| Betreft: | evenement: Hard Bass, zaterdag 29 maart 2008 om 22:00 |
Jah das altijd minder!
Hoe was het geluid dan? Normaal wel lkkr in silverdome.
Ik had het gewoon koud hoor
Duidelijk teveel kaarten verkocht
Isaac.. pfft
€10 voor 4 tokens
Dan heb je toch eggg niet goed gekeken
En dan 3 muntjes vragen voor 1 fucking baco (N).
Aankleding was wel iets minder, maar goed.. Daar heb ik genoegen mee genomen.
Wrom hoor ik niemand klagen over de bar? dat was echt schandalig!Elke keer als ik bijna aan de beurt was vroegen zeker 3 mensen aan me of ik drinken voor hun kon halen, omdat het allemaal zo lang duurde.
voor een feest van 37€ verwacht je toch iets meer dan 5 verouderde lasertjes..
De lasers waren wel vet, alleen jammer dat ze alleen tijdens de intro's werden gebruikt. En 2 min tijdens de set van Prophet. Misschien een van de mensen van 't licht ziek geworden?
welke bar stond je dan?
en water kon je bijvullen bij de wc's jaja je ben een schriep of je ben het niet
- mensen die voor je neus een theekransje houden als Technoboy 'Angel' draait en je keihard staat los te gaan
- (rondjes)lopers en stilstaand volk
+ full color lasers
+ weinig beveiling te zien op en om de vloer
+ slechte fouillering
Supervette meeting
Supervette meeting
Hahaha ik heb me super vermaakt, hulde voor de meetingcrew!
Uitspraak van Loco Robo op zondag 30 maart 2008 om 21:04:
ben ik niet mee eens ik heb heel weinig lasers gezien
Dan weet ik niet waar jou ogen zitten want ik het er echt meer dan 5 gezien.
Heeft iemand dit nummer?
Ik heb in totaal zeker 16 mensen van het aangemelde totaal gezien
- showelement stelde niet veel voor
- geen timetables uitgedeeld
- showelement stelde niet veel voor
dat doet volgens mij iedereen als je 10tje moet betalen voor 4 muntjes
Geen agressiviteit. Hardcore feesten is dat meestal wel anders. Misschien wat vaker hardstyle opzoeken.
Ik trok die hitte gewoon echt niet.
Geen agressiviteit. Hardcore feesten is dat meestal wel anders. Misschien wat vaker hardstyle opzoeken.
Ik snap gewoon niet waarom een organisatie er dan niet voor kiest minder mensen naar binnen te laten
Toen was het trouwens enorm veel leger als dat het nu was dus ik betwijfel of je daardoor meer frisheid krijgt. Deze ijshal is gewoon niet geschikt voor dit soort dingen. IJshal is ook bedoelt om de kou binnen te houden door te isoleren voor de buitenlucht, tsja als je dan juist nu veel warmte moet afvoeren [...]... Het zal wel een locatie zijn die niet zoveel kost, een andere reden kan ik niet verzinnen
En ik vind 't toch vaag want ben er geweest met die party van Technoboy en toen heb ik 't helemaal niet zo warm gehad.
Dan heb ik echt wat gemist.
dit kan nooit erger zijn.
Soms was het te warm, soms ook niet. Tis niet zo dat de hitte me nou afbrandde En de drukte, tja, het was wel druk, maar nu ook weer niet zo druk dat ik écht geen plek had.
Ik vind het Beursgebouw nog altijd de ergste locatie van NL hoor (van Belgie kan ik er ook een paar opnoemen )...
Als het niet zo allejezus warm was geweest en ik een beetje normaal had kunnen ademhalen was dit zeker een van de beste feesten van 2008 geworden
waarvan ik er één was
de eerste meeting waar ik ook daadwerkelijk ben geweest..
. Tis niet zo dat de hitte me nou afbrandde
Ik vond en vind het nog steeds geweldig Ik wil terug
ik heb een heerlijke nacht gehad..
super om veel van jullie in het echt gezien te hebben
- niks meegekregen van vechtpartijen of afgevoerde mensen
topfeest
Alleen had er wat mij betreft veeeeel meer gedanst mogen worden
Jammer van die matpartijen boven, bleef tijdje onrustig, Den Haag hooligans zoiets hoorde ik..
Ik las trouwens bij de reacties iets over opgefokte beveiliging... Ik vond die gasten juist echt zwaaaaaar relaxed.
Alleen had er wat mij betreft veeeeel meer gedanst mogen worden
Inderdaad, alhoewel dat mogelijk te maken had met het feit dat je je reet niet kon keren of je flikkerde onbedoeld cola/water over iemand heen
Wc's waren alleen echt een minpunt, dames rij waren echt te lang. Bij de heren ging het dan een stukje sneller. Ook beetje jamemr dat alle waterijsjes om half 3 al op waren.
Tja na 3x silverdome meegemaakt te hebben had ik al rekening gehouden met de hitte. Vond het na half 3 niet meer zo warm als daarvoor. En vond het toen boven ook al minder druk worden.
Me schoenen zijn wel weer teringsmerig zeg he
vorig jaar was dat ook al zo.
dat valt ook nog best wel mee als ik het zo bekijkt,weet niet naar welke hardcore feesten jij gaat dan???
feest was echt gewoon slecht veel te soft gedraaid...
geef mij maar liever hardcore in plaats van dat zielige hardstyle...
Aan het einde had ik tyfes veel last van me rug, dat zag blijkbaar iemand en kwam naar me toe, heb je last van je rug? ik zo jah!
Handen gekruist op je borst, en recht gaan staan! die kerel tilt me van achter op en leunt met mij en al achter over, kraakte aan alle kanten en et was over thnx nog daarvoor!!!
wat voor telefoon zou wel handig zijn ipv dom posten
7.50 voor een baco normaal?
op feesten zoals dit? ja heel normaal
waarom kom je dan
lopen zeiken achteraf terwijl je de muziek vantevoren al niet leuk vindt...
Ik had zelf het idee dat de hitte dit keer minder was dan vorig jaar Voelde nl regelmatig een aangename koelte langswaaien
te jong volk, geloof dat ik te oud ben
publiek omg. zoetermeer
- minimale bonnetjesverkoop
tokens duur? ga is naar meer partys? overal is het duur
Technoboy vind ik mixtechnisch wel heel vet, maar (zoals ik al zei) Ik kan hem niet volgen
Aankleding was wel top overigens! Chapeau
weinig bekende nummers (voor mij dan)
en trouwens, ga je toch bier/water drinken?
dat je dure baco drinkt is je eigen keus right
doe k altijd skattie, jwz
maar zag hoe mn vrouwtje losging
Het is op alle feesten dit jaar duurder geworden.
ik wou een cornetto kopen maar toen zag iemand die dat al had gedaan en zo wou ik er niet bijlopen
mislukte drollenvanger
Had wel wat donkerder gemogen vond ik
wat voor telefoon zou wel handig zijn ipv dom posten
Ouwe bekende nummers in je set doen komt de sfeer trouwens ook ten goede
Als je nou 40 ben dan ben je misschien te oud.....
en marcel eindelijk ontmoet...gast
oh ja absurde prijzen
Brennan Heart vind ik ook een schande ondanks zn nummerkeuze.
