden want zaterdags is Emporium pfffff gaat dus nog wat worden.

:lief: :lief:

helemaal top :D:D

:o :aai: :respect: hoor Nadia

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 10:07:
veel drank om warm te blijven

Sowieso TWSTD en ben aan het twijfelen of ik wel of niet naar Old Amsterdam ga. Weet niet of ik mijn liefste Michiel en zijn broer zo gek krijg.
Michiel is de afgelopen dagen nog nooit zo veel gaan stappen haha Vrijdag en gisteren en vanavond :roflol:
Maar hij vindt het wel erg leuk :D Je zag hem gisteren ook echt alles in zich op staan nemen in Paradiso, was een mooi gezicht

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:15:
Ik ben eerst te vinden in Rijswijk voor examen

Succes Ben, gaat vast helemaal goed komen :D:D Je gaat al zo goed de hele tijd, erg knap hoor, blijf het zeggen

Ik ben nog een beetje :gaap: van gisteren maar ga zo maar eens verder met opruimen en wil nog even een kroontje ergens kopen voor morgen, misschien ga ik wel voor een complete prinsessen set B) :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:15:
Ik ben eerst te vinden in Rijswijk voor examen en daarna thuis om te eten en te douchen en daarna Oud Amsterdam in Chi's, daarna probeer ik naar huis te fietsen en daarna probeer ik m'n kleding uit te trekken, en daarna ga ik slapen

Heel veel succes!!! Gaat je lukken kanjer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 29 april 2008 om 12:26:
OVERIGENS!!

JP draait dus morgen van 13:00 tot 14:00 bij TWSTD

Mooi, mijn hele planning kan meteen ondersteboven. :lol:

Mijn route was nl Bom Voyage > Parking Lot > On Earth > (tram 14) > Royal Fire > Chemistry > Click > Linke Soep > Twstd en dan daar blijven hangen of terug naar waar ik het het leukste vond.

*maakt nieuwe planning*

Bom Voyage > Parking Lot > On Earth > (tram 10) > Twstd (E.T.A. ±±±13:30) > Linke Soep > Click > Chemistry > Royal Fire en dan terug naar waar ik het het leukste vond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog niet echt een planning gemaakt weet ook nog niet echt hoelaat de planning is dat we naar de stad af druipen
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 29 april 2008 om 12:38:
Wat mij op de vraag brengt: waar heb je 'm vandaan?

De Speciaalzaak ;p

Via mijn werk, hij doet de IT voor dIVV en toen wij als Adviesbureau Noord/Zuidlijn samen gingen met het Projectbureau (dIVV gedeelte) kreeg ik hem de eerste dag aan de telefoon ergens oktober vorig jaar toen ik niet in kon loggen :)
En toen eigenlijk via de telefoon en via mail elkaar al wat beter leren kennen.
Zijn begin december wat gaan drinken en het klikte gewoon meteen, dat je het gevoel hebt dat je iemand al jaren kent, twas gelijk heel erg vertrouwd

En sinds die tijd zijn we onafscheidelijk *zwijmel, zucht*

hihihihi ;p

En al is hij voor mij niet echt naar feesten geweest, vindt ie het wel leuk om mee te gaan, gelukkig bevalt het hem ook heel erg goed (hij houdt net als ik van heeeel veel verschillende soorten muziek)
Maar zelfs al had hij het niets gevonden dan nog had ie het prima gevonden als ik wel ga
Hij is gewoon geweldig :lief:

Okay ik stop anders heb ik zestig A-4tjes vol met hoe lief en leuk en geweldig en fantastisch hij wel niet is compleet met lijsten van voorbeelden enzo ;p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:44:
Senks moppies :kusje:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 29 april 2008 om 12:51:
Ik heb nog niet echt een planning gemaakt weet ook nog niet echt hoelaat de planning is dat we naar de stad af druipen

Ik moet ook nog ff kijken 2 be honest, weet wel waar ik heen wil, maar het hoe enzo
Denk dat ik bij de Droogbak wil eindigen, maar je weet nooit hoe het loopt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Druipen nog wel. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 29 april 2008 om 00:36:
Was dat maar waar :(

Dus je moet werken op de dag van de arbeid die ook nogeens de hemelvaart van iets minder dan 2000 jaar terug symboleerd en je krijgt daar niets extra`s voor. Ik zou niet gaan! Maar daarvoor zal ik de situatie wel niet genoeg kennen!

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 29 april 2008 om 00:36:
Nou vooruit 3e pinkster ook dan hahaha

Mhhhh ik weet niet of ik daar naar toe zal gaan. Derde pinksteren worden op het eiland waar ik vandaan kom in veel dorpen het dorpsfeest gevierd. Soort carnaval voor Calvanisten met folklorische spelletjes en veel te veel drank.

In Jisp ben ik nog nooit geweest, maar het bestaat wel dus en vieren ze daar derde pinksteren?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 06:22:
Drankorgel past meer bij je als we in het Vondelpark staan, wahahahaha :roflol:

Pfff ja dat was het idee van deze nacht. Door een documantaire over orgels op tv kwamen we veel te stoned op het idee dat een draaiorgel misschien ook wel hardcore kon afspelen, maar dat kwam uit de grijze massa van een rookorgel!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 10:07:
Eigenlijk dus een heel gemiddelde koninginnedag die nog best goed kan komen (bv zon, droog, 18 graden, wind Z 4). Niet te bloot kleden, wegwerp-poncho mee en veel drank om warm te blijven, niet op tochtige straathoeken blijven hangen en dan wordt het evenzo een wereldfeest!

Kortom het geluk moet een beetje aan onze zijde staan, maar dat gaat zo ie zo wel een paar keer gebeuren zegt mijn gevoel. Ik heb me er eens in verdiept en er ligt veel onzin voor het kanaal op ons te wachten in de vorm van neerslag bewolking, maar er zitten ook heel veel gaten in die rook. Met een temperatuur van 16 graden is het bovendien helemaal niet koud en een wolkendek boven de aarde zorgt er wel voor dat de laatste uurtjes wat minder koud verlopen!

Vandaag is het geluk al heel veel aan mijn zijde, maar naar Zeeland rijden is ook wel een beetje het geluk afdwingen!

Wel grappig de buren hiernaast zijn al sinds ik wakker ben in de weer!

Was naar buiten en was weer naar binnen, maar de wat oudere heer des huizes daar staat het wel in zijn t-shirtje te doen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 10:18:
Is een feit. Heb ooit tijdens Awakenings Festival een paar hele mooie gehad met daarna prach-ti-ge regenbogen! :D

De mooiste was toen ik werd geraakt in mijn auto, maar daar heb ik toen enkel van gebeeft!

Gisteren heb ik een hele mooie regenboog door het raam van de ziekenhuiskamer van mijn oma gezien! Ik dacht heel even aan een raar scenario, maar later in het bezoek werd wel duidelijk dat het euvel met haar hart haar voorlopig niet de das om gaat doen. Er moet gewoon af en toe pure zuurstof in en dan heeft haar bloed weer genoeg van dat machtige spul, maar ze was er wel door aan het denken gezet nu ze bijna de negentig heeft bereikt en zei tegen mij dat ze bij het volgende euvel er vandoor gaat!

Voorlopig gaat ze woensdag weer gewoon naar de boerderij die er nog steeds spik en span uit zie en waar ik in het huishouden een dikke punt aan kan zuigen!

Het wordt morgen dus géén dag om in the middle of nowhere een feest in een weiland te geven of op een parkeerplaats langs de snelweg (bv op de route naar/van de Brixton Academy ;) ), maar in de stad kan het nog best wat worden! :yes:

Ik ging dus vanacht de hond op therapeutische basis laten zwemmen omdat hij een vergroeid bot heeft en veel te veel energie! En ik heb daar toch snel twee uur langs de kant gezeten om die bal weer het water in te werpen en heb daar met een trui en een vest gevierd dat de dikke winterjas van Ben nu definitief de kast in kan!

Ik voel me bevrijd maar toch bedankt voor deze warme winter Ben!

hoewel, hier breekt dus net de zon door

Vanuit het zuid westen moet ik helaas melden dat de wolken het nu echt winnen van de zon, maar volgens de radar moet het rond drie uur weer wel kraak helder zijn.

Ik ga nog even op bed liggen en wachten tot de zon er weer is!

Ik hoop voor vieren want dan heb ik een afspraakje op de boulevard HiHi!