De beste man krijgt waarschijnlijk 2000 euro voor een uurtje op een feest en mixt niet 1 nummer normaal over, drukt telkens 5 seconden voordat ie het nummer inbrengt op play.
Ik zag toch echt bijna alleen maar mensen van circa 20 voorbij huppelen. Het verschil vind ik dan toch wel groot. Maar goed, heb de laatste tijd echt vette feesten gehad waar de gemiddelde leeftijd 28 was.
Ik heb voor €20 muntjes gehaald en rond uur of 12 uur nog een strookje met 4 van die krengen gevonden
Heb meer dan genoeg gehad eraan. Bijvulleng bij de WC ruled
Bier valt helaas niet bij te vullen in de wc.....
7,50 betaalde voor een mixje
ik weet niet hoor, maar normaal krijg je 4.5 tokens voor een tientje. nu 4. aka dat je dus niet alleen 7,50 betaalde voor een mixje, maar ook 5 euro voor een miezerig flesje water kweet niet wat je normaal noemt, maar dit was voor mij (ook in combinatie met de hitte) 1 van de duurste feesten die ik heb meegemaakt.
Niks meer aan toe te voegen. Mijn repsect voor deze man is vrijwel weg...
Ik zag toch echt bijna alleen maar mensen van circa 20 voorbij huppelen
Ik zag er ook een hoop die ouder waren dan ik.
En daarbij, hoe oud was jij toen je begon met feesten ?
Wtf, ik hoor wel hele uiteenlopende reacties over BH.. De een vond het geweldig en de ander kut..
Ik betaal nog liever 5 euro voor een biertje als 't water dan maar gratis is dan op deze manier. Dat vocht heb je gewoon nodig.
Mnja ik vond Davide echt lekker draaien, en ik heb hier op PF verder niks positiefs over hem gehoord...
19 Trance Energy
Hier ben ik het helemaal mee eens. Schande voor veel dj´s die alleen maar aan zichzelf denken, promo´s laten horen en niet meer proberen het maximale uit hun dj-set te halen en het publiek heel hun set lang gek te laten worden.
Op hardbass had je toch ook gewoon stromend water, maar dan moest je wel naar de WC's achterin die onder de tribune zaten.
Ik heb de hele nacht gewoon mijn flesje bijgevuld met lekker koud water
Ik heb maar 20 euro uitgegeven aan muntjes
stond hij vrolijk met een broodje in zn m,ond voorover gebogen in die hokkies wc-rollen te vervangen.![]()
![]()
wat een held zeg!
want dan waren d'r veel vrouwen
Mnja ik vond Davide echt lekker draaien, en ik heb hier op PF verder niks positiefs over hem gehoord...
Y.R.M.L
Ik vond de afwisseling juist heel goed, bij alle artiesten. paar nieuwe tracks, paar bekende tracks. Het is toch ontzettend begrijpelijk dat je juist op zo'n feest als Hardbass je nieuwe tracks wilt draaien? Hoe kom je er anders achter wat de mensen ervan vinden?
Die heb ik ook niet gehoord...
Hij eindigde met Sarabande, heerlijk
Had 't meer over dit issue in 't algemeen. En ik heb gewoon graag stromend water bij Dixies. Die dingen zijn zo godse ranzig...
De lokatie vind ik echt kut wat is die tent klein
Ik had beter verwacht maar slecht was het zeker niet nee. Reactor en Beatz 4 u knalde lekker maar ik heb Sarabande en Y.R.M.L en Prozaxx gemist vanwege A-Lusion
http://nl.youtube.com/watch?v=ZDRMnKTwCEg&feature=related WTF, hier kan ik me niks meer van herrineren?! Wat een vette shit zeg !!
Zo wij hebben mee staan te brullen op de tribune met al die chicks daar
Maar A-lusion draaide ook heel erg vet
Net nog ff nagezocht. Dit jaar waren er 2% bezoekers in mijn leeftijd. Vorig jaar was dat 4%
En dan hielp het niet dat ze half-naakt rondliepen en dat ik over de matjes struikelde. Het is gewoon niet mijn ding
ik vond Davide echt lekker draaien
aar over die hooligans...ik had begrepen dat er iemand was gestoken met een mes.... Lees er nergens wat over terug...
- silverdome (n)
- publiek omg. zoetermeer (n) (n) (n)
- te jong volk, geloof dat ik te oud ben
- weinig bekende nummers (voor mij dan)
- minimale bonnetjesverkoop
Hard Bass op een andere locatie is 100x beter. Geen Hard Bass meer voor mij in ieder geval!
Aankleding was wel top overigens! Chapeau
WTF, hier kan ik me niks meer van herrineren?! Wat een vette shit zeg !!
Maar over die hooligans...ik had begrepen dat er iemand was gestoken met een mes....
Lees er nergens wat over terug...
Zo'n hekel aan zulk soort gasten, ben toen even naar beneden gegaan, kan niet zo tegen zulk soort debielen. Laat niet door hun mijn feestje verpesten.laatste aanpassing 31 maart 2008 16:12
ben ik niet mee eens ik heb heel weinig lasers gezien
beveiliging liep voordurend rond ook in burger
fouillering was overdreven moest mijn schoenen uit doen
Huh? Technoboy, mixtechnisch vet? Dat is juist echt het zwakke punt van die man... laat de nr´s helemaal uitlopen, maargoed
Ik zag toch echt bijna alleen maar mensen van circa 20 voorbij huppelen
Publiek was matig ben ik met je eens
Het Silverdome is verre van ideaal, ben ik ook met je eens
Maar jong publiek kon je van te voren weten en 'weinig bekende nummers'... errm... dan ken je gewoon zelf weinig nummers denk ik?
Super feest, Jammer van de kansloze vechtpartije die er waren!
tis misschien te warm, maar voor de rest geen slechte locatie, absoluut niet, het geluid is zuiver (overal) en het is nie te groot en nie tte klein, juist superlocatie
De lokatie vind ik echt kut wat is die tent klein
Het geluid achterin was wel moatig
heb er een paar kere gestaan/gelopen, en ik vond het heel erg meevallen, het is geen HMH maar die tent is speciaal voor evenementen gebouwd dus mag je het wel verwachten, maar voor een feest waar maar 1 avond muziek en geluid hangt, kan je toch wel zeggen dat het goed zuiver was hoor, en zeker vergeleken met hoe hard het geluid af en toe ging...
Maar was behoorlijk verwend door Nightmare vorige week, dus had het misschien harder verwacht...
Of je word doof.
mensen die zeuren over dingen zoals:
- dure tokens
- teveel hardstyle
- te druk
lees dan van tevoren even de nieuwsberichten en verdiep je er een klein beetje in,
Maar van tevoren lezen dat er zulke dure tokens zijn.. vorige week op Nightmare was het ook 2,50 en toen dacht ik nog dat het alleen daar was.
ik denk dat je overal daar gewoon van uit moet gaan tegenwoordig
en in de kroegen betaal je ook 1,70 voor een biertje... (tenminste hier)
mensen die zeuren over dingen zoals:
- dure tokens
- teveel hardstyle
- te druk
lees dan van tevoren even de nieuwsberichten en verdiep je er een klein beetje in, dat vind ik altijd zo'n een gezeur, achteraf zeiken over iets wat je kon weten
kut brandalarm
Stond behoorlijk met m'n bek vol tanden toen ik zag: 4 munten 10 euro.