En het is gezellig aan het worden op dit forum. Dat beloofd veel goeds voor die andere 30e!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 29 april 2008 om 13:00:
Denk dat ik bij de Droogbak wil eindigen

Ik ga er iig in het begin even langs en er is een redelijke kans dat ik daar ook eindig (lekker dicht bij het station ;) )
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 13:09:
Ik ga er iig in het begin even langs

Goede zaak dan kan kan jij even checken hoe de ambiance aldaar is en dat weer aan ons vertellen ;p

Waarschuw beheerder
Dat had ik idd ook al verzonnen. :yes:

Uitspraak van Flexy op dinsdag 29 april 2008 om 13:05:
En het is gezellig aan het worden op dit forum. Dat beloofd veel goeds voor die andere 30e!

Niet geheel onlogisch... iedereen met een DDOD-verleden komt hier natuurlijk even acte de presence geven. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik weet het echt niet en zal me eerst eens gaan verdiepen in mijn gezelschap van deze nacht!

En ik heb het door jullie zijn ook vrij op deze doordeweekse dag!

Hier komt nu al weer licht door de wolken en ben er vandoor!

Anders zit ik hier heel de dag te chatten!

Waarschuw beheerder
Ik ga vandaag gewoon vroeg naar bed (uurtje of 12). Met een boek en een bekertje warme melk. :[

(Ben tenslotte geen 18 meer.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vorig jaar heeft Debora mij nog gedaan. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
you wish!!! vorig jaar lag ik heerlijk te slapen op koninginnedag aangezien ik al de 4 dagen voorafgaand aan koninginnedag had gevierd :bloos: de dag na koninginnedag moesten Rick en ik ook allebei werken dus zou helemaal niet goed zijn gegaan anders :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 29 april 2008 om 14:05:
hihihihi, ik bedoelde zien en niet doen :P

Ja ja... waar de mond van vol is, loopt de neus van over! :yes:

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 29 april 2008 om 14:05:
you wish!!!

Was foutje, inmiddels verbeterd, sorry. :bloos:

...trage kut-Pf... grmbl grmbl grmbl...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 29 april 2008 om 14:05:
Zelfs raar ben ik nuchter

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:06:
Ja ja... waar de mond van vol is, loopt de neus van over!

*note to self: tissues mee*

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:06:
Was foutje, inmiddels verbeterd, sorry

ik dacht al :roflol: zou toch zweren dat ik geen koninginnedag heb gevierd hoor.....zoooo slecht is m'n geheugen nou ook weer niet ;P
Waarschuw beheerder
In Jisp ben ik nog nooit geweest, maar het bestaat wel dus en vieren ze daar derde pinksteren?

3e Pinkster weet ik eigenlijk niet? Ik weet wel dat hier 3e Pinkster een paar straatjes verder op een wielerronde wordt gehouden deze staat net als de kermis van jisp bekent om het zuipen en niet om het iets waar het over moet gaan.
Dus je staat met een aantal wielrennersupporters en een heleboel niet supporters gezellig niet naar de wielrenners te kijken maar gewoon bier zuipen.
Als dat af gelopen is meestal nog het dorp in tot de vroege uurtjes.

Dus je moet werken op de dag van de arbeid die ook nogeens de hemelvaart van iets minder dan 2000 jaar terug symboleerd en je krijgt daar niets extra`s voor. Ik zou niet gaan! Maar daarvoor zal ik de situatie wel niet genoeg kennen!

Zal er misschien wel wat voor krijgen maar het zal niet veel zijn.
Dat is het nadeel als je in de zorg werkt :(
Waarschuw beheerder
last minute correction: we blijven toch in Amsterdam.....kom jullie dus wel tegen bij JP ;)

Waarschuw beheerder
Daar ben ik het eigenlijk best wel mee eens. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ff off topic: Ben GESLAAGD!!!!!!!!! :cheer:

Lekker CCV-B Personenvervoer in de pocket, tralalalalalala!!!! :cheer:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 29 april 2008 om 19:25:
last minute correction: we blijven toch in Amsterdam.....kom jullie dus wel tegen bij JP ;)

Cool :D:D:D:D
Zie jullie dan

Heb nu een aardig lijstje van waar ik wel langs wil in Amsterdam :9
Gaat morgen maar een soort van routeplanner iets doen ofzo :roflol:

Echt veel te doen wat leuk is, jammer dat er nergens zowat bijstaat hoe laat wie draait

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 20:00:

Lekker CCV-B Personenvervoer in de pocket, tralalalalalala!!!! :cheer:

\

WHAHAHAHA VET VET VET VET

Gefeliciteerd Ben, echt super gedaan

Zullen we morgen feessie geven?

Oh ik ben te herkennen aan mijn mooie kroon btw

Als mensen vragen of ik een prinses ben zeg ik Fuck jou, ik ben de koningin! Voor wie denk je dat dit feestje is vandaag????????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 29 april 2008 om 20:05:
Gefeliciteerd Ben, echt super gedaan

Dank u dank u :$

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 29 april 2008 om 20:05:
Zullen we morgen feessie geven?

Ik heb de hele stad al uitgenodigd :D

Ik aan een kale kop met slaaptekort en een joint in z'n bek :roflol:
Waarschuw beheerder
Lekker CCV-B Personenvervoer in de pocket, tralalalalalala!!!!

Gefeliciteerd skattie morgen gaan het we dubbel en dwars vieren.

Ik hoorde jou praten over een kroontje en dacht hahaha ik ga na apen.
Dus heb ook een kroontje maar kreeg daar een vet lelijke pruik bij dus heb ik die een beetje stuk geknipt en ga deze plukjes in me op gestoken haar doen erg vet al zeg ik het zelf

Maar goed ik ga een biertje doen bij wat vrienden en dan richting de Zweetkade :P en dan zie ik jullie morgen allemaal heb hier een daar wat nummers dus komt allemaal goed

Fijne avond samen en hou het rustig :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben GESLAAGD!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 20:10:
Ik heb de hele stad al uitgenodigd

Hopelijk helpen ze na afloop met opruimen. :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben GESLAAGD!!!!!!!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Echt helemaal super :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 20:10:
Ik aan een kale kop met slaaptekort en een joint in z'n bek

mij herken je altijd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 29 april 2008 om 20:16:
Gefeliciteerd skattie morgen gaan het we dubbel en dwars vieren.

Is goed :lief: :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 20:17:
Hopelijk helpen ze na afloop met opruimen

I have friends in high places and they're called: Stadsreiniging b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nu ik het een paar dagen heb bijgehouden, valt me behoorlijk op hoe vaak onze weervoorspellers op hun eigen weersverwachtingen terugkomen en dat er onderling best wel veel spreiding in zit... volgens mij vullen ze allemaal gewoon maar wat in. :D

Inmiddels heb ik ook het traditionele Mixen Van De Baco achter de rug:cheer:(7/30 Ba + 23/30 Co... dat gaat hier altijd met een precisie alsof ik geconcentreerd salpeterzuur aan het pipetteren ben :P ), dus tja, dat waren zo'n beetje de voorbereidingen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Leve de nieuwe koning van het GVB!

Het werd een vroegertje maar wat heb ik staan hakken vlak naast mijn werk HiHi! Ik ben op een feest geweest dat op een locatie naast mijn werk was en er was een wat oudere zeeuwse mossel mee en die moest naar huis!

Anders stoa ik ier seven uur an een stuk uut mn ploat te gean!

En we moen morgen nog een dag eej!

Waarschuw beheerder
Goede morgen zonder zorgen! :cheer: (om met Daaan te spreken :P)

ZIJN WE ER KLAAR VOOR?!?

Waarschuw beheerder
Oja, voor de laatste keer... daarissiedan:

De weersverwachters voor vandaag:

KNMI: 's ochtend bewolkt en buiig, later opklaringen met zon en af en toe een buitje. Middagtemperatuur 15 graden, matige ZZO wind kracht 5
Weeronline (Amsterdam): bewolkt met lichte regen, tegen de avond wordt het droog en breekt de zon regelmatig door, min/max temp 11-14, wind Z 4
Piet Paulusma: bewolkt en lichte regen, later vanuit het zuiden opklaringen en overwegend droog, min/max temp 17-19, wind Z 4-5
Worldmeteo (Amsterdam): kans regen 70%, bewolkt met lichte regen, min/max temp 7-14, wind ZZO-ZZW
Zoover.nl (Amsterdam): kans zon 10%, kans regen 80%, mogelijk met onweer, min/max temp 9-14, wind Z 5
Weer.nl (Amsterdam): bewolkt en lichte regen, min/max temp 10-14, wind Z 5
The Magic Moo Queen's Day Forecast: 's ochtends druilerig, daarna steeds vaker droog met af en toe zon, af en toe een buitje, wind zuid 4 ('s middags 5) en middagtemperaturen rond de 15½ graden, maar in de steden tussen de feestende mensen 2-4 graden warmer.

Dus nogmaals: niet te bloot kleden, poncho mee en véél drank en het komt allemaal goed! :cheer:

(In Alkmaar is het overigens bewolkt en DROOG, dus waar is die regen? Nou? nou? nou? nou? nou? nou? nou? :[ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 09:07:
niet te bloot kleden

Als dat niet mag, dan blijf ik maar thuis:[

Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand m'n ogen ff opentrappen :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 30 april 2008 om 09:14:
Als dat niet mag, dan blijf ik maar thuis

Misschien toch wel. ;)

Ik heb net even op de profi weerradar geneusd, het storingsgebied dat nu vanuit het ZW over ons land trekt is vrij smal :D (het brede gedeelte blijft zo te zien boven de Noordzee) en het storingsgebied dat daarná zou komen is bezig boven het Kanaal op te lossen, dus ik zie daar geen buien meer uit voortkomen. :D

"Oplossende storingen" zijn trwns HEEL moeilijk van te voren exact te voorspellen - eigenlijk kun je dat alleen op de radar zien als het moment dáár is.

In Alkmaar breekt inmiddels de zon door. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 09:57:
Ik heb net even op de profi weerradar geneusd

Ik vind je wel een beetje de Piet Paulusma van Partyflock :lol:
Ga straks met goede moed de straat op en we zien wel hoe het weer wordt.

Oant straks (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 10:01:
Ik vind je wel een beetje de Piet Paulusma van Partyflock :lol:

Ik ben altijd erg geïnteresseerd geweest in het weer, vooral als ik er in moet lopen (Plens Valley 2001) en ik heb op de Uni ooit nog eens een beknopt cursusje meteorologie gehad. ;)

*vertrekt over ±15 minuten gepakt, gezakt en goedgeluimd van huis*

See y'all at JP! :cheer: (volgens een ooggetuige is het daar duidelijk aan het opklaren, dus ik begin steeds meer gelijk te krijgen :D )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*is off*

Waarschuw beheerder
donateur
Net klaar met douchen, 2 sticks voorgedraaid ivm mogelijke regen en natte vloetjes. En dan nu................:D

Wachten op Debora :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 11:04:
Wachten op Debora

donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 29 april 2008 om 20:16:
Ik hoorde jou praten over een kroontje en dacht hahaha ik ga na apen.

Dan zijn we prisnzusjes morgen :9

EN Yeah goedemorgen en we zijn er helemaal klaar voor en best kans dat we bij TWSTD blijven hangen als de muziek net zo dik als gisteren is mama mia
De Blauwe Apen zijn ook p[resent vandaag btw

Ik zie jullie zo, heb er zin in joehoe!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En toen was het einde verhaal..........(S)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 20:54:
En toen was het einde verhaal..........

Niet naar huis toe gaan.........

Help help|!

Geen druppel gezien vandaag trouwens!

Wel af en toe de zon en heerlijke dj`s die wonderlijk op de zon inspeelde.
Waarschuw beheerder
wat een lekkere, leuke dag :cheer: echt super naar m'n zin gehad :jaja:

vind alleen die Michiel wel een beetje een rare jongen hoor Daaan :rot:

;P;P

neeeeee hoooorrr.......Michiel is (L)

het weer is me inderdaad ook alleszins meegevallen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 30 april 2008 om 22:32:
t weer is me inderdaad ook alleszins meegevallen

Zei ik toch al. :P
Waarschuw beheerder
ok......we're back......home!!!!

pffff.......

(meer komt er op dit moment niet uit :roflol: )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 1 mei 2008 om 06:28:

Ok, I'm awake :S

En het is pas 06.40 :cry: :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 06:41:
En het is pas 06.40

:o is het alweer zo laat?

Waarschuw beheerder
donateur
Moet zeggen dat de hamburgers dit jaar op de vrij markt goed te doen waren :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 1 mei 2008 om 06:28:

Nog 29??? of is die dag nog niet voorbij!

Pffff gister was heerlijk eerlijk!
Waarschuw beheerder
Zo pffff wat een dag weer :rot: jammer dat ik alleen Ben & De ben tegen gekomen. Wat eigelijk ook stom toeval was.

Ik heb niet echt veel zin gehad om bij het Thorbecke weg te gaan veelste gezellig en heel veel uit Krommenie en omgeving.

Tja en de volgende morgen moest ik dan ook weer werken pfff gaar!!
Uit me werk ben ik nog even met Joris naar Slootpop hier in de buurt geweest ook weer veelste gezellig geworden, nu echt na 3 dagen feest te gaar om nog te denken hahahahha :roflol:
Waarschuw beheerder
heb echt als een blok geslapen (L)
donateur
Goooooooooooooooodmorning Lieblingetjes :lief: ;p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 02:15:
Zei ik toch al. :P

Twas lekker en het is droog gebleven :lief:

Uitspraak van Flexy op donderdag 1 mei 2008 om 12:51:
Pffff gister was heerlijk eerlijk!

Zeker weten, wat een Koniginnedag weer zeg :D:D:D :lief:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 2 mei 2008 om 12:13:
jammer dat ik alleen Ben & De ben tegen gekomen.

:yes: :( Inderdaad jammer Normaliter hadden we ook wel een beetje een soort van vast punt waar je elkaar altijd wel weer tegen kon komen
Maar nu is het best lastig, er waren best wel heel veel leuke dingen en ben nog geeneens bij allemaal geweest

Anyways, ik ben weer setjes aan het uploaden in:

https://vip.partyflock.nl/flocktopic/80025:Setjes_van_de_residents_van_D_D_O_D_vol_3

Gaat allemaal niet zo vlug, moet even opletten omdat Michiel anders uit zijn spel gegooid wordt (als ik wat upload bij Sendspace :x hebben we net getest en die was de boosdoener :roflol: )

Via de andere gaat het wel gewoon goed dus dan maar setje voor setjes :)

Geduld is een deugd ofzo

Verder nog heerlijk aan het genieten van de vakantie, straks even lekker boodschappen doen en dan zien we het wel weer verder :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, ben net wakker. Dat was weer n goeie koninginnedag. Heb me perfect vermaakt. Vooral na de Droogbak op Ruigoord (thnx to Fab, Rick, Noukie, Karl en de rest) Jammer dat ik Ben en De niet ben tegengekomen in de stad :'( Ach ja, niets aan te doen. Ik ga jullie allemaal weer op DDOD zien :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 2 mei 2008 om 12:35:
heb echt als een blok geslapen

Ik als een cirkel (S)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 2 mei 2008 om 14:13:
er waren best wel heel veel leuke dingen en ben nog geeneens bij allemaal geweest

Mwoah was goed onderweg, TWSTD, Chemistry en Loveland meegepakt. b)
Uitspraak van Sietje op vrijdag 2 mei 2008 om 14:30:
Jammer dat ik Ben en De niet ben tegengekomen in de stad

Wij ook niet! :cry:

Ik ga jullie allemaal weer op DDOD zien

En horen :P
Waarschuw beheerder
donateur
En voelen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sietje op vrijdag 2 mei 2008 om 14:43:
En voelen?

Lijkt me heerlijk :P
Waarschuw beheerder
vandaag is het vrijdag toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 2 mei 2008 om 14:13:
Geduld is een deugd ofzo

:nee: schone zaak......

straks even lekker boodschappen doen en dan zien we het wel weer verder

zijn net ook even boodscahppen wezen doen...pfff...ben bekaf joh :roflol: m'n Sissi-box is binnen dus ik lig de rest van de avond in bed tv te kijken :cheer:

(Rick heeft GTA 4 dus de tv in de woonkamer is bezet :( )

Zo, ben net wakker

doe je goed (Y)

(thnx to Fab, Rick, Noukie, Karl en de rest)

:jaja: was echt weer hartstikke gezellig :cheer:

Jammer dat ik Ben en De niet ben tegengekomen in de stad

ja vond ik ook jammer......maar inderdaad zeker bij DDOD weer ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 14:40:
Ik als een cirkel

cirkelzaag zeker :roflol: ;P ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net me werkrooster binnen en wat een verassing:cheer: :/ :\ de 31ste mag ik om 7 uur beginnen:nocheer: :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 2 mei 2008 om 21:35:
[Never mind the Bollocks!] Heb net me werkrooster binnen en wat een verassing:cheer: :/ :\ de 31ste mag ik om 7 uur beginnen:nocheer: :nosmile:

Maar..........???????
Waarschuw beheerder
kan je niet ruilen met iemand?
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ziek melden joh :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sietje op zondag 4 mei 2008 om 13:38:
Gewoon ziek melden joh

Mhhh meestal als je ergens nieuw binnen komt dan zijn er voor die ene speciale dag meestal wel oplossingen, maar het moet natuurlijk geen waslijst zijn dat is aan de start niet zo een fijne bagage.