Toen besefte ik pas dat dat dus vaste prijzen gaan worden...
Hier betaal je tussen de 2,- en 2,25
Wat een vette shit zeg !!
Fouillering stelde bij mij niks voor.
lees dan van tevoren even de nieuwsberichten en verdiep je er een klein beetje in, dat vind ik altijd zo'n een gezeur, achteraf zeiken over iets wat je kon weten
Ik heb het eens geteld deze avond. Ik ben 10x geweest.
anders krijgen we een heeeeeeeele lang zinloze discussie
dan verwacht jij dat je op een festival 2 euro betaald terwijl je in de kroeg bijna net zoveel betaald?
persoonlijk zou ik dat helemaal niet begrijpen... maar dat kan aan mij liggen
en 5 euro voor een flesje water
laten we even voorop stellen, ekle organisatie, waaronder ook b2s, q-dance en id&T zijn stuk voor stuk commercieel
het feest, de organisatie, de lichten, het afhuren moet allemaal in 1 avond verdiend worden...
als (om maar een schatting/voorbeeld te doen) 50% een pilletje slikt, is het een gouden business, en ik begrijp het volledig...
dan vind ik niet dat je commentaar mag leveren...
mensen die zeuren over te duur, te veel hardstyle, te druk, te slechte show of ook maar iets dergelijks
gebruik eerst uw verstand en zet alles eerst is op een netjes rijtje
Had 't meer over dit issue in 't algemeen. En ik heb gewoon graag stromend water bij Dixies. Die dingen zijn zo godse ranzig...
voor de rest kan ik denk beter stoppen, anders krijgen we een heeeeeeeele lang zinloze discussie, mensen die reageren op me, owke, ik ga niet meer terugreageren
Stond behoorlijk met m'n bek vol tanden toen ik zag: 4 munten 10 euro.
Toen besefte ik pas dat dat dus vaste prijzen gaan worden...
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 31 maart 2008 om 14:14:
start een front!
stoux, ik had gezegd dat ik niet meer ging reageren
, ieder ze mening, maar ik hoop dat je wel me standpunt snapt dat er een hoop gezeur en gezeik is over dingen die je 99% zeker kon verwachten
maar reacties zoals jou, jij onderbouwt je mening tenminste, en daarom heb ik ook diep respect voor je mening, echt waar
en tja, daar kan ik me wel aan storen, that's just me
zullen we dan nu samen een pilske pakken en uitkijken naar de next party?
Hoe minder bekende numers, hoe beter vind ik dan
anders hoor je op ieder feest de zelfde nummers voorbij komen
nee bedankt dan kan ik net zogoed in mn kamer gaan knallen!
ik ben op dat soort momenten dubbel zo gelukkig dat ik een vent ben
Fijn dat ik hier nu even over na ga denken. Al die mensen die ik later op de avond tegenkom en vriendelijk een handje en een zoen geef hebben misschien ook wel 6,5 water gedronken, 6x gepiest en dus 6 keer met een bezwete leuter in diezelfde handen gestaan...
Dat snap ik, maar het kwam nu een beetje over alsof je vond dat niemand ooit commentaar mag leveren
Lijkt me verstandig, op het volgende feestje drinken we wel een biertje en kunnen we het er altijd nog over hebben
En meer dan 10 piek voor een flesje water is in mijn beleving NIET normaal.
Geen enkel feest is perfect
debielen
de plaatselijke gymzaal had vrijkaarten uitgedeeld ofzo? Wat een dom paupervolk zeg.
Verbroedering hier
Ik ben 10x geweest.
en over dat mensen zeuren dat het te warm was,
daar he bik ook wat tegen te zeggen,
het silverdome is een ijshal, dus goed geisoleerd, er is door iedereen die er wel is geweest een waarschuwing afgegeven dat het een sauna is daar
dus mensen konden dat ook wel verwachten...
Dat eeuwige gejank van "zeikerds moeten thuisblijven" en "het was gewoon top, PUNT uit" is zo zinloos.
Geen enkel feest is perfect en opbouwende kritiek is alleen maar bruikbaar voor organisaties. De volgende editie van Hard Bass kan alleen maar beter zijn als ze de kritieken meenemen en (indien mogelijk) de minpuntjes wegwerken. Een forum is toch bedoeld om met elkaar meningen te delen? En niet om elk kritiekpuntje van een ander met een of andere feitenuitspraak te verwerpen.
"die hoge prijzen zijn normaal" en "die warmte kon je verwachten" gaat natuurlijk nergens over... Ik verwacht geen onhoudbare tropische temperaturen met nauwelijks ventilatie. En meer dan 10 piek voor een flesje water is in mijn beleving NIET normaal.
Ik geef daar bij elkaar 110/120 euro uit en dan mag ik niks op dat feestje aan te merken hebben? Laat me niet lachen... Zou haast zeggen doe me die dubbel CD er maar 'gratis' bij voor die centen.
Nederland is HET party land en zodoende zijn we veeleisend (je kunt het ook verwend noemen). Ik kraak hier helemaal niets af, maar heb de lat wel erg hoog liggen door goede ervaringen in b.v. de HMH.
Er is genoeg ruimte voor verbetering, dus werk aan de winkel voor B2S.
start een front!
Mensen die je pas voor de eerste keer ziet maar dan wel gewoon met zo'n grijns van hier tot aan de keukendeur elkaar omhelzen enzo
anders was het net zo'n drerrie op de dansvloer als daar bij die Dixies
was allang blij dat we niet nog is 10,- moesten betalen voor het parkeren, en geen geld bij de wc's, das ook nog wel is anders geweest..
Dus wat dat betreft wel hulde
ach je hebt weer de smaak te pakken daar gaat het om
Stond jij niet bij ons toen die gast achter ons 5 keer over zn nek ging tegen die wand aan? Tering hey, over goor gesproken Erg fijn gezicht om iemand zn avondmaal en god wie weet wat nog meer op een halve meter afstand er zien uit te gooien
Vervolgens staan anderen er in te dansen, vetnekkerij
Je vroeg er gewoon om
En ik heb je niet eens gezien Terwijl we elkaar voor 't eerst gezien hebben in datzelfde Silverdome
En ik heb je niet eens gezien
zag ik jou niet ook toevallig bij de plee?!
Er is genoeg ruimte voor verbetering, dus werk aan de winkel voor B2S.
Ik was allang blij dat we niet nog is 10,- moesten betalen voor het parkeren, en geen geld bij de wc's, das ook nog wel is anders geweest..