Echter met die ene dag kan je juist je assertiviteit tonen!

Pfff je moet er ook gewoon bij zijn HiHi!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op maandag 5 mei 2008 om 18:33:
Pfff je moet er ook gewoon bij zijn HiHi!

vind ik ook hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
Ziet er na uit dat ik het niet ga redden.
Joris kan al niet eens meer en ik zie het zelf niet echt zitten om in me eentje nog eens om half 12 de trein in te stappen richting amsterdam.

En om nou bij iemand te gaan hangen is ook al geen optie omdat ik de volgende morgen alweer naar Emporium ga.

Misschien komt er nog iets waardoor ik ga maar denk dat ik het aan me voorbij moet laten gaan, erg jammer :[ :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 7 mei 2008 om 20:13:
En om nou bij iemand te gaan hangen is ook al geen optie omdat ik de volgende morgen alweer naar Emporium ga.

Mhhh opzich is die optie er wel. Je kunt in elk geval bij mij en vast ook bij Daan blijven hangen en ik heb een kaartje voor Emporium dus zal daar mezelf ook heen moeten bewegen.

Maar als de rollen dan echt omgedraaid worden wat dit en dat feest beterft ziet het er wel somber uit voor Emporium.

Echter zou je daar best een positieve rol in kunnen spelen!
Waarschuw beheerder
donateur
Waar blijft dat belangrijke nieuws?
Waarschuw beheerder
donateur
ben ook wel benieuwd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=350 height=350 cacheid=0002295e002b62f4a838b0e01a023c1295]http://anemicroyalty.files.wordpress.com/2007/10/breaking-news.gif[/img]
donateur
:bye:

De gemeente heeft de vergunning verstrekt tot 5 uur i.p.v. 6 uur..

Heel vervelend, maar ben bezig om de openingstijd dan een uur eerder te doen, maar kan het pas doorgeven op Partyflock in de agenda als ik dat antwoord heb

En dat heb ik nu dus nog niet...

Vind het echt heel erg jammer btw en hopelijk zal als alles goed en rustig verloopt de gemeente de vergunning wel tot 6 uur doen een volgende keer
Waarschuw beheerder
Ach dan kunnen we allemaal het einde makkelijk halen ouwe!

Maar wel zuur voor degene die op het openbaar vervoer moeten wachten.

Al is het om vijf uur simpeler om de trein van 5:22 op station Rai te halen dan om zes uur die van 6:08!

Vanaf de Rai gaat dan de stoptrein richting Schiphol en eenmaal daar kun je alle kanten op die je maar wilt!

Leve de Utrecht bocht!

Je kunt vanaf de nachtzuster op station Rai komen door op de hoek van de Ferdinad Bol straat en de Ceintuurbaan om 5:09 nachtbus 354 richting Amstelveen Waardhuizen te nemen en deze zal om 5:15 arriveren op station Rai waar om 5:22 de trein naar schiphol vertrekt op spoor 2.

Overigens kost de nachtbus 3,50 pp en zal je met meerdere mensen al snel goedkoper met de taxi op het station zijn.

Al is het dan wel wijs om naar de Ceintuurbaan te lopen waar de taxi`s al op het juiste pad zijn.

Dan kost het ritje met de nieuwe meter 7,50 zegt mijn gevoel!]

Emporium

Dat voetballertje uit betondorp heeft weer gelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 8 mei 2008 om 22:40:
De gemeente heeft de vergunning verstrekt tot 5 uur i.p.v. 6 uur..

Ik vind het juist prima nieuws, die nieuwe openingstijden lijken me juist niets:nee: Van mij hoeft het niet zo laat hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 7 mei 2008 om 23:40:
Mhhh opzich is die optie er wel. Je kunt in elk geval bij mij en vast ook bij Daan blijven hangen en ik heb een kaartje voor Emporium dus zal daar mezelf ook heen moeten bewegen.

Heel lief enzo ik ga er nog wel even over na denken..
Waarschuw beheerder
Zat net in een wazige aan het eind van de nachtdienst dagdroom en was in de Nachtzuster op DDoD en Eminem kwam enkel het begin rappen van guess whos back en kreeg er wel een xtc gevoel van.

Uitspraak van X-Field op vrijdag 9 mei 2008 om 08:24:
Ik vind het juist prima nieuws, die nieuwe openingstijden lijken me juist niets Van mij hoeft het niet zo laat hoor.

Mijn gevoel zegt ook wel dat het klopt als tenminste dat uurtje eerder ervoor geplakt kan worden.

Anders wordt het knippen en plakken al kan dat ook netjes heb ik ontdekt in fotoshop!

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 9 mei 2008 om 12:23:

Voel je zo vrij als dat je zijn kan!
Waarschuw beheerder
414

Waarschuw beheerder
Ziet er na uit dat ik het niet ga redden.

Gelukkig ga ik jou vandaag al zien. :D

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 9 mei 2008 om 12:23:

Dan kunnen we mooi meteen even in conclaaf, want een DDOD zonder Nadia is als een tulp zonder verhuisauto! :'(

en ik zie het zelf niet echt zitten om in me eentje nog eens om half 12 de trein in te stappen

Voorbeeld van oplossing: ik kan bv de stoptrein nemen en je halverwege oppikken. :D

En stoppen om 5 uur is niet echt een probleem voor me... HQ was doorgaans ook tot 5 uur en dan ging ik altijd relaxt naar de trein wandelen en hoefde daar hooguit een half uurtje te wachten. :)
Besides, 5 uur is nog steeds STUKKEN beter dan 3 uur of half 4. :cheer:

(Op zich is dit best wel humor... eerst komt Daaan met een zwáár dramatische mededeling en vervolgens is de algemene reaktie iets van "eigenlijk komt dit me best wel goed uit".)

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En heeft het conclaaf een verhuisauto opgeleverd?
Waarschuw beheerder
Was leuk je weer eens gezien te hebben Jeroen was wel weer een tijdje terug!!

Ik moet nog even nadenken over het feit dat ik de volgende morgen waarschijnlijk om half 10 weer paraat moet staan en dan is 7 uur s morgens terug komen met een kater (die er waarschijnlijk wel aan zit te komen)niet zo prettig met een hele dag feest vieren er dag er na!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 12 mei 2008 om 22:17:

Was het leuk in Alkmaar?

Het stond ergens ook in mijn programma via Catricum, maar ben momenteel zo blut dat ik even niet verder kom dan het Nieuwe Meer en voetballen op het plein!

Er zit sind een jaar een bistro aan het Nieuwe Meer trouwens en die toko is volgens mij groot genoeg om een feestje te geven.

Stof tot nadenken!

Pffff half tien paraat klinkt als een straf hoor ook al zou ik geen druppel op hebben. Nu heb ik maar weinig last van katers, maar zelf ga ik die zaterdag toch echt wat langer aan de binnenkant van mijn oogjes proberen te kijken!

Als ik rond vier uur in Wijchen ben vind ik het wel best!

Maar dat veranderd niets aan jouw zaak en dat klinkt echt heel bedenkelijk en kan het me goed voorstellen dat je jezelf aan het bedenken bent!
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 mei 2008 om 12:36:
(Op zich is dit best wel humor... eerst komt Daaan met een zwáár dramatische mededeling en vervolgens is de algemene reaktie iets van "eigenlijk komt dit me best wel goed uit".)

Idd erg grappig eigenlijk :yes:

Vooralsnog niets bekend over het eventuele uur eerder vroeger beginnen, maar ben er a.s. zaterdag om een en ander door te spreken, dus dan weet ik meer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op dinsdag 13 mei 2008 om 11:47:
Was het leuk in Alkmaar?

Ik heb me goed vermaakt. Vooral Menno de Jong was helemaal top:) Erg gezellig en superweer. Alleen de mc mag volgende keer van mij wegblijven (of doodgaan)(6)
Waarschuw beheerder
Zijn muil houden zal toch wel volstaan?
Waarschuw beheerder
Was het leuk in Alkmaar?