*maakt zich op voor kansloze reacties als 'alles draait om geld' 'b2s-medewerkers moeten ook kunnen eten' en 'blijf lekker thuis '
zou best kunnen.. ze wilde nie eens met Mirrie en mij in een dixie
Mijn hoofd liep zelf ook aardig groen aan
Jwt
dan weet je nu al van tevoren dat je lekker thuis mag blijven, hoeft niemand het meer tegen je te zeggen
Mensen die je pas voor de eerste keer ziet maar dan wel gewoon met zo'n grijns van hier tot aan de keukendeur elkaar omhelzen enzo
Kheb best een prima nacht gehad maar het had stukken beter gekunt.
*dit wilde ik jullie niet onthouden*
De 26e ook naar S.W.A.T. zag ik wel
Ik zag in de wc beneden ook iemand tegen de verwarming staan te pissen *kotssmiley!*
Echt ranzige boel
zag ik jou niet ook toevallig bij de plee?!
en bij jou wel
wilde nie eens met Mirrie en mij in een dixie
Jah we moeten kiezen: OF de deuren de hele avond open
Idd, als je je dat bedenkt, vallen de prijzen ook wel weer mee
Wat zij zegt .
Maar A-lusion draaide ook heel erg vet
Echt, nou breekt m'n klomp. Ik lees hier iedere keer weer "bweeeerrrgggg de DJ's draaien veel te vaak dezelfde nummers", als er hitjes gedraaid worden is 't niet goed.... en nou brengen ze veel vernieuwend spul, is 't ook were niet goed
Ik vond de afwisseling juist heel goed, bij alle artiesten. paar nieuwe tracks, paar bekende tracks. Het is toch ontzettend begrijpelijk dat je juist op zo'n feest als Hardbass je nieuwe tracks wilt draaien? Hoe kom je er anders achter wat de mensen ervan vinden?
Haha sorry misschien komt 't omdat 't maandag is maar deze opmerking snap ik echt van geen kanten.
Jij stond zeker met J&W achter ons?
vul gewoon mn flesje nog een keer vaker
hmmm..ik had om 2.30 ofzo mijn eerste 40 euro al op aan bier en water. Daarna nog 20 euro bijgehaald, dat was ook op...
Idd daarmee bespaar je echt wel veel
enige nadeel is dat het dan meteen -10 is
Davide Sonar in een dj-set waar ik persoonlijk best veel van had verwacht omdat ie toch wel een paar vette platen heeft geproduceerd vind ik simpelweg schande.
Ik zag ruffian ook zo in de zaal kijken heel de tijd en gewoon zn hoofd schudden van nee dit is het niet.
Haha ja ik was misschien enigzins overenthousiast maar dat kwam ook door de fles malibu op de heenreis denk ik
Heerlijk, kon ik eindelijk even afkoeleng!
Ja, en toen we de wc uitwaren, zei Mir, dat was Nel.nl! Noooooit gezien Sorry Nel
Ben je helemaal gelukkig nu?
Ja d8 ik al dat jij het was
Dit is gewoon een terugkerend probleem als die mafketel moet draaien want het is altijd kut
Ik was verder niet heel irritant toch
Met het kippenvel op de armen
Fijn dat ik hier nu even over na ga denken. Al die mensen die ik later op de avond tegenkom en vriendelijk een handje en een zoen geef hebben misschien ook wel 6,5 water gedronken, 6x gepiest en dus 6 keer met een bezwete leuter in diezelfde handen gestaan...
ik jou ook niet, was toch ondertussen wel beetje benieuwd hoor wie er nou echt achter de wackiejacky schuilging
heb er anders genoeg met doppe zien rondlopen..
Jammer dat ik Isaac niet meer gehoord heb, kdenk dat die ook wel heel goed was...
Dan was het wel duidelijk dat ik J&W dikke shit vond
Was deze keer mijn doppe vergeten! Ach ja, kan gebeuren!
Idd daarmee bespaar je echt wel veel
Ondanks toch wel 20 euro uitgegeven omdat een biertje of een colatje ook wel lekker is tussendoor
Klopt thats true, mja ik drink geen alcohol als ik doppen bij me heb You know why
Here comes the remix tata tatata tatatatata
Uitspraak van Seth! op maandag 31 maart 2008 om 20:14:
Uitspraak van Thijs-Beatz op maandag 31 maart 2008 om 20:12:
Isaac
E-E-Evolutionz . Ja ik was niet bij J&W
hahah foeii!!! maar ik wist het ook niet meer zkr maja volgende x beter!
alleen dat ik 6x dacht dat fuckin posers werd ingemixed en het de 7e keer pas goed had ofzo
Dan was het wel duidelijk dat ik J&W dikke shit vond
Uitspraak van Marcell` op maandag 31 maart 2008 om 20:40:
Wie draaide die ookalweer?
ik kan het me nog herinneren maar niet hoe laat.. dacht isaac
Ielllll Zal je gebeuren zeg
Bij mij is dat een vaag moment
waarom heb k jou maar 1,5 minuut gezien trouwens?
Haha hoe kunnen mensen zo ver heen zijn
Heb ook iemand in elkaar zien zakken
Iemand die deze gozer herkent en weet of hij het overleeft heeft?
Het was redelij, ik heb me wel op zijn set vermaakt, geen uitblinker van de avond maar ook niet echt slecht imo.
Heb ook iemand in elkaar zien zakken
Als ik dit zie, vind ik mezelf nog best netjes
http://www.youtube.com/watch?v=EtmXOc6-DRw
Ik mag wel hopen dat de mensen die dit gefilmd hebben ook daadwerkelijk meenden toen ze vroegen of 't wel goed ging. verder zie je iedereen wel kijken maar niemand doet wat. Als iemand er ZO bijloopt dan haal ik er meestal wel een EHBO'er bij hoor. Gaat een beetje te ver dit.
Als iemand er ZO bijloopt dan haal ik er meestal wel een EHBO'er bij hoor. Gaat een beetje te ver dit.
was mooi hé.. zal die kerel nog eens een pb-tje sturen..
Ach nou ja, kan dr ook nog wel bij
Ja klopt Jij ook??? Gaan we weer ff party machen
Als iemand er ZO bijloopt dan haal ik er meestal wel een EHBO'er bij hoor
Ja, dat was echt mooi om te zien
Vraag me af of dat ie het nog weet
Bedankt voor de bezorgdheid mensen, maar het aat inmiddels weer goed met me
Ik had je wel vooraan verwacht.
Ja maar dat voorkomt wel dat 'ie met z'n harses ergens tegenaan loopt of iemand z'n spullen uit z'n broek jat of noem 't maar op.
De beste man krijgt waarschijnlijk 2000 euro voor een uurtje op een feest en mixt niet 1 nummer normaal over, drukt telkens 5 seconden voordat ie het nummer inbrengt op play. Ben ik de enige die dit ziet
Ben ik de enige die dit merkt ofso? wat dat betreft gaat de kwaliteit van een feest echt zwaar achteruit...
ik zeg 1992 is for You!!!!
Als iemand er ZO bijloopt dan haal ik er meestal wel een EHBO'er bij hoor. Gaat een beetje te ver dit.
Maar dat was eerder van de alcohol, die gast was zo slap als een vaatdoek.
Uitspraak van InnerJust op maandag 31 maart 2008 om 13:12:
De beste man krijgt waarschijnlijk 2000 euro voor een uurtje op een feest en mixt niet 1 nummer normaal over, drukt telkens 5 seconden voordat ie het nummer inbrengt op play. Ben ik de enige die dit ziet
Ben ik de enige die dit merkt ofso? wat dat betreft gaat de kwaliteit van een feest echt zwaar achteruit...
ik zit nu beetje alle reacties van dit feest door te lezen, en dis gvd pas de 1e die opmerkt hoe kapot waardeloos brennan heart bezig was. Een set vol mash ups, maar om in 1 uur het te presteren geen 1 track vloeiend over te laten lopen, echt SCHANDE!!
Hij kan zeer goed produceren, maar ik hoef hem nooit meer op een feest te zien, wat een wanvertoning Zorg dat iemand er staat die wel een goeie dj is
Dan klagen sommige mensen over het mixen van tby... Oke hij laat nummers uitlopen en mixt vaak pas laat in, maar ik vond het een verademing bij de mixkwaliteiten van de rest van de avond. Enige waar k heb echt staan te genieten van en de trackkeuze en de mix kwaliteiten waren tby/josh&wesz & alusion
Al dat gezeur over die muntjes. Een flesje water was nu 5 euro, in plaats van E4,44 hiervoor... Wat een verhoging zeg!
Alleen de bar rechtsboven in de ring was erg slecht geregeld, die gasten daar waren echt niet gewend om te werken. Bovendien waren de flesjes water om 6 uur al op...
Gaat een beetje te ver dit.
BH kreeg nog een applaus
ieder ze mening over dj's hea
Uitspraak van Seth! op maandag 31 maart 2008 om 19:41:
Dit is gewoon een terugkerend probleem als die mafketel moet draaien want het is altijd kut
Hohoho, dat is jouw mening he!
Ik vond hem keigoed draaien Zeker een van de beste setjes van de avond imo
Als ik op me werk, totaal niet/ compleet beroerd werk uitvoer wordt ik ontslagen.
er word veel gezegd over TBY ze mixkunsten,
rem jij ben beginnend dj, en ik heb het ook pas paar keer gedaan, maar ik zou die set na 2 a 3 uur oefenen hetzelfde neer kunnen zetten als tby het deed...
maar ik vind wel dat er voor iemand die mash up maakt om set leuk te houden en tenminste nog "probeert" te remixen meer respect moet zijn dan voor iemand die op een feest die elke keer 7 van de 10 zelfde platen pakt staat in te mixen als een starter die 3 weken bezig is... (ala tby)
voor iemand die op een feest die elke keer 7 van de 10 zelfde platen pakt staat in te mixen als een starter die 3 weken bezig is... (ala tby)
je kan alles zeggen, maar tby was wel foutloos en geloof mij, ik was fan van tby EN brennan heart. Hij heeft alleen zoon absolute wanprestatie neergezet, dat valt niet goed te praten...
je kan alles zeggen, maar tby was wel foutloos en geloof mij, ik was fan van tby EN brennan heart. Hij heeft alleen zoon absolute wanprestatie neergezet, dat valt niet goed te praten...
Ik zag ruffian ook zo in de zaal kijken heel de tijd en gewoon zn hoofd schudden van nee dit is het niet.
maar ik vind wel dat er voor iemand die mash up maakt om set leuk te houden en tenminste nog "probeert" te remixen meer respect moet zijn dan voor iemand die op een feest die elke keer 7 van de 10 zelfde platen pakt staat in te mixen als een starter die 3 weken bezig is...
maar om te roepen dat je hem nooit meer hoeft te zien vanwege 1 slechte set, dat is wel een erge overdrijving
ik ben fan van brennan heart
Hij heeft alleen zoon absolute wanprestatie neergezet, dat valt niet goed te praten...
Okay, nou weten we wel dat jij het kut vond .
Zijn uiteraard alleen maar geruchten
Volgens verhalen van Thera (voormalig Heart) is de producer van Brennan Heart weggegaan (Dus niet Fabian, maar iemand anders). Vandaar dat Brennan bijna niet meer produced en alleen maar Mashups maakt, simpelweg omdat zijn producer weg is en hij zonder hem niks waard is...
Uitspraak van chiwa op maandag 31 maart 2008 om 14:40:
ik zeg 1992 is for You!!!!
In 1992 was je 12 jaar oud...
Lieve schat...dat is een feest --> 1992 is 4 you
Waarschijnlijk vonden de mensen je daar bij het irritante "jonge" volk horen.
Ik weet niet of je kan rekenen maar we praten wel over een prijsverhoging van meer als 10% he.
11,11%
Het is toch focking niet normaal meer! Waar gaat het heen met deze wereld?
E5,50 zijn de flesjes water volgend jaar wel. Een feest geven mag je toch ook wel wat opleveren?
Pfff, als je geen geld hebt om het uit te geven snap ik niet wat je op die (dure) feestjes te zoeken hebt. Dat soort mensen hebben toch eigen feestjes in boerenschuren? Geinig voor weinig!
Een feest geven mag je toch ook wel wat opleveren?
Pfff, als je geen geld hebt om het uit te geven snap ik niet wat je op die (dure) feestjes te zoeken hebt. Dat soort mensen hebben toch eigen feestjes in boerenschuren? Geinig voor weinig!
Als ik op me werk, totaal niet/ compleet beroerd werk uitvoer wordt ik ontslagen. BH kreeg nog een applaus rare wereld...
Voor de rest heeft ie nix anders gedaan op het start en stop knopje gedrukt van de cd spelers...
Grapjas
Maargoed, jij hebt gelijk. Ik ga voortaan niet meer, t wordt allemaal te duur
Eigenlijk zouden we gewoon als protest allemaal niets moeten drinken
Jordi.. beter gaan we naar schuurfeesteng.
Dat is een beter idee dan je vorige
Veel plezier op je huispartij! Hoef je ook niet meer in de rij te staan voor de waterkraan!
zijn er nog live sets gemaakt dan ?
Zeker op PF gehoord?
Ik heb betere bronnen dan PF (hoe is het mogelijk )
en als je dit verhaal op menig forum voorbij hoord komen EN Brennan idd opeens keiveel mashups maakt + draait, dan vallen voor mij langzaam de puzzelstukjes in elkaar
dus de geruchten, lekker boeiend
Van www.theprophet.nl!
soulseek
Dit gerucht is toch wel wat sterker hoor
Haha ook Maar ook nog betere
Waar de dj'z ook gewoon dagelijks posten...
was namelijk nog niet warm genoeg binnen
Ik vond 't zaterdag ook echt kermis bij Brennan Heart..
Okay peeps, see ya next year on Harbass!
OH! My set wil be online this week, then you can hear the newest traxx from the Scantraxx Artists!
heb nog wel op een shirt staan dansend8 wat is dit nou
ook heel grappig kwam opgegeven moment een ehbo persoon aan met een metertje en die leek op mij te mikkenen zegt een vriend van mij tegen mijn beste maat Niek Niek help ze mikken op dirk met een mdma meter
ik lach helemaal dubbel maar z'n beetje iedereen stond wel stom te kijken wat dat mokkel daar deed maar ze mete gewoon ff de tempratuur
Ben benieuwd hoe tie volgende keer zal draaien
Waar de dj'z ook gewoon dagelijks posten...