Ja was erg gezellig, niet echt mijn ding maar gewoon chillen in de zon met een biertje doet het altijd goed.
Och wat een MC weer vreselijk *kots* vond het wel grappig dat Marco V even een knopje om draaide waardoor hij voor even zijn mond hield :roflol:

maar ben momenteel zo blut dat ik even niet verder kom dan het Nieuwe Meer en voetballen op het plein!

Ken er nog eentje, pfff 3 dagen pinkster vieren is niet goed het geld vloog uit de knip.
Maar goed altijd wel gezellig veel bekende en genoeg bier, vooral gister *gaap suf lui moe* :gaap:

Pffff half tien paraat klinkt als een straf hoor ook al zou ik geen druppel op hebben. Nu heb ik maar weinig last van katers, maar zelf ga ik die zaterdag toch echt wat langer aan de binnenkant van mijn oogjes proberen te kijken!

Geen problemen mee.. Meestal ben ik al 2 uur voor de wekker wakker en ben ik te actief om nog te gaan slapen (dit geldt alleen wanneer er een leuk feestje is natuurlijk)

Jeetje dacht dat ik nog even klaar was met geld uit geven maar aankomende zaterdag ook alweer Paradox..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 14 mei 2008 om 21:26:
Ja was erg gezellig, niet echt mijn ding maar gewoon chillen in de zon met een biertje doet het altijd goed.
Och wat een MC weer vreselijk *kots* vond het wel grappig dat Marco V even een knopje om draaide waardoor hij voor even zijn mond hield

Het doet me denken aan een MC op Area One in Hoorn. Toen heb ik rondje door de zaal lopen rennen met een microfoon en toen hij hem eindelijk terug had ging hij rustig verder met bederven zonder blikken of blozen!

Doe mij maar Buddha!

Die geeft enkel de echt zinnige info en met een heerlijke stem en accent!
Geen problemen mee.. Meestal ben ik al 2 uur voor de wekker wakker en ben ik te actief om nog te gaan slapen (dit geldt alleen wanneer er een leuk feestje is natuurlijk)

Gezonde zenuwen HiHi en pffff ja die zal ik zelf ook wel hebben!

Jeetje dacht dat ik nog even klaar was met geld uit geven maar aankomende zaterdag ook alweer Paradox..

Jep het Paradox plan heerst hier ook. Er draait een meisje uit Zeeland en dus zit het in Robbie zijn hoofd, maar ik geloof niet dat het een straf zal gaan worden!

Maar financieel technisch kan dat eigenlijk allang niet meer!

Gelukkig was er nog een overblijfsel van Q-dag waarmee ik gister weer wat italianen heb blij gemaakt op de Warmoesstraat en het heeft mij weer wat verlichting gebracht.

Verder kon ik het natuurlijk niet laten en ben even de Winston ingevlucht voor wat heerlijke techno en als afzakkertje ben ik eindelijk in de Cockring geweest, maar dat was niet helemaal mijn ding ondanks dat er een dj heerlijk aan het draaien was.

Als ik daar nogeens heen ga trek ik de omgekeerde versie van Daniels nobody knows i am gay shirt aan!

Maar eerlijkis eerlijk ze lieten mij netjes met rust, maar dat viel niet bepaald over elkaar te zeggen HiHi.

En volgens mij hadden ze het allemaal warm!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 12 mei 2008 om 22:17:

:lief::hug::lief:

Uitspraak van Flexy op woensdag 14 mei 2008 om 21:59:
Doe mij maar Buddha!

Die geeft enkel de echt zinnige info en met een heerlijke stem en accent!

:yes: :yes: :yes:

EN humor. :yes:

Waarschuw beheerder
[img width=660 height=465 cacheid=000f7081002b6ee33d4b64e01a023d05e5]https://photo.partyflock.nl/images/71448/main/295620.jpg[/img]

:respect:

Waarschuw beheerder
Zin in!! :cheer: :cheer: Nog maar 22 dagen!! :woep: :bounce: :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 15 mei 2008 om 20:02:
Nog maar 22 dagen!!

37 mei bestaat volgens mij niet hoor. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 15 mei 2008 om 20:02:
Nog maar 22 dagen!!

Debora is een beetje de tel kwijt. :frusty: Kan gebeuren * :P *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha:lol: Was ff de dagen kwijt,hihihi!!! :D Nog maar 15 dg, joepie!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 15 mei 2008 om 20:43:
Was ff de dagen kwijt,hihihi!!!

Is weer es wat anders dan de weg kwijt raken!
Waarschuw beheerder
ik heb er dus al gewoon hartstikke zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 14 mei 2008 om 21:59:
Maar financieel technisch kan dat eigenlijk allang niet meer!

Pfff ik moet volgende week me vaccinaties voor Egypte bij de GGD halen ben benieuwd wat die grap me gaat kosten pfff.

Gelukkig is Paradox gratis voor mij dus dat scheelt wel al weer geld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 16 mei 2008 om 23:22:
Pfff ik moet volgende week me vaccinaties voor Egypte bij de GGD halen ben benieuwd wat die grap me gaat kosten pfff.

Ik weet niet precies wat je voor Egypte aan vaccinatie moet hebben, maar zal wel hepatites A zijn en die kost meestal rond de 50 euro, maar vaak doen ze A en B voor een paar euro meer. Bij mij was het 46 euro alleen A en voor 50 deden ze ze allebei.

Het is wel een dure hobby dat vaccineren, maar als je na een half jaar nog een keertje gaat dan is hepatites A werkzaam voor minstens 20 jaar en B voor 15 jaar geloof ik en als je B dan ook nog een derde keer krijgt dan sta je levenslang op de gastenlijst zonder verder nog iets te moeten doen!

Uitspraak van actief op donderdag 15 mei 2008 om 20:43:
Was ff de dagen kwijt,hihihi!!!

Hier nog een maar nu is het zaterdag en zit er nog maar een vrijdag tussen!

Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 16 mei 2008 om 08:19:
ik heb er dus al gewoon hartstikke zin in

Hehehe ja ik begin steeds korter te slapen en dat heb ik niet meer gehad sinds ik mijn noppen in de wilgen heb gehangen.
Waarschuw beheerder
Vaccinatie tegen DTP, dat is difterie, tetanus en polio.
Vaccinatie tegen buiktyfus bij een verblijf langer dan 3 maanden.
Vaccinatie tegen hepatitis A ofwel besmettelijke geelzucht

Plus ik moet nog eens fijn aan de anti malariapillen, dat schijnt echt mega troep te zijn volgends mijn opa & oma.
Die zijn 6 jaar terug naar Thailand en om streken geweest voor 5 weken en die zijn na de 2 week van ellende er mee gestopt.
Waarschuw beheerder
:o :o :o

Bijna alweer. Voelt bijna als een familie bijeenkomst :D
Waarschuw beheerder
zolang we niet in een kringetje gaan zitten met ons kopje koffie op schoot is het een familiebijeenkomst waar ik geen moeite mee heb hoor :nee:

ik heb heel erg het idee dat het al volgende week vrijdag is, maar het is nog 2 weken :(
Waarschuw beheerder
kom er net achter dat er vanavond dus een familiebijeenkomst is...oom en tante van Rick zijn zoveel jaar getrouwd

oh the irony ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 17 mei 2008 om 12:48:
Plus ik moet nog eens fijn aan de anti malariapillen

Malaria in Egypte?:s Ik vroeg toen ik me voor Thailand ging laten inenten ook of ik malariapillen moest hebben. Ik kreeg het advies om te zorgen dat ik niet gestoken werd...
Waarschuw beheerder
donateur
Malariapillen in egypte??? Vaccinatie? Ik ben nu 2 x in Egypte geweest, maar geen malariapillen of vaccinatie gehad. En mini-me, de malariapillen van tegenwoordig zijn niet zo zwaar. 12 jaar geleden had ik ze ook voor Thailand en ben ik er mee gestopt, zoveel bijwerkingen. Maar paar jaar geleden ging ik naar tanzania en de malariapillen die ik toen had waren prima. Nergens last van gehad.

Zo, nu ga ik me klaar maken voor mijn eerste hardloopwedstrijd van mijn leven :D Tis maar 5 km , maar toch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 18 mei 2008 om 07:26:
Malariapillen in egypte???

Je kan pech hebben dat je gebeten wordt, maar malaria pillen zijn rare drugs! Dian zegt dat ze er van gaat hallicuneren en twijfelt elke keer of ze het de volgende keer weer zal doen!