Ik zeg niks
toen ik die kleuren zag dacht ik dat het ambulance personeel was
ja met een jas zien lopen hoezo heb je daar problemen mee dan?
Ik zeg: Swat!!!!!!
Okie.
alsie niet tegen zinloos geblaat kan, is Partyflock niet bepaald zijn cup of tea lijkt mij
Dan zeg ik dolle boel
Ik zeg: Oeh oeh oeh
ja die stond achter ons......en hij had een kapotte broek aan
kotsbekkie
ik kwam zag en ging met 2 vrouwen naar huis whaha!!! lekker!!
Voor de rest vond ik ruffian maar lui deze avond.. Op een gegeven moment stond hij daar echt lang te buurten mee een andere gast. Links op het podium bij die vlag van ehbo.
Heerlijk die outland vloer laten stuiteren
Das een uitdaging
ofnie..???? ghehe
zaterdag naar ghosttowndat word echt knallen
Was jij dat???
Het spraakmakende 'Van de kaart van de week'-filmpje was van youtube afgehaald... "Rejected (content inappropriate)"
nog maar een keer op een nieuwe account dan :
Ik denk dat jij het hele verhaal achter Brennan niet kent
Gaan genoeg geruchten rond over hem, die ik nu steeds meer begin te geloven.
Volgens verhalen van Thera (voormalig Heart) is de producer van Brennan Heart weggegaan (Dus niet Fabian, maar iemand anders). Vandaar dat Brennan bijna niet meer produced en alleen maar Mashups maakt, simpelweg omdat zijn producer weg is en hij zonder hem niks waard is...
Zijn uiteraard alleen maar geruchten, maar na dit setje begin ik het aardig te geloven!
Ik kan niet ontkennen dat ik even over mijn baard ben gegaan ja. Is me nooit eerder gebeurd op een feest
Een vriendin van me had dat ook. Het was gewoon de wamrte.
Op de terugweg heb ik nog even op het pron gestaan. Ook braakneiging maar er kwam niets uit
Brennan heart - Faith in your dj
Brennan Heart – Like Rockstarz
Brennan Heart – Watch Me Grow
Waar was die cameraman van dan die rond liep??
Een vriendin van me had dat ook. Het was gewoon de wamrte.
Op de terugweg heb ik nog even op het pron gestaan. Ook braakneiging maar er kwam niets uit
Waar was die cameraman van dan die rond liep??
Uitspraak vanT L C™
op dinsdag 1 april 2008 om 18:22:
Ik zeg: Swat!!!!!!
Ik zeg: Oeh oeh oeh
Bah ik heb echt spierpijn echt niet gezond
was zij dat midden op de dans vloer en had jij z'n soort hemd aan?
Stelletje viespeuken
Het was iig wel weer gezellig hoor Cyn
Ik had je echt al een tijd niet gezien, sinds decibel ofzo?
Die kuiten doen het em .
Blaren zijn een goed teken jwt .
Ik had voorin last van braakneigingen bij de dj. Maar dat wes een combinatie van warmte en de trillingen van het geluid.
Het spraakmakende 'Van de kaart van de week'-filmpje was van youtube afgehaald... "Rejected (content inappropriate)"
nog maar een keer op een nieuwe account dan
Die kuiten doen het em
nee man tussendoor ook ff een colaatje ofzoiets. anders wordt je zo flauw. drink maar eens alleen water dan wil je ook nog wel eens een pizaatje op de grond neerleggen
Ik heb z.g.a. hele tijd vooraan gestaan en ik vond die trillingen juist nice
Ik heb verder alleen aan het water gezeten, dus het lijkt mij dat die braakneigingen ook van snoepjes kwamen ofzo?
anders wordt je zo flauw
Die trillingen maakten het af. Begon me niet goed te voelen en kreeg kleine braak neigingen.
Zal ook wel van de warmte naar de kou zijn geweest. Gister kon ik niet eens me bed uit komen..
neuh, hardstyle noem ik wel een drug
Hardstyle is the music runninG trhougg my veins
Het spraakmakende 'Van de kaart van de week'-filmpje was van youtube afgehaald...
heb ze erger gezien
die kunnen niet meer lopen kruipen of iets...
Dat was zon beetje het enigste nummer wat ik me nog ken herinneren van die avond....
fout fout fout
wat moet die een tering avond hebben gehad !
Of juist niet
hardstyle noem ik wel een drug
Ik had voorin last van braakneigingen bij de dj. Maar dat wes een combinatie van warmte en de trillingen van het geluid.
mooie les geweest dit keer!
Dat bedoelde ik ook
Luisterde hem toch best vaak
En daarom eet ik ook niet vantevoren, kun je er tenminste niks uitgooien!
T is en blijft gewoon een lekker nummer
Punt, maar ik heb wel betere nummers gehoord
En daarom eet ik ook niet vantevoren, kun je er tenminste niks uitgooien!
Oh jezus nee zeg.. Ik moet wel ff wat in me maag hebben anders voel ik me echt zwaar kut..
[SoMagic]
Uitspraak van Franniej op woensdag 2 april 2008 om 16:22:
hahaha was 3 kilo afgevallen die avond Niks sonja bakker gwn keihard stampen
Jij ook een stuk pizza?
"nee dank je, ik doe aan de lijn"
Uitspraak van NelisH op woensdag 2 april 2008 om 19:28:
ben ook zeker een kilo afgevallen
Een kilo maar??
Ik val op n gemiddeld feest zo'n 3/4 kilo af
hahaha was 3 kilo afgevallen die avond Niks sonja bakker gwn keihard stampen
Tot nu toe niemand die m kent?
hardbass was gewoon vet
Thanks Kev, was er aan toe ook
Als het echt vet is wat je verband ben ik jaloers op je
Isaac ?
http://www.megaupload.com/nl/?d=1BRE9TD0
Hardbass volume 8 bij zany + josh & wesz
En die koude vlagen kwam omdat ze op geveven moment rechts in de hoek van die grote schuifdeuren hadden opengezet.. lekker ziek worden
queensdag
Nu eerst maar ff HB 2008 cdtje luisteren
Thanks Kev, was er aan toe ook
Zit er een ww beveiliging op Lekker dan, kan ik nog nix
rete briljante cd
Uitspraak van Thijs-Beatz op donderdag 3 april 2008 om 12:59:
(ja ik ga weer eens eens cd in de winkel halen )
bestel hem dan online
bestel hem dan online
wie kan me daar aan helpen???
of wie weet van wie die cameraman was die rondliep op hardbass???
echt minder dat er geen aandacht werd besteed aan area 2!
Ik zou alle setjes wel willen
Ik, deze wil ik zeker niet missen
I got hardstyle in my veins
ik sta op de film zoenent met 2 vrouwen!!
op pf altijd dezelfde koppen
... maar niemand hielp me ook herinneren ofzo
Offtopic:
Defqon.1 Festival 2008
Informatie over waar, wanneer en de kaartverkoop, vind je op 11 april op Q-dance.nl
ik vind er eigenlijk maar weinig dan ook arrogant overkomen..
Misschien omdat ik zelf tegen iedereen ouwehoer ofzo
14 Juni
11.00 – 23.00 uur
Defqon1
www.defqon1.nl
Q-Outdoor Events BV
Almeerderstrand
= no go
Nou, dat wordt de cd kopen, want ik kan m niet openen
en niet allemaal hoor maar velen denken dat ze daardoor heel wat zijn
The Prophet zet m op zn site..
Geintje joh!
Nou ja, kapsonus of geen kapsonus .. ik weet zeker dat er figuren zijn die de godsganse avond achter die PF fotograaf aanlopen zodat ze zichzelf de volgende dag weer 10 keer kunnen bewonderen
nee,ik hou tegen iedereen m,n mond dicht vind juist dat je ze dan juist veel tegenkomt.....
ik weet zeker dat er figuren zijn die de godsganse avond achter die PF fotograaf aanlopen zodat ze zichzelf de volgende dag weer 10 keer kunnen bewonderen
Ga je niet???
Wadan niet?
Ik heb vorig jaar mn kaartje verkocht, eerst uren zitten klikken en vervolgens dat ding wegdoen
Hijs leuk
en veel foto,s op pf hebben
Ik heb een betere tactiek: Zorg dat je de vriendin van de PF-fotograaf kent.. Danny-D zn vriendin ken ik overigens al jaaaaaaaaaaaren, toen we nog 15 waren zaten we altijd in dezelfde kroeg En afgelopen vrijdag kwam ze bij mij staan, omdat ze verder niemand kende.. Tja, dan ga ik maar op de foto, dan wil ik Danny wel helpen om zn rolletje vol te krijgen
Nee, das gekheid. Juud ken ik inderdaad al jaren van de kroeg en we hadden ooit wederzijdse vrienden maar nu is het alleen maar leuk om dr tegen te komen, zo'n schatje
Ik ga naar Decibel,
Defqon vond ik wel goed, door de gezelligheid van mn vrienden enzo, maar tis nu niet dat ik zeg "Wauw, daar wil ik per se nóg een keer heen".. En dat had niets met het weer van vorig jaar te maken, 2 jaar geleden stonden we buiten in de stromende regen en onweer op Decibel en dat was geweldig
Ehm lieve Cin
Om heel eerlijk te zijn Ik ren het liefst weg voor de PF fotograaf Hoef er hier zonodig niet op nl Soms heel soms, omdat ik t dan niet eens door heb dat het PF is, maar als t ff niet hoeft, dan liever niet
Ik begrijp je volkomen mop
Waar ze zichzelf dan nog niet genoeg mee op de foto hebben gezet
Hoef er hier zonodig niet op nl
Tis dat jij wat zei, anders was ik je straal voorbij gelopen
je herkende me al van meters afstand
ik ben zovaak gevraagd voor de fotograaf
Ik weet niet of dit is al gepost is maar the prophet heeft zijn setje uit gebracht op www.theprophet.nl
edit* laat maar hij heeft hem niet goed op zun site gezet. hij is mega erg versneld
Hehehhe cindy jah , zo een dom wijf tekent effen heel dat gezicht vol ach ach ach
Vooraf had ik gelezen hier dat -linksvoor- de place to be was, daar was ik dan ook om exact 1u
en ook al wou je het nie was je er nie onderuit gekomen
Gaat het nu ineens over PF fotografen en dezelfde koppen? Interessant
Vooraf had ik gelezen hier dat -linksvoor- de place to be was, daar was ik dan ook om exact 1u
Klotah vind ik dat zelf ook
witte blouse
Volgens mij degene die voor B2s schoot had een bruin tshirt aan.
1 uur????
Meeting was om 2 minuten over 12, vandaar dat we nu dus een HardBass meeting Crew Groepsfoto missen
Liveset van The Prophet staat online! Kan ik hem als nog luisteren, want onze bob wilde helaas wat eerder naar huis..
http://rapidshare.com/files/104635049/Prophet_Hardbass_2008.mp3
Oh ja, dat was een uur vroeger.. Billenkoek voor de fotograaf
En Marko, maar die maakt voor b2s zelf foto's, als ik me niet vergis.
We hadden oponthoud bij de ingang maar dan nog heb ik eigenlijk niet op tijden gelet
12u is ook veel te vroeg
Die deed dat ja, maar die is helemaal uit de feesten gestapt. Hyves sletje is het nu
Hij was er toch zaterdag ook?? Of nou ja, misschien was het iemand die erop leek
Drie dan.. Tis niet veel nee maar sommige feesten zijn weer overdreven bezet.
.... Behalve een paar van de vetste setjes van de avond.
Liveset van The Prophet staat online! Kan ik hem als nog luisteren, want onze bob wilde helaas wat eerder naar huis..
Ik weet niet wat die Prophet het laatste kwartier heeft staan doen, maar dat laatste kwartier Early had ie beter over kunnen slaan. Wat een kut platen.
Ik weet niet wat die Prophet het laatste kwartier heeft staan doen, maar dat laatste kwartier Early had ie beter over kunnen slaan. Wat een kut platen
Tijgerttttttttttttttttt
Rrrrooooaaarrrrrr
Tijgerttttttttttttttttt
Was Stephan... We waren maar met ze tweeen qua fotografen... Net goed
Tenminste voor zover ik weet hoor, ik weet niet wie er in de kleine zaal was. Ik ben daar helemaal niet geweest
hallo U riep mij??
Nah Nah volgende keer maar nieuwe maken heh
ID
Hoe werkt dat dan? bepaald de org. dat? Op TE liepen er wel 50 voor mn gevoel..
shit dat bedacht ik me ook later
WE ARE STILL HERREEEEEEEEEEEEE. Ik heb echt een pleuris hekel aan die plaat...
. Van ID&T weet ik het niet echt, ik kom bijna nooit op ID&T partijtjes.. ID&T is ook een tijdje in de war geweest met dat het verboden was peopleshots te maken enzo
. Blijkbaar zijn ze nu ineens omgeslagen naar de andere kant.
Ja, B2S is vrij streng geworden..
Je kunt een aanvraag doen. Als je een beetje een druk bezochte website hebt, krijg je een persbandje ofzo...
Liepen er van die knakkers met een printer op hun rug door de ArenA..
maar vind die verschillen tussen de div. organisaties zo bijzonder.
Ik weet niet wat die Prophet het laatste kwartier heeft staan doen, maar dat laatste kwartier Early had ie beter over kunnen slaan. Wat een kut platen
Schiedammers think alike
Op TE ook al
Bij Angerfist in Beursgebouw (zelfde dag als HB) waren trouwens de tokens ook 4 voor €10,-
en in de HMH is het duurder geworden... oftewel overal. Elke organisatie doet ut...
Waarom daar dan wel en hier niet?
Viel me mee dat ze in de Matrixx maar met 10 % zijn verhoogd naar 2,20
Ik begrijp de massaliteit niet helemaal, de kleine feestjes zijn over het algemeen toch echt veel beter vind ik.