Zo, nu ga ik me klaar maken voor mijn eerste hardloopwedstrijd van mijn leven :D Tis maar 5 km , maar toch.

Wat heb je 21 september te doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zaterdag 17 mei 2008 om 20:59:
Ik kreeg het advies om te zorgen dat ik niet gestoken werd...

Dat is het juist ik wordt altijd gestoken hoe dan ook :D

Vaccinatie? Ik ben nu 2 x in Egypte geweest, maar geen malariapillen of vaccinatie gehad.

Hmm apart maar goed, sowieso moet ik een vaccinatie voor Hepatitis A.
Alhoewel joris al zij als je nu de rand van een plaatselijk zwembad likt en dat een aantal maal doet dan hoef je ook niet een vaccinatie.

Maar goed on topic dan nog maar even.
DDOD Yeah!! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is iedereen vroeg wakker:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 18 mei 2008 om 07:44:
DDOD Yeah!! :cheer:

Owww dus we gaan????

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 08:31:
Wat is iedereen vroeg wakker:S

Eerste nachtdienst zit erop!

Maar deze was gelukkig wel gevuld met plezier!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 18 mei 2008 om 12:45:
Nog steeds niet zeker maar alle mogelijk heden staan open

Maar ik ben je wel misgelopen in maduroHMH!

En ja pffffff respect voor de man die dat allemaal heeft geprogrameerd al die mogelijkheden!

We kunnen ook naar London gaan 31 mei!
Waarschuw beheerder
Klopt omdat ik ook niet ben geweest ;P

Joris had zaterdag een toernooi en stond op winnen en vandaag moesten ze ook weer vroeg enzo, en we waren nog al moe dus zijn we uit eindelijk met een biertje en deel 3 van Highlander op de bank gestort
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zondag 18 mei 2008 om 07:41:
Wat heb je 21 september te doen?

Dan doe ik de 4mijl van de dtd geloof ik. De 10 is nog te veel.

Ik heb vandaag 33 minuten en 38 seconde gedaan over 5 km :cheer: 9 km per uur. Dat is heel snel voor mij.

Ontopic dan: Wij komen waarschijnlijk ook langs :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 18 mei 2008 om 15:37:
Joris had zaterdag een toernooi en stond op winnen en vandaag moesten ze ook weer vroeg enzo, en we waren nog al moe dus zijn we uit eindelijk met een biertje en deel 3 van Highlander op de bank gestort

Ik voel me gelijk minder schuldig, maar ik dacht eigenlijk wel een schim van joris te hebben gezien.

Het was niet zo heel druk, maar wel ok om een keer in die lawaai toko geweest te zijn en er waren veel mensen uit Zeeland die ik al een poosje niet echt had gezien!

En wat het lopen betreft weet ik enkel dat het 16,9 kilometer is en het alweer een poosje geleden is dat ik 2 uur aan een stuk heb gelopen!

Kortom ik moet er eens iets aan gaan doen!

Ontopic dan: De meeting kan door gaan!
donateur
Goedemorgen zonder zorgen :cheer:

Even een nieuwsflits *FLITS* :9

Openingstijden voor 30 mei aanstaande zijn: 23:00 tot 05:00

En.......

Ook hier krijg je weer 1 gratis biertje/wijntje of fris :woep: :woep:

Heb nog even geteld voor je Fabi i.v.m. de zitplaatsen, er zijn er in totaal en dat is exclusief bar een stuk of 14 zitplaatsen B)

Dus als jullie je voeten stuk hebben gedanst en even willen bijkomen, dan kan dat gewoon ;p

Heb er superveel zin in, komende 2 weken nog lekker aan de promo met de flyers etc :D:D:D:D

Wooohooooo :cheer:

Nog maar 11 nachtjes :cheer: :cheer: Ole!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 mei 2008 om 07:35:
Heb nog even geteld voor je Fabi i.v.m. de zitplaatsen, er zijn er in totaal en dat is exclusief bar een stuk of 14 zitplaatsen

hierbij wil ik graag het meest comfortabele plekje vast reserveren ;)

ZIN IN :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Porno met flyers lijkt me vrij pijnlijk.
Waarschuw beheerder
Papercut :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op dinsdag 20 mei 2008 om 14:40:
dam tot dam loop

Pfff ja doping tips?

Maar volgens de jongens op het pleintje gaat het wel goed komen, want je blijft altijd rennen meneer!

Volgens hun blijft mijn conditie op pijl, omdat ik altijd ga dansen in de stad!

Ze hebben me dan ook gespot met Q-dag en ze lachen nog veel harder dan Ben en Erwin!

Uitspraak van Nr. 18 op dinsdag 20 mei 2008 om 14:40:
zijn 2e geworden

In wat voor tak van sport?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op dinsdag 20 mei 2008 om 20:07:
en ze lachen nog veel harder dan Ben en Erwin!

Onmogelijk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 21 mei 2008 om 21:32:
Jaja ik weet het maar hou het nog even geheim

*gooit glazen bol stuk*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 22 mei 2008 om 14:29:
*gaat stampvoeten*

*stamptvoet gezellig mee en begint spontaan te hakken*
Waarschuw beheerder
donateur
Strak strak ik je trainingspak pak, kijk eens hoe Ben hakt hakt..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 15:35:
*stamptvoet gezellig mee en begint spontaan te hakken*

We kunnen er wel een workout van maken hoef ik zo ook niet naar de sportschool

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 22 mei 2008 om 18:43:
We kunnen er wel een workout van maken

*haakt met noodgang af*
Waarschuw beheerder
Huh G.I.T. Benrg??????
Waarschuw beheerder
ik hoop dat dat weekje een beetje snel voorbij gaat hoor..........heb er ZIN IN :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 13:48:
Watte? ????

Gabber in Trainingspak!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op vrijdag 23 mei 2008 om 15:28:
Gabber in Trainingspak!

Ik zal je op DDOD es ff fijn FLEXYbel de nek omdraaien :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 15:47:
Ik zal je op DDOD es ff fijn FLEXYbel de nek omdraaien

Ik ben van elastiek dus ik kijk er naar uit!

FLEXYbel

Hoeveel kost het bij hun per minuut?

DDOD

Flexy begint wel nieuwsgierig te worden naar een tijdtafel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zondag 25 mei 2008 om 19:05:
Ik ben van elastiek

Flexy foxtrot met je elastieke benen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die wil elke avond naar de dancing toe!

Paradiso vanavond schijnt een clubavond te zijn op zondag voor weinig dus maar even rondneuzen wat het is!

Ik was zojuist nog bij club Ben, maar de toevalstreffer was mis en een eindje verderop ook trouwens!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zondag 25 mei 2008 om 22:49:
Ik was zojuist nog bij club Ben,

??? Bel dan ff! De deurbel doet het niet goed nl en de spreekfunctie werkt helemaal niet meer :nocheer:
Hadden nog gehaktballen voor je liggen :honger:

:nocheer:
Waarschuw beheerder
Hhahahahaha ja ik weet dat ik moet bellen, maar was bang dat je in die GVB boeken was verdwaald en daar durfde ik geen storende factor in te zijn.

En op de bonnefooi heeft zo zijn charmes zonder enige verplichting!

Nog vier nachtje en dan zien we elkaar zeker te weten en als die nachten zo worden ingedeeld als afgelope nacht dan zijn we zo op de Cuijp!

Techhouse klinkt goed in die oude kerk HiHi!
donateur
Dag lieve mensen :bye:

Even de aangepaste flyer bij deze:

[img width=595 height=842 cacheid=0000499f0000902f93fc6d101a023f4ef2]http://i32.tinypic.com/2zyy2qa.jpg[/img]

En ik heb er dus echt zooooooooooooooooooooooo een zin in :D:D:D Heb helemaal de kriebels van de zenuwen in mijn buik op een superleuke manier :D:D:D:D

De laatste week voor het feest is altijd het spannends en het meest druk ook :D:D

Time table zal later on line komen, hij is inmiddels al naar de agenda gestuurd hier bij Partyflock, dus de oplettende mensen onder ons zullen hem al snel spotten :9

En zijn ook bezig om te kijken of we misschien niet weer iets van cdtjes kunnen uitdelen aan de bezoekers of een heleboel (wat oudere) setjes in MP3 te branden zodat je gelijk heel veel hebt onder het mom van Spread the word, let Harddance be heard

Oh ennuh vraag nog eens aan je opa, oma, vader, moeder, broers en zussen, ooms en tantes, nichten en neven, achternichtjes en achterneefjes (;p), vriendjes en vriendinnetjes, buren en kennisen of ze allemaal komen vieren dat D.D.O.D. weer terug is aanstaande vrijdag woohooooo :cheer:

Nog 4 nachtjes slapen...