En juist die hebben het probleem om het hoofd boven water te houden omdat iedereen zn geld loopt te verbrassen op mega feesten.
je hebt tot 1 mei om je oude munten op te maken...
nou lekker is dat, voor die tijd kom ik daar wrs niet meer
Het kan ook 1 juni zijn, nu twijfel ik. Maar met de vorige Exxelorator hing er een briefje op het raam bij de munten...
Er is toen ook over gesproken in het forum, dus daar kun je het wel precies terugvinden.
Volgens mij hing het briefje er nu niet meer overigens...
Ik begrijp de massaliteit niet helemaal, de kleine feestjes zijn over het algemeen toch echt veel beter vind ik. En juist die hebben het probleem om het hoofd boven water te houden omdat iedereen zn geld loopt te verbrassen op mega feesten
Tja je zou haast zeggen: verboden prijsafspraken
Ik heb op Bassleader vorig jaar toch écht ook 10 euro voor 4 bonnen betaald hoor
En dan is het gewoon allemaal alweer 9 dagen geleden
Goed dat er anti-kartelorganisaties zijn, maar ik ben benieuwd of die er wat tegen kunnen doen. 4 muntjes voor 10 euro vind ik gewoon belachelijk...
Maar ze vragen ook al belachelijke entree-prijzen die die kosten zouden moeten dekken...
Bij Angerfist in Beursgebouw (zelfde dag als HB) waren trouwens de tokens ook 4 voor €10,-
Goed dat er anti-kartelorganisaties zijn, maar ik ben benieuwd of die er wat tegen kunnen doen. 4 muntjes voor 10 euro vind ik gewoon belachelijk.
zongeng ze toen ook hijs je vuist voor woedevuist?
ja maar dan gooien ze de drankprijs omlaag en de wc kosteng omoog inc.kaartje
Tuurlijk, zo mag je niet denken omdat er vele overheadskosten zijn... Maar ze vragen ook al belachelijke entree-prijzen die die kosten zouden moeten dekken...
doen ze op sommige feesten ook wel, gratis bier zoveel je wil, wc = 5 euro
hehe, hoe je dat nou weer verzin
doen ze op sommige feesten ook wel, gratis bier zoveel je wil, wc = 5 euro, kijken hoe snel je stopt
Hoe sadistisch kan je zijn
ja duuhhh....maandag, fit...en zon
ja mang....1 oog behandeling is al gauw 500 pleuro`s
Ik ben wel bang dat er een Kartel word gevormd tussen B2S en Q,dance en die andere organisaties...
Als wij de Nederlandse Mededingingsautoriteit massaal klachtbrieven gaat sturen, wie weet hoe ze reageren
Goed dat er anti-kartelorganisaties zijn, maar ik ben benieuwd of die er wat tegen kunnen doen. 4 muntjes voor 10 euro vind ik gewoon belachelijk...
Maar daar had je van die hele kleine flesjes..
Ah ha, nu komt de aap uit de mouw want een biertje kostte 2 bonnetjes, oftewel € 2,50
Schiedammers think alike
Maarja, bier op een feest is toch niks man?
Lijkt me trouwens vrij onverstandig om een 'Nuclear Reactor' plat te bombarderen, zoals te zien bij die intro aan het begin
Dat vuurwerk bij Technoboy was niet echt lekker voor den oren .
Dat vuurwerk bij Technoboy was niet echt lekker voor den oren.
Dat vuurwerk bij Technoboy was niet echt lekker voor den oren
After-movie staat al een tijdje op de site van b2s of op youtube
Vond die filmpjes elke keer wel vet trws. Beetje vergezocht soms, maar vond het wel bijdragen aan het thema en mooi opbouwen naar de dj-aankondiging.
Vond de hele aankleding top, vooral die LED-schermen!
Gelukkig dit jaar wat minder vaak dan vorig jaar...
Toen schrok ik me echt elke keer de tering!
Echt he.. wat een ongelofelijk baggersite is dat zeg Laatste keer dat ik op de b2s site kon ik mijn pc opnieuw opstarten
Dat vuurwerk bij Technoboy was niet echt lekker voor den oren .
Gelukkig dit jaar wat minder vaak dan vorig jaar...
Toen schrok ik me echt elke keer de tering!
geef mijn genuanceerde mening en dan loop ik nog te zeuren ?
VechtenG ?
Je waande je om de haverklap middenin een terroristische aanslag en ja.... ik ook
W8 maar op SWAT
Kom ik in mn gevechts-outfit
Zeg, we waren aan het vechten tegen landen als Iran en weet ik veel wat nog meer..
Ik hou van vuurwerk, vuur en knallen
Met mate..
Ow was het tegen Iran? Ik dacht dat we vochten tegen de bierkaai
En op HB vorig jaar was die terreur echt oorverdovend hard, je schrok je iedere keer het leplazerus en na iedere dj-wisseling kon je naar de bar voor een nieuw glas drinken
Dat ook, maar ik kan me nog herinneren door een foto die ik had dat het Iran was.. Ali Baba en zn 40 rovers
Dat kan ik me echt niet meer herinneren van vorig jaar
Haha, dat je dat allemaal nog weet zeg
Had ook net zo goed Alladin kunnen zijn jwt
Tis toch allemaal 1 pot nat
Maar was er ook absoluut van onder de indruk hoor, zoveel terreur omg
Nee het was bij Technoboy
Dus..
Ik kan me alleen de Donkey Rollers herinneren..
Oeh, slechte zaak baasje
klein
schatsig
Ik ben 1cm groter dan jij
Who's your daddy!!
1.84 jwtz
Excuse moi .
Ja kom op jonguh , ben ik jaren hard bezig een imago op te bouwen, kom jij aan met je schattig
Klein maar fijn
Tam is eine roffe gangster
Maak ik het zo weer een beetje goed ?
Waar zat jij destijds met je hoofd? Of zweefde je ergens tussen hemel en aarde
1.84 jwtz
Hehehe je weet tog Peace bradda
Je bent op de goede weg, hou t daar maar op
1.63m
Klein maar fijn
doe maar val je tenminste wel op
Jullie zijn... Speciaal
Of was die opmerking iets té?
Mailbom van SjeePee gehad marcell ?
Dat weten wij natuurlijk zelf allang
maar het is fijn dat de buitenwereld het eindelijk door krijgt
mwah ik denk dat ik er wel eerder als jou wil zijn
mwah ik denk dat ik er wel eerder als jou wil zijn maar wel lief dat je het aanbied hoor
Zooo dan, zeker te weten Cin
Call me princess
because you are already the queen
neey idd......ik vermoord hem direct
Tis geen Hard Bass ofzo
maar wel allemaal favo's
Dat komt door dat mooie blinkende kroontje op mn hoofd jwt
Dat ben ik wel helemaal met je eens ja
Wij zijn er ook op tijd hoor, ga daar maar van uit
Daarom: Queen
Ik ga Dennis en Marcel maar eens een keer PBen dat het 21:30u wordt eer dat ik er ben.
drama Queen?