[img width=1024 height=587 cacheid=000049a000009030283190951a023f4ef2]http://i25.tinypic.com/20ic587.jpg[/img]

:9
laatste aanpassing
donateur
Ah nee, nou is de flyer bovenaan de topic niet meer toegankelijk :nocheer: :cry:

En de line up is er uit gehaald per ongeluk :x Heb al een contactdingetje gemaakt erover.

*edit

heb al een berichtje terug gehad dat er wat mis is met alle feesten, dus komt weer goed allemaal :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Schrijf maar terug dat er niets mis mee is hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zaterdag 17 mei 2008 om 15:03:
Bijna alweer. Voelt bijna als een familie bijeenkomst :D

Dat gevoel had ik idd ook al. :D
donateur
Lieve mensen,

Ik heb te horen gekregen dat iemand de bezoekers van vrijdag een bericht stuurt met of ze maar naar Cynergize willen komen aanstaande vrijdag en niet naar D.D.O.D.

Ik vind dit echt een laffe manier om aan je bezoekers te komen en hoop ook dat een ieder die zo een bericht krijgt ook op het enveloptje zal drukken hier, zodat die persoon minstens een waarschuwing krijgt

Ik loop zelf ook niet op zo een lage manier mensen berichten te sturen die naar Cynergize gaan, sterker nog ik heb juist vermeden ook maar 1 woord te schrijven over D.D.O.D. in de Cynergize topic of bij het feest zelf in de agenda

Heb ook al even berichthje naar Patrick (organisator) gestuurd om te vertellen wat er aan de hand is, omdat ik niet echt kan geloven dat hij ook achter deze manier van promoten staat

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 28 mei 2008 om 12:35:
Ik heb te horen gekregen dat iemand de bezoekers van vrijdag een bericht stuurt met of ze maar naar Cynergize willen komen aanstaande vrijdag en niet naar D.D.O.D.

Wat een kansloze actie zeg:@
Waarschuw beheerder
donateur
heb idd ook zo'n berichtje gehad... :s

Waarschuw beheerder
donateur
Debora en ik ook allebei :/

Waarschuw beheerder
Ik ook. :O (Ik mocht zelfs gratis. :lol: )

Ik heb overigens geen vlopje gedaan, maar dat is om een geheel andere reden, nl dat ik het volslagen achterlijk vind dat je hier voor "spam" nog meer strafpunten krijgt dan voor racisme, maar ik heb fijntjes teruggePB'd dat ik al naar DDOD ging (met een aantal cheer-smiley's erbij :D )

Trouwens, ik denk dat mensen zoals JP en Fausto dit soort akties ook niet erg op prijs stellen.... :[

Waarschuw beheerder
donateur
Het mag intussen duidelijk zijn dat dit wel een laffe actie is zeg! :loser:

Meteen die editie op 27 juni van Foneygize uit m'n agenda mieteren.
Waarschuw beheerder
vind het behoorlijk kansloos.....had er ook wel graag heen gewild omdat ik het sowieso wel een leuk concept vind en hoop dat er meer harddance feestje komen, maar dit is wel een hele foute manier om aan bezoekers te komen :[ hopelijk is het gewoon een of andere randmongool en niet iemand van de organisatie want dan ben je wel heel diep gezonken hoor.....
donateur
Tja, hoe je het ook wendt of keert, het is en blijft een beetje een raar verhaal

Kan vooralsnog echter nog niet zien dat het vruchten afwerpt in de zin dat ik het bezoekersaantal niet veel meer zie worden en dat van DDOD blijft vooralsnog ook gelijk, dus laten we hopen dat iedereen die al naar DDOD gaat en zo een bericht krijgt op dezelfde manier reageert als jullie en dan komt het allemaal goed ;)

Oh oh oh oh en NOG 1 NACHTJE

WOOOHOOOOOOOOOOOOO

Ik heb er nu echt superveel zin in, nog meer dan gisteren en eergisteren enzo
Hoop zo dat het allemaal goed loopt en dat het gezellig druk wordt, dat ik de kosten die er gemaakt zijn eruit kan halen en dan kunnen we lekker door met DDOD. Heb gisteren al stiekum met Markus over de nieuwe datum dan zitten praten hihihihihi :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Tot morgen mensen!! :bounce:

Beetje jammer dat ik de meeting niet ga redden om 23:00 :( ;p

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 29 mei 2008 om 07:12:
Hoop zo dat het allemaal goed loopt en dat het gezellig druk wordt

Dat sowieso toch?! :) En hoop ook voor je dat je de kosten eruit haalt. Ik kan je helaas niet spekken met de drank verkoop...moet nog terug rijden..haha
Waarschuw beheerder
drankje op....laat je rijden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op donderdag 29 mei 2008 om 14:40:
Ik kan je helaas niet spekken met de drank verkoop...moet nog terug rijden..haha

In dat geval offer ik me wel weer op... kom maar op met dat bier! :D
Waarschuw beheerder
Mhhh ja een lekker koud fluitje.

Tot straks allemaal!

Waarschuw beheerder
donateur
Het is eindelijk vandaag! :cheer: :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Christ.... Tis vanavond alweer... Woei woei woei :D :cheer:
Waarschuw beheerder
het is eindelijk vrijdag :cheer:
donateur
Gooooodmorning everybody lalalalalalalalala joehoe de hoehoe

D.D.O.D. ole ole jappapa shoobedoo ;p ;p

Ja, ja eindelijk de dag is dna gekomen en ik heb echt kick ass lekker geslapen en ben lekker uitgerust en de laatste voorbereidingen kunnen gaan beginnen :cheer:

Ik heb van Patrick, de organisator van Cynergize een bericht terug gekregen, hij vindt het inderdaad dus echt niet tof ook wat er gebeurd is en wist niet dat degene die berichten was gaan sturen.

Hij vroeg of ik jullie even op het hart wilde drukken dat dit echt zijn manier van doen niet is en dat hij hoopt dat de mensen gewoon de 27e juni wel komen.
Ben blij dat hij het net zo lame als wij vond :):)

Tot morgen mensen!! :bounce:

Woohoooo wat vet dat je er bij bent Noukie, erg gezellig :D:D

Dat sowieso toch?! :) En hoop ook voor je dat je de kosten eruit haalt. Ik kan je helaas niet spekken met de drank verkoop...moet nog terug rijden..haha

Gezellig wordt het inderdaad sowieso wel en met de drank kan je me toch niet spekken, ik deel niet in de baromzet :) Wie weet is er in de toekomst ooit wle zoiets mogelijk, maar vooralsnog is het puur de entree en dan geef ik de eigenaar daar nog 1 € 50 van om het gratis drankje te bekosten (had ook zo een soortgelijke constructie met Trappist btw)

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 30 mei 2008 om 11:13:
Helaas kan ik echt niet komen vanavond, have fun iedereen..

:( Dat werpt dan toch weer een schaduw op het feestje, ik ga je (jullie) missen Nadia, maar er komt vast wel een vervolgeditie en wie weet komt die beter uit voor je :D

Anyways we hebben er zin in :9 Ben wle best nerveus en wel blij dat ik zelf niet hoef te draaien anders was het nog erger geweest. Markus en ik gaan vandaag nog bezig met de laatste voorbereidingen en als jullie goed om je heen kijken vanavond dan zullen jullie ook borden zien hangen die jullie naar de Nachtzuster gaan leiden ;)

Tonight it's time for the harder dance music
Tonight's it's time to party and dance
Dawn of Dance's D.D.O.D.
Harder Dance in full offense

ofzo ;p

Zie jullie vanavond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 30 mei 2008 om 13:20:
huh?

DE NACHTZUSTER

Maar die fout maak ik ook best vaak deze dagen!

Pfff en het mag snel elf uur zijn want ze gieren door mijn lichaam!
donateur
Ja, bijna 3 jaar Trappist kan ik me natuurlijk makkelijk vergissen :)

Uitspraak van Flexy op vrijdag 30 mei 2008 om 13:56:
Pfff en het mag snel elf uur zijn want ze gieren door mijn lichaam!

Idem hiero :)
Heb ook absoluut bijna geen trek en als ik wat probeer te eten gaat het met moeite door mijn strot

Waarschuw beheerder
donateur
Countdown in progression b)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had net ook een pb van een of andere muts of ik nog naar Cynergize ga:s Maar ik slaat lekker over.

Vanavond komen m'n ouders ff eten, en daarna ga ik lekker op tijd naar bed:z Ik pak m'n feestje morgen wel.

Veel plezier allemaal alvast!
donateur
:D Thanx :D

Jij ook veel plezier RJ :) Jammer dat je er niet bij bent, wie weet een volgende x

Eetze en slaapze

Was een dolle tour om de apparatuur (makkelijk) tot en met de garderobebonnenboekjes te regelen

We hebben er zin in :9

Tot strax!!
Waarschuw beheerder
wij gaan nou op pad naar Ben en Debora.......jeeeeeeeeeeeee gezellig...............tot straks allemaal :cheer:

ZIN IN

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
En ik ben weer thuis! :P

Beetje weinig rondspringruimte, maar iedereen prima gedraaid (Y) en uiterst gezellig! :D

(Verder vriendelijk personeel en de drankprijzen waren ook goed te doen. ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 07:23:
En ik ben weer thuis!

En ik ben weer wakker. Sodejuu, wat was het een drukte van belang zeg. (Y) Een beetje te warm naar mijn idee, maar dat deed niet af van het feit dat het een spetterende nacht was!!!

Boven verwachting. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het kon af en toe wel een hete heksenketel zijn, maar het feest hebben we heerlijk gemaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 mei 2008 om 10:15:
Een beetje te warm naar mijn idee

volgende keer een ventilator bij de dj booth?.........of word je liever toegewuifd met palmbladeren :lol:

Ik vond het echt weer ouderwets supergezellig :cheer: heb me echt prima vermaakt :jaja:

Hoorde wel een paar keer dat het toch anders is dan in de Trappist, maar 1 ding was gelukkig hetzelfde.......de toiletten waren einde van de avond verstopt/overstroomd :roflol:

DJ's hebben ook echt lekker gedraaid, maar inderdaad jammer van de weinige dansruimte :( bij de volgende editie gewoon de barkrukken weg halen, zou denk ik al schelen! Barpersoneel was ook heel aardig en je kon wel zien dat ze het leuk vonden :bounce:
donateur
Joehoe de hoehoe, ik heb even ook gecopyt wat ik al in de agenda bij het feest had gepost:

Lieve mensen, iedereen heel, heel, heel, heel erg bedankt voor een topavond :respect:

DJ's stuk voor stuk geweldig met heeeeeeeerlijke muziek :lief: :respect:
De Nachtzuster en het personeel voor een gezellige en relaxte locatie

Het was de try out en de puntjes moeten nog op de i komen, maar we komen hoe dan ook weer terug

Zet de datum 29 augustus maar alvast in de agenda ;)
1 dag na mijn verjaardag en ik wil nog wel zo een knapfeest als verjaardag

Supervet dat Tommy Pulse ook nog even kwam buurten

Mbt Cynergize, Patrick, de man achter Cynergize (Hitmeister hier op PF) wist hier dus niets van en was ook zeker niet blij met de situatie. Hij wilde benadrukken dat hij NIET achter dit soort praktijken staat en wilde zelfs de naam weten van degene die het had gestuurd om degene hier op aan te spreken.

Laten we Cynergize zelf dus niet afrekenen op het gebeurde, het zijn waarschijnlijk vrienden die de beste bedoelingen hadden en wellicht juist vanwege dat tegenvallende aantal bezoekers gekke sprongen zijn gaan maken.

Ik ben echt superblij dat vrijdag een groot succes was, als vanouds en word nu nog warm van binnen als ik aan alle lachende en blije gezichten terugdenk die zo overduidelijk aan het genieten waren

Heel erg bedankt Daniel voor de kickass grote posters :lief:

Echt nogmaals partypeople, thanx 4 coming, jullie zijn degene die D.D.O.D. gaande houden, zonder jullie was er ook geen D.D.O.D.

En verder:

(Verder vriendelijk personeel en de drankprijzen waren ook goed te doen. ;) )

Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 1 juni 2008 om 09:23:
Barpersoneel was ook heel aardig en je kon wel zien dat ze het leuk vonden :bounce:

Inderdaad ze waren geweldig :respect: Mimoun evengoed, al was er dus wel geklaagd door d eburen en kwamen we erachter dat de appartuur om de bgrenzer heen (ofzo) was aangesloten, vandaar dat het ook zachter moest
De Nachtzuster is bij mijn weten ook nauwelijks geisloeerd dus dan moet je toch meer rekening met je omgeving ook houden het is niet anders :)

Beetje weinig rondspringruimte

maar inderdaad jammer van de weinige dansruimte :( bij de volgende editie gewoon de barkrukken weg halen, zou denk ik al schelen!

Gaan we meenemen, misschien ook de tafel helemaal achterin nog weg, dan heb je een soort van dansvloertje gecreëerd als het ware

Markus en ik gaan sowieso evalueren en nemen alle tips van jullie uiteraard ook mee :)

Hoorde wel een paar keer dat het toch anders is dan in de Trappist

Ja, duh het was de Trappist niet ;p Er word op het moment wel verbouwd en alles
Maar ik denk dat ddod ook wel toe was aan een grotere locatie, want de Nachtzuster is echt een stuk groter en het was ook druk, ik schat in dat we over de hele avond genomen wel een stuk of 85 mensen binnen halen en dat is inclusief de gastenlijst en degene die Mimoun dan bv kende en die naar binnen mochten :)

maar 1 ding was gelukkig hetzelfde.......de toiletten waren einde van de avond verstopt/overstroomd :roflol:

:o daar had ik dus geen idee van, dat is ook iets dat ik dan eens moet gaan bespreken met Mimoun :)

Poehe, wat een feestje :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Maar voor de rest wassie weer geweldig :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 1 juni 2008 om 14:23:
Ja, duh het was de Trappist niet

ja dat dacht ik ook al inderdaad :roflol: maar denk dat het ging dat de sfeer anders was dan bij een DDOD in de Trappist, maar dat zou wel zijn omdat Trappist zo bekend was en dit was allemaal nieuw dus moet je nog een beetje aftasten dan he ;)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 1 juni 2008 om 14:23:
naar binnen mochten

toch vind ik nix mis met een strak deurbeleid hoor.....er zaten er een paar tussen die wat mij betreft best ergens anders heen hadden gemogen :jaja: maar aan de andere kant heb je er altijd mensen tussen zitten die zich niet weten te gedragen :looser:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 16:48:
Maar voor de rest wassie weer geweldig

YEAH :cheer:
donateur
Pfffff, sta nog steeds zo strak van de adrenaline dat ik om 6 uur al klaarwakker was :s

Kan het nog steeds nauwelijks geloven dat het zo een succes was vrijdag :$

En heb nu alweer zin in de volgende editie, maar eerst moet ik deze week eigenlijk een beetje bekomen enzo

Woohoooo :cheer:

Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 1 juni 2008 om 17:02:
er zaten er een paar tussen die wat mij betreft best ergens anders heen hadden gemogen :jaja:

Helaas kan je dat niet altijd zien wanneer ze binnen komen en zoals je al zegt:

Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 1 juni 2008 om 17:02:
maar aan de andere kant heb je er altijd mensen tussen zitten die zich niet weten te gedragen :looser:

Twas in ieder geval weer een feest voor in de boeken :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 2 juni 2008 om 07:13:
sta nog steeds zo strak van de adrenaline

waar kan je dat kopen dan? is dat lekker?

;P ;P

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 2 juni 2008 om 07:13:
Helaas kan je dat niet altijd zien wanneer ze binnen komen

ja inderdaad....het is ook zo dat als ze binnenkomen zijn ze nog enigzins normaal, maar dan gaat er alcohol in en daar gaat het mis natuurlijk......soort Jekyll en Hyde ofzo
donateur
ja, je houdt het toch, er zullen altijd vervelende mensen zijn. :)

Maar zoals ik al zei, ga sowieso eens met Mimoun evalueren, hij zal misschien ook nog dingetjes hebben die hij anders zou willen etc.

Maar wat was het verder top zeg :D:D Kijk nu alweer uit naar de 29e augustus wanneer we weer los gaan in de Nachtzuster :9
donateur
Woohooo, foto's zijn on line :cheer:

Heb ze snel even gekeken, maar ik zie dat Raven weer schitterende foto's heeft gemaakt :lief: Thanx again Reefje :hug:

Eerst even Gilmore Girls afkijken en dan eens op mijn gemakje alles bekijken :yes